Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Kozeris 2012-10-23 20:02
-
Sveiki, kame problema : Labai daznai ijungus atbulini begi ji ismeta, ta pati problema ir su antru begiu, Ar tam turi itaka atsale orai? Ar pareina sankaba/pavaru deze? Aciu uz atsakymus ;)
-
sakyciau sudile begiu jungimo mechanizmas arba (ir) krumpliu pora arba palinkus sakute(s)
-
Kiek kainuotu tvarkymas?? :( Arbakiek vertas automobilis su isuo gedimu? Parduociau.
-
sakyciau sudile begiu jungimo mechanizmas arba (ir) krumpliu pora arba palinkus sakute(s)
Itarciau dar pati begiu svirti, nesijaucia perdidelis laisvumas?
-
Lyg ir ne ...o gal siek tiek ir jaucias ::)
-
Kame diela? ;D siandien isedu i Alfa atbulinis metasi kuo puikiausiai...
-
Pasitaisė nuotaika Alfai :D
-
turbut pasisveikinai su jia:)) pajaute,kad stumt nori:)))
-
Kame diela? ;D siandien isedu i Alfa atbulinis metasi kuo puikiausiai...
Perjungimo trosai stringa? Matyt problema niekur nedingo ir kazkuria diena gris :)
-
Gavo dregmes pasitaise, gaus salciu bus amen visiskai :)
-
O vasara vel bus gerai? ;D pastebejau kad kai motoriukas pasyla (5-10min pastovi) atbulinis jungiasi lengviau o antra pavara nebegrybauja, gal alfom cia normalu? :D
Dar viena beda...pasalus sunkiai sukasi vairas, bet kai pasyla vel lengvai..nesuprantu tos alfos taip ziemos nemegsta ar kas jom cia dabar/ O dar gi minuso net nera... :o
-
ko tu nori iš itališkos mašinos. Kai pašyla variklis tai ir trosai matyt pašyla nuo jo, o vairo stiprintuvo skystis negalėtų sutirštėt, ko pasekoje ir stiprintuvas sunkiau dirba?
-
ko tu nori iš itališkos mašinos. Kai pašyla variklis tai ir trosai matyt pašyla nuo jo, o vairo stiprintuvo skystis negalėtų sutirštėt, ko pasekoje ir stiprintuvas sunkiau dirba?
prie ko cia italiska masina? del vairo, tai pirmas zingsnis- skysti pasikeist
-
sarkaztiškai aš čia, kad italai šalčio nemėgsta.
-
Nu vot i vsio...
Snd vaziuoju sau per miesta, nebeisijunge antra pavara...imeciau trecia ir vaziavau. Sukau i posuki zinoma pries tai metes laisva ir imeciau antra pavara. Ir kas gi nutiko? Pavaru svirtis "uzsirakino" ant antros pavaros ir net laisvas neisimeta. Pavara kaip lyg ir imetu laisva bet vistiek skaitosi kaip antra. Svirtis nesijungia i kitas pavaras isskyrus antra. Net laisvas neisijungia. Kas nutiko?? Padekit :( :'( Dabar isvis vaziuot neimanoma...nei pirma nei atbulke niekas , jei uzkuri ir sankaba paleidi i prieki soka masina nes antra pavara ijungta... :-\
-
kokia mašina? gali būti pavarų kulysė sulūžusi arba dėžei batai
-
O tai kai sankaba išminta - tas pats?? Jei sankabą išmynus gaunasi tipo kaip laisva pavara, tai važiuok tik ant antros pavaros žaisdamas su sankaba ir gazo pedalu, jei labai reikia.
-
Su sankaba neisimeta niekas irgy...
-
tai jei net iš sankaba neišsimina, tai tada batai
-
Pradeciau nuo begiu rankenos, atlapok ta "vadinama" maisa ant jos, paziurek ar plastmasinis mechanizmas gyvas ;)
-
Nu sankaba issimina.
-
Pas tave gali būti, kad perjungimo mechanizmas kažkur pasigavo drėgmės ir paprasčiausiai užšalo. Pradėk nuo lengviausio. Jei visi troseliai juda gražiai, tada jau reikia eiti gilyn.
-
Negaliu issiskirti su savo alfa,tad nusprendziau tvarkyti greiciu deze. Tvarkymo kaina 500Lt plius detales. Ka patartumet, tvarkyti sia deze ar pirkti is sroto ir deti? ::)
-
Isitikinote, kad tikrai greiciu deze? O ne perdavimo elementai, kaip trosai? Atjunget juos nuo greiciu dezes ir "kulisos", patraukiojot, lengvai vaiksto?
-
Tai kad neturiu kaip patikrint...beto jei tai butu trosas,nemanote,kad pavaros turetu lengvai junginetis i visas puses?
-
Tai kad neturiu kaip patikrint...beto jei tai butu trosas,nemanote,kad pavaros turetu lengvai junginetis i visas puses?
Tu logiskai pamastyk, jei trosas uzstrigo apsaugoje, kaip tau jis vaikscios laisvai ir pavaros junginesis laisvai? Todel ir siulau pradziai trosus tikrinti, asele prie greiciu dezes, kad nebutu nusivilimo perrinkus greiciu deze isitikinti, kad buvo perjungimo mechanizmas parejas, pacia "kulisa" ziurejai? Man buvo kazkada ant GTV plastmasiukas uz 5lt nuluzes, po operacijos kuri truko 30min., atsirado atbulinis ir 3 begis (6 begiu greiciu deze).
P.S. kur greiciu deze tvarkyti turi, o trosus patikrinti ne? Idomiai :)
-
Nu supranti, daviau zvana meistrui, sako 500lt plius detales. Tai jei duosiu as jam ta masina,sutvarkysuz 500Lt tipo rimtas gedimas nors bus tik koks trosiukas ar kas.
Dabar jau radau kur galesiu patikrinti. ;) pakelsim ant keltuvo ir ziuresim
-
Kaune, iš Tauro 1.9 JTD pavarų dėžė už 350 LT paimta. Įdėjimas panašiai, bet pas pažįstamą. Šiaip siūlyčiau nuvažiuot pas rimtesnį meistrą, kuris nors yra čiupinėjęs alfą ir sumokėjus kelesdiašimt (kartais paskaičiavus, net pigiau gaunasi...) litų daugiau turėtų sutvarkytą mašiną.
Kas dėl Alfų gedimo, tai vis gi perki itališką mašiną, kuri jau mačiusi gyvenimo ir 70%, kad prieš tave vairavo klevo lapas ar panašaus amžiaus atstovas, kuris tikrai neturi tiek finansų ir tuo labiau supratingumo, kad mašiną reikia prižiūrėti, o ne tvarkyti, kada nebevažiuoja...
Jei normaliai sutvarkai išlindusią problemą ji tau daugiau tikrai nebegadins nuotaikos ir ją gali pamiršti. Bet jei bandysi taupyti net ant remonto, tai liksi pats kaltas, kad Alfa pastoviai byra...
-
..., kad mašina pastoviai byra...
taip keisčiau :)
-
Šiuo atveju akcentavau būten Alfas, bet tavo pataisymas tikrai teisingas :)
-
Viskas sutvarkyta. Kaltas buvo perjungimo mechanizmas (issoko kazkokios gumos nuo pavaru perjungimo troso, pakelus automobili ir su ranka itaikius atgal i vieta pavaros jungiasi. Tik reikia dabar srote rast tas gumas arba visa "kelma" pirkt,kad pavaros vel neismestu. :smilie: Aciu visiem uz patarimus
-
Smagu girdėti. Ir paskambink tam meistrui, kuris siūlėsi už 500 litukų suremontuoti, ir dar plius detalės. Ką pasakysi, jau pats sugalvok ;D
-
Butinai ;D
-
Sveiki alfa romeo gerbejai ;)Nutiko tokia bedele,Po avarijos rimtos(gavo stipru smugi i vairuotojo puses pr.sparna visas priekis buvo susuktas i desine puse,keiciau abu landzeronus abu su balkiu i naujus)pasiekus varikliui darbine temperatura nebegaliu ijungti pirmos ir antros pavaros,atbuline taip pat tik per jega jungiasi.3,4,5 pavaros jungiasi gerai.Kai jungi 1 pavara isijungia 3,kai jungi 2 isijungia 4pavara,cia siltam motorui taip darosi,kai saltas variklis begiai jungiasi kuo puikiausiai,mistika kazkokia.Begiu riciagas turi nemeza laisvumo(makaluojasi i sonus),bet pries avarija su tokiu pat riciagu begiai jungdavosi puikiai.sankaba nauja keista pries avarija.Tai vat gal kas kokiu minciu ar patarimu turite nuo ko pradet ziuret?p.s trosai vaiksto tvarkingai.Dekui is anksto uz patarimus ;)
alfa 156 1,9jtd 99m mechanine
-
imho, trosus reikia pastatyti kaip priklauso
-
tai kad ten is apacios duslerka ir virs jos skarda yra tai nieko nesimato apart kazkiek kapota prasidarius matosi ju galai,bet ten lyg ir savo vietoje jie stovi.