Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: romeogtv 2012-09-17 18:37
-
Sveiki,cia tikrai turetu buti kazka zinanciu,pasidalinkit mintimis.Siuo metu alfa po hidro smugio,zadu remontuoti ir deti dujas.
-
JTS nebendrauja su dujom kiek esu girdėjęs
-
Sveiki,cia tikrai turetu buti kazka zinanciu,pasidalinkit mintimis.Siuo metu alfa po hidro smugio,zadu remontuoti ir deti dujas.
Dujų į 3.2 V6 JTS neįdėsi. Ne ir taškas. Švaistiklius greičiausiai teks pirkt naujus, galima pabandyt www.fiatdalys.lt . Dalimis ardomų tokių motorų nėra. Nuo senųjų alfinių 3.2 V6 motorų niekas netinka.
Nevykęs pirkinys, jei pirkai mėlyną universalą po hidro smūgio...
-
Kodel nevykes?Skaiciau kad joje standartinis amerikietiskas motoras.Jis dedamas su nedideliais pakeitimais i daugeli modeliu,tame tarpe ir i suzuki vitara.Jei jau japonai ji deda tai nemanau,kad jis jau toks blogas.Na pasikeisiu grandines kas 150 t.km. ir vaziuos.Vat tik duju iranga problema rimta.
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_High_Feature_engine
-
Kodel nevykes?Skaiciau kad joje standartinis amerikietiskas motoras.Jis dedamas su nedideliais pakeitimais i daugeli modeliu,tame tarpe ir i suzuki vitara.Jei jau japonai ji deda tai nemanau,kad jis jau toks blogas.Na pasikeisiu grandines kas 150 t.km. ir vaziuos.Vat tik duju iranga problema rimta.
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_High_Feature_engine
nesideda dujos i JTS variklius. nebent isimtus benzo purkstukus ir i ju vieta dujas detum
-
Kodel nevykes?Skaiciau kad joje standartinis amerikietiskas motoras.Jis dedamas su nedideliais pakeitimais i daugeli modeliu,tame tarpe ir i suzuki vitara.Jei jau japonai ji deda tai nemanau,kad jis jau toks blogas.Na pasikeisiu grandines kas 150 t.km. ir vaziuos.Vat tik duju iranga problema rimta.
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_High_Feature_engine
Aš pasakiau savo nuomonę. Ji paremta tam tikromis žiniomis. Vien grandinių jam nepakaks pakeist-eina visa krūva makaronų, krūva pinigų. Eilinis amerikietiškas motoras "užspaustas" tiek, kad jį tiuninguot beveik nėra galimybių-tai koks jo resursas?
Aš kaip ir domėjausi nupirkt tą auto ir turėt prie ūkio vietoj "techničkos". Tai mechanikai kai paskaičiavo atstatymo kaštus-praėjo noras... Gal tau pasiseks labiau ;)
-
Na as pats mechanikas,tai mane domina tik detaliu kainos.Ir teikti apie blogos konstrukcijos motora vien del atstatymo kainos nelogiska.Atstatyti betka kainuoja,kad ir bmw ar audi naujesne.Beto LT norinciu ir galinciu suremontuoti toki modeli vienetai o visi kiti bijo i ta puse paziureti.
-
Na as pats mechanikas,tai mane domina tik detaliu kainos.Ir teikti apie blogos konstrukcijos motora vien del atstatymo kainos nelogiska.Atstatyti betka kainuoja,kad ir bmw ar audi naujesne.Beto LT norinciu ir galinciu suremontuoti toki modeli vienetai o visi kiti bijo i ta puse paziureti.
Klausyk-aš žinau, kad šie 3.2 JTS motorai, lyginant su senesniais "Alfa Romeo" motorais, yra šlamštas. Zazas taip pat tai žino. Tik jis sako, kad tai ne šlamštas, o kitas žodis iš "š" raidės. Latvių alfistai, labai mėgstantys galingus benzus, neperka nei 159, nei Brera su tokiais motorais. Reiškia, ir jie žino...
Tu paklausei apie dujas ir galimybę gauti dalių. Pabandžiau patart draugiškai. Dabar tu bandai man kažką įrodyti. Tai ar tu ieškai patarimų, ar pats juos dalini?
Linkiu tau susitvarkyt tą motorą kuo pigiau ir džiaugtis jo teikiamais privalumais.
-
As aisku cia akmenimis nesimetau, bet jei pats mechanikas, tai kaip nezinai, kad i tiesiogini ipurskima dujos nestatomos? ???
-
Jei ir pas 3.2 (kaip pas 2.2) lenciugai sukasi ant tu PLASMASINIU dantraciu, tai juos reikia keisti ne reciau, nei yprastus dirzus. Ir ne tik lenciuga, bet ir visus kitus aksesuarus, cia ne ta amzina grandine, kuria turejo 8V TS.
-
Na nieko supykdyti nenoriu,bet cia jau rimtesni argumentai.Zaza pazistu ir tikrai neabejoju jo nuomone.Bet gi idomios tos silpnos vietos,konkreciai,kas kur kodel nelaiko.Galima gi ir kita motora iburti,jeigu pasitvirtins,kad jau jis toks nepatikimas,kad gal neverta nei remontuoti,
-
Kodel nevykes?Skaiciau kad joje standartinis amerikietiskas motoras.Jis dedamas su nedideliais pakeitimais i daugeli modeliu,tame tarpe ir i suzuki vitara.Jei jau japonai ji deda tai nemanau,kad jis jau toks blogas.Na pasikeisiu grandines kas 150 t.km. ir vaziuos.Vat tik duju iranga problema rimta.
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_High_Feature_engine
nesideda dujos i JTS variklius. nebent isimtus benzo purkstukus ir i ju vieta dujas detum
Na viskas ten dedasi,tik iranga kainuoja apie 7000lt.O labai norint galima ir netolima praeiti atsiminti:
http://www.youtube.com/watch?v=vvc5HhD9uGg
-
O tai kokia 5 kartos eina kur jau LPI?
-
as pirkau butent 166 FL su 3,2, kad cia paskutinis is normalesniu Alfos pagamintu automobiliu... Kiti jau nera verti demesio (nebent tik del dizaino)...
-
Nepirkau tos alfos,vien del to kad normalias dujas isideti labai brangu.Ieskosiu 159 2.4 jtd.gal kokiu komentaru apie si modeli kas pakomentuotu.
-
Pasirinkimas geras, nėra ką komentuoti :)
-
Nepirkau tos alfos,vien del to kad normalias dujas isideti labai brangu.Ieskosiu 159 2.4 jtd.gal kokiu komentaru apie si modeli kas pakomentuotu.
Teisingas sprendimas. 2.4 JTD silpniausia vieta plaukiojantis smagratis. Paprastai pareina tarp 150.000-200.000km, priklauso kur ir kaip eksploatuota buvo. Bat tai pasikeiti ir toliau varai išsišiepęs. Yra ir Q4 variantai, bet jie brangesni. Nusipirkus reikia eliminuoti kietųjų dalelių filtrą, perrašyti programą, tuo pačiu pasikelti galią ir sukimo momentą iki 240Ag/480Nm, programiškai eliminuoti EGR. Šis džiaugsmas Galingas.lt kainuos apie 800Lt (rekomenduoju-jau padaryta apie 10vnt. 159). Kuro sąnaudos didokos, nes mašina sunki. 7-11 l/100km, priklausomai kur ir kaip važiuosi, kiek koja sunki ir t.t. Važiuoklė tvirta-nebe ta vaikiška 156, skardos kaip tanko. Svarbu nenusipirkti užvaikytos ir nudrožtos. Kainuos už 2.4 svyruoja nuo 6 Eur (senutė 2006m, daug pravažiavusi ir t.t.) iki 12 Eur (apie 2010m, versija TI Q4)...
-
man 159 vidaus apdaila nepatinka, labai jau prastos medziagos.... gal jau geriau 166 su 2,4 varikliu kuo naujesne :)
-
Kainuos už 2.4 svyruoja nuo 6 Eur (senutė 2006m, daug pravažiavusi ir t.t.) iki 12 Eur (apie 2010m, versija TI Q4)...
O kaip su TI amortizatoriais? Toks pat briedas, kaip ir Stepono atveju? :)
-
O kaip su TI amortizatoriais? Toks pat briedas, kaip ir Stepono atveju? :)
nesusidurta dar mano ziniom :)
-
man 159 vidaus apdaila nepatinka, labai jau prastos medziagos.... gal jau geriau 166 su 2,4 varikliu kuo naujesne :)
Nenusisnekek del apdailos medziagu, 159 bene visais atzvilgiais kokybiskesne uz 166. Gal tau ir teko matyti viena ar dvi 159 nutrintas, nors as tokiu lyg ir nepastebejau, kaip bebutu, net didziausiu murziu 159 isvalius plasmases atrodo puikiai, skirtingai nei 166. Vienintelis rimtas priesas raktu kuokstas prie uzvedimo spyneles.
-
man 159 vidaus apdaila nepatinka, labai jau prastos medziagos.... gal jau geriau 166 su 2,4 varikliu kuo naujesne :)
Nu nevaryk jau teip. Gal čiupijai kokią pigiausią versiją. Aliumo apdailai panaudota tiek, kad nors į supirktuvę nešk :smilie: Nežinau-man dezigno požiūriu 159 tubula tiek išorėj, tiek viduj. Medžiagos irgi panaudotos brangios ir kokybiškos, bent jau prabangesnėse versijose.
Būtų lengvesnė ir valdoma kaip 156, chren kas būtų ją iš manes atėmęs...
-
tai nori pasakit,kad 156 geriau valdoma?
-
tai nori pasakit,kad 156 geriau valdoma?
taip, jis ta ir norejo pasakyti :)
-
tai iseina del valdimo ir galios santikiu geriausias variantas 156fl 2.4jtdm?
-
Ir kainos :)
Tikėkimės Džiulkos universalas pataisys reikalus, nes dabar liūdna darosi...
-
tai iseina del valdimo ir galios santikiu geriausias variantas 156fl 2.4jtdm?
Teip! Jei būtų kas dėjęs 2.4 į GT, tobulumo viršūnė būtų buvusi...
-
o ka pasakisit apie brera? 2.4
-
Tobulumo virsune GT 3.2 ;D O Brera bent jau man nelabai, nzn kodel, isedu i ja vaziuoju ir vis jausmas neapleidzia, kad tuoj kas sulus ar bent variklio lempute uzsidegs (tas nutinka labai daznai). Galiniai zibintai nuolatos uzrasoje, apsidauze nuo gabazines dangcio, vietos minimaliai, apdaila kazkaip negraziai suderinta, ypac pas 2.4. Langu pakelejai daznai grybaujja (visada iskrovus akuma) ir ju nebesutvarkysi, kaip pas GT rankiniu budu, butina jungti kompa, t.y. vaziuoti i diagnostika, moketi pinigus uz nieka. Per priekini stikla beveik nieko nesimato, isitaisyti patogiai prie vairo labai sudetinga. Daug nesamoniu ten pridirbta. Neziurint visu bedu, viena Brera, kuri kazkiek patiko, tai TI versija su odine panele, 1750 varikliuku, na ir dar karta turejom 3.2 q4 su raudona oda, dar si malonu jausma kele isedus, visos kitos "turetos" nelabai. Nors principe ten 159 coupe, bet praltiskai jos pakankamai skirtingos. GT daug daug daug kartu protingiau pagamintas ir zymiai saunesnis auto uz Brera, kad ir kokias versijas belyginsi.
-
Tuo paciu ieskau ir Gt 3.2 modelio,gal kam atsibodo siulykit.Bet ne uz kosmine kaina.
-
Nu čia ir paporinat dėl apdailos kokybės. Išvis visose alfose apdaila kokybiška, hitleriniam kibiram toli iki to. nu nekalbėsim čia apie mb visokius. ir 159 su 166 nelabai lyginasi. kiekviena su savo pliusais ir minusais. tik va 159 sėdynės gerokai ankštesnės, nei 166, o šiaip tai alfa ir lieka alfa :smilie:
-
Del sedyniu ankstumo - tai man 159 labiau patinka, o geriausios 164 :).... 166 truputi jau per platus foteliai mano gleznam kunui ir palaikymo del to posukiuose nejauciu.... :masina:
-
Tuo paciu ieskau ir Gt 3.2 modelio,gal kam atsibodo siulykit.Bet ne uz kosmine kaina.
o 166 netiktu uz prieinama kaina ;) :du:
-
Tuo paciu ieskau ir Gt 3.2 modelio,gal kam atsibodo siulykit.Bet ne uz kosmine kaina.
Kokia kaina tave tenkintų? Tvarkingi GT dyzeliai 2004-2005 metų kainuoja 4500-5000Eur. 3.2 V6 24v, jei nepervažiuotas traukinio, gerokai brangesnis. "Alfa Romeo" klubo lenktyninė komanda gali pagelbėt įsigyjant bet kokį tvarkingą "Alfa Romeo" automobilį, o aš ten turiu šiek tiek ryšių 8)
-
Tobulumo virsune GT 3.2 ;D O Brera bent jau man nelabai, nzn kodel, isedu i ja vaziuoju ir vis jausmas neapleidzia, kad tuoj kas sulus ar bent variklio lempute uzsidegs (tas nutinka labai daznai). Galiniai zibintai nuolatos uzrasoje, apsidauze nuo gabazines dangcio, vietos minimaliai, apdaila kazkaip negraziai suderinta, ypac pas 2.4. Langu pakelejai daznai grybaujja (visada iskrovus akuma) ir ju nebesutvarkysi, kaip pas GT rankiniu budu, butina jungti kompa, t.y. vaziuoti i diagnostika, moketi pinigus uz nieka. Per priekini stikla beveik nieko nesimato, isitaisyti patogiai prie vairo labai sudetinga. Daug nesamoniu ten pridirbta. Neziurint visu bedu, viena Brera, kuri kazkiek patiko, tai TI versija su odine panele, 1750 varikliuku, na ir dar karta turejom 3.2 q4 su raudona oda, dar si malonu jausma kele isedus, visos kitos "turetos" nelabai. Nors principe ten 159 coupe, bet praltiskai jos pakankamai skirtingos. GT daug daug daug kartu protingiau pagamintas ir zymiai saunesnis auto uz Brera, kad ir kokias versijas belyginsi.
Va cia jau zmones nuo pat pirmo sakinio protingai pradeda kalbeti...
-
"Alfa Romeo" klubo lenktyninė komanda gali pagelbėt įsigyjant bet kokį tvarkingą "Alfa Romeo" automobilį, o aš ten turiu šiek tiek ryšių 8)
Gal ta komanda noretu parduot mano 166 :)... man paciam kazkaip ranka jos pardavinet nekyla, kol problemu neturiu... bet i vertingus pasiulymus visada sureaguosiu :du:
-
Na kiek teko susidurti,tai kainas siulo pardavejai,o pirkejas svarsto ar ji jam tinka ar pasieskoti kitur ir kazko kitko :D.Dekit kainas ,nuorodas,foto,gyrkit.Dabar kai nekaltos mergeles(duosi neduosi) :o
-
Na kiek teko susidurti,tai kainas siulo pardavejai,o pirkejas svarsto ar ji jam tinka ar pasieskoti kitur ir kazko kitko :D.Dekit kainas ,nuorodas,foto,gyrkit.Dabar kai nekaltos mergeles(duosi neduosi) :o
"Pagelbėti įsigyjant" ir "Parduoti" skamba skirtingai, bent jau man. Pirmuoju variantu mes esame "Alfa Romeo" klubas, kurio atstovai su malonumu padės įsigyti pageidaujamą mūsų atstovaujamos markės automobilį, nes turi patirties ir galimybių tai daryti. Net ir negalvodami apie atlygį. Tamstos gi atveju matau, kad labiau tiktų Gariūnų variantas. Tai ten ir ieškokit "parduodadnčių" pagalbos bei patarimų.
-
na gerai, dar pavazinesiu.. gaila parduot 8)
-
na gerai, dar pavazinesiu.. gaila parduot 8)
Kodel gaila? Eksploatacija brangi, garso aparatura apgailetina, va kiek minusu, o jam gaila :D
As imu uz 8k LT :D
-
na gerai, dar pavazinesiu.. gaila parduot 8)
Kodel gaila? Eksploatacija brangi, garso aparatura apgailetina, va kiek minusu, o jam gaila :D
As imu uz 8k LT :D
Sutvarkyta vaziuokle - 2 k, pakeisti dirzai - 800, sutvarkyta greiciu deze - 700, Nauja sankaba - 750... naujas duju irangos kompas ir purkstukai 1,1k ir siaip visos smulkmes sutvarkytos..... turi atidirbti savo pinigus :).... TA praeita pries menesi - tai dar galiu pora metu apie nieka negalvodamas vaziuot - tai del to ir gaila :)...garsas zinoma, bet...... o uz 8 k nebet nauja prieki is lenku susikomplektuosi ;)
-
nelabai įkertu kur tiek lt galima sukimšt, juk 166 ne fūra kokia :D gariūnuose nėra alfų- ieškodamas 159os sau, tik vieną 147ą mačiau. skelbimuose yra kažkokios gariūninės, bet gariūniniai su jom tegul ir važinėjas :D
-
nelabai įkertu kur tiek lt galima sukimšt, juk 166 ne fūra kokia :D gariūnuose nėra alfų- ieškodamas 159os sau, tik vieną 147ą mačiau. skelbimuose yra kažkokios gariūninės, bet gariūniniai su jom tegul ir važinėjas :D
O tai dar nera daug kaip i 166 :) susitvarkyk pakaba prieki ir gala originaliomis dalimis, pasikeisk dirzus su itempejais, dar kokia sankaba su smagraciu pasikeisk ir keleta kokiu nors smulkmenu (pvz. purkstuka koki ar dar ka) ir kas gausis? Nu speju kokie 7000lt :D
-
Prasiblaskymui. Pirmasis mano matytas 3.2 jts keitimas (keitimas i restauruota). Rida vos 71000km. Problemos priezastis, nenoras keisti tepalo is nenoro, taupumo ar apsileidimo.
Del duju, tai vienoj tokioj dujas montuojanciu norvegu firmu reklaminiam lankstinuke radau ne ka kita kaip 2.2 jts nuotrauka su visu duju agregatu ant jo ;D
-
Sveiki,
Siaip idomu, kuom baigesi svaistiklio pajieskos? Beje maciau kazkas sona suvare Jusu Alfai?
-
Perskaiciau visa tema (ir ne tik sia) ir bandau susidaryt nuomone apie 159 tai taip iseina kad jokia JTS su dujom nenori draugauti ar cia tik su 3.2 varikliu? ir kuo toliau tuo labau matau (ne tik siam forume) kad alfistai linke prie 159 2.4jtd.
-
Perskaiciau visa tema (ir ne tik sia) ir bandau susidaryt nuomone apie 159 tai taip iseina kad jokia JTS su dujom nenori draugauti ar cia tik su 3.2 varikliu? ir kuo toliau tuo labau matau (ne tik siam forume) kad alfistai linke prie 159 2.4jtd.
viskas ok jei gera duju yranga,
vazineja su dujom 3.2 alfa166 jau pora metu Algirdukas ;)
-
Perskaiciau visa tema (ir ne tik sia) ir bandau susidaryt nuomone apie 159 tai taip iseina kad jokia JTS su dujom nenori draugauti ar cia tik su 3.2 varikliu? ir kuo toliau tuo labau matau (ne tik siam forume) kad alfistai linke prie 159 2.4jtd.
viskas ok jei gera duju yranga,
vazineja su dujom 3.2 alfa166 jau pora metu Algirdukas ;)
Bet ar tai ne senosios kartos 3.2? juk kalba eina apie 159
-
Į senus motorus, kaip sako Antanas dujos statosi ir veikia, o JTS motorai, ar tai būtų 2,2 ar 3,2, kiek žinau su dujom nedraugauja. Ten įpurškimo sistema labai "mandra" ir ji dujų nemyli. Lieka susitaikyt tik su tuo, kad reikės pilt benzą. Internete, youtube mačiau vaiždelių, kur tipo veikia tie motorai su dujom, bet kaip ir kas ten įmontuota - nežinau.
-
na arba teks pirkti 2.4 jtdm ti daryt normalu remapa ir turet zveriskai patrauklu traktoriuka :D
-
Į senus motorus, kaip sako Antanas dujos statosi ir veikia, o JTS motorai, ar tai būtų 2,2 ar 3,2, kiek žinau su dujom nedraugauja. Ten įpurškimo sistema labai "mandra" ir ji dujų nemyli. Lieka susitaikyt tik su tuo, kad reikės pilt benzą. Internete, youtube mačiau vaiždelių, kur tipo veikia tie motorai su dujom, bet kaip ir kas ten įmontuota - nežinau.
nieko ten madro nera, kuras ispurskiamas tiesiogiai i cilindra kaip ir dyzeli. seip dujos i JTS dedasi, bet labai brangi iranga.
-
na arba teks pirkti 2.4 jtdm ti daryt normalu remapa ir turet zveriskai patrauklu traktoriuka :D
O tu be remap bandei tą motorą? :D Nepykit, bet man biškį juokinga ir gal net keista, kaip žmonės net nebandę stock mašinos parametrų jau važiuoja pas auksarankius ir suka galią iki max. Kiekvienam savaip aišku, bet aš asmeniškai tokio požiūrio nesuprantu ir net nelabai žinau kaip tą pateisint. O plius dar įvertinus, kad tamstos "nick name" yra Studentas... Čia turbūt tas jaunatviškas didelis noras turėt max, kaip mašinoj, piniginėj ir kelnėse :) Neįsižeisk tik, visi savi ;)
-
Nera ko isizeist :D taip bandziau ir 1.9jtd ir 2.4jtd 159 tik va bandymas truko gal 15 min kiekvienai gaila neteko pabandyti benzininiu varikliu todel ir duomiuosi sia auto toliau. Visu pirma sukti galia iki max reikia ne viena elementa pakeisti nes kiek teko italu forume palandzioti tai 2.4jtd gana smagiai atsisuka ir iki 288ag (kazkur turejau linka italo temos veliau pabandysiu atrasti), o Ponas Karoli! jus turbut neskaitete temos nuo pradziu Citata Zhalio: "Nusipirkus reikia eliminuoti kietųjų dalelių filtrą, perrašyti programą, tuo pačiu pasikelti galią ir sukimo momentą iki 240Ag/480Nm, programiškai eliminuoti EGR. Šis džiaugsmas Galingas.lt kainuos apie 800Lt (rekomenduoju-jau padaryta apie 10vnt. 159)" O del mano nick name jis idetas Zhalio dar tais laikais kai buvo kuriama AR 155 Zazas Edition kai dar budamas jaunas semiausi ikvepimo is Zazo o vat jau mano pinigine ir kas kelnese cia jau mano reikalas :alaus:.
-
159/Brera su benzininiais varikliais nerekomenduoju... Nepirk tos bėdos, ypač V6, kur grandinės trūkinėja kada nori, o detalių lauki kelis mėnesius. Užsuk pas Spydą su Stepu, ar pas tą patį Zazą. Visi atkalbinės nuo tų nesąmoningų General Motors sukurtų benzininių variklių, su trūkinėjančiom grandinėm. 8)
P.S. Vienintelis galbūt vertas dėmesio benzininis variklis 159 modelyje buvo paskutiniais metais montuotas 1750 TBi.
-
Kiekvienam savo ;) Sėkmės pučiant ;)
-
Maza pastaba del "Nusipirkus reikia eliminuoti kietųjų dalelių filtrą, ....., programiškai eliminuoti EGR. Atlik sita procedura masinoj registruotoj po 03-2013 ir su technine apziura gali atsisveikinti. Draugauja tie jts su dujom, negi juos siaip sau duju montuotojai savo lankstinukuose reklaminiuose vaizduoja. Tokiem varikliam tik su dujom ir draugauti, is ju siaip ar taip nieko gero.
-
TA ziuri masina kurios pagamintos 2008 ir veliau, o kitu netikrina ar turi jos katalizatoriu ar ne, galit iki 2008m pjaustyti ka tik norite - tai tik i nauda varikliui. Varem pastaruoju metu 6 masinas - visos buvo be katalizatoriu, nei del vienos nesake nei zodzio - ismetimas geras ir technikine gera. Beje benzinines ziuri nuo 2002m., kad butu su katalizatoriumi ;)
-
Maza pastaba del "Nusipirkus reikia eliminuoti kietųjų dalelių filtrą, ....., programiškai eliminuoti EGR. Atlik sita procedura masinoj registruotoj po 03-2013 ir su technine apziura gali atsisveikinti. Draugauja tie jts su dujom, negi juos siaip sau duju montuotojai savo lankstinukuose reklaminiuose vaizduoja. Tokiem varikliam tik su dujom ir draugauti, is ju siaip ar taip nieko gero.
kliffai, 159 buvo gaminama iki 2011 berods. Rasti tokią, kuri būtų registruota po 2013 03 tikrai nedidelė tikimybė.
-
Kiek pamenu istatyme to reikalaujama, toms, kurios registruotos lietuvoje pirma karta, po istatymo priemimo (03 2013), ne apskritai registruota. Pacios 159 pagamintos po sios datos tikrai nerasi, net ir pirma karta registruotos.
-
Taip ir yra kliffai, naujai registruojamoms tikrinama viskas kas priklauso pagal gamintoją. Nesvarbu ar mašina 99 ar 2013 ;)