Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: vaidme 2013-03-04 23:06
-
Prastai traukia iki 2000rpm. nuo 2000 traukia labai gerai. Ar cia tu JTDm tokia variklių mada ar cia kazkoks gedimas?
-
Žiūrint ką reiškai "prastai traukia". Pats gazas nuo ~2k RPM prasideda dyzeliuose. Bet jei labai jaučiasi - įtarčiau oro srauto matuoklę.
-
diagnostika padarik,o poto speliok:)) kaikurem ji traukia,kitem ji nevazioja.
-
Diagnostikoi buvau nieko blogo nerode. Daznokai uzsedu ant passat b5 tdi 85kw tai jis turi traukos prie mazu apsuku, bet pasiekus aukstesnes nieko ten jau gero. Tai alfa gal taip padaryta, kad aukstesniu sukiu depazone geriau traukia.
Kaip rasete ka reiskia kad prastai traukia? Galeciau atsakyti vaziuojant 70km/h ijungus 5 begi iki 80km/h begisi kokias 5sek.
Siaip automobili isigijau nesenai ir tikrai juo dziaugiuosi.
-
tikėtina "problema" turbinoje. tiksliau, jos konstrukcijoje. pas 88 kw variklius stovi nekintamos geometrijos turba. ten paprasta, savaime įsisukanti turba, t.y. kai ji jau įgauna pakankamai sūkių, pradeda gerai pūsti (šiuo atveju, manau, apie 1800-2000rpm). tada ir gera trauka prasideda. pasatas turi kintamos geometrijos turba. geometrijos pagalba turba efektyviau veikia nuo žemesnių apsukų, todėl "lagas" nėra toks juntamas nuo žemų sūkių.
5 bėgiu prie 70 kmh apsukos turbūt neviršija 1500 rpm, todėl, kol įsuki bent iki 1800 rpm automobilis sunkiai bėgėjasi. tokiu atveju reikia duodti sūkių, kad greičiau surinkiti norimą greitį, t.y. žeminti pavarą.
-
tikėtina "problema" turbinoje. tiksliau, jos konstrukcijoje. pas 88 kw variklius stovi nekintamos geometrijos turba. ten paprasta, savaime įsisukanti turba, t.y. kai ji jau įgauna pakankamai sūkių, pradeda gerai pūsti (šiuo atveju, manau, apie 1800-2000rpm). tada ir gera trauka prasideda. pasatas turi kintamos geometrijos turba. geometrijos pagalba turba efektyviau veikia nuo žemesnių apsukų, todėl "lagas" nėra toks juntamas nuo žemų sūkių.
5 bėgiu prie 70 kmh apsukos turbūt neviršija 1500 rpm, todėl, kol įsuki bent iki 1800 rpm automobilis sunkiai bėgėjasi. tokiu atveju reikia duodti sūkių, kad greičiau surinkiti norimą greitį, t.y. žeminti pavarą.
ar tikrai nekintamos? manau klysti - masina 2008 metu, motoras toks pat kaip 159'oj ;) turbina kintamos geometrijos
-
Gal egr prasivalyt reikia. Ar tai neturi ytakos traukai? Arba as tiesiog per daug is jos noriu :D
-
Turi. Pabandyk, blogiau nemanau kad bus.
-
Steponai, juk ne nuo metų priklauso ar ten kintama geometrija ar ne. juk ir naujos mašinos būna su "paprastom" turbom ;)
būtų kintama, "kabintų" nuo žemų. geometrijos nėra, kabina nuo aukščiau ir tiek ;)
-
Vikipedijoi raso kad kintamos geometrijos turba. Tai kas gali but per problema? O gal kas turi tokia auto JTDm 88kw ir gali pakomentuot kaip trauka zemais sukiais. Nes traukos tikrai labai nedaug o nuo 2000rpm tiesiog piestu stojas.
-
įmesk vikipedijos nuorodą
-
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine
-
Jei nekintamos, tai bus turbo lagas, vaziuos tik nuo 2000...
-
Taip, pas mane nekintamos. Tai iki 2000 tyliai ramiai, o nuo 2000+ šauna :) Iki daug maž 3500 ;D
Vat ir dyzel power :lol:
-
Turbo lagas yra visai kitas dalykas. Tai laikas per kuri turbina sukelia slegi po to, kai buvo atleistas akseleratorius. Mano zmonos GT 1.9 110 kW, bet ryskus smagumas irgi bent nuo 1800 rpm prasideda.
-
Infai, gazo atleidimas yra kaip tik slegio isleidimas per recerkuliacija arba voztuva ;)
Liaudiskai sakant turbo lagas yra per kiek laiko turba isisuka nuspaudus gaza, kuo mazesne turbina, tuo maziau jai ismetamuju duju reik, greiciau reaguoja, bet turi minusa nes ji tures ir mazesni nasuma, kaip sakant ant dideliu sukiu overboostins, todel pvz draguose dedamos furines turbos su lyg tavo galva dydziu, nes jie ja uspucia starte laikydami aukstus sukius su riebiu labai misiniu ;)
Tada atejo naujos technologijos, kryptines turbo, joms reikia maziau duju issisukimui, plius dar efektyvi ir aukstesniuose variklio sukiuose del savo konstrukcijos ;)
-
Pries tepalu keitima su visais filtrais viskas buva gerai trauka buvo visai kita. Gal filtrus kaip ne taip sudejo?
-
Pries tepalu keitima su visais filtrais viskas buva gerai trauka buvo visai kita. Gal filtrus kaip ne taip sudejo?
Itarciau kuro filtra, reiktu slegi pasimatuoti ;)
-
Infai, gazo atleidimas yra kaip tik slegio isleidimas per recerkuliacija arba voztuva ;)
Liaudiskai sakant turbo lagas yra per kiek laiko turba isisuka nuspaudus gaza, kuo mazesne turbina, tuo maziau jai ismetamuju duju reik, greiciau reaguoja, bet turi minusa nes ji tures ir mazesni nasuma, kaip sakant ant dideliu sukiu overboostins, todel pvz draguose dedamos furines turbos su lyg tavo galva dydziu, nes jie ja uspucia starte laikydami aukstus sukius su riebiu labai misiniu ;)
Tada atejo naujos technologijos, kryptines turbo, joms reikia maziau duju issisukimui, plius dar efektyvi ir aukstesniuose variklio sukiuose del savo konstrukcijos ;)
Norėjau pasakyti, kad lagas nėra tai, kad prie 1300 rpm netraukia, o prie 2500 rpm traukia.
-
Vienas meistras sake 100% egr. Nu ryt jau uzsakytas uzglusinimas egr ir kompo sureguliavimas, kad nemestu klaidos. Bus matyt rytoi.
-
Viska tvarkoi uzglusinus egr. Pajutau kaip traukia alfa :du: