Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Blevyzgos apie bet ka => Temą pradėjo: Vaidas_M 2013-05-02 11:15

Antraštė: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Vaidas_M 2013-05-02 11:15
Tai vat užsisuko mintis: ar nieks nebuvo pagalvojęs apie kiek problematiškos hidraulikos pakeitimą į elementariąją trosinę? Kai kurie elementai ant pavarų dėžės, tiek ant pedalų, lyg ir leidžia daryti prielaidą, jog tai techniškai lyg ir įmanoma... Konkrečiai kalbu apie AR 156.
Pasidalinkit savo mintim, arba pasmerkit mane už tokias erezijas :)
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: vanagiux 2013-05-02 11:21
nz koks tolkas perdarineti tai, ten gi nieko sudetingo ta hidrauline sistema, vargas, pinigai investuoti i perdarima, plius skyscio sistemos atjungimas, plius ne 100% garantija kad viskas bus ok, cilindriuku remontiniai komplektai ir ju perrinkimas bus tikrai pigiau, nei visas sitas perdarymas :)
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: kasper 2013-05-02 11:52
nelabai ten pardarisi,nes veikimo principas kitoks. kojale ant dezes reikia spaust o ne traukt(cia taip grubiai pasakiau)
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Giedriusss 2013-05-02 12:03
perdaug sudėtinga, trosą reiktų iš priešingos kojelės pusės kabint, tai vadinas jam kelią sugalvoti kažkaip, nes kaip sakė Kasper kojelę, juk stumia, o netraukia. 
Antraštė: Ats: Re: Sankaba: iš hidraulin—s į trosin™
Parašė: Dancius 2013-05-02 12:08
Turbut zmogelis nevazinejo ir nezino trosines sankabos bedu. Trumpai tai kai iplysta troso darbad ir prisirenka ten visokio s tai trosas sunkiau vaiksto,  ko pasekoi nuluzta galas ar prie pedalo arba prie dezes. Troso kaina apie 80lt, o darbo pakeist yra. Kitas dalykas tas dazniausei nutinka ziema kai salta, tad be silto garazo ar serviso nk nebus. O labiausiai atbaidantis, kad tas trosas gali trukt belekada, o stovint prie sviesoforo ar pesciuju perejos gali but daug bedu. Neveltui gamintojai atsisake sio dalyko

Sent from my Silikatine Plyta using tapatalk2
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Vaidas_M 2013-05-02 12:11
Bet techniškai tai įmanoma, kiek suprantu, nes yra ir ant dėžės kronšteinai su mintim, kad ten turi eit trosas, ir ant pačio pedalo yra fiksacinė įvorė. Su hidraulika, kiek susidūriau- vis išlenda problemos su tais cilindriukais, skysčių pratekėjimais... Kažkaip labiau vertinu senąją gerąją mechaniką.
Kaip antai pas mane nežinia ko užstrigo pagrindinis cilindras, ko pasekoj- stipriau spustelėjau sankabos pedalą ir sutrupinau stumokliuką... Trosiniam variante tokios bėdos nebutų paprasčiausiai...
Antraštė: Ats: Re: Sankaba: iš hidraulin—s į trosin™
Parašė: Vaidas_M 2013-05-02 12:13
Turbut zmogelis nevazinejo ir nezino trosines sankabos bedu. Trumpai tai kai iplysta troso darbad ir prisirenka ten visokio s tai trosas sunkiau vaiksto,  ko pasekoi nuluzta galas ar prie pedalo arba prie dezes. Troso kaina apie 80lt, o darbo pakeist yra. Kitas dalykas tas dazniausei nutinka ziema kai salta, tad be silto garazo ar serviso nk nebus. O labiausiai atbaidantis, kad tas trosas gali trukt belekada, o stovint prie sviesoforo ar pesciuju perejos gali but daug bedu. Neveltui gamintojai atsisake sio dalyko

Sent from my Silikatine Plyta using tapatalk2

Žmogelis su trosine sankaba atvažinėjo 14 metų- jokių bėdų neturėjau + sankabos keitimas gerokai pigiau atsieina :)
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Zhalias 2013-05-02 12:29
Bet techniškai tai įmanoma, kiek suprantu, nes yra ir ant dėžės kronšteinai su mintim, kad ten turi eit trosas, ir ant pačio pedalo yra fiksacinė įvorė. Su hidraulika, kiek susidūriau- vis išlenda problemos su tais cilindriukais, skysčių pratekėjimais... Kažkaip labiau vertinu senąją gerąją mechaniką.
Kaip antai pas mane nežinia ko užstrigo pagrindinis cilindras, ko pasekoj- stipriau spustelėjau sankabos pedalą ir sutrupinau stumokliuką... Trosiniam variante tokios bėdos nebutų paprasčiausiai...
Dar nei karto gyvenime neturėjau jokių problemų su hidrauline sankaba. Nei leido, nei strigo, nei lūžo... Su mechanine - tikrai taip, kažkas jau aprašė galimas/esamas bėdas.
Gal tiesiog auto nekoks papuolė, paeksplotuotas ar padrožtas - susiremontuosi, susitvarkysi ir tikėtina, turėsi gerą auto ;)
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Vaidas_M 2013-05-02 12:41
Kad auto uždrožtas ir užleistas papuolė- faktas. Pikta tik kad iškart negali žinot, kad kreivarankis savininkas buvo... Užtat db daug investicijų reikalauja, kad būtų normaliai eksploatuojamas...
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Esnyper 2013-05-02 14:14
Tai nieko, susitvarkysi ir važinėsi išsišiepęs ;)

Tikrai nieko neburk. Ypač, kai nauda to - labai abejotina.
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Vaidas_M 2013-05-02 14:33
Na man principe smalsu, ar apskritai įmanoma tokia metamorfozė ;) Reik gi išsiaiškint, ar mano įžvalgos teisingos ir realios :)
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Disco_V 2013-05-02 14:45
Viskas yra realu. Tik tiesiog priklauso kiek noro tokiem dalykam yra. O ar verta - čia jau kitas klausimas.
Iš asmeninės patirties su kadaise eksploatuota Ford Siera galiu pasakyti, kad trosinė sankaba yra šūdas. Nutrūko trosas autostradoj ir "laba diena". Gerai tik tiek, kad toj mašinoj galima ir be sankabos buvo pavaras junginėti.
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Vaidas_M 2013-05-02 19:52
Na bet vistik reikia pripažint, kad ir trosas šiaip sau netrūksta. Tą įtakoja neteisingas remontas, prasitrynęs šarvas, o tai- tiesiog priežiūros ar atidumo klausimas. Be to, remonto arba eksploataciniu atžvilgiu- trosas paprasčiau.
Mano atvėju, užstrigo ir spūstelėjus perlūžo cilindriuko stumoklis- ir važiuot nebeįmanoma. Tad ir hidraulika turi savų niuansų. O daugiausiai, aišku, lemia asmeninė patirtis.
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: vanagiux 2013-05-02 20:23
Tai buvo laikai, kai sankaba buvo mechanine, gazas irgi ant troso, nereikejo sukti smegenu del nieko, jokiu gazo padeties davikliu, nieko, bet technologijos zengia tolyn, tuoj sankaba pataps elektronine, bus kaip gazas, spaudi davikli ir vaziuoja :)
Antraštė: Ats: Re: Sankaba: iš hidraulin—s į trosin™
Parašė: Dancius 2013-05-02 22:52
Turejau tokia situacija, kad trosas truko prie pesciuju perejos. Visa laime, kad mokinukai jau buvo praeja. Kiek auto turejau su hidraulika jokiu bedu nekilo.

Sent from my Silikatine Plyta using tapatalk2
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Vaidas_M 2013-05-03 14:43
Tai buvo laikai, kai sankaba buvo mechanine, gazas irgi ant troso, nereikejo sukti smegenu del nieko, jokiu gazo padeties davikliu, nieko, bet technologijos zengia tolyn, tuoj sankaba pataps elektronine, bus kaip gazas, spaudi davikli ir vaziuoja :)

Sutinku, technologijos žengia į priekį, ir jau db yra auto, kur vairuotojo vieta, iš esmės prilygsta vairavimo simuliatoriui, nes nei vienas mazgas neveikiamas vairuotojo tiesiogiai mechaniskai. Viskas ok, jei turi pakankamai lėšų automobilį remontuot servisuose, arba tiesiog nemėgsti "teptis rankų". Tačiau, jei stengiesi pats remontuotis, tuomet- primityviau ir paprasčiau, yra geriau ;)
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Disco_V 2013-05-03 15:00
Tai buvo laikai, kai sankaba buvo mechanine, gazas irgi ant troso, nereikejo sukti smegenu del nieko, jokiu gazo padeties davikliu, nieko, bet technologijos zengia tolyn, tuoj sankaba pataps elektronine, bus kaip gazas, spaudi davikli ir vaziuoja :)

Sutinku, technologijos žengia į priekį, ir jau db yra auto, kur vairuotojo vieta, iš esmės prilygsta vairavimo simuliatoriui, nes nei vienas mazgas neveikiamas vairuotojo tiesiogiai mechaniskai. Viskas ok, jei turi pakankamai lėšų automobilį remontuot servisuose, arba tiesiog nemėgsti "teptis rankų". Tačiau, jei stengiesi pats remontuotis, tuomet- primityviau ir paprasčiau, yra geriau ;)

Turi omeny Žigulius?
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Esnyper 2013-05-03 15:02
Siūlyčiau Fiat 124 ;D Ir remontuot galėsi pats, jokių stiprintuvų, elektronikos sistemų. Detalių kainos priklauso nuo jos svorio, o ir itališka mašina ;D
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Infas 2013-05-03 15:47
Siūlyčiau Fiat 124 ;D Ir remontuot galėsi pats, jokių stiprintuvų, elektronikos sistemų. Detalių kainos priklauso nuo jos svorio, o ir itališka mašina ;D
Nėr čia ko šaipytis.
Tai buvo laikai, kai sankaba buvo mechanine, gazas irgi ant troso, nereikejo sukti smegenu del nieko, jokiu gazo padeties davikliu, nieko, bet technologijos zengia tolyn, tuoj sankaba pataps elektronine, bus kaip gazas, spaudi davikli ir vaziuoja :)

Sutinku, technologijos žengia į priekį, ir jau db yra auto, kur vairuotojo vieta, iš esmės prilygsta vairavimo simuliatoriui, nes nei vienas mazgas neveikiamas vairuotojo tiesiogiai mechaniskai. Viskas ok, jei turi pakankamai lėšų automobilį remontuot servisuose, arba tiesiog nemėgsti "teptis rankų". Tačiau, jei stengiesi pats remontuotis, tuomet- primityviau ir paprasčiau, yra geriau ;)
Viskas ok neturėti lėšų remontuoti automobilio servise, daryti tai pačiam, BET kaip sakoma "aukščiau bambos neiššoksi". Jei su žmona pora metų nemokėtume komunalinių, neėstume beveik ir pan., tai gal net galėtume įsigyti kokį nuvaikytą mano išsvajotą Ferrari 575... bet kas toliau? neturėčiau pinigų nei į servisą, nei makaronams. Tada tektų kombinuot.. gal dujas į ferrari, gal trosą.. ant kaklo. Suprasdami situaciją du metus atvarinėjom su ford ką, kuris pats ir jo remontas servise nekainavo tiek, kiek ciudiko 155 detalės. Žodžiu, ką norėjau pasakyt, tai, kad reikia gyvent pagal kišenę, tada nereiks nieko kombinuot.

...ir iš dalies nesutikčiau dėl "Tačiau, jei stengiesi pats remontuotis, tuomet- primityviau ir paprasčiau, yra geriau". Jeigu remontuoji pats grynai iš reikalo, tai tada teisybė. Tačiau jei mgsti teptis rankas, tada sudėtingiau yra geriau, nes juk norisi tobulėt.
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: Esnyper 2013-05-03 15:50
Infai, ne taip mane supratai. Ne tą iš vis turėjau omenyje.
Antraštė: Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
Parašė: vanagiux 2013-05-03 17:04
Jei nera pinigu remontui ir nori ar esi priverstas pats remontuoti, ir nori kad remontuojama butu primityvi technika - tai tokia reikai ir isigyti, o ne perdarineti siuolaikiska i primityvia, perdarinejimai irgi kainuoja pinigus, o jiems is kur investicijos? Kiek kainuoja tos pacios sankabos cilindriuku remontiniai komplektai? :) Kaip sake infas - brangu remontuoti 156, perki 155, bragi jinai - perki golf 3 ar pan (juose sankaba buvo kaikuriuose trosine ir gazas trosinis berods).