Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: vanagiux 2012-03-26 13:29
-
kas diena vis po nauja klausima atsiranda :) kas per daiktas tas salespeed? :) ir ar vertas demesio?
Mechanine automatizuota greiciu deze. Kitaip sakant, tai ta pati mechanine greiciu deze, tik pavaros jungiamos svirteliu/mygtuku pagalba (nera sankabos pedalo). Kazkas panasaus i triptronic. 8) Iki 2002 metu balandzio (iki salono facelift) selespeed labai durnavojo, veliau buvo geriau, bet mechanine normali, lieka mechanine.. 8)
Kitaip tariant automatine pavaru deze ir tiek, gali pats jungineti pavaras, gali ir nejungineti (berods city rezimas) :)
-
tai mechaninė dėžė, tik perjungimas automatinis čia skirtingi dalykai.
-
Kitaip tariant automatine pavaru deze ir tiek, gali pats jungineti pavaras, gali ir nejungineti (berods city rezimas) :)
City rezimas yra, taciau jis tragiskas (kiek teko skaityti ir girdeti is turinciu). Bet kuiuo atveju tai nelabai automatine greiciu deze, nes ikalneje atleidus stabdzio pedala masina prades riedet atgal (cia kaip pvz.). Tai yra tik automatizuota mechanine greiciu deze. 8)
-
Aš kelietą dienų vairavęs 156 su selespeed ir negaliu skūstis niekuo.
-
dvi dienas vazynejau su pirmuoju salespeed TRAGEDIJA..kol sugalvos perjungti is aukstesnes pavaros i zemesne..kol persijunkgs i aukstesne nu nafik..pavargau vazynet su ja :)
-
visada po ranka 2 mygtukai
-
Kitaip tariant automatine pavaru deze ir tiek, gali pats jungineti pavaras, gali ir nejungineti (berods city rezimas) :)
City rezimas yra, taciau jis tragiskas (kiek teko skaityti ir girdeti is turinciu). Bet kuiuo atveju tai nelabai automatine greiciu deze, nes ikalneje atleidus stabdzio pedala masina prades riedet atgal (cia kaip pvz.). Tai yra tik automatizuota mechanine greiciu deze. 8)
Tas riedejimas nerodyklis, nevienas automobilis su automatu statesneje ikalneje rieda atgal, nors tai labai negerai yra dezei ir kaip tampymasis uzklimpus, cia apie automatus kalbant. Kol kas neisgirdau argumentu kuo skiriasi normali automatine deze nuo automatizuotos mechanines dezes? Selespeed begiai jungiasi tokiu principu kaip ir kokiai audi ar bmw ijungus triptronic rezima, t.y. siek tiek veluojant (kalbu apie modelius 1998-2002 kazkur), taip pat reikia perjungti is automatinio begiu metymo i triptronic rezima, lygiai taip pat selespeed, jei ijungtas rankinis begiu metymas, uzspaudus iki ribotuvo, siek tiek palaiko ant ribotuvo ir automatiskai permete begi, tik nezinau ar pvz selespeed turi toki dalyka, kad kai ijungtas rankinis begiu valdymas, kad jei vaziavai pvz. 4 begiu sustojai ir automatiskai isijunge 1 ar letinant patys begiai zemeja
-
viskas zemeja, viskas dideja :) ten yra robotizuota mechanine deze :) pati deze identiska, tik vietoj begiu kulisos ira promontuotas robotas (tarkim taip ji vadinkim), kuri valdo kompas.
-
Pabandykim "žemiškai" salespeed užsilenkė, meti joistiką lauk ir dedi paprasta "kulisą" nelendant prie pačios dėžės.
-
viskas zemeja, viskas dideja :) ten yra robotizuota mechanine deze :) pati deze identiska, tik vietoj begiu kulisos ira promontuotas robotas (tarkim taip ji vadinkim), kuri valdo kompas.
Supratau, tai, kad vietoje eilines begiu perjungimo kulisos yra "kompiuteris-robotas" kuris perjungineja begius. Viskas aisku. Kaip reikalai su sankaba - gi nebus tokia pat kaip mechanines dezes ir kazkaip nemanau, kad taip lengvai bus, kad pakeitei begiu kulisa idejai sankabos pedala ir vaziuojam. Daugeliui automatu gi stovi pusle tokia tarp motoro is dezes, kaip selespeed?
-
sankaba yra tokia pat :) ja taip pat "minko" robotas.
o kulysa reikia ne tik salone keist bet ir ant dezes, jei jau taip ;D
-
sankaba yra tokia pat :) ja taip pat "minko" robotas.
o kulysa reikia ne tik salone keist bet ir ant dezes, jei jau taip ;D
Nu cia tai naujoviu suzinojau :) netikejau kad tokia sistema bus tas selespeed :) nera tada ko stebetis kad labai letai viskas veikia :) paspaudi "+" kompas gauna signala, tada "liepia" "robotui" isminti sankaba, tada kitas "robotas" ijungia kita begi ir vel sankaba atleidzia :D ir nieko nuostabaus, kad neveikia ta sistema normaliai, butu paprasta automatine deze kokia ZF butu tvirciau :) bet pala - tai kaip ta sankaba veikia jei pvz ijugiau pirma begi ir stoviu? Nu tikiu isminta jinai, bet tai ka, padavus gazo jinai pradeda atsileidineti?
-
kas moka rusiškai tai nuoroda apie selespeed
http://www.alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=45233
-
Man tik parkavimasis su selespeed nelabai patinka. moterims toks parkavimasis isvis turetu buti tragedija su nudauzytais bamperiais :)Tikriausiai pagazavus ji pradeda atsileidineti, del to tas trukciojimas is vietos toks stiprus. Taip pat varikli uzgesinus atsileidzia.
Ir dar turbut del to pacio, uzgesinus varikli ir atleidus stabdi, masina dar parieda kokius 10cm, kol atsiremia i begi.
O del letumo, kazinau, senuju modeliu neteko vairuoti, bet fl ir gt man neatrode labai letas perjungimas, ne ka greiciau su mechanine perjungtum, bet ypatingu igudziu ir skubejimo didelio.
-
zodziu yra beda: salespeedas meto begius belekaip, kai imusi N tada ramu, bet kai imusi 1 tada prasideda - jungeneja 135243124 ir tt, kai pradedi vaziuoti staigei musa i antra ir kai pajudi mirksi R, tipo nori i atbuline musti ir taip leki 2 pavara. tai atradau gudrybe - atleidi gaza ir pradedi nipadielu minkyti perjungimo knopkes belekaip tada pradeda mirkseti 4 pavara, tuo momentu turi laiko apie puse sekundes ikalti i 3 pavara ir tada leki normaliai, gali jungineti 3,4,5 aukstyn ir zemyn, viskas sklandu ir greita, bet jei zemini pavaras ir nuzemini iki 1-2 pavaros tada vel vel viskas is naujo. Mieste truputi kebloka :D