Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Valentas 2012-02-25 20:23

Antraštė: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Valentas 2012-02-25 20:23
Sveiki,
šią savaitę atostogavau, tad atsirado proga pabandyti išvalyti turbinos geometriją, nes ji užstrigus - turbina pradeda veikti nuo  2000aps/min iki 3300 aps/min. prieš ir po to trauka nebe tokia gera.

Taigi, jau prieš tai bandęs nusukti tik turbiną nieko nepasiekiau o tik prasukau turbinos varžtų briaunas... teko nuiminėti kolektorių su turbina.

1 Etapas:

Svarbu nesulankstyti kolektoriaus ir turbinos dujų nuvedimo tarpinės.
Deja, bet atsukant varžtus dauguma bloke esančių varžtų išsisuko iš korpuso, juos, kaip ir visas veržles, nutariau pakeisti naujais.


2 Etapas:


3 Etapas:


Viską susukus reikia leisti lėtai varikliui įkaisti iki darbinės temperatūros.

Susumuojant teko atsukti tokius varžtus:
2x12mm veržlės kolektoriuje
9x13mm veržlės kolektoriuje
1x17mm varžtas turbinos tepalui
2x10mm veržlės EGR žarnai prie įsiurbimo kolektoriaus
2x8mm varžtai prie turbinos geometrijos reguliatoriaus

Kolektoriaus varžtai priveržti 21-25 Nm sukimo momentu.
Kolektoriaus varžtų priveržimo tvarka:
Jei kolektoriaus varžtus sunumeruojame taip
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
tuomet varžtus priveržti reikia taip: 2,9,4,7,5,6,1,10,3,8 - "žvaigždute"



Labai gaila, kad 3 dienos darbo visgi nedavė vaisių, bet turiu klausimą:
kaip patartumėte atskirti tas prikepusias/prirūdijusias turbinos dalis?




Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: stasius 2012-02-25 21:33
na siekis idomus, tik sioje turboje geometrijos nera (cia ne VNT turba). itariu jei atsuksi, rasi, kad asele kliba ir, tiketina, "netraukos" diapazone ji stringa. o mentes bus palankstytos. gali tekti ieskoti nauju viduriu.
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Valentas 2012-02-26 12:12
Čia Garret VNT25 turbina su kintama geometrija ant 2.4JTD stovi su kintama, ant 1.9JTD stovi Garret GT15 ne kintama :) jei sakai, kad jos nėra, kam tada tas geometrijos reguliatorius? :)
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: kasper 2012-02-26 13:25
gal geriau pasakik kiek kw tavo 2.4 jtd,ieigu 100,tai jokios kintamos geometrijos ten nera.
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: ramoonys 2012-02-26 14:27
Antrame nuotrauku rinkinyje puikiausiai matosi geometrijos reguliatorius - net nezinant turbos modelio galima drasiai sakyti, kad ji kintamos geometrijos. Labai keista, kad nematote tokio akivaizdaus fakto.
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Giedriusss 2012-02-26 15:05
Matau pas žmogų 2000 alfa vadinas bus 99kw, bet tada mano žiniose spraga didžiulė, nes visą laiką buvau įsitikinęs, kad 99kw variklio turbina yra nekintamos geometrijos.
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: kasper 2012-02-26 15:37
Matau pas žmogų 2000 alfa vadinas bus 99kw, bet tada mano žiniose spraga didžiulė, nes visą laiką buvau įsitikinęs, kad 99kw variklio turbina yra nekintamos geometrijos.
butent taip . kaip ir 1.9 77kw
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: gringas 2012-02-26 15:39
Matau pas žmogų 2000 alfa vadinas bus 99kw, bet tada mano žiniose spraga didžiulė, nes visą laiką buvau įsitikinęs, kad 99kw variklio turbina yra nekintamos geometrijos.
100kw turbina nekintama, 103kw jau kintama. 103kw varikliai pradejo eiti 2000metais, nors literatura raso kad 2001metais. Cia apie 2,4jtd motorus.
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Valentas 2012-02-26 16:33
Labai keista matyti žmones tvirtinant, kad turbina neturi kintamos geometrijos, jei ant turbinos stovi geometrijos reguliavimo sistema :) Antrame paveikslėlyje juk matosi tas mechanizmas :)
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Q4 2012-02-26 21:08
Labai keista matyti žmones tvirtinant, kad turbina neturi kintamos geometrijos, jei ant turbinos stovi geometrijos reguliavimo sistema :) Antrame paveikslėlyje juk matosi tas mechanizmas :)

prastos cia foruminiu mechaniku zinios, nes ir 100kw jau buvo su kintama geometrija, aisku ne visi ;D
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Valentas 2012-02-26 22:11
O šiaip grįžtant prie klausimo:
su kuom būtų galima atlaisvinti ar išgraušti tas rūdis tarp turbinos dalių?
reikia kokios rimtesnės priemonės, nei WD-40...
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Giedriusss 2012-02-27 08:27
Labai keista matyti žmones tvirtinant, kad turbina neturi kintamos geometrijos, jei ant turbinos stovi geometrijos reguliavimo sistema :) Antrame paveikslėlyje juk matosi tas mechanizmas :)

prastos cia foruminiu mechaniku zinios, nes ir 100kw jau buvo su kintama geometrija, aisku ne visi ;D
O kaip sužinot kurie buvo, kurie ne?
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Giedriusss 2012-02-27 08:29
O ten tikrai rūdys, nebus kokie spec klijai ar hermetikas?
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Valentas 2012-02-27 16:33
O ten tikrai rūdys, nebus kokie spec klijai ar hermetikas?
Na ten tikrai rūdys nes pakrapštant bent jau nieko pašalinio nesimato...
Bandžiau daužyt, bet baisu - jei truks korpusas reiks keist turbo.
O patikrinti gali taip:
atidaryk kapotą, pasižiūrėk į turbiną - jei matai geometrijos reguliatorių - reiškia pas tave VNT turbina. :)
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: montezumijus 2012-02-27 20:11
O šiaip grįžtant prie klausimo:
su kuom būtų galima atlaisvinti ar išgraušti tas rūdis tarp turbinos dalių?
reikia kokios rimtesnės priemonės, nei WD-40...
Dėl turbos ardymo, gal skambės juokingai, bet pabandyk paieškoti youtube.com. Kažkada buvau radęs step by step kaip ardosi VW turba su kintama geometrija. Prncipas, manau, tas pats.
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Džeris166 2012-02-28 13:51
O šiaip grįžtant prie klausimo:
su kuom būtų galima atlaisvinti ar išgraušti tas rūdis tarp turbinos dalių?
reikia kokios rimtesnės priemonės, nei WD-40...

stabdziu skystis
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Laimis 2012-02-28 20:35
reikia jodo, keista, bet tai yra mano paskutines vilties priemone, kuri kaip ne keista padeda. ieskok vaistinej kuo stipresnes koncentracijos
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Bratka 2012-03-23 08:11
Labai gaila, kad 3 dienos darbo visgi nedavė vaisių


Keista,kad taip ilgai, as treciadineni ardziausi, pora valandu uztrukau nuimt,uzdet gal ir ilgiau uztruksiu bet tikrai ne 3dienas  :o Turbut pasiseke viskas lengvai atsisuko,ilgiausiai uztrukau prie zarnos nuemimo nuo turbo i karteri   ;)
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Valentas 2012-03-23 09:43
O kaip tau išsiardė pati turbina? teko pjauti varžtą? nes ten vienas per ilgas pas mane buvo, rėmėsi į tepalo nutekėjimo į karterį jungtį.
Pasakyk kaip tau pavyko atsukus tuos 6 turbinos korpuso varžtus atskirti ją? :)
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Bratka 2012-03-23 16:57
O kaip tau išsiardė pati turbina? teko pjauti varžtą? nes ten vienas per ilgas pas mane buvo, rėmėsi į tepalo nutekėjimo į karterį jungtį.
Pasakyk kaip tau pavyko atsukus tuos 6 turbinos korpuso varžtus atskirti ją? :)
As pacios turbinos neardizau i vidu nelindau tik nuo kelniu ir dusles atsukau.Pas mane asis luzus buvo akivaizdziai,vienas sonas isvis nesisuko,kitas belekaip lankstesi,ketvirtadieni restauruot nuveziau,zadejo pirmadieni i darbo gala paskambint.
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: Bratka 2012-04-04 23:53
Taigi gavau turbina po savaites,darbas -tai susidejau tik sia savaite. Dingo ta superine trauka nuo 1500 apsuku greiciausiai anksciau ir reguliatorius buvo uzstriges,nes trauka budavo iki 3000 poto dingdavo , dabar nepriprates dar bet nors masina nebuka. 1000 ju darbas kainavo
Antraštė: Ats: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją
Parašė: shpuncik 2012-04-05 00:14
O šiaip grįžtant prie klausimo:
su kuom būtų galima atlaisvinti ar išgraušti tas rūdis tarp turbinos dalių?
reikia kokios rimtesnės priemonės, nei WD-40...

stabdžių skysčiu gali bandyti arba jodu, bet pastarąjį reikia vėliau išplauti gerai, nes surudys dar labiau ;)

šiaip servisai turbas remontuojantis jas valo smėliasrove kiek žinau - gauni kaip nauja