Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Laimis 2013-02-27 10:33

Antraštė: Desired intake air quantity
Parašė: Laimis 2013-02-27 10:33
tokia tema yra prie GT, bet ten apie dyzelius ir seip GT uzkurima po avarijos ir panasiai  ;) zodziu pas mane yra beda - lagas ir trukciojimas iki ~2500rpm. praskanavau su multiecuscan ir pamaciau, kad Actual air quantity yra 3-4 kartus didesnis negu desired intake air quantity, to pasekoje, itariu, ipurskiamo kuro kieki skaiciuoja tam desired prametrui ir gaunasi liesas misinys - kaista ismetimo kolektorius. mafas kaip ir veikia, rodo oro kiekim jis kinta - gazuojant smarkiau ant laisvu maziau, rodo voltaza - kintanti labai nesmarkiai, oro temperatura. lambda zondas rodo kad yra visada saltas, nors duoda kintancia ta savo reiksme ~0.45vm kuri kinta labai greitai. is kalidu mete tris su lambda zondu susijusias - kad atjungtas, kad nekaitina ir kad reiksme virsija limitus - istrynus ju neatsirado, bet neikas ir nepagerejo. any ideas?
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Giedriusss 2013-02-27 10:48
už oro padavimą ne oro srauto matuoklė atsakinga?
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Laimis 2013-02-27 15:56
Papildau: kura ryja >12l/100km, pirmas itarimas lambda zondas. bet ar jis gali tureti tokia smarkia itaka variklio darbui? ant lasivu dirba graziai. galios sumazejimas jauciamas smarkokai. Oro filtras ne pirmos jaunystes. oro zarna uz mafo nepirmos jaunystes, buvo itrukus, bet sutvarkiau su izoliacija graziai.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Disco_V 2013-02-27 16:01
Na, pradžioj jau rašei, kad kompas metė kažkokias klaidas su liamda, tai gal pradėk nuo jo pradžiai...
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: PiPPas 2013-02-27 17:13
Papildau: kura ryja >12l/100km, pirmas itarimas lambda zondas. bet ar jis gali tureti tokia smarkia itaka variklio darbui? ant lasivu dirba graziai. galios sumazejimas jauciamas smarkokai. Oro filtras ne pirmos jaunystes. oro zarna uz mafo nepirmos jaunystes, buvo itrukus, bet sutvarkiau su izoliacija graziai.

Lambda gali turėti nemažai įtakos. Oro filtrą irgi reiktų pasikeisti. O profilaktiškai ir žarną pasikeisk tuo pačiu. Bet jeigu būtų oro padavimo problema per žarną, tai tau apsukos šokinėtų. Aš įtarčiau pirmiau lambdą, o tada oro filtrą.

Kai pernai įdėjau plaunamą oro filtrą į dėžę - variklis atsigavo. Tikrai tada pradėjo veikti ramiau, sumažėjo vibracija ant laisvų ir greičiau įsibėgėdavo mašina. Dabar vėl truputį vangokai kartais bėgėjasi. Reikės plauti filtrą aiškiai, nes dar neplautas. 8)
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Laimis 2013-02-28 09:26
Pakeiciau lambda. Ana buvo mirus visai, jokiu kintanciu parametru nerode ir apdegusi rusvai nuo lieso misinio. Actual air quantity keliais vienetais didesnis negu desired intake air quantity, nors davus gazo jie skiriasi kelis kartus visvien. Oro sistema tvarkinga ir svari. masina atsigavo kai buna silta, sugryzo daug kumeliu atgal po kapotu, daug bet ne visos! paastrejo reakcija i gaza. Normalia trauka turiu mazdaug tarp 3000-4000rpm zemiau arba auksciau jauciamas stabdymas. Saltas ryte ir toliau nenorejo dirbti kai duodi gazo, bet zenkliai geriau nei pries tai, truputi pasiles nesioziavo. Idomumas tas , kad lauke buvo ~+1-2C o isiurbiamo oro temperatura rode +24,1C. MAF? :)
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Giedriusss 2013-02-28 09:53
labai panašu į maf
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Vaestro 2013-02-28 19:43
stopudovai bus MAF, turejau ta pati su savo 1.9 jtd . arkliai grizo po maf keitimo.
turiu viena pas save , patikrinta bet nenaudota ( naujas ). galim susitart PM
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Esnyper 2013-02-28 19:47
Pas jį 2.0 T.S. Nemanau, kad tiks MAF'as nuo JTD.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Vaestro 2013-02-28 19:52
Ops, nemaciau :|
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Giedriusss 2013-02-28 23:25
šiandien paimta 2 TS ant ardymo, tai mafas yra, kiek jis gyvas neaišku, bet kol variklis neužkalė važiavo
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Disco_V 2013-03-01 07:58
Pas jį 2.0 T.S. Nemanau, kad tiks MAF'as nuo JTD.

O kuom skiriasi JTD nuo benzininio maf? ;)
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Esnyper 2013-03-01 08:07
Kažkur girdėjau, kad skiriasi... Dabar žinosiu.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Disco_V 2013-03-01 08:10
Laimi, jei ką, pas mane yra MAF, tik irgi abejotinos kokIbės. Nebent praplovus gal dar atsigautų.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Giedriusss 2013-03-01 08:25
kainas pasižiūri benzo mafo ir viskas aišku būna. Kai dyzelio 300lt, tai benzo visi 800lt
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Disco_V 2013-03-01 08:50
kainas pasižiūri benzo mafo ir viskas aišku būna. Kai dyzelio 300lt, tai benzo visi 800lt

Arba aš vakar alaus per daug paėmiau, arba čia Jus tamsta pavasaris veikt pradėjo nuo pat pirmos dienos...

http://osm.lt/index.php?productID=283 - rašo internetai...
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Giedriusss 2013-03-01 09:08
tai šitą aš ir mačiau ir buvau apsidžiaugęs, nes pats ieškojau savo benzui, bet kai pasiklausinėjau pas tiekėjus, jie pasižiūrėjo per katalogus, tai man naujienos nepatiko. Aišku jie pasiūlė ir pakaitalų, kurių kaina nuo 80lt iki 500lt, bet bosch kas priklauso apie 800lt. Jei atkreipsi dėmesį kokį sąrašą duoda OSM, tai man keista atrodo, kaip vienas daviklis gali tikti visoms auto, tiek benzui, tiek dyzeliui ir dar skirtingos modifikacijos varikliams. Kai tuo tarpu vien 2,4 ar 1,9 priklausomai nuo galingumo ir metų jau skirtingi eina kodai.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Laimis 2013-03-01 11:52
eperi paziurekit ir pastudijuokit kodus, fiato kodais skiriasi, bet pacio boscho tie patys visu ts`u ir jtd nuo 97 iki kazkuriu metu, paskui keitesi berods nuo 2003metu. tos matuokles skiriasi tik savo flansais ir kodais ant o patys elementai vienodi, reik ardyt matuokle ir ziuret ka raso ant pacios matuokles o ne ant triubos. srote matuokle 80-100lt, pas zaza nauja bosch kazkada klausiau tai sake 350lt - duodi saibas ir pasiimi - praputi keliu ir jei ne matuokles beda priduodi atgal.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Laimis 2013-03-01 11:54
http://osm.lt/index.php?productID=283 va sita matuokle yra butent AR 156 2.0ts pagal fiat eper. Bosch!
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Giedriusss 2013-03-01 12:01
duok dieve , kad taip yra, kaip sakai. Labai stipriai nesigilinau, pagal kodus atsekt galima, bet kai pas amne ne mafas pasirodė kaltas, tai aš toliau ir nesigilinau. Nes mokėt už mafą 800lt, kai auto pora štukų kainuoja, tai tiksliai nesinorėtų
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Disco_V 2013-03-01 12:01
http://osm.lt/index.php?productID=283 va sita matuokle yra butent AR 156 2.0ts pagal fiat eper. Bosch!

Nu ir jokių 800 litų. ;)
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: bigis 2013-03-20 22:07
pas mane 166 alfa. Kadangi orginali matuoklė pakeista į neišku kokią už 200 Lt, tai sakau reiktų bosch vidurius dėti, bet kaip daabr pagal tuos kodus atsekti jei nebeorginalas ?
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: liuduks 2013-03-20 23:32
Prisiregistruoji fiatforum.com
o tada leki http://eper.fiatforum.com/eper/navi?DRIVE=S&GUI_LANG=3&LANGUAGE=3&COUNTRY=010&DRV=S&searchButton=Go%21&KEY=STARTUP tada mygi Spareparts > AlfaRomeo ir paie6kos laukelį suvedi savo VIN'ą, greita paprasta, ir nereik pas atstovus maldaut info detalės tavajam mašiniukui kodo.

P.S. Mozila nelabai draugauja su Eper'u (duomenys lyg iki 2005 čia nahaliavu) tai bandyk IE ar ką kito. Dėl kodo išorinės plasmasės kodas lyg gali skirtis nuo vidinės platos kodo ! Jei paprastai nerasi siūlau iškoti nevedant VIN, tiesiog palygink skirtingų motorų ar vobšė skirias kodai.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Esnyper 2013-03-25 18:10
Susitvarkiau vieną, išlindo kitas (man rodos). Trauka kažkur dingo. Teisingiau nebe prispaudžia prie sėdynės taip, kaip ankščiau prispausdavo...

Pabandžiau pralėkt ir įrašyti oro srauto matuoklės darbą:
(http://www.part.lt/img/0545822b0bee60a8bdc6aa6c94179729775.png) (http://www.part.lt/perziura/0545822b0bee60a8bdc6aa6c94179729775.png)

Ar neieškot problemų kur jų nėra?

Tiesa, pabandžiau atjungti oro srauto matuoklę, tačiau niekaip neradau kaip atsukti tuos du varžtus. Ten lyg šešiakampis, tačiau nelenda...
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: techno 2013-03-25 19:06
tai kad atjungt MAF reikia fiske istraukt.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: liuduks 2013-03-25 23:35
Patikrin oro gofrą, gal prastai udėjai, arba išvis pamiršai
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Esnyper 2013-03-25 23:38
Aš jos net nejudinau...
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Disco_V 2013-03-26 08:31
Gali būti matuoklė. Pradžiai pamėgink atjungti ją. Jei tikrai ragai - dar mėgink išplauti. Kažkuriam laikui atidėsi pirkimą naujos.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: liuduks 2013-03-26 12:20
Aš jos net nejudinau...
Pamiršti dyzelio ir TS skirtumai, pas TS smarkiai palengvina ^^ sorry :p
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: vacee 2013-03-26 14:00
Susitvarkiau vieną, išlindo kitas (man rodos). Trauka kažkur dingo. Teisingiau nebe prispaudžia prie sėdynės taip, kaip ankščiau prispausdavo...

Pabandžiau pralėkt ir įrašyti oro srauto matuoklės darbą:
(http://www.part.lt/img/0545822b0bee60a8bdc6aa6c94179729775.png) (http://www.part.lt/perziura/0545822b0bee60a8bdc6aa6c94179729775.png)

Ar neieškot problemų kur jų nėra?

Tiesa, pabandžiau atjungti oro srauto matuoklę, tačiau niekaip neradau kaip atsukti tuos du varžtus. Ten lyg šešiakampis, tačiau nelenda...
Norint isardyt oro skauto matuokle reikalinga zvaigzdutes formos su skylute galvute :)
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Disco_V 2013-03-26 14:07
Norint isardyt oro skauto matuokle reikalinga zvaigzdutes formos su skylute galvute :)
Aha :) Arba paprasčiau, nulaužt tuos išlindusius galiukus ir su paprasta žvaigždute išsukt ;)
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Esnyper 2013-03-26 16:36
Dėkui. Šiandien pabandžiau išimti tą fiškę, tačiau niekaip... Gal ten koks pypsikas fiksuojas?

Beje, kur galima gauti tą didelę oro šlangą kur į variklį eina? Pas mane ji toks jausmas plyšus, uždėta antra ant viršaus ir suspausta :?
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: bigis 2013-03-26 16:40
As siandien bandysiu ardyt matuokle ir keisti davikli, tai be specialiu raktu neapsieisiu ?
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Esnyper 2013-03-26 20:28
Atsijungiau matuoklę, pralėkiau. Toks jausmas, kad dar blogiau traukia, ta prasme tolygiai traukia visų apsukų diapazonu. Nėra to "spyrio į šikną" ties ~2k. Prijungus atgal matuoklė atsigavo.

Tiesa, atjungus matuoklę neužsidegė purkštukas... Leido apsukas kelt iki redline'o.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: bigis 2013-03-26 21:08
as siandien pakeiciau i originalu davikli, vaziuoja dar prasciau nei su taiwaniu, iki 5000 apsukas tekelia, toliau jokiu emociju.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: cyzius 2013-04-16 21:11
Esnyper, ar pavyko rasti problemos sprendima? Keitei matuokle?
Pas mane taip pat mazesne trauka nei turetu buti ir toks pats matuokles darbo grafikas kaip ir pas tave.
ECU matuokles klaidos nemeta.
Atjungus matuokle trauka lyg ir tokia pati... Tiesa, pas mane 2,4 JTD.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Esnyper 2013-04-16 21:26
Kol atsiminiau dėl ko skundžiausi temoje ;D

Tikriausiai gazavai stovėdamas vietoje? Man tokia mintis kilo, kad jei stovi vietoje, nesukuriamas oro srautas ir variklis negauna pakankamai oro. Pabandyk važiuojant keliu fiksuoti parodymus. Man rodo daug maž +/- tvarkingą grafiką.

Kas be ko, spėju laikas oro filtrą keist.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: cyzius 2013-04-16 22:10
Parodymai buvo fiksuojami vaziuojant. Stovint vietoje ir gazuojant parodymai taip pat skiriasi.
Filtras keistas pries kelias dienas.  ::)
Matomai pradziai teks issiimti MAF'a ir praplauti, tuomet ziureti ar kas pasikeite...
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: Esnyper 2013-04-16 22:23
Dar prieš tai pabandyk atjungti fyškę, pravažiuoti kelis km ir prijungti atgal.
Antraštė: Ats: Desired intake air quantity
Parašė: niaugi 2013-05-30 22:32
nu tai ar supratot kame reikalas su Air quantity ir Desired air quantity parodymais?
man lygiai tas pat, Desired 17-26 ribose, o Air quantity 12-128  :smilie:

manualas, programa bei internetas šių reikšmių nerandu kad paaiškintu, klausimas ar idealiu atveju šios reikšmės turėtų daugmaž sutapti?