Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: avramaris 2011-11-25 18:28
-
Laba diena, gal kas dalite aprasyti kaip pakeisti virsutines apatines sakes kokia tvarka geriau pradeti?
-
Cia gi ne rasinelis, kad aprasyt ka veikt su raktais... Ziurai ka atsukt reikia- virs amortiko apsauga nuimk, rasi varztus. toliau isnarinsi sarnyra virsutiniu sakiu... karoce ten toliau ir taip viskas aisku. Atkabink dar stabdziu slangutes laikiklius ir abs laida nuo amortiko ir remo. ^-^ :-\ ir idomu kam parupo toks dalykas kaip sakiu keitimas, jei dvirati turejai tai viska suprast imanoma. :lol:
-
parupo nes noriu pakeisti sakes o meistrai sako nekeisim tipo labai sudetinga :smilie:oi alfa cia sudetinga puse masinos isardyti garanatas nusiimti nu tokia istorija
-
parupo nes noriu pakeisti sakes o meistrai sako nekeisim tipo labai sudetinga :smilie:oi alfa cia sudetinga puse masinos isardyti garanatas nusiimti nu tokia istorija
Tu geriau is tokiu meistru pasijuok, kad savo darbo atlikt nemoka. seipten viskas gan paprasta. ;)
-
virsutines priekines sakes jau gali vien domkrato ir keliu alaus buteliu pagalba pasikeist, nu su apatinem jau daugiau vargo, tai visu pirma pagalvok ar tikrai pas meistrus nuvarei savaja alfa
-
Mano alfa dabar garaze rytoj bandysiu pats ardyti
Siap buvau keliose servyzose ir siap privarciai garazuose tai man toki ispudi sudare kad ten kazkas neimanoma tai nuvariau pas save igaraza ir sakau ardysiu bet pradioj pasiteirausiu kokia ega :smilie: pradeti
-
tu is kokio lietuvos uzkampio kad niekas neprisiima keisti? :)
-
Taurages
-
Čia 147/156/GT viršutinė svirtis. 166 panašiai viskas.
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_wishbone_replacement.shtml
Čia kitas, 147/156/GT viršutinės ir apatinės svirtys. Nežinau, ar pas 166 apatinė panašiai dedasi:
http://www.greenserpent.site90.com/Alfa156FrontSuspensionv2.pdf
-
Virsutines tai tikrai nera sudetinga. Visa tvarka yra manuale, bet realiai galima supaprastinti, tik lomika reik panaudoti :smilie: Apatines tai nezinau gerai, keiciau tik sailenbloka, tai ten paprasta. Aplamai pastebejau kad taurage remonto atzvilgiu visiskas uzkampis.
P.S. Alfos remontas nei kiek nesudetingesnis nei kitu masinu. Tie meistrai kurie teigia priesingai, tiesiog šunmeistriai. Turiu galvoj mechaninius darbus. O ir elektronika... reik tik turet diagnostine iranga ir galva, kuri nekaba ;D
-
dekui uz patarimus
-
nekuriant naujos temos. kas kiek laiko ar km pasibaigia viršutinės šakės? pas man kažkaip labai jau dažnai jos užsibaigia. keičiau jau tris kartus. po paskutiniojo pravažiavau 20kilokm ir sailentai sudilo visai. beje, vienas pastebėjimas- kai turėtai 156ai keičiau šakes, tai jas prisukus prie kelmo, šakė kelmo atžvilgiu judėjo su sailentu, o šįkart pakeitus jau 166ai, sailentas stovi vietoj, o šakė judda ant jo. kaip iš tikrųjų turi būt? nes bet kokia logika iškart perša mintį, kad pora mėnesių ir vėl tie 20 tūkstančių, ir vėl kitos šakės. ;D
-
nekuriant naujos temos. kas kiek laiko ar km pasibaigia viršutinės šakės? pas man kažkaip labai jau dažnai jos užsibaigia. keičiau jau tris kartus. po paskutiniojo pravažiavau 20kilokm ir sailentai sudilo visai. beje, vienas pastebėjimas- kai turėtai 156ai keičiau šakes, tai jas prisukus prie kelmo, šakė kelmo atžvilgiu judėjo su sailentu, o šįkart pakeitus jau 166ai, sailentas stovi vietoj, o šakė judda ant jo. kaip iš tikrųjų turi būt? nes bet kokia logika iškart perša mintį, kad pora mėnesių ir vėl tie 20 tūkstančių, ir vėl kitos šakės. ;D
turi ivore vaiksioci sailente,o ne visas sailentas :)
trw nusipirk arba ruville..na arba atrestauruok.. saviskei 156sidejau trw,tai antrus metus nekeiciu praminiau 30k,gal jau ir 40 su jom :)
-
156ai prieš 50tūkst keičiau viršutines šakes, ir vis dar laiko, bet pirkau autobravoj. kažkada pigiai visai kainavo :smilie: neapsikentus reiks ir 166ai taip padaryt. nors kalną naudotų šakių turiu dabar, tai gal ir pabandyt restauruot reiktų.
-
Iskilo klausimas..ar butina keisti virsutines ir apatines sakes, nes man taip pareiske autoservise.. gal galima tiesiog restauruoti salenblokus ir sarnyrus? serviso nuomone restauravus salenblokus,gali grauzti padangas, traukti vaira i sona ir t.t...
-
Iskilo klausimas..ar butina keisti virsutines ir apatines sakes, nes man taip pareiske autoservise.. gal galima tiesiog restauruoti salenblokus ir sarnyrus? serviso nuomone restauravus salenblokus,gali grauzti padangas, traukti vaira i sona ir t.t...
Priklausomai kas restauruos. Nors šiaip, tai gal tu geriau keisk servisą, jei tokias nesamones šneka. Važinėju su restauruotais šarnyrais, nei vairą tempia, nei padangas graužia..
P.S. Sailenblokai nerestauruojami. Jie tiesiog perpresuojami į naujus. 8)
-
gal turi kokiu zinomu meistriuku Kaune,kurie nebrangiai perpresuotu sakiu salenblokus ir atrestauruotu sarnyrus? ;)
-
gal turi kokiu zinomu meistriuku Kaune,kurie nebrangiai perpresuotu sakiu salenblokus ir atrestauruotu sarnyrus? ;)
Geriausiai ir patikimiausiai Kaune dirba firma "Pas Vilių.." Technikos gatvėje. 8)
http://pasviliu.lt/
-
Gal tau teko pas juos tvarkytis,apytiksliai kiek paliksiu uz 4 sakes? ;)
-
Gal tau teko pas juos tvarkytis,apytiksliai kiek paliksiu uz 4 sakes? ;)
Man teko 156-ai tvarkytis. Vidutiniškai šakė apie 100-130 Lt. Bet čia grubiai sakant, nes ten jie kiekvieną įkainoja skirtingai, pagal nusidėvėjimą ar dar kitus kriterijus. Nes kartą mokėjau 96 Lt, o sekančia dieną atvežęs tokią pačią, tik kitos pusės sumokėjau 82. Galbūt pritaikė nuolaidą, kaip pastoviam klientui. Nežinau, bet faktas, kad visai neblogai padarė. Jei paliksi pas juos ir mašiną, tai dar ir garantiją suteiks. 8)
-
Didelis ačiū tau :)
-
Didelis ačiū tau :)
Prašom, tik turėk omeny, kad 166 kainos gali skirtis truputį.. ;)
-
166-os bent jau virsutinė šakė Kaune 150 LT su paketimu. Šarnyro restauravimas 50LT, Sailentai po 25 LT, pakeitimas 50 LT.
-
viska pasikeites ir atsirestoraves ir viska dariau pats ir tikrai jokiu specialiu ziniu tam padaryti nereikia. galiu patvirtinti kad tikrai ten viskas labai paprastai padaryta ir viskas lengvai issiima. apatiniu sarnyru restoravimas 80 lt uz vnt. o virsutiniu 30 lt uz vnt. cia alytuje tokios kainos ;)
-
nevarkit su tom sakem nepirkit nauju, joms reikia daryti taip
atrestauruoji sarnyrus, ismeti senas gumas isstumi su sjomniku, jei neina su plaktuku, ir idedi naujas is powerflex ar strongflex, susideda rankiniu budu patepus tepaliuko ir uzmisti gumas labai labai ilgam, nebent sarnyras prades vel klibeti
-
viska pasikeites ir atsirestoraves ir viska dariau pats ir tikrai jokiu specialiu ziniu tam padaryti nereikia. galiu patvirtinti kad tikrai ten viskas labai paprastai padaryta ir viskas lengvai issiima. apatiniu sarnyru restoravimas 80 lt uz vnt. o virsutiniu 30 lt uz vnt. cia alytuje tokios kainos ;)
ir Alytuje laaabai kokybiskai restauruoje, tik zinot reikia- kurioje vietoje. :smilie:
-
Man keista, kad kai ima virsutines sakes, atsukineja amortika, kam tai daryt jeigu yra posparnis kuris nusiima ir pilna vietos atsirana issukt ir istrauk ilga vyri. Net 156 dariau tai paprasta, su 166 visai lengva. Apatinias taip pat lengva ir ant kelmo pasikelus, tik tiek, kad jau atsukant reikia jegos.
-
Man keista, kad kai ima virsutines sakes, atsukineja amortika, kam tai daryt jeigu yra posparnis kuris nusiima ir pilna vietos atsirana issukt ir istrauk ilga vyri. Net 156 dariau tai paprasta, su 166 visai lengva. Apatinias taip pat lengva ir ant kelmo pasikelus, tik tiek, kad jau atsukant reikia jegos.
Nu kaip cia pasakius, manualas rodo kad reikia amortika isimt, realiai galima to nedaryt, tiesiog primenit grubuju silu.
-
Parėjo man viršutinės šakės šarnyras, šakė jau buvo restauruota tiek sailentai tiek šarnyras. Kokie patarimai, dėt nauja šake ar bandyt vėl restauruot? Daryta buvo pas Laimi Kaune pravažiuota apie 50,000km
-
priekiniu apatiniu sakiu restauruojasi ir sailenblokai, neseniai restauravo, abi sakes isemiau pats per dvi valandas, viskas paprasta. Restauravo Panevezyje, likau patenkintas, o Kaune kai paskambinau, isgirtam meistrui tai issigando kai pasakiau kad Alfai :P Zodziu nieko sudetingo, kas turi laiko ir noro pats padirbeti :) o virsutine sake negalejau isimti nenuemes amortizatoriaus nes varztas remesi i kebula, bet vistiek viska padariau pats nesunkiai, :alaus:
-
pasikeist neproblema, lupsiu laukan amortikus nes lūžo spyruoklės, prie to pačio atraminius naujus susidėsiu.
-
Jei kas dar nežinot tai originaliai varžtas įkišamas iš vidinės pusės, t. y. jo neištrauksi neatsukęs amortiko. Jei šakė jau daryta meistrų su galvą, tai tas varžtas bus įkištas iš kitos pusės, kas leidžia jį ištraukti pro posparnį. Šakės išėmimas sutrumpėja keletą kartų.
-
Jei kas dar nežinot tai originaliai varžtas įkišamas iš vidinės pusės, t. y. jo neištrauksi neatsukęs amortiko. Jei šakė jau daryta meistrų su galvą, tai tas varžtas bus įkištas iš kitos pusės, kas leidžia jį ištraukti pro posparnį. Šakės išėmimas sutrumpėja keletą kartų.
burtai burtai ir dar karta burtai.. virsutines sakes imasi visu aliuminiu kronsteinu, kur prie stakano sukasi
-
Koks tokio nuėmimo privalumas? Juk daug darbo, reik apatinės šakės ilgą varžtą atsukt. Mano atveju daugiausia laiko užtrunka posparnį atkelti, tada šarnyra atjungi, varžta atsuki ir šakė rankoj. Arba aš nesupratau apie ką kalba išvis eina.
-
Apie tapati. Nors cia aisku ipratimo reikalas..
-
Justai,koki dar ilgaji varzta atsukineji ?
-
Aš nesuku. Ji reikia atsukt ir ištraukti iš apatinės šakės, kad galėtum amortiką žemyn nuleist. Dar reikia stabilizatoriaus traukę atjungti.
-
Kam ji atsukinet? Stabilnika tikrai reikia atjungt ir salia dar vienas varztas kuris laiko amortika. Ta atsuki, istrauki,ir su plaktuku isneri amortika is laikiklio.