Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Liepusaitis 2013-01-28 15:02
-
Sveiki,
Gal kas zinote ar yra ant generatoriaus toks laidas kuriame atsirastu itampa tik tada kai uzvedi varikli??
Jei taip tai kur jo ieskoti?? :)
p.s. Nuo spyneles laidas netinka nes greitai perdega IGNITION saugiklis:)
Aciu labai uz pagalba/atsakymus ;)
-
o tu nenori nuo akumo laidą atsivest ir ant jo statyti rėlę, tada pajungi kad rėlę perjunginėtų nuo spynelės ar bet ko kas duoda pliusą įjungus masę
-
O kur isvis po kapotu rasti laiduka koki jog ant jo atsirastu + kai ijungi degima? :) Tinka betkoks laidelis... :)
-
tai tokių daug, bet žiūrint ką tu jungsi, jei sakai, kad saugikliai nukepa, tai kokia tikimybė, kad belekoks laidukas kitas atlaikys
-
Nebandziau as dar nieko jungti, taip kad dar niekas ir nenukepe :) Jungsiu reles rite, ta betkoks laidukas tikrai laikys...o ka jau jungines rele, tai nera esminio skirtumo, priklauso nuo to kokia srove ji gali palaikyti :D
Labai dar aisku neiskojau kokio laido kur atsiranda + ijungus degima po kapotu, bet jeigu kas pasakytu kur toki rasti, butu daug greiciau ir paprasciau :)
-
o pvz. 'prikurkes' laidas netinka? I ji srove ateina tik ijungus degima.
-
Tai salone tokiu laidu tikrai nemazai :) Bet reikia ne salone, o variklio skyriuje tokio laidelio man... :)
-
Tai salone tokiu laidu tikrai nemazai :) Bet reikia ne salone, o variklio skyriuje tokio laidelio man... :)
Tai gal pasakyk, kam būtent tau jo reikia? Ar čia iš serijos "Visiškai slaptai"? Gal ką ir patars žmonės, žinodami konkretų atvejį
-
Nera cia is serijos visiskai slaptai ;) Pasijungti sviesos diodu papildomus zibintus, jog jie isijungtu ijungus degima iskart.... Artimos sviesos ir gabaritai butu isjungti ir juos isijungtum tik tada kai to reikia :)
Tik esmes tai nekeicia, reikalingas kazkoks laidukas po variklio dangciu, ant kurio atsiranda + ijungus degima... O pasijungti tai po to gali nors ir malunsparnio elektrini varikli ant stogo :D
-
Giedriusss aciu uz tikrai gera ideja, sito varianto nebuvau apgalvojes:) atskeisiu is as paslapties syda :)
isistaciau i auto papildoma antifrizo pasildytoja( kad ziema greiciau salone pasidarytu silta) ir ten eina 3 mazos pakaitinimo zvakes, kiekviena jos jama po 10A viska pasijungiau per rele bet pliusa pajamiau nuo spyneles ir kai tik ta pasildytoja ijungiu nukepa saugiklis :)
-
liambdos kaitinimas.
-
Nera cia is serijos visiskai slaptai ;) Pasijungti sviesos diodu papildomus zibintus, jog jie isijungtu ijungus degima iskart.... Artimos sviesos ir gabaritai butu isjungti ir juos isijungtum tik tada kai to reikia :)
Tik esmes tai nekeicia, reikalingas kazkoks laidukas po variklio dangciu, ant kurio atsiranda + ijungus degima... O pasijungti tai po to gali nors ir malunsparnio elektrini varikli ant stogo :D
Pagal visas taisykles, kiek teko domėtis, tai tie papildomi žibintai turi įsijungti kartu su gabaritais ir išsijungti, įjungus trumpąsias šviesas. Paprasčiausias būdas, būtų atsivesti atskirą jungiklį į saloną. Pats asmeniškai nerizikuočiau pajunginėt pliuso, nuo kompo ar kokio kuro siurblio rėlės, nes tavo atveju pliuso atvedimas nuo pvz.: gabaritinių šviesų netinka.
-
Giedriusss aciu uz tikrai gera ideja, sito varianto nebuvau apgalvojes:) atskeisiu is as paslapties syda :)
isistaciau i auto papildoma antifrizo pasildytoja( kad ziema greiciau salone pasidarytu silta) ir ten eina 3 mazos pakaitinimo zvakes, kiekviena jos jama po 10A viska pasijungiau per rele bet pliusa pajamiau nuo spyneles ir kai tik ta pasildytoja ijungiu nukepa saugiklis :)
Kazka tikrai ne taip jungi, jeigu nukepa saugikliai....pajungti reikia taip -> automobiline rele turi is viso 5 kontaktus, du is ju yra reles rites maitinimas, vienas bendras sujungimo kontaktas, kuris sujungiamas/atjungiamas su kitais dviem... Rites minusa pasijungi prie mases, pliusa jungi prie spyneles/prikurkes ar kazko, kur atsiranda itampa kai tau reikia to, o ant kitu kontaktu jau jungi tas zvakes....viena kontaktu pora buna sujungta kai nera itampos riteje, kita susijungia kai itampa atsiranda riteje :)
Placiau gal gali apie tai ka ten isidejai? Idomu ir man tai...
-
Placiau apie projekta:
Taigi atradau toki dalyka kaip papildomas antifrizo pasildytojas jis atrodo kaip nuotraukoje :). Ji pastaciau ant peciuko slangos kuri ieina i salona. Internete susiradau apie reles pajungima, apie tai galite rasti cia : http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=90926
Apie tai ar vykes projektas negaliu pasakyti nes yra problemu su pajungimu, o su grandine viskas yra tikrai gerai nes ji testuota su lempute ir viskas veike, tiesiog tos zvakes ima nemazai itampos o as jas pajungiau prie degimo laido ir kai uzvedu masina ir ijungiu tas zvakes perdega saugiklis, nes jis tik 30A o vien tos zvakes ima apie 30A, kai atsils oras reikes pajunkti kaip patare Giedriusss, tikiuosi savaitgali pavyks pasidaryti :)
-
Jeigu teisingai pajungta, tai neturi niekas ten degti...kuris saugiklis tau dega? Orginalus alfos, prie kurio pasijungi kad uzmaitinti reles rite, ar papildomai idetas tam sildytuvui?
O kur isigijai toki daikta? :) Kiek kainavo sis dziaugsmas? :) Kai pasijungsi pasakyk ar efektyvu ;)
-
kažką panašaus mačiau fiate 1,9jtd. Dėl pajungimo, jei tu imi pliusą ne nuo akumo tiesiai, tai tada be abejo problema bus, nes apkrovos perdidelės ir kepa saugikliai arba laidai. Variantas tik daryti tiesiai nuo akumo su rėlės pagalba.
-
Butent, reles rite gali uzmaitinti nuo betko, nes ji labai mazai sroves naudoja....o paciai relei jau turi atsivesti laida nuo akumo pliuso...nes srove cia nemaza gaunasi, as kazkaip net nemanau kad tos zvakes ima tik po 10A, turetu daugiau imti...
O geriausia tai statyk rele kuo arciau to sildytuvo, reikes trumpesniu laidu...nes sroves cia dideles gaunasi gan :)
-
Daikta isisgijau srote, kainavo 50LT. juos galima rasti renault, ford mondeo dyzeliniuose automobiliuose... Kai susiradau sita aparata internete, vaziavau per srotus rodziau nuotrauka ir klausiau ar turi :))
Mano neapgalvota klaida yra tame, kad as pliusa pajamiau nuo degimo!! todes ir perdeginejo Ingition saugiklis, reikes imti reles uzmaitinima nuo degimo ir bis viskas Ok
o tos zvakes jama itampos kiekviena po ~10A o ju pas mane yra 3 tai to pasakoje gauname jau ~30A todel ir perdeginejo saugiklis ;)
-
Kaip manot, gal sito pasildytojo valdyma paemus nuo kuro pasildimo grandines? Ten valdoma taip, kad dizelinas sildomas tik esant maziau, nei +6 laipsniai. Labai patogu butu, nes esant siltesniai lauko temperaturai, tai neverta tu sildymo elementu jungt. Taigi visa tai atliktu automatika. :smilie:
Ir galiausia idomu but isgirs nuomoniu ar pasitvirtina sitas sildytuvas aplamai. Tiesa, jis montuojamas nuosekliai peciuko ijeimo slangos? kazkaip kitur neverta det gal.
-
Dedamas jis ant pecioko slangos ;)
Nuo kuro pasildymo pasijungti galima, bet negerai bus....aiskinausi kaip jis viekia lagunoje, tai viskas taip - jeigu lauke minusas, uzvedi masina ir jis sildo antifriza ateinanti i peciuka, kai pasiekia kazkokia temperatura jau antifrizas, jis issijungia ir tiek...toliau viskas syla nuo variklio :) Taip pat jis ijungiamas kai paspaudi priekinio lango nuputimo knopke, bet irgi tik neilgam... :)
Cia susuktos paprastos pakaitinimo zvakes, ju gi negali buti ijunges ilga laika, perdegs tiesiog :) Chebra pasidaro paprastai - su jungtuku salone...bet man tai nelabai patinka kazkaip, pamirsti gali :)
As galvociau daryti taip, tik tam reikia taimerio tik ;) Ijungi degima, katini variklio zvakes, tad jeigu ir sita ijungti, bus perziauri apkrova, pasidarai uzdelsima ijungimo kokiu 20s sakykim....po 20s isijungia sildytuvas, pasildo ten kokias 4min ir issijungia...cia paprasciausias automatizavimas butu :)
Na o jeigu nori zaisti, tai imi mikrovaldikli, uzprogramuoji ji ir pasidarai kad ziuretu jis ir pagal temperatura ir pagal visus bairius jau tada :D Bet esme jog sita sildytuva jungti reikia jau tik tada kai uzvestas variklis, nes pirma jam reikia nemazai sroves, antra pro ji turi srove teketi antifrizas, nes tos zvakes gi kaista iki raudonumo :)
Man tik idomu kokia jo reali nauda :) Atsizvelgiant i tai, jog papildomai stipriai apkrauni akumuliatoriu, kuriam ziema ir taip sunku buna :(
-
Dedamas jis ant pecioko slangos ;)
Nuo kuro pasildymo pasijungti galima, bet negerai bus....aiskinausi kaip jis viekia lagunoje, tai viskas taip - jeigu lauke minusas, uzvedi masina ir jis sildo antifriza ateinanti i peciuka, kai pasiekia kazkokia temperatura jau antifrizas, jis issijungia ir tiek...toliau viskas syla nuo variklio :) Taip pat jis ijungiamas kai paspaudi priekinio lango nuputimo knopke, bet irgi tik neilgam... :)
Cia susuktos paprastos pakaitinimo zvakes, ju gi negali buti ijunges ilga laika, perdegs tiesiog :) Chebra pasidaro paprastai - su jungtuku salone...bet man tai nelabai patinka kazkaip, pamirsti gali :)
As galvociau daryti taip, tik tam reikia taimerio tik ;) Ijungi degima, katini variklio zvakes, tad jeigu ir sita ijungti, bus perziauri apkrova, pasidarai uzdelsima ijungimo kokiu 20s sakykim....po 20s isijungia sildytuvas, pasildo ten kokias 4min ir issijungia...cia paprasciausias automatizavimas butu :)
Na o jeigu nori zaisti, tai imi mikrovaldikli, uzprogramuoji ji ir pasidarai kad ziuretu jis ir pagal temperatura ir pagal visus bairius jau tada :D Bet esme jog sita sildytuva jungti reikia jau tik tada kai uzvestas variklis, nes pirma jam reikia nemazai sroves, antra pro ji turi srove teketi antifrizas, nes tos zvakes gi kaista iki raudonumo :)
Man tik idomu kokia jo reali nauda :) Atsizvelgiant i tai, jog papildomai stipriai apkrauni akumuliatoriu, kuriam ziema ir taip sunku buna :(
Suzaist galima butu su microchipu, pvz: (tiny 13A) kad sroves maziau valgytu ir kita darba atliktu, bet gal vis delto, jei kalbant apie siluma salone ir t.t. geriausia butu vebasto itariu.
-
Aisku jog webasto geriausia :) Elektrinis sildytuvas nebus toks efektyvus...o akumuliatoriu apkraus vistiek uztektinai :) Ypac dyzeliui, tai isvis turetu buti nekas vazinejant trumpais atstumais...pakaitinimo zvakes, artimos sviesos, starteris, vejelis peciuko ant max gi dazniausiai tik vaziuoti pradejus ir dar sildytuvas....po poros dienu turetu tiesiog issikrauti akumuliatorius :D
-
Del to elektrinio sildytuvo neissikrauna joks akumas. Pernai ziema su mondeo isbandyta. Stovejo originalus. Silde ispudingai. Geras daiktas. O saugiklis stovejo 60A. Logiska jei bandant srebia visos trys zvakes 30A.
-
Nera cia is serijos visiskai slaptai ;) Pasijungti sviesos diodu papildomus zibintus, jog jie isijungtu ijungus degima iskart.... Artimos sviesos ir gabaritai butu isjungti ir juos isijungtum tik tada kai to reikia :)
Tik esmes tai nekeicia, reikalingas kazkoks laidukas po variklio dangciu, ant kurio atsiranda + ijungus degima... O pasijungti tai po to gali nors ir malunsparnio elektrini varikli ant stogo :D
Cia tie tavo drl'ai turetu veikti kartu su gabaritais, o ijungus trumpas sviesas issijungti. Tai padaryti labai paprasta reikia tik vienos reles. Reles rite jungi ant trumpu sviesu maitinimo laidu, o gabaritu pliusa jungi i sujungta reles kontakta, o kita sujungta kontakta jungi i drl'a. Minusa pasiimi kad ir nuo korpuso. Vuolia. Ijungus gabaritus kartu dega ir drl, o ijungus trumpas drl'ai uzgesta