Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Rychka155 2013-03-01 21:19

Antraštė: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-01 21:19
Sveiki visi, noreciau padidinti variklio galia, kolkas yra 100kw, kokios modifikacijos veiksmingiausios? Mastau apie didesne, galingesne turbina ir dedesni interkulery ir aisku programavimas ant kompo, ka manot jus? Gal nors daret kazka? Koki rezultata gavot?Ar atlaiko agregatai? Aciu uz protingas mintis;)
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Zhalias 2013-03-01 21:24
Sveiki visi, noreciau padidinti variklio galia, kolkas yra 100kw, kokios modifikacijos veiksmingiausios? Mastau apie didesne, galingesne turbina ir dedesni interkulery ir aisku programavimas ant kompo, ka manot jus? Gal nors daret kazka? Koki rezultata gavot?Ar atlaiko agregatai? Aciu uz protingas mintis;)
Čia sportui ar kasdieniam naudojimui?
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-01 21:57
Kasdieniam :) bet ir nemuno ziede ismeginti noretusi :) kokiu minciu turi?
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: kasper 2013-03-01 22:07
pats nori darit ar ieskai zmoniu,kurie ismano si reikala?vaziok i RS SERVISA ir tau pades
Antraštė: Ats: Re: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: brumbrum 2013-03-01 22:13
Sveiki visi, noreciau padidinti variklio galia, kolkas yra 100kw, kokios modifikacijos veiksmingiausios? Mastau apie didesne, galingesne turbina ir dedesni interkulery ir aisku programavimas ant kompo, ka manot jus? Gal nors daret kazka? Koki rezultata gavot?Ar atlaiko agregatai? Aciu uz protingas mintis;)

Po to nelaikys sankaba su smagraciu ir t.t., gal pradziai tik remapa padaryk ir tai jau gausi koki 25kw~ ir siu pakaks sankaba i dausas issiusti ;)
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-01 22:29
Kas tas remapas? :D chipas? Siaip ta ir galvojau kad sankaba nelaikys, manau reikes keisti y geresne. Koki macimalu rezultata galima pasiekti pakeitus sankaba?
Antraštė: Ats: Re: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: brumbrum 2013-03-01 22:32
Kas tas remapas? :D chipas? Siaip ta ir galvojau kad sankaba nelaikys, manau reikes keisti y geresne. Koki macimalu rezultata galima pasiekti pakeitus sankaba?

Cipas tai seniems kompams, kai ilituojama mikroschema, naujiems kompas daromas re-map, t.y. perrasoma pakoreguota programa, kad kompas kitaip dirbtu, riebintu misini ir t.t.
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-01 22:38
Liaudyje visi vadina chipu :) sorry uz neismanyma :) o kaip del galingesnes turbos ir interkulerio + remap? :)
Antraštė: Ats: Re: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: brumbrum 2013-03-01 22:43
Liaudyje visi vadina chipu :) sorry uz neismanyma :) o kaip del galingesnes turbos ir interkulerio + remap? :)

Na dar daugiau kw ir nm, bet kaip minenau, ruoskis ir remontams ;) transmisijos...
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-01 22:54
Sankabyte... O kaip pats variklis? Atlaikys? Noretusi pasiekti 200AG :)
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: kasper 2013-03-01 22:58
variklis islaiko
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Laimis 2013-03-01 23:02
ka tu su ta turbina ir interkuleriu didesniu darysi? tipo duosi slegio ir leksi? biski atsibusk ir pasidomek kaip pasaulis sukasi. Kiek pinigu turi siam reikalui? ta ka isvardinai normalei padaryti kainuos >10k lt, nes neuzteks pakeist turbina ir interkuleri. Eik pamiegok, nes mama paskui nuo kompo nuvarys... negalejau susilaikyti :D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-01 23:11
Na tai parasyk kazka rimciau nei vien kvaila komentara. Jei nepastebejai tai ir domiuosi :) jei toks chytras tai pasidalink sano ismontim
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Giedriusss 2013-03-01 23:18
pradžiai kiek pinigų turi tam reikalui? Jei domiesi tik kad domėtis, tai tam yra prirašyta visur daug, jdt variklis nestebuklingas kažkoks, jam galioja tie patys dėsniai, kaip ir visiems dyzeliams. 100kw paprasta turbina, gali statyti kranelį rankiniu būdu pasireguliuosi slėgį. Realiai pas tave gamyklinių arklių jau nebus tiek, kiek priklauso, tai su programavimu gali prisukt apie 120kw, jei tau dzin dūmininmas, tai gal ir daugiau. Jau bus apie 160arklių. pakelsi slėgį prie tam tikrų apsukų jau bus daugiau. Prasivalysi isiurbimo kolektorių, žiūrėk kažkiek arklių sugrįž
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-01 23:22
Galvoju tam reikalui 5-7k lt investuoti... Kaip minejau tikslas butu 200ag
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Laimis 2013-03-01 23:25
juodais dumais vaziuosi apsipyles ir tiek. sunku bus. klausimas kas pasiims tai padaryti. verciau pagalvociau apie KERS :)
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-01 23:28
O kas tai yra tas KERS? :)
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Laimis 2013-03-01 23:30
nu cia ta sistema kur i formules deda energijos rekuperacijos sistema
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-01 23:38
Kazkaip skamba sudetingai :) zodziu jei uzmaunu kita turba ir lauziu ant programos maximaliai turesiu daug dumu?
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-01 23:45
Skaiciau vienam forume kaip senis y pasata ykiso turba interkuleriu nuo 2,7tdi variklio ir paprogramaves gavo 210ag, viska dare ant 1,9 tdi 96kw ir gyresi kad dumina proto ribose...
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: kasper 2013-03-01 23:50
jug parasiau kur reikia kreiptis. ten tau viska paaiskins ir patars kaip darit teisingai,o ne blevizgot. jau juokinga skaitit,kaip mazi vaikai
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Assassin 2013-03-02 01:06
Tai pirma susichipuok, tada pravažiuok. Gal užteks ir apsieisi su sveikom sumom, o jei ką, tai už tuos pinigus  išeitų nusipirkti 2.4JTD 20V 129kW variklį, sučipuok jį ir prašau- 205-210AG jau ir turi ir variklis naujesnis ir nedūmins ir gal dar neišleisi tiek pinigų.
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: liuduks 2013-03-02 09:38
Tai pirma susichipuok, tada pravažiuok. Gal užteks ir apsieisi su sveikom sumom, o jei ką, tai už tuos pinigus  išeitų nusipirkti 2.4JTD 20V 129kW variklį, sučipuok jį ir prašau- 205-210AG jau ir turi ir variklis naujesnis ir nedūmins ir gal dar neišleisi tiek pinigų.
ir amžiais važinėt be TUV'o  ;D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-02 11:54
Kas tas TUV'as? :D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: pavaduotojas 2013-03-02 12:09
Pakelei tu cia nuotaika :D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Rychka155 2013-03-02 13:45
Na ka moku tai moku :D visi labai protingi, naglom frazem metos, o paaiskinti ka tai reiskia nesugeba... Tai kaip cia suprast?
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Laimis 2013-03-02 13:54
tu uz ta alfa jei tvarkinga sumokejai ~2000e ir dar 2000e nori ikisti i galios didinima. biski prasilenkia su protu. cia jau gaunasi 4000e. tai biski dasimeti ir pasiimi ar 159 2,4 su 200ag be jokiu chipu
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: alfagta 2013-03-02 15:43
Kas tas TUV'as? :D

tuvas, tuvlita.. tech apziuros stotis...
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Zhalias 2013-03-03 15:09
Kasdieniam :) bet ir nemuno ziede ismeginti noretusi :) kokiu minciu turi?
Asmeniškai aš, pasiskaitęs tavo pageidavimus, jokių...
Manau, sau naudingos info rasi čia (http://www.fokusai.com/new/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=28) .
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: PiPPas 2013-03-03 15:28
Ot juokinga skaityt buvo tikrai.. ;D

Turėjom vieną čia prieš kelis metus, kuris iš 156 2.4 jtd 136 AG perprogramus kompą buvo pasidaręs beveik 200 AG ir dalyvaudavo slalomuose pastoviai, bei gatvėmis skraidydavo. Sankabas ir turbinas keisdavo kaip kojines, gal net dažniau. Per metus būdavo po 3-4 kartus berods.

Be to, tu tik galvoji, kad čia taip viską įkiši ir jau tipo bus nepakartojamai jėga kaip lekia? O kur stabdžių korekcijos? Nepagalvojai, kad paprastų stabdžių sistemos gali pritrūkti tokiai galiai suvaldyti? Taip pat kas liečia sankabą, tai geresnės negu turi negausi, arba jeigu gausi sportinę, tai ji kainuos tiek, kiek tavo mašina dabar ir tai dar klausimas ar laikys normaliai.

Sėkmės svajojant! 8)
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: antuzijastas 2013-03-10 20:17
na vyrai visi apsispjaudet zaibais savo ir nuomones kisimu :D siek tiek papasakoti galiu pats tai darau beja taigi galios didinimas kaip zinom tai ne golf2 ir varztelio nepasukiosi :D tai reikia pradeti nuo programavimu o ten ir yra visas linksmumas :D turbo plius interkuleris tu ne su slegiu zaisi o turesi standartini slegi kokius tris kartus greiciau taigi po to seka kuro normavimas ko su standartiniais purkstuku antgaliais nebus reikes keisti asmeniskai parasykit pasakysiu kur pirkti :D toliau sankaba 1200lt smagratis paprastas 6 pedeliu diskas keramikinis ir diskatorius su guoliu taigti yra stiprinta ir viskas ten yra gerai .taigi man labai juokingai skamba jusu komentarai atsakykit kaip zmones tiesiog zmogus nori zmogus daro nueikit ir pakniskit prota restauratoriui kuris gaivina 65metu modeli gaivina :D :D :D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: kasper 2013-03-10 20:27
tai tamsta pasakikit,ka gero galima nuveikt su 1.9jtd 85kw.
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: antuzijastas 2013-03-10 21:13
nezinau ka tau netgi pridurti esat atrodo suauge bet jug ten taspats 2.4jtd tiesiog vienu cilindru maziau tai viskas ten taspats
netgi sankaba
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: kasper 2013-03-10 21:19
tai isvardink konkrecia. kokius purkstukus statit,koki intercooleri ir t.t.
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Steponas 2013-03-10 22:10
na vyrai visi apsispjaudet zaibais savo ir nuomones kisimu :D siek tiek papasakoti galiu pats tai darau beja taigi galios didinimas kaip zinom tai ne golf2 ir varztelio nepasukiosi :D tai reikia pradeti nuo programavimu o ten ir yra visas linksmumas :D turbo plius interkuleris tu ne su slegiu zaisi o turesi standartini slegi kokius tris kartus greiciau taigi po to seka kuro normavimas ko su standartiniais purkstuku antgaliais nebus reikes keisti asmeniskai parasykit pasakysiu kur pirkti :D toliau sankaba 1200lt smagratis paprastas 6 pedeliu diskas keramikinis ir diskatorius su guoliu taigti yra stiprinta ir viskas ten yra gerai .taigi man labai juokingai skamba jusu komentarai atsakykit kaip zmones tiesiog zmogus nori zmogus daro nueikit ir pakniskit prota restauratoriui kuris gaivina 65metu modeli gaivina :D :D :D
labai jau didelis postas gaunasi, bet.. Rasai, kad net skaityt sunku.. Ir.. Vistiek vejai :D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Giedriusss 2013-03-10 22:54
Geriau vietoj žodžių kratinio įdėk dalių sąrašą, foto ir darbų eigą, tada mes patylėsim ir pasiklausysim tavęs.
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: antuzijastas 2013-03-10 23:41
zinoma :D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Giedriusss 2013-03-11 00:32
"žinoma" čia reiškia, taip įdėsi? ar "žinoma" reiškia ,tu esi galios didinimo dievas ir paprastiems mirtingiesiems nėra reikalo nieko žinoti?
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: PiPPas 2013-03-11 01:48
labai jau didelis postas gaunasi, bet.. Rasai, kad net skaityt sunku.. Ir.. Vistiek vejai :D

Kitaip būti ir negali, kai žmogus nepažįsta skyrybos ženklų ir dar nesugeba nieko tiksliai nurodyti, kad visiems paaiškėtų ką jis turi omeny. :D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Žilvis 2013-03-12 14:02
manau didelio modlist'o nereik, pradžioj užtenka remapint. Pas mane CF3 variklis (103 kW stock, 10V, kintamos geometrijos turbina) ir išspausta 132 kW ir 375 Nm (su nedaug dūmų). To užtenka, kad nebelaikytų 1 metų neturinti sankaba, plyštų šlangos. Sankabos kaina ~1200-2000 lt be siuntimo iš EU. Taip pat, kaip kažkas sakė, reik ir stabdžius keist (vien priekiui standartinio dydžio ventiliuojami Brembo diskai ~500 lt). Blokuotas reduktorius - dar ~2000 lt. Taip kad, imho, pradžioj varikliui - remap, o pinigus kišt į kitus mazgus.
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: citizen 2013-03-27 21:54
prikelsiu senoka temele,planuoju savaja 103kw biski pacipinti,interna visa isnarsiau numeriuku pririnkau begale kur kas tai daro,kiek kam skambinau visi sako : zinoma cipuok,maziau kuro ims trauka zenklei pasikeis,kilovatai bei sukimo momentas zenklei pakils,staigesne is vietos pasidarys na ir t.t  :) bet man idomu jusu nuomone(gal kas esate uzicipave patys toki varikli 103kw) ir kaip jum,ar jauciasi tas pasikeitimas jum? :) dekojame uz jusu nuomone-priekaistus-blevyzgas ;D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: stasius 2013-03-27 22:08
taigi Zilvis parase apie toki pati varikli kaip tavo.
esu chipaves 2.4 100 kw (vimotoj). niekada nesigailejau. viskas gerai. man laike ir nauja sankaba, ir restauruota turba  :smilie: jei buciau jaunas, vel chipuociau, bet kai pasenau, tai ir grande punto 1.2 uztenka  :D :D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: kasper 2013-03-27 22:30
nors ir senas as,bet patariu cipuot,aisku proto ribuose. turejau ir 100kw ir 103 cipuotus, superinis jausmas. tik dar pasiruosk sankaba pasikeist:)) as savo 1.9jtd 85kw butinai cipuosiu ir kuleri kita statisiu ir aisku oro padavima keisiu. viska reikia kartu darit o ne tik cipint:)
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: liuduks 2013-03-28 00:01
Jei dalis, kad ir einamo remonto, naudoji 2 pigiausią iš sarašo, palik tą variklį ramybėj.

Aš už chipavimą iš esmės, bet kaip Stasius kažkur rašė, geriau 1,9 mažiau galvos skausmo sukelia chipuotas begant metams.
Dar norėčiau pridurt, kad persukinėjant galvoj varžtus (chipuojant), kad ir dyzelį, pasiruošt reiktų namų darbus: oro paėmimas + sankaba ir smagratį sustiprinant.

Jei menka vibracija ir nežymus sankabos skydimas tau norma. GO'ON
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: citizen 2013-03-28 16:32
mat kaip.na dekui visai idomu... manau galbut po kiausiniu dienos kreipsimes i galingas,pasirode gerai ismanantys tai,bent telfu :D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: citizen 2013-03-29 21:50
dar klausimelis man iskilo,pradejau dometis interkulerio standarto keitimu i kita didesni,tame tarpe ir vamzdyno keitima,nes manajam jau kaput..radau pora skyluciu slangese-turbinai puciant jau i varikli(svilpimo ir garsas atsirado),tai va klausimelis koki statyti intercooleri? ar ieskoti koki deveta-taikiyti nuo kitos auto ar pirkti nauja,tiesa ebay jau visa vamzdyna radau 70 svaru su chanmutais ir silikono sujungimais,aisku radau ir intercooleriu ten nauju,bet kazkokie nerimti..bent is foto,laukciau jusu nuomoniu :) veiksmai mano rimti,ne apie pievas sneku,pirma vilmotoi laikia cipas,po kiausiniu dienos ;D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Eimantas 2013-04-07 14:07
Ardomoj alfoj 2.4 radau chipo dezute gal kam reik?  :smilie:
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: citizen 2013-04-07 17:26
kas per dezute?kiek pinigu nori? jai ten ta kur +- pries 2 metus visi dejosi i vw audi bmw ir t.t is kinu parsisiunte (300-400lt) kainavo,nieko vert tada  ;D
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Eimantas 2013-04-07 17:36
Ten kazkas tokio ir yra :D vien uzrasas Tuning chip more power more fun :D na bet juk gali kazka sudomint uz simboline kaina atiduosiu :)
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: liuduks 2013-04-08 00:02
Tikiuosi ne prie MAF'o fake tuning o, ten kur turi būt tokia, prie ECU.
Jei dar išsiaikintum daugiau nei nakleiką MoreFun. Jei ten P-box paimsiu, nors ir dyzelio neturiu :)
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Eimantas 2013-04-14 14:24
Ne jis jungiasi prie ecu :) Kad ten daugiau nieko ir neparasyta tiesiog plastmasine dezute su uzrasu Tuning Box (more power, more fun). Bet gal kazka domina toks galios didinimas tai kreipkites :)
Antraštė: Ats: 2,4jtd variklio galios didinimas
Parašė: Žilvis 2013-04-19 22:20
beje, po remap'o nebelaiko šlangos - iš IC į įsiurbimo kolektorių 2 kartus plyšo - vieną kart užtaisiau, antrą kart dėjau plieninį vamzdį su silikoniniais sujungimais, taip kad ne tik sankabą reiks keist :)