Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: Experimental 2013-06-19 01:57
-
Del laiko stokos iekau meistro 145 variklio keitimui. Reiketu islupt 1.8 ir imest 2.0. perdet sankaba is 1.8 i 2.0. kompai ir visa kita yra nes yra paleistos dvi dvlitrines ant daliu. Gal ka domintu tokia haltura? :)
-
jei tau netoli, gali i Krekenava pas Andriu kreiptis 861274081
-
pamirsau paminet kad veiksmas vilniaus mieste ir jo apylinkese.
-
Variklis jau savo vietoje. Iskilo kita beda 1.8 kompas nepatempia. Truksta galios ir seip puliuoja. Dingasta trauka, uzgesinus ir vel uzvedus vel kaip ir pradeda vaziuot, bet ir tai ne kaip turetu.
Bandymas det 2.0 komapa baiges imobilaizerio problemom. Bandymas det to pacio 2.0 kompo ir imobila situacijos nepagerino, dega imobilaizeris vistiek.
Gal kas patarimu apie pravodke turit, ar kaip nukenksmint imobila kad priimtu 2.0 ecu?
Arba gal galma programiskai kompa kaip nors patampyt kad dirbtu teisingai su 2.0?
-
bent jau kai as rakta pametes buvau,tai teko keist visa grupe,kad uzsivestu: rakta su spynele,imobilaizeri ir masinos kompa. pabandyk nuo 2 litrio viska sudet ir turetu uzsivest,imobilaizerio kompas-geltona dezute po vairu,truputi desiniau.
-
Pavyko perkelt 2.0 kompa su imobila.
Diagnoze konstatavo mirusia lemba.
tikiuos po jos pakeitimu prades vaziuot alfonsas :DDD