Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: MIG 2013-01-28 20:28

Antraštė: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: MIG 2013-01-28 20:28
Sveiki, kadangi pats turiu selespeed'a o apie ji neradau daug informacijos todel noreciau ikurti nauja tema kur visi galetu apsikeisti informacija.

Taigi pirmas klausimas is mano puses, nusipirkau automobili pries puse menesio, na sita savaitgali pasivazinejau kokius 700km. Teko ir iki 190km/h isilekti. Bet grizus namo, likus 2 km man dingo begiai. Automobilis pats imete N (neutrala).  Sustojau meginau uzgesinti uzkurti, bet tas nepadejo. Po kurio laiko prisiminiau jog kai pirkau, maciau jog buves savininkas papilde tepalo atsargas (hidraulo ar dezes?) kur randasi jei pakeli kapota desneje puseje prie sparno. Taigi, atsukus pamaciau jog ten net mazosios normos nepasiekia tepalas. Bagazineje metesi puslitris, todel pripyliau iki maksimumo ir po kokiu 5 minuciu pajudejau is vietos. Klausimas ar kas nors yra susidure su tuo? kur dingsta tepalas? ar jis dingsta del hidraulinio siurblio nesandarumo?
Busiu dekingas jei pasidalinsite informacija. Zinoma reiks kaip suprantu vaziuoti i koki servisa ir ieskoti priezasties, kuria suradus pasidalinsiu su jumis.
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: montezumijus 2013-01-29 13:54
Ieškok nesandarumo, nes šis siurblys nepritaikytas nuolatiniam darbui, gali greit užsilenkti. Pratekėjimas gali būti ir per kiaurą resyverį.. Info iš kažkokio RU saito.
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: Gincex 2013-02-18 23:12
Siaip pas AR147 genda pavaru dezes kompiuteris. Gedimas - neperjungineja pavaru ir masina nevaziuoja. Bet jei dingsta tepalas itarciau mechanika. O gal buves seimininkas nezinojo kas darosi ir tiesiog stveresi tepala pilt?
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: MIG 2013-03-09 05:48
Kadangi buvau kuri laika isvykes, tai nevazinejau, bet grizus vel tos pacios bedos. Nuvaziavau i Krasta Auto Veiveriu G. Padare diagnostika. Reiskia reikia keisti visa hidraulika kur perjungineja begius nes tas siurblys nesirestauruoja, kazkas yra su sankaba ir pavaru deze nes kai jungia 3 begi tai sugergzia. Reikia kalibruoti sutvarkius ir dar kazka ten man prirase. Vienu zodziu pateike pasiulyma pasiremontuoti uz 1,200LT jei mano detales.
Zinoma pasirinkau kita servisa kur pigiau o keisiu pavaru deze su sankaba bei visa begiu perjunginejimo systema. Gerai kad turiu donora kuri ardau, kitu atveju butu labai negerai.
Todel visiems pries perkant Selespeed alfa patariu apsilankyti ir nepagaileti 140lt diagnostikai.
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: alfagta 2013-03-09 11:47
seni ir patire alfistai neperka selespeediniu AR . tik nesusipazine su AR uzsirauna ant tokiu "siurprizu"
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: MIG 2013-03-09 14:21
Nekenciu mechaniniu, tiesiog susitvarkysiu ir vazinesiu. Vistiek susitvarkysiu anksciau ar veliau :)
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: Fragziukas 2013-03-09 17:58
susitvarkys, bet ar ilgam? iki kitos ziemos salciu?-jei pasiseks
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: alfagta 2013-03-09 22:40
Nekenciu mechaniniu, tiesiog susitvarkysiu ir vazinesiu. Vistiek susitvarkysiu anksciau ar veliau :)

na jeigu jau tokia antipatija mechanikai. tai reikejo pasiimt 166 ar 159 automata, daug geraiu nei selespeed.
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: MIG 2013-03-10 00:40
Tuo momentu kai reikejo auto nieko gero neradau, 166 jei buciau emes tai tik 3,2 buvo tik ta su dauztu ir sutvarkytu uzpakaliu Kretingoje. 156 nelabai man is isvaizdos. Na matysim jei gest ir toliau nores teks paleisti ant detaliu, nes reiskia kazkam kitam irgi genda :) Todel po remonto parasysiu komentara o tada tik laiko klausimas gal ir daugiau nei 100K km nuvaziuosiu ir viskas bus ok, nes vasara planuoju automobili eksplotuoti kaip priklauso :) ne tik po Lietuva. Megstu kai viskas buna gerai.
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: Fragziukas 2013-03-10 11:01
mano asmenine nuomone, su selespeedu bijociaiu vaziuot i uzsieni... nes ten jam sugedus, paprastas garazinis servisiukas nepades, o dylerinis bus laabai brangu... o su traliuku i lietuva vaziuot tai biski nesamone... ciuju as ja ten pakelej numesciau ar pardavineciau, bet tai irgi galvos skausmas...
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: Evalda5 2013-03-10 11:31
Buvęs bendradarbis vairavo 156 2.0TS su Selespeed, tai buvo kiek pamenu nuolatinis svečias pas Girių, jei gerai atsimenu, kišo kišo pinigus, o kaip gedo taip gedo, praktiškai nuolat į darbą aš vežiojau.  ;D Kažkada jam siūlė persidaryt į mechaninę, tai taip ir nežinau, ar susitvarkė, ar pardavė neprigydęs. Susidariau vaizdą, kad nekažką su tuo Selespeed.  ;)
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: montezumijus 2013-03-11 11:10
O mano bendradarbis 2 metus važinėja ir jokių problemų. Tiesa, pas jį GT, bet esmės nekeičia.
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: Ciudikas 2013-03-13 09:20
O mano bendradarbis 2 metus važinėja ir jokių problemų. Tiesa, pas jį GT, bet esmės nekeičia.
kazkodel itariu kad reikia tiesiog ziuret kada ir kokius tepalus i ta deze pilt... ir nuo pat jos gimimo o ne tada kai prasideda bedos ir hemorojus.
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: Fragziukas 2013-03-15 20:48
deze yra mechanine tad jei mechanines dezes laiko tai nematau tikslo keitinet joje tepalo... nebent keist ta selespeedo mechanizmo tepala...
Antraštė: Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
Parašė: MIG 2013-03-23 20:31
Na mano problema isspresta, palikau masiniuka savo Miesto servise ir man uz 350LT pakeite deze.
Zinoma gerai kad turejau donora.
Uzdejus kita deze masiniukas vaziuoja puikiai, begiai persijungia labai svelniai net ir vaziuojant "sportiniu rezimu" nuo pat 1 begio.
Tepalu dezeje nekeiciau nes ju buvo, taip pat ir hidrauliniam siurbly.

Praktiskai masina tapo ideali, bet atsirado pasalinis garsas del stabilizatoriu gumu kurias reikes pasikeist artimiausiu metu. Aciu musu mylimam KAUNUI kuris atrodo kaip po karo visas duobetas!

Paseksiu sita tema ir parasysiu ar man labai ges "naujoji deze su perjungeju" bet as nebijau vaziuoti i uzsieni, nes net su senaja sistema visuomet pasiekdavau finisa, tereikedavo palaikyti tepalo kieki hidraule.