Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GT => Temą pradėjo: CiaManoGT 2012-01-24 00:16
-
Sveiki,
Noreciau pagalbos...gal teko kam susidurt su tokia problema.
Mano GT varikliukas sukvailiojo.Ishmeciau daug pinigu " meistrams" bet taip ir nieko nepadare.
Beda tokia. Vaziuojant lengvai sutrukcioja ir ishmeta sviesu duma.
Pas meistrus jeu nebenoriu vaziuot...pinigu ishmetimas i bala.
Liko pasirinkimas tik parduot alfa ir pirkt nauja arba prashyt alfa forumo pagalbos ;)
Gal kas turit kokia ideja kas tai galetu but ?
Is ankstro dekoju.
-
Iseitis - vaziuoti per normalius meistrus, cia mazai kas pades, be kompiuterines diagnostikos nieko nepesi, beje uz ka ismetei tu pinigus tiems "meistrams"? Uz tai kad nieko nesutaise?
-
pas kokius meistrus buvai? Yra juk žmonės užsiimantys italais:Alfaservisas Vilniuje, Alfaracing servisas Kaune.
-
labai idomu ka tau dare meistrai ir kur tai dare
-
kazkaip manau, kad ji ir nemacius meistru isvis :D
-
Shiaip as gyvenu ne LT o UK. Susidariau toki vaizda kad cia ishvis normalu meistra rast neimanoma.
Alfa vairuoju jau daugiau kaip 4 metai...nebuvo jokiu problema.Bet va... atejo ta diena kaip pradejo oziuotis.
Parduot kolkas nesinori..visai liuks masiniukas.
Mesitrai keite MAS ( ar kaip ten jis) sklende, Turbo sensoriu. Dar rado kad turbinai kazkas negerai.Vienu zodziu man viskas jau kainavo 1800 svaru.
Dar pakeite pakaitinimo zvakes ir EGR vostuva.
jei dar nuvarysiu pas juos pora kartu turbut perinks man nauja masina :))
Servisas skaitosi gana neblogas.Ir rekonemdacijas turi neblogas.Jie remontuoja masinas ivairiu modeliu.
Alfa Romeo servizas nuo manes 50 km...bet jo savininkas bishki pazulikaut megejas.
Siandiena vienas zmogeliukas psake kad gali durniuoti kazkoks daviklis kur stovi prie veleno.Tipo skaiciuoja apsukas .
Tai vat.Galvojau gal kam buvo panashi problema.
-
Jei durniuotu tas daviklis tau masina uzgesinetu, nors tikimybe kad jis kazkokia lieka ;) atvaziuok i lietuva, per pusdieni manau uz kelis litus bus gedimas rastas ir pasalintas :)
-
I LT galiu ir nedavaziuoti :( nes velniai zino ant kiek cia viskas rimta .
Reiks toliau po google knistis..gal rasiu kanors.
Betkuriuo atveju dekui ;)
-
Jei būtų turbai amen, tai turėtų būti mėlynas dūmas, gali pats nusiimti šlangą ir patikrinti ašelę ar nėra nereikalingo laisvumo. Pereik daviklius, turbos slėgio, kuro slėgio pravalyk profilaktiškai, blogiau tikrai nebus. Keista kad meta baltą dūmą pašilusiai mašinai, nes paprastai baltas būna vos užkūrus, kai kondensatas pasišalina. Kuro filtras keistas? Gal kažkas su kuru.
-
Turbina restauravo...tipo buvo ivore isismalus ar kazkas tokio. Traukimas pagerejo bet pagrindine problema vistiek isliko .
Kuro filtras keistas pries 2-3.000 km. Bet cia tikrai ne filtro problema.
Ispradziu maniau gal vandens is sitema pakliuvo.
Naudojau visokius kuro valiklius.
As nesu tikras kokios spalvos dumas.Bet man per veidrodeli matosi kad shviesus.
Dumas pasirodo tik tada kaip vaziuojant masina pridusta gal 0.5 sec.
Vienu metu pastebejau kad visa tai darosi kai buna apie 1500 apsuku.
Turbo slegio daviklis keistas pries kaledas .
O kur randasi kuro slegio daviklis ?
Pas mane Diesel jeiguka.
-
kuro sliegio daviklis cia nepriciom,ziurek gal kokia forsunke kvailioja. seip po turbos remonto,ieigu ji dumijo pries tai turejo kataliza ismust,ne jis vel izsimusa
-
Kas tas Forsunke ?
Tu nori pasakyti kad jie katalizatoriu islupo ?
Shiaip jie pas mane 2 stovi. Vienas po maisna o kitas man atrodo uz turbo.
Pastovau duminimo niera. Tik tada kaip pridusta isspjauna sviesu duma.
-
forsunkė tai purkštukas.
-
o kaip suzinot ar purkstukas durniuoja ar ne ?
-
o kaip suzinot ar purkstukas durniuoja ar ne ?
Tik ant kompo galima pazeti purkstuku darba arba juos isemus specialiame stende, bet pats ju nelabai isimsi ;) As manau, kad beda yra pas ta, kad tau nepadaro normalios kompiuterines diagnostikos, jei nerodo jokios klaidos stovint kai tikrinti per kompa, tada sodiniesi meistra su kompu ir vaziuoji, o jis tegul ziuri per kompa kas vyksta. O tas trukciojimas tau pasireiskia tik prie tam tikru apsuku ta prasme visada tuo paciu metu, ar ivairiai prie skirtingu sukiu?
-
Tai net netrukciojimas..gal greiciau labai lengvas pridusimas.Jau kelinta karta pastebejau kad buna prie 1450 - 1500 apsuku bet pasitaiko ir prie didesniu apsuku. Niera taip kad butu visada tuo paciu metu, bet gana daznai.
Pilnai sutinku kad nepadaro normalios diagnostikos.Prisiperka kompu ir programu o naudotis nemoka.
Land Roveri sutaisyt moka o Alfos neikerta :)
Po turbinos remonto net ir garsas pasikeite variklio.Vaziuojant i kalba variklis pradeda dusliau dirbt bet trauka atrodo nepablogeja.
Kalbejau as su to servizo savininku.Sako atvaryk ta masina ir mes vel ziuresim.Bet as jau net nebezinau ar verta kishti pinigus jiems :)
Dar puse meteliu pavarinesiu ir masina visishkai bus atnaujinta :)) ( tik gaila kad viskas is mano kishenes )
Sita beda prasidejo nuo to kad stovejau kamstyje....pradejau vaziuot is vietos pamaciau kad dingo trauka ir apsukos nekyla auksciau 1500...ziuriu dumai sviesus pradejo verstis .Ant laisvu dirbo kaip laikrodis.Gerai pagazavau ir viskas atsistate i savo vietas.Po keliu dienu vel tas pats pasikartojo.
-
Zinai, man atrodo kad per daug pergyveni del tokios problemos. Nezinau kaip daznai tau tas atsitinka, bet tikrai nemanau kad problema rimta. Kaip ir sakydavau visur ir visada, nereikia aklai kist pinigu be reikalo. Aisku, ne kiekvienas gali pats diagnozuot problema ir ja isprest 100 proc. teisingai. Servisai tik naudojasi klijentu nemoksiskumu ir nereiklumu. Paskaiciuok, tai ka pakeitei, realiai buvo geros detales. Manau primynes uodega servismenam, butum galejes kazka susigrazint. Bet siaip tikrai nemanau kad tavo gedimas mirtinas. Manau vazinesi taip ilgai ir nuobodziai. Ir be skausmo. Ir nemanau kad Lietuvoje tu ta gedima atrasi. Tokie plaukiojantys gedimai diagnozuojami sunkiai ir paprastai laukiama kol jie islys i aikste.
Manau tiesiog nesinervuok ir vazinek toliau.