Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Tadas 2012-04-26 12:17
-
Sveiki, noreciau siokios tokios informacijos del taip vadinamo bow issidejimo, na daug maz cia ziurinejaus bet iki galo nesupratau, kaip ten tikslaiai veikimas yra ir ar tai paprasta isideti ir kiek tai kainuotu, pas mane 1.9 paturbintas dyzeliukas apie 150 kw ir pradejo sproginet slangos, tai vien del to galvoju gal tikslinga butu issideti bow ... ar kaip? aciu uz nuomones, butu gerai kad komentuotu tie kas zino, o ne tie kas neturi ka veikt ir kazkur kazka girdejo ,.... :D aciu \:)
-
visu pirma manau tikslinga susitvarkyti šlangas, pasidaryti metalines, tada tikrai nesproginės. O bovas tokioj mašinoj tikrai nereikalingas, jį deda į galingas mašinas, kur turbinos yra rimtos ir tai be to vožtuvo kur daro psh psh, nes taip tik prarandama galia.
Bowas veikia gan paprastai, kai turbina veikia pilnu pajėgumu, staiga atleidus gazą arba perjungus pavarą turbina tuo metu vis dar dirba , ko pasekoje susidaro oro slėgis, kuris neturi kur dingt, bowas tą slėgį išleidžia per vožtuvą ir girdisi psh psh, bet rimtose mašinose nėra to išleidimo vožtuvo, vietoj jo gaunasi cirkuliacijos ratas, kad kai vėl nuspausi gazą, nereiktų pernaujo sukėlinėti slėgio, praktiškai tas slėgis yra kuriam laikui užlaikomas. Pataisykit mane jei klystu.
Dėl montavimo niuansų negaliu nieko pasakyt, nes praktiškai nesu susidūręs.
-
Sunku tau ta vadinama bov'a i dyzelini auto bus isideti, nes dyzelis tavo neturi droselines sklendies, per cirkuliacija slegis nuleidziamas, tad realiai jo ir sulaikyti neimanoma be droselines sklendies ;)
O kw pamatavai is akies? man kazkaip norisi tiketi, kad pas tave 150ag, o ne 150kw :D
Siaip slangos sprogineja, del neapskaiciuoto slegio joms, dek "custom" slangas ir nesprogines arba virinkis vamzdyna is vamzdziu ;) o ne apie bov'us snekek, nes bov'as nuo slangu sproginejimo neisgelbes, jis veikia tik tada, kada sklende uzsidaro, turbina dapucia perteklini ora, o bov'as isleidzia, t.y. kai gazas atleidziamas...
Tavo atveju slangos turbut sprogineje dar gerai gaza nuspaudus :) tad tuo momentu bov'as neveikia...
(http://www.full-race.com/articles/BV_Install_Diagram.JPG)
Va pas dyzelius tos INTAKE THROTTLE PLATE nera ;)
Cia toks paprastas atsakymas http://wiki.answers.com/Q/Can_you_put_a_Blow_off_valve_in_a_turbo_diesel_engine
-
Kiek skaičiau yra lyg su elektroniniu reguliavimu vietoj droselinės sklendės, bet jis stipriai brangesnis.
-
Kiek skaičiau yra lyg su elektroniniu reguliavimu vietoj droselinės sklendės, bet jis stipriai brangesnis.
Ir prie ko tu ji jungsi? Kas ji valdys? Tikrai ne "stockinis" kompas...
-
Taigi rasiau kad paturbintas, orginaliai 110 kw - 150 ag, bet cipavausi, tai sukele beveik iki 150 kw 190 ag pns, ir ne is akies o ir ant stendo buvo masiniukas , kai priklauso... O tai silikonines slangos irgi tipo nelaikytu ?
-
jau minejo, kad tau slangos sprogineja nuo didelio slegio kai spaudi gaza ir turbina uzpucia ;) bow'as yra skirtas ne tam kam tu galvoji :) sprendimo buda jau parasytas, taip kad neisradinek dviraciu :) o jei nori to pff pff, tai pirk turbo benza ir dekis ta bow'a ;) paprasta :)
-
Kiek skaičiau yra lyg su elektroniniu reguliavimu vietoj droselinės sklendės, bet jis stipriai brangesnis.
Ir prie ko tu ji jungsi? Kas ji valdys? Tikrai ne "stockinis" kompas...
Šniuruką duos į ranką ir galėsi tampyt, kai norėsi psh psh:D
-
Kuo daugiau skaitau sita tema, tuo labiau man gaila tos GT... Reikes pasekt Tado postus, nes manau po keleto menesiu, tarkim rudeniop bus kazkas panasaus i "kiek kainuoja nauja sankaba?" arba "parduodu GT, variklio defektas"...
-
:D prikolistai :D pasek pasek, zek kad tik po to neklaustum patarimo kaip pasidaryt reiketu ir tau :DDDDDD
-
Ei proficionalai
Bow'as bent benzininiuose dedamas norint apsaugoti, patausot ir taip persuktą turbą, kad slėgis nepareitų aygal į tubą užsidarius sklendei, nestabdytų jos sukimosi ir kraštutiniais atvėjais nepažeistų mentelių.
Dyzeliuose kaip suprantu yra kažkokia recirkuliacija...
kas liečia pff pff jūsų tai garsinis efektas dyzelį niekada nebus toks kaip gerai užsuktam benzike.
Autoriui, koks blyn avinas tau įputė į 1,9 150kw programą ? :o
Sėkmės važiuojant dumų kamuolį :)
-
:D prikolistai :D pasek pasek, zek kad tik po to neklaustum patarimo kaip pasidaryt reiketu ir tau :DDDDDD
Na, kad ir kaip as noreciau tu 150 kW ir jei jau kazkada darysiu, tai tikrai nevien tik kompo programa keisciau, o ir daugiau. Pirmas dalykas butu sankaba tvirtesne, toliau visos auksto spaudimo slangos, interkuleris, oro filtras ir t.t.
Bet, tamstos reikalas kaip tu sudrosi ar nesudrosi masina.
-
Ei proficionalai
Bow'as bent benzininiuose dedamas norint apsaugoti, patausot ir taip persuktą turbą, kad slėgis nepareitų aygal į tubą užsidarius sklendei, nestabdytų jos sukimosi ir kraštutiniais atvėjais nepažeistų mentelių.
Dyzeliuose kaip suprantu yra kažkokia recirkuliacija...
kas liečia pff pff jūsų tai garsinis efektas dyzelį niekada nebus toks kaip gerai užsuktam benzike.
Autoriui, koks blyn avinas tau įkaimynė į 1,9 150kw programą ? :o
Sėkmės važiuojant dumų kamuolį :)
Garsas bus toks pats, nes išleidžiamas slėgis dyzelio ir benzo nesiskiria. Tu teisus, kad dedamas norint apsaugot, bet rimtuose auto tas slėgis nepaleidžiamas lauk, o padaroma recirkuliacija, kad nereiktų užpūtinėt turbos išnaujo. Išvis tas daiktas su stokine turba yra nereikalingas.
-
:D prikolistai :D pasek pasek, zek kad tik po to neklaustum patarimo kaip pasidaryt reiketu ir tau :DDDDDD
Na, kad ir kaip as noreciau tu 150 kW ir jei jau kazkada darysiu, tai tikrai nevien tik kompo programa keisciau, o ir daugiau. Pirmas dalykas butu sankaba tvirtesne, toliau visos auksto spaudimo slangos, interkuleris, oro filtras ir t.t.
Bet, tamstos reikalas kaip tu sudrosi ar nesudrosi masina.
Visų pirmiausia prie tokių kw reikia smagratį ir sankabą žiūrėt, nes JTD sankaba tikrai yra silpna vieta. O paskui jau niuansų daug, purkštukai, kuro siurblys, interkuleris, šlangos, išmetimas.
Įdomu kiek tą GT niutonų, jei tiek KW
-
PAKARTOSIU KAM DAR NEDASUNTA, BOV'O PRINCIPAS, TAS, KAD ATLEIDUS GAZA PERTEKLINIS ORAS PER BOV'A ISEITU, O NEGRIZTU ATGAL I TURBA, DYZELIUOSE PERTEKLINIS ORAS EINA I CILINDRUS TIESIAI I ISMETIMO SISTEMA...
Tad pas Tada problem ne, perteklineme slegyje gaza atleidus, o pertekliniame slegyje uzputus turbai, t.y. minant gaza gerai ;)
-
Seip as tau papasakosiu kad su kompu dare ne kosmosa ir ne tai kad variklis apsisiktu , atsiprasant o kad butu normos ribose dar, dare maxsimuma kas iseina kad butu viskas normaliai, del to cipavimo, ir mokejau ne 100 ar du simtus litu kokiam garaziuke o normaliai su stendu ir t.t. 800 lt, na cia aisku jums sprest profesoriai as aisku gal tiek ir neismanau kiek jus cia kurie tiek sneka , tai jei reikes pagalbos kai mano varikliukas ,, uzsileks ,, kaip jus sakot tai pirmiausia kreipsiuosi i tuos profesorius :DDDD na matai dar karta pasikartosiu, ne pas bobute i kaima vazineju tik, o tiesiog normaliai pavazineju, ir ne koks races boy kaip cia sake :DDDD o del adrenalino stokos, be to nesnekekit cia veju kad ir patys nenuspaudziat pedalo iki galo, o del dumu kamuolio, tai ten kur rase, ciuju tu pabezdetum garsiau negu mano GT ;) lol, jei rimtai dumu beveik nemeta uzmynus iki galo, tai minimaliai tikrai, tai labai dar dziaugiuosi,o jau vazineju metelius taip tai aciu uz patarimus visiems , :)
-
Kur čia čipavo ?
Labai indomu, nes programa nestandartinė, kurias net Vimota aklai pristūmus "kibirą" pučia.
-
vimotoje kaune ir cipavo :DDDDD
-
HAHa nu prikolistai, variklius bus sumaisę ;D ;D ;D
-
heh idomu kiek zmogeliui metu,kad masto apie tokes nesamones :D
-
visu pirma manau tikslinga susitvarkyti šlangas, pasidaryti metalines, tada tikrai nesproginės. O bovas tokioj mašinoj tikrai nereikalingas, jį deda į galingas mašinas, kur turbinos yra rimtos ir tai be to vožtuvo kur daro psh psh, nes taip tik prarandama galia.
Bowas veikia gan paprastai, kai turbina veikia pilnu pajėgumu, staiga atleidus gazą arba perjungus pavarą turbina tuo metu vis dar dirba , ko pasekoje susidaro oro slėgis, kuris neturi kur dingt, bowas tą slėgį išleidžia per vožtuvą ir girdisi psh psh, bet rimtose mašinose nėra to išleidimo vožtuvo, vietoj jo gaunasi cirkuliacijos ratas, kad kai vėl nuspausi gazą, nereiktų pernaujo sukėlinėti slėgio, praktiškai tas slėgis yra kuriam laikui užlaikomas. Pataisykit mane jei klystu.
Dėl montavimo niuansų negaliu nieko pasakyt, nes praktiškai nesu susidūręs.
sitoi vietoi su kolega sutinku, bet ir pataisysi. Bovas yra pas visus bendzininius turbus, tik jis yra pajungtas,kad ora nemestu lauk ir duotu ta garsa,o grazina i isiurbimo kolektoriu. Paemus ji ir atjungus slanga ,kad negrazintu oro i isiurbima ant galo uzdejus vamzduka ir paspaudus ji tai snypsce grazei
-
Zmogeliau tu, as jusu pradzioje del to ir klausiau nes nezinau kaip ten yra is tikruju, nes kiek zmoniu tiek nuomoniu, ir man kazkas minejo kad tipo issidejus bova palengveja apkrova slangose, tai as vien del to galvojau taip darytis.
-
Zmogeliau tu, as jusu pradzioje del to ir klausiau nes nezinau kaip ten yra is tikruju, nes kiek zmoniu tiek nuomoniu, ir man kazkas minejo kad tipo issidejus bova palengveja apkrova slangose, tai as vien del to galvojau taip darytis.
Gal tu pradziai isidek normalias slangas.
-
mesgi tau aiskinam , kad bovas sudirba tik kai ismini sankaba , tuometu perteklinis oras yra grazinamas i isiurbimo kolektoriu.Jai yra bovas tik tuomet laukan ispustu. tad as pritariu brumbrumui,kad dekis slangas
-
mesgi tau aiskinam , kad bovas sudirba tik kai ismini sankaba , tuometu perteklinis oras yra grazinamas i isiurbimo kolektoriu.Jai yra bovas tik tuomet laukan ispustu. tad as pritariu brumbrumui,kad dekis slangas
prie ko cia sankaba? sudirba, kai gaza atleidi ir tik todel, kad benzininiam motore yra sklendė, kuri užsidaro atleidus gazą ;) temos autorius kaip matau nori isideti psh-psh garsą, na ir tuo pačiu šlangas pastiprinti :) taigi siūlau įsidėti bov'ą, o kai pajausi malonumą iš garso ir pamatysi, kad šlangoms ne chrena nepadėjo - pasikeisi šlangas, nes tikrai nematau jokios teisės forumo dalyviams taupyti temos autoriaus pinigus. ;)
-
mesgi tau aiskinam , kad bovas sudirba tik kai ismini sankaba , tuometu perteklinis oras yra grazinamas i isiurbimo kolektoriu.Jai yra bovas tik tuomet laukan ispustu. tad as pritariu brumbrumui,kad dekis slangas
prie ko cia sankaba? sudirba, kai gaza atleidi ir tik todel, kad benzininiam motore yra sklendė, kuri užsidaro atleidus gazą ;) temos autorius kaip matau nori isideti psh-psh garsą, na ir tuo pačiu šlangas pastiprinti :) taigi siūlau įsidėti bov'ą, o kai pajausi malonumą iš garso ir pamatysi, kad šlangoms ne chrena nepadėjo - pasikeisi šlangas, nes tikrai nematau jokios teisės forumo dalyviams taupyti temos autoriaus pinigus. ;)
Na Juliau teks ir tau dar karta pakartoti, nera pas alfinius dyzelius sklendies, dyzeliai nutraukia kuro tiekima atleidus gaza, o likes oras per cilindrus i ismetima ir laukan... Todel, kad isideti bov'a i dyzeli, teks ir kolektoriu su droseline sklendimi susideti ir dar visokiu papildomu modifikaciju...
-
mesgi tau aiskinam , kad bovas sudirba tik kai ismini sankaba , tuometu perteklinis oras yra grazinamas i isiurbimo kolektoriu.Jai yra bovas tik tuomet laukan ispustu. tad as pritariu brumbrumui,kad dekis slangas
prie ko cia sankaba? sudirba, kai gaza atleidi ir tik todel, kad benzininiam motore yra sklendė, kuri užsidaro atleidus gazą ;) temos autorius kaip matau nori isideti psh-psh garsą, na ir tuo pačiu šlangas pastiprinti :) taigi siūlau įsidėti bov'ą, o kai pajausi malonumą iš garso ir pamatysi, kad šlangoms ne chrena nepadėjo - pasikeisi šlangas, nes tikrai nematau jokios teisės forumo dalyviams taupyti temos autoriaus pinigus. ;)
Na Juliau teks ir tau dar karta pakartoti, nera pas alfinius dyzelius sklendies, dyzeliai nutraukia kuro tiekima atleidus gaza, o likes oras per cilindrus i ismetima ir laukan... Todel, kad isideti bov'a i dyzeli, teks ir kolektoriu su droseline sklendimi susideti ir dar visokiu papildomu modifikaciju...
o ar aš sakiau, kad pas dyzelius yra? ;) ar rašiau, kad pas benzus yra :) į dyzelį vargais negalais galima įsidėti bov'ą - mačiau gatavų variantų, todėl ir sakau, teguul dedasi - koks mums skirtumas kiek kainuos ir, kad nebus absoličiai jokios naudos :) kada pamatys, kad nėra naudos ir įsidės šlangas. Va ką norėjau pasakyti :)
P.S. sulaužiau lietnyką savo 166 originalų 17" 8)
-
P.S. vezk i diglita, sutvarkys.
-
mesgi tau aiskinam , kad bovas sudirba tik kai ismini sankaba , tuometu perteklinis oras yra grazinamas i isiurbimo kolektoriu.Jai yra bovas tik tuomet laukan ispustu. tad as pritariu brumbrumui,kad dekis slangas
prie ko cia sankaba? sudirba, kai gaza atleidi ir tik todel, kad benzininiam motore yra sklendė, kuri užsidaro atleidus gazą ;) temos autorius kaip matau nori isideti psh-psh garsą, na ir tuo pačiu šlangas pastiprinti :) taigi siūlau įsidėti bov'ą, o kai pajausi malonumą iš garso ir pamatysi, kad šlangoms ne chrena nepadėjo - pasikeisi šlangas, nes tikrai nematau jokios teisės forumo dalyviams taupyti temos autoriaus pinigus. ;)
Juliau, paprastai ismiminama sankaba ir atleidzemas exeleratorius.
jap mano saabas dare ta pssss bet galiu pasakyt atvirai po gero pusmecio mane tas uzp.. negyvai tad ismeciau velniop ir pastaciau originalu bova su gryztama sistema i kolektoriu ko pasekoi auto valina nuo 2500 rpm
-
Idomu koks ten pas tave slegis jei slangas numauna :D
Seip turbut paprastus vamzdius gal susimetes del to ir nuputineja tau jas ar chamutai jau prasukti :D
Pas mane ant stoko su atsuktu slegiu jtd 1.4 baro ir nusprogsta kartais ,bet vien tik del to ,kad vamzdis sudurtas tarp ic ir intake kolektoriaus ,su lygiais galais . O seip viskas ten turetu laikyt jei tvarkingai padaryta
-
be to beskaitydamas skaiciau ,kad reikia didesnio IC .
Bekalbant su Vitoldu is Vimotos uzklausiau ar padetu IC didesnis tokiam variantui 1.9 jtd 77kw.
Atsakymas buvo,kad ne .
Jei Rimtai daryt .
Tai sankaba su diskatorium i pirma vieta
Tada sraige ,nes jos gana mazos . o veliau visa kita .
O cia kokia AR pas tave su 110 kw ir kur darei ?
-
pas jį 1,9 16v tai ten jau originaliai 110kw.
-
nesvarbu ce kw. esme tame,kad uzcipavus ir sukelus turbo slegi nelaiko zarnos kures reike keist. vamzdyna virint iseitis, bet cia jau papildomas svoris kuris ne i nauda.
-
nesvarbu ce kw. esme tame,kad uzcipavus ir sukelus turbo slegi nelaiko zarnos kures reike keist. vamzdyna virint iseitis, bet cia jau papildomas svoris kuris ne i nauda.
Pasakei taip lyg lenktinini bolida gamintum, tas vamzdynas pilnai gali buti suvirintas is diuraaliuminio kurio svoris beveik lygus guminems slangoms, bet ir plieninis ne kosmosa svers...
-
Brumai negaminu. bet jai nori pigiau ir greiciau tai zarnos kaip tik, vamzdyna suvirint yra kur kas sudetingiau. kuo maziau staciu kampu,alkuniu tuo geriau
-
Laiko tos zarnos :alaus:
-
Brumai negaminu. bet jai nori pigiau ir greiciau tai zarnos kaip tik, vamzdyna suvirint yra kur kas sudetingiau. kuo maziau staciu kampu,alkuniu tuo geriau
Geros slangos ne ka pigiau kainuoja, nei nerudijancio plieno vamzdziai su virinimu ;)
-
Brumai negaminu. bet jai nori pigiau ir greiciau tai zarnos kaip tik, vamzdyna suvirint yra kur kas sudetingiau. kuo maziau staciu kampu,alkuniu tuo geriau
Geros slangos ne ka pigiau kainuoja, nei nerudijancio plieno vamzdziai su virinimu ;)
iki tu dar nedaejau tai nezinau ju kainu, bet vakumines tai tikrai nesikandzioja
-
Brumai negaminu. bet jai nori pigiau ir greiciau tai zarnos kaip tik, vamzdyna suvirint yra kur kas sudetingiau. kuo maziau staciu kampu,alkuniu tuo geriau
Geros slangos ne ka pigiau kainuoja, nei nerudijancio plieno vamzdziai su virinimu ;)
iki tu dar nedaejau tai nezinau ju kainu, bet vakumines tai tikrai nesikandzioja
Man suvirino iš nerūdijančio plieno berods 1mm storio. Ir nieko ten sunkaus nepasijaute. O vamzdžiai geriua tuo kad jie nesiplečia kai turbas užsipucia. Nerasysiu kiek kainavo man, bet tas žmogelis sakė kad kainuotų visi trys vamzdžiai apie 650lt suvirinti. Ar kažkas tiek.
-
tos slangos anksciau ar veliau truksta daugumai jtd varikliu. skirtumo nera 146/147/156/gt. kadangi slangu kainos neadekvacios, prasideda burimai.
mano ex 156 2.4 jtd buvo trukus is IC i isiurbimo kolektoriu. kelis kartus lipdziau, klijavau, vamzdy dejau. bet vis kas nors atsitikdavo. galu gal garaze vieni man padare is metalinio vamdzio. perdare kulturingai. gavosi apie 220 lt. bet jie jau ten nedirba. veliau lybroje 2.4 jtd teko keisti abi (is turbos i IC ir is IC i isiurbimo kolika). nieko neburiau, nes mistiniu budu (is laimes pamirsau kur ir kaip :smilie:) buvau gaves abi orginalias slangas uz 210 lt. sudejau ir bedu neliko. dar veliau jau 156 1.9 jtd taip pat teko keisti is IC i isiurbimo kolika. dejau orginala. irgi kazkaip pigiai buvau rades. broliui mineta slanga keitem 146 jtd. pastebejau, kad joms riba apie 10 metu. paskui tiesiog guma savybes praranda ir pradeda nelaikyt slegio - plysta.
-
Taip atrodo pas mane.
-
na as p[alnuoju per atostogas kazka jau burt su slangom , bet dar neapsispresta, nes keisiu visa interkuleri bet ce vel daug niuansu koki statyt.dar liko kelios vakumines nekeistas ir viena is ju ateina i bova kaip tik