Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: bigis 2013-05-17 12:56

Antraštė: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: bigis 2013-05-17 12:56
Sveiki, vakar truko pagrindinis dirzas. Klausimas ar imanoma i vieta ideti 3.0, ar nereikia nieko papildomai burti ?
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: kasper 2013-05-17 14:05
taip imanoma
Antraštė: Ats: Re: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: Dancius 2013-05-17 17:54
Elektra tex burt o ir motoru tvirtinimus reik zet, toliau greiciu deze, pusasiai

Sent from my Silikatine Plyta using tapatalk2
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: Zhalias 2013-05-17 19:26
2.5 ir 3.0 motorai identiški - išoriškai net nesiskiria. Tiek dėžės, tiek pusašiai vienodi. 3.2 taip pat ;)
Negaliu garantuot, bet gali tekti pakeist ir motoro valdymo kompą.
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: bigis 2013-05-19 18:18
Na meginsim esama tvarkyti. O gal kas turit parduodama 2.5 varikli ar galvas ?
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: vanagiux 2013-05-19 21:39
Na meginsim esama tvarkyti. O gal kas turit parduodama 2.5 varikli ar galvas ?

O tas pacias galvas neeina tvarkyti keiciant voztuvus ir pan?
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: bigis 2013-05-20 08:38
Eina, bet galvoju gal pigiau pirkti kitas, jei visi 24 voztuvai bus sulankstyti :)
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: vanagiux 2013-05-20 08:42
Eina, bet galvoju gal pigiau pirkti kitas, jei visi 24 voztuvai bus sulankstyti :)

Tokiu atveju perrenki visas galvas, sudedi naujus dirzus itempejus ir turi nuliova motora :) cia tuo atveju jei negautum niekur kitu galvu. Siaip kiek pats esu mates ir domejesis tai Twin Spark dalimis papiltu yra, bet V6 motorai pilni parsiduoda dazniausiai. O tai dirzas truko del to kad nekeitei jo laiku ar del kitu priezasciu?
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: bigis 2013-05-20 08:47
Tai as irgi panasiai galvoju, kad susitvarkius, bent jau zinociau, kad viskas tvarkoi, o pirkti kita, nera jokios garantijos, kad jis geras. Na sakyciau del to, kad laiku nepakeiciau, seip jis kazkur lietesi pastoviai ir beliko vos keliu cm. Planavau keisti, bet laukiau eileje pas pazystama :)
Na as gal ir pilna motora paimciau, kiek skambinaus tai kol kas dar neradau
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: ZX 2013-05-21 09:38
puse praeitos savaites ardziau dauzta 166 2.5...voztuvai beveik nauji buvo, viena galva per avarija nukentejus...galiu parduoti ar keisti i 166 priekini stikla, galine lempa ir pora 3.0 isiurbimo voztuvu  :D...
gal kas zino kas bus idejus 2.5 cf2 automatine deze vietoj 3.0 cf3? ar keist su viskuo ar hidraulines ar elektrines smegenis sukeist jei tai imanoma?
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: ZX 2013-05-21 09:46
2.5 ir 3.0 motorai identiški - išoriškai net nesiskiria. Tiek dėžės, tiek pusašiai vienodi. 3.2 taip pat ;)
Negaliu garantuot, bet gali tekti pakeist ir motoro valdymo kompą.
isoriskai skiriasi alfos V6 "pasididziavimo" - blizganciu oro paemimo vamzdziu diametras   :smilie:
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: bigis 2013-05-21 21:42
kaip nustatyti degima, kai nera jokiu metkiu ?
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: ZX 2013-05-22 00:34
kaip nustatyti degima, kai nera jokiu metkiu ?
http://www.totallyalfa.com/index.cfm?fuseaction=main.dspProductsByEngine&id=6
Antraštė: Ats: motoro keitimas is 2.5 i 3.0
Parašė: bigis 2013-05-22 09:48
Be irankiu apsieiti neimanoma ? nes nu vienam kartui pirktis, tikrai neapsimoka, o dar kai ir finansai spaudzia. Gal kas paskolinti turi ar kitokiu minciu ?