Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Infas 2012-06-20 15:55

Antraštė: TS 12V ??
Parašė: Infas 2012-06-20 15:55
Sveiki, pasirodo buvo Twin Spark 12V (vidurinis). Ar esat gyvai matę tokių egzempliorių? ???
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Esnyper 2012-06-20 15:59
Prie to pačio kur naudojama buvo 1.9 JTD Bi-Turbo? Retas variantas?
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: PiPPas 2012-06-20 16:04
Sveiki, pasirodo buvo Twin Spark 12V (vidurinis). Ar esat gyvai matę tokių egzempliorių? ???

Kur tu čia radai tokį variantą nete? Nebuvo ten daugiau aprašyta kas per dalykas? :o
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Infas 2012-06-20 16:10
Sveiki, pasirodo buvo Twin Spark 12V (vidurinis). Ar esat gyvai matę tokių egzempliorių? ???

Kur tu čia radai tokį variantą nete? Nebuvo ten daugiau aprašyta kas per dalykas? :o
benaršydamas ebayuje dalių, užtikau parduodamą paveiksliuką.

http://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-75-164-TS-8V-12V-16V-Cylinder-Head-Photograph-1988-/390406644872?pt=UK_CarParts_Vehicles_Manuals_Litterature_ET&hash=item5ae60ca488

Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Giedriusss 2012-06-20 16:12
Prie to pačio kur naudojama buvo 1.9 JTD Bi-Turbo? Retas variantas?
Lancia delta III nuo 2008metų pradėjo dėt. Dar ėjo į SAAB 9-3 ir cadilaką kažkurį.
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Esnyper 2012-06-20 16:16
Tai, kaip supratau Alfoj tokio variklio nebuvo?
Nebuvo :(

Fiat only used this engine in the Lancia Delta, where it produces 190 Hp and 400 Nm.
Indeed the Saab also uses it, but it's a little bit downtuned.
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Infas 2012-06-21 11:03
velniai rautų!, gal gali į temą kas nors rašyt?
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Giedriusss 2012-06-21 11:19
internete ne kažką info, randu, kad buvo V6 12V pirmieji varikliai.
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Infas 2012-06-21 12:50
internete ne kažką info, randu, kad buvo V6 12V pirmieji varikliai.

jei pažiūrėsi atidžiau paveikslėlį, pamatysi, kad kalba eina apie 4 cilindrų TS. Kad V6 buvo 12V, tai nieko stebuklingo. 75, 164, GTV ir dar daug kitų modelių juos turėjo.
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: brumbrum 2012-06-21 13:14
Tikrai taip, 4 cilindrai, po 3 voztuvus, idomu 2 voztuvai naudojami isiurbimui ar ismetimui, jauciu isiurbimui daugiau oro :)
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Steponas 2012-06-21 14:08
Tikrai taip, 4 cilindrai, po 3 voztuvus, idomu 2 voztuvai naudojami isiurbimui ar ismetimui, jauciu isiurbimui daugiau oro :)
nu jei ziurint pagal aubi, kur 5voztuvai stovi, tai trys isiurbimui stovi. tai pagal sita logoka, sakai logiskai ;D
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Disco_V 2012-06-21 14:09
Tikrai taip, 4 cilindrai, po 3 voztuvus, idomu 2 voztuvai naudojami isiurbimui ar ismetimui, jauciu isiurbimui daugiau oro :)

Manau cia toks pat voztuvu isdestymo principas, kaip ir kituose 12V varikliuose.
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Masas 2012-06-21 19:42
Tikrai taip, 4 cilindrai, po 3 voztuvus, idomu 2 voztuvai naudojami isiurbimui ar ismetimui, jauciu isiurbimui daugiau oro :)

Manau cia toks pat voztuvu isdestymo principas, kaip ir kituose 12V varikliuose.
Manau, kad čia padaryta taip, kaip padaryta.
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: alfagta 2012-07-02 22:05
cia kazkoks eksperimentinis variantas 3v, reliai tokiu nebuvo
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: mtm 2012-07-03 05:27
Patikslinkit  mane: Nord varikliams 16V TS galvos tik sporte buvo?

cia kazkoks eksperimentinis variantas 3v, reliai tokiu nebuvo
Antraštė: Ats: TS 12V ??
Parašė: Infas 2012-07-03 09:01
Patikslinkit  mane: Nord varikliams 16V TS galvos tik sporte buvo?

cia kazkoks eksperimentinis variantas 3v, reliai tokiu nebuvo
Pagal mane Nord varikliams išvis tik sporte TS buvo, nekalbant apie 16V :) tačiau Nord'as visada buvo DOHC 8V ;)