Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: Evalda5 2013-03-20 21:33
-
Žmonos 147''ai 1.9JTD 85kW nutiko tokia istorija: važiuojant mašina nei iš šio nei iš to "užduso" - išmetė jos žodžiais sakant "bilekiek klaidų", pradėjo lėtėti, variklis lyg ir užgeso, kartu ir visos lemputės, "dingo" vairo stiprintuvas ir stabdžiai. Sustojus atsidarė kapotą, ir pamatė, kad trūksta diržo (spėju kalba apie generatoriaus ar pan.) - vesti nebebandė, suprato, kad kažkas negerai. Aš išvykęs, taigi negaliu nieko pačiupinėti, todėl mašiną nuvilko į artimiausią miestą (pasitaikė Alytus), pakliuvo pas šiokius tokius meistrus. Anie pasakoja tokią situaciją: "užklynijo" genero diržo įtempėjo guoliukas, trūko genero diržas, ir pakliuvo po pagr. diržo "škyvu" (taip tikrai gali atsitikti?), ko pasekoje nulėkė ir pagr. paskirstymo diržas. Klausimas toks - ar tikrai realu, kad taip galėjo nutikti, ir jei taip, plius minus kokių nuostolių galiu tikėtis? Mašina liko "pastrigusi" Alytuje, pradžiai kalba eina apie linkusius vožtuvus, galvos šlifavimą - bent taip aiškina "meistrai", o auto laukia švenčių, atseit ten vietoj normalesnis motoristas tooooookią eilę turi...
-
Kad ant alkuninio skyvo papuole generatoriaus dirzas ir dar ji nukirto tai sakyciau tikimybe kokie 5% is 100. Imanoma teoriskai, bet ar imanoma praktiskai klausimas. Jei jie nueme dangteli ir mate, kad pagrindinis dirzas trukes, reiskias trukes ir tiek, nebera didelio skirtumo kaip, bet jie to nedare, tai tegul padaro. Galvos remontas atsieis nemazai tavo jtd, vien dirzu komplektas naujas padoriai kainuoja.
-
Imanoma 100%. Voztuvai galejo ir nelinkt, tegu pirma kompresija pamatuoja, gal uzteks uzmaut dirza ir toliau :begam:
-
dazniausiai vaztuvai buna kreivi... kompensatoriai pramusti ir t.t.
grubiai jei kalbet apie kainas... kita galva su voztuvais pritrintais apie 200lt tada jos slifavimas 40 plovimas 30 plius tarpine galvos+ tepalai, antifrizas+ darbas
-
Buvo identiska situacija pirmos kartos 1.9JTD ir voztuvai nelinko. Aisku cia dideles laimes dalykas ;)
-
cia laime nemaza... pats alfas krapstau 90% linksta kaip bebutu gaila
-
Žmonos 147''ai 1.9JTD 85kW nutiko tokia istorija: važiuojant mašina nei iš šio nei iš to "užduso" - išmetė jos žodžiais sakant "bilekiek klaidų", pradėjo lėtėti, variklis lyg ir užgeso, kartu ir visos lemputės, "dingo" vairo stiprintuvas ir stabdžiai. Sustojus atsidarė kapotą, ir pamatė, kad trūksta diržo (spėju kalba apie generatoriaus ar pan.) - vesti nebebandė, suprato, kad kažkas negerai. Aš išvykęs, taigi negaliu nieko pačiupinėti, todėl mašiną nuvilko į artimiausią miestą (pasitaikė Alytus), pakliuvo pas šiokius tokius meistrus. Anie pasakoja tokią situaciją: "užklynijo" genero diržo įtempėjo guoliukas, trūko genero diržas, ir pakliuvo po pagr. diržo "škyvu" (taip tikrai gali atsitikti?), ko pasekoje nulėkė ir pagr. paskirstymo diržas. Klausimas toks - ar tikrai realu, kad taip galėjo nutikti, ir jei taip, plius minus kokių nuostolių galiu tikėtis? Mašina liko "pastrigusi" Alytuje, pradžiai kalba eina apie linkusius vožtuvus, galvos šlifavimą - bent taip aiškina "meistrai", o auto laukia švenčių, atseit ten vietoj normalesnis motoristas tooooookią eilę turi...
Tik neužsiiminėk eksperimentais ir nepalik auto meistrams, kurie "Alfa Romeo" paveikslėlyje tėra matę. Rekomenduoju kreiptis į "Speed Racing" Kaune (viso labo 60km nuo Alytaus) - tikrai turėtų patarti ir padėti...
-
man tai juokinga skaityt komentarus kad alfos yra kazkokios speshal kuryniai... tipo garaziniai nesugebetu suremontuot alfos tuo labiau JTD kuom jin skirias nuo pasatu ar golfu. suprasciau T.S varikliam kapyru reik ir t.t. garaziniai to neturi... o jtd ko speshal reikia? dinamometrinio rakto.... manau net garazas tokius dalykus turi kiekvienas
-
Jau svarstom su žmona galimybę gabenti iki Kauno remontui, bet problemos čia net kelios - ji gyvena Vilniuje, mašina stovi Alytuje, o aš komandiruotėje, ne kažin kokios perspektyvos surasti, kuo nusigauti iki Kauno. ;) Na, kol kas ačiū už greitus atsakymus, rytoj galvoj šviesiau gal bus, organizuosim kažką. :)
-
Garažiniai gali suremontuot, bet kokia kokybė darbų? Gerai jeigu žinai žmogų ir pasitiki, o jeigu ale kažkur girdėjau, kad gerai kažkam padarė, tai žinai. Mačiau aš tokių velnias žino kur padarytų variklių ir žmogus tikina, kad čia labai gerai padaryta, nors kalena, kaip reikalas.
-
man tai juokinga skaityt komentarus kad alfos yra kazkokios speshal kuryniai... tipo garaziniai nesugebetu suremontuot alfos tuo labiau JTD kuom jin skirias nuo pasatu ar golfu. suprasciau T.S varikliam kapyru reik ir t.t. garaziniai to neturi... o jtd ko speshal reikia? dinamometrinio rakto.... manau net garazas tokius dalykus turi kiekvienas
O kodėl garažinis, turintis reples, negali būt dantistu? Aišku, kad gali! Juk išrauti dantį didelio mokslo nereikia 8)
-
Kalbant apie dantis, maniškei (Alfai žinoma) vieną dantį kieme kažkas išrovė, gal kas turi groteles ardomas? Visas, arba bent kad viršutinė dalis sveika būtų - trūksta dabar tos gražios blizgančios plastmasės trečios nuo viršaus grotelėse. ;D Kokia maždaug to malonumo kaina? :smilie:
-
mano nuomone... diedukas sedintis n metu garaze ir dirbantis su motorais simta kart geriau padsarys alfos motora nors ji pirma kart mato, negu dyleriniam servise mechanikas kuris dirba viska... t.y ir i variklius lenda ir i greiciu dezes ir elektros ir pakabos gauna...
-
vanagiux, tryniau trinu ir trinsiu tavo pasisakymus, kai tik užmatysiu. Gal pagaliau nusibos lankytis šiame puslapyje ir "Alfa Romeo" savo gyvenime prisiminsi nebent kaip vaikystėje persirgtus vėjaraupius.
Fragziukas, aš rekomenduoju "Alfa Romeo" klubo lenktyninės komandos mechanikus. Jei dar ką nors kada nors kam nors rekomenduoju, tai Zazą. Šie žmonės myli ir supranta "Alfa Romeo", dirba kokybiškai, žmonių neapiplėšinėja. Apie dilerinius servisus lyg ir užsiminęs nebuvau.
Palikim diedukus, sėdinčius n metų garaže, ten ir numirti bei po savim daugiau "nepadsarinti"! Amen...
-
Kalbant apie dantis, maniškei (Alfai žinoma) vieną dantį kieme kažkas išrovė, gal kas turi groteles ardomas? Visas, arba bent kad viršutinė dalis sveika būtų - trūksta dabar tos gražios blizgančios plastmasės trečios nuo viršaus grotelėse. ;D Kokia maždaug to malonumo kaina? :smilie:
Grotelių tikrai niekas neardys, nebent pavyks rasti auto po avarijos, kur bus likusi sveika tau reikalinga dalis. Šiaip visos grotos ne kažin ką kainuoja - Akstėj, kol buvo sandėly, kainavo apie 136Lt, dėvėtas gal ir pigiau rasi.
-
AR 156 1,9JTD man pačiam palindo diržas genero, ko pasekoje nueėjo ir pagrindinis. Vožtuvai nelinko. Tas patas ir draugui su 1,9jtd buvo viena karta dar :)
-
Kalbant apie dantis, maniškei (Alfai žinoma) vieną dantį kieme kažkas išrovė, gal kas turi groteles ardomas? Visas, arba bent kad viršutinė dalis sveika būtų - trūksta dabar tos gražios blizgančios plastmasės trečios nuo viršaus grotelėse. ;D Kokia maždaug to malonumo kaina? :smilie:
Turiu Groteles, ardau AR 147 Kazkaip groteles liko sveikos nes auto buvo dauzta, cia jei kalba eina apie trikampi vidury su daug blizguciu.
Apacios kur desneje ir kaireje sonuose blizguciai nulakste. Pasistengsiu imesti foto diena.
Kaina nezinau, koki 35LT paimciau is taves. Mano tel 860196359
-
Beje Del Variklio, tai turiu viena is geriausiu meistru Kaune, Miesto servise, Darius vardu.
Neturiu jokio intereso ji reklamuoti, bet labai jau daug zmoniu komplimentus jam sako ir as pats labai daug dalyku remontavausi tame servise, atliekamu darbu ir kainos santykis labai geras. Randasi netoli kauno sporto hales. Paieskok internete.
-
Taigi, praėjo mėnuo po galvos remonto. Jei kam įdomu, viskas atsiėjo 2000Lt. Prieš savaitę mašina pradėjo keistai elgtis - kai tolygiai greitėji (švelniai spaudi gazą) jaučiasi tokios kaip ir traukos duobutės, variklis tarpais (iki 2000 apsukų) lyg vos vos pridusinėja. Ėmė gan stipriai dūmini juodais dūmais - ne iš karto, palengva vis smarkiau. Stipriau paspaudus virš 2000 apsukų eina kaip raketa, bet kai paspaudi trečia, ar aukštesne pavara, pvz., lenkdamas kažką, staigiau, išmeta "engine control system failure" ir trauka dingsta tam momentui, jei staigiai atleidi gazą - klaida iškart dingsta, ir vėl važiuoja normaliai. Kai numeti apsukas, pavažiavęs ilgiau, ir pvz. sustoji prie sankryžos, variklis ėmė nei iš šio nei iš to užgesinėti. Užgęsus užsiveda sunkiai, tik iš kelinto karto, drebėdamas ir dirbdamas netolygiai, lyg ne visais cilindrais iškart, ir spjauna debesį juodų dūmų. Toliau pradėjo dūminti vis smarkiau ir dažniau užgesti, kol galiausiai trauka rodos visai dingo, užgesus mašina nebeuživedė, bandėm gal 20 minučių. Nutempėm namo, pastovėjusi kelias dienas, kai grįžau iš komandiruotės, užsivedė iškart, bet variklis dirbo netolygiai, purtėsi, pergazuoti pabandyt nepavyko, ir praktiškai iškart užduso. Užgęsus dar gana ilgai iš duslintuvo garavo tokie baltos spalvos smirdintys lyg dūmai ar garai. Tikrinausi - tepalai ir jų lygis atrodo nepakitęs, aušinimo skystis taip pat lyg ir nedingo... Problema su trauka ir dūmingumu bei užgesimu buvo ir anksčiau, bet ne taip dažnai, ir ne taip smarkiai, o meistrui pravalius EGR, lyg ir visai dingusi buvo, tiesa, tą klaidą smarkiau paspaudus visvien išmesdavo. Dabar bandom servise ieškoti bėdos, gal pavyks diagnostiką padaryti... Gal kas iš "simptomų" ką nujaučiat esant konkretaus? Nes pagal informaciją kurią radau čia, nepanašu į nei vieną aprašytą problemą. >:(
P.S. bandant užvesti padrikai išmeta kartais klaidas "oil pressure too low", "maximum oil level" ir dar kažkokias... Bet čia manau labiau pasėkmė, nei simptomas. Kokios mintys? Nervina mane jau, mašina žmonai labai reikalinga, bet per pastaruosius pusę metų ji dažniau servise stovi, nei važiuoja. Kai pirkom nieko panašaus nei iš tolo nesimatė, buvo kaip laikrodis, o gal antroje savaitėje ir pradėjo mesti "engine control system failure"...
P.P.S meistrai pakabą gydė per pusmetį gal penkis kartus jau, o barškesio iš kairio rato niekaip nepašalina, ilgiausiai gal savaitę po remonto nebildėjo. Pavažinėji kažkiek, ir vėl tas pats. O kuo daugiau remontuojam, tuo rodos daugia genda. Alfaservisas pagal draudiminį įvykį tvarkė kėbulą, tai nei spalvos atitaikė, nei sutvarkė normaliai, kapotą "ištiesino" tai tarpeliai nebesueina, vienam šone išsikišę, kitam sudribę. Įtariu problema tame, kad mašiną dažnai remontuoti varo žmona, tai visur pagalvoja "ai durna blondinė, nieko vistiek nesupras...". Ar ponuliams ne gėda? Paaiškino, kad ten normaliai viskas, taip ir buvo...
-
Kur tvarkei pirmiausiai papasakok variklio galva, pakaba ir t.t.? Siaip pyk nepyk bet 2000lt uz galvos remonta kazkas prasilenkia su logika :-X visas motoras tiek nekainuoja geras :) nebent tau uz ta pacia kaina pakeite visus dirzus su itempejais ir vandens pompa ;)
Del pakabos - nera ka ten gydyti - pakaba kaip pakaba, viska sutvarkyti priekyje kapitaliai max 800lt su garantija ir nieko labai sudetingo, galas atskira kalba.
Del kebulo geriausiai pasiimti pinigus butu buve ir tada kreiptis pas "Kasper" ar pan, butu sutvarkes idealiai manau ir dar butu like pinigu laisvu tikrai.
-
Keisk servisa ;)
-
Kaip tik ir ieškausi šiuo metu, kur tvarkytis reikės, kai tik išaiškės, kas varikliui... O dėl galvos, tai taip, čia pilnai viskas, ir diržai su įtempėjais, ir vandens pompa ir purkštukų žiedai nauji ir galvos šlifavimas, ir patys vožtuvai, ir t.t.. Beje, reikėjo visų 8, įsiurbimo regis po 36Lt o išmetimo po 38Llt gavosi. Kai tik sužinosiu, kas dabar varikliui, būtinai pasigirsiu. ;D
-
Vėl važiuojam! Taigi, pakeistas kuro slėgio reguliatorius, (kiek žinau, pastatė naują), kuris ir "pjovė grybą", "užglūšintas" EGR - sakė reikia keisti, bet taupumo sumetimais procedūrą atidėjom mėnesiui. Atlikta kompiuterinė diagnostika, sutvarkytos visos klaidos. Įdomiausia - atstatytas degimo kampas - sakė servise, kad diržas lyg ir prašokęs per vieną dantį. Tai kas per velnias??? Juk tik prieš mėnesį naujas pastatytas! Dar pastatė papildomą (t.y. antrą) kuro filtrą - nelabai supratau, dėl ko, bet sako kad padės, jei netyčia prasto kuro užpiltumėm. Visi malonumai atsiėjo 710Lt, dar autoservisas nemokamai patempė atsipalaidavusį rankinio troselį bei papildė kondicionierių, nes jau silpnokai šaldė - visa tai kaip kompensacija už nesuteiktą pakaitinį automobilį. :) Kol kas variklis, jei neskaitant juodo dūmo (čia kaip suprantu dėl EGR), dirba kaip laikrodis, jokių klaidų, jokių duobių, jokio drebėjimo. Laukiam algos ir gydysim, kas liko.
P.S. - pakaboje akivaizdžiai kliba ir bilda viršutinė svirtis vairuotojo pusėje priekyje, ko išsiaiškinti ir sutvarkyti kai kas nesugebėjo per tris kartus jau. Tiksliau, pinigus už tvarkymą ėmė, bet tvarkinga buvo gal tik savaitę... Gėda tam žmogeliui turėtų būti, manau jokių rekomendacijų nebesulauks... :)
-
EGR glušink ir išjunk jį programiškai. Kartu ir galią pasikelsi, bei spėju atliekamų pinigų liks :) Nebent labai jau rūpi gamta.
-
Būtent tai dabar ir padaryta, o galios žmonai per akis ir taip, nesiskundžia tikrai. ;) Tik tie juodi dūmai šiek tiek erzina, kai koja stipriau paspaudžia pedalą - jaučiuosi kaip su kokia Audi važiuodamas... :D Surizikuosiu pasikeisti mėnesio gale. Toliau dar nujaučiu tokias problemas: kažkaip mano galva sunkokai sukiojasi vairas, pvz. lyginant su darbiniu "kabluku" tai atrodo, lyg be vairo stiprintuvo važinėčiau. Bet tik kartais. Čia gal požymis, kad stiprintuvui nekažkas belikę jau? Ar čia aš jau iš inercijos tik kabinėtis pradėjau... :D Dar nepatinka pakaboj barškesiai, ir sakyčiau, kad galas taip pat jau prašosi remonto... Jaučiu prieš pereinant tech. apžiūrą teks viską išgydyti nori nenori. :) Ir dar kilo toks klausimas, pas visas 147 taip girdisi turbinos švilpimas gan garsiai? Nes man dabar net salone gan neblogai ošia...
-
Pasidomėk ar tinka nuo 77kw tas EGR vožtuvas. Aš tau jį su mielu noru parduosiu pigiau, pas mane jis veikiantis. Nes pats jį glušinsiu.
Tas el. programavimas daromas, kad nedegtų lemputė skydelyje. Kartu ir pakoreguoja variklio darbą. Galios jie gali ir nekelti, tereikia paprašyti.
P. S. Kažkodėl abejoju ar dėl užglušinto EGR gali juodą dūmą mest. Greičiau oro padavimo šlanga plyšus.
-
147 salone turba tikrai nesigirdi. gali ir su ja beda buti. taip pat gali garsu buti jei, kaip minejo, oro padavimo slanga trukus ar chamutas nusimoves. kas irgi tiketina, nes nuimant galva, juos tikrai turejo nuiminet. gal nedasuko kurio.
pas mane pirmoj 156 buvo turbos asele gerokai pasidevejus, tai vaziuojant realiai girdejosi praktiskai visais rezimais. o garsas buvo toks, tarsi salia kiltu lektuvas :smilie:
ps egr nuo 77 kw neturetu tikti - jie kitokio tipo.
-
Problema dar nepašalinta, kaip kolegos ir sakėte - oro padavimo šlanga ieškoma. Nes dabar skylė nematomoje pusėje žiojėja joje tokia, kad trys pirštai telpa. Va kur pusė arklių slapstosi, dūmina ir kuro per daug ryja. ;D Gal kas turite tokį dalykà atliekamą? :smilie: Nupirkčiau.
-
vamzdžio nenori dėt?
-
Kur kaip ir už kiek? :smilie:
-
Silikoninė šlanga (geriau už originalą) - ~290 Lt (su siuntimu per BUYUK). Vamzdis spėju panašiai gaunasi.
-
pabandyk su kasperu kalbėt, žinau kažkas iš jo aplinkos dėjosi vamzdyną