Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: motorito 2012-07-13 10:48
-
Sveiki,
Nusipirkau sena gera Fiat Stilo su 1.9 multijet, 2006 metu 88 kw.
po 3000 km prasidejo....
siek tiek sumazejo trauka, ir ziauriai ryja kura, mieste net ramiai pajudant vidurki jau apie 11 rodo. realiai kuro rodykle krenta "ant akiu"
tiesiog tik tik pajudejus kompas skaiciuoja max sanaudas ir rodo instant 25l/100
na, esme kad tikrai kazkas negerai, nes kol buvo tik nupirktas jautes kiek kitaip, kad trauka geresne ir virs 1800 apsuku, pradejus turbinai veikti trauke visai kitaip.
dabar ar 1800 ar 2000 ir daugiau, nesijaucia staigaus padidejijo..bet kaip ir traukia OK,nes galingas varilis, turbina siek tiek svilpia, taciau tikrai kazkas negerai.
Alfaservise (savanoriu pr) diagnostika nieko blogo neparode.
Klausimas - patarimo prasymas pas jus: kur vaziuoti Vilniuje, kad iskarto nusiteikus blogiausiam restauruotu kuro siurbli, ziuretu purkstukus, bet zinoma pradetu tikrinti nuo paprastesniu gedimu..???
aciu
-
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=17071.0
-
tu neziurek momentiniu kuro sanaudu, o paziurek kiek rodo vidutines
jei po miesta vien vazineji ne pencininko rezimu tai gali imti ir 8-9ltr
-
Jei kam idomu,
Musolinis sutvarke (didelis jam dekui)
Buvo uzsinesusi oro srauto matuokle tepalais ir muselem (labai keista kaip taip nutiko, ora juk ima jau is po filtro) uzteko praplauti, ir buvo "gamykliskai" (taurageje) uzdusintas EGR su tarpine tokia.
Trauka gryzo - OK, kuro sanaudos tapo OK OK. dabar 8,1-8.9 vidurkis mieste, nebijant paspaust!
Taciau manau dar neviskas gerai su tuo tanku, dabar trukcioja (nepakanka kuro padavimo?? ar per daug/per mazai oro) kai mazai apsuku. Pvz net ant 5 begio, ties 55 kmh jau trukcioja jei tiesiog riedi per daug negazuodamas, arba ant antro begio ties 20 km.h masina tiesiog prasosi gazo ir jei neduodi - pradeda trukcioti. Tas pats ant visu begiu kai sumazeja apsukos. Ar tai normalu ? tokia yra turbodyzeliu specifika: duot gazo kad butu apsuku??
-
O tai ko tu tikiesi, kai vaziuoji aukstu begiu labai mazu greiciu? Nelabai usprantu, kam vaziuoti 55 km/h ijungus 5 pavara? Koks tikslas? tokiu greiciu vaziuojant 4 pavara pats tas.
-
su auto viskas normalei , bet su tavim nelabai... be gazo nori vaziuot ;D taip nebuna
-
o trūkčioja kaip, gal nu taip mechaniškai? :smilie: ;D
nes variantas gali būti variklio/greičių dėžės pagalvė, jei yra laisvumas, tai važiuojuant staiga paspaudus gaziuką ir iškart atleidus turėtu susitabaluoti auto pirmyn atgal, ypač prie žemų apsukų.
-
Tai kad jis net nespaudzia :D Jis nori Ride Low :)
Motorito, tu kam nors kitam duok pavaziuot kas tokia pacia alfa turi, taip, kaip tu vaziuoji, ir pasakys at cia pas tave masinoj netobula ar dar kazkur netobula..
-
Jei kam idomu,
Musolinis sutvarke (didelis jam dekui)
Buvo uzsinesusi oro srauto matuokle tepalais ir muselem (labai keista kaip taip nutiko, ora juk ima jau is po filtro) uzteko praplauti, ir buvo "gamykliskai" (taurageje) uzdusintas EGR su tarpine tokia.
Trauka gryzo - OK, kuro sanaudos tapo OK OK. dabar 8,1-8.9 vidurkis mieste, nebijant paspaust!
Taciau manau dar neviskas gerai su tuo tanku, dabar trukcioja (nepakanka kuro padavimo?? ar per daug/per mazai oro) kai mazai apsuku. Pvz net ant 5 begio, ties 55 kmh jau trukcioja jei tiesiog riedi per daug negazuodamas, arba ant antro begio ties 20 km.h masina tiesiog prasosi gazo ir jei neduodi - pradeda trukcioti. Tas pats ant visu begiu kai sumazeja apsukos. Ar tai normalu ? tokia yra turbodyzeliu specifika: duot gazo kad butu apsuku??
važiuojant 55-60kmh 4 bėgiu pas mane rodo 1500 sūkių. 5 bėgio net mintis nekyla jungti - nebent 3. Tiesa, pas mane 6 bėgių dėže, nežinau kiek pas tave ten jų, bet manau 5 vistiek nereikia jungti.
-
na zodziu, as gal netiksliai ivardinau greicius ir panasiai, istiesu netiek jie man rupi, zinau, kad trukcioja del gedimo masinos, o ne del manes. anyway, specai:
kaip jus manote ir kokios jusu sasajos:
kiek itakoja EGR voztuvas duminguma, sanaudas ir trauka, ir is to iseinancia minti del trukciojimo?
kas dar gali itakoti duminguma ir sanaudas? Oro srauto matuokle?
Dabar yra taip, kompas meta EGR klaida, o kartais nemeta ir vaziuoja puikiai.
Bet dazniausiai, uzvedus ismeta check engine (del EGR pagal diagnostika) ir dumina juodais dumais, labai stipriai. Sanaudos plius minus OK bet trukcioja ir dumina.
Kam teko keisti EGR? ar imanomas jo praplovimas/restauracija?
Nesinori jo uzglushinti. Nebent naujas kainuoja 1000 lt ir neatlieka kazko ypatingo.
Dekui
-
na zodziu, as gal netiksliai ivardinau greicius ir panasiai, istiesu netiek jie man rupi, zinau, kad trukcioja del gedimo masinos, o ne del manes. anyway, specai:
kaip jus manote ir kokios jusu sasajos:
kiek itakoja EGR voztuvas duminguma, sanaudas ir trauka, ir is to iseinancia minti del trukciojimo?
kas dar gali itakoti duminguma ir sanaudas? Oro srauto matuokle?
Dabar yra taip, kompas meta EGR klaida, o kartais nemeta ir vaziuoja puikiai.
Bet dazniausiai, uzvedus ismeta check engine (del EGR pagal diagnostika) ir dumina juodais dumais, labai stipriai. Sanaudos plius minus OK bet trukcioja ir dumina.
Kam teko keisti EGR? ar imanomas jo praplovimas/restauracija?
Nesinori jo uzglushinti. Nebent naujas kainuoja 1000 lt ir neatlieka kazko ypatingo.
Dekui
Glūsint tą EGR būtina jeigu jis kiauras. Per ji prapuola į įsiurbimo kolektorių atsidūrusios be deguonies dujos dėl ko ir dumija. cia kai is telefo pradedi rasinet tai taip ir buna. vieni rasymo errorai
-
Glūdintį tą ryt būtina jeigu jis kiauras. Per ji prapuola į įsiurbimo kolektorių atsidūrusios br deguonies dujos dėl ko ir dumija
kų če sakai? ;D
-
Glūsint tą EGR būtina jeigu jis kiauras. Per ji prapuola į įsiurbimo kolektorių atsidūrusios be deguonies dujos dėl ko ir dumija. cia kai is telefo pradedi rasinet tai taip ir buna. vieni rasymo errorai
nera jis labai kiauras, kartais veikia puikiai. bet matyt kartais pastringa.
kvailas klausimas, ar svarbu is kurios puses uzglusinsi?
kai parsivarsiau is taurages, uzglusintas is apacios buvo, kad nesimatytu perdau..
dabar patogiau butu ta padaryti is sono.
-
Glūsint tą EGR būtina jeigu jis kiauras. Per ji prapuola į įsiurbimo kolektorių atsidūrusios be deguonies dujos dėl ko ir dumija. cia kai is telefo pradedi rasinet tai taip ir buna. vieni rasymo errorai
nera jis labai kiauras, kartais veikia puikiai. bet matyt kartais pastringa.
kvailas klausimas, ar svarbu is kurios puses uzglusinsi?
kai parsivarsiau is taurages, uzglusintas is apacios buvo, kad nesimatytu perdau..
dabar patogiau butu ta padaryti is sono.
gali kad ir prie isiurbimo kolektoriaus glusint
-
Buvau sugadinęs savo EGR bevalydamas taip, kad jis sandariai nebeužsidarydavo. Irgi smarkiai dūmijo, trūkčiojo. Nusipirkau naują EGR'ą, visos bėdos dingo.
-
sveiki dar
del EGR
gal kas turite konkreciu atsiliepimu apie siuos gamintojus
meat&doria 350lt
Pierburg 450lt
Cia butent EGR kaina 88Kw 1.9 mJTD
Imti pigesni ir nesukt galvos?
-
sveiki dar
del EGR
gal kas turite konkreciu atsiliepimu apie siuos gamintojus
meat&doria 350lt
Pierburg 450lt
Cia butent EGR kaina 88Kw 1.9 mJTD
Imti pigesni ir nesukt galvos?
kiek mates keistu, visi - pierburg ;)
-
Na ką, EGR keitimas nelabai padėjo. Tam tikra prasme OK, nes senas voztuvas strigdavo, naujas nebe.
Tačiau dabar lenda kitos bėdos.
Pakeitus EGR kompas beveik iš karto paakseleravus, išmeta kitą klaidą ir išjungia EGR.
Klaida Nr 0401 skamba maždaug low signal, dėl to parašo device error ir jį išjungia (iki kito užvedimo)
Autodata klaidą išaiškina, kad gali buti užsikimšę oro srauto kanalai, arba leaking kažkas kažkur.
Ir iš esmės oro trūkumas ir jaučias.
Tik užvedus, kol dar neišjungtas EGR,laikant apie 3000 apsukų, variklis tarytum kvepuoja, neprapučia ir jaučiasi trūkčiojimas.
Tad dabar teko imtis Tauragės triukų ir visgi užkišti EGR su tarpine ir kai bus laiko ieškoti kamšči7 ir valyti žiurkes iš vamzdžių ?!
-
gal oro filtra pasikeites?
dar gal turbos geometrija stringa ar isiurbimo kolektorius suodziais uznestas?
o tai musolinis tvarke ir nesutvarke iki galo? ;D
-
oro filtrą pakeitęs, bet stovi standartinis, jei koki sportinį turi minty?!
Su Musoliniu sutarem, dar krapstysim kai bus laiko ir kapeikų.
Labai geras bičas.