Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Stradale 2012-08-09 11:28
-
Sveiki, siuo metu galvoju pasikeisti priekines vaziuokles o gal netgi ir visas 18 gumu (komplektas visam galui ir priekiui) i poliuretanines gumas. Cia priklausomai nuo darbu sudetingumo. Siuo metu priekine vaziuokle mano 156'ai turi kazkoki garsa kai oras yra dregnas lauke ir truputi "plaukioja" galingu stabdymo metu. Mano klausimai butu tokie:
1. Ar labai sunkiai butu tai padaryti paciam, turint galimybe pasikelti masina ir vidutinio dydzio komplekta raktu? O gal reikia kazkokiu spec. raktu. Zodziu kas esat panasius darbus atlike, prasau pakonsultuoti tuo klausimu. Taip pat domina darbu sudetingumas galineje vaziuokleje?
2. Kokios firmos poliuretanines gumas uzsakineti?
3. Jeigu kas esat tokias susideje, gal galit pakomentuoti rezultata? Suprantu, jog jeigu gumos buvo senos ir isdilusios, tai bet kokios naujos bus geriau ir stabiliau, bet gal kas esat pastebeje kitu pokyciu? Parasykit.
-
http://www.powerflex.co.uk/products/147+%2800-10%29%2C+156+%2897-07%29%2C+GT+%2803-10%29-801/1.html
Pas mane priekyje tokios sudėtos į viršutines ir stabilizatoriu. Kitą savaitę bus ir į apacią sudėta. 8)
-
1. Ar labai sunkiai butu tai padaryti paciam, turint galimybe pasikelti masina ir vidutinio dydzio komplekta raktu? O gal reikia kazkokiu spec. raktu. Zodziu kas esat panasius darbus atlike, prasau pakonsultuoti tuo klausimu. Taip pat domina darbu sudetingumas galineje vaziuokleje?
2. Kokios firmos poliuretanines gumas uzsakineti?
3. Jeigu kas esat tokias susideje, gal galit pakomentuoti rezultata? Suprantu, jog jeigu gumos buvo senos ir isdilusios, tai bet kokios naujos bus geriau ir stabiliau, bet gal kas esat pastebeje kitu pokyciu? Parasykit.
1. jeigu esi maziau patyres sitam reikale - darbo turesi nemazai. irankiu kazkokiu labai spec gal ir nereikes - labiausiai reikalingas bus normalus ne zaislinis sarnyru sjomnikas, be jo gali buti sunkoka ismaut sarnyrus priekyje.
galineje vaziuokleje viskas paprasciau - ten viskas tiesiog varztais. tai jei jie atsisuka, o ne nusisuka, tai problemu neturetu buti.
viska isrinkus reiks su presu ispresuoti senas gumas.
apatiniu sakiu poliuretanus galima ipresuoti irgi su presu, bet siaip jie sueina ir plaktuko pagalba.
2. powerflex;
3. standartineje neisbarskejusioje 156 pakaboje laisvumo nelabai turi jaustis, bet su poliuretanais masina pastandeja, tas laisvumas visai dingsta, i kebula perduoda daugiau smugio nuo duobiu.
-
http://www.powerflex.co.uk/products/147+%2800-10%29%2C+156+%2897-07%29%2C+GT+%2803-10%29-801/1.html
Pas mane priekyje tokios sudėtos į viršutines ir stabilizatoriu. Kitą savaitę bus ir į apacią sudėta. 8)
Jo sita psl. as buvau mates, bet as niekaip nesuprantu, kaip reikia jame pirkti? Ar galima jame tiesiogiai pirkti be dileriu?
Bus labai smalsu suzinoti, kokie ryskus pakitimai bus, nes kiek suprantu turesi visa prieki susidejes is PU gumu.
-
1. jeigu esi maziau patyres sitam reikale - darbo turesi nemazai. irankiu kazkokiu labai spec gal ir nereikes - labiausiai reikalingas bus normalus ne zaislinis sarnyru sjomnikas, be jo gali buti sunkoka ismaut sarnyrus priekyje.
galineje vaziuokleje viskas paprasciau - ten viskas tiesiog varztais. tai jei jie atsisuka, o ne nusisuka, tai problemu neturetu buti.
viska isrinkus reiks su presu ispresuoti senas gumas.
apatiniu sakiu poliuretanus galima ipresuoti irgi su presu, bet siaip jie sueina ir plaktuko pagalba.
2. powerflex;
3. standartineje neisbarskejusioje 156 pakaboje laisvumo nelabai turi jaustis, bet su poliuretanais masina pastandeja, tas laisvumas visai dingsta, i kebula perduoda daugiau smugio nuo duobiu.
Patyres nesu labai, bet masinas kol kas tvarkausi visas pats. Isskyrus elektronika ir valdyma :). Sijomniku isivaizduoju, jog reiks isigyti, cia jau neisvengiama. Turbut ir gera kuji... Bijau, jog uzpuve bus tikrai... Tokiu atveju turbut bus reikalingas kaitinimas ar kazkas tokio. Tuomet jau be prof. pagalbos neapsieiciau. Kazkaip girdejau, jog yra tokie "ANTI-ROLL BAR LINKS", kaip lietuviskai nezinau, kurie kaip taisykle neatsisuka beveik niekada, todel juos tektu nupjauti su "turbinke"... Senas gumas, atsimenu, jog eidavo isdeginti :), o naujosios PU garseja tuom, jog jas sudeti yra gana lengvas darbas namu salygom.
Ir dar, kaip manot, ar apsiomketu investuoti i naujas dalis del sarnyru, plius jeigu tie "ANTI-ROLL BAR LINKS" neatsisuktu ir tektu juos sugadinti? http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-147-156-TS-GT-FRONT-UPPER-LOWER-WISHBONE-SUSPENSION-ARMS-WHOLE-KIT-/261055454654?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc81e1dbe#ht_1141wt_1037 Tuomet galeciau viska susideti jau is anksto pries ardant... Paskui tik su turbinka viska ispjaustyti mazdaug... :idea:
-
Jo sita psl. as buvau mates, bet as niekaip nesuprantu, kaip reikia jame pirkti? Ar galima jame tiesiogiai pirkti be dileriu?
Bus labai smalsu suzinoti, kokie ryskus pakitimai bus, nes kiek suprantu turesi visa prieki susidejes is PU gumu.
Galiu padėti įsigyti. Kainos su siuntimu būtų daugiau ar mažiau panašios kaip puslapyje. Sugalvosi-rašyk PM.
-
Galiu padėti įsigyti. Kainos su siuntimu būtų daugiau ar mažiau panašios kaip puslapyje. Sugalvosi-rašyk PM.
Nezinau, ar tu gavai zinute, ar ne?
-
Nezinau, ar tu gavai zinute, ar ne?
Gavau. Parašiau atsakymą...
-
Jo sita psl. as buvau mates, bet as niekaip nesuprantu, kaip reikia jame pirkti? Ar galima jame tiesiogiai pirkti be dileriu?
Bus labai smalsu suzinoti, kokie ryskus pakitimai bus, nes kiek suprantu turesi visa prieki susidejes is PU gumu.
Kokie pakitimai? Grease juos jau aukščiau išvardino. Čiut labiau jaučiasi nelygumai, bet ir pakaba sustandėjo. Važiavimas kiek kietesnis pasidarė, bet dar stabiliau kelyje stovi, ypač posūkiuose ar vingiuose. Tiesa, pravažiavau su viršum dar palyginus nedaug - apie 10000 km, bet kolkas džiaugiuosi (ir, manau, kad džiaugsiuos dar labai ilgai jais, kai reikės tik šarnyrus atsirestauruot, o gumų keist nereiks). 8)
P.S. Į galą nėra prasmės dėti. Ten ir taip gan patvaru (per 5,5 metų tik 2 kartus pakeičiau mažuosius išilginės traukės sailentukus prie amortizatorių). O per tuos 5,5 metų numyniau nei daug, nei mažai - apie 140000 km (ir tikrai ne pensininko režimu važinėju). 8)
-
Patyres nesu labai, bet masinas kol kas tvarkausi visas pats. Isskyrus elektronika ir valdyma :). Sijomniku isivaizduoju, jog reiks isigyti, cia jau neisvengiama. Turbut ir gera kuji... Bijau, jog uzpuve bus tikrai... Tokiu atveju turbut bus reikalingas kaitinimas ar kazkas tokio. Tuomet jau be prof. pagalbos neapsieiciau. Kazkaip girdejau, jog yra tokie "ANTI-ROLL BAR LINKS", kaip lietuviskai nezinau, kurie kaip taisykle neatsisuka beveik niekada, todel juos tektu nupjauti su "turbinke"... Senas gumas, atsimenu, jog eidavo isdeginti :), o naujosios PU garseja tuom, jog jas sudeti yra gana lengvas darbas namu salygom.
Ir dar, kaip manot, ar apsiomketu investuoti i naujas dalis del sarnyru, plius jeigu tie "ANTI-ROLL BAR LINKS" neatsisuktu ir tektu juos sugadinti? http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-147-156-TS-GT-FRONT-UPPER-LOWER-WISHBONE-SUSPENSION-ARMS-WHOLE-KIT-/261055454654?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc81e1dbe#ht_1141wt_1037 Tuomet galeciau viska susideti jau is anksto pries ardant... Paskui tik su turbinka viska ispjaustyti mazdaug... :idea:
anti roll bar links yra stabilizatoriaus traukutes - taip, ju kartais neimanoma atsukti - tenka pjauti. jeigu jau teks pjauti, tai nusipirksi naujus uz speju kokius ~50-60lt uz vnt.
isdeginti senas gumas skamba paprastai, bet man tai visai nesuveike. as bandziau su lietlempe deginti ir sudas gavosi, labai nenoriai ta guma dege. nebent puse dienas tas gumas reikia deginti. tai man tiesiog paprasciausiau buvo issipresuoti.
sarnyrus siulau restauruoti, jei dar yra ka restauruoti - laikys geriau, nei tie nauji fufeliai is eBay.
-
Man kai dejo powerflexus labai lengvai iseme senus sailentus, tiesiog pragreze ta ivore dviejose vietose ir su 20T presu jie kaip popieriniai iskrito :)
-
Man kai dejo powerflexus labai lengvai iseme senus sailentus, tiesiog pragreze ta ivore dviejose vietose ir su 20T presu jie kaip popieriniai iskrito :)
Nu va, toki presa turint tikiu jog isspausti nebutu sunku.
anti roll bar links yra stabilizatoriaus traukutes - taip, ju kartais neimanoma atsukti - tenka pjauti. jeigu jau teks pjauti, tai nusipirksi naujus uz speju kokius ~50-60lt uz vnt.
isdeginti senas gumas skamba paprastai, bet man tai visai nesuveike. as bandziau su lietlempe deginti ir sudas gavosi, labai nenoriai ta guma dege. nebent puse dienas tas gumas reikia deginti. tai man tiesiog paprasciausiau buvo issipresuoti.
sarnyrus siulau restauruoti, jei dar yra ka restauruoti - laikys geriau, nei tie nauji fufeliai is eBay.
As taip ir galvojau, jog tame linke is eBay kazkas negerai... :)
Velnias zino, ar tuos sarnyrus man istikruju reikia keisti, cia as tik tokia ideja turejau palengvinti darbus. Nes masina tikrai zinau jog nera daugiau prabegusi nei 103.000 km. :) Bet kad gumos yra levos, tai faktas... Sakau, leidzia garsa (gumos girgzdejimas, ypac dregnu oru) ir akseleruojant perjungiant greit pavara is trecios-ketvirtos i aukstesne, duoda toki tempima trumpa. Baisiau vyksta, kai stabdai taip rimtai, tai tada pradeda tampyti. Viskas pasireiske po to, kai 18" diskai su 225 padangom uzsidejo vasaros pradzioje.
-
Jo sita psl. as buvau mates, bet as niekaip nesuprantu, kaip reikia jame pirkti? Ar galima jame tiesiogiai pirkti be dileriu?
Bus labai smalsu suzinoti, kokie ryskus pakitimai bus, nes kiek suprantu turesi visa prieki susidejes is PU gumu.
Kokie pakitimai? Grease juos jau aukščiau išvardino. Čiut labiau jaučiasi nelygumai, bet ir pakaba sustandėjo. Važiavimas kiek kietesnis pasidarė, bet dar stabiliau kelyje stovi, ypač posūkiuose ar vingiuose. Tiesa, pravažiavau su viršum dar palyginus nedaug - apie 10000 km, bet kolkas džiaugiuosi (ir, manau, kad džiaugsiuos dar labai ilgai jais, kai reikės tik šarnyrus atsirestauruot, o gumų keist nereiks). 8)
P.S. Į galą nėra prasmės dėti. Ten ir taip gan patvaru (per 5,5 metų tik 2 kartus pakeičiau mažuosius išilginės traukės sailentukus prie amortizatorių). O per tuos 5,5 metų numyniau nei daug, nei mažai - apie 140000 km (ir tikrai ne pensininko režimu važinėju). 8)
Pamačiau Jūsų atsaką ir norėjau paklausti: Ar per tuos 10000 km nors viena guma sustreikavo ir reikėjo keist? Ir ar važinėji su dugno apsauga? Ačiū.
-
Pamačiau Jūsų atsaką ir norėjau paklausti: Ar per tuos 10000 km nors viena guma sustreikavo ir reikėjo keist? Ir ar važinėji su dugno apsauga? Ačiū.
Jeigu gumos sudedamos pagal taisykles (kaip, kad buvo šiuo atveju), tai jos ir laiko puikiai. Pas mane jokių problemų nėra su Powerflex, kaip turbūt ir pas kitus klubiečius susidėjusius Powerflex. 8)
Tik su apatine apsauga. Užteko pavažinėti prieš kelis metus kelias savaites kol atvežė pakaitalą, tai visas variklio skyrius apšnerkštas buvo. Galima tik įsivaizduot kiek purvo ir smėlio diržų guoliai susirenka tokiu atveju. 8)
-
As taip ir galvojau, jog tame linke is eBay kazkas negerai... :)
Velnias zino, ar tuos sarnyrus man istikruju reikia keisti, cia as tik tokia ideja turejau palengvinti darbus. Nes masina tikrai zinau jog nera daugiau prabegusi nei 103.000 km. :) Bet kad gumos yra levos, tai faktas... Sakau, leidzia garsa (gumos girgzdejimas, ypac dregnu oru) ir akseleruojant perjungiant greit pavara is trecios-ketvirtos i aukstesne, duoda toki tempima trumpa. Baisiau vyksta, kai stabdai taip rimtai, tai tada pradeda tampyti. Viskas pasireiske po to, kai 18" diskai su 225 padangom uzsidejo vasaros pradzioje.
Man ir buvo taip, kad stabdant pradededavo tampyt, kaltos buvo padangos, pasikeiciau i kitas, viskas pasitaise. Tiesa, ir su blogom pramyniau gal 10000 km. kol radau beda. O padangos atrode visai normalios.
-
Nevisai apie poliritaną, bet...
Ar skiriasi apatinių šakių salenblokų diametrai 147/156/GT ? Užsisakyt jau kaip ir nebespėju poliritano, bet...
Praktika rodo, kad org. (TRW) ir kitų gamintojų skiriasi diametras sailentblokų...
Strongflex svetainėj rėkia, tik 19mm (lenkija) poly
POWERFLEX rėkia 19mm arba spec 20mm gali (GB) poly
manodalys.lt radau sailentblokai:
priekiniai 18,9
galiniai 19,9 arba 20,9
Tai negi skiriasi galas nuo priekio ? gautusi, kad lenkai mala Šxxą ;D
Esat kas dėje poliritaną į neorg. šakes ?
Gal kas turit atsidėjęs kokį komplektuką Powerflex/Strongflex mielai perpikčiau, taip sakant likvidumą padidintumėm piniginės vertės, nes mane laikas prispaudė padla....
-
Nevisai apie poliritaną, bet...
Ar skiriasi apatinių šakių salenblokų diametrai 147/156/GT ? Užsisakyt jau kaip ir nebespėju poliritano, bet...
Praktika rodo, kad org. (TRW) ir kitų gamintojų skiriasi diametras sailentblokų...
Strongflex svetainėj rėkia, tik 19mm (lenkija) poly
POWERFLEX rėkia 19mm arba spec 20mm gali (GB) poly
manodalys.lt radau sailentblokai:
priekiniai 18,9
galiniai 19,9 arba 20,9
Tai negi skiriasi galas nuo priekio ? gautusi, kad lenkai mala Šxxą ;D
Esat kas dėje poliritaną į neorg. šakes ?
Gal kas turit atsidėjęs kokį komplektuką Powerflex/Strongflex mielai perpikčiau, taip sakant likvidumą padidintumėm piniginės vertės, nes mane laikas prispaudė padla....
Aš dabar i priekį susidėjęs Strongfleksą. Savaitgalį į galą dėsiu. Su diametrais ten biški yra ką veikti. Bet viskas įmanoma.
-
Tai priekinės apatinės šakės skiriasi diametras priekinio, galinio sailento ar ne ? :angry: Man jau galva tuoj sporgs :)
-
Kas liecia strongflexus tai kai uzsakinejau galui tai skyresi 2 didziosios pozicijos. Sumaisyta tinklapyje ju paciu. Bet atmaisius tai kaip uogos tiko :D ir jau metai laiko,jokiu girgzdejimu ar pan:)
-
Tai priekinės apatinės šakės skiriasi diametras priekinio, galinio sailento ar ne ? :angry: Man jau galva tuoj sporgs :)
As sakyciau pasitikek geriau powerflex duomenimis, nei lenku strongflexo :)
-
UUU kad viskas 6iam pasaul6 taip būtų lengva.... Pas mane apatines ne TRW (org), tai paitikėk tu kuom nori, parisiuntęs rasi, kad netinka ;D
Durni mokos iš savo klaidų, protingesni iš kitų.
Praktika parodė, kad ne org šakėms nupirkus saileblokusus dažnokai netinka !
(turiu galvoje paprastus, skirtus keitimui)
-
Liuduk,
Jei netiks tau - as priglausčiau :) pas mane originalios stovi ;)
-
Liuduk,
Jei netiks tau - as priglausčiau :) pas mane originalios stovi ;)
Bent jau Strogflexai rašo kad visi išmatavimai eina originaliom dalim. Kas paaiškins kas yra originali dalis. Nusipirkau sailenblokus, apatinės šakės įvorės buvo per mažos. Veiną įvorę pratekino vidurį 1mm kita beveik 2mm. Surinkau supresavau ir pasistaciau. Dar pasisrtačiau tepimo taškus. Dabar žiūrėsim kaip laikys. :)