Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: eedvvinnass 2013-07-18 16:44
-
Atsirado nauja problema, salta masina sunkiai uzsikuria, kaip pasyla viskas buna gerai.
Kur problema galetu buti?
159 1,9 110kw
-
Atsirado nauja problema, salta masina sunkiai uzsikuria, kaip pasyla viskas buna gerai.
Kur problema galetu buti?
159 1,9 110kw
Kaip tik sprendžiam šią problemą - tikėtina, kad programiškai nepakankamai veikia žvakių pakaitinimas šiltu metų laiku. Pabandyk prieš kurdamas pakartot "pakaitinimą" 3-4 kartus (įkiši raktą, pakaitinimui užgesus nekuri, o trauki atgal - ir teip kokius 3-4 kartus). Po tokios procedūros kuriasi kaip bitė. Jei padės, tikėtina, kad reiks perprogramuot/koreguot žvakių kaitimo laiką. Jei ne, tai reik ieškot kitų bėdų. Parašyk atsiliepimą, jei pasinaudosi patarimu.
-
Kaip tik sprendžiam šią problemą - tikėtina, kad programiškai nepakankamai veikia žvakių pakaitinimas šiltu metų laiku. Pabandyk prieš kurdamas pakartot "pakaitinimą" 3-4 kartus (įkiši raktą, pakaitinimui užgesus nekuri, o trauki atgal - ir teip kokius 3-4 kartus). Po tokios procedūros kuriasi kaip bitė. Jei padės, tikėtina, kad reiks perprogramuot/koreguot žvakių kaitimo laiką. Jei ne, tai reik ieškot kitų bėdų. Parašyk atsiliepimą, jei pasinaudosi patarimu.
Ar tikrai tokiu oru žvakių pašildymas įtakoją užvedimą?
-
O tai kaip kitaip paaiškinti, kad pašildžius keletą kartų kuriasi lengvai, o nešildžius-sunkiai?
-
Man keista, kad išvis žvakės kaitina prie +15, turėtų nuo suspaudimo laipsnio užsivesti prie tokios temperatūros...
-
Na čia žiūrint pas kokį automobilį, pvz mano traktoriaus žvakės įsijungia prieš užvedant tik jei žemiau nei +5, gal pas naujas ir prie pliusin—s temperatūros šildo...
P.s. turiu omenyje variklio bloko temperatūra.
-
Na pabandziau ir lyg suveike uzsikure kurkas lengviau :)
-
96m alfonsas ir tai prie +20 pasildzius kuriasi lengviau, nei nesildant zvakiu ne karto
-
96m alfonsas ir tai prie +20 pasildzius kuriasi lengviau, nei nesildant zvakiu ne karto
Na jei pas jus jis įsijungia, pas mane kaip minėjau prie tam tikrų temperatūrų tik.
-
Sveiki. Panasi beda ir su 2.4jtd 20v varikliu. Kartais be keliu pakaitinimu salto neimanoma uzvest,o kartais gerai vedasi. Imeta klaida P2111 motorised throttle. Gal turit kokiu minciu?
-
FIAT EOBD aiškina kiek plačiau - P2111 Throttle Actuator Control System - Stuck Open.
-
Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras...
Einu slėptis po lapais su savo pakaitinimo žvakių teorija :'(
-
Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras...
Einu slėptis po lapais su savo pakaitinimo žvakių teorija :'(
skaičiau alfaowner forume apie šitą bėdą, bent jau ačiū dievui sklendės neįkrenta į variklį, kaip pas BMW, bet kaip supratau ardymo tikrai nemažai iki jų nusigaut.
-
O ar galioja tas pats reikalas ir 2.4 10V motorams?
-
O ar galioja tas pats reikalas ir 2.4 10V motorams?
ne, ten nera sklendziu
-
Į temą apie suodžius. Kokiomis priemonėmis geriausiai juos valyti? Kažkada EGR'ą bandžiau plauti benzinu, carbcleaner'iu, dyzeliu, labai sunkiai sekėsi. Gal yra kažkas specialiai tam reikalui? Planuoju kolektorių išsivalyti.
-
Į temą apie suodžius. Kokiomis priemonėmis geriausiai juos valyti? Kažkada EGR'ą bandžiau plauti benzinu, carbcleaner'iu, dyzeliu, labai sunkiai sekėsi. Gal yra kažkas specialiai tam reikalui? Planuoju kolektorių išsivalyti.
Jei plauni egr tai neuztenka pamirkyti - reikia su dantu sepeteliu gerai istrinti ;)
-
o ne geriau nuvežti kur ultragarsine vonelę turi ar kažką panašaus, tikrai rezultatas būtų geresnis
-
Jei plauni egr tai neuztenka pamirkyti - reikia su dantu sepeteliu gerai istrinti ;)
Taip ir buvo daroma, dar parą mirkoma dyzelyje.
-
Esu autodaliu parduotuveje pirkes uz 20lt. specialu aerozolini valikli, skirta karbiuratoriams,turbinoms ir EGR plovimui.Gan neblogai nugriazia visa prikepusi pavirsiu.
-
Atsirado nauja problema, salta masina sunkiai uzsikuria, kaip pasyla viskas buna gerai.
Kur problema galetu buti?
159 1,9 110kw
Kaip tik sprendžiam šią problemą - tikėtina, kad programiškai nepakankamai veikia žvakių pakaitinimas šiltu metų laiku. Pabandyk prieš kurdamas pakartot "pakaitinimą" 3-4 kartus (įkiši raktą, pakaitinimui užgesus nekuri, o trauki atgal - ir teip kokius 3-4 kartus). Po tokios procedūros kuriasi kaip bitė. Jei padės, tikėtina, kad reiks perprogramuot/koreguot žvakių kaitimo laiką. Jei ne, tai reik ieškot kitų bėdų. Parašyk atsiliepimą, jei pasinaudosi patarimu.
Toks gal ir kvailokas klausimas, bet kiek laiko turi pašilti žvakės? Kiek laiko turi degt ta spiralės lempute prietausų skydely? Temp tarkim apie +4 (kaip ryte kuri)... Žvakės keistos ir visos veikia OK, (bent jau taip alfaservise sakė :) ).
-
Porą sekundžių. Jei per sekundę išsijungia, tai greičiausiai rėlė pakaitinimo žvakių mirė.