Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GT => Temą pradėjo: K 2012-01-10 00:47
-
Laba, esme tokia (GT 1,9 jtd, 110kw): buvo uzsikimses EGR, dege MCSF lepute, trauka ir sanaudos buvo normalios.
Isvaliau EGR, MCSF klaida dingo, bet pradejo bisky netolygiai dirbti ant laisvu apsuku, siaip vaziuojant trauka ir sanaudos normalios, tik tai, kad kol pilnai neuzsyla variklis, ant laisvu netolygiai dirba, o kartais ir kai uzsyla... nu neaisku kada...
Kai dirba netolygiai, atjungiu EGR fiske ir iskarto pradeda dirbti tolygiai, jei tik pajungiu fiske, vel netolygiai.
EGR pilnai isardytas, isvalytas, viskas ten juda ir vaiksto. Pajungiau kita naudota EGR, lygiai tas pats. Nezinau ar gali buti blogi 2 EGR, nematau, kas jame gali sugesti, kai jis svarus.
Oro zarnas patikrinau ir pries turbina ir uz, jokiu skyliu nera.
Slegio davikli (MAP, ar kaip jis) irgi isvaliau.
Galvoju uzglusint EGR. Idejus aklina plokstele dirba graziai, tik ta lempute vel dega. Bandysiu del su maza skyle ar pora, kad bisky duju praleistu, tik cia gaunasi ekperimentas toks... kiek tu skyliu daryt? Dabar padariau su 2x 8mm, dirba graziai, lempute dega... bandysiu 4x8mm...
O gal kazkokia kita beda yra, kodel geras EGR gali nedirbti?
-
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=66441.0
Paskaityt vertetu.. 8)
P.S. Sekanti karta ziurim kur tema kuriam. Jei turim GT, tai ir kuriam GT skiltyje, o ne 156.. :mzp:
-
Tai kad isvaliai EGR tai nereiskia kad jis geras. Uzglusini ir pamirsti beda.
-
Tai kad isvaliai EGR tai nereiskia kad jis geras. Uzglusini ir pamirsti beda.
sakai pamirsti? nevelnio nezinai ;D klaida kompas meta.. 16'iams motorams jau neina be pasekmiu aklinti EGR.
-
Aciu adminui, su glusinimu as susipazines:) Sorry del ne tos temos.
Esme ta, kad idejus visai aklina plokstele ismeta kompas klaida. Tai kitas varijantas yra ideti plokstele su skylem, kad praleistu dali suodziu. (Tiek, kad kompas galvotu, kad praeina, bet per mazai, kad pastebimai pakeistu variklio darba).
Jei tik idejus plokstele ir uzkurus iskart mestu klaida, bandyciau tol, kol rasciau varijanta, o dabar ne is karto ismeta ir ne is karto isemus jis dingsta, tai kad nereiketu vazinet ratais aplionk garaza, atejau minciu pas jus, kolegos:)
-
Aciu adminui, su glusinimu as susipazines:) Sorry del ne tos temos.
Esme ta, kad idejus visai aklina plokstele ismeta kompas klaida. Tai kitas varijantas yra ideti plokstele su skylem, kad praleistu dali suodziu. (Tiek, kad kompas galvotu, kad praeina, bet per mazai, kad pastebimai pakeistu variklio darba).
Jei tik idejus plokstele ir uzkurus iskart mestu klaida, bandyciau tol, kol rasciau varijanta, o dabar ne is karto ismeta ir ne is karto isemus jis dingsta, tai kad nereiketu vazinet ratais aplionk garaza, atejau minciu pas jus, kolegos:)
Tai naturalu, juk vaziavimo dinamika keiciasi, kaip ir slegiai, manau yra tik du variantai, veikiantys EGR arba vazineji su uzglusintu ir klaida kompe, idomu ar galima kompe pakoreguoti, kad EGR klaidos neziureti kompas :)
-
Aciu adminui, su glusinimu as susipazines:) Sorry del ne tos temos.
Esme ta, kad idejus visai aklina plokstele ismeta kompas klaida. Tai kitas varijantas yra ideti plokstele su skylem, kad praleistu dali suodziu. (Tiek, kad kompas galvotu, kad praeina, bet per mazai, kad pastebimai pakeistu variklio darba).
Jei tik idejus plokstele ir uzkurus iskart mestu klaida, bandyciau tol, kol rasciau varijanta, o dabar ne is karto ismeta ir ne is karto isemus jis dingsta, tai kad nereiketu vazinet ratais aplionk garaza, atejau minciu pas jus, kolegos:)
Tai naturalu, juk vaziavimo dinamika keiciasi, kaip ir slegiai, manau yra tik du variantai, veikiantys EGR arba vazineji su uzglusintu ir klaida kompe, idomu ar galima kompe pakoreguoti, kad EGR klaidos neziureti kompas :)
teoriskai glima, bet tai brungu labai.. chipavima netgi pigiau kainuoja :)
-
Aciu adminui, su glusinimu as susipazines:) Sorry del ne tos temos.
Esme ta, kad idejus visai aklina plokstele ismeta kompas klaida. Tai kitas varijantas yra ideti plokstele su skylem, kad praleistu dali suodziu. (Tiek, kad kompas galvotu, kad praeina, bet per mazai, kad pastebimai pakeistu variklio darba).
Jei tik idejus plokstele ir uzkurus iskart mestu klaida, bandyciau tol, kol rasciau varijanta, o dabar ne is karto ismeta ir ne is karto isemus jis dingsta, tai kad nereiketu vazinet ratais aplionk garaza, atejau minciu pas jus, kolegos:)
Tai naturalu, juk vaziavimo dinamika keiciasi, kaip ir slegiai, manau yra tik du variantai, veikiantys EGR arba vazineji su uzglusintu ir klaida kompe, idomu ar galima kompe pakoreguoti, kad EGR klaidos neziureti kompas :)
teoriskai glima, bet tai brungu labai.. chipavima netgi pigiau kainuoja :)
Na tada siulau piguji varianta, uzklijuoti lempute klaidos lipnia juosta arba isimti lempute :D taip neerzins ji...
-
Kur čia ta lemputė ? ;D
(http://i340.photobucket.com/albums/o345/cobratwin/parts/IMAG0055.jpg)
Degs borte juk žinutė
-
Borto apsvietimo isimk :D
-
nea, ties ta vieta kur sviecia, is isores uzklijuot reikia ;D juokauju aisku :) siaip tai nieko kito nelieka, tik tureti tvarkinga egr :)
-
Didziausia beda, kad 147 ir GT turi labai protinga ir grybaujancia elektronika, apgauti spidometro lempute vieni juokai, bet apgauti kompa, kad nemestu klaidos ant ekraniuko jau sudetingiau, beje, Stepai, zinau kad dega lempute ir meta klaida 16v varikliams, neuzfiksavau kW pirmame poste, bet tikrai manau galima apgauti ta kompa, kaip apgauna airbag visa sistema pastatydami reikiamose vietose varzas (t.y. dar pries aigbagu kompa, arba kritiniu atveju pries lempute spidometre), taip manau galima ir ta dalyka apeiti, asmeniskai nesidomejau kaip padaryti butent tam modeliui, bet jei man butu tokia beda tikrai kazka suburciau :D sakyciau pradeti paieskas nelendant i kompa pagrindini, o bandant tiesiai is uzglusinto EGR nusiusti apgaulinga signala i kompa, bet cia tik mintys, ko dar neisbandziau ;)
-
Didziausia beda, kad 147 ir GT turi labai protinga ir grybaujancia elektronika, apgauti spidometro lempute vieni juokai, bet apgauti kompa, kad nemestu klaidos ant ekraniuko jau sudetingiau, beje, Stepai, zinau kad dega lempute ir meta klaida 16v varikliams, neuzfiksavau kW pirmame poste, bet tikrai manau galima apgauti ta kompa, kaip apgauna airbag visa sistema pastatydami reikiamose vietose varzas (t.y. dar pries aigbagu kompa, arba kritiniu atveju pries lempute spidometre), taip manau galima ir ta dalyka apeiti, asmeniskai nesidomejau kaip padaryti butent tam modeliui, bet jei man butu tokia beda tikrai kazka suburciau :D sakyciau pradeti paieskas nelendant i kompa pagrindini, o bandant tiesiai is uzglusinto EGR nusiusti apgaulinga signala i kompa, bet cia tik mintys, ko dar neisbandziau ;)
Kad ten kintamas signalas, su varza abejoju ar pavyks :)
-
Didziausia beda, kad 147 ir GT turi labai protinga ir grybaujancia elektronika, apgauti spidometro lempute vieni juokai, bet apgauti kompa, kad nemestu klaidos ant ekraniuko jau sudetingiau, beje, Stepai, zinau kad dega lempute ir meta klaida 16v varikliams, neuzfiksavau kW pirmame poste, bet tikrai manau galima apgauti ta kompa, kaip apgauna airbag visa sistema pastatydami reikiamose vietose varzas (t.y. dar pries aigbagu kompa, arba kritiniu atveju pries lempute spidometre), taip manau galima ir ta dalyka apeiti, asmeniskai nesidomejau kaip padaryti butent tam modeliui, bet jei man butu tokia beda tikrai kazka suburciau :D sakyciau pradeti paieskas nelendant i kompa pagrindini, o bandant tiesiai is uzglusinto EGR nusiusti apgaulinga signala i kompa, bet cia tik mintys, ko dar neisbandziau ;)
Kad ten kintamas signalas, su varza abejoju ar pavyks :)
Cia tik pvz sakiau, as neelektrikas :)
-
mastai gerai, tik beda tame, kad pacio egr (kai jis veikia) uzglusinimo kompas nemato, bet pasikeicia duju srautas kolektoriuose ir tai pajaucia per maf'a.. nelabai tada ir kaip apgausi kompa
-
mastai gerai, tik beda tame, kad pacio egr (kai jis veikia) uzglusinimo kompas nemato, bet pasikeicia duju srautas kolektoriuose ir tai pajaucia per maf'a.. nelabai tada ir kaip apgausi kompa
Tai tada reiketu eiti link maf'o, yra jame kazkoks vadinasi davikli kuris pajungtas ant laido liaudiskai snekant, nu cia filosofavimas, reikia su protingais elektrikais sneketi kaip apgauti sita dalyka, tigi nulauzia net tuos naujausius katalizatorius, isima juos ir padaro kad jokiu klaidu nerodytu kompas, manau galima sita tikrai apgauti, tik esme tokia jei tai butu kokia audi ar vw tai jau seniai butu budas, o dabar kai tu masinu nera daug tai ir niekas labai nesigilino i sita dalyka, tuo labiau kad tik naujiems JTD reikia apgaudineti, kuriu dar maziau.
-
Kai del neveikiancio EGR dega lempute ir meta klaida 16v varikliuose, stipriai sumazeja variklio galia. Pakeitus voztuva, po keleto variklio stop - start klaida dingsta(gesta lempute spidometre), ir trauka atsistato. Egr voztuvas buna gamykliskai sureguliuotas.Po ardymo ir valymo jis issiderina ir visvien meta klaida,nors vizualiai ir veikia. Reikia suderinti magneto ir voztuvu eigas.
-
Kai del neveikiancio EGR dega lempute ir meta klaida 16v varikliuose, stipriai sumazeja variklio galia. Pakeitus voztuva, po keieto variklio stop - start klaida dingsta(gesta lempute spidometre), ir trauka atsistato. Egr voztuvas buna gamykliskai sureguliuotas.Po ardymo ir valymo jis issiderina ir visvien meta klaida,nors vizualiai ir veikia. Reikia suderinti magneto ir voztuvu eigas.
WTF? :o kur cia tu tokiu bajeriu prisiklausei? ar jau tau padare tai ir brangiai dar sumokejai? ;D
-
Kai del neveikiancio EGR dega lempute ir meta klaida 16v varikliuose, stipriai sumazeja variklio galia. Pakeitus voztuva, po keieto variklio stop - start klaida dingsta(gesta lempute spidometre), ir trauka atsistato. Egr voztuvas buna gamykliskai sureguliuotas.Po ardymo ir valymo jis issiderina ir visvien meta klaida,nors vizualiai ir veikia. Reikia suderinti magneto ir voztuvu eigas.
Ziuriu musu meistrai moka gerai smegenys plauti klientams :D
-
Kai del neveikiancio EGR dega lempute ir meta klaida 16v varikliuose, stipriai sumazeja variklio galia. Pakeitus voztuva, po keieto variklio stop - start klaida dingsta(gesta lempute spidometre), ir trauka atsistato. Egr voztuvas buna gamykliskai sureguliuotas.Po ardymo ir valymo jis issiderina ir visvien meta klaida,nors vizualiai ir veikia. Reikia suderinti magneto ir voztuvu eigas.
Spėju, yra dalis tiesos. Kai pirkau naują originalų EGR vožtuvą, dėžutėje buvo įdėtas antspauduotas patikros lapas su kažkokiu grafiku. Gaila, išmečiau, neįdėsiu čia.
-
Meistrai tik diagnostika sugeba padaryt.O gedima tenka salint paciam.Pakeist sugedusia i nauja detale nesudetinga,bet ta pacia sutvarkyt daug idomiau.
-
Sveiki,na man buvo bevaziuojant uzsideges uzrasas Motor control system failure ir variklio lempute,ir taip vazinejau kokia savaite kol nesugalvojau ja pavaikyti,iruzgeso.Po dvieju savaiciu vel tas pats :Dir taip pusantro menesio.Ir cia pries kelias dienas isardziau EGR,issivaliau ir patikekit ir trauka gan gerokai pasikeite ir uzrasas Motor control system failure pradingo,o dar vasara prie kompo buvau prijunges tai rode kad neuzdaro 3procentus.Tai ko gero tie procentai ir neduodavo isvietos normaliai isvaziuoti,tokia pridususi buvo... :masina:o daba jau kitas reikalas :)