Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: kestas459 2012-01-06 18:19
-
kuo skiresi 77kw ir 85kw varikliai mechaniskai ?ar tu 8kw skirtumas yra toks kitaip kompas gamykliskai suprogramintas,ar turbo skiriasi ju?aciu
-
Buvo apie tai diskutuota ir rasyta. Ieskom forume!!! 8)
-
o jai trumpai imanoma ar ne vietoj 77kw i 85 kw ? ???
-
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=66940.msg188392#msg188392
Vertetu nuo cia pasiskaityt. Gal kas paaiskes, bent truputi. 8)
-
Ieskomos temos nera ? ?
Help idomu ir man pasidare
-
77kw nekintamos geometrijos turbina, 85kw kintamos geometrijos. Aiškiai jaučiasi traukos skirtumas, nes su kintama geometrija turba užpučia anksčiau. Čia ko gero pagrindinis skirtumas
-
Pratęsiu temą. Šiandien pasivažinėjau su 85kw alfonsu, tai net nustebau. Traukia nuo 1700 iki 3200 kaip turi būt. O pas mane (77kw) nuo 1850 iki 2400, o toliau galia dingsta. Ypač jaučiasi su 3-ia pavara, nuo ~2700 tokia lyg duobė... Įmetus 4-ą pavarą - ji žymiai geriau "traukia". Lyg ir pradžioje, kai nusipirkau Alfonsą skirtumas buvo minimalus. Ar gali būti dėl EGR'o? Nes dabar EGR vakuumo solenoidas atjungtas, nes nesukelia vakumo ar kažkas panašaus. Ta prasme stabdžių šlangutė atjungta, o į ją įkištas varžtas, nes kai buvo prijungta prie solenoido stabdant pedalas standėdavo ir neefektyviai stabdydavo.
Toliau - ar skiriasi šių modelių vairo stiprintuvas? 85kw vairas sukasi ypač lengvai, o su mano (77kw) gali ir pavargti aikštelėj vairaratį besukinėdamas ;D
-
Negi nėra nei vieno alfisto kuris galėtų atsakyti į šiuos klausimus?
-
Toliau - ar skiriasi šių modelių vairo stiprintuvas? 85kw vairas sukasi ypač lengvai, o su mano (77kw) gali ir pavargti aikštelėj vairaratį besukinėdamas ;D
Net benzininių 156 yra tokie patys siurbliai, kaip ir pas zyzelius. Apturėjau malonumą pasikeist :) Naujas, TWR apie 450 kainuoja, Kasper žino kažkokių po 250 Lt. Pas mane pastarasis stovi ir kol kas veikia be trigdžių.
-
Na pas mane stiprintuvas veikia. Gal užtektų tą siurblį pravalyti?
-
pradžiai vairo stiprintuvo skystį pasikeisk ;)
-
Na pas mane stiprintuvas veikia. Gal užtektų tą siurblį pravalyti?
Pamėgink pradžioj tepalą pasikeisti.
-
Pratęsiu temą. Šiandien pasivažinėjau su 85kw alfonsu, tai net nustebau. Traukia nuo 1700 iki 3200 kaip turi būt. O pas mane (77kw) nuo 1850 iki 2400, o toliau galia dingsta. Ypač jaučiasi su 3-ia pavara, nuo ~2700 tokia lyg duobė... Įmetus 4-ą pavarą - ji žymiai geriau "traukia". Lyg ir pradžioje, kai nusipirkau Alfonsą skirtumas buvo minimalus. Ar gali būti dėl EGR'o? Nes dabar EGR vakuumo solenoidas atjungtas, nes nesukelia vakumo ar kažkas panašaus. Ta prasme stabdžių šlangutė atjungta, o į ją įkištas varžtas, nes kai buvo prijungta prie solenoido stabdant pedalas standėdavo ir neefektyviai stabdydavo.
Toliau - ar skiriasi šių modelių vairo stiprintuvas? 85kw vairas sukasi ypač lengvai, o su mano (77kw) gali ir pavargti aikštelėj vairaratį besukinėdamas ;D
o egr užglušintas? 85kw nepamiršk kintamos geometrijos turbina, kuri paskirsto trauką kiek kitaip. Ant paprastos turbinos yra lagas tam tikruose diapozonuose. O dėl vairo stiprintuvo, tai stasius gerai sakė, pirma pasikeisk skystį, manau pamatysi skirtumą.
-
vėl su tuo lagu ;D
-
Egr'as neglušintas. Be dabar be vakumo jis neveikia arba veikia blogai. Jei gerai pamenu ankščiau traukė geriau.
Dabar dėl to skysčio, jis atskirai eina ar su stabdžiu skysčiu kartu? Ir į kokį keisti?
-
Egr'as neglušintas. Be dabar be vakumo jis neveikia arba veikia blogai. Jei gerai pamenu ankščiau traukė geriau.
Dabar dėl to skysčio, jis atskirai eina ar su stabdžiu skysčiu kartu? Ir į kokį keisti?
Atskirai.
Kaip pvz: http://www.liquimoly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_3650.html?OpenDocument&land=DE ir sitas: http://www.liquimoly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_1145.html?OpenDocument&land=DE
-
Tada kur jis randas?
-
variklis "siek tiek" kitoks, bet skyscio bakelis ten pat ;)
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=19156&get=last
-
Tada kur jis randas?
Ką? ;D Nu jooo...
(http://www.motorstown.com/images/alfa-romeo-156-1.9-jtd-02.jpg)
prie variklio skyriaus ir salono pertvaros yra bakelis, vienas stabdžių skysčiui, kitas stipruolio. Ten ant užsukimo yra nupiešts vairs. :star:
-
Fak, sumaišiau... Norėjau paklausti kaip jį pakeisti, t y. Išleisti seną skystį.
-
Fak, sumaišiau... Norėjau paklausti kaip jį pakeisti, t y. Išleisti seną skystį.
as savai tai keiciau apacioje prie buferio (keleivio puseje) kur yra tokia spirale (ten gal ausintuvas vadinasi vairo stiprintuvo skyscio), numoves viena slangute, tai ganetinai gerai viskas pavyko, isbego skystis, tada dar vaira pasukiojau ir pabaige isbegti. Tada uzdedi atgal slanga, pyli nauja skysti, pasukioji vaira kad oras iseitu, pasiziuri ar norma, jei gerai pamenu tai apie litra supyliau (bet nesu 100 procentu garantuotas) ir tada jau :masina: ;)
-
Dėkui, pabandysiu.