Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: elektrotechnikas 2012-09-27 00:13
-
sveiki, kaip jau pastebėjau mažai bėdų iškyla su šitais varikliais. bet turiu tokią vieną įkyria problemą ir keli meistrai labai gąsdina, norėčiau jūsų nuomonėę išgirsti. kaip supratote turiu 2,5 v6 viskas ok važiujant dujomis, bet važiuojant benzinu nelaiko laisvų apsukų ir dažnai gestą, bet tokie juokai pasitaiko ne kasdien bet kelis kartus į savaitę tik. kas šiam varikliui reguliuoja laisvas apsukas?
ecu rodo liambda daviklio klaidą bet ji atsiranda dėl dujų, klaidą ištrynus ir važinėjant benzinu klaida neatsiranda tačiau vistiek nepasitaiso tie gesinėjimai. keli meistrai sako kad gali būti sklendės gedimas.
na dabar laukiu jūsų gedimų spėlionių ir remonto patarimų.
ačiū iš anksto.
-
Manau, kad dujos tau kazka daugiau isderina, pvz. pas mane jokios klaidos nerodo nei prie duju, nei prie benzo.
-
na tebūnie jos derina, bet ką tiksliau?
-
pakeista
liamda bosch už 80lt veikia puikiai apsukos laiko puikiai
-
šita bėda dingo pakeitus liamda...
dabar bėda kita... pulsuoja variklis, iki kažkur 2500rmp tikrai girdisi kad nedirba vienas ar daugiau cilindrų... ecu klaidų nerodo, tuoj važiuosiu daryt rimtesnės diagnostikos...
buvo spėjimas kad aukštos įtampos rite pramuša į šoną kažkur. girdėdavosi kibirkšties mušimo į korpusą garsas dabar jis dingo.
dar beje pakeistos žvakės į ngk iridines.
pulsuoja tiek dujomis tiek benzinu...
kas turi kokių minčių?
p.s. kuro sąnaudos mieste šokinėja nuo 16 iki 22ltr dujų važinėjant tuo pačiu rėžimu...
benzino galiu tik iš rodyklės spręsti kad ima daugiau nei visada...
-
MAF?
-
o as manau, kad tavo problema duju purkstukuose. Man panasi problema, i tokia kokia aprasei su variklio darbu, buvo pries menesi, ja issprende duju irangos purkstuku remkomplektas, ju kalibravimas ir diagnostika.
Esme butu tokia-duju purkstukai 'kalena', atsidarineja ne reikiamu intervalu, variklis gauna liesa misini ir atrodo kad nedirba pora cilindru, dar gal ir tepala truputi ima valgyt. Tik uzvedus po nakties turetu dirbt gerai, o truputi pasilus varikliui pradet purtytis..
-
kur gi ne... dujos... tai kodėl benzinu tada viskas tas pats...
maf veikia...
liamda veikia...
žvakės naujos...
ką naujo šiandien sužinojau... tai... degimas velyvas... diagnostika rodo berods 6 laipsnius jeigu taip jis matuojasi... bei purkštuku laikas, laisvom apsukom apie 4ms....
kas ką dabar galėtų pasakyt?
holo davikliai? ar tiktai peršokęs diržas?
...
alfaowner forume skaičiau apie ecu resetinimą. bandyt ar net neverta?
...
lauksiu patarimų...
p.s. kuriasi lengvai traukia gerai, kuro ima ryškiai perdaug...
-
Diržas atrodo neperšokęs. Tik alkūninio nepažiūrėjom.
Pakeičiau dujų purkštukus taip pat sukalibruoti ir dujų ecu sureguliuotas išnaujo.
Dar duslintuvas suvirintas :-D
Degimo kampas vėlyvas, 6 ant laisvų apsukų.
Dujom bėdos dingo benzinu niekas nepasikeitė... Laukiu kitų benzino purkštukų...
-
toliau startuojam... pastebėta, kad priekyje trys esančios ritės pramušinėja pastoviai viduje kažkur, nesmarkiai bet užtikrintai, ir kartais viena muša į korpusą...
kol nemuša į korpusą tol variklis dirba gražiai, pramušimo metu matosi kaip variklis susitampo...
laukiam dėvėtų aukštos įtampos ričių, savaitgalį atliksim ekspermentus, bandysim frankenšteiną privesti prie padorios būklės...
tikėkimės ir degimo kampą dėl to rodo blogą...
-
jei rites pramusineja tai tada blogai sudega kuras, jei taip yra tai diagnostika turetu rodyt liambdos klaida nes ismetamosios dujos virsyja toksiskuma
-
liamda klaidos nerodė net tada kai jos parametrų kreivė buvo tikra tiesė apie 0.4v
dabar liamda veikia ok kreivė kinta gerai.
-
taigi sulaukus tamsos ir turint dar 6 dėvėtas aukštos įtampos rites nieko gero nepadaryta...
esmė tokia, kad kitos dėvėtos ritės taip pat pramušinėja pastoviai...
jau imu galvoti kad taip turi būt :-D jos pramušinėja ne viduje kaip man atrodė, bet... kaip čia papasakoti, kur eina aplink plastikinę dalį metalinis rėmas per kurį sukasi prie korpuso, tai tarp to rėmo ir plastikinės dalies pastoviai šokinėja mažos kibirkštėlės iš abiejų pusių... netikiu kad visos 9 aukštos įtampos ritės būtų vienodai sugedę... tos kurios kibirkštį skelia į vožtuvų dangtelį, ok nurašom tikrai blogos jų korpuse net matosi įtrūkimai...
kilo tokia mintis dėl variklio masės prastos...
ar išeitų patikrinti masę pridėjus laidą kažkur netoli aukštos įtampos ritės o kitą galą prie akumuliatoriaus arba kažkur prie kėbulo? nesugadinsiu akumuliatoriaus ar dar kažko, taip tikrindamas masę, kai jos taip kibirkščiuoja (šiuo metu neturiu kaip po mašina palįsti patikrinti masės)
-
kibirkstis turi but ant zvakes....
o paaiskink, kodel 9 15 met senumo babinos negali buti sudrekusios suskilinejusios ir pramusinet?
nu tu paimk 10 padangu nuo masinos 15 metu senumo, kurios niekad keistos nebuvo,kazi kelios is ju nebus nudroztos iki kordo?
-
nu ok? tarkim imu naują aukštos įtampos ritę, mano kaina 210lt, ir jeigu vistiek kibirkščiuoja į šonus? jeigu bėdą kažkur kitur?
-
pramusinet negali
-
ok. papildomą masė nepadėjo.. lauksim andriaus su kitom aukštos įtampos ritėm...
-
ok... toliau tęsiam cirką... išimta babina, įstatau į ją seną savo žvakę, priglaudžiu prie vožtuvų dangtelio ir.... babina kaip nauja, jokių kibirkščių... jeigu žvakę su babina atitraukiu nuo dangtelio kibirkštys atsiranda, ir kuo tarpas didesnis tuo kibirkščių daugiau... jeigu kas nors darys tokius bandymus atsargiai... visai skauda kai gauni kartais kibirkštį per nagus...
išvada tokia... esamų žvakių platininiu tarpelis 0.8 buvusių iridžio 0.7mm... lauksim tarpeliam reguliuot plokštelių ir bandysim žaisti su tarpais...
jau imu prarasti viltį kažką blogo rasti...
-
o tai babinas normalias sudejas buvai?
-
taiklaii pasakei -TESIAM CIRKA
da blusu pasiimk kad per tas kibirkstis sokinetu :D
babinas pasikeisk i normalias tada ziurek, o ne tarpelius nuo 0.8 iki 07 mazindamas.
-
px tie tarpeliai jei kibirkstys soka valsa ant variklio galvos
-
taiklaii pasakei -TESIAM CIRKA
da blusu pasiimk kad per tas kibirkstis sokinetu :D
babinas pasikeisk i normalias tada ziurek, o ne tarpelius nuo 0.8 iki 07 mazindamas.
ramiau siūlyčiau, babina iš veikiančio variklio išimta ir pabandymui uždėta kibirkščiuoja. babina iš mano variklio uždėta ant kito dirba be jokių kibirkčių nereikalingų...
pabrėžiu dar kartą kibirkštys šokinėja tarp babinos metalinio korpuso kur eina aplinkui ir pagrindinės plastikinės dalies tarp to korpuso... būtent pagal šita foto nesimatytų tų kibirkščiu, jas pamatyt galima žiūrint tiesiai iš viršaus...
(http://www.edeta.lt/_phplib/images/module.thumbnail.php?image=lNzizM6cwMrG6NTL2NTA0NLV2sTcnNXMyNjiwsjQ0NXbo7WuvLCplpWmpZCenZWbmqqhydnU&thumbW=500&thumbH=500&mode=min&no_cache=1)
-
tas metalinis apvadas yra mase... tai logiskai kibirkstis sokineja i mase... keisk babinas o ne tarpus gaudyk zvakiu...
-
kartoju... paėmus gera babina ant mano variklio uždėjus ji ima pramušinėti, o mano ale bloga uždėjus ant kito variklio ji veikia be priekaištų!
-
jei taip isitikines kad zvakes kaltos tai is tos geros masinos issisuk zvake isuk i saviske ir ziurek toliau i sokinejancias kibirkstis :D peace
-
kartoju... paėmus gera babina ant mano variklio uždėjus ji ima pramušinėti, o mano ale bloga uždėjus ant kito variklio ji veikia be priekaištų!
o sako stebuklu nebuna..
-
kartoju... paėmus gera babina ant mano variklio uždėjus ji ima pramušinėti, o mano ale bloga uždėjus ant kito variklio ji veikia be priekaištų!
o sako stebuklu nebuna..
ir lygtais ne kuciu naktis :D
-
taigi... tarpeliai po 0.65mm. nebekibirkščiuoja... bet visa kita liko kaip ir anksčiau :-/
-
išpjautas katalizatorius, vietoj jo sukurinis bakelis su pertvarom ivirintas, darbas biškį pasitaisė, trauka atsigavo smarkiai ypač benzinu ir nuo žemu sukiu, ryt pažiūrėsiu kaip liamda veikia degimas ir visą kitą! kuro sąnaudos anot meistrų turėtų sumažėti nes katalizatorius buvo pasikimses jau...
-
sąnaudos užmiestyje 13.7ltr dujų... įtarimai vėl krinta dėl liamdos... kas nors žino kaip turi atrodyti kreivė gerai veikiančios liamdos?
-
Gal kas pataisys, bet ar lemda zondas del DUJU sanaudu visai neatsakingas? ???
-
išvados nekinta... purkštuku laikas laisvais sukiais 3.3/3.5 kai turėtų būti 2.2/2.5 liamda kreivė nevisai tokia kokia turėtų būti... degimas 6 laipsniai turėtų būti apie 12... ir neaišku ar nauja bosch liamda sugedo per 10 kkm ar purkštukai kurie purskia gražiai ir nesenai plauti sugedo... ar galų gale ecu nesąmones daro...
-
Gal kas pataisys, bet ar lemda zondas del DUJU sanaudu visai neatsakingas? ???
4kartos dujoms įtaką turi tokia pat kaip ir benzinui