Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GTV/916 Spider => Temą pradėjo: vanagiux 2013-04-21 01:15
-
Turiu keleta ivairiapusisku klausimu del spiderio 2.0 TS:
1. Variklio temperatura ilgiau pavazinejus po miesta pakila virs 90 laipsniu (foto)? Ar teisingas spejimas butu radiatoriaus beda? Radiatorius biski leidzia skysti ir plius is priekio kazkiek jau pabireje "koriai". (daugiau nei nufotografuota nekyla).
2. Dega ABS ir AirBag lemputes. Tiek Alfa servise Kaune (Zazas dare diagnostika), tiek panevezyje negali prisijungti prie siu sistemu su kompu. Ar teisingas spejimas butu mire abu kompai masinoje?
3. Paplaukioja apsukos. Tai yra pakaitus ant laisvu jos siek tiek plaukioja arba jei vaziuojant ijungi laisva begi ir riedi. Oro srauta issivaliau, plius diagnostika pasake kad tiek lamda, tiek oro srauto matuokle veikia gerai. Kur dar ieskoti bedu? Zvakes? Laidai? Babinos? Aisku ir krovima ant laisvu rodo netolygu, del plaukiojanciu apsuku speju (siubavimas nedidelis).
-
1. Aš spėčiau, kad vandens pompa pavargusi, neišsuka viso skysčio, dėl to ir temperatūra didelė. Bet tik spėjimas. Maniškėje Gtv su pakeistu termostatu darbinė temperatūra nusistovi ties 70 laipsnių rodykle, kamščiuose vos užkyla iki 90. Bet gali ir daviklis kvailioti, jį pasikeisti lengviau nei pompą.
3. Aš tavo vietoje išsiardyčiau laisvos eigos vožtuvėlį ir visus vidurius prasivalyčiau su carb/elektros kontaktam valyti skirtu cleaneriu. Ta vieta užsineša, o tada pats vožtuvėlis pradeda klynyti. Man buvo ta pati bėda, aš prasivaliau ir padėjo, apsukos nešokinėja.
-
Tai as kai keisiu dirzelius ir pompa pasikeisiu tada, bet radiatoriu irgi planuoju pasikeisti, siandien eisiu kaip tik isimti ji lauk. O daviklis tai kiek suprantu stovi ant termostato tas?
Del to laisvos eigos voztuvo - jei nesunku papasakok kur ji rasti tiksliai, mazai ka esu ardes TS motorui. :smilie:
-
Dėl aušinimo, tai kai variklis taip užkais, pabandyk salone pečiuką ant max. karščio pastatyt ir ventiliatorių ant max. įjungt važiuojant. Jei variklio temperatūra nukris, greičiausiai bus radiatorius, o ne pompa. Nors kai pas mane radiatorius buvo miręs, tai užkaisdavo iki 110-115.
-
Pas mane irgi radiatorius buvo ispuves, labiausiai kaisdavo vaziuojant greitkeliu ;)
-
Radiatorius, termostatas islupti lauk :) kai sudesiu naujai viska (tik radiatoriaus ieskau gero deveto), taipogi airbag ir abs kompus isemiau. Radiatorius gerokai papuves, is priekio virsuje ir apacioje koriai isbireje ir galo siek tiek maziau, taipogi matosi kad pro abi puses leidzia skysti, taip pat manau kad kelios "sekcijos" uzsikise.
p.s. nemaniau kad abs kompiuteris taip sunkiai issiima ir su radiatoriumi pavargti teko :)
Del laisvos eigos voztuvo kas gali man pakomentuoti, kur jis tiksliai stovi ir kaip ji isimti, kad neardyti ko nors veltui? :smilie:
-
jei neklystu nr1
-
Del abs ir airbagu bloku neskubek, jau daug kartu kartojau, kad ne visi diagnostiniai kompai prie ju pasijunge, mano atveju senas diagnostinis kompas grundig berods, pasijunge be jokiu bedu ;)
-
jei neklystu nr1
Visos sklendės nelupk, esmė detalėje nr. 10. Ją nusiimsi ir prasiplausi. Gali dar nusiimt gumą iki sklendės, ir pravalyk, jei yra purvo.
-
O dėl radiatoriaus pasuk čia: http://www.skelbiu.lt/skelbimai/alfa-romeo-gtv-2litru-radiatoriu-jauna-15670981.html skelbimas nebegalioja, bet gal dar turi.
-
Kamsčiuose sėdint labiau fenai prastai dirbantys ir negyvas termostatas (nepilnai atsidarantis) įtakoja temp, nei radiatorius, nes oro srauto nėr.
Idomi politika, nuo sunkiausiai keičimos ir brungiausios dalies pradėt :-\
-
Kamsčiuose sėdint labiau fenai prastai dirbantys ir negyvas termostatas (nepilnai atsidarantis) įtakoja temp, nei radiatorius, nes oro srauto nėr.
Idomi politika, nuo sunkiausiai keičimos ir brungiausios dalies pradėt :-\
Radiatorius pas mane isbirejusiais koriais ir leidzia skysti dvejose vietose, tai ar tikrai jo keisti nereikia? Kas tie "fenai"? :)
-
Radiatoriaus venteliatorius, o ką GTV nėr tokių ? :o
P.S. kolega apie dvi skyles radiatoriui pradžioj neminėjo, tai taip ir gavos... :-\
-
Radiatoriaus venteliatorius, o ką GTV nėr tokių ? :o
P.S. kolega apie dvi skyles radiatoriui pradžioj neminėjo, tai taip ir gavos... :-\
Yra yra ventiliatorius, nesupratau tiesiog issireiskimo to "fenas", man tai asociacija tik su greicio matuokliais :)
-
Dar atsirado keletas klausimu:
del oro filtro, su Petru (Pippu), snekejau, supratau, kad jei noriu kazkokio efekto ir nesuvaryti matuokles tai geriausias variantas X-Air firmos, sausas, plaunamas filtras, gal kas turit kokiu dar patarimu? Naujas toks filtras ~226lt, be jokiu nuolaidu.
del ismetimo sistemos - bakelis esantis uz katalizatoriaus jau prasosi remonto, t.y. keitimo kitu, galvoju ji ismesti ir ideti tik vamzdi ar verta ieskoti kazkokio rezonansinio bakelio? Is vis ka galima padaryti tai ismetimo sistemai, kad jinai graziau skambetu ir nebutu plerpalas gatveje?
p.s. arizonos buvusiame Spider'yje man visai patiko garsas kai buvau ji uzsikures.
del garso aparaturos - kaip zinia spider turi viso 5 koloneles, t.y. dvi duryse paprastos, dvi aukstu dazniu (cypcikai) irgi duryse ir tarp vairuotojo ir keleivio sedyniu stovi viena kolonele, kaip nekeista pajunga su dviem fiskemis (kaip suprantu dvieju riciu), o beda ta kad koloneles tokios jau nieko gero, norisi tiesiog pasikeisti 3 didziasias koloneles ir i isideti DVD grotuva (neislendanti, tiesiog su labai mazu ekranu ant pacio mago), kas turi kokiu ideju? Ideju vietoj tos kur per viduri subwooferi ar gros jis normaliai, ta prasme originalaus dydzio butu jis (6,5" (16,5cm)?
-
todel , kad buvo investuota 900 lt i ismetima.. ;) aisku tech. apziura tik pas pazystama.
-
todel , kad buvo investuota 900 lt i ismetima.. ;) aisku tech. apziura tik pas pazystama.
Ka konkreciai ten darei ir kur ir kokiu elementus ten dejai?
-
Va foto tos vidurines koloneles, kokia stovi ir vieta kur stovi. Gal turit minciu kur rasti tokio dydzio ir kad butu su 4 laidu pajungimu?
-
Dar vienas klausimukas, niekaip negaliu ismastyti ka galima padaryti, esme tokia, yra ant dugno apsauga uzdeta (foto1), jinai remiaisi i kronsteina (foto2) esanti po duslintuvu, tarp variklio ir dezes ir rezultate gremziasi apsauga ir kartais pabilda jinai (foto3). Noriu ant apsaugos tos vietos uzdeti kazkokia guma, bet neisivaizduoju ka deti kad butu karsciui atsparu. Masciau gal uztepti karsciui atsparaus hermetiko, palaukto kol isdzius ir tada uzdeti apsauga, nbet nelabai man cia kokia minti, patarkit kolegos.
-
žemo dažnio kolonėlių nelabai rasi tokio dydžio,aftermarket mažiausios 20cm, nebent kažką iš originalios aparatūros, nepamenu kokio dydžio Bose ėjo, audi irgi panašu.
-
o tai išpjaut negeriau būtų?
-
Siaip nieko keisti nenoriu, noriu ideti kitas koloneles ir originalius dangtelius, siaip yra 16,5cm zemo daznio koloneliu, bet visos su 2 laidais pasijungia.
p.s. AR VERTA PIRKTI ABSOLIUCIAI NAUJA SPIDER'io STOGO MEDZIAGA IR GALINI STIKLA UZ 700LT? siulo man, dvejoju imti ar ne uz tokia kaina atsargai? Ir ar nera esmes kad jis supakuotas guli jau senokai.
-
Jei zazo kompas neprisijungia prie abs tai tikrai blokas. Pries keidamas pasitikrink ar jis gauna srove, jei gauna keisk drasiai kompa. Mano 156 taip pat buvo, mechanikas schemas istraukes paziurejo, patikrinom, kad srove jam ateina, saugikliai visi geri, daugiau ten nieko nera toj sistemoj. Pakeiciau kompa, problema dingo.
-
Siaip nieko keisti nenoriu, noriu ideti kitas koloneles ir originalius dangtelius, siaip yra 16,5cm zemo daznio koloneliu, bet visos su 2 laidais pasijungia.
p.s. AR VERTA PIRKTI ABSOLIUCIAI NAUJA SPIDER'io STOGO MEDZIAGA IR GALINI STIKLA UZ 700LT? siulo man, dvejoju imti ar ne uz tokia kaina atsargai? Ir ar nera esmes kad jis supakuotas guli jau senokai.
neverta, mum norvegijoj Spider langa nauja pagamino dabar kad nesumeluociau gal 1000-1500kr, nesieke ir 700lt, taip kad.
-
Siaip nieko keisti nenoriu, noriu ideti kitas koloneles ir originalius dangtelius, siaip yra 16,5cm zemo daznio koloneliu, bet visos su 2 laidais pasijungia.
p.s. AR VERTA PIRKTI ABSOLIUCIAI NAUJA SPIDER'io STOGO MEDZIAGA IR GALINI STIKLA UZ 700LT? siulo man, dvejoju imti ar ne uz tokia kaina atsargai? Ir ar nera esmes kad jis supakuotas guli jau senokai.
neverta, mum norvegijoj Spider langa nauja pagamino dabar kad nesumeluociau gal 1000-1500kr, nesieke ir 700lt, taip kad.
Tik langa ar visa stoga su langu?
-
Langa, jis ant uztrauktuku stovi. Jei tau visa stoga siulo, tai sakyciau apsimoka. Autobrava lyg vien uz langa pasiule apie 2000lt susimoketi, kai ieskojau:D
-
Langa, jis ant uztrauktuku stovi. Jei tau visa stoga siulo, tai sakyciau apsimoka. Autobrava lyg vien uz langa pasiule apie 2000lt susimoketi, kai ieskojau:D
Tai va man siulo visa pilnai stogo medziaga su langu, naujus, supakuotus uz 700lt :smilie:
-
Tai imk, turesi grazu stoga nebrangiai.
-
Tai imk, turesi grazu stoga nebrangiai.
Dvejoju ar verta dabar moketi pinigus kai dabartinis stogas yra geros bukles, tiesiog neisivaizduoju kokios kainos tu stogu su langu, tai ir svarstau, jei tai yra pigu tai paimciau, jei tai normali kaina - nera tikslo metyti pinigus, va del ko svarstau.
-
Langa, jis ant uztrauktuku stovi. Jei tau visa stoga siulo, tai sakyciau apsimoka. Autobrava lyg vien uz langa pasiule apie 2000lt susimoketi, kai ieskojau:D
Tai va man siulo visa pilnai stogo medziaga su langu, naujus, supakuotus uz 700lt :smilie:
Labai gera kaina - šiaip stogas su langu 2000Lt. Mačiau pravažiuodamas pro Zazą šį Spider su visais šeimininkais. Būtau žinojęs, kas anys tokie, būtau išlipęs pasilabyt 8)
-
Langa, jis ant uztrauktuku stovi. Jei tau visa stoga siulo, tai sakyciau apsimoka. Autobrava lyg vien uz langa pasiule apie 2000lt susimoketi, kai ieskojau:D
Tai va man siulo visa pilnai stogo medziaga su langu, naujus, supakuotus uz 700lt :smilie:
Labai gera kaina - šiaip stogas su langu 2000Lt. Mačiau pravažiuodamas pro Zazą šį Spider su visais šeimininkais. Būtau žinojęs, kas anys tokie, būtau išlipęs pasilabyt 8)
O tai kad jis supakuotas guli keli metai nieko blogo? Nesusitraukia oda nuo stovejimo nenaudojant?
-
Langa, jis ant uztrauktuku stovi. Jei tau visa stoga siulo, tai sakyciau apsimoka. Autobrava lyg vien uz langa pasiule apie 2000lt susimoketi, kai ieskojau:D
Tai va man siulo visa pilnai stogo medziaga su langu, naujus, supakuotus uz 700lt :smilie:
Labai gera kaina - šiaip stogas su langu 2000Lt. Mačiau pravažiuodamas pro Zazą šį Spider su visais šeimininkais. Būtau žinojęs, kas anys tokie, būtau išlipęs pasilabyt 8)
O tai kad jis supakuotas guli keli metai nieko blogo? Nesusitraukia oda nuo stovejimo nenaudojant?
Tai oda ar medžiaga? Medžiaga tikrai nesitraukia, o dėl odos tai negaliu pasakyt. Tomo Spider (http://www.alfaklubas.lt/foto/?g2_itemId=9005) susitraukė ne originalus, o persiūtas oda stogas, bet auto metus stovėjo salone atidarytu stogu.
-
Hmm, turbut pas mane skaitosi medziaga, kazkaip nelabai dar skiriu as.
-
Dar vienas klausimukas, niekaip negaliu ismastyti ka galima padaryti, esme tokia, yra ant dugno apsauga uzdeta (foto1), jinai remiaisi i kronsteina (foto2) esanti po duslintuvu, tarp variklio ir dezes ir rezultate gremziasi apsauga ir kartais pabilda jinai (foto3). Noriu ant apsaugos tos vietos uzdeti kazkokia guma, bet neisivaizduoju ka deti kad butu karsciui atsparu. Masciau gal uztepti karsciui atsparaus hermetiko, palaukto kol isdzius ir tada uzdeti apsauga, nbet nelabai man cia kokia minti, patarkit kolegos.
nusuk kronsteina, ir spilkas jis ten nafig nereikalingas.
-
Nusuk ji kuo greiciau, nes jei pagausi gera duobe, gali tas kronsteinas viska nuplesti...
-
Nusuk ji kuo greiciau, nes jei pagausi gera duobe, gali tas kronsteinas viska nuplesti...
Chebryte, ar nematet kokia apsauga eina ant dugno pas mane? Jinai remiasi butent i ta kronsteina, jei jo nebus - gali liestis su varikliu jinai, todel ir klausiu koki "paminkstinima" uzdeti ant to kronsteino, kad nesitrintu jis su apsauga. Del to, kad reikai nuimti - zinau puikiai, kai turejau GTV zazas pats ja nusuko man, o as ja pridaviau su kruva aliuminio, like tik spilkos yra, bet siuo atveju yra apsauga, o ant GTV nebuvo jokios apsaugos. As siaip kaip ir uz to kronsteino nuemima, jei tai neitakos apsaugos laikymosi ir nekels kokios vibracijos nuo motoro.
p.s. pakaboje pas mane raudonos Einbach spiruokles :) masina stadesne ir aisku atrodo graziau kai prigulus prie zemes :)
-
Galima tarpinę iš asbesto, tik kad kenksmingas jis padla. Gali nusipirkt aukštatemperatūrinio hermetiko (iki 1000`C būna) tūbą ir išsiliet tą tarpinę kokią reikia - bus ir amortizacija, ir nesudegs.
-
Galima tarpinę iš asbesto, tik kad kenksmingas jis padla. Gali nusipirkt aukštatemperatūrinio hermetiko (iki 1000`C būna) tūbą ir išsiliet tą tarpinę kokią reikia - bus ir amortizacija, ir nesudegs.
Senukuose maciau kazkokio hermetiko atlaiko iki 1500 laipsniu, is jos ir galvoju daryti kaip tu ir sakei.
toj vietoj kur liečiasi su kronšteinu padaryk tokį kaip pagilinimą apsaugoj pačioj.nesilies,o smūgį sugers apsauga, jeigu ką.
nunešk kas moka su metalais elgtis, išpjaus tą vietą privirins kokį "bliūduką" ir vsio.nors ir pats gali,pasiimi bulgarkę,plieninų kniedžių,aliumo skardos storesnės ir pirmyn.
arba mesk kronšteiną,geriausias variantas.
Apsauga mazdaug 2-3mm storio, pagilinimo padaryti neiseis, nes praeis kiaurai iskarto, turbut bandysiu ja nuimti ir tada uzdeti apsauga visa be jos, jei matysiu kad viskas ok, tai ir liks alfa be to kronsteino. Kazkokiu papildomu iskilimu daryti nenoriu, nes ta apsauga ir taip palei zeme yra del masinos suzeminimo.
-
Va stogas, turesiu atsargoje. Plius siandien nupirkau visiskai nauja VALEO radiatoriu uz 120lt. :)
-
Kur radiatoriu pirkai? gal is to zmogaus, kur nuoroda daviau?
-
Kur radiatoriu pirkai? gal is to zmogaus, kur nuoroda daviau?
Butent is ten - dekui tau labai uz ja :alaus:
-
Radiatoriaus kaina pigiau grybo ;) matyt pas kazka sandelyje uzsiliko :)
-
Kur radiatoriu pirkai? gal is to zmogaus, kur nuoroda daviau?
Butent is ten - dekui tau labai uz ja :alaus:
Užsuksiu į Panevėžį alaus ;) :alaus:
-
Kur radiatoriu pirkai? gal is to zmogaus, kur nuoroda daviau?
Butent is ten - dekui tau labai uz ja :alaus:
Užsuksiu į Panevėžį alaus ;) :alaus:
Butinai. Lauksim :)
-
paskaicius temele... tai kyla minciu... ar visi GTV'e buna nudrozti iki negalejimo, ar tiesiog mes tokie fanai :D... bet greiciausiai, kad visi nudrozti iki negalejimo radiatorius uz 120 saibu... manosios GTV ir buvo nusproges varvejo debitu 5l antifrizo per 10 valandu :) ... pasiule pigiausia varianta "originala" uz 1115 litu... :D uz auto buvau palikes 3500 pinigu...
o kelios rimtos parduotuves net pasiulyt nieko negalejo... visa pasiula baigdavos ties 156tos kokias nors mazgais...
-
paskaicius temele... tai kyla minciu... ar visi GTV'e buna nudrozti iki negalejimo, ar tiesiog mes tokie fanai :D... bet greiciausiai, kad visi nudrozti iki negalejimo radiatorius uz 120 saibu... manosios GTV ir buvo nusproges varvejo debitu 5l antifrizo per 10 valandu :) ... pasiule pigiausia varianta "originala" uz 1115 litu... :D uz auto buvau palikes 3500 pinigu...
o kelios rimtos parduotuves net pasiulyt nieko negalejo... visa pasiula baigdavos ties 156tos kokias nors mazgais...
Apie koki nudrozima kalbame kai masinai 17 metu? Reikia dziaugtis, kad isjos like daugiau nei zenkliukas ir visuma :) Radiatorius, termostatas, duslintuvas tai senatves pozymiai, ABS, airbag komapi - kad kiek zinau jie ir 2006 metu Audi, BMW ir panasioms mirsta ;) Pakabos gedimai, taipogi normalu. Pats pirkau spider'i ne uz 3000, ne uz 2000 ir net ne uz 1500 euro, tai tiketis idealaus stovio butu buve banalu manau ;)
-
paskaicius temele... tai kyla minciu... ar visi GTV'e buna nudrozti iki negalejimo, ar tiesiog mes tokie fanai :D... bet greiciausiai, kad visi nudrozti iki negalejimo radiatorius uz 120 saibu... manosios GTV ir buvo nusproges varvejo debitu 5l antifrizo per 10 valandu :) ... pasiule pigiausia varianta "originala" uz 1115 litu... :D uz auto buvau palikes 3500 pinigu...
o kelios rimtos parduotuves net pasiulyt nieko negalejo... visa pasiula baigdavos ties 156tos kokias nors mazgais...
Apie koki nudrozima kalbame kai masinai 17 metu? Reikia dziaugtis, kad isjos like daugiau nei zenkliukas ir visuma :) Radiatorius, termostatas, duslintuvas tai senatves pozymiai, ABS, airbag komapi - kad kiek zinau jie ir 2006 metu Audi, BMW ir panasioms mirsta ;) Pakabos gedimai, taipogi normalu. Pats pirkau spider'i ne uz 3000, ne uz 2000 ir net ne uz 1500 euro, tai tiketis idealaus stovio butu buve banalu manau ;)
autopramone degraduoja greiciau nei sensta teisingi automobiliai...klausimas kuria bus imanoma po keliu metu sutvarkyt, ar ta kuriai dabar 17metu ar 2006metu gamybos...
-
konstruktoriai ir tiek... kazkaip vis tvirtesne tampa nuomone, kad alfos nevertinamos kaip masinos... jos vertinamos tik del savo tos keistos auros... pavaziavau kol isbyrejo ir numeciau velniop... :) antrinej rinkoj jos bevertes, pirkt naujas - gan brangu... kazkokia keista marke gaunas, be konkrecios nisos, bet su dideliu gerbeju ratu... :)
sry vanagai uz offtopa... aisku tvarkingas spideris yra gerai :), pagarba uz tai... jai reiks kokiu smulkmenu ar daliu, gali kreiptis dar liko ivairus menkniekiai, dar pas theory gali pamegint, pas ji praktiskai visa gtv dezese guli :D...
-
Lietuvos rinka per maža šiai markei. Be to, pas mus daugiau ekonominių vairuotojų, kurie auto perka pigiai ir tikisi važiuoti pigiai, nei autofanų, kurie mašinas renkasi pagal patikimą. Ir mašinos taisomos "kad dar važiuotų", o ne "kad važiuotų taip, kaip turi būti". Tiesa, dar ir senieji stereotipai prabunda apie itališkas auto + įsitikinimai (ko gero dar nuo XX a. pradžios, kai pažangos prekės ėjo pagrinde iš ten), jog, kas vokiška, tas geriausia. Tad ir išlenda tik vienas kitas toks, kaip mes, kuriem Alfos patinka ir skaito šias eilutes. Už save ir pasidžiaukime ;D :alaus:
Jau visai offtopic'u pasibaigė postas. Už tai atsiprašau :)
-
Prisidesiu prie sito offtopic'o - nuvaziavau siandien i LEMONA siaures miestelyje, tiesiog pro sali vaziavau, nusinesiau koloneles senas, sakau reikia tokiu pat, kad tiktu i senas skyles be jokiu pjaustymu ir pan, zodziu, kad butu idejau ir uzdariau originaliu dangteliu, nu ir ka jus manot - klausia pardavejas - "kokiai masinai?" atsakau - "alfa romeo". Pardavejo reakcija - "o dieve, ten su jomis viskas kas susije yra sudu suda ir koloneles ir pati masina" - visi parduotuveje i mane kaip i durniu ziuri, toliau sakau, "o bent zinai apie koki modeli kalbam", sako - "nu turbut apie 159" ;D (koloneles praeito amziaus tokios senovines, parode dideli prota pardavejo ir supratima), sakau jam "spider", atsako pardavejas "ai ta maza? Tai dar negana to ir kad lieva, dar ir negrazi". Tai po tokio "malonaus" bendravimo, nutariau kad koloneliu ieskosiu kitoje istaigoje :) Sakykit ka norit - tik alfa vairuodamas sulaukiu tokiu reakciju is zmoniu ir jau nekarta ir 50% isprususiame vilniuje :D Likusieji nusikelia i mazesnius miestus :)
-
Vienas klausimukas - ties kuria vieta Spider arba GTV atsijungia galiniai ABS davikliai? Kiek suprantu kazkur prie sono salone, netoli priekiniu saugos dirzu, kaip prie ju patekti gal kas bandet?
-
Vangiux, sveikinu su pirkiniu :) Is kur tu ta stoga nupirkai? Cia pas kazka metesi ar kazkas turi ju? nes man reiketu kaip tik.
-
Vangiux, sveikinu su pirkiniu :) Is kur tu ta stoga nupirkai? Cia pas kazka metesi ar kazkas turi ju? nes man reiketu kaip tik.
Is to pacio kur pirkau spider. Jis turejo nusipirkes nauja, bet nz kam, nes esamas stogas geras, tai man perleido ji ir tiek. :smilie:
-
Dar toki idomu dalyka pastebejau - apsukos vos vos pulsuoja, bet tuo paciu ir pvz jei salone dega sviesele jinai pulsuoja su apsukomis kartu, padavus gazo - viskas ok, cia turbut generatoriu reikes nusiardyti, gal kam buvo kazkas tokio? Man buvo taip su 147 JTD - tai generatoriaus rele jau grybajo ir apsukos del to plaukiojo.
Ir dar klausimukas - nekyla GTV/Spideriui bedu uzdejus 225/45/17?
-
Dar toki idomu dalyka pastebejau - apsukos vos vos pulsuoja, bet tuo paciu ir pvz jei salone dega sviesele jinai pulsuoja su apsukomis kartu, padavus gazo - viskas ok, cia turbut generatoriu reikes nusiardyti, gal kam buvo kazkas tokio? Man buvo taip su 147 JTD - tai generatoriaus rele jau grybajo ir apsukos del to plaukiojo.
Ir dar klausimukas - nekyla GTV/Spideriui bedu uzdejus 225/45/17?
Apsukos gali pulsuoti del daug priezasciu, o sviesa pulsuoja del reles generatoriuje, o tai pastebi del tu paciu apsuku ir tai gali buti nesusije ;) minetos padangos uzsideda be problemu, bet ratlankiu ET ziurek, kad ratai is arku neislystu, idealiausias tokiom padangom ET45, o ratlankis 7.5J
-
Dar toki idomu dalyka pastebejau - apsukos vos vos pulsuoja, bet tuo paciu ir pvz jei salone dega sviesele jinai pulsuoja su apsukomis kartu, padavus gazo - viskas ok, cia turbut generatoriu reikes nusiardyti, gal kam buvo kazkas tokio? Man buvo taip su 147 JTD - tai generatoriaus rele jau grybajo ir apsukos del to plaukiojo.
Ir dar klausimukas - nekyla GTV/Spideriui bedu uzdejus 225/45/17?
Apsukos gali pulsuoti del daug priezasciu, o sviesa pulsuoja del reles generatoriuje, o tai pastebi del tu paciu apsuku ir tai gali buti nesusije ;) minetos padangos uzsideda be problemu, bet ratlankiu ET ziurek, kad ratai is arku neislystu, idealiausias tokiom padangom ET45, o ratlankis 7.5J
Tai as mastau apie tokius ratus kaip buvo ant tavo GTV, su jais bedu neturetu kilti ;)
Del tu apsuku, tai linkes manyti kad generatorius bus, jei apsukos pulsuotu ir sviesa nepulsuotu, tada ieskociau kitur bedu, o dar ir ant kompo pasake kad krovimas sokineja siek tiek :smilie:
-
Na tokius ratlankius kaip mano bus sunku rasti, R16 yra, o R17 reta, maciau lyg kasper tokius turi ;)
-
Na tokius ratlankius kaip mano bus sunku rasti, R16 yra, o R17 reta, maciau lyg kasper tokius turi ;)
Tai pas kasper ir vaziuosiu siandien :)
Del padangu mastau gal geriau 215/45/17 deti, paskaiciavau, kad dabar uzdeta 205/50/16 tai rato aukstis yra 61,14cm, o jei 215/45/17 tai 62,53cm, jei 225/45/17 - 63,43cm, vis del to lietuvos gatvemis siauresne padangos geriau, o ir aukstis bendra artinesnis. bijau labiausiai kad kazkur kazkas nesiektu, nes stovi raudonos spyruokles, masina pazeminta.
-
As buvau tokias uzsidejas, viskas ok ;)
-
o siaip kurios geriau 215 ar 225? Dvejoju labai, nes siandien kaip ir ratus paimsiu ir padangas gal vilniuje gausiu, viska vesiu i pnvz ir bijau, kad parvezus netektu padangu pardavineti, jei netycia kazkur kliutu tos 225 ???
-
o siaip kurios geriau 215 ar 225? Dvejoju labai, nes siandien kaip ir ratus paimsiu ir padangas gal vilniuje gausiu, viska vesiu i pnvz ir bijau, kad parvezus netektu padangu pardavineti, jei netycia kazkur kliutu tos 225 ???
Man GTV su 225 ir standartine pakaba būna kad užkliūva posparniai, l.retai tai pasitaiko ir tik tam tikrais atvejais, bet pasitaiko. Su Spideriu ko gero ir nepasitaikytų tokių momentų - kai į galą pasisodini dar porą snukių, spūst tapkę - o ten nelygus kelias :o
Jei gerai žeminta - gali imt 215, turėtų ir ratai kiek gražiau atrodyt kai gumos mažiau. Teledialsai - mmmm... ledas kai turėtų atrodyt :P
-
Kaip del priekio? Susukus vaira 225 nekliuna niekur?
-
Kaip del priekio? Susukus vaira 225 nekliuna niekur?
Prieky - ne, nors palei plastmases net stovint taip milimetroffkėm praeina. 225/45R17 gtv (nzn ar ir spider) - standartinis, gamintojo popieriuose nurodytas apavas, tai normaliom sąlygom problemų su juom nėr jokių.
-
Kaip del priekio? Susukus vaira 225 nekliuna niekur?
Prieky - ne, nors palei plastmases net stovint taip milimetroffk—m praeina. 225/45R17 gtv (nzn ar ir spider) - standartinis, gamintojo popieriuose nurodytas apavas, tai normaliom s…lygom problemų su juom n—r jokių.
Paziurek gale ar tie vadinami "bumperiai" neisplyse ir nesitabaluoja galineje spyruokleje, gtv originalus tiesiog trunija, pagal savaji pardeje fiatini paemiau, kuris is normalios gumos, jie skirti, kad ratas posparniu nepasiektu, pristabdo ;)
-
Pas mane R17 225/* - nezinau :) bet manau kad ne maziau nei 45. Aisku pas mane stock ten viskas vaziuoklej. Padangos jei neklystu Goodyear Eagle F1 asymetric
(http://s23.postimg.org/rsit0g52z/DSC_0470.jpg)
-
Parsiveziau ratukus is kasper, zesim ka nupirkau, gali tekti prasitiesinti, bent jau viena tikrai, padangos plikos 225/45, uzsidesiu pasizeti kaip ten su jomis, bet sau pirksiu manau 215/45 :)
-
215/45 labiau AR 156 ir 147 dydis, o standartinis Gtv yra 22545. Visgi, su originalia Gtv pakaba neliečia nei 215, nei 225. Išbandyta. Vat ant AR 156 ir 147 225/45 jau liečia.
-
issitraukiau is lentinos sena vokiska 96m. tiunigo katologa... ant GTV/spider galima montuot 235/40r17 padangas. ratlakio ismatavimas 7,5-17 ET35
7,5-17 ET29
-
Uzsidejau siandien jau ratus tuos r17, padangos ant ju paliktos 225/45/17, bukle ju - mirusios, bet ora laiko dar, tai pasivazinejau, siaip niekur niekas nekliuna, tik kai vaira iki dugno susuki ir laikai tai vos vos lieciasi i posparni, bet ties ta vieta kur sparnas yra, nupirksiu 215/45/17 ir niekas niekur neklius tikrai tada ;)
-
kur fotkes? noriu pamatit kaip sitie diskai atrodo ant spaiderio?nes ant savos taip ir nepamatavau
-
savo foto neturiu dar, bus foto kai jinai bus tvarkinga, nera reikalo rodyti pliku padangu ;D va foto identisko
-
Palikau siandien savo spideri pas elektrika, reikia kad ABS ir airbag sistemoms rastu galus, nemano galimybems jau tai, plius del to generatoriaus kad pasizetu, plius dar viena idomybe pamaciau su elektra - po kapotu kur stovi reles prie stabdziu skyscio bakelio - ten 4 sviesios reles eileje ir viena labiau i prieki juoda stovi (ikista i raudona lizda) - jinai pastoviai silta pas mane, t.y. kai masina uzgesinta, jinai vistiek silta buna, vakar valiau visus konktatus ir pamaciau tai, isardziau ta rele, viduje viskas grazu svaru, uz ka ta rele atsakinga gal kas zino? Pridedu foto.
-
Zodziu griauna mano spideri elektrikas, sako neranda galu, pliusas tai yra, tai nera, kompai geri, diagnostikos pasijungti negali, nes diagnostine fiske tik 9V duoda, o reikia 12v, nueme kompus padave mechaniskai sroves - viskas ok, idedi vel blogai, tiek su abs, tiek su airbag sistemomis vargsta, neveltui lemputes uzlipdytos buvo pas mane, prisipirkau kompu gal tris, kokia nauda is ju bus velniai zino, sake per rytoj visa diena gal paaiske bent priezastys. Kaip sakoma - alfos elektra niekada nebuvo suprantama betkam ir patikima, nors daug kur uzrasai BOSCH, bet man rodos bedos cia laiduose, jungtyse ir oksidacijoje, kas liecia abs, o del airbag sake itaria paciu airbag jungtis. :-\ po to dar generatorius laukia remonto ir ta kaistanti rele velniai zino ka ten daro :-X
-
Airbagas sviecia? Jei taip, tai po sedinemis yra jungtys, tiesiogiai sujunk, nes ten fiskes pastoviai nekontaktuoja?
-
Airbagas sviecia? Jei taip, tai po sedinemis yra jungtys, tiesiogiai sujunk, nes ten fiskes pastoviai nekontaktuoja?
Tikrino - viskas ok ten.
-
Jei vizualiai pajungta, dar nereiškia, kad susijungė, atjungi-prijungi. Air-Bag pas daugelį auto neužgęsta pašalinus gedim - trint klaidą reik ^-^
-
Nupirktos gumos 215/45/17, tikekimes tiks viskas. 2007-2008m gamybos likutis 5,5 - 6mm :) Taipogi faziu variatoriu nauja ir X-Air firmos sausa, plaunama, sportini filtra i standartine vieta ;)
-
Ir kaip X - air, garsiau šnypščia ? Aš kolkas makaluojuos dėt dėžėn kažką ale geresnio ar palikt kaip yra, ir kada nors pilnai perdaryt viską :-\ Tiesiog nesinori kažkokių triukšmų tai...
-
As turejau standartineje vietoje, garso pokyciu jokiu, bet kvepuoja laisviau, plius aptarnavimas paprastas ir galutiniam variante pigiau, jei masina bent kelis metus turesi ;)
-
Dar kol kas neidejau, nes masina vis dar pas elektrika, pasirodo ten bedos labai nestandartines pas mane, sudeges kompas pridare visokiu bedu daugiau :-\ kai isidesiu filtra - pasakysiu skirtumas tikrai ;)
-
http://www.youtube.com/watch?v=sqcJfQAMoyE
kaip toks garsas? Man toks labai patinka, idomu kas tiksliai padaryta, kad isgauti toki
-
Girdisi sūkurinis rezonatorius ir spėčiau, kad koks nors Novitec ar Ragazzon bakelis galinis stovi. Pagal tai, kad truputį "šaudo", tai išmetimas turėtų būti gan tiesus. 8)
-
Nu va airbagai uzgeso berods, sistema sudetinga, air bag kompe stovi kazkokia glicerino kapsule (jei gerai supratau cia buna kabrioletose) jei verciasi masina skleidziasi pagalves, dirzu pirotechnika pritraukia prie sedynes sedincius, cia tam nes nera stogo. Bedos buvo kompe ir pacioje fiskeje berods ;) abs kol kas dar neranda galu.
-
Nu va airbagai uzgeso berods, sistema sudetinga, air bag kompe stovi kazkokia glicerino kapsule (jei gerai supratau cia buna kabrioletose) jei verciasi masina skleidziasi pagalves, dirzu pirotechnika pritraukia prie sedynes sedincius, cia tam nes nera stogo. Bedos buvo kompe ir pacioje fiskeje berods ;) abs kol kas dar neranda galu.
tai gal Justai vaziuosi i Pakruoji sestadieni :masina:
-
Nu va airbagai uzgeso berods, sistema sudetinga, air bag kompe stovi kazkokia glicerino kapsule (jei gerai supratau cia buna kabrioletose) jei verciasi masina skleidziasi pagalves, dirzu pirotechnika pritraukia prie sedynes sedincius, cia tam nes nera stogo. Bedos buvo kompe ir pacioje fiskeje berods ;) abs kol kas dar neranda galu.
tai gal Justai vaziuosi i Pakruoji sestadieni :masina:
Jokiu sansu - pats islekiu i viso labo tris gimtadienisu si savaitgali, o masina kol kas dar pas elektrika, be TA ir ant galo su dviem "tabletemis" :)
-
Nu va airbagai uzgeso berods, sistema sudetinga, air bag kompe stovi kazkokia glicerino kapsule (jei gerai supratau cia buna kabrioletose) jei verciasi masina skleidziasi pagalves, dirzu pirotechnika pritraukia prie sedynes sedincius, cia tam nes nera stogo. Bedos buvo kompe ir pacioje fiskeje berods ;) abs kol kas dar neranda galu.
o kas su abs vyksta?
o abs neismirksi klaidos? ten lyg turetu buti m5.3 kompas kur patrumpinus fiske (du kontaktus) abs lempute mirkselioja. ar jau m5.7?
-
Sistema ABS yra Bosch 2Si, tokia labai panasi, ar net tokia pat buvo VW/Audi.
-
Sistema ABS yra Bosch 2Si, tokia labai panasi, ar net tokia pat buvo VW/Audi.
Ir peogeot. Ziurejau 406 bloka, tai is akies 1:1, kaip visose tu metu alfose :)
-
Paziurek gale ar tie vadinami "bumperiai" neisplyse ir nesitabaluoja galineje spyruokleje, gtv originalus tiesiog trunija, pagal savaji pardeje fiatini paemiau, kuris is normalios gumos, jie skirti, kad ratas posparniu nepasiektu, pristabdo ;)
Uždavei mįslę - lindau po mašina, čiupinėjau tuos bumperius, atrodo - yra, atrodo - normalūs, o liečia vistiek ???
Pagal alfisti.net į GTV, nu ir 145, 146, 155, Spider - parduodami 2 rūšių ricambi originali bamperiai - juodi/normalūs/po 17EUR ir geltoni/trumpesni/tinkantys sportvažiuoklėms/po 55E. Maniškiai geltoni, trumpesni, o pakaba - standartinė, ir amžiaus kažkiek jau mačius. o ratai 225/45R17 vistiek bendrai gaunas kiek aukštesni už standartinius R16. Matomai viskas krūvoj ir pramuša iki tų posparnių... :-\
-
As juodus susidejau ir vargo nebemaciau ;)
-
As juodus susidejau ir vargo nebemaciau ;)
Susidėti ne problema - problema išsiaiškinti ;D Labai atsitiktinai užkliuvau, kad net originalios kažkuom dar ir skiriasi apart spalvos ;D
-
Berods juodos buvo upgreidas po nevykusiu geltonu ;)
-
Kas zino nuo kokiu auto eina generatoriais i spider 2.0 ts? maniskis veikia, bet itampa sokineja ir pan, plius isimant dar nukrito ant zemes tai keli tie ausinimo nareliai isluzo, tai nz senaji tvarkyti ar ieskoti gerai veikiancio kito
-
Aš seniau savo ex Fiat Bravo nuo Gtv 2.0 dėjau generatorių. Fiate buvo 1,8 motoras, realiai skyrėsi tik škyvas dydžiu, tai jį paėmėm nuo Fiato ir užsukom ant Gtv genero. Viskas tiko ikišiol tebesisuka be problemų :). Siūlyčiau pasiimti originalą ir palakstyt po FIAT/Alfų svalkes, ieškok tvarkingo, svarbu tvirtinimas ir galia būtų tinkama (Gtv berods 100 A eina). Turėtų tikti ir nuo kitų 2.0 TS variklių
-
Zodziu tu generatoriu sociai yra, fiat/alfa/lancia daugelis ju tinka, bet kainos uz juos devetus nuo 100 iki 150lt, kazkaip nelabai norejau tiek moketi uz sena daikta, tai uz 150lt pakeite rele, inkaro ivores ir dangteli uzdejo kita (turejo donora) del tu isluzusiu nareliu, viskas dabar ok su senuoju ;)
-
Zodziu tu generatoriu sociai yra, fiat/alfa/lancia daugelis ju tinka, bet kainos uz juos devetus nuo 100 iki 150lt, kazkaip nelabai norejau tiek moketi uz sena daikta, tai uz 150lt pakeite rele, inkaro ivores ir dangteli uzdejo kita (turejo donora) del tu isluzusiu nareliu, viskas dabar ok su senuoju ;)
teisinga sprendima priemiai
-
Gal yra zinanciu ar i visus spiderius ejo salono filtras? Kurioje vietoje jis randasi? Pagal kataloga eina du ismatavimai:
I variantas - 389/193/30
II variantas - 384/170/17, kai kur raso 385/170/17
Gal yra zinanciu koks buvo 1996m, 2.0 TS 110kW Spideryje?
Klausimas del kuro filtro - verta ji keisti ar ne?
Dar vienas pasitikslinimas - 2.0 TS 110kW - eina variklio dirzas + 2 itempejai ir vandens pompa, balansyro dirzas + 1 itempejas, generatoriaus dirzas + 2 itempajai ir viskas?
-
Jauciu, kad kuro filtro nerasi ;)
-
Jauciu, kad kuro filtro nerasi ;)
Na 75 radau, gal ir GTV/Spider rasiu, maciau stovi gale desiniau, toks is galo uzverziamas varztais :) siaip nebutinai spider turi buti, manau panasu gal koki rasiu ;)
-
Na pas mano GTV nebuvo jokio, alia amzinas bake ;)
-
Tiek 2.0 tiek 3.0 V6 rodo ta pati filtra
http://ic-lt.intercars.eu/dynamic/uni/ws_serve_pic.php?n=1314221520186048489621152011414838&i=14131115161711141415111813&s=56bdcf5f93fc245e63614e36ac83d9d0
-
Bet jo nebuvo, iskart is bako tiesiai vamzdelis link variklio ;)
-
Jo kažkur esu skaitęs diskusiją, jog 916-tose V6 varikliuose kuro filtras ala amžinas, jo kaip ir nepakeisi, o vat TS varikliuose jis keleivio pusėje prie galinio rato stovi. Saviškėj irgi keičiausi, manau verta pakeisti, jei neaišku, kada tas buvo daryta.
-
Kuro filtras buvo statomas iki restailingo '98 m.Po to jau amzinas bake ejo.O salono filtro atvirksciai iki '98 m. nebuvo,jis pries prekinio stiklo po plastikine apsauga turi but
-
intercar'o kataloge raso,kad yra kazkoks iki 1998-04 ir nuo 2000-08,zodziu atsuksiu ta plasmase ir jei nieko nerasiu - tai nieko ir nedesiu.
-
Manau kad nebus pas tave salono filtro.Bet jeigu turi noro galima pastatiti,visi tvirtinimo taskai yra ir versijose iki '98 metu.Reikes tik pirkti filtro korpusa ir filtra.
-
Manau kad nebus pas tave salono filtro.Bet jeigu turi noro galima pastatiti,visi tvirtinimo taskai yra ir versijose iki '98 metu.Reikes tik pirkti filtro korpusa ir filtra.
Pagyvensim pamatysim, siaip jei nera, tai gal ir nebutinas jisai :) jei gausiu ta korpusa - pasistatysiu manau.
-
Na manau po zvirkelius su sipder nelakstysi ;)
-
Na manau po zvirkelius su sipder nelakstysi ;)
Kur su kasdienine masina - ten ir su juo :)
-
Tada salono filtras butinas, plius geros stogo, duru gumos ir t.t. ;)
-
Stovi pas mane gamykliskai salono filtras :) dar klausimukas - katalizatoriu galiu salinti tam varikliui ar ne? Nemanau kad 17 metu masinai jisai labai dar svarbus komponentas. Pasalinus nebuna jokiu pasaliniu bedu? Lamda stovi pries katalizatoriu.
-
Stovi pas mane gamykliskai salono filtras :) dar klausimukas - katalizatoriu galiu salinti tam varikliui ar ne? Nemanau kad 17 metu masinai jisai labai dar svarbus komponentas. Pasalinus nebuna jokiu pasaliniu bedu? Lamda stovi pries katalizatoriu.
Bus bedu tik su TA, nes naujai registruojamas auto...
-
Stovi pas mane gamykliskai salono filtras :) dar klausimukas - katalizatoriu galiu salinti tam varikliui ar ne? Nemanau kad 17 metu masinai jisai labai dar svarbus komponentas. Pasalinus nebuna jokiu pasaliniu bedu? Lamda stovi pries katalizatoriu.
Bus bedu tik su TA, nes naujai registruojamas auto...
Masina LT registruota 2007. Ispjoviau viska ir ivirinom vamzdi. Vsio. Katalizatorius garaze kuri laika pagules, veliau turbut prisiduos i supirktuve ;)
-
Reikia dabar zinovu GTV/Spide,r kad atsakyti i klausima - galiniu ratu stabdziai.
Kas per velnias ten idetas, kuris kaip suprantu reguliuoja ju jautruma-stipruma?
Stovi kazkoks reguliatorius, prijungtas prie stabilizatoriaus spyruokle, i ji ateina du vamzdeliai ir iseina du vamzdeliai i ratus.
Kokia jo funkcija?
Remontuojasi jis ar tik kitu keiciasi?
Kokiose dar buvo masinose toks padaras?
Ar galima ji "isoperuoti" sujungiant tiesiogiai vamzdeliu?
Atsmaukus guma siaip lygtais ten viskas grazu nesurudije, isoreje - surudije stipriai. Nusiorinau stabdzius, vistiek beda tokia - galiniai stabdziai uzmynus iki dugno neuzsiblokuoja, nors stabdo tolygiai, rankinis - vienas ratas ok, kitas silpnokai, nors TA praeiciau del rankinio (% ten telpa i remus)
-
Tik keiciasi kitu stabdziu reguliatorius, sujungus tiesiogiai balansas dings, zinoma beda pas senesnius spider/gtv, su laiku galiniai stapdziai isvis dings.
-
1.funcja jo, sustiprina galiniu ratu stabdimo jega, nuo galines asies apkrovos.
2.pries daug metu naujas kainavo 900lt. nezinau ar remontuojasi, uzkirmija visas jisai ir galiniu stabdziu kaip ir nebera.
3.ar 155
4.galima isoperuoti. mano buvusiai 155 tokia operacija buvo atlikta. manau spider didele apkrova negresia, stabdimas delto nenukentes.
-
Isoperavimas tai tiesiog isimi ji ir vamzdelius sujungi, t.y. viena ieinanti su vienu iseinanciu ir kita ieinanti su iseinanciu ir vsio?
O jo su jo remontu kaip? Isplauti, ismankstinti nebeimanoma?
p.s. naujas intercar'e 396lt, be nuolaidu, tai realiai uz 300lt galeciau gauti nauja, tik nz ar verta, ar jis turi kokia nors nauda. Bet kas idomiausia - ta reguliatoroiu rodo tik ant spider 2.0 TS motoro, nei GTV, nei kiti spider motorai jo nerodo, manuale irgi labai idomiai, pateikti du variantai, su tuo reguliatoriumi ir be jo.
-
Isoperavimas tai tiesiog isimi ji ir vamzdelius sujungi, t.y. viena ieinanti su vienu iseinanciu ir kita ieinanti su iseinanciu ir vsio?
O jo su jo remontu kaip? Isplauti, ismankstinti nebeimanoma?
p.s. naujas intercar'e 396lt, be nuolaidu, tai realiai uz 300lt galeciau gauti nauja, tik nz ar verta, ar jis turi kokia nors nauda. Bet kas idomiausia - ta reguliatoroiu rodo tik ant spider 2.0 TS motoro, nei GTV, nei kiti spider motorai jo nerodo, manuale irgi labai idomiai, pateikti du variantai, su tuo reguliatoriumi ir be jo.
siaip TA einant gali nepraleisti, jei pamatys, kad isimtas :-\
vieno pazystamo pasatui buvo isimtas, tai nepraleido TA, parase, kad draudziama eksplotuoti ;D
-
taip, tiesiog issimi reguletoriu ir i jo vieta dedi vamzdelius. senai toki daigta mates, tad nepamenu ir ardosi.
-
Isoperavimas tai tiesiog isimi ji ir vamzdelius sujungi, t.y. viena ieinanti su vienu iseinanciu ir kita ieinanti su iseinanciu ir vsio?
O jo su jo remontu kaip? Isplauti, ismankstinti nebeimanoma?
p.s. naujas intercar'e 396lt, be nuolaidu, tai realiai uz 300lt galeciau gauti nauja, tik nz ar verta, ar jis turi kokia nors nauda. Bet kas idomiausia - ta reguliatoroiu rodo tik ant spider 2.0 TS motoro, nei GTV, nei kiti spider motorai jo nerodo, manuale irgi labai idomiai, pateikti du variantai, su tuo reguliatoriumi ir be jo.
Pas GTV T.B P1 mates toki ;)
-
Man TA maziausiai rupi, man svarbu kaip paciam bus, kad nebutu kad uzspaudus stabdzius ant posukio jie nesudirbtu kaip rankinis stabdis ir siaip, kad funkcionuotu efektyviai.
Prisegu foto - cia pateiktu du variantai - pirmas tai vamzdeliu pajungimas su reguliatoriumi, antras - be reguliatoriaus.
p.s. radau ATE firmos 155 alfai uz 360lt be nuolaidos.
-
Tai va nutariua ta daikta operuoti lauk, nes nesulaukiau jokiu argumentu uz ir pries, esme, kad nesuprantu kam reikia deti tokia dalyka i dvidviete masina, kuri prie viso to dar sukietinta pakaba ir galines asies apkrova minimali? Nei 156, nei 166, nei 147 ir jokios kitos tokio dalyko neturi ir vaziuoja puikiai (stovi tas reguliatorius 155, 164, GTV/spider, 145/146, Tempra, Dedra, Punto ir dar nemazai kur). As suprantu, kad senuose mikroautobusuose buvo toks dalykas, tai buvo reikalas jam buti, bet lengvose masinose tikrai nz kam reikalingas toks daiktas.
-
Aš su tuo reguliatorium esu susidūręs savo ex Fiate. Jo esmė sumažinti stabdymo slėgio padavimą, kai automobilis mažai pakrautas, ir padidinti, kai labiau pakrautas. Jie pareina netgi apynaujuose automobiliuose, nes mažai naudojama (konkrečių pavyzdžių su kažkuriom Toyotom esu girdėjęs). Man buvo bėda ta, kad reguliatorius veikė nevienodai, ir vienam galiniam ratui duodavo per daug slėgio, kitam mažiau, ko pasekoje stipriau spustelėjus imdavo mušti (drebėdavo visas kėbulas) ir užkirsdavo vieną galinį ratą, ir esant šlapiai dangai, ar šaltesnei oro dangai, mašinos galą taip nejuokingai užnešdavo. Ilgiau pavažinėjęs dėl nesaugumo nusprendžiau lupt ir pastatėm tiesius vamzdukus į galinius ratus be jokių reguliatorių. Stabdymo efektyvumas galinių ratų, ant stendo tikrinau, išaugo apie 65%!! O ir stabdyti abu galinius ratus ėmė vienodai. Labiausiai patiko tai, kad tas efektyvumas labai paveikė ir bendrą automobilio stabdymo kelią, pojūtis buvo toks, tarsi bučiau su Brembo diskais priekyje :D Visgi, neilgai pasidžiaugęs nusprendžiau taip nepalikti, nes galinius ratus užkirsdavo netgi nestipriai spustelėjus stabdžių pedalą, o didžiausia problema visgi buvo tai, kad posūkiuose stabdyti tapo praktiškai neįmanoma, lengvesnis galas tuoj pat užkirsdavo ratus, ir automobilis eidavo į šoną. Išsprendėm tą reikalą įstatę reguliatorių nuo kažkokio japoniško auto, berods Nissano. Jų veikimo principo iki galo neišsiaiškinau, bet juose nėra spyruoklės, kaip itališkuose auto, o slėgį mažina priklausomai nuo pedalo paspaudimo: duodi mažiau per pedalą - stabdo galą vidutiniškai, duodi daugiau per pedalą, stabdo stipriau.
Tavo atveju, jei viskas veikia normos ribose, aš to reguliatoriaus nejudinčiau. Beje, garaže turiu besivoliojantį nuo AR Spiderio tą reguliatorių, spyruoklė irgi surudijusi, bet abu ratus stabdė vienodai kiek atsimenu.
-
Palikau ta reguliatoriu, kaip ir apsitvarke jis.
Trumpai:
pakeista spideriui: dirzai visi trys, itempejai, visos naujos zvakes (idetos tokios kokios turi buti, o ne po 12lt), vandens pompa, radiatorius, termostatas, perrinktas generatorius, priekine pakaba po kapitlinio remonto, gale stovi neseniai ideti nauji amortizatoriai (SACH firmos), stabdziu diskai ir kaladales, tarpiniu komplektas po voztuvu dangeteliu naujas, visiskai naujas variatorius, salone visos naujos garso koloneles, gamykline siganalizacija sutvarkyta, isimtas katalizatorius, pastatytas X-Air firmos oro filtras i standartine vieta.
Reikalinga - galinis desinis supartas geros bukles ir zvaklaidziai geros bukles (naujiems tiesiog gaila pinigu uz juos prasomu jau). Kiek jau apzejau senu - numovus apsaugine guma visi iki vieno truke apacioje.
-
Suportus abu galinius turiu.
-
Del supartu tai galvoju deti 156 supartus i gala, viskas tinka, pazistamas alfistas taip patare daryti, kaladeles tik aisku netinks dabar esamos.
-
Klausimas - isardziau rukiniu zibintu reflektorius, kad ismetalizuoti ir nebezinau kaip ideti pries refeklektoriu stovincia skardele. Kaip jinai turi stoveti ziurint is priekio - kaip foto nr. 1 ar kaip foto nr. 2?
-
Issiaiskinau - 1 variantas teisingas.
-
Gale beda buvo nestabdziu suparte, o rankinio trose, jis toje vietoje kur tvirtinasi prie galines sakes buvo prapuves ir neleisdavo kojeliai grizti atgal tiek kiek reikia, pasiziureju - kaireje puseje trosas matosi toks pusnaujis, neseniai keistas, o desineje sutrukinejes senas - nupirkau nauja trosa ir beda baigta ;)
-
Turiu klausima - ieskau ratlankiu ziemai. Labiausiai tiketinas variantas kad pirksiu originalius 156 ratlankius, nes ju pasirinkimas didelis ir kainos mazos, kokia nuomone apie tokius ratus ant Spider'io, ar geriau ziureti kazka kitokio?
-
Turiu tokius kaip pirmoj foto. Manau, kad kaina suderintume abiem tinkancia. ;)
-
Sveikas,
Jei imsi nuo 156tos, tai varžtų pasieškok iškart trumpesnių, nes originalieji kabins. Kas dėl ratų:
Pirmieji man visiškai nesižiūri, visgi R15 ir nuo 156tos, ratai sulindę bus į vidų (et40.5) :/.
Antrieji originalai R16, kokie ir turi būti ant spiderio, tokius imčiau, o ir pardavime pasirodo karts nuo karto.
Tretieji ėjo kaip originalas II kartos GTV R16, man gražūs, išnešimas teisingas (et30,5) bet ne visiems patinka, imčiau kaip alternatyvą antriems.
Ketvirtieji, berods zenderiniai, labai sunku tokius rast bus.
-
Sveikas,
Jei imsi nuo 156tos, tai varžtų pasieškok iškart trumpesnių, nes originalieji kabins. Kas dėl ratų:
Pirmieji man visiškai nesižiūri, visgi R15 ir nuo 156tos, ratai sulindę bus į vidų (et40.5) :/.
Antrieji originalai R16, kokie ir turi būti ant spiderio, tokius imčiau, o ir pardavime pasirodo karts nuo karto.
Tretieji ėjo kaip originalas II kartos GTV R16, man gražūs, išnešimas teisingas (et30,5) bet ne visiems patinka, imčiau kaip alternatyvą antriems.
Ketvirtieji, berods zenderiniai, labai sunku tokius rast bus.
O antrieji kartais ne 147 originalai?
-
Antrieji yra originalus R15 147, R16 GTV/Spider originalai turi panasumo :)
Tretieji - irgi originalus GTV/Spider R15 ;)
Beda ta kad niekur neimanoma rasti nieko padoraus uz normalia kaina. Yra kas uz 4 R15 praso 600lt, tiesa skelbimai ir stovi nuo pavasario.
-
Antrieji yra originalus R15 147, R16 GTV/Spider originalai turi panasumo :)
Tretieji - irgi originalus GTV/Spider R15 ;)
Beda ta kad niekur neimanoma rasti nieko padoraus uz normalia kaina. Yra kas uz 4 R15 praso 600lt, tiesa skelbimai ir stovi nuo pavasario.
Jei ką, tai galvoju savo R15 su žieminėm padangom atsikratyt irgi (tokiais, kaip pirma foto). Jeigu įdomu - brūkštelk. 8)
-
Antrieji yra originalus R15 147, R16 GTV/Spider originalai turi panasumo :)
Tretieji - irgi originalus GTV/Spider R15 ;)
Beda ta kad niekur neimanoma rasti nieko padoraus uz normalia kaina. Yra kas uz 4 R15 praso 600lt, tiesa skelbimai ir stovi nuo pavasario.
Uoj, nepasididinau nuotraukos, turėjau omeny šitus: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bf/Alfa_Romeo_Spider_2002.JPG
Sumažinti jie tikrai atrodo panašus su 147tos R15 :)
O dėl trečiųjų, tai jie tikrai 100 % R16, Kasperis tokius turėjo, gal dar turi - paklausk. O R15 tokio modelio buvo tik 4 skylių 145/146 tai.
-
Siaip iskilo toks klausimas - norint senaji 916 modelio prieki pakeisti nauju uztenka tik kapoto ir buferio jei gerai suprantu? Priekinis "televizorius", lempos ir t.t. tinka is senojo modelio? :)