Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: liuduks 2011-12-19 16:52
-
Sveiki.
Stabdžių diskai ir kaladėlės manosios gulbės į pabaigą (ketinu keist ir gale).
Gal ką parekomenduosit ? Nesinori susidėt už vidutinę kainą šlamšto, kaip ir permokėt už BRAND'ą :)
Besižvlagant aplink kas kur kaip už kiek interneto platybėse, po akim užkliuvo tai, kad eiliniui TS'ui yra net BREMBO produkcijos (turima galvoje paprasti 284,5mm 2.0/2,5 diskai) ir netik paprasti bet ir grežioti bei (labai indomūs) tamsūs išraižytos žvaigždės, tiesa kaina :)
Keik ten sporto nežinia, bet grąžu... ;)
Po to aišku pradėjau žvalgytis, kas dar ką siūlo 156'tai.
Klausimėlis ar esate kas girdėję tokius gamintojų kaip MITODA, BOZARTO, MTP, Speedmax ? Kas žinoma apie zinermann (vokietija) ?
-
Sveikas.
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Brakes/Brembo-Brake-Disc-Set-Max-front::3766.html
Tu siuos turi omeny? Ju kaina labai normali, nes uz Brembo sumokesi apie 400 Lt (127 eur uz abu), kai tuo tarpu kokiu simtuku maziau kainuos paprasti VEMA (pas mane VEMA stovi, bet kaip ir nesiskundziu kolkas) ar kito gamintojo diskai. As asmeniskai patarciau i Brembo produkcija dairytis. ;) Bet jei rasi ka nors idomaus tarp kitu, tai kodel gi ne. 8)
-
Šituos šituos turėjau omeny ;) yra ir kitokiu, labiau tradiciškai atrodančių (miekaip nerandu, gal nebegamina raižytų BREMBO)
Man kažkaip i kitus gamintojus trakia, nors tu ką. ;D Sunkiai matyt su TOP BRAND sugyvenu :)
-
pas mane pilkajai brembo diskai kazkurie (nepamenu ar gale ar prieki) o kiti ne brembo, bet lyg ne vemos. bet nematau kad butu kazkaip labai tie geriau ar tie :)
-
Esmė temos manau būtų tokia, "Nenoriu diskų, kaladėlių per 10000 km dulkėm pavirstančių" "noriu nadiožno gero daigto, gražaus ir mielo akiai" ;D
Steponai, galo su priekiu ypač alfoj manau pats supranti, kad ner ko lygint, ;D
TK kaip ir uždavė linkme "kažką mandresnio" ? :lol:
MITODA, BOZARTO, MTP, Speedmax, Zinermann kas girdėt apie šiuos gamintojus ?
-
Na, pas mane kaip minejau Vema. Jau nuvaziavau kokius 25-30k km su jais. Tikrai nesiskundziu stabdymo efektyvumu. ;) Bet kaip visada norisi vis geriau ir geriau... ;D Sekanti karta Brembo produkcija desiu jau. 8)
-
I 166 buvau susidejes SAMKO diskus ir kaladeles, stabdymas tikrai pagerejo po buvusiu pirmai. Dilimas labai minimalus: po 40k km kaladeles ~50% mesos dar turejo, diskai irgi tik ciut padilo. Manau, verta demesio produkcija.
-
Steponai, galo su priekiu ypač alfoj manau pats supranti, kad ner ko lygint, ;D
nesuprantu. galas yra galas, prieki yra priekis. ju nereikia lygint
-
Siaip jei gauni tikrus BREMBO diskus uz 400lt/2vnt tai manau tikrai normalia kaina, bent lietuvoje uzsakant be didesniu nuolaidu 2.0 TS modeliui brembo kainuoja po 300lt/vnt. ;) cia kalbu apie 284mm, nes dar kazkokie yra 251mm. Dar gali ziureti FERODO firma, taipogi labai kokybiska, o jei ziurint pigesnes firmas tai TRW apie 170lt, LPR tai apie 130lt. ;)
-
Siaip jei gauni tikrus BREMBO diskus uz 400lt/2vnt tai manau tikrai normalia kaina, bent lietuvoje uzsakant be didesniu nuolaidu 2.0 TS modeliui brembo kainuoja po 300lt/vnt. ;) cia kalbu apie 284mm, nes dar kazkokie yra 251mm. Dar gali ziureti FERODO firma, taipogi labai kokybiska, o jei ziurint pigesnes firmas tai TRW apie 170lt, LPR tai apie 130lt. ;)
251mm eina i gala senesnems 156-u versijoms. Paskui i ju vieta atsirado berods 278mm (pas Stepa senesniam SW jau buvo didesni gale kiek pamenu).
P.S. Kas liecia uzsakyma is shop.alfisti.net, tai galima parasyt maila ir paklausti kiek kainuotu atsiuntimas. Kazkada rasiau del modeliuko, tai atsake, kad keliu euru mokestis uz atsiuntima butu (viskas nuo dydzio ir svorio priklauso, kaip ir visur), bet radau Lietuvoj reikiama ir nesisiunciau. 8) Speju, kad diskai gali kainuoti kokius 50 ar net daugiau eur uz atsiuntima, nes jie svorio turi nemazai. Taigi gausis plius minus tas pats, kas uzsakinet Lietuvoj. 8)
-
Steponai, galo su priekiu ypač alfoj manau pats supranti, kad ner ko lygint, ;D
nesuprantu. galas yra galas, prieki yra priekis. ju nereikia lygint
Mintis, kad dyla skirtingai, kaip ir procese dalyvauja :D
FERODO su Europa ne lb draugauja, be to kas liečia Alfa nieko ir nesiūlo (diskų), apart sportinių kaladėlių, kurios suės diskus momentaliai paprastus o jei su sala draugaut tai ten dar gyvas velnias pasirinkimo, tarox, red-dot.....
Mane visdar domina kas per čiūdai jūdai: MITODA, BOZARTO, MTP, Speedmax, HART, Zinermann
tikėkimės kas nors ką nors girdėję apie tokius...
-
(http://img200.imageshack.us/img200/4126/bozarto.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/200/bozarto.jpg/)
Sexy atrodo :star: ir netoli ir kaina + kalodkės trw už jau minėtą kainą komplekto priekiui ~370 be siuntimo.
Tiesa pavadinimas kaž kodėl asocijuojasi su lenkija... kita vertus pvz. Yatta įrankiai nadiožni nors ir lenkiški....
-
Mane visdar domina kas per čiūdai jūdai: MITODA, BOZARTO, MTP, Speedmax, HART, Zinermann
tikėkimės kas nors ką nors girdėję apie tokius...
Jei čia apie Zimmermann, tai aš tokius priekinius susidėjau prieš gerus 2,5 metų ir ~50 k km, tai nusiskundimų jokių neturiu - nesusikraipė, dyla lygiai, sustabdė visur, kur tik reikėjo ;) Beje, dėjau paprastus, be jokių ten gręžiojimų ir vagojimų.
-
Jei tu apie Foto tai ne, ne zinermann čia :) beje zinermann čia vokietčių jei neklystu gamyba
-
Jei tu apie Foto tai ne, ne zinermann čia :) beje zinermann čia vokietčių jei neklystu gamyba
;D ;D kleoba tikrai ne apie Zinermann ;D
-
;D Jo, biški susišnekėjom... Aš apie šituos, jei ką: http://www.otto-zimmermann.de/index.php5?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=127
-
Steponai, galo su priekiu ypač alfoj manau pats supranti, kad ner ko lygint, ;D
nesuprantu. galas yra galas, prieki yra priekis. ju nereikia lygint
Mintis, kad dyla skirtingai, kaip ir procese dalyvauja :D
FERODO su Europa ne lb draugauja, be to kas liečia Alfa nieko ir nesiūlo (diskų), apart sportinių kaladėlių, kurios suės diskus momentaliai paprastus o jei su sala draugaut tai ten dar gyvas velnias pasirinkimo, tarox, red-dot.....
Mane visdar domina kas per čiūdai jūdai: MITODA, BOZARTO, MTP, Speedmax, HART, Zinermann
tikėkimės kas nors ką nors girdėję apie tokius...
Draugauja FERODO su europa, tik kaina ten ju jau nemaza, jei nesumeluosiu gal 370lt/vnt.
-
Draugauja FERODO su europa, tik kaina ten ju jau nemaza, jei nesumeluosiu gal 370lt/vnt.
FERODO visvien aš neradau pardavime, kad būtų eilinei mašinai..... e.g. alfa 156 1,6-2,5
Kas liečia BOZARTO regis čia ta pati MITODA tai tiek naujienų....
-
Vital'io alfoj sudėti gražūs diskai (jau tie su išraižymais). Pasiklaust gali kiek mokėjo ir kur pirko.
-
Pakeliam bižki temą :alaus:
Prieš man parašius detalų ir ilgą, argumentuotą postą ( kad visiems, atsibosta skaityt)
Noriu paklaust: bevartydamas panačius forumus užtikau pareiškimų, neva ant standartinių 156/147/GT stabdžių laikiklių (uprights) žodžiu į standartines supportų vietas be jokių perdarimų tinka 4 cilidrų brembo suportai (labai viz. panašūs į GTA) nuo Grande Punto Abarth ir Mito QV, (diskai 305x28).
Gal kas galit patvirtint, ar aiškiai užmatę, kad 100% BOLTon ?
Žinau žinau lengviau rast 166V6 ir čiut modifikuot.
Prašau nežinančių neblevyzgot ir nuomones, neverta, kam čia reikia ir pan pasilikt sau tyloje :loud:
-
Dėkui, kad prikėlei temą. Kaip tik norėjau ieškoti jos.
Kokios orientacinės kainos ventiliuojamų diskų? Kokias kaladėles naudojat? Ar didelis skirtumas prieš standartus?
Šiandien pamankštinau Alfonsą, tai užkaito stabdžiai. Nelabai smagu buvo, kai stabdai ir jauti, kaip silpnėja stabdymo jėga...
-
Noriu paklaust: bevartydamas panačius forumus užtikau pareiškimų, neva ant standartinių 156/147/GT stabdžių laikiklių (uprights) žodžiu į standartines supportų vietas be jokių perdarimų tinka 4 cilidrų brembo suportai (labai viz. panašūs į GTA) nuo Grande Punto Abarth ir Mito QV, (diskai 305x28).
Gal kas galit patvirtint, ar aiškiai užmatę, kad 100% BOLTon ?
Jei tokis klausimas per sunkus, tai ....
Gal kas galit patvitint ar galinio 251mm disko suporto keitimas (upgrade) pilnai BOLT'ON į 272 mm. disko suportą pas 156 (bendrai nuo '02, tiksliau pagal variklį) ???
Žinių tikrai tik tiek, kad 147 tai tiesiog nuėmi org. ir uždedi 272 diską ir suportą nuo 147GTA (147 atžvilgiu tik GTA tegavo 272 galinius diskus ir atitinkamai suportus)
Spėju viskas totaliai tas pats 156/147/GT, bet koduose Eper pasilydau, tai ir klausiu :P
-
Kažkada sukuriau šią tema labiau indomumo ir supažindinimo, kažkuria prasme, tikslu, nes aš pats niekad nebūčiau pagalvojęs ir girdėjęs, spėju kaip ir dauguma, kad paprastai eiliniai mašinai galimą rast raižytų ar grežiotų ar kombinuotų stabdžių diskų, priedo ne Prof.Sport už kelių karvių kainą, o dabar jau tikrai reikia keist tikrąją to žodžio prasme stabdžiukus, nors TA ir praeitą, normos žigulinės, tai ten jiems tokie kaip mano stabdžiai - visvien kosmosas, na, o, bet mano standartais jau polnij p.....
Gal kasnors galėtų papildyt šį sarašiuką gamintojų, turinčių savo gamoje kažką "gražaus" 5x98 daugumai mūsise eksplotuojamų alfukų, ar bent kažką papasakot, gal net iš patirties ? ;D Būtų labai malonu :alaus:
Bozarto rcing
MITADOA
BREMBO MAX
SPEED MAX
MtecBrakes
BlackDiamind
Kaip didesni "Alfistai", (ne, ne ūgiu) jau kogero suprto, iš pastarųjų kelių klausimų, į kuriuos kolkas atsakymo nesulaukiu :P :
Pas patį stipriai apmąstomas variantas: keist 284 į 305gta ir 251 į 276 :P
Kitu atvėju tiesiog sudėt naujus gražesnius 284/251
(skeptikams pasakysiu, raižyti diskai stipriai pagerinimą stabdymą kai šlapia)
..........................................
Kas liečia 276 mod'ą galui (kas tokių negavo, nes mašiniuką keliais mėn. per seną nusipirko, kaip ir aš) kaip ir lyg viskas paprasta, nusukai - prisukai (tikiuosi)
..........................................
Dėl 305 sunkiau, 166v6 suportai, jų adaptacija, gerai kad tik, tvirtinimo plokštelės ang. Bracket (jei naudot sugalvosit GTA/coupe20vt/ferrari360 suportą, reikia ir pačio suporto ausis modint, apart tvirtinimo)
Be to reiks statyt rastafkes aiškiai, nes kaip lyg GTV taledialai 7J su et30 ir net gta burbulai 7.5J su et35 neapžioja, čia iš kolegos praktikos ... :o
Niekaip nesuvokiu kaip GTA burbulai neapžioja 166v6 suporto, kai GTA suportai storesni (pistonai ilgesni) :-\
Kolkas visdar neįsitikinęs ar tik nereiks ir šlangučių keist, modifikuot :-X
Žodžiu kolkas knisamasi forumuose ir neaiškiuose (kaip visi mėgsta) trumpuose po tris žodžius postuose, nors 1 aiškus atstotų min. 20, ir būtų visiem rami galva ;D
to Esnyp:
Nežinau, kaip tu sugebėjai prie tokios lauko temp ten kažką užkaitint, na bet tegul :)
1.6, 1.8, 1.9D priekyje turi neventeliuojamus 281mm x 20mm diskus
tuo tarpu 2.0, 2.5, 2,4d priekyje jau išriedėjo su 284mm x 22mm venteliuojamais diskais
Note: venteliuojami tai ne grežioti ;D ! :loud:
Kas liečia ir gana pop 281 diskų atžvilgiu mod'ą tai ne karvę kainuojantčius suportai, nuo to pačio TS'o, kuriu visi kampai užmuštų pilni ir 284 diskai, pajausit kaip pasikeis viskas :alaus:
Jokiū burtų nėra, atsukai senus, prisukai naujus ;)
P.S. pridedu ND, kainos bei turimų diskų ir dydžių var, mūsų belloms :alaus:
-
Aš turiu tokį durną įtarimą, kad mano priekiniai diskai į galą jau eina. Todėl lengvai užkaista :) Plius labai ilgas stabdymo kelias palyginus su tėvo alfonsu...
-
Aš turiu tokį durną įtarimą, kad mano priekiniai diskai į galą jau eina. Todėl lengvai užkaista :) Plius labai ilgas stabdymo kelias palyginus su tėvo alfonsu...
Bus proga pasikeist ;) Ne karvę kainuoja, o ir vietoj paprastų įsidėsi ventiliuojamus.
-
Aš turiu tokį durną įtarimą, kad mano priekiniai diskai į galą jau eina. Todėl lengvai užkaista :) Plius labai ilgas stabdymo kelias palyginus su tėvo alfonsu...
Bus proga pasikeist ;) Ne karvę kainuoja, o ir vietoj paprastų įsidėsi ventiliuojamus.
Na ir suprantama suportus atitinkamus, nes senieji nebetiks.
-
liuduks, raizyti diskai pagerina ausinima ir kaladeliu dulkiu pasalinima, o ne stabdyma kai slapia.
kai slapia, jeigu tie raizyti (o jau tuo labiau (ir) grezioti) diskai nera, sakykime, normalaus gamintojo, jie yra linke skilti, jei yra staigiai atausinami - pvz. pervaziavus rimta bala.
mano GTV6 yra raizyti black diamond su ferodo ds2500 kaladelemis - toks setup'as normaliai dirbt pradeda tik gerokai pakaitintas.
o lakstant po nemuno zieda atlaiko kokius 5 ratus ir pradeda perkaisti - truksta ausinimo. stabdziu efektyvumas nelabai smarkiai krenta, matyt padeda teisingas stabdziu skystis, o bet taciau prasideda garsiai visokie nemalonus ir po tokio pasilakstymo dar koki menesi vazinejant gatvemis valosi kaladeles nuo sudeguliu.
apibendrinant - gatvineje masinoje normalus geru gamintoju standartinio dydzio stabdziu setup'as veikia kuo puikiausiai. stabdzius pasididines didesni stabdymo efektyvuma kazi ar pajusti, gal vos vos. ale bet tik kad atrodys kiek graziau..
as irgi svarsciau pasidinint GT stabdzius, nes uzdejus 18 coliu ratus kiek juokingai tie maziukai stabdziu diskeliai atrodo. ale nuspredziau, kad neverta isvesticiju.
brembo 4-pot supportus (300mm) uzdeti ant GT (tas pats ir ant 156) nera taip paprasta - tas tvirtinimas (bracket) gaunasi labai sudetingas ir, bent jau mano akimis, nelabai patikimas.
kita kalba yra apie brembo 330mm stabdzius - juos zymiai lengviau pritaikyti, ale tada toli grazu ne visi 17 coliu ratai tiks. o ir viso sito kaina pasidaro nebejuokinga.
-
Greese, sutinku praktiškai su viskuo :alaus:
Tik vardan teisybės reiktų paminet, kelis niuansus, ir operuoti faktais ir sumomis.
Iškart atsiprašau dėl šlapio stabdymo, tiesiog tingėjau ilgai nuobodžiai aiškint, turėjau omeny, kad moment nusivalo "vandens plevelė" esanti itin šlapiai aplinkai, pvz, kad ir iš plovyklos išvaživus. Nesusipratimas žodžiu :lol:
Prolog:
Didelės investicijos, na taip galima su tuom sutikt irgi, jei pas jus atynauji diskai, kaladėlės, tai net pakeitimas naujais raižytais tų pačių matmenų, išmetimas min. +/- 600Lt į "TRŪBĄ"
Mano atvejis kitoks: stabdžių diskai arti min. ribos (20mm, aišku su lietuvišku bukumu galima butų eksplotuot ir iki 19mm manau) gale irgi ne kažką.... Tai man ar taip, ar kitaip reikalingas naujas komplektkas 4 diskų ir kaladėlių.
Kainos:
Pigausias variantas 460Lt už 284+251+kaladėlės, geras gatvinis setupas "bevijibonų" Brembo (ar TRW) paprasti diskai + TRW kaladėlės jau 660Lt. kaina plius minus ta pati, ką BOZARTO+TRW ar Mtec+Mintex, tai čia tik pasirinkimo reikalas, nori ar ne tu, apie abu nerąsta blogų "review"
(Viskas kiek aukščiau prisegtame exl faile, kainos iš edeta.lt katalogo, kaladėlės diskai paprasti ir pan, atsiverti ir viskas tampa aišku)
Upgrade: 305/276 iš 284/251 kaina ir papildomos dalys.
Papildomi komponentai: 166v6 4 pistonų suportai, galiniai suportai 272 diskui, tvirtinimai priekiui.
Skaičiuojam:
toks upgrade sumoje atsistoja nuo 1323 Lt už Mtec (labai gera Offsale perkant pilną komplektą), o jei dar susitarsit, kad pakeistų 305 į 310 kaladėles, tai dar 140Lt nurašyt galima. (1185Lt) redaguota, žiūrim exl priedą
"Paskaičiuokim, protingieji kurmiai" [citata iš seno filmuko]
1323(1185) - 660Lt = 663(525) + siuntimas + greičiausiai reiks "rastafkių"
Tokios tat tos papildomos investicijos, su sąlyga, kad savus ar taip, ar taip keist reik...
redaguota
TVIRTINIMAI:
Greese, atleisk bet ar aš kažko nesupratau, arba tu tiesiog klysti.
Brembo 166v6 tvirtinimas (Bracket) yra pats paprasčiausias, ir mažiausiai sudetingas ir komplikuotas.
Norint panaudot pvz GTA suportą (305disko) teks ne tik tvirtinimą gamintis sudetingesnį mat tarpai tarp skylių 130mm, o ne 150mm kaip pas 166v6 [std 100mm, tai mažiau vietos] , bet ir ausis modifikuot nes varžtai paprasčiausiai neužsuksit kitaip, neprisispaus nadiožnai, jei kartais kas sumastys panaudot 166 diską 310mm, tai tvirtinimas (bracket) itin komplikuotas + skylių pergręžimas disko + sprendimas su centrine (Polnij pixx....)
Kalbant apie atnaujintos GTA, 330mm x 32mm (nebe 28) diską, tai supportai 330 yra radialiniai - tvirtinasi varštais išilgai disko, tai tvirtinimą "L formos" pasigamint užtruks ir kainuos daug daugiau. Negana to patys ALFA ROMEO tech inžinieriai atnaujintai GTA "prisūdė" tuos supportus papildomos plokštelės, tvirtinimo (bracket) pagalba [ čia atkertant į abejones, dėl tokio pobūdžio tvirtinimo tinkamumo ] Pastaruosius diskus taip pat galima sumeistravot su 166v6 supportu, ji paplatinus, nes skirtas 28mm diskui, tarp abiejų supporto pusių, į vidurį kišant aliuminine tarpinę, su skilutemis šonuose, skysčio cirkuliacijai. Arba kaip esu užtikęs ineto platybėse, nušlifuoti tą patį 330x32 diską iki 28mm ir naudoti su tuo pačiu nemodifikuotu 166v6 suportu :o
Idomiausia, kad visi tokie keliantys abejonių meistravojimai puikiai veikia, ir išbandyt trachday metu :-\
4 piston vs. 1 piston naudą įsitikinęs pajausčiau aiškiai ir Vilniaus gatvėse ;D ;D ;D
Pats trason nesiruošiu, Juodė nėra mačius žiedo, nors blemba reiktų supažindint su "protėvių gimtosiom žemėm", bent garbės ratą apsukant. Offtipoc
P.S. jei ką domina imesiu, kai bus o ranka nuorodų rašlevos ir vizualizacijos tom temom :-\
-
liuduks,
nelisiu i diskusijas del 166 V6 supportu tvirtinimo - gal as ten ne viska issiskaites buvau.
anyways, matosi, esi pasidomejes, tai, matyt, viska ir zinai, ka reikia zinoti.
del 4-pot vs 1-pot support'u efektyvumo pajautimo Vilniaus gatvese - abejoju kad ka pajaustum, nes tau paprasciausiai padangos neduos pajaust - jos turi per mazai sukibimo. prades kalt abs ir tiek. ir su standartiniais stabdziais juk abs kala be didesniu problemu..
dideliu stabdziu geris yra tame, kad jie yra n+k kartu atsparesni temperaturoms, t.y. ne taip greitai ikaista, ne taip greitai jauciasi "brake fade", o ju didesnis efektyvumas (t.y. didesnis neigiamas pagreitis) praktiskai pasireiskia tik tada, kai vaziuoji su slick'ais ar bent jau semi-slick'ais.
o jau jeigu skaiciuoji kainas, tai as skaiciuociau paprasciau.
standartiniu stabdziu komplektas (4 diskai + kaladeles), sakykime, kainuoja X lt
dideliu stabdziu komplektas, sakykime, kainuoja X+Y lt, plius suportai, ju tvirtinimas ir t.t. dar, sakykime, Z lt.
isistatai sumas i Y ir Z ir zinai kiek tau brangiau kainuos standartiniai normalus stabdziai VS dideli stabdziai.
asmeniskai as manau, kad nepavyks padaryti taip, kad Y + Z gautusi maziau nei 1500 lt.
pasimetyk link'ais kur toks setup'as butu 500 lt brangesnis uz standarini.
taip iseina, kad i 500 lt turi tilpti 4 supportai, tvirtinimai priekiui ir didesniu disku/kaladeliu skirtumas VS standartiniu disku/kaladeliu. skamba nelabai realiai.
-
Dėkui, kad prikėlei temą. Kaip tik norėjau ieškoti jos.
Kokios orientacinės kainos ventiliuojamų diskų? Kokias kaladėles naudojat? Ar didelis skirtumas prieš standartus?
Šiandien pamankštinau Alfonsą, tai užkaito stabdžiai. Nelabai smagu buvo, kai stabdai ir jauti, kaip silpnėja stabdymo jėga...
Labai didelis skirtumas standartinių paprastų ir ventiliuojamų. Pats turėjau standartus ir pakeitė Stepas prieš beveik kelis metus į ventiliuojamus didesnius. Gerokai efektyvesnis ir tikslesnis stabdymas. 8)
-
..........................................
Kas liečia 276 mod'ą galui (kas tokių negavo, nes mašiniuką keliais mėn. per seną nusipirko, kaip ir aš) kaip ir lyg viskas paprasta, nusukai - prisukai (tikiuosi)
Norint gale iš 251 pakeisti į 276 reikės tvirtinimų nuo 276, nes juk diską apgaubia suporto rėmelis ir apsauginė plokštė iš vidinės pusės. Vat su pačiais suportais tai neaišku - reiktų žiūrėt, nes abiejų diskų storis vienodas, bet gali būti kitų niuansų, kuriuos parašiau pradžioje komentaro. 8)
-
Įdomi diskusija apie stabdžius :alaus: Prie to paties gal kas pasidalintų nuomone už/prieš armuotų šlangelių sumontavimą.
-
Kaladėlės tikrai skirias:
Su 251 disku: 90 x 40 x 16,5
Su 276 disku: 95,8 x 43,9 x 15,8
ilgesnė, platesnė ir plonesnė, plonestė :o
Kaži ar įmanomas variantas, kad suportas, šį kart turiu omeny patį cilindriuką, būrų vienodas.
Pipai ką turėjai omeny sakydamas "Apsauginė plokštė" tą skardą už disko ? Jin tokia ploną, kad galima plikom rankom iš jos tulpes lankstyt, jei ir trukdys, aplankstysiu, apipjausiu px. žodžiu, nebent ji įtakotų patį tvirtinimą suporto (atlieka tarsi tarpinės"gaikos" vaidmeny)
Tvirtinimai suporto ir rėmelis, ką vadini tvirtinimu ir ką rėmeliu? Imetu krūvas Vizualizacijos iš Eper tai begztelk pirštu :D
276 suporto komponentų (pav) pavyzdžiu as supranu taip: 1 tvirtinimas, 3 rėmelis, ar kažkaip kitaip suprast jūsų mintį reiktų ? :-\
Aš bet kokiu atveju nuo kokios nors muštos ketinau viską lupt pilnai nuo (kelmo), taip jau suprantu suportą, o ne tik cilindriuką ar pan.
Eper mažai naudos, įsitikint, kas skirias, kas vienoda, vien "REAR SUPPORT" kaip cielo galima užtikt bent 10 skirtingų skaičių kuriuos išmeta, o jei dar pasidomėt, kaip tie skaičiukai laikui bėgant keitėsi. Dar nuo vakar akyse skaičiukai laksto :P
-
Pasimėgujam brėžinukais Eper'o :p
251 suportai:
(http://img443.imageshack.us/img443/9114/supdisk251.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/443/supdisk251.jpg/)
251 komponentai:
(http://img22.imageshack.us/img22/9448/251supasinside.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/22/251supasinside.png/)
276 Suportas:
(http://img213.imageshack.us/img213/4006/supdisk276.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/213/supdisk276.jpg/)
276 komponentai:
(http://img826.imageshack.us/img826/4581/276supasinside.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/826/276supasinside.png/)
-
276 diskui, suporto vidurių, skirtingų versijų, kodai, palyginimui ir manojo TS 01/04 (http://img96.imageshack.us/img96/6385/palyg.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/96/palyg.jpg/)
-
Įdomi diskusija apie stabdžius :alaus: Prie to paties gal kas pasidalintų nuomone už/prieš armuotų šlangelių sumontavimą.
Šitas daigtas man priešpaskutinėj vietoj, po Dot5.1 prieš dedant didesnį pagr. stab. cilindrą.
-
Žarnos priekyje tiks 166v6 supui, t.y sriegis antgalio, ilgis regis +/- irgi, nereiks mazgu rišt ;D
Belieka išsiaikint dėl galinių Bolt'ON ar visgi kažo reiks dagiau :)
-
Aš su tokiu paprastu klausimu (greičiausiai PiPPui):
Ko dar reikia perdarinėjant supportus į ventiliuojamus? Dabar 271 mm.
1. Disko
2. Supporto nuo 271mm
3. Kaladėlių
-
Aš su tokiu paprastu klausimu (greičiausiai PiPPui):
Ko dar reikia perdarinėjant supportus į ventiliuojamus? Dabar 271 mm.
1. Disko
2. Supporto nuo 271mm
3. Kaladėlių
1. Reikia ventiliuojamų diskų (284mm diametras, 22mm storis).
2. Reikia suportų su rėmeliais nuo ventiliuojamų diskų (284mm, 22mm storis)). Tinka nuo 2,0 TS, 2,5V6, 2,4JTD ir vėlesnių 1,9JTD, 1,8 TS, kur būdavo montuojami ventiliuojami diskai.
3. Na ir kas be ko kaladėlių tinkamų ventiliuojamiems diskams (tiksliau, didesniam diametrui - 284x22). Priklausomai ar yra davikliai ar nėra pas tave - kaladėlės dedamos atitinkamos.
4. Na, ir laiko, bei vietos viskam susidėti. Prie to pačio dar rekomenduočiau ir pasikeisti stabdžių žarneles į naujas (geriausiai metalizuotas, bet tiks ir paprastos).
Lyg ir nieko nepamiršau. Suportus išsivalyk, susitvarkyk ir jei yra galimybės/noras nusidažyk. Gražiau ir solidžiau atrodys. Jei dar ką prisiminsiu - brūkštelsiu. 8)
-
Dėkui už informaciją. Žarnelės pakeistos kai tvarkiau važiuoklę. Daug vargo keist suportus?
Ryt pradėsiu ieškotis detalių.
-
Esnyp, tik atsargiai shrotink, nes vizualiai labai panašūs 284 ir 271 supportai, Atrodo vizualiai viens prie veino nepaisant dydžio. nežinodamas neatskirsi.
Geriau ieškok tik tarp 2.0 ir 2,5, tai tikras būsi kad 284 ;)
-
Dėkui už informaciją. Žarnelės pakeistos kai tvarkiau važiuoklę. Daug vargo keist suportus?
Ryt pradėsiu ieškotis detalių.
Čia jau reiktų Stepono klaust. Jis keitė ir pirštus balnojosi... ;D
Šiaip, tai nieko ten labai ypatingo, tik viską nuosekliai dėliokis. Ir pasikviesk ką nors į pagalbą, nes reikės paskui stabdžius nusiorinti. ;)
-
Tauras jei ką priims atgal be problemų.
Šiaip, tai nieko ten labai ypatingo, tik viską nuosekliai dėliokis. Ir pasikviesk ką nors į pagalbą, nes reikės paskui stabdžius nusiorinti. ;)
Nu žiūrėsim kaip ten man gausis viskas ;D
Bandysiu vadovautis šia instrukcija: http://www.alfa156.net/tech/Alfa156Brakes.pdf
-
Aš su tokiu paprastu klausimu (greičiausiai PiPPui):
Ko dar reikia perdarinėjant supportus į ventiliuojamus? Dabar 271 mm.
1. Disko
2. Supporto nuo 271mm
3. Kaladėlių
1. Reikia ventiliuojamų diskų (284mm diametras, 22mm storis).
2. Reikia suportų su rėmeliais nuo ventiliuojamų diskų (284mm, 22mm storis)). Tinka nuo 2,0 TS, 2,5V6, 2,4JTD ir vėlesnių 1,9JTD, 1,8 TS, kur būdavo montuojami ventiliuojami diskai.
3. Na ir kas be ko kaladėlių tinkamų ventiliuojamiems diskams (tiksliau, didesniam diametrui - 284x22). Priklausomai ar yra davikliai ar nėra pas tave - kaladėlės dedamos atitinkamos.
4. Na, ir laiko, bei vietos viskam susidėti. Prie to pačio dar rekomenduočiau ir pasikeisti stabdžių žarneles į naujas (geriausiai metalizuotas, bet tiks ir paprastos).
Lyg ir nieko nepamiršau. Suportus išsivalyk, susitvarkyk ir jei yra galimybės/noras nusidažyk. Gražiau ir solidžiau atrodys. Jei dar ką prisiminsiu - brūkštelsiu. 8)
kaina metalizuotu matei? :D kai pamatysit tai nieks nesidesit :D
-
kaina metalizuotu matei? :D kai pamatysit tai nieks nesidesit :D
Nu mačiau ir ką? Geras ir ilgaamžis daiktas niekada pigiai nekainuos. 8)
-
o pas tave paprastos ar armuotos?
-
o pas tave paprastos ar armuotos?
Kolkas paprastos, bet kai bus labai tvarkoma 156, jai bus sutvarkytas, bei pakeistas ir šis komponentas kartu su viskuo. Ir šiaip. Panašu, kad pagaliau atėjo tie metai ir 156 visai žiemai bus pastatyta į garažą pokyčiams. Ir jie nusimato tikrai nemaži. Bet tebunie tai paliekam "ant" klaustuko.. 8)
-
kaina metalizuotu matei? :D kai pamatysit tai nieks nesidesit :D
Gal armuotų ? :smilie:
Ir kuo gi viską susitept, ar neverta viduriuot dėl to ?
http://xado.lt/konsistenciniai-tepalai/bendrosios-paskirties-tepalai/tepalas-suportams
http://xado.lt/konsistenciniai-tepalai/specialus-tepalai/tepalas-thermolube-1000
17 vs 71Lt ;D
-
Back to topic
Keli klausimai:
1. Gal žinot kokie cilindriukai 166 priekiniuose suortuose (Brembo) ? Regis skirtingo dydžio 38x29 ir 42x29 mm. bet gal klystu ? :-\
2. Kur tokių nusipirkt ? Nerandu :angry:
3. Ar "Brembu" cilindriukai patys "iššoka" ištraukus kaladėles ar kaip gale spaudi/suki, ir be spec tam daikto ilgai keikies ? ;) :-\
4. Dar rankoj nečiūpinau :angry: (čia ne klausimas ;D ;D ;D)
-
susistums be sukimo, cia tik galiniams toks bajeris yra del rankinio. kai viska rinksi tik nesugalvok kreipianciuju ir kitu vietu su salidolu tepti. vario pasta, purskiama vario pasta, dar egzistuoja kazkas pamasaus i silikonini arba tas tavo uz 71lt. guoliu tepalas(licio pasta) irgi netinka, granatu grafitinis dar blogiau. viska bandziau pats, per 6 metus eksplotacijos, ne is dieduku suzinojau ;)
-
O tai su kuo tepti?
Aš galvojau su http://www.autoaibe.lt/index.php?route=product/product2&path=1_54_5430&product_id=73885&typeno=0
-
O tai su kuo tepti?
Aš galvojau su http://www.autoaibe.lt/index.php?route=product/product2&path=1_54_5430&product_id=73885&typeno=0
tinka sitas :)
-
Back to topic
Keli klausimai:
1. Gal žinot kokie cilindriukai 166 priekiniuose suortuose (Brembo) ? Regis skirtingo dydžio 38x29 ir 42x29 mm. bet gal klystu ? :-\
2. Kur tokių nusipirkt ? Nerandu :angry:
Dėl aukščio negarantuota bet skersmuo 38 ir 42mm. Žiūrinėjau kažkada įdomumo dėlei tai LT niekur neradau tik Ebay, bet kaina abiem suportam gaunasi nevaikiška. Gali būti kad tinka nuo Peugeot 406 kupė Brembo suportu, gal dar kažkokių modelių kur suportai panašūs ėjo (Subaru impreza STi gal nes dydis panašus?)
-
O tai su kuo tepti?
Aš galvojau su http://www.autoaibe.lt/index.php?route=product/product2&path=1_54_5430&product_id=73885&typeno=0
tinka sitas :)
Abejoju :idea:
Mano kukliom žiniom nuo vario pagrindu tepaliukų gali pradėt abs davikliai, ar kiti, jei tokių turit, kvailiot, varis juk laidus :-\
-
Gali būti kad tinka nuo Peugeot 406 kupė Brembo suportu, gal dar kažkokių modelių kur suportai panašūs ėjo (Subaru impreza STi gal nes dydis panašus?)
kažkuriam kataloge radau kad atitikmuo Peugeot 607 3.0
406 brembai identiški GTA/GTV 3.0 tik ausys skirias, regis 85mm tarpas, o 166 plonesni brembai ir "pistonai" irgi.
-
O tai su kuo tepti?
Aš galvojau su http://www.autoaibe.lt/index.php?route=product/product2&path=1_54_5430&product_id=73885&typeno=0
tinka sitas :)
Abejoju :idea:
Mano kukliom žiniom nuo vario pagrindu tepaliukų gali pradėt abs davikliai, ar kiti, jei tokių turit, kvailiot, varis juk laidus :-\
tai jei tepi tik kreipainciasias ir tas vietas kur kalades slankioja kas tau ten durniuos. o jei ismirkysi visa stupica vario pastoje tai visko gali buti :D
-
O tai su kuo tepti?
Aš galvojau su http://www.autoaibe.lt/index.php?route=product/product2&path=1_54_5430&product_id=73885&typeno=0
tinka sitas :)
Abejoju :idea:
Mano kukliom žiniom nuo vario pagrindu tepaliukų gali pradėt abs davikliai, ar kiti, jei tokių turit, kvailiot, varis juk laidus :-\
tai jei tepi tik kreipainciasias ir tas vietas kur kalades slankioja kas tau ten durniuos. o jei ismirkysi visa stupica vario pastoje tai visko gali buti :D
Taigi spaudžiasi, taškosi ir tt. nežinau, šitą girdėjau daug kartų, forume ir :-\
-
http://ru.eparts24.eu/partscatalogue/p422902-frenkit---,11-P422902-0380-02248--P422902~2FRE.aspx jei taip tada dar ne taip skauda :-\
Nes Ebay, liba ~100 svarų visi + galas arba po 17-18 svarų vnt :)
-
Gavau iš Laimio visą komplektą (diskai, suportai, kaladėlės) už 100 Lt :alaus:
Niekur nerandu vario pastos. Kuo dar galima tepti?
-
Gavau iš Laimio visą komplektą (diskai, suportai, kaladėlės) už 100 Lt :alaus:
Niekur nerandu vario pastos. Kuo dar galima tepti?
MMMmm kaip efektyvu su senais kaliošais... Ok whatever....
-
Kas ieško tas randa {166 v6 Alfom} 8) ;)
cilindriukai
=502&data[id_model]=3891&data[id_model_detail]=15694&data[id_part]=10906&data[sort]=]http://www.interauto.lt/?action=catalog_part_view&data[id_make]=502&data[id_model]=3891&data[id_model_detail]=15694&data[id_part]=10906&data[sort]= (http://www.interauto.lt/?action=catalog_part_view&data[id_make)
po vieną
%3D502%26data[id_model]%3D3891%26data[id_model_detail]%3D15694%26data[id_part]%3D10907%26data[sort]%3D]http://www.interauto.lt/?action=catalog_part_info_view&art_id=3183637&return=action%3Dcatalog_part_view%26data[id_make]%3D502%26data[id_model]%3D3891%26data[id_model_detail]%3D15694%26data[id_part]%3D10907%26data[sort]%3D (http://www.interauto.lt/?action=catalog_part_info_view&art_id=3183637&return=action%3Dcatalog_part_view%26data[id_make)
komplektas + gumytės
O svarbiausia ne 100 svarų :D :D :D
-
Diskai su kaladėlėm neseniai keisti ;)
Dar paėmiau iš Autogralio galinius diskus. Fast Original. Įdomu kaip laikys.
-
Pradėjau nuo galo. Pabaigiau ties pirmu ratu ;D Niekaip nepasidavė diskas... Teks luktert papildomų pajėgų ^-^
-
Pradėjau nuo galo. Pabaigiau ties pirmu ratu ;D Niekaip nepasidavė diskas... Teks luktert papildomų pajėgų ^-^
papildomos pajegos yra p. Kūjis :D gerai voztelk ir nukris, paskui tik nepamirsk stebules gerai nuvalyti nuo rudziu, kad naujas diskas gerai priglustu
-
Bandžiau aš patrankyt, bet kažkaip nepasiduoda. Matomai apsauga sugeria smūgius.
-
p*sk gerai per pati stabdymo pavirsiu su geru plaktuku is pusės jegos :)
-
Gali būti, kad sulanksčiau stupicą? Uždėjus naują diską ir sukant ryškiai matosi, kad nelygiai sukasi...
-
Abejoju ar taip paprastai sulankstysi stupicą... Ten juk grynas storas metalas. Žiūrėk diską, gal jis šleivai stovi.
-
Uždėjus ratą ir prisukus normaliai, lyg ir susitvarkė.
Bet yra kita problema, neatšoka stabdžių kaladėlės. Sunkiai sukasi ratas. Supportai prieš pusę metų tvarkingai atrestauruoti, negali strigti. Ir dar negana to, sustuminėdamas cilindriuką sugadinau gumą. Reiks remont. komplekto?
Meistras už geros savaitės tik laisvas, greičiausiai reiks pačiam knistis...
-
Uždėjus ratą ir prisukus normaliai, lyg ir susitvarkė.
Bet yra kita problema, neatšoka stabdžių kaladėlės. Sunkiai sukasi ratas. Supportai prieš pusę metų tvarkingai atrestauruoti, negali strigti. Ir dar negana to, sustuminėdamas cilindriuką sugadinau gumą. Reiks remont. komplekto?
Meistras už geros savaitės tik laisvas, greičiausiai reiks pačiam knistis...
Reiks, nes stabdžių skystį pradės leist pro tą vietą.
-
O gal baikit teršt temą, su "oi sunisau gumytę" ir pan.
Tema pradėta su mintim pasisemmt ir pasidalint detalėmis ryšium su stabdžių sistemos keitimu "mandresne" :mzp:
-
http://ic-lt.intercars.eu/?lang=LT#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?msg=Katalog&wit=ICKATALOGWEB&call=daj_tdGrupyS¬itle=1
manyciau kad diskusija apie dydelio efektyvumo stabdziu sistemas turetu baigtis ties siuo ir pagrindinio stabdziu cilindro, bei stabdymo jegos reguliatoriaus pakeitimu I nasesnius su reguliavimo galimybe
standartiniai stabdziai , bent maniskeje 156 sw 1.9jtd yra efetyviausi is iki siol bandytu.,
daug laiko praleistu kacergines ziede, bei gatvese, tiesa vairuojant bmw., su padidintais stabdziais ir sportinem kaladelem..
miesto gatvese nemanau ar reikia efektyvesniu,,..
megstantiems palakstyt trasoje savaitgaliais ir pilnai pakanka standarto., na nebent labiau austai temperaturai atsparesniu kaladeliu, bei kokybisko skyscio
o visa kita manyciau bereikalingas pinigu metymas..., be to manau kad stabdziai yra paskutine vieta I kuria investuot reiketu,
-
sorry nuoroda neveikia, bet manau kas nores , susiras paieskoje dydelio efektyvumo stabdziu komplektas
-
Jeigu mano 156 '98 stabdytų taip kaip 156 SW '01 galo - nieko nekeisčiau.
-
be to manau kad stabdziai yra paskutine vieta I kuria investuot reiketu,
Sorry, bet kaip tik manau, kad nuo stabdžių reikia pradėti tobulinimus, o ne nuo kitų komponentų. Svarbiausia - saugumas. O didžiausią dalį saugumo (po pačio vairuotojo) suteikia būtent stabdžių sistema. 8)
-
Mano kuklia nuomone, jei stabdžiai yra 100% gamykliniai ir 200 % tvarkingi - jokių papildomų bajerių nereikia. Jei leki į trasą - tebunie kažkas mandresnio. Aš manau, kad po miestą važinėjant pagal KET pilnai užtenka to, ką gamykla sumontavo į mašiną.
-
Ei,klounai ar nuo to jums pailges?Kazkokie juokingi esat,ar ant tiek nevykeliai kad tvarkongo standarto neuztenka?Tada parasiuta prisikabinkit jomajo:))))))
-
na manau cia susirinke toil grazu neklaunai....
diskusija vienokiu ar kitokiu atveju visada padeda surast teisingus sprendimus....
gryskim prie temos
Jeigu mano 156 '98 stabdytų taip kaip 156 SW '01 galo - nieko nekeisčiau.
skirtumas priekiniai stabdziai... ventiliuojami... efektyvesnis stabdymas didesniais greiciais, miesto salygom jokio skirtumo
be to manau kad stabdziai yra paskutine vieta I kuria investuot reiketu,
Sorry, bet kaip tik manau, kad nuo stabdžių reikia pradėti tobulinimus, o ne nuo kitų komponentų. Svarbiausia - saugumas. O didžiausią dalį saugumo (po pačio vairuotojo) suteikia būtent stabdžių sistema. 8)
taip. saugumas svarbiausia, taciau pradet reikia nuo tarpines tarp vairo ir sedynes
o ne nuo stabdziu
.... po to tokie ir laksto su efektyvesniais stabdziais ir proto 0
-
vaidasAR, ne visai. Galas irgi skiriasi. Didesnis diametras. Ko pasekoje užmynus stabdį mašina vos ne į žemę sulenda stabdydama.
-
gal gi uztektu tada FL stabdzius deti, manau dydesniu perdarimu apart suportu ir disku nereiketu, bet vel gi...kaina ir rezultatas ar jis atitinka
as nieko pries visokius upgradus ir tuningus,
saunu kai yra noras ir galimybes
o ar reikia kad ji lystu I zeme :)
-
Perskaiciau beveik visa sia tema ir turiu kelias mintis prideti arba patvirtinti.
Visu pirma is bendro isprusimo zinau, jog stabdziai yra ne kas kita, kaip trinties pagalba sumazinti arba paversti kinetine energija i silumos energija.
Jeigu kam idomu, kaip pavyzdi paimu: stabdymas automobilio sveriancio 1400 kg nuo 130 km/h iki 50 km/h isskiria apie 777 kJ. Sitos energijos uztenka uzvirinti daugiau kaip litra vandens nuo 20 laipsniu celsijaus iki 100. Tai va, jeigu stabdymas ivyksta vos per pora sekundziu, tai turbut lengva isivaizduoti kiek silumos ten yra generuojama. Jeigu kas matet Le Mann lenktynes nakties metu, tai stabdziai ten dega tikraja ta zodzio prasme...
Taigi, isvada butu ausinimas ir dar karta ausinimas. Gatvese naudojamo auto uztenka ausinamu disku, turbut... na o i trasa lendant, tai butinai turi buti atvestos zarnos nuo priekinio buferio ir nutaikytos i suportus/diskus. Tai patvirtina ir cia vieno forumiecio pasisakymas, cituoju:
"mano GTV6 yra raizyti black diamond su ferodo ds2500 kaladelemis - toks setup'as normaliai dirbt pradeda tik gerokai pakaitintas.
o lakstant po nemuno zieda atlaiko kokius 5 ratus ir pradeda perkaisti - truksta ausinimo. stabdziu efektyvumas nelabai smarkiai krenta, matyt padeda teisingas stabdziu skystis, o bet taciau prasideda garsiai visokie nemalonus ir po tokio pasilakstymo dar koki menesi vazinejant gatvemis valosi kaladeles nuo sudeguliu."
Antra, stabdziu skystis yra daug svarbesnis, nei daugelis turbut isivaizduoja. Jis ne tik turi buti atsparus aukstom temperturom, bet svarbiausia neprarsti savo savybiu per tam tikra uzkaitimo ir atsalimo ciklu skaiciu. Kuo geresnis, tuo labiau jis bus atsparesnis tiems ciklams ir jis islaikys "stangruma" minant stabdziu pedala. Sarvuotos slangeles cia prisideda taip pat nemazai prie stabdziu pedalo stangrumo. Paprasciausiai jos tiek neleidzia amortizuoti. Taigi ATE super blue, motul DOT 4 yra gerai zinomi ir sporto patikrinti skysciai. Yra, aisku, ir daugiau. Netgi kasdien naudojamom masinom skysti rekomenduociau keisti ne veliau nei trys metai, neatsizvelgiant netgi i pravaziuota kilometru skaiciu. Tai yra "sviezias" produktas kurio savybes prasteja su laiku.
Kas liecia suportus, diskus ir panasiai, tai cia nera ribu pasirinkime. Kuo didesniai diskai (diametro atzvilgiu), tuo geriau jie stabdys. Taip pat ir suportai: aliuminiai, dideli ir daugiacilindriai dirba daug efektyviau nei spyziniai ir panasiai. Kaladeles skiriasi dar ir tuom, jog vienos cypia ir yra pritaikytos dirbti prie aukstu temperaturu, na o kitos, minkstesnes, bet sueina i dulkes vos tik gerai padrozus. As pats esu isbandes "yellow pagids" ir galiu pasakyti, jog ant standartiniu stabdziu niekaip nesugalvociau juos deti. Bet stabdziai buvo isimintinas ispudis... :) Masina Porsche 944 S2.
-
Liuduks, tau kartais sito nereikia? ???
Aprasyk, kaip tau sekasi konvertuoti is 166 i 156.
Jeigu darysies situos adapterius is kokio aliuminio, tai prasinesk... Gal atsiras daugiau norinciu
-
Liuduks, tau kartais sito nereikia? ???
Aprasyk, kaip tau sekasi konvertuoti is 166 i 156.
Jeigu darysies situos adapterius is kokio aliuminio, tai prasinesk... Gal atsiras daugiau norinciu
Prisegu dar ir CAD "brezinius". Reikalui esant, galiu ir Solid Edge fil'a prisegti.
-
Brėžiniai yra. Randat kokią firmelę kuri turi pvz.: plazminį metalo pjaustymą ir kronsteinai gatavi.
Jei jau nerasit kas gali išpjaut, kreipkitės, padėsiu.
-
dabar prisipazinkit, kuris cia is jusu pardavinejat? :alaus:
http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-166-front-brembo-calipers-/251316482084?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a83a13024
Kaina, turbut, derinama, jeigu kalbama lietuviskai ;D
-
Brėžiniai yra. Randat kokią firmelę kuri turi pvz.: plazminį metalo pjaustymą ir kronsteinai gatavi.
Jei jau nerasit kas gali išpjaut, kreipkitės, padėsiu.
Geriausia butu su vandens pjaustykle is lektuvinio aliuminio. Galesiu gal sia savaite FEM analize padaryti (namuose neturiu ANSYS). Na, ziuresim ar yra kokia paklausa... Liuduks, pabus musu pilotas-bandytojas su convert kit'u is 166 i 156 :D
-
Jei yra susidomejimas, tai greitu metu turesiu brembinius suportus nuo 166, ir komplekta visiskai nauju Mintex kaladeliu..priekis+galas :)
-
Panašu liuduks nebereikės monologais rašyti, turės žmogus su kuo padiskutuot:D
-
Po FEM inicijuotos analizes, galima teigti, jog sitie adapteriai (tiek is aliuminio, tuo labiau is gelezies) atlaiko su geru marginalu apie 10^5 N, kas reiskia apie 10 tonu apkrova (irgi gerai "uzdejau", sakykim stabdant auto 2t svorio po bulviekasio lekiant 250 km/h greiciu su r-padangom...). Realiai, tai cia gerokai perdeta apkrova.
Aliuminio (duraliuminio) kritiska apkrova butu apie 40 gigapaskaliu, atitinkamai gelezies apie 150 gigapaskaliu... (Young's modulus Al=70GPa, FE=200GPa)
FEM rezultatai rodo, jog detales auksciausia apkrova gali siekti iki 1,7 GPa... ;D
Taigi, draudimo kompanija gali ramiai miegoti...
-
Liuduks, tau kartais sito nereikia? ???
Aprasyk, kaip tau sekasi konvertuoti is 166 i 156.
Jeigu darysies situos adapterius is kokio aliuminio, tai prasinesk... Gal atsiras daugiau norinciu
Jep šitą buvau užtikęs ir dar kelis ar tai ne alfaowner, bet.....
Mano asmeniniai skaičiavimai rodė, ką kito, patirtis, dar kitą :angry:
Esmė tokia:
xochič pravilno, delaj sam, na dereve ili paxozo, i proviriaj.
Nes bus kaip man, turiu 155 gatavus v6, gal kam reik :)
P.S. as jau stačiau 1centą (1mm) tarp kaladėlės supporte įstatytos, ir disko vidinio krašto, bent jau turimų kaladėlių, kurias tikrai keisiu (nepatiko)
ir šito brežinio atstumas tarp skylių (100 ir 150) atrodo čiut mažokas :loud:
-
Liuduks, tau kartais sito nereikia? ???
Aprasyk, kaip tau sekasi konvertuoti is 166 i 156.
Jeigu darysies situos adapterius is kokio aliuminio, tai prasinesk... Gal atsiras daugiau norinciu
Jep šitą buvau užtikęs ir dar kelis ar tai ne alfaowner, bet.....
Mano asmeniniai skaičiavimai rodė, ką kito, patirtis, dar kitą :angry:
Esmė tokia:
xochič pravilno, delaj sam, na dereve ili paxozo, i proviriaj.
Nes bus kaip man, turiu 155 gatavus v6, gal kam reik :)
P.S. as jau stačiau 1centą (1mm) tarp kaladėlės supporte įstatytos, ir disko vidinio krašto, bent jau turimų kaladėlių, kurias tikrai keisiu (nepatiko)
ir šito brežinio atstumas tarp skylių (100 ir 150) atrodo čiut mažokas :loud:
Nu jo, tie breziniai cirkuliavo cia sia vasara aplinkui. As is alfapower.nu radau. Kazkas juos jau ir spejo issipjaustyti. Tiesa, nezinau koki rezultata gavo. Cia toks turejo gautis set up'as: 166 suportai, GTV 3.0 diskai 305mm ir 166'os kaladeles.
Realiai, tai as neturiu nei tu suportu nei ko... pasikliaunu interneto platybiu teikiamais matmenim :) . Gal truputeli naiviai, nezinau. Bet tavo sakei yra kazkiek senesne. Gal tvirtinimas yra dar kitoks pas ja?
Geriausiai butu, jeigu tu kazkiek primestum matmenis, tada padarom brezini. Surandam 3D printeri su termoplastais, padarom prototipa, montuojam/koreguojam ir turim rimta konkurentini produkta po pateikimo pagaminti kokiai metalo apdirbimo imonei! Paskui visa EU-alfisti populiacija prekinasi... :du:
-
Naivumas mūsų priešas.
Vienas LT autritetas pasiūlė brėžinius:
"Tai aš turiu, man baltarusis alfistas atsiuntė"
"Čia tikrai 156'ai"
"Taip tikrai"
Padaryti laikikliai, nusinuoginta stupica - "Pyp pyp pyp" :angry: :angry: :angry:' aišku ne tie
"Čia ne 156'ai"
"Tai taip čia 147"
"negali būti"
"nežinau, jis tipo 147'ai darėsi"
O, naudojantis internetu, berlinasportiva užtikti bent jau iš foto, identiški, kaip autorius rašė 155 q4/v6 kur buvo 284 diskas, o gal ir kitoms tinka velniai žino.
TAIP, KAD ŽMOGAU, PIxKIS PATS ILGAI NUOBODŽIAI, BET NEPASITIKĖK
Jei kam reik kreipkitės yra gatavi plieniniai 155 perėjimai 166 brembui su 305 disku (tinka fiat coupe 20vt)
-
Truputis rezultatų, dar yra kur padirbėt...
(http://img689.imageshack.us/img689/8391/tfzu.jpg)(http://img543.imageshack.us/img543/5152/xp6l.jpg)
(http://img585.imageshack.us/img585/5249/8yvb.jpg)(http://img836.imageshack.us/img836/1395/wegz.jpg)
-
Truputis rezultatų, dar yra kur padirbėt...
(http://img689.imageshack.us/img689/8391/tfzu.jpg)(http://img543.imageshack.us/img543/5152/xp6l.jpg)
(http://img585.imageshack.us/img585/5249/8yvb.jpg)(http://img836.imageshack.us/img836/1395/wegz.jpg)
Tarp padangu disko ir suporto - labai graziai atrodo.
Tarp stabdziu disko ir suporto kiek suprantu yra keliu milimetru ertme, ar ne? Na, tai uztenka gi, ar ne?
O ko dar truksta? Kaip montavimas? Ar turi originalu brezini su matmenim ir panasiai? ;D
P.S. Baltarusiai ant skaiciu nelabai? ???
-
Atsakymas vienoj iš foto - centas (1mm) ir dar plaukelis telpa tarp kaladėlės ir disko vidinės atbrailos :angry:
Papildysiu vėliau.... nėr laiko dabar
-
Cia radau pas vokiecius kazkokia schema kokie stabdziu diskai su kuriom kaladelem sudraugauja. Gal kam idomu bus.
-
kas šaltinis?
-
kas šaltinis?
Ralf Schmitz ;D
http://www.at-rs.de/
-
Atėjo laikas mano 159-tai pasikeisti stabdžių trinkeles. Pašniukštinėjus internete, pasidomėjus kainomis tapo aišku, kad Ferodo Premier kainuoja labai panašiai kaip ir Autobravoj "originalios". Dvigubai pigesnės Magneti Marelli, beveik trigubai Bosch, Raicam ar Woking. Gal turit atsiliepimų apie išvardintų gamintojų trinkeles, arba gal galit ką rekomenduoti?
-
cia apie brembo stabdzius? deciau Ferodo, TRW, ATE, Brembo. jei ant senu ir jau labiau pavargusiu disku, tai deciau kazka is pigiausiu
-
stabdžiai ne brembo ir diskai liks seni, nes dar puikiai išsilaikę.
-
http://1drv.ms/1gFbPCc
Pirktuose suportuose liko kaladėlės. Atrodo, kad mėsos dar daugiau nei reikia. Ar pirkt naujus ir nesukt kiaušų?
-
Jei diskus dedi naujus ir nori juos greiciau sugadinti, tai pirmyn :) Jei diskai bus is to pacio komplekto tada viskas ok.
-
Diskai seniai jau išėję į geresnį gyvenimą. Diskus naujus pirksiu.
-
Diskai seniai jau išėję į geresnį gyvenimą. Diskus naujus pirksiu.
Tai ir naujas kaladėles tuo pačiu dar nusipirksi, vadinasi. 8)
-
http://1drv.ms/1gFbPCc
Pirktuose suportuose liko kaladėlės. Atrodo, kad mėsos dar daugiau nei reikia. Ar pirkt naujus ir nesukt kiaušų?
Mesos dar daug, bet pleisto forma nudile, jei netingetum nuslifuot lygiai, gal dar panaudotum, kita vertus, neaisku kokios kalades, jei is "made in ee" tipo, galbut neverta.
-
Firma: fomar friction
-
http://1drv.ms/1gFbPCc
Pirktuose suportuose liko kalad—l—s. Atrodo, kad m—sos dar daugiau nei reikia. Ar pirkt naujus ir nesukt kiaušų?
Mesos dar daug, bet pleisto forma nudile, jei netingetum nuslifuot lygiai, gal dar panaudotum, kita vertus, neaisku kokios kalades, jei is "made in ee" tipo, galbut neverta.
O kuom etiška produkcija blogai? :D
-
http://1drv.ms/1gFbPCc
Pirktuose suportuose liko kaladėlės. Atrodo, kad mėsos dar daugiau nei reikia. Ar pirkt naujus ir nesukt kiaušų?
Geras, bet brangesnis variantas - nusipirk naujus diskus ir naujas kaledeles, o tas kurias turi naudotas ir geras - pasilik, kai prieis eile keisti naujas ant naudotu disku galesi uzdeti ir sunaudoti ;)
arba pigesnis variantas - susirask devetus gerus diskus ir susidek juos ir tas kaladeles - vaziuosi ir vargo nematysi ir pinigu atliks nemazai :) esu taip dares praeityje, kai studentiskai metais pinigai buvo svarbu - vaziavo, nei vibravo, nieko, kaip su naujomis riedejau (ant alfos 155/164 isbandytas dalykas) :)
p.s. nuotaukoje kaladeles cia yra puikios ir panasu kad neseniai uzdetos naujos ;)
-
Rinksiuosi pirmąjį variantą, pasiliksiu ateičiai. Dabar norisi maksimalaus rezultato.
-
http://1drv.ms/1gFbPCc
Pirktuose suportuose liko kaladėlės. Atrodo, kad mėsos dar daugiau nei reikia. Ar pirkt naujus ir nesukt kiaušų?
p.s. nuotaukoje kaladeles cia yra puikios ir panasu kad neseniai uzdetos naujos ;)
Paziurek geriau, kiek jos puikios.
-
http://1drv.ms/1gFbPCc
Pirktuose suportuose liko kaladėlės. Atrodo, kad mėsos dar daugiau nei reikia. Ar pirkt naujus ir nesukt kiaušų?
p.s. nuotaukoje kaladeles cia yra puikios ir panasu kad neseniai uzdetos naujos ;)
Paziurek geriau, kiek jos puikios.
Dabar isizejau geriau ;D srotas, bent jau dvi ;D
-
http://1drv.ms/1gFbPCc
Pirktuose suportuose liko kaladėlės. Atrodo, kad mėsos dar daugiau nei reikia. Ar pirkt naujus ir nesukt kiaušų?
p.s. nuotaukoje kaladeles cia yra puikios ir panasu kad neseniai uzdetos naujos ;)
Paziurek geriau, kiek jos puikios.
Dabar isizejau geriau ;D srotas, bent jau dvi ;D
Esnyper, daryk išvadas apie savo stabdžius !!!
-
Nu jei vanagiux sako, kad šrotas, tai tikrai mesiu lauk ryt iš ryto :D