Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: ViR2 2013-05-20 19:44

Antraštė: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: ViR2 2013-05-20 19:44
Masina 2001m. 1.6 tsparkas, prabeges 100600km (realiai). Po aptarnavimo prasidejo kazkoks dyzelio garsas uzvedant, bet greit dingsta. Gal turit minciu kur sliekai? Masina aptarnaujama tik krasta auto ir garaziniu nemacius, tai koks nors darbu brokas atkrenta. Ko ieskot?
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: Eddie_Romeo 2013-05-20 20:07
Variatorius. Krūva temų apie tai šiame forume ir netik.
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: PiPPas 2013-05-20 20:41
Masina 2001m. 1.6 tsparkas, prabeges 100600km (realiai). Po aptarnavimo prasidejo kazkoks dyzelio garsas uzvedant, bet greit dingsta. Gal turit minciu kur sliekai? Masina aptarnaujama tik krasta auto ir garaziniu nemacius, tai koks nors darbu brokas atkrenta. Ko ieskot?

Fazių variatorius nusibaiginėja. Naujo kaina apie 700-850 Lt. Jei dar tik kelias sekundes garsas būna, tai dar tik pradžia. Visiškai blogas variatorius zirzia nuolat. 8)
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: vanagiux 2013-05-20 21:02
Masina 2001m. 1.6 tsparkas, prabeges 100600km (realiai). Po aptarnavimo prasidejo kazkoks dyzelio garsas uzvedant, bet greit dingsta. Gal turit minciu kur sliekai? Masina aptarnaujama tik krasta auto ir garaziniu nemacius, tai koks nors darbu brokas atkrenta. Ko ieskot?

Jei krasta auto - tai visiskai nepasako nieko, brokas galimas lygiai toks pat kaip ir garaziuke kuris niekada nemates alfos ;) ten dirba lygiai tokie patys zmones kur ir visur :)

O del karksejimo - variatorius, turiu tokia pat beda, pirkau nauja variatoriu, zadu pasikeisti. Kiek girdejau juos restauruoja, kiek naudos ir teisybes is to nz.
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: PiPPas 2013-05-20 21:52
Jei krasta auto - tai visiskai nepasako nieko, brokas galimas lygiai toks pat kaip ir garaziuke kuris niekada nemates alfos ;) ten dirba lygiai tokie patys zmones kur ir visur :)

O del karksejimo - variatorius, turiu tokia pat beda, pirkau nauja variatoriu, zadu pasikeisti. Kiek girdejau juos restauruoja, kiek naudos ir teisybes is to nz.

Iš restauracijos nauda nulinė. Jis vistiek greitu laiku nusibaigtų. Naujas laikys apie 100000 km, o naudotas gali ir 1000 neatlaikyt. 8)
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: ViR2 2013-05-20 22:49
cia krastoj tokios kainos ar autogralyj/prizmej? o su tokiu dainuojanciu variatoriumi galima vaziuot ar galima ir varikli uzpjaut? katik 100k servisa + visa vaziuokle pakeite tai nebenoriu vel kist panasiu sumu... :/

Su garaziukiniais servisais tai pasimokes, teko ratlanki mito persipoliruot (poliruotas aliumas), kai ratus nuveziau i a1 montuot, o duris perdaziau kai eolte bumtelejo atidarydami duris i keltuva, tai turiu savo nuomone apie "taupyma" ant servisu :D

ziuriu tie variatoriai 147 liga pagal alfaowner.com :)
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: Vaidas.Č 2013-05-20 23:05
cia krastoj tokios kainos ar autogralyj/prizmej? o su tokiu dainuojanciu variatoriumi galima vaziuot ar galima ir varikli uzpjaut? katik 100k servisa + visa vaziuokle pakeite tai nebenoriu vel kist panasiu sumu... :/

Su garaziukiniais servisais tai pasimokes, teko ratlanki mito persipoliruot (poliruotas aliumas), kai ratus nuveziau i a1 montuot, o duris perdaziau kai eolte bumtelejo atidarydami duris i keltuva, tai turiu savo nuomone apie "taupyma" ant servisu :D

ziuriu tie variatoriai 147 liga pagal alfaowner.com :)

 Ar 147-uju bet mano buvusioje 156 buvo kelios sekundes taippogi.
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: vanagiux 2013-05-20 23:11
Nedarysiu offtopico ir nesiplesiu pasakodamas apie BMW remonta krastoje, kai viduryje miesto tepalas pradejo ciurksle leisti per ausintuva katik "suremontuota" ir dirzelio cypima pakeitus itempeja, t.y. taisant ankstesni broka ;)

Del to variatoriaus - vaziuok ir nesuk smegenu, kai jau karks pastoviai, tada susimastyk apie keitima. Jo karkimas itakoja trauka kazkiek, t.y. praranda galios motoras kai jis prastas ir kuro salyginai ima daugiau. Siaip, kad ji pakeisti reikia dirza nuimti pagrindini, tad kai keisi dirza - pasikeisi ir ji. Kainos jo naujo su superinemis nuolaidomis - 500lt ;) siaip maciau be nuolaidu ivairiai - 730lt, 750lt, 800lt, 850lt. O jo tarnavimo laikas kaip ir sake ~100k km, t.y. kazkur ties antru dirzo keitimu keiti ir ji. Alfa 147 siaip nera velniskai brangi masina jei tvarkai ja pas teisingus meistrus, vakar kaip tik visa pakaba vienai labai uzmustai perrinkom uz 800lt su garantija ;)

p.s. automobiliu pardavejai darydavo toki triuka - jei karkia uzvirindavo ta variatoriu, nelieka jokio garso ir masina tokia vangoka tampa ir vsio, parduodavo nesukdami smegenu su uzglusintu variantoriumi, tai irodo, kad be jo vaziuoti galima.
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: PiPPas 2013-05-20 23:22
cia krastoj tokios kainos ar autogralyj/prizmej? o su tokiu dainuojanciu variatoriumi galima vaziuot ar galima ir varikli uzpjaut? katik 100k servisa + visa vaziuokle pakeite tai nebenoriu vel kist panasiu sumu... :/

Su garaziukiniais servisais tai pasimokes, teko ratlanki mito persipoliruot (poliruotas aliumas), kai ratus nuveziau i a1 montuot, o duris perdaziau kai eolte bumtelejo atidarydami duris i keltuva, tai turiu savo nuomone apie "taupyma" ant servisu :D

ziuriu tie variatoriai 147 liga pagal alfaowner.com :)

Visur daugiau mažiau vienodai kainuoja. Man kai reikėjo, tai žiūrėjau Autogralyje pas Giedrių. Gavau pigiau kaip klubietis, bet teko palaukti apie savaitę kol atsiveš. Autobravoj buvo 850 Lt, Prizmėj berods apie 750 Lt. Nepamenu tiksliai.

Važiuoti galima, variklio neužpjausi (pats važinėjau beveik apie metus). Tačiau tikrai nepavydžiu, jeigu tik tik diržus pasikeitei, nes norint variatorių pakeisti, reikės diržą pagrindinį nuimti.

Važiuok į "Speed Racing" ir nereiks sukti galvos dėl pavojaus, kad kas nors bus sugadinta. 8)

P.S. Tai ne 147 liga, o Twin Spark variklių, kuriuose buvo variatoriai.
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: Masas 2013-05-23 10:31
O kilovatų 77 ar 88? Nes 77 neturėjo variatoriaus.
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: MIG 2013-06-13 23:53
Pas Mane 2.0 T.S. Na galvojau kad cia kol salas variklis tepalu neuzkelia subarska, o dabar supratau kad tai variatorius. Gal kas nors turite foto pasidalint kaip jis atrodo?
Turiu ardoma varikli, lauksiu kol keisiu dirzus, isidesiu padeveta...
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: PiPPas 2013-06-14 10:02
Pas Mane 2.0 T.S. Na galvojau kad cia kol salas variklis tepalu neuzkelia subarska, o dabar supratau kad tai variatorius. Gal kas nors turite foto pasidalint kaip jis atrodo?
Turiu ardoma varikli, lauksiu kol keisiu dirzus, isidesiu padeveta...

http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=50409.0

3 foto 8)
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: MIG 2013-06-20 00:01
Aciu uz info, bet idomu kurioje vietoje jis stovi variklyje? ar imanoma jipaciam pasikeisti ar reikia vis del to i servisa? Meginsiu atrasti ji ant savo ardomo variklio kai nusigausiu iki garazo.

Kita beda atsirado Klakseti voztuvai pradejo, nei is sio nei is to klakseti, pakeiciau tepala nors nuvaziaves buvau tik 9000KM (naudoju sintetini 5W30) siandiena po dienos tai nepranyko reiskia laukia variklio remontas ant savaiteliu.... :(
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: PiPPas 2013-06-20 00:30
Aciu uz info, bet idomu kurioje vietoje jis stovi variklyje? ar imanoma jipaciam pasikeisti ar reikia vis del to i servisa? Meginsiu atrasti ji ant savo ardomo variklio kai nusigausiu iki garazo.

Kita beda atsirado Klakseti voztuvai pradejo, nei is sio nei is to klakseti, pakeiciau tepala nors nuvaziaves buvau tik 9000KM (naudoju sintetini 5W30) siandiena po dienos tai nepranyko reiskia laukia variklio remontas ant savaiteliu.... :(


Norint jį pasikeisti reikės nuimti diržą, paskui degimą susistatyt (vadinasi kapyrų reiks) ir pnš. Stovi iškart nuėmus velenėlių dangtelį. Pažiūrėk foto (viršutiniam kairiam nuotraukos kampe, kur bendras variklio vaizdas).

http://i79.photobucket.com/albums/j149/Craig_hgt/small_cyl_head2.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j149/Craig_hgt/small_cyl_head.jpg
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: TwinTurbo 2013-06-20 02:51
Aciu uz info, bet idomu kurioje vietoje jis stovi variklyje? ar imanoma jipaciam pasikeisti ar reikia vis del to i servisa? Meginsiu atrasti ji ant savo ardomo variklio kai nusigausiu iki garazo.

Kita beda atsirado Klakseti voztuvai pradejo, nei is sio nei is to klakseti, pakeiciau tepala nors nuvaziaves buvau tik 9000KM (naudoju sintetini 5W30) siandiena po dienos tai nepranyko reiskia laukia variklio remontas ant savaiteliu.... :(


Per skysta naudoji!! Toks tik naujiems ir moderniems varikliams. As toki buvau susipyles (tipo atsigaus variklis galvoju), klaksejo viskas, ir kopensatoriai, ir dar kazkas kauke, teko ispilt ir supyliau seno gero ir paprasto pusiau sintetinio 10W40, niekas nebeklaksi ir nieko nedegina. Berods Mobil'as arba Castrol Magnatech'as 10W40. TS'ui tik is sintetiniu 5w40/5w50/10w60 ir pusiau 10w40.
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: vanagiux 2013-06-20 11:51
va ta diskusija 5W40 vs. 5W30 yra neissemiama - ketyklose man visi kale i galva kai bmw turejau kad priklauso pilti 5W30 ir net i 1992m 2.5 TDS chebra pildavo toki ir vaziuodavo be jokiu bedu jis. Nu as kazkaip prie 5W40 labiau linkstu, toki ir i TS naudoju.
Antraštė: Ats: Uzvedant 1.6 sekunde buna dyzelio garsas
Parašė: Ciudikas 2013-06-21 11:17
manau kad jei slegis yra pakankamas su 5/30 tai gali ir pilt. o pakankamas ar ne cia jau nuovariklio priklauso.