Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Markas 2011-12-18 14:21
-
Sveiki...turiu Alfa Romeo 166 3,0l apd.2000m.pries keleta dienu pakeiciau akumuliatoriu,uzvedu masina,apsukos normalios,bet nepriima visiskai gazo.beto uzsidege spidometre raudono purkstuko simbolis...kazin kas tai per beda,ka daryti,ka keisti???Aciu. :alaus:
-
gali but ant pedalo davyklis,arba ant pacios sklendes davyklis.
diagnostika darykis ;)
-
labai taiklus atsakymas :smilie:
-
Telsiuose nera tokiu proto bokstu kurie ikirstu i alfas su diagnostika...sako,mes tokiu netvarkome...va tau ir meistai...
-
Tai vaziuok i Siaulius, kiek cia km tera. Pasiskambink Automagija arba Neoauto. Neoauto kaip ir oficialiai skelbesi aptarnaujanti alfa romeo ir aplamai nieko blogo apie juos pasakyt negaliu, ka dare- padare gerai. Automagija siaip elektronikos gudruciai. Buvo labai pasikele, bet kai atleido ta ispuikusi virsininka, sako jau bendrauja normaliai. Tvarkiau ten kelis kartus valdiska transporta irgi su viskuo susitvarke. Numerius manau pats susirasi.
-
:alaus: dekui jei nerasiu gedimo tada paskutiniu variantu taip ir teks daryti,nes matai iki Siauliu su ja nenuvaziuosiu,reiktu ant traliuko kelti,o sis malonumas maziausiai kainuoja 150lt,plius dar dasidetu remonto islaidos,butu skaudokai per kisene,juolaba pries sventes sunku ir prisiprasyti kazko,kad priimtu.
-
:alaus: dekui jei nerasiu gedimo tada paskutiniu variantu taip ir teks daryti,nes matai iki Siauliu su ja nenuvaziuosiu,reiktu ant traliuko kelti,o sis malonumas maziausiai kainuoja 150lt,plius dar dasidetu remonto islaidos,butu skaudokai per kisene,juolaba pries sventes sunku ir prisiprasyti kazko,kad priimtu.
Nepriima- tai visiskai nereaguoja ir variklis dirba tik ant laisvu apsuku? Ar vistik kazkiek apsukos pakyla? Akseleratoriaus daviklis paprastai sugedes nustato 1500 apsuku. Su dyzeliu tai laisvai galetum vaziuot apie 80km/h su benzinu nezinau.
-
O siaip dar tokia mintis, ijungus i "D" rezima (kaip supratau pas tave automatas) ir riedant kiek leidzia ant laisvu, tada ant triptronic perjungti iki trecio begio riedant ir pasiekus bent kokius 40km/h bandyti jungtis autopilota ir su +/- pasigreitinti, taip nesigautu? Tiksliai nz nuo kiek jungiasi autopilotas tokiai masinai, gali buti kad tik nuo 60km/h, bet bent jau su mechanika galima be gazo iki tiek isibegeti ramiai ;) manau su automatu kuris turi triptronic funkcija irgi, tik gali buti, kad per mazas greitis ir automatas mes automatiskai zemesni begi.
-
Tai vaziuok i Siaulius, kiek cia km tera. Pasiskambink Automagija arba Neoauto. Neoauto kaip ir oficialiai skelbesi aptarnaujanti alfa romeo ir aplamai nieko blogo apie juos pasakyt negaliu, ka dare- padare gerai. Automagija siaip elektronikos gudruciai. Buvo labai pasikele, bet kai atleido ta ispuikusi virsininka, sako jau bendrauja normaliai. Tvarkiau ten kelis kartus valdiska transporta irgi su viskuo susitvarke. Numerius manau pats susirasi.
i automagija tik golfa gali varyt daugiau nieko, nes pot ju "remonto" dazniausiai prasideda magiski dalykai
-
Na jo.. Juk pavadinimas "magiskas". Rekomenduociau Neoauto ( buvus autovygreta). Kolkas neturiu priekaistu..
-
Aciu chebryte visiems uz patarimus!!! :alaus: :alaus:...masina vakar susitvarkiau,beja pats...tai va pasidalinsiu su jumis kas kaip buvo...pas mane automatas,tai riedinejau trejeta dienu per meistrus ant 10km/h greiciu,pridariau kamsciu gatvese,daug kas ir pirstuku negailejo,turbut tie kurie nebuvo nei karto sugede ;D,meistrai kratesi masinos,arba neikibo i ja visai,parsivariau namo po paskutinio bandymo beveik nusivyles,pas manes yra idiegta autonomine signalizacija,originali,kitoms Alfoms nebuna ju,tad nuemiau klemas,isjungiau spec raktu autonomine signalizacija(kad nekauktu kol nuimtos klemos),palaikiau biskuti,poto uzdejau klemas,signalizacija prisiriso automatiskai,perspaudziau uzrakinti/atrakinti(kaip patare meistras)atjungiau oro srauto matuokle ir palaikiau apie 30s.tada uzdejau ja,pasukau degima,(rodykles visos persisuko i kita puse ir gryzo) ir pries vedant palaikiau apie 2-3min kol sumirkciojo raudonas purkstukas ir uzgeso(iki tol jis visada dege)tada uzvedziau ir prasom,masina vel vaziuoja...del visa ko nulekiau iki diagnostikos,rado klaida oro srauto matuokleje...pasake turbut buvai nuemes fiske,istryne klaida ir viskas...manau jos nereikejo nuimti,nors buvau gaves patarima priesingai padaryti ;)...dar karta Dekui visiems!
-
A kokia cia to sokio su bugnais esme? Nesupratau ir kame buvo gedimas. Tipo kompe pakibus klaida kazkokia buvo?
-
kazkas keista kad ir sugedus oro matuokle butu tikrai vaziuotum greiciau nei 10km/h greiciu, tik galia butu ne tokia ir kuro sanaudos dideles
-
kazkas keista kad ir sugedus oro matuokle butu tikrai vaziuotum greiciau nei 10km/h greiciu, tik galia butu ne tokia ir kuro sanaudos dideles
Buvo kai MAF nulėkė - tik užsivesdavo ir po kelių sekundžių nudusdavo. Pavažiuot, aišku, be šansų anei jokiu greičiu :D Įvairiai jie miršta.
-
Man BMW buvo maf pradejes grybauti, tai viskas gerai budavo zemomis apsukomis, bet jei mini iki dugno tai 4k rpm ir dingsta trauka, ant laisvu vos ne vos iki 4200 rpm uzkildavo apsuko ir pulsuodavo, nieko daug neardziau tiesiog sirdele isemiau matuokles, isploviau su CARB CLEANER'iu ir viskas gerai, apsukas imti pradejo iki 4800rpm be jokiu trukciojimu ;)
-
gali buti kad beda yra fishkei kur prie greicio pedalo :) kontaktuoja blogai, atjungi pravalai ir vel sujungi ir viskas ore :masina:
-
Aciu chebryte visiems uz patarimus!!! :alaus: :alaus:...masina vakar susitvarkiau,beja pats...tai va pasidalinsiu su jumis kas kaip buvo...pas mane automatas,tai riedinejau trejeta dienu per meistrus ant 10km/h greiciu,pridariau kamsciu gatvese,daug kas ir pirstuku negailejo,turbut tie kurie nebuvo nei karto sugede ;D,meistrai kratesi masinos,arba neikibo i ja visai,parsivariau namo po paskutinio bandymo beveik nusivyles,pas manes yra idiegta autonomine signalizacija,originali,kitoms Alfoms nebuna ju,tad nuemiau klemas,isjungiau spec raktu autonomine signalizacija(kad nekauktu kol nuimtos klemos),palaikiau biskuti,poto uzdejau klemas,signalizacija prisiriso automatiskai,perspaudziau uzrakinti/atrakinti(kaip patare meistras)atjungiau oro srauto matuokle ir palaikiau apie 30s.tada uzdejau ja,pasukau degima,(rodykles visos persisuko i kita puse ir gryzo) ir pries vedant palaikiau apie 2-3min kol sumirkciojo raudonas purkstukas ir uzgeso(iki tol jis visada dege)tada uzvedziau ir prasom,masina vel vaziuoja...del visa ko nulekiau iki diagnostikos,rado klaida oro srauto matuokleje...pasake turbut buvai nuemes fiske,istryne klaida ir viskas...manau jos nereikejo nuimti,nors buvau gaves patarima priesingai padaryti ;)...dar karta Dekui visiems!
Man labai panasiai buvo pernai . . Atejau prie masinos akumas nusproges del tam tikru priezasciu. Nuo kitos masinos neuzvedem tik ant buksyro vos ne vos uztrauke bet apsuku buvo ~500 su gazu pasikeldavo iki 800 nuvariau pas "garazinius meistrus" bande ieskot problemu visur pora h prasikrapste nieko . . Kaskaip prie srauto matuokles bande prisikabint gal ji ten bloga ir pan bet nieko nedare. Paciam atejo mintis ja atjungti ir pakurti ir VALIO uzsikure :) prijungiau irgi kuresi veike nrm :) esme kad ta matuokle grybindavo jau senai nes ant 3000 masina sutrukciodavo ir pan :)