Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: Experimental 2013-02-12 01:53
-
vaziuojant lygiu keliu igriuvo sanabos pedalas. kur ieskot bedos? uzvedus nesijungia nei viena pavara uzgesinus deze kaip ir juda laisvai. amen paciam diskui?
-
taip tu teisus amen diskui...
-
arba karzina praluzo. arba sankabos cilindriukas (zarneles)
-
jei cilindriukui arba zarnelem amen tj turetu dingt ir stiprintuvo skystis kiek suprantu nes jie is vieno bakelio maitinami kaip suprantu. ???
-
cia bus pagrindinis sankabos cilindriukas speju,nes taip pat buvo ir draugo bulkai,o principas visu masinu vienodas,uzvestai begio neijungsi,tai pakeitem mandzeta ir vel viskas gerai
-
sankabos skystis ir stabdziu skystis yra vienam bakelyj, o vairo stiprintuvo yra atskira sistema su kitos klampos ir tepimo savybem tepalu... stabdziai galejo nedingt nes paemimas skyscio is bakelio sankabos sistemai yra auksciau nei paemimas stabdziu sistemai
-
noriu sužinoti kaip pakeisti sankabą 146 boxeriui.
kadangi manualuose tėra tik ant pliko variklio parodyta kaip ją prisukti ir nusukti, jokių user friendly aprašymų (netgi Alfa 33 manuale), vieinintelį ką radau tai čia praktinį pamokymą:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-145-and-146/25831-146-1-6-boxer-clutch-change.html
iš tiesų sakabos keitimas toks hemarojus? būtina variklį traukt kelis cm į priekį? greičių dėžę?
gal kas neseniai keitėt ir galit prie viso to angliško varianto dar savo kalba paprotint..
tiesiog, ar verta pačiam "iš duobės" duotis, ar geriau jau susimokėti ir leisti servisui pakeist?
manau tai nėra sudėtinga, tiesiog daug laisvinamųjų judesių :smilie: