Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: niaugi 2012-02-25 22:49

Antraštė: sulūžo raktelis..
Parašė: niaugi 2012-02-25 22:49
tai va.. kažkokiu tai būdu atlūžo puse raktelio.. keli cm..
iškart alfos gyvenimas prabėgo pro akis.. galvoju antro tokio nėra.. ach..
bet. turiu mėlyną raktelį. su juo durelės rakinėjas, spynelė "vedasi" bet su juo nekontačina imobilaizeris..
tada sugalvojau.. priliečiu senojo raudono rakto "nuolaužą" prie spynos, suku mėlyną ir olplia! code užgęsta ir auto užsikuria! tai va taip ir važinėju šias dienas..

kiek kaštuotu naujas "raudonas normalus" raktas, jei turiu mėlyną? beje, ką reiškia tas mėlynas? kodėl jis toks yra?
skirtas tiesiog atrakinti dureles?
kažkur kažkada girdėjau, kad jis įpatingas kažkuo.. kad tėvų tėvas jis yra, ir nuo jo gali padaryti tikrojo rakto kopiją..
tai kaip ten?
Antraštė: Ats: sulūžo raktelis..
Parašė: Tadas155 2012-02-26 07:58
Man rodos tai vadinamas servisinis raktas. Apie raktus rasi aprasyti user manuale  :smilie:
Antraštė: Ats: sulūžo raktelis..
Parašė: Dtmpower 2012-02-28 17:42
hmm pas mane ant 145 tai rudas ir raudonas. tik man rodos pas mane net neveikia imobilaizeris nes kai greit pasuku rakteli net neuzgesta tas rakto simbolis bet uzsiveda ir viskas veikia   ::)
Antraštė: Ats: sulūžo raktelis..
Parašė: elearas 2012-02-28 20:32
Raudonas raktas yra darbinis. O rudas - tas tai pagrindinis su kodais ir pan. Dar turi būti kodų kortelė. Girdėjau, kad raktininkai kažkaip perkelia mikroschemas iš raudono į mėlyną. O šiaip tai - prie mėlyno priglaudi raudono likučius ir važiuoji.