Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GTV/916 Spider => Temą pradėjo: digit8640 2013-02-16 21:29
-
sveiki!
esu su jumis pirma diena, todel daug nezinau, nors ir perskaiciau DUK :)
siandien turiu pora klausimu, tiksliau 3 :)
1. kur geriausiomis salygomis isigyti nauju detaliu senai masinai- bandysiu eksploatuoti AR Spider '97 metu 2L twin spark varikliu. jai reikia pavyzdziui zarnos, kurios kodas 60 598 644 arba 60 583 896
2. kiek galetu kainuoti masinos variklio paruosimas eksploatacijai- pakeitimas visu dirzu, itempeju, tepalu ir tt ir pn, kad nereiketu veliau pirstu grauzti.
3. skaiciau siame forume apie eper kataloga. gal galima ten ir detales uzsakyti? kokie dar katalogai gali buti man naudingi?
-
Labas.
Koks miestas? 8)
-
1. koks miestas? Tau reikalingą žarną iš Autobravos nusipirksi už 250 Lt, kiti, abejoju/nežinau, ar turės, gal patars kiti forumiečiai.
2. pagrindinis diržas nuo 60 berods, parazitinis guolis ~100. įtempimo guolis ~200, darbas kaip kur rasi, bet reikia specialių kopyrų velenėlių užfiksavimui. Dar yra ir generatoriaus diržas su visokiom besisukančiom dalim :) Tepalai kaip ir kitose mašinose (tik ant jų negailėk, čia silpna vieta), filtrai taip pat: tepalų, kuro, oro, salono, žiūrėk katalogus dėl kainų (pvz., www.savasauto.lt)
3. http://eper.fiatforum.com/eper čia gali patį EPER pavartyt, užsakinėti iš jo nelabai gausis :) Lietuvoje iš esmės EPER pagrindu egzistuoja Autobravos e.parduotuvė https://www.fiatdalys.lt, bet per jį pigiai irgi nesigaus...
Papasakok apie saviškę daugiau, retai Spiderį beužmatysi Lietuvos žemėj :) Gali ir nuotraukų įmest ;)
-
1. koks miestas? Tau reikalingą žarną iš Autobravos nusipirksi už 250 Lt, kiti, abejoju/nežinau, ar turės, gal patars kiti forumiečiai.
2. pagrindinis diržas nuo 60 berods, parazitinis guolis ~100. įtempimo guolis ~200, darbas kaip kur rasi, bet reikia specialių kopyrų velenėlių užfiksavimui. Dar yra ir generatoriaus diržas su visokiom besisukančiom dalim :) Tepalai kaip ir kitose mašinose (tik ant jų negailėk, čia silpna vieta), filtrai taip pat: tepalų, kuro, oro, salono, žiūrėk katalogus dėl kainų (pvz., www.savasauto.lt)
3. http://eper.fiatforum.com/eper čia gali patį EPER pavartyt, užsakinėti iš jo nelabai gausis :) Lietuvoje iš esmės EPER pagrindu egzistuoja Autobravos e.parduotuvė https://www.fiatdalys.lt, bet per jį pigiai irgi nesigaus...
Papasakok apie saviškę daugiau, retai Spiderį beužmatysi Lietuvos žemėj :) Gali ir nuotraukų įmest ;)
esu kaunietis, cia mano pirma Alfa. nezinau ar teisingai pasirinkau isigydamas ja, nes paskaicius apie AR man plaukai siausiasi, ant tiek ivairiu nuomoniu internete yra :)
o pirkau sia auto is Vilniaus. ji du metus stovejusi garaze- supuves radiatorius, neveike kuro siurblys, buvo "pabeges" uzvedimo raktas. dabar sie gedimai jau praeityje, beliko nedaug- pakeisti padangas, padaryti suvedima, nuplauti varikli ir surasti is kur lasa tepalas, pakeisti dirza su visom trachamudijom ir tepalus, praeiti technikine apziura, pakeisti anksciau mineta zarna, nuimti brezentini stoga ir isiuti plastikini langa. jei daugiau neatsiras gedimu- viskas! :)
tiesa, dar joje imontuotos dujos. nezinau ar tai gerai ar blogai, bet bagazine gerokai sumazejo :)
nuotraukas padarysiu ir idesiu kai viskas bus sutvarkyta. taip manau bus saziningai :)
o apie autobrava: radau, kad galimi du zarnos variantai, vienas (60 583 896) 100 litu pigesnis. ka manote?
-
esu kaunietis, cia mano pirma Alfa. nezinau ar teisingai pasirinkau isigydamas ja, nes paskaicius apie AR man plaukai siausiasi, ant tiek ivairiu nuomoniu internete yra :)
o pirkau sia auto is Vilniaus. ji du metus stovejusi garaze- supuves radiatorius, neveike kuro siurblys, buvo "pabeges" uzvedimo raktas. dabar sie gedimai jau praeityje, beliko nedaug- pakeisti padangas, padaryti suvedima, nuplauti varikli ir surasti is kur lasa tepalas, pakeisti dirza su visom trachamudijom ir tepalus, praeiti technikine apziura, pakeisti anksciau mineta zarna, nuimti brezentini stoga ir isiuti plastikini langa. jei daugiau neatsiras gedimu- viskas! :)
tiesa, dar joje imontuotos dujos. nezinau ar tai gerai ar blogai, bet bagazine gerokai sumazejo :)
nuotraukas padarysiu ir idesiu kai viskas bus sutvarkyta. taip manau bus saziningai :)
o apie autobrava: radau, kad galimi du zarnos variantai, vienas (60 583 896) 100 litu pigesnis. ka manote?
Kaune:
Servisas "Alfa RS"
Motorų remontas, visapusiškas automobilių remontas, važiuoklės remontas, kompiuterinė diagnostika, diržai, tepalai, detalės
Registracija - 8 608 38555
Egidijus Sesartis "Zazas" - 8 698 33298
Raudondvario pl. 234 (VĮ"Regitra" patalpos)
www.alfaracing.lt
"SPEED Racing"
Važiuoklės, variklių patikra ir remontas, detalės.
Automobilių paruošimas sportui, motoro ir važiuoklės tobulinimas.
Kastytis Stankaitis "Spydas" 8 648 58510
Raudondvario pl. 234 (VĮ"Regitra" patalpos)
www.alfaklubas.lt/racing-team
Tau jie padės 8)
Dėl detalių - www.autogralis.lt Ašigalio g. 6a
Taip pat prie visko nepamiršk žvakių pasikeisti (jų 8 ), o tepalas gali sunktis per velenelių dangtelio tarpinę, kuri per ilgą laiko tarpą galėjo tiesiog suskilinėti, arba kokį greičių dėžės salniką (priklausomai kurioje vietoje jis matosi).
Nuvažiuok į vieną iš mano aukščiau nurodytų servisų ir tavo Spideriuku bus pasirūpinta. Abu servisai yra viename pastate - beliks tik pačiam pasirinkti į kurį labiau nori važiuoti, nors abiejuose dirba profesionalai.
-
Dėl detalių - www.autogralis.lt Ašigalio g. 6a
aciu uz info, visai buvau pamirses apie zvakes...
o autogralyje kai kurios detales brangesnes uz autobrava. tidomu, ar tai detaliu kokybes klausimas, ar tiesiog pasideret reikia? :)
-
aciu uz info, visai buvau pamirses apie zvakes...
o autogralyje kai kurios detales brangesnes uz autobrava. tidomu, ar tai detaliu kokybes klausimas, ar tiesiog pasideret reikia? :)
Autogralis taip pat yra oficialus atstovas detalių klausimais. Detales jie ima ir iš Autobravos, ir iš Autoprizmės, jei patys neturi tuo metu. Kainos Autogralyje "protingesnės", nei Autobravoj ar kokioj Autoprizmėj. Kokybės klausimas turi kilti perkant net ir iš oficialių atstovų. Fuflo gali pasitaikyti visur. 8)
-
kadangi esi laimingas 2.0TS savininkas pridesiu kad tepala greiciausiai varo balansyru kamsciai,prie dezes, arba salnykai ir oringai prie dirzu puses. o balansyru buvimas tau dadeda papildomai viena mandra dvipusi dantyta dirza su itempeju (viso 250-300lt) dar gali pasikeist variatoriu apie 500-600 jei tarska taip kad dirzus pasikeist su itempejeis tau atsieis koki 1500lt, pakeist balansyru salnykus ir kamsciuas dar kokie 300-400.
taip kad merksi dar 3000 ir vaziuosi jau ramei :)
-
kadangi esi laimingas 2.0TS savininkas pridesiu kad tepala greiciausiai varo balansyru kamsciai,prie dezes, arba salnykai ir oringai prie dirzu puses. o balansyru buvimas tau dadeda papildomai viena mandra dvipusi dantyta dirza su itempeju (viso 250-300lt) dar gali pasikeist variatoriu apie 500-600 jei tarska taip kad dirzus pasikeist su itempejeis tau atsieis koki 1500lt, pakeist balansyru salnykus ir kamsciuas dar kokie 300-400.
taip kad merksi dar 3000 ir vaziuosi jau ramei :)
ei, ei. ei!
dar +3000?! ... ir tada jau ramiai?!
blemba, gal zinot kam spiderio reikia?
-
o ko tu tikiesi, kad nusipirksi auto už kapeikas ir nuplovęs ateinančius 10metų važinėsi ir nieko nedarysi?
-
ei, ei. ei!
dar +3000?! ... ir tada jau ramiai?!
blemba, gal zinot kam spiderio reikia?
Gal tu pirmiau iki mano nurodytų servisų nuvažiuok. Tiksliau, iki vieno iš jų. Apžiūrės, paskaičiuos ir pasakys kokios prognozės, nes dabar čia truputį būrimas iš tirščių gaunasi.
Taip, CIUDIKO komentare tiesos yra daug, bet tai tėra spėjimas. Geriau tegul profai apžiūri ir įvertina. 8)
-
o ko tu tikiesi, kad nusipirksi auto už kapeikas ir nuplovęs ateinančius 10metų važinėsi ir nieko nedarysi?
taip, as taip noriu. o kas cia blogo? ir plauti nelinkes, jei nera reikalo. o tai labai labai blogai?
o tu ko reikalauji?
kad nusipirkes 16 metu automobili tik profilaktikai isleisciau ~4000 Lt, kai naujas auto kainuoja 80 000 Lt?
ir tai yra, chm, normalu?
gaaal, nors patirtis rodo kitaip :)
-
ei, ei. ei!
dar +3000?! ... ir tada jau ramiai?!
blemba, gal zinot kam spiderio reikia?
Gal tu pirmiau iki mano nurodytų servisų nuvažiuok. Tiksliau, iki vieno iš jų. Apžiūrės, paskaičiuos ir pasakys kokios prognozės, nes dabar čia truputį būrimas iš tirščių gaunasi.
Taip, CIUDIKO komentare tiesos yra daug, bet tai tėra spėjimas. Geriau tegul profai apžiūri ir įvertina. 8)
pasiskambinau ir uzsirasiau ketvirtadieniui :)
t.y. ne save, o auto :)
-
pasiskambinau ir uzsirasiau ketvirtadieniui :)
t.y. ne save, o auto :)
Puiku. Bus objektyviai įvertinta būklė ir nurodytos kainos tiksliau. Va tada ir galima bus daryti tolimesnius sprendimus. ;) Sėkmės! 8)
-
o ko tu tikiesi, kad nusipirksi auto už kapeikas ir nuplovęs ateinančius 10metų važinėsi ir nieko nedarysi?
taip, as taip noriu. o kas cia blogo? ir plauti nelinkes, jei nera reikalo. o tai labai labai blogai?
o tu ko reikalauji?
kad nusipirkes 16 metu automobili tik profilaktikai isleisciau ~4000 Lt, kai naujas auto kainuoja 80 000 Lt?
ir tai yra, chm, normalu?
gaaal, nors patirtis rodo kitaip :)
taip, normalu, mes cia dar tau nepaskaiciavom amortiku ir stabdziu remonto, jei keist dar dek 2000 :) matuokle srauto, dar 400, kas cia dar gero yra, ai minejei radijatorius ispuves - dar 300 -500lt :) skaiciuot toliau? dar guolaii yra ratu keturi :) ims ir pradet koks uzt, dar galesi 200-500lt idet :) bet cia as jautaip ekstremaliai ziuriu.
nakantriai lauksim darbu samatos ir bukles ivertinimo ataskaitos :)
ps cia koks auto 80.000lt kainuoja? spaideris? kotais abejoju kad uz tiek paimsi..
-
o ko tu tikiesi, kad nusipirksi auto už kapeikas ir nuplov™s ateinančius 10metų važin—si ir nieko nedarysi?
taip, as taip noriu. o kas cia blogo? ir plauti nelinkes, jei nera reikalo. o tai labai labai blogai?
o tu ko reikalauji?
kad nusipirkes 16 metu automobili tik profilaktikai isleisciau ~4000 Lt, kai naujas auto kainuoja 80 000 Lt?
ir tai yra, chm, normalu?
gaaal, nors patirtis rodo kitaip :)
taip, normalu, mes cia dar tau nepaskaiciavom amortiku ir stabdziu remonto, jei keist dar dek 2000 :) matuokle srauto, dar 400, kas cia dar gero yra, ai minejei radijatorius ispuves - dar 300 -500lt :) skaiciuot toliau? dar guolaii yra ratu keturi :) ims ir pradet koks uzt, dar galesi 200-500lt idet :) bet cia as jautaip ekstremaliai ziuriu.
nakantriai lauksim darbu samatos ir bukles ivertinimo ataskaitos :)
ps cia koks auto 80.000lt kainuoja? spaideris? kotais abejoju kad uz tiek paimsi..
Na gal koki hyundai ir paimsi, dabar nauji auto, su padoresne iranga virs 100k lt, o i 13 metu senumo auto ikisti 3k lt tai snypstas, po garantinio laikotarpio, tavo vadinamuju nauju auto aptarnavimu kainoa dvigubai ;) pvz tevo phaetono grandiniu keitimas 6k lt, stapdziu diskai su kalademis 3k lt ir t.t. ;)
-
na jo, matosi, kad sitas zmogus nesupranta ka nusipirko :) as per metus idejau 1000 euru, nes apleista buvo... Siam spideriui 10 balu duociau tik del grozio ir stiliaus... visa kita - zemi balai.
-
o ko tu tikiesi, kad nusipirksi auto už kapeikas ir nuplovęs ateinančius 10metų važinėsi ir nieko nedarysi?
taip, as taip noriu. o kas cia blogo? ir plauti nelinkes, jei nera reikalo. o tai labai labai blogai?
o tu ko reikalauji?
kad nusipirkes 16 metu automobili tik profilaktikai isleisciau ~4000 Lt, kai naujas auto kainuoja 80 000 Lt?
ir tai yra, chm, normalu?
gaaal, nors patirtis rodo kitaip :)
Tai ir pirk tą naują, tada gal pora metų nieko nedarysi. O čia perki auto , kuris jau morališkai ir mechaniškai yra atitarnavęs ir norint jį sėkmingai eksploatuoti reiks pakeisti , kaip kuriuos mazgus(kaip taisyklė-brangiausius), nebent buvęs šeimininkas buvo tokios geros dūšios, kad viską pakeitė, viską sutvarkė, dar įdėjo atsarginių dalių ir pardavė už neįtikėtiną kainą.
-
taip, normalu, mes cia dar tau nepaskaiciavom amortiku ir stabdziu remonto, jei keist dar dek 2000 :) matuokle srauto, dar 400, kas cia dar gero yra, ai minejei radijatorius ispuves - dar 300 -500lt :) skaiciuot toliau? dar guolaii yra ratu keturi :) ims ir pradet koks uzt, dar galesi 200-500lt idet :) bet cia as jautaip ekstremaliai ziuriu.
nakantriai lauksim darbu samatos ir bukles ivertinimo ataskaitos :)
reiketu sias man pateiktas samatas ideti i rubrika "patarkite - ar man pirkti alfa romeo?" arba "alfa romeo- kokia ji?" arba "jei uz '97 metu alfa sumokesiu 1000 euru ar uzteks dar 2000 euru minimaliai davesti ja iki proto?"
as diskutuoju, nes matau, kad papuoliau :) mat as niekad neturejau AR ir galvojau, kad jos tokios pacios, kaip kiti automobiliai :) ta prasme, kad ju remontas kainuoja tiek pat, kaip ir kitiems tos pacios klases ir senumo automobiliams.
o samata as sudarineju. mes dar pamirsom stoga. t.y. isplysusi langa brezentiniame stoge. visa laime, kad isiuvimas kainuos ne kaip AR (jei pavyks si fakta nuslept), bet kaip paprastam auto :)
-
toshkaz pardavineja gtv dalimis pasikambink jam, jei ko reike
-
toshkaz pardavineja gtv dalimis pasikambink jam, jei ko reike
aciu :)
-
Nustebtum suzinojes pvz kebulo daliu kainas ;) cia juk ne tautovezis, kuriems vezamos dalys ne kiekiais, o tonomis ;) ir ju gamintoji pasirinkimas begalinis, todel ir kainos kitokios, cia isigijai "rariteta", tad teks 20-30% brangiau uz dalis moketi, be to dar priklauso kokiu nuolaodu pas ka turi, galima visai pigiai ir su AR suktis ;)
-
skaitau tema ir tokia sypsenele veide atsirado ;) aisku ot bet savo laiku seneliai atidave opeliuka kadeta buvo man gal 14-15 metu ir ziauriai norejau tevo audi coupe bet tada tevas pasake "na stai tavo pirmoji masina dbr kai pereisi nuo numerio iki numerio visus varztelius suzinosi kur kas randasi ismoksi rasti gedimus tada jau ir kalbesim apie audi coupe" ;D ;D ;D ;D tai masina daugiau stovejo garaze o as po ja nei vaziavo ;) na o alfa yra masina kuria reikia myleti o ne skaiciuoti kiek kas kainuoja 8)
-
skaiciuoti visada verta...galima sukisti daug tukstanciu litu, o masina netaps nei patikimesne nei vertingesne...neturejau nei vienos alfos kuriai netureciau bent vieno donoro...ir patikekit nereikia tu kosminiu sumu ir nauju daliu, jei sugebi isardyt ir teisingai surinkt...belieka skaiciuot kiek kainuoja laikas...
-
skaiciuoti visada verta...galima sukisti daug tukstanciu litu, o masina netaps nei patikimesne nei vertingesne...neturejau nei vienos alfos kuriai netureciau bent vieno donoro...ir patikekit nereikia tu kosminiu sumu ir nauju daliu, jei sugebi isardyt ir teisingai surinkt...belieka skaiciuot kiek kainuoja laikas...
jo,jei donora turi viskas pinga du kart
betnemanau kaddesi sens dirzus ar sena variatoriu rizikuodamas kad po 15.000km jie truks ar prades kalenti. daug niuansu.
digit - alfa paprasta masina, ir aptarnavimas jos nera kosminis. yra joje trys egzotiskos vietoj kalbant apie 2.0ts - balansyriniai velenai kuriu prie dirzu keitimo samatos dadeda 300lt, variatorius kuris turi tendencija pradet barsket ir kuri paprasciau pasikeist kai keiciami dirzai +600lt, ir butinybe naudoti kapyrus keiciant dirzus (nors tiesa sakant galima ir be ju apsieit) todel nevisituos dirzus ir gali pakeist, del ko darbu kaina paauga 100-150lt. viskas, visa kita kaip visose kitose masinose su dirzu o ne grandine.
-
konkreciai spider/gtv donora galima nupirkt uz 1 naujos lempos kaina, t.y uz 1500lt ar pigiau ir galbut jame rasi ir variatoriu ir radiatoriu ar 3 pavaros sinchronizatoriu...toliau, mano supratimu, norint sekmingai vazinet sena alfa ar bet kokia kita masina reikia ne bukai pirkt dalis su 2-3 nuliais o profilaktiskai perrinkt ta ka reikia arba viska :) , nelaukt kol suges...nusveist, sutept, isvalyt ir veiks...nevengiu det nei seno dirzo, nei variatoriaus, nei itempejo...jei matau, kad geras tai ir dedu, galiu sau leisti ;D...aisku si metodika tinka ne visiems...
-
ketvirtadienis, laukiam serviso samatos :)))
-
ketvirtadienis, laukiam serviso samatos :)))
cha, as irgi laukiu.
t.y. nelabai laukiu :) :) :)
-
kazi kur spaiderio laimingas seimininkas dejos remonto samata gaves?
pasikore? nusisove? nusiskandino? ???
as o bravos apziuros irgi gavau saskaita remontams apie 5000lt, bet taip sakant tikrai tiek nereikejo... :)
-
blin, tikejaus kad jau samata kokia ideta bus... :du:
-
Seniai į Golf'ą persėdęs matomai ;D
-
Seniai į Golf'ą persėdęs matomai ;D
nune taip ir seniai, gal kokia sabvaite tik
:)
-
foto , uuu ,, ieskau vasarai cabrio :)
-
:loud: Dviems varnoms reik post funkcija vobšė disablint, už erezijų skleidimą :loud:Paimkim pakabą (fiat platforma - xaliava) pvz: gtv/spiderio - galinis mortikas Moroe 150 Lt, šakė 20-35, Gal baigiam tūkstančiais skaičiuot ? :angry: :angry: :angry:
Čia jum ne 156/147/gt atitinkamai monroe reflex ~400 manajai, ir tai eibach'ą pilną įsimečiau už ~1800 su siuntimais piimais.
Jei variatorius ir pakalena šaltam varikliui, tai čia 50lt už gumelių komplektą, pasikeisit, keičiant diržus, pap. darbas nekainuos nei 100 Lt, tas pats su lašėjimų iš po tarp variklio ir dėžės susijungimo 97% - salnikas valeno, vėlgi pasikeisit keičiant sankabą, salnikas nekiniškas 100, na dar iki 100 pap. primesit už darbus. Ot bėdą rado >:(
Variatorių kaip po tokią kosminę detalė turi visa gama japonų ir net wagenų, ir visi jie patrata perkopę 100'000km.. O nemyžančių mašinų 10m senumo tiesiog neegzisuoja, tuom puikiai įsitikinau persikėlęs ir laikydamas mašiną požeminėj aikštelėj po bendrabučiu, nes visi savąsias stato visad tik į savo vietas, klausimas taip sakant tik kiekyje.
Net jei ir balansyrai 3% tikimybe, bus nedaugiau 500 lt
Kol ateis laikas keist minėtus komponentus ( beje visoms reiks ) užsipili kažko panašaus kaip http://www.liqui-moly.lt/index.php?page=7&cid=7&id=30 ir nutilusiu varatorium, bei užsitraukusiu salniku kenti iki anų keitimo, tik nesitikėkit kažkokių stebūklų ir tuojpat, praminki bent 600-1000km, kad kaip sakant chemija sukeptų ir susimaišytų su tepalais.
-
Paziurek priekinio amortiko kaina gtv'eskej, lygina jis galiniu kaina matai :)
-
Priekiniai geri su nuolaidomis ~200-220lt, galinis kaip ir sake 130-150lt ;)
-
Priekiniai geri su nuolaidomis ~200-220lt, galinis kaip ir sake 130-150lt ;)
Cia 2.0, o dabar uzmeskite aki 3.0 varikliui :)
-
koks skirtumas kiek kainoja,jug nekeisi kasmet tu amortiku. pasikeitei viena karta ir vazioji toliau,ir tai ne faktas,kad reikia keisti:))
-
koks skirtumas kiek kainoja,jug nekeisi kasmet tu amortiku. pasikeitei viena karta ir vazioji toliau,ir tai ne faktas,kad reikia keisti:))
Na kaip cia pasakius jei is autosuduvos, t.y. autoprizmes, tai gali ir po metu keisti, as pakeiciau i magneti marelli is tos kontoros, tai kitas savininkas pakeite juos po pusantru metu...
-
cia tipo tau tokius pasiule,kaip originala?
-
koks skirtumas kiek kainoja,jug nekeisi kasmet tu amortiku. pasikeitei viena karta ir vazioji toliau,ir tai ne faktas,kad reikia keisti:))
Na kaip cia pasakius jei is autosuduvos, t.y. autoprizmes, tai gali ir po metu keisti, as pakeiciau i magneti marelli is tos kontoros, tai kitas savininkas pakeite juos po pusantru metu...
Brumai, kur tavo ex gtv dabar skraido? Nezinai, myleta ar nemyleta esamo savininko?
-
Priekiniai geri su nuolaidomis ~200-220lt, galinis kaip ir sake 130-150lt ;)
Cia 2.0, o dabar uzmeskite aki 3.0 varikliui :)
Galiniai: KONI ~290lt, KYB~180lt, priekiniai KYB ~400lt.Siaip kas liecia 2.0 ar 1.8 tai as is sroto nupirkciau geros bukles devetus, o tokius rasti tikrai nesunku uz kokius 150lt/2vnt ir viskas, taip pat ir srotuose esam pirke bmw 2007 m devetus stb. diskus, kurie buvo vos vos pavaziuoti (max 2000-3000km) ir kaina buvo mazdaug 35% nauju kainos, tas pats liecia ir kitas masinas. Jei kisene neisnesa ideti geru nauju detaliu, tai vietoj ko kisti made in poland ar made in china tai jau geriau geros firmos ir bukles deveta. O siaip as uz naujas dalis :du:
-
cia tipo tau tokius pasiule,kaip originala?
Čia tipo Drumui buvo aptemęs protas laikinai, pataupė :D
-
cia tipo tau tokius pasiule,kaip originala?
€™ia tipo Drumui buvo aptem€žs protas laikinai, pataup‚€ :D
Kad nebuvo is ko rinktis, kyb 3.0 negamina, sach ir bilstein po 800lt/vnt~, koni 1000lt/vnt ;) ir jei mareliai po 550lt taupymas, na gal, jums geriau zinoti ;) plius jie buvo vietoje, kitu laukti vos ne po menesi ;)
-
cia tipo tau tokius pasiule,kaip originala?
€™ia tipo Drumui buvo aptem€žs protas laikinai, pataup‚€ :D
Kad nebuvo is ko rinktis, kyb 3.0 negamina, sach ir bilstein po 800lt/vnt~, koni 1000lt/vnt ;) ir jei mareliai po 550lt taupymas, na gal, jums geriau zinoti ;) plius jie buvo vietoje, kitu laukti vos ne po menesi ;)
Nu dabar kainos tikrai gerokai prieinamesnes ;) nebera tokiu kosmosu :)
-
Tai ir GTV kainuoja perpus, as pirkau kazkada is vokieciu uz 5700eur ir tai ne idealios bukles, kai gero stovio kaina buvo 8000-9000eur ;)
-
:o :o :o
-
Brumai, kur tavo ex gtv dabar skraido? Nezinai, myleta ar nemyleta esamo savininko?
Jau tris kartus per paskutini menesi maciau ja vaziuojant mickeviciaus gatveje kaune. Itariu, kad savininkas ten kazkur dirba/gyvena. ;) Atrodo dailiai :smilie:
-
Manau, kad myleta, nes pats stengiausi tvarkinga palaikyti, kuriam pardaviau irgi priziurejo, o ar dabartinis savininkas priziuri, nezinau, kaunieciu klausti reiktu ;)
-
Sveiki, tenka parduoti šį nuostabų automobilį- užkalė variklis. Per metus po truputį Alfoj RS sutvarkė visą auto, išskyrus variklį:(
Taigi:
Parduodu AR Spider '97 metu su užkaltu 2L twin spark varikliu. Kėbulo spalva žalia, stogas juodas (uždėtas) ir yra šviesus. Auto stovis geras, pilnai sutvarkyta važiuoklė, greičių dėžė, naujas akumuliatorius, įdėta "firminė" dujų įranga iš BRC, praeitas technikinis iš pirmo karto ir tt ir pn
Automobilis šiuo metu Alfa RS servise Kaune. Manau, kad ten jį galima apžiūrėti ir paprašyti, kad Egidijus pakomentuotų jos stovį:)
Daugiau info telefonu 8687 78640, Audrius
-
Sveiki, tenka parduoti šį nuostabų automobilį- užkalė variklis. Per metus po truputį Alfoj RS sutvarkė visą auto, išskyrus variklį:(
Taigi:
Parduodu AR Spider '97 metu su užkaltu 2L twin spark varikliu. Kėbulo spalva žalia, stogas juodas (uždėtas) ir yra šviesus. Auto stovis geras, pilnai sutvarkyta važiuoklė, greičių dėžė, naujas akumuliatorius, įdėta "firminė" dujų įranga iš BRC, praeitas technikinis iš pirmo karto ir tt ir pn
Automobilis šiuo metu Alfa RS servise Kaune. Manau, kad ten jį galima apžiūrėti ir paprašyti, kad Egidijus pakomentuotų jos stovį:)
Daugiau info telefonu 8687 78640, Audrius
Beliko tik varikli pasitvarkyti ir turesi ilgam tvarkinga automobili, nebesinori jo ar finansai nebeleidzia?
-
Turiu su kuo važinėti- namie dar 3 automobiliai ir 1 motociklas, o aš vienas finansavimo šaltinis. Laikiausi iš paskutiniųjų, bet kai užkalė motoras- sorry :(
-
Turiu su kuo važinėti- namie dar 3 automobiliai ir 1 motociklas, o aš vienas finansavimo šaltinis. Laikiausi iš paskutiniųjų, bet kai užkalė motoras- sorry :(
Na liudnoka istorija, bet gal nori -2 kitus automobilius, o sita pasilikti? :)
-
Na ne. Šita Alfa pramogai, for fun. Ji kaip meilužė. Kad ir labai ją myliu, į žmoną nekeisčiau:)
-
zmona mano nerista su tom alfom...teiravausi Siauliuose buvusioje Autovygredoje del remonto.kapitaliai padaryti 7,000 lt.stotusi apytikslia su visom garantijom ir t.t...gal pigiau kas daro kur nors tuos stebuklingus varyklius.idomu uz kiek kapitalke butu galima pasidaryti butu.labai butu idomi VANAGIUKO nuomone nes cia vienas is giliau mastanciu zmoniu.
-
zmona mano nerista su tom alfom...teiravausi Siauliuose buvusioje Autovygredoje del remonto.kapitaliai padaryti 7,000 lt.stotusi apytikslia su visom garantijom ir t.t...gal pigiau kas daro kur nors tuos stebuklingus varyklius.idomu uz kiek kapitalke butu galima pasidaryti butu.labai butu idomi VANAGIUKO nuomone nes cia vienas is giliau mastanciu zmoniu.
Twin Sparką pas Zazą už kokius 3000-3500 manau, kad galima prikelti antram gyvenimui. 8)
-
zmona mano nerista su tom alfom...teiravausi Siauliuose buvusioje Autovygredoje del remonto.kapitaliai padaryti 7,000 lt.stotusi apytikslia su visom garantijom ir t.t...gal pigiau kas daro kur nors tuos stebuklingus varyklius.idomu uz kiek kapitalke butu galima pasidaryti butu.labai butu idomi VANAGIUKO nuomone nes cia vienas is giliau mastanciu zmoniu.
Uzkalimas uzkalimui nelygus. Kas konkreciai tam motorui - alkunini uzklinijo ar stumokli kuri nors ar svaistiklis pro bloka isleke? Ar tik siaip barska?
O uzkalimo kokia priezastis? Tepalo stygius ar kas?
7000lt - tai cia turbutu butu puse motoro naujo, t.y. visi stumokliai ziedai, indeklai, tarpines, salnikai, dirzai ir t.t.
-
uztai kad nezinau.maniske tik pasidomejo tuo spideriuku kur tas zmogus pardavineja ir tiek.tipo barsket pradejo ir uzkale varikli ka tik sugebejo ji man papasakoti.nu ir kaina paklause.nezinau.pagalvosiu dar.gal paimsiu pasizaisti.tik reikia pasverti ar vaziuojancia imti nors nezinai kiek jinai vaziuos ar paimti su mirusiu motoriuku ir pasidaryti nors zinosi ka turesi.vot klausimas pasistojas.autogide uz 5000st.lt turbininiu ts yra.gal geresni varijantai.man reiksmes kaip ir neturetu ar gtv ar spideris...
-
uztai kad nezinau.maniske tik pasidomejo tuo spideriuku kur tas zmogus pardavineja ir tiek.tipo barsket pradejo ir uzkale varikli ka tik sugebejo ji man papasakoti.nu ir kaina paklause.nezinau.pagalvosiu dar.gal paimsiu pasizaisti.tik reikia pasverti ar vaziuojancia imti nors nezinai kiek jinai vaziuos ar paimti su mirusiu motoriuku ir pasidaryti nors zinosi ka turesi.vot klausimas pasistojas.autogide uz 5000st.lt turbininiu ts yra.gal geresni varijantai.man reiksmes kaip ir neturetu ar gtv ar spideris...
Nu kabrioletas lieka kabrioletu :) 2000lt nera daug :) dalimis isleisi ir atgausi su kaupu is bedos :)
Perkant vaziuojancia reikia realiai matuoti tepalo spaudima, kompresija, saviski kai nupirkau pirmas darbas buvo nupirkus, tai pasidaryti, nes buvo baimes, kad uzkaitus nebutu, kad 1bar tepalo spaudimas, bet neapsigavau, su kompresija irgi viskas ok - ~4000km prasukau - kol kas tepalo lygis nekrenta :)
-
uztai kad nezinau.maniske tik pasidomejo tuo spideriuku kur tas zmogus pardavineja ir tiek.tipo barsket pradejo ir uzkale varikli ka tik sugebejo ji man papasakoti.nu ir kaina paklause.nezinau.pagalvosiu dar.gal paimsiu pasizaisti.tik reikia pasverti ar vaziuojancia imti nors nezinai kiek jinai vaziuos ar paimti su mirusiu motoriuku ir pasidaryti nors zinosi ka turesi.vot klausimas pasistojas.autogide uz 5000st.lt turbininiu ts yra.gal geresni varijantai.man reiksmes kaip ir neturetu ar gtv ar spideris...
Nu parodyk man nors vieną GTV/Spider su turbininiu TS'u autogide. Kiek žiūriu, tai tik 2x V6 turbo, 6x 2.0 TS ir 1x 2.0 JTS, kas liečia GTV, bei 4 Spideriai su 2.0 TS. Nei vieno turbininio TS'o neradau. 8)
O jei į temą, tai imčiau su defektu ir tvarkyčiau - tikrai patikimiau būtų. 8)
-
nu klaida iveliau.ne ts...per skubejima.idomu tas turbininis.jie itariu patvaresni uz tuos ts.nors senieji ts geri.pats kadaise turejau 155ts...
-
Patikimi tie visi varikliai, čia avinai sudrožia, nes litanijos gamintojo neskiato,
Chech oli level each X tausant KM (nebepamenu, bet stipriai dažniau nei bukuose tautovežiuose per pus silpnesniuose.
Šiaip liaudyje v6 turbo apie patikimumą atsiliepiama panašiai kaip ir apie TS'ą, nors jų tiek buvo, kad vienam idiotui užteko užlekt ir pasklido kalbos.
V6 neva patikimiausias, ir vėl gi, tik todėl, kad tai labiau entuziastų mašina, ir OIL tikrinamas vien tam, kad tikrint, check oil v6 intervalas kaip ir TS'o,
jei kas pasakys, kad v6 nesuryja nei gr tepalo, duosiu snukin, pirma surydavo ir naujas, antra jau vien garavimas, rasojimas reikalauja dapilt, palaikyt max žymą. Jei jums nevalgo mat buna MIN keičiant, te išsiplauna galvas.
P.S. pasiruošęs tuvlitoj praeit pragaro keliu, keičiant TS'ą į V6 turbo ? Jei tą procedūrą atliksi, papaskok ko reikalavo ir kiek atsieina pilnai tie formalumai realiai,
nors tokiu atveju kalčiau 3.2 ar bent 3.0 24v, butų išskirtinis ir taip tarp negausios Spider 12v gaujos.
-
PARDUOTA
Sveiki, tenka parduoti šį nuostabų automobilį- užkalė variklis. Per metus po truputį Alfoj RS sutvarkė visą auto, išskyrus variklį:(
Taigi:
Parduodu AR Spider '97 metu su užkaltu 2L twin spark varikliu. Kėbulo spalva žalia, stogas juodas (uždėtas) ir yra šviesus. Auto stovis geras, pilnai sutvarkyta važiuoklė, greičių dėžė, naujas akumuliatorius, įdėta "firminė" dujų įranga iš BRC, praeitas technikinis iš pirmo karto ir tt ir pn
Automobilis šiuo metu Alfa RS servise Kaune. Manau, kad ten jį galima apžiūrėti ir paprašyti, kad Egidijus pakomentuotų jos stovį:)
Daugiau info telefonu 8687 78640, Audrius
-
nespejo brolis nupirkti, jau vakar buvo parduota :(
butu Andrius i spyderi idejes 2.5td ;D
-
Ačiū dievui, kad spėjo kitam parduoti :)
-
Alleluia
Tiesa buvo GTV eksponatas su 1,9 :angry:
-
Ačiū dievui, kad spėjo kitam parduoti :)
man mintis dar nemirus i toki spideri ideti 1,9 jtd 16valve...
-
Atsargiau su mintimis :mzp:
-
Tai kas gi didesnis "blogis", Spider su duju balionu ar su traktoriaus sirdim? ;D
-
Tai kas gi didesnis "blogis", Spider su duju balionu ar su traktoriaus sirdim? ;D
Su 2.5TD baisiausiai :D
-
1.6 vw golfo,butu pigu,taupu ir patikima.
-
Alleluia
Tiesa buvo GTV eksponatas su 1,9 :angry:
buvo 1.9 TD ir mates internete 2.4 JTD (berods 110kW)
-
Nu vot tauta.... Viso pasaulio automanai svaigsta kaip čia į savo kevalą kokį nors turbonitrokvatro įsidėt, o gal netgi du. Lietuvių projektai - įdėt dujas o gal netgi dyzelį. ;D
-
Nu vot tauta.... Viso pasaulio automanai svaigsta kaip čia į savo kevalą kokį nors turbonitrokvatro įsidėt, o gal netgi du. Lietuvių projektai - įdėt dujas o gal netgi dyzelį. ;D
dujos ten jau idetos buvo...
-
pravaziavau ~300km ir kartu su spider'iu pirktos dujos baigesi, teko pirkt naujas, nusprendus, kad ketvirti spider'io bako kartu su spider'iu pirkto benzino verta pataupyt...antras nemalonus dalykas: stovejusiam prie daugiabucio turbut tris paras spideri'ui kazkoks smulkus grauzikas pragrauze abs daviklio laida, vat tiesiog uzlipo ant abs bloko ir sugrauze, galesiu foto imest ;D ...pajudejus uzsidege abs lempute...
kaip zadejau buvusiam seiminikui:
variklio mirtes priezastis, ta kad is jo isbego tik ~1.5l tepalo, cia jau uzdejus ant vartytuvo ir isvarvinus is visur, turejo buti 5...remiantis lipduku, po paskutinio keitimo 3500km, kazkiek bego pro galvos danteli, kazkiek pro tepalo matuokles nesandaruma...
2000Lt investicija i itempejus, guolius zvakes ir net tepalus buvo mano supratimu beprasme, nes galvoje stovejo "drozliu generatorius", visiskai nugrauztas vieno velenelio kumstelis...pats variklis- frankenstejnas su 0.25 kreivu velenu su 1 ir 2 remonto indeklais, ir 1 remontuotu, kitu remontuotu ir paliktu akivaizdziai kreivu svaistikliu...viename ju ir prasisuko indeklai... ir sukosi toliau kol buvo nuspresta, kad per smarkiai kala, bet velenas jau per smarkiai sudroztas ji remontuoti...
prie viso to nuplesti, neprotingai taisyti ir vel nuplyse galinio krontejno-dezes sriegiai, kalnas visokiu barskalu zvangalu, trukstamu detaliu ir varztu...net buvo mintis uzkurti ta kalanti varikli paklausyt ar cia tikrai kala variklis o ne pvz ziedas ant ismetimo kolektoriaus apsaugos, kuris ten kabejo tarsi specialiai, kad barsketu...
dabar idetas kitas 5metus tokios progos laukes variklis, pries tai ji praardzius is visu galu ir patikrinus...indeklai visi apynauji "Fm" std...visi svaistikliniai veleno kakleliai apmatuoti mikrometru ir su plastikiniu siuleliu pamatuotas tarpelis- viskas idealu...viskas surinkta kruopsciai su dinamometrais ir kampomaciais(pagal manuala) , isardytas ir praplautas karteris...ziuresim kas bus...
o bus turbut taip: datvarkysiu ir parduosiu arba 2.0ts keisiu i V6 varikli ;D
-
Kai saka, photo or did not happen ;D
-
Tai kaip visada - twin spark mirtis del tepalo nebuvimo ;) turbut ir pries tai buve gedimai buvo ivyke del tos pacios priezasties :smilie: kazkaip kiek zmoniu zinau vazinejanciu su tokiais motorais tai visi labai stebedavosi, kad tikrinti tepalus reikia kas 1000km ir mano "perdeta" krupstuma juokais nulydedavo (gi pries tai turetam vw, bmw, audi ar pan. to per visus 10-15k km nebutinai daryti ;D )
-
Pamėgink Audi/WV V6 dyzelį apleist ir tikrint kas 10k km ;D
-
Pamėgink Audi/WV V6 dyzelį apleist ir tikrint kas 10k km ;D
Ta pati galima pasakyti apie BMW 2.0d - ten jei ir max tepalu pripilta geros kokybes - jokio garantijos, kad neperlus koks alkuninis ;D