Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Silver Sportwagon156 2013-06-26 21:01
-
Problema tame , kad pakeiciau tepalus filtrus , nu zodziu viska profilaktiskai ir beda , kad atsirado kompensatoriu klaksejimo garsas ir apskritai variklis dirba garsiai , galbut kas nors taip pat buvo susidure su sita beda , modelis AR 156 81kw Sw 1.9 JTD ir ka patartumet ar iskarto keisti kompensatorius ar bandyti ipilti XADO ar ko nors panasaus ir ar tai gerai , gal patys esat pyle XADO ar ko nors panasaus ir kokie atsiliepimai? Kadangi dar niekur neskubu tai lb idomu , nes teko girdet , kad tas XADO geras dalykelis. Aciu is anksto :)
-
Gal per skystus tepalus supylei?
-
Is pradziu tai taip , pilnai sintetini , ir po to pakeiciau i pusiau sintetini , riebesni , galvojau pades , bet nieko , vistiek garsas liko , kompensatoriai klaksi toliau ir tas garsas vos ne kaip traktoriaus.
-
Vyrai, esat tikri, kad šitam motore yra hidrokompensatoriai? :smilie:
-
mano žiniom, tai ten tokių daiktų nėra, bet jei labai norisi, galim pakeisti:D
-
nu bet kaip negali but , tai kas tada ten yra? variklis 81kw 2001m sportwagon. Kame tada problema jei ne kompensatoriai? pats garsas tai tikrai kaip kompensatoriu klaksejimas. Niekad nebuvo tokio garso , nusipirkau beveik metus atvazinejau ir tada keiciau , oro filtra , vandens pompa , pagrindini dirza su visais itempejais , generatoriaus dirza nes buvo sutrukinejas ir tepalus su filtru. Jei cia tkr ne kompensatoriai tai tada net neisivaizduoju kas. :smilie:
-
o kaip su trauka? Nes tikrai panašu, kad diržas gali būti neteisingai uždėtas
-
man paciam idomu pasidare,ka turit omeny blogai pastate dirza?juk pvz ant siurblio metkiu juk nereikia,ta prasme dirzo statyti pagal siurblio metkes...ar jus cia kazka kitka turit omeny? man irgi cia paciam lb idomu pasidare :) nes pats sita darba nesenei dariau bet viskas ciki piki su tuo dirzu bei trauka ::)
-
Jei "mietkių" nepataikė - automatiškai blogas degimas gaunasi. Jam ne kompensatoriai, o vožtuvai greičiausiai kala. Reikėtų važiuoti atgal į servisą kas keitė pagrindinį diržą, kad žiūrėtų ką jie ten "gero" nuveikė.
-
Jei "mietkių" nepataikė - automatiškai blogas degimas gaunasi. Jam ne kompensatoriai, o vožtuvai greičiausiai kala. Reikėtų važiuoti atgal į servisą kas keitė pagrindinį diržą, kad žiūrėtų ką jie ten "gero" nuveikė.
metkiu nepataike ant ko?siurblio? tai nesuprantu yra tos metkes ar nea :D
-
Ant alkūnės ir vožtuvų velenėlio. Dėl siurblio nežinau ar statosi mietkės, bet jei statosi, gali būti, kad ir ten belekaip atsukta. Realiausia manau, kad bus nepataikyta ant velenėlio.
-
siurblys nesistato.
-
supratau,dekui ;)
-
trauka tai irgi suprastejo , nezinau kazkaip itariu kad galbut tikrai nusipirkau "medaus" prifarsiruota. Dabar del dirzo irgi neatmetu minties , kad kazkaip netaip. Bet ir su tuo rekimu masinos dumu nemeta isvis , nei baltu , nei juodu , kad juoda ismest dar reikia gerokai pasitengt , o tepalo irgi kaip ir neryja. Atrodo viskas kaip ir gerai , bet tas baisus garsas ir trauka sumazejus. :smilie:
-
Ir dar kazkas sake , kad tokiame variklyje nera kompensatoriu? tai istikruju yra jie ar ne? :smilie:
-
Neturėtu būti. Tiesiog blogai uždėtas diržas. turbūt meistras per vieną dantį nepataikė degimo - prašom rezultatas. Man senam Galantui buvo genero diržas plyšęs ir palindo po pagrindiniu diržu, o tas peršoko per pora dantukų ir garsas buvo kaip atrodo motoras visai kaltų. Meistras perstatė diržą ir viskas, trauka atsirado, motoras nutilo. Siūlyčiau per daug negazuot, o tiesiu taikymu važiuot atgal pas tą, kuris keitė diržus, kad sutvarkytų.
-
na tada tikriausiai dirzo kalte.
-
jei ir su trauka bėdos, tai tikrai diržo kaltė
-
Ir dar kazkas sake , kad tokiame variklyje nera kompensatoriu? tai istikruju yra jie ar ne? :smilie:
Nėra kompensatorių šitam motore. Vožtuvų tarpas reguliuojasi keičiant taip vadinamas "tabletes".