Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Urvinis 2011-12-09 17:13
-
sveiki, reikia pagalbos. siandien ryte uzkuriau bet sunkiai, dabar uzkurti negaliu... starteris suka bet nekabina (starteri savaitgali imsiu zemen nes ne viada suka). truputi timpteli ir uzsiveda, pasildzius truputi uzgesinus uzsiveda, bet pastovejo 4 valandas vel negaliu uzvesti... kokia galetu but problema? dekui is anksto uz partarimus
-
paieska butum pasinaudojas butum daug rades uzuominu kur beda ieskot.. starteris, kuro slegio reguliatorius, holo daviklis, pakaitinimo zvakes ir t.t.
-
kaip starteri nuimti, kaip prie jo prieiti?
-
Iš apačios geriau, jei tiksliai pamenu.
-
pas mane budavo kaip ir pas tave beda. tik tarkim pasildzius ir uzgesinus - 3 gal 4is kartus uzkursi, bet taip kuo sunkiau. ir finale neuzkursi niekaip. ciut ciut timptelejus ar pastumus uzsikuria be problemu. Alfa RS servise pakeite impulsu davikli kazkoki ir pirmyn ;) be problemu. variklis irgi 2.4 JTD
-
pas mane budavo kaip ir pas tave beda. tik tarkim pasildzius ir uzgesinus - 3 gal 4is kartus uzkursi, bet taip kuo sunkiau. ir finale neuzkursi niekaip. ciut ciut timptelejus ar pastumus uzsikuria be problemu. Alfa RS servise pakeite impulsu davikli kazkoki ir pirmyn ;) be problemu. variklis irgi 2.4 JTD
Holo aka veleno padeties daviklis :)
-
Sveiki. Kadangi mano problema identiska- tad bandau paklausinet sitoj temoj. Mano Alfa 166 2.4jtd 150kw salta ar kiek ilgeliau pastovejusi taipogi nenori uzsikurti. Starteris suka kaip paseles, nes akumuliatorius naujas, bet tik po 3-5 bandymo kaip reikiant isukus pagriebia. Zemo slegio siurblys dirba nepriekaistingai, kuro filtras naujas, kuro slegio reguliatoriu buvau nuemes- is paziuros visas svarutelis. Pakaitinimo zvakes tikrinau- veikiancios, nors prie tokiu temperaturu jos dideles itakos uzkurimui neturetu daryti. Pakaitinimo zvakiu rele taipogi veikianti. Kura pilu tik degalinese. Oro filtras naujas. Kuro sanaudos normalios. Kompresijos netikrinau. Apsilusi kuriasi puikiai, trauka zveriska. Bedos belieka ieskoti purkstukuose (nors sanaudos bei trauka gera), holo daviklyje (bet tuomet regis gi kartais nesikurtu ir silta), kuro slegio reguliatoriuje (bet jo prastas darbas turetu pasijusti ir prie aukstu apsuku), bei starteryje (bet jis sukasi puikiai). Ta proga isigijau laida bei isidiegiau Alfadiag bei Fiatecuscan programas. Radau tik viena klaida- EGR voztuvo, bet jos ir tikejausi, bo voztuva esu uzglusines. Klaida istryniau taciau tai nepadejo isspresti problemos- ir su atglusintu EGRu kurdavos prastai. Kadangi su siom programom patirties neturiu, noriu jusu pasiteirauti i kuriuos butent parametrus reiktu atkreipti demesi kuriant salta varikli? Kokie angliski situ parametru terminai bei kokios turetu buti ju nominalios reiksmes? Ir dar noreciau pabandyt nusiimt starteri bei ji pravalyt- gal kas zino ka butent starteryje reiktu nuardyt bei i ka atkreipti demesi? Isanksto dekoju uz informacija.
-
Sveiki. Kadangi mano problema identiska- tad bandau paklausinet sitoj temoj. Mano Alfa 166 2.4jtd 150kw salta ar kiek ilgeliau pastovejusi taipogi nenori uzsikurti. Starteris suka kaip paseles, nes akumuliatorius naujas, bet tik po 3-5 bandymo kaip reikiant isukus pagriebia. Zemo slegio siurblys dirba nepriekaistingai, kuro filtras naujas, kuro slegio reguliatoriu buvau nuemes- is paziuros visas svarutelis. Pakaitinimo zvakes tikrinau- veikiancios, nors prie tokiu temperaturu jos dideles itakos uzkurimui neturetu daryti. Pakaitinimo zvakiu rele taipogi veikianti. Kura pilu tik degalinese. Oro filtras naujas. Kuro sanaudos normalios. Kompresijos netikrinau. Apsilusi kuriasi puikiai, trauka zveriska. Bedos belieka ieskoti purkstukuose (nors sanaudos bei trauka gera), holo daviklyje (bet tuomet regis gi kartais nesikurtu ir silta), kuro slegio reguliatoriuje (bet jo prastas darbas turetu pasijusti ir prie aukstu apsuku), bei starteryje (bet jis sukasi puikiai). Ta proga isigijau laida bei isidiegiau Alfadiag bei Fiatecuscan programas. Radau tik viena klaida- EGR voztuvo, bet jos ir tikejausi, bo voztuva esu uzglusines. Klaida istryniau taciau tai nepadejo isspresti problemos- ir su atglusintu EGRu kurdavos prastai. Kadangi su siom programom patirties neturiu, noriu jusu pasiteirauti i kuriuos butent parametrus reiktu atkreipti demesi kuriant salta varikli? Kokie angliski situ parametru terminai bei kokios turetu buti ju nominalios reiksmes? Ir dar noreciau pabandyt nusiimt starteri bei ji pravalyt- gal kas zino ka butent starteryje reiktu nuardyt bei i ka atkreipti demesi? Isanksto dekoju uz informacija.
Žinau tik vieną - 150 kW dyzelio 166 nebuvo.
-
Manau,kad zmogus kw su ag sumaise.Arba pas ji cipuota,bet manau,kad taip but parases.
-
Atsiprasau- suklydau. Beabejo variklis esti 110kw, 150 arkliu.
-
man vistiek panasu i kuro slegio davikli :) is paziuros, kaip tu sakei, jis gal ir svarus, bet gali but uzsikimses.. beto, ju liga ne tik uzsikisimas, jie buna kad ir mirsta..
-
Kuro slegio davikli ispeses as vis tik prapuciau po auksto slegio srove, bet jokiu pokyciu nepajutau. Beto juk jei jis prastai veikia, tai paspaudus akseliaratoriu iki dugno gi turetu jaustis jo prastas darbas? Ar as klystu? Beje gal jo darba imanoma patikrinti Alfadiagu ar Fiatecuscanu? Bet tai kad niekas iki siok tiksliai neparaso kaip angliskai jis ten ivardintas bei kokie turi buti jo parametrai... ::) Negi niekas nezino?
-
negi tos diagnostikos kasdien reikia, kad pirkt laidus ir programas, kuriom naudotis neaišku kaip. nuvaryt profam ir pasakys kas ir kaip, juk diagnostika ne karvę kainuoja. Beje, idomumo dėlei kilo klausimas kokia 2,4 JTD kompresija? na normali ar ribinė. :D
-
Teko pirkti alfa nuo tralo(irgi 110kw) su panasia beda.Pastumus ar ant buksyro kuriasi puikiausiai,o starteriu niekaip,nors suka kaip paseles.Dariau kelias diagnostikas pas skirtingus meistrus,ir nieks nieko nerado.Po ilgu paiesku radau viena forsunke,nelaikancia slegio. Nusipirkau srote gera forsunke,ir kaitaliojau visas is eiles,kol uzsivede starteriu. Ta myzanti forsunke nuimdavo slegi visoje magistraleje,del ko nesuveikdavo ir geros forsunkes.
-
Teko pirkti alfa nuo tralo(irgi 110kw) su panasia beda.Pastumus ar ant buksyro kuriasi puikiausiai,o starteriu niekaip,nors suka kaip paseles.Dariau kelias diagnostikas pas skirtingus meistrus,ir nieks nieko nerado.Po ilgu paiesku radau viena forsunke,nelaikancia slegio. Nusipirkau srote gera forsunke,ir kaitaliojau visas is eiles,kol uzsivede starteriu. Ta myzanti forsunke nuimdavo slegi visoje magistraleje,del ko nesuveikdavo ir geros forsunkes.
Na, jei tie meistrai tesugeba paziureti klaidas, tai zinoma nauda menka. Jau sakiau berods, kad kompas su laidais be teisingos galvos tera kompas su laidais. Tiesiog nenoriu leistis i debatus. Aisku, buna gedimu, kai tikrai sunku ar net neimanoma diagnozuoti ar bent susiaurinti gedimu zona be detaliu keitimo. Bet yra zmoniu, kuriems sudetingi gedimai tiesiog kaip gera sachmatu partija.
-
negi tos diagnostikos kasdien reikia, kad pirkt laidus ir programas, kuriom naudotis neaišku kaip. nuvaryt profam ir pasakys kas ir kaip, juk diagnostika ne karvę kainuoja. Beje, idomumo dėlei kilo klausimas kokia 2,4 JTD kompresija? na normali ar ribinė. :D
Neaiskumai kyla ne su paciu programu naudojimu, o su ju pateikiamu parametru interpretavimu. Bei tai tik patirties stoka. O laidas reikalingas kaip profilaktine priemone, nes gi kilus itarimui del kokio gedimo kaskart neleksi profesionalios diagnostikos daryt. Kuri beje dazniausiai daugiau nei pats laidas kainuoja.
-
Teko pirkti alfa nuo tralo(irgi 110kw) su panasia beda.Pastumus ar ant buksyro kuriasi puikiausiai,o starteriu niekaip,nors suka kaip paseles.Dariau kelias diagnostikas pas skirtingus meistrus,ir nieks nieko nerado.Po ilgu paiesku radau viena forsunke,nelaikancia slegio. Nusipirkau srote gera forsunke,ir kaitaliojau visas is eiles,kol uzsivede starteriu. Ta myzanti forsunke nuimdavo slegi visoje magistraleje,del ko nesuveikdavo ir geros forsunkes.
O tai kokiu budu tamsta nustate, jog purkstukas slegio nelaiko? Negi dabar tik kilus itarimui pulti ieskoti purkstuko? Siaip tinkama ne taip lengva rasti ir beje jis ne pats pigiausias! O jei beda ne jame? Aisku purkstukus galima servise ant stendo patikrinti. Taciau kol kas as vis dar laukiu ir tikiuosi, kad kas nors aprasys kokius purkstuku parametrus turetu demonstruoti Altadiagas ar Fiatecuscanas. Beto ar liejantis purkstukas neturetu atsiliepti variklio darbui, traukai bei kuro sanaudom?
-
Teko pirkti alfa nuo tralo(irgi 110kw) su panasia beda.Pastumus ar ant buksyro kuriasi puikiausiai,o starteriu niekaip,nors suka kaip paseles.Dariau kelias diagnostikas pas skirtingus meistrus,ir nieks nieko nerado.Po ilgu paiesku radau viena forsunke,nelaikancia slegio. Nusipirkau srote gera forsunke,ir kaitaliojau visas is eiles,kol uzsivede starteriu. Ta myzanti forsunke nuimdavo slegi visoje magistraleje,del ko nesuveikdavo ir geros forsunkes.
Na, jei tie meistrai tesugeba paziureti klaidas, tai zinoma nauda menka. Jau sakiau berods, kad kompas su laidais be teisingos galvos tera kompas su laidais. Tiesiog nenoriu leistis i debatus. Aisku, buna gedimu, kai tikrai sunku ar net neimanoma diagnozuoti ar bent susiaurinti gedimu zona be detaliu keitimo. Bet yra zmoniu, kuriems sudetingi gedimai tiesiog kaip gera sachmatu partija.
Tai va as ir ieskau tos teisingos galvos. :-) Archaisku budu keisti viska is eiles tikrai nesinori, bo kuriam velniui tuomet sukurta visa diagnostine iranga?
-
Beje pasidariau Fiatecuscan loga. Imetu ji cia. Gal kas ji perzvelges tures kokiu minciu?
READ PARAMETERS:
Odometer: 262,206.8 km
Engine overrevs: 0
Max overrev time: 0 ms
Max engine speed: 0 rpm
Odometer at last rewrite: 0.0 km
Fuel Temperature: 7.9 �C
Engine Speed: 832 rpm
Fuel Metering: 6.40 mg/i
Pre-injection fuel quantity: 0.0 mg/i
Total Fuel Quantity: 10.42 mg/i
Fuel Pressure: 333.3 bar
Fuel Pressure Signal: 1.398 V
Desired Fuel Pressure: 335.8 bar
Fuel Pressure Regulator: 16.81 %
Pre-injection Time: 0.255 ms
Injection Time: 0.483 ms
Injection Timing: 2.16 deg.
Pre-Injection Timing: 12.31 deg.
Universal Code: Not enabled
Boost Control/Sol.: 75.00 %
Boost Control/Sol.: Not active
Boost Pressure: 975 mBar
Desired Boost Pressure: 999 mBar
Actual EGR: 1.00 %
Capacitor 1 Voltage: 77.304 V
Pedal Pos. Track 1: 0.738 V
Pedal Pos. Track 2: 0.362 V
Vehicle speed: 0.00 km/h
Air Temperature: 2.7 �C
Air temperature signal: 3.500 V
Baro Pressure: 999 mBar
Baro Pressure signal: 3.949 V
Intake Air Quantity: 65.5 mg/i
Desired Intake Air Quantity: 292.6 mg/i
Air Flow Signal: 2.556 V
Glow plug heater module: Not active
CAN data line: OK
Gas Pedal Position: 0.00 %
Engine Temperature: 44.4 �C
Engine Temperature Signal: 2.840 V
Engine/ECU stop: Not active
Battery Voltage: 14.191 V
Injector 1 Class:
Injector 2 Class:
Injector 3 Class:
Injector 4 Class:
Injector 5 Class (for 2.4 only):
Glow Indicator Light: OFF
Clutch pedal: Pressed
Set Cruise acceler.(+): Not requested
Oil Pressure Status: OK
Oil Pressure Indicator: OFF
Water in fuel: Present
Water in fuel (2): ON
-
kuro slegio reguliatorius, biski mazas parodymas, bet dar kaip ir ribose ;)
-
kuro slegio reguliatorius, biski mazas parodymas, bet dar kaip ir ribose ;)
Ar tamsta turi omeny fuel pressure regulator 16.81% parodymus? O tai tuomet kokie nominalus parodymai turetu buti bei kokios ju ribos?
-
kuro slegio reguliatorius, biski mazas parodymas, bet dar kaip ir ribose ;)
Ar tamsta turi omeny fuel pressure regulator 16.81% parodymus? O tai tuomet kokie nominalus parodymai turetu buti bei kokios ju ribos?
uz tai ir mokame pinigus :) profesine paslaptis :)
-
kuro slegio reguliatorius, biski mazas parodymas, bet dar kaip ir ribose ;)
Ar tamsta turi omeny fuel pressure regulator 16.81% parodymus? O tai tuomet kokie nominalus parodymai turetu buti bei kokios ju ribos?
uz tai ir mokame pinigus :) profesine paslaptis :)
Taip ir sakyk kad nezinai :)
-
kuro slegio reguliatorius, biski mazas parodymas, bet dar kaip ir ribose ;)
Ar tamsta turi omeny fuel pressure regulator 16.81% parodymus? O tai tuomet kokie nominalus parodymai turetu buti bei kokios ju ribos?
uz tai ir mokame pinigus :) profesine paslaptis :)
Taip ir sakyk kad nezinai :)
nekalbek ko nezinai! Tai vadinama MELU!!!!
-
Eperis turetu zinoti kiek pressure ir t.t. ;)
-
ale aršūs kokie visi. sako mažai, vadinas mažai- paskaitykit apie jtd ir kuro slėgį jame. net kažkur čia yra parašyta, kad max slėgis apie 1400 bar. tai čia prie max apsukų. bet lyginant sumax, tas min mažas. ir da sankabos padėties daviklis užsikirtęs, nes nemanau, kad diagnostiką darė nuspaudęs sankabą.
-
na pas mane starteris buvo problema ir jokie davikliai...
-
Na galimi ivairiausi dalykai, jei vienam vienas, tai kitam visai kitkas gali buti, todel teigti kaip viena tiesa, kad pasikeisk ta ir viskas bus "ciki" negalima, tam yra diagnostika ;)
-
kuro slegio reguliatorius, biski mazas parodymas, bet dar kaip ir ribose ;)
Ar tamsta turi omeny fuel pressure regulator 16.81% parodymus? O tai tuomet kokie nominalus parodymai turetu buti bei kokios ju ribos?
Pasikeiciau as ta kuro slegio reguliatoriu nusipirkes nauja, bet jokiu prosvaisciu. Lygiai taip pat nesikuria, kaip ir su senuoju. Uzvedant rodo kad kuro slegis (fuel pressure) pakyla iki 50-80 baru ir svyruoja sitose ribose. Ir tik trecia karta bandant uzkurt, po kokiu 15 sekundziu sukimo pagaliau uzkyla iki 100 baru ir tuomet uzsikuria. Nebezinau ko dar griebtis. Ir visa tai vyksta prie 3-5 laipsniu silumos- manau prie minusiniu temperaturu tikrai nebeuzvesiu... ::) ::)
-
o pompa ( mazaji kuro siurbliuka)bake tikrinai?
-
o pompa ( mazaji kuro siurbliuka)bake tikrinai?
Fiatecuscanas ijungus degima rodo 3.6 baru slegi- tad slegis pakankamas. Kai dar neturejau laido bei programu buvau nuemes zarnele nuo kuro filtro, kuria paduodamas kuras i auksto slegio siurbli- kura pumpuodavo pilnu tempu...
-
na pas mane multiploj 1.9jtd panasi beda,irgi dar problemos neradau,nors jau beveik viska pakeiciau,nes diagnostika vis skirtingus dalikus rodo:)))
-
Pas mane buvo beda su nesivedimu, tai problema buvo starteryje, isardzius ir isvalius visa bruda, vedasi puikiai.
-
o kas gali buti kad starteris kaista?
-
gali buti isdile ivores starterio arba reduktorius sausas.
-
gali buti isdile ivores starterio arba reduktorius sausas.
Cia klausimas ka reiskia kaista. Del sausu ivoriu paprasciausiai starteris sunkiai prasuka ir kaist tikrai del to nekaista. Bent jau ne ant tiek, kad galetum sakyt kad kaista,Kaista paprastai del elektrinio kontakto nebuvimo, nes per starteri praeina dideles sroves. Nezinant "kaitimo" pobudzio sunku sprest ir apie priezasti.
-
nu kaitimas buvo toks kad net dumai pradejo eit ir starterio paliest nebuvo imanoma...
-
nu kaitimas buvo toks kad net dumai pradejo eit ir starterio paliest nebuvo imanoma...
Arba grynai trumpas jungimas arba kontakto nebuvimas. Reik ardyt.
-
tai anot taves kai buna ivores isdile ir sunkiai suka tai starteris nekaista? Kiek mano pacio patirtis rodo tai stareriui sunkiai sukantis sunkiau vedasi ir automobilis, reikia ilgiau zaisti su starteriu, tuomet ir ikaista starteris iki parukimo.
-
tai jei sukti starteri iki parukimo tai reiketu pora minuciu maziausiai
-
tai anot taves kai buna ivores isdile ir sunkiai suka tai starteris nekaista? Kiek mano pacio patirtis rodo tai stareriui sunkiai sukantis sunkiau vedasi ir automobilis, reikia ilgiau zaisti su starteriu, tuomet ir ikaista starteris iki parukimo.
As pakankamai didele samoningo savo gyvenimo dali praleidau ardydamas starterius ir generatorius, tai siek tiek ismanau apie tai. Ivores isdile tikrai nesukelia tokio kaitimo, nebent kaip sake cia reikia sukt iki samones netekimo. Ir tai kais tik del to, kad del isdilusiu ivoriu prades liestis inkaras prie statoriaus ar kitu nejudanciu daliu. Visvien be ardymo nieko nepadarysi.