Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: vytuxx 2011-12-18 14:40
-
Atsirado tokia beda pradejo sunkiai jungtis 2 begis,kai jungi nuo aukstesniu apsuku. Jungiant ant mazesnio greicio viskas ok. Nuo ko reiketu pradet ieskot bedos,nesinori lupt dezes laukan :(
-
Atsirado tokia beda pradejo sunkiai jungtis 2 begis,kai jungi nuo aukstesniu apsuku. Jungiant ant mazesnio greicio viskas ok. Nuo ko reiketu pradet ieskot bedos,nesinori lupt dezes laukan :(
Sinchronizatoriai??
-
Panaši problema 1 ir 2 bėgiai sunkiai jungiasi iš aukštesnių bėgių, bet ne visada. Be to labai priklauso nuo greičio. Apie sinchronizatorius ir aš galvojau, šiaip kai pripranti, tai netrukdo.
-
Pasikeist grečių dežės tepalus ! Ir aš nejuokauju :mzp:
-
kas kiek reikia keist tepalus dežėj? Nes jie keisti prieš metus, tai kažkas 25stukos
-
Kas 100 tūkstančių, šiaip nėra tikslaus skaičiaus patikrini jai geras alyvos lygis ir nesuki galvos dėl to
-
Kas 100 tūkstančių, šiaip nėra tikslaus skaičiaus patikrini jai geras alyvos lygis ir nesuki galvos dėl to
Nu nu nu, pasivažinėk 200000 km pažiūrėsiu, o šiaip KM viena, laikas kita, jei mašina 10m stovėjus tas pats velnias.
-
Pasikeist grečių dežės tepalus ! Ir aš nejuokauju :mzp:
Artimiausiu metu bus keiciami,bet snd vazinejau begiai kuo puikiausiai jungiasi,tai masciau arba tepalo gal per mazai arba traukutes tos negali but isdile ? koky tepala geriausia pilt y deze ?
-
Zmones is kur jus traukiat tokius biesus, kad kas 100000 ar net daugiau!? Poto ir atsiranda postai, apie byrancias pavaru dezes ir neisimetancius begius. Bent jau Liqui moly manuale raso kas 80000km keist. O jei dar sellespeed isvis kas 20000km!!!
Cia duomenys apie tepalus, issirenkat modeli ir matot KIEK, KAS ir KAS KIEK pilama: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/ht_oelwegweiser_e.html
-
man prie to pačio bet kitaip :D zodziu pirmas minusas lauke ir bedeles, ilipus i salta masina jungiasi pavaros tik pirmyn ir atgal ta parame tecia ketvirta, neina riciago niekaip i sonus pasukt kad ijungt kitas pavaras. Pasildzius masina po 5 min viskas ore, bet taip nebudavo ankstesnem ziemom. Kas cia prisale? traukutes ar kas? Kiek gali kainuot taisyt?
-
man prie to pačio bet kitaip :D zodziu pirmas minusas lauke ir bedeles, ilipus i salta masina jungiasi pavaros tik pirmyn ir atgal ta parame tecia ketvirta, neina riciago niekaip i sonus pasukt kad ijungt kitas pavaras. Pasildzius masina po 5 min viskas ore, bet taip nebudavo ankstesnem ziemom. Kas cia prisale? traukutes ar kas? Kiek gali kainuot taisyt?
Panašu, kad gali būti užšalęs vienas iš bėgių perjungimo trosų. Bet prieš puolant jį tvarkyt sveika būtų patikrint, ar tikrai jis kaltas. Paprasčiausia būtų atjungti trosą nuo bėgių perjungimo mechanizmo ant greičių dėžės ir tada pažiūrėti ar vis dar sunkiai vaikšto "ryčiagas". Jei ir toliau vaikšto sunkiai - kaltas trosas, jei vaikšto lengvai - kalta svirtelė bėgių perjungimo mechanizmo (na arba buvo užšalęs trosas, bet beardant jis atšilo... :D) Kad patogiai dasikast iki to mechanizmo, reikia išimt akumą ir akumo "lentyną" (darbo tikrai nėra daug).
Jei kaltas trosas, galima bandyt jį tept, bet tai greičiausiai būtų laikina, kaip ir stabdžių trosam. Naujas kainuoja neprotingai brangiai, taip kad turbūt reikėtų ieškot gero dėvėto, bet tai irgi loterija. Be to, trosus pakeist nemažai ardymo, ypač "ryčiago" pusėj, nes jie keičiami "per apačią". Jei kalta svirtelė, tai viskas paprasčiau - tereikia ją išimt, gerai nuvalyt (tiek ją, tiek skylę iš kurios ją išėmei), sutept ir viską surinkt atgal. Jei reiks, galiu įmest svirtelės tvarkymo nuotraukų - prieš kelias savaites tvarkiau AR 147 1.9 JTD 16v.
-
man prie to pačio bet kitaip :D zodziu pirmas minusas lauke ir bedeles, ilipus i salta masina jungiasi pavaros tik pirmyn ir atgal ta parame tecia ketvirta, neina riciago niekaip i sonus pasukt kad ijungt kitas pavaras. Pasildzius masina po 5 min viskas ore, bet taip nebudavo ankstesnem ziemom. Kas cia prisale? traukutes ar kas? Kiek gali kainuot taisyt?
Panašu, kad gali būti užšalęs vienas iš bėgių perjungimo trosų. Bet prieš puolant jį tvarkyt sveika būtų patikrint, ar tikrai jis kaltas. Paprasčiausia būtų atjungti trosą nuo bėgių perjungimo mechanizmo ant greičių dėžės ir tada pažiūrėti ar vis dar sunkiai vaikšto "ryčiagas". Jei ir toliau vaikšto sunkiai - kaltas trosas, jei vaikšto lengvai - kalta svirtelė bėgių perjungimo mechanizmo (na arba buvo užšalęs trosas, bet beardant jis atšilo... :D) Kad patogiai dasikast iki to mechanizmo, reikia išimt akumą ir akumo "lentyną" (darbo tikrai nėra daug).
Jei kaltas trosas, galima bandyt jį tept, bet tai greičiausiai būtų laikina, kaip ir stabdžių trosam. Naujas kainuoja neprotingai brangiai, taip kad turbūt reikėtų ieškot gero dėvėto, bet tai irgi loterija. Be to, trosus pakeist nemažai ardymo, ypač "ryčiago" pusėj, nes jie keičiami "per apačią". Jei kalta svirtelė, tai viskas paprasčiau - tereikia ją išimt, gerai nuvalyt (tiek ją, tiek skylę iš kurios ją išėmei), sutept ir viską surinkt atgal. Jei reiks, galiu įmest svirtelės tvarkymo nuotraukų - prieš kelias savaites tvarkiau AR 147 1.9 JTD 16v.
būčiau laibai dėkingas jei galėtum pasidalint tom nuotraukom, pradėsiu nuo svirtelių
-
Vadinasi, viskas vyksta daug maž taip (bent jau AR 147 1.9 JTD 16v): atjungi ir išimi akumą; tada nuimi dangtelį nuo saugiklių/relių bloko prieš akumą, jį "atverti" vertikaliai ir iškabini iš laikiklių (prieš tai nuo apačios atjungęs vieną jungtį - turėtų būti aišku, kurią) ir patrauki visą bloką į priekį, kad nemaišytų; tada nusuki to relių bloko laikiklį (3 veržlės - viena apačioje, dvi - šone link akumo); paskui seka akumo padėklas - iš viršaus šone link sparno yra 3 varžtai ir dar vienas yra po padėklu, priekinėje jo dalyje, bet jį pakanka atlaisvinti - padėklas nusimauna nuo jo į viršų (pas mane to varžto jau aplamai nebuvo); tada išlaviruoji padėklą lauk ir gauni daug maž laisvą priėjimą prie greičių dėžės viršaus. Bėgių perjungimo mechanizmas su į jį ateinančiais trosais yra "gilumoje", iš viršaus maišo ABS blokas, bet pasistengus jau galima prie jo knibinėtis.
-
Kadangi man buvo aišku, kad problema svirtelėje, trosų aš neatjunginėjau, bet norint, galima dabar atjungti trosą ir patikrinti, ar jame bėda. Atjungti reikia tą trosą, kuris ateina prie svirtelės viso to mechanizmo „užnugaryje“, apačioje (nuotraukoje nesimato), nes jis valdo bėgių porų parinkimą, kai „ryčiagas“ vaikšto į šonus. Kita vertus, jei jau valysi svirtelę, paprasčiau yra atsukti svirtelės varžtą priekyje, nuimti priekinę jos dalį (kurios vienas galas įsistato į išpjovą bėgių perjungimo ašyje po guminiu gaubtu) ir tada atsargiai išstumti svirtelės ašį - šiek tiek švelnios prievartos ir ir ji išsitrauks net ir neatjungus troso. Dabar reikia viską pravalyti (pvz. smulkiu švitriniu), sutepti tirštesniu tepalu ir viską surinkti atgaline tvarka.
Tiesa, yra dar vienas niuansas - abiejuose svirtelės ašies galuose yra kaip ir plastikinės įvorės (paskutinėje nuotraukoje viena matosi ant svirtelės, o kita - skylėje, šiek tiek nulaužtu krašteliu). Kiek skaitinėjau, bėda gali būti ir jose - tipo jos sukietėja ir dėl to pradeda strigt pati ašelė. Jas jau nusipirkau naujas Autobravoje (keinavo po kelis litus) - reiks artimiausiu metu pakeist, nes po valymo bėgių jungimas smarkiai pagerėjo, bet tnorėtųsi dar šiek tiek laisvumo.
-
Galit pasakyt kuriuos varztus reikia atsukt norint pakeist dezes tepalus ,kad nereiketu ieskot :smilie: arba su foto kazka
-
Galit pasakyt kuriuos varztus reikia atsukt norint pakeist dezes tepalus ,kad nereiketu ieskot :smilie: arba su foto kazka
is priekio automobilio jeigu ziuri i greiciu deze-vienintelis didelis varstas siasiakampis ant 12 ;)
-
O kur bedos ieskoti, jei svirtis per laisvai i sonus vaiksto. Ijungus begi ja gali i sonus nesunkiai pajudinti (ateityje ijungus begi laisvumas pasidaro toks pats, kaip ant laisvo). Cia jungtis prie dezes ziuretis ar kazkur prie riciago? Gal kas tiksliai zino, kuria butent dali reikia keisti?
-
Galit pasakyt kuriuos varztus reikia atsukt norint pakeist dezes tepalus ,kad nereiketu ieskot :smilie: arba su foto kazka
is priekio automobilio jeigu ziuri i greiciu deze-vienintelis didelis varstas siasiakampis ant 12 ;)
Dekui
-
O kur bedos ieskoti, jei svirtis per laisvai i sonus vaiksto. Ijungus begi ja gali i sonus nesunkiai pajudinti (ateityje ijungus begi laisvumas pasidaro toks pats, kaip ant laisvo). Cia jungtis prie dezes ziuretis ar kazkur prie riciago? Gal kas tiksliai zino, kuria butent dali reikia keisti?
Greičiausiai čia bus problema ričiago pusėj - panašu, kad kaip tik tokia problema ir jos sprendimas aprašyti čia:
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=48734
-
Klausimelis: 156 toj alfoj ta svirtele kuri itakoja 1-mo ir galinio begio strigima stovi kaip ir tose 147 foto, kurios imestos cia? :smilie: