Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: daewon 2012-02-27 16:36
-
Sveiki
savaitgalį keičiau šviesų/valytuvų kelmą ir pastebėjau, kad yra laisvumas vairo mechanizme (pridedu foto to vairo kelmo), judėjimas apie 1mm visomis kryptimis. Tai būtų klausimas ar yra kasnors ardęs tą dalį,ar sudėtinga procedūra išėmimo? Schemos sandaros neradau tai neįsivaizduoju kame ten galėtų būti problema. Problema nėra baisi, bet artimiausiu metu norėčiau pamėginti tą klibėjimą eliminuoti tam, kad vairas judėtų maloniau :D
ačiū už pamąstymus
-
siaip laisvumas turi buti siek tiek, jei masina neplaukioja, nesidauzo tas kelmas siulyciau nelysti ir palikti kaip yra ;)
-
tas klibėjimas įtakos važiavimui nedaro, tik erzina kartais. Tikslas mano išsiaiškinti ar taip turi būti ar ne, ir jeigu neturi tai kokiais būdais galima patvarkyti.
-
pravaziuoji per senamiesti,(akmenim gristas kelias) ir jei vairas nekliba ties ta nufotkinta vieta aukstyn-zemyn reiskias viskas ok. :du:
-
vien dėl to klibėjimo nevažiuoju pro senamiestį, tas pats ir duobėtu keliu važiuojant-jaučiasi tas klibėjimas gan stiprokai.
-
Ar sudetingai vairas nusiima? Gal kas detaliau galetu pakuomentuot kaip ji nuimti. Noreciau pasikeist posukiu kelma, nes posukiu i viena puse neatmetineja.
-
Nesunkiai. Is nugarines vairo puses atsuki 3 sesiakampius varztelius (berots 4mm sesiakampis). Tada nusiema signalo dangtelis/airbagas. Atjungi fyske nuo airbago, nuimi dar ten kazkokia apsaugele ir didele verzle, nepamenu kokia (24mm gal..). O tada jau bandau nutraukti vaira. Bet jau ten patampyt tai ji teks, nes gerai buna uzsedes ant slicu. Pries darbus atjunk akuma, nes kitaip prades mesti airbago klaida. Pasiruosk pirkti kita posukio/valytuvu kelma is mazai begusios masinos, nes ten isdyla plastmase ir nebeatmetineja. Pas nemazai 166 taip yra.
-
Dekui uz infoTadeush
-
man tai pagamino spec. įrankį, kad nereiktų per jėgą kankint to vairo nes tas klibėjimas mano dar pastiprėjo kai keletą kartų taip vairą bandžiau nuimti. O kelmą tai reiktų patobulint, kad į kairę pusę atmetinėtų http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-164-and-166/83173-166-lh-indicator-cancelling-fixed.html nes į kairę nors ir neišdilę man neatmetinėjo,sujuda bet neatmeta.
-
Siaip as nieko nejauciu, bet per TA einant teko keist vairo trauke. Antra karte einant nevare ant stendo, tiesiog liepe pasukinet vaira, tai sake kad laisvumas is koloneles didokas. Dabar tikrai nieko nedarysiu, nebent po poros metu pasitikrinsiu. Aisku jei neprades kas anksciau barsket.
-
Turiu ir as problema su vairu-tiksliau vairo kolonele AR 166.
Nepraleido TA. Sako kliba vairuotojo puses vairo trauke is koloneles.
Ka pasiulytumet daryt: deti naudota ar galima sia sutvarkyt.
Idomu kas ten per mechanizmas ir is kur klibesys gali buti?
Koloneles restauracija as suprandu tarpiniu pakeitima, ar restauruojant dar kazka daro?
Dekui us ats. ;)
-
Ar gali buti variantas, kad gali buti kalta si detale: http://manodalys.lt/product.php?id_product=1189670198
Ar esat kas keite, ar sudetinga ten?
-
pradziai nusiimk apsaugine guma ir pamatysi is kur kliba.greiciausiai bus trauke,kuri pavaizduota tavo nuorodoj.varyk pas meistrus kurie tvarko vaziuokles ir pakeis,kainuos kokia 20-30lt. manau kad neverta paciam terliotis del tokiu dalyku. plius pakeites turesi suvedima daryt,tai bet kuriuo atveju vistiek teks vaziuot i servisa :D
-
Dekui. Taip ir zadu daryt.