Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Blevyzgos apie bet ka => Temą pradėjo: neerkaas 2011-11-19 01:24

Antraštė: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: neerkaas 2011-11-19 01:24
Kaip ir deretu pradziai nuo saves. 4 bmw turejau, viena audi, vienas zigulys. Isvados: Bmw :) isigysiu, nebent jei nebus is ko rinktis... Audi: geras auto tik nevertas tu pinigu uz ji. Ziagas: kiles is italu, vanotas rusu, bet uz jo kaina vertas demesio (Buvo).  :star: Taigi kokia geresne,geriausia... bloga, blogesne, blogiausia auto? VAROM ISSIAISKINT !!!
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: brumbrum 2011-11-19 02:49
Zaz 969 berods toks pavadinimas buvo mano pirmas, po to moskvich "sh" spalvos :), seke opelis, po to bmw, audi q, va quattro pasigendu :), Alfa Romeo GTV 3.0 (smagus auto, brangus islaikymas), audi, norisi grizti prie alfos, bet tik 159 :)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: neerkaas 2011-11-19 02:55
Zaz 969 berods toks pavadinimas buvo mano pirmas, po to moskvich "sh" spalvos :), seke opelis, po to bmw, audi q, va quattro pasigendu :), alfa, audi, norisi grizti prie alfos, bet tik 159 :)
tai koki suda tu draivini?
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: brumbrum 2011-11-19 03:02
Zaz 969 berods toks pavadinimas buvo mano pirmas, po to moskvich "sh" spalvos :), seke opelis, po to bmw, audi q, va quattro pasigendu :), alfa, audi, norisi grizti prie alfos, bet tik 159 :)
tai koki suda tu draivini?

Toki kuris nuveza nuo tasko a i taska b (nereikia nors "lochavoze" sedeti ant bobuciu nubezdetu sediniu:)), laisvu pinigu automobiliams nera, turiu juos kur ir kitur deti, tad planai ateityje, plius kai nukris kaina dar, jau ne toks baisus nuvertejimas 159 bus, tada jau galima imti :)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Danas 2011-11-19 09:25
Pradėjau nuo 91m. audi 80(bulkos, kurią nuvarė :) ), paskui sekė opel ascona 88m., poto alfa romeo 155 95m. (daug malonių prisiminimų :) ), renault laguna 94m. (prieš), bwm 3 96 m. (su 1.6varikliu, tad prieš), honda accord 95m.(labai gerai sukosi, be to retas cinkuotas kėbulas pasitaikė), peugeot 306 96m. (už), audi coupe 94m., alfa romeo 156 98m. (norėčiau atgal susigražinti-labai gut, weitec vaziuokle, zeminta, tiesus ismetimas), VW sharan 96m. (2.8 patiko) , audi a4 96m (nebloga, važiavo gerai) . Ir visų kelių galai veda į dabartinę, turbūt geriausią variantą, alfa romeo 156SW 2001m.(dėl to pačio malonumo ir komplektacijos :D ).
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Giedriusss 2011-11-19 10:08
Pradėjau nuo Peugeot 405 1,8 TD, geras auto buvo, 66KW:D bet sukosi atsakančiai, tik pasirodo varikliui nepatiko mano sukimas, du užkaliau, bet šiaip patogi mašina ir kaip darbinė tikrai nebloga.
Po to ėjo Pasatas B3 1,9d, geresnės darbinės mašinos dar nemačiau, daužyk, laužyk, krauk, variklis neužmušamas, tėvas dabar pribaiginėja, jau beveik sveikos vietos nėra, bet važiuoja.
Labiausiai nustebino tai Honda Accord 1993m 2litrų,pravažinėta kažkur 4-5 metai, važiuoklė tvarkyta gal du kart, šarnyras viršutinis pakeistas ir dar kažkas, rimtesnis remontas vienas buvo, kai žiemą nesikūrė, tai užvedimo rėlę pakeitėm daugiau nieko nereikėjo. Jei ne benzo apetitas ir rūdys(nors jos nebaisios dar buvo), tai daugiau bloga negaliu paie ją nieko pasakyt, tikrai smagus auto buvo.
Dabartinė Lancia Lybra, sukišta daug pinigų, dar reik sukišt, bet kol kas į nieką keist nenoriu, nebent į tokią pačią, tik su naujesniu varikliu.
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Wojszwillo 2011-11-19 10:48
BMW 320i (e30/2) 1987, 6 cilindrai, 129 AG (95kW) - super mašiniokas, jokių priekaištų jam tada neturėjau, tik geri prisiminimai. Remonto praktiškai nereikėjo jokio.
VW Bora 2,0 1999, 115 AG (85kW) - važiuoti buvo smagu, tik buvo linkusi gan dažnokai byrėti pakaba (galas - atskira istorija, meistrai keikdavosi :-) ), keičiau ir oro srauto matuoklę, ir liambdas. Visumoje manevringas, bet kaprizingas automobilis.
VW Jetta 1,6 FSI 2006, 115 AG (85 kW) - važiuoju dabar. Nuo pirkimo 2006 m. iki dabar nuvažiuota 140 tūkst. km, iš neekspluatacinio remonto - pakeistas dešinės pusės kondicionieriaus oro temperatūros sklendės varikliukas, daugiau visiškai nieko nedaryta. Tai kaip ir viską pasako :-). Geras, ekonomiškas (benzino sąnaudų vidurkis - 7,4 l / 100 km) patikimas autobomilis. Tik Bora su 2,0 varikliu "sukosi" geriau, nei Jetta su 1,6 FSI varikliu, nors AG tie patys. FSI varikliai tuos AG tik prie aukštų apsukų "išspaudžia", tai dėl to man "smarvės" kiek trūksta.
Alfa Romeo 147 1,6 TS 2002, 120 AG (88kW) - važinėja žmona, aš tik "pripuolamai". Viskas gerai su tuo automobiliu, tik reikalinga nuolatinė priežiūra. Minusas - važinėja žmona  :alaus:
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: kasper 2011-11-19 14:43
bandisiu atsimint kiek  ir kuo turejau:)) pradejau nuo moskvich 2140 slifota galva ,ismetimas ir isiurbimas,astuntuko karbas, smagu buvo vazinet ir darit ziguliukus. poto buvo zaz-tavrija,kol buvo nauja tai visai nieko tais laikais. vaz2101,2102. poto pirmas uzsenetis mano rankuose fiat ritmo abarth 105-ispudinga masina,noreciau vel tokiu jausmu kurios ji man padovonojo:))). ford escort1.6,pavazinejau gal pora menesiu ir prastumiau,labai lengva ir ant posukiu nestovejo. fiat ritmo 125,galingesne versija,jau su 2.0 varikliu,gaila kad daug rudziu buvo:)). fiat uno 1.5 turbo,cia jau ligiu nebuvo,neatsimenu kiek buvo kw,bet pilnai uztekdavo darit kruciausios bmw tu laiku:)). opel kadet(lasas) disel-mano pirmas diseliukas,gera apgaule,nes kebulas buvo gsi:)). mersedes 123 coupe 2.8 automatas,rimtas galingas,daug rijantis:)))pirmas auto kuriam buvo padarita visa restavracija. vw jetta (1) 1.6 gti ,smagus masiniukas. vw golf(1) 2.0 gti,geltonas praplatintas,visas perdaritas ,variklis nuo naujasnios gti,pardaviau svedijoi. vw passat 1992m 1.6 caravan-darbinis auto,islaike virs 100000km mano vaziavimo,tikrai buvo patikimas masiniukas. bmw 318 -geras sudo gabalas:)). mitsubishi spase vagon 2.0 automatas,pirmas minivanas,neislaike deze. tojota corola 1.3 visai nebloga,tik rijo nemazai tokiam varikliukuj. mazda 323,kaip ir visi japonai.nissan sany disel,caravan,padariau remonta bute ir visos isverstos senos su jia isveziau:)) suzuki vitara cabrijo,fainas dzipukas. subaru impreza 1.6 caravan-islaike pora metu mano vaziavimo ir juokio remonto. mazda 626 1.8 silpnokas variklis. citroen csantija 2.0 automatas,reikejo biski pazaist ir su vaziokle ir su varikliu. hiundai accent 1.3 praktiskas ir pigus. rover 416 buvo pastoviai remontojamas:). crisler vojadzer 1992m 3.3 automatas,tikrai fainas masinas:))) 90000km be jokio investavimo,kol neuzdroziau dezes,bet jis tikrai atlaikitu,tik as net neikarto netikrinau tepalo ligio. renault scenic1.6 visai nieko,tik vairas buvo is desines:)) pirma alfa 156 sw 1.9 jtd 81kw,geras,smagus,stilingas:) be remontu. suzuki grand vitara,pavazinejau ziema ir pardaviau,labai jau tupas diselis ir dar su automatu. fiat multipla 2001m 1.9 jtd melinas,pardaviau vos nusipirkes,atsirado klientas kuris nepagailejo pinigu tikrai uz gera masiniuka. fiat multipla 1999m 1.9 jtd 77kw,pilnai perinkta vaziokle,deze ir daugibe visko kito,dar neuzbaigtas mano masiniukas,variklis jau cipotas.liko sutvarkit kebula ir suzemint. alfa romeo gtv 2.0tb,tikrai maloni masina,tik kuro sanauduos tikrai nesem laikam:))  . alfa romeo 156 1999m 1.9jtd sedanas,dabartinis mano darbinis auto,perinkau vaziokle,variklij dar nieko nedariau,kolkas labai dziaugiosiu:)) dar citroen c3 buvo 1.4 hdi,zmona vazinejo 4 metus ,praktiskai be investiciju,tik tepalu keitimas. dabar nupirkau suzuki splash 2 metu,ziuresim kaip laikis japonas su 1.0 varikliu (3 cilindru)
vatoksai mano masinu sarasiukas:))) cia masinos su kuriom vazinejau. o per mano rankaspraejo tai isvis daugibe masinu,nes nuo 1991 metu pobiski varinejau juos is visos europos. vos neuzmirsau,as ant dienu tadeusui uz gtv uzstata daviau,bandisiu kazka ipatingo sukurt,bendradarbiai uzkrete savo proektais:)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: vanagiux 2011-11-19 17:33
Paminesiu tas kurias turejau ilgiau nei menesi ir pravaziavau daugiau nei 1000km :)

Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v 1995m. (nuo 2005 iki 2006m.) - gerai vaziavo, sportine, suzeminta pakaba, R17, islaidu buvo, bet labai minimaliai, pardaviau nei lito neprarades po metu.
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16v 1996m. (nuo 2006 iki 2007m.) - vaziavo taipogi labai smagiai, bet kazkaip 155 labiau sportiskesne buvo nei GTV vaziavimu, remontuoti teko, bet velgi smulkmenas ir parduota be jokio minuso po metu.
Alfa Romeo 164 2.5 TD 1997m. (nuo 2006 iki 2010m.) - geras aparatas visa kuom, atlaike mano vaziavima beveik 100000km, praturejau 4 metus, remontavau atitinkamai nemazai, buvo nupirkta toli grazu neledine nei kebulu nei varikliu ir tikrai neplentu vien tik vazinejama buvo, bet parduodant buvo ledines bukles ir parsidave labai greitai ir uz gera kaina.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 1999m. (2007 - 2010m.) - patogi, ekonomiska, brangi. Pirmus du metu vaziavo tikrai be didesniu bedu, paskutiniai metai jos ekplotavimo birejo turbut uz visus metu vienu kartu, pakaba paremontuoti reikejo realiai kiekviena pavasari, o daugiau bedu kele elektros gedimai ir gedimai kuriuos nustatiti reikedavo elektrikui ne viena diena knistis. Parduoda su labai dideliu minusu ir labai sunkiai, nors ir tai diena neturejo jokiu problemu.
Alfa Romeo 75 1.8I IE 1990m. (2008 - 2010m.) - atskira istorija, is metalo lauzo, uzpuvusiais ratais ir nedirbanciu varikliu, prarudijusiais sonais, isdauzytais langais ir daugybe kitu blogybiu padaryta realiai ideali per metus laiko, viskas tvarkyta realiai pacio rankomis, kaip ir kitos masinos, vaziavo smagiai, aisku su nei viena nelabai palyginsi, nes galas varomas buvo, be vairo stirpintuvo, be jokiu ABS, galbut panasiausiai i 155, bet tik panasiausiai. Parduota palyginti greitai, kaip tokia masina, aisku su minusu dideliu, bet cia ir masina kuri gali isvis neparsiduoti arba parsiduoti nebrangiai, tai is dalies dar nera ko skustis.
Dar galima pridurti Audi 100 2.2 1986m. (o gal 2.3, jau nebepamenu) kuri buvo musu seimoje nuo 1995 iki 2006, pats su ja vazinejau kazkur nuo 2002-2003m., atvirai pasakiui - pasaka butu jei siuolaikines masinos bent bandytu prilygti tokiam patikimumui ir dar tokia Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2004m. - pas mane jinai buvo apie 2-3 men. buvo bedu kalnelis ir tiek, kol sutvarkiau garaze praleisti reikejo ne viena diena, o ir parduoti ja vos ne vos isejo per 3men., o bedos buvo - pakaba, elektra (tu bedu ypac daug, nuo airbag sistemos iki generatoriaus gedimo, neveikiancio prietaisu skydelio ir t.t. ir t.t.).
Dabartis:
Nissan X-Trail 2.2 DCI 2002m. - pasaka. Daugiau nera ko pridurti kol kas.
BMW 730d 2000m. - patogus, prabangus, brangus. Vaziuoja gerai, kartais istinka problemu, bet nei vienos kol kas del kurios nebutu galima vazineti jos netvarkant. O bedos kaip ir daugelio kitu - elektrines, mechaniniu kol kas vienetai. Tai va su tokia vazinejant reikia tureti pinigine kuria galetum atverti reikalui prireikus placiai. :)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: justs 2011-11-20 23:58
Na, mano asmeniniu auto sarasas  gan nedidelis.. Vaz 2016.. pirmasis auto, buvo pirktas naujas, is Kauno, VAZ autocentro.. Aisku pirkau ne as, tevas gavo paskyra.. Vyresni alfistai turetu zinot kas tai yra.. Po kazkurio laiko, atiteko man. Kaip pirmoji masina, jausmas buvo nepakartojamas. Bet vazinejau neilgai..  Pardavus ziguliuka pasiseke nupirkt 86 golf II GTI. Pirmoji "importine" auto. Grazus baltas golfas, su tiuninguota isore ir gan ispudingom pagal ta laikmeti padangom.. 205/55 R13 priekyje ir 225/55R13 gale... Tai buvo 95 metai.. Tada golfas buvo "kieta" masina.. Taigi ir jausmas buvo atitinkamas..Po nemazo laiko tarpo, (jei neklystu apie 7 metus su juo vazinejau) isigijau pirmaja AR 164. Jausmas.. isivaizduokit ilga laika sedejus ant taburetes (golf) atsisedus i dideli minksta odini foteli, su ivairiais pribumbasais. :D Deja, po keliu metu teko su ja ne savo noru atsisveikint.. Girtas latvis pataike tiesiai kaktomusa.. Taip ir pasiliko ji Latvijoj.. Po to seke AR 164 super, su 3l 24v motoru.. Prie AR buvau jau prates, tai si nustebino gera trauka..Na ir po keleriu metuku, igyvendinau savo svajone.. Nusipirkau AR 166..Tai si, kolkas is mano turetu auto, maloniausia...
Aisku buvo ir daugiau tu masinu, kurios uzsibudavo pas mane kelias dienas, ar savaites ir po to surasdavo naujus seimininkus. Patiko Laguna (nuo 2001m)1,9dyzelis, labai malonios kuro sanaudos, minkstas vaziavimas, audi A8, 04 metu 4,2quattro smagiai vaziuoja, gan patogi buvi A6, 2000metu, 1,8 turbo, na o daugiausia demesio sulaukiau su Ford Mustang 2009 metus. Juodas, graziais ratais.. Nepasakyciaus kad kazkas ispudingo toj masinoj ( is vairavimo puses.., buvo paparastas 4l motoras), neskaitant isvaizdos.. Zmones net atsisukdami ziurejo... :o  Tai su ja demesio sulaukiau daugiausiai... :D
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Boleslovas 2011-11-21 22:03
Pasisakysiu ir aš, nors patirtis mano labai menka.  ??? Bet galiu pasigirti - pirmas mano automobilis ir iš karto Alfa. 2008m. nupirkta AR 155 95m 1.8TS, labai tiko ir patiko. Dabar galiu pripažinti, kad permokėjau gerokai ir gavau pavargusią Alfutę, bet kaip pirma mašina buvo pats tas. Vargo buvo, bet gerų akimirkų vairuojant tikrai buvo daugiau ;) 3m atvažinėjau ir pardaviau. Dabar vairuoju Seat Alhambra, nors ji ne mano, bet ją vairuoju kasdien. 99m 1.9tdi 81kw. Gedimų per 1m važinėjimo nebuvo, tik mažos smulkmenėlės, kaip darbinė/keleivinė auto labai super, bet vairavimo malonumo jokio.. O ir trauka po Alfos apgailėtina  :o
Žinau, kad kai kitą auto sau rinksiuos, tai bus AR.  :star:
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: DevilDriver 2011-11-22 10:03
paporinsiu ir as :).. pirmas automobilis isigytas ~2001 m. - Alfa Romeo 33, 1.4 boxer, raudonos spalvos. Pirkau visiskai atsitiktinai Kauno turguje. Galejau rinktis uz turimus pinigus koki golfa, civica ar 3 bmw xuliganke. Bet kai pamaciau ta 33 alfute abejoniu neliko. Tikriausiai buvo vienintele alfa turguje ir siaip atrode labai gerai. Rida 90 000, salonas kaip naujas. Tam laikmeciui el. langai, vairo stiprintuvas buvo gan 'rimti' navarotai :D. Atidroziau ja ~4 metus. Per tuos visus metus nieko rimto netvarkiau, apart keiciau tepalus ir stabdzio kaladeles. Geri, nostalgiski prisiminimai. Po 33 alfos buvau uzsideges pirkt 146/145 bet neradau tvarkingo varianto. Ko pasekoje vel visiskai atsitiktinai nupirktas BMW 730 benzas, berods 1993 m. Bukle buvo ideali, is vokieciu. Pavazinejau tris menesius ir pardaviau iskart idejus skelbima i laikrasti, nes gasdino kuro sanaudos. Ir siaip vairavimas pensininko stiliuj, spaust nesinori nors eina, bet kuro rodykle akyse krenta. Tam laikmeciui geras, prabangus auto. Geri prisiminimai, jei ne ta tpfu 'ekonomija' :D. Toliau Alfa 155 - 2.0 8V (ne T.S.). Pirkau vel kauno turguj. Atrode super, tamsiai zalia, lietnykai R17, spoileris.. Vaziavo gerai be didesniu bedu (reikejo patvarkyt tik pakaba uz kapeikas, berods pakeiciau viena vairo traukute ir visos bedos). Atvazinejau 2 metus ir pardaviau vien del to kad labai norejau 156 kuriu Lietuvoj dar buvo viena kita. 155 tik geriausi prisiminimai, sportiska, gera trauka..super ant kelio stovi, su varikliu jokiu bedu (berods grandine tam motore). Parduota greit ir praktiskai be minuso. Toliau :D.. 156, 1999 m. 2.4 JTD. Padaryta klaida nes pirkau vazineta Lietuvoje ir netikrinau jokiam servise. Plius zeminta, sportine pakaba. Prasikeikiau kol atstaciau viska i stock, pakaba perrinkinejau kelis kartus. Na kas patiko 156 - dizainas, geras motoras (jokiu priekaistu ir jokiu bedu per ~3 metus eksploatacijos).. Pakaba, pakaba..standartiskai siam modeliui. Kol gerai nerestauravo tol keikiaus kas pusmeti. Pardaviau gan greit, su didziausiu minusu nes sukisau i ja daug kol davedziau iki ledines bukles.. Po 156 pries 3 metus isigijau 166 2.4 JTd, 2002 m., 110 kW, visi navarotai. Super aparatas, labai gerai islaikyta, Rida ~150 000 buvo. Tikrinau, rida tikra nors niekas netikejo ir pyzdavojo tuo klausimu :). Per 1.5 metu eksploatacijos pakeista tik virsutine svirtis uz 200 lt. Daugiau nieko daryt nereikejo, vaziavo super ir nebyrejo. Kuo geriausi prisiminimai. Parduota su nedideliu pliusiuku, bet pardavineta ilgokai, ~ 5 men. Toliau - lancia lybra 2.4 jtd, 103 kW, 2002 m.. Pravazineta puse metu. Gera masina, komfortiska, ekonomiska, technikine praeita is pirmo karto, be jokiu rimtesniu bedu ir parduota. Dabartine SAAB 9-5, 2003 m. 2.2 TID. Reikejo darbines auto tai pasirinkau si varianta, buvo smalsu pavazinet SAAb'u. Pirkau italijoj su smagracio defektu, uz gera kaina. Pakaba paprasta ir patvari, komfortiska. Tik kuro sanaudos kaip dyzeliui gal kiek didokos (mieste ~9, trasoj i 5.5 imanoma tilpt negreziant). Bet didele masina tai nera ko noret. Speju pagal klase panasi i 5 BMW ar pan. Rimtai mastau apie 159, bet dar ju kainos pakolkas kandziojas. O siaip vienareiksmiskai apie alfu 2.4 JTD motorus kuo geriausi prisiminimai. Tikiuos vel grizt prie Alfos, laiko klausimas :)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: cili 2011-11-28 00:52
Pradejau nuo VAZ 2101, kaip 90 metais buvo su pliusu, po to seke Golf II 1,8 karb, kaip su pirmu savo pirktu auto (VAZ pirko tevas man, as tik susiremontavau) truputi buvo apsisauta, buvo stipriai dauztas ir garaze suremontuotas, nors vaziavo pusetinai. Iskant pamainos, gavau Golf II GTI, su sportine vaziuokle, geriausi prisiminimai iki alfos... Pirkom buta, reikejo pinigu, golfa ismainiau i Peugeot 205, 1,3 l dviduri krepsi, siaip irgi neblogi prisiminimai, buvo zmonos pirmasis auto. Pardaviau 2000 metais, dar dabar sutinku po Panevezi vazinejant, islaikytas, nesupuves... Seke Mazda 323 1,6 90' irgi patiko paprastu ir kazkiek sportiniu dizainu, gera trauka ir ekonomiskumu. Po poros metu iskeiciau i Peugeot 306 1,6 - gera vaziuokle, siaip patogi, bet trauka atsirado tik ispjovus katalizatoriu, po mazdutes buvau nemaloniai nustebintas, nors siaip kantrus auto, atvazinejau 8 metus, beveik 200 tkm, dar tebestovi dirbtuvese, gal koki projekta sugalvosiu, kai laisvo laiko bus. Dar turejau BMW 520 2,0 24v, patiko variklis ir valdymas, suprantu kodel antras pagal populiaruma drifto auto, buvau paemes kai peza buvo sudauze. Smagiam pasivazinejimui turiu peugeot 205 1,6 GTI, pasivazinejau, dabar laukia restauravimo, sunus buvo pradejes kelt, bet greit nusibodo, nusipirko kita toki pat... Kas vairavo toki, zino kas per daiktas, 100 ima greiciau negu alfa 156 2,0 l. Dar turiu MB Vito, mano svajoniu busas, 90 kw automatas, dabar restauruojamas, vaziavau neilgai, bet visai nieko, kol kas vazineju su jo pamaina, Lancia Zeta 2,1 td, kaip darbinis auto gerai, kantrus, pramyniau per metus 80 tkm, teko vaziuokle patvarkyt, dar si bei ta. Zmona pradejo zyzt del naujo auto, pagalvoje isitaisem Citroen C4 09', 1,6 hdi, su "selespeedu", alfos nebenorejo, as irgi labai nesiuliau, nes mano nuomone 159 nebe toks ypatingas kaip buvo 156, be to sunkus ir atitinkamai neekonomiskas, o Giuljetta dar labai brangi, nors ir kokia butu geidziama... Kitos jau gaunasi per senos. Siaip is dabartiniu populiariu modeliu pirkciau BMW5 nuo 03', Giuljeta, o realus planai po keliu metu isitaisyt porsche 911 993./
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: mod 2011-11-28 07:46
1. mazda 626 coupe 2.0 '91 - vazinejau 6 val.. draugelis sudauze per test drive
2. mazda 626 coupe 2.2 '91 - neblogas tikrai, daug kentejes bet atlaike viska
3. peugeot 605 3.0 ' 92 - asaru pakalne... bbet gal del to kad pusiau lavonas buvo
4. chevrolet camaro 3.6 '97 - nieko gero , tikejaus geriau
5. subaru legacy '92 2.2 - darbinis arklys, patvarus velnias
6. lincoln mark8 '4.6 94 - pirma tikra meile :D
7. audi coupe 2.3 '91 - kol turejau atrode gera, bet kai pardaviau dziaugiausi
8. audi coupe quattro 2.8 '92 - panasiai kaip ir su paprasta audi tik vaziavo smagiau
9. bmw 320 touring 2.0 '90 - patiko, tik  tvarkyt reikejo daug ka
10. bmw 325 coupe 2.5 '92 - pozeminiu garazu monstras, pravaziuojant jungesi visos signalizacijos :D bet smagus bjaurybe
11. alfa 166 2.4jtd '02 - antra meile , deja dyzelis... bet siaip tikrai neblogas
12. bmw 328 coupe 2.8 '97 (dabar yra ) - tikrai geras, net keista kad niekas nebyra nors jau turiu 3 metai
13 lincoln mark8 LSC  4.6 '97 (dabar yra ) naujokas mano garaze ( vos  kelios dienos ),  nostalgija 1mai meilei :D , kol kas pateisina visus lukescius

buvo seimoj dar toyota corola '93 , mazda mx3 '97,  buick lesabre ' 95, ford explorer '76 ( monstras , variklis 7.0 + ... ) , honda accord '02... bet situ neskaiciuoju nes konkreciai ne man priklause :D

ateityj tikrai noreciau alfos , laukiu kol prades vezt i usa jas, pirmas eilej stovesiu :D
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: stasius 2011-11-28 08:36
1. nissan sunny coupe (B12) 1.6 16 v. 1987m. ispudingas aparatas. atitarnavo 120 proc. per 7 metus 120000km atlaike. remonto praktiskai nereikalavo. pakeistas visas ismetimas (supuvo). susidevejo sankaba (ka teko atlaikyt, tai nieko keisto). pakeiciau viena sarnyra ir kazkoki paskirstymo blokeli (kamutatoriu).
2. toyota carina e. 2 l D. 1996. tiesiog toyota. neidomu. per puse metu nieko nereikejo daryti. pardaviau brangiau nei pirkau.
3. alfa 156 2.4 jtd 100 kw. geltona oda. 2006 m. tiek man, tiek kaimynams darydavo pastebima ispudi :smilie: bet negali pykt - nors ir teko pasitvarkyt, bet geras ir smagus daiktas.
4. honda civic coupe 1.6 8 v. 1996m. nieko ispudingo, nieko gero - barskalas. bet rankinis gerai veike  :smilie: nors ir 10 metu naujesne nei nissan, bet.. rinkciausi vel nissan coupe.
5. alfa 145 jtd. 1999 m. geras, smagus masiniukas. papuole labai geros bukles, tai neigiamu emociju neturejau. viskas labai gerai.
6. alfa 147 1.6 ts 77 kw ECO - gera, "tipo" ekonomiska masinyte. del tos "ekonomijos" teko atsisakyt. su kitu varikliu manau butu likus ilgiau.
7. lancia lybra 2.4 jtd. 2001 m. italiskas mercedesas. labai maloni masinyte. bet pareikelavo daug eksplotaciniu islaidu.
8. alfa 156 sw 1.9 jtd. 2001 m. pasitaike geros bukles. turiu iki siol. islaidu dideliu nereikalauja. pasitvirtina teorija, kad 1.9 jtd yra gan pigiau ir paprasciau eksploatuot nei 2.4 jtd. man labai patinka.
9. alfa 147 1.9 jtd. 2003 m. pirkau lyg ir tvarkinga, bet eigoje pradejo lyst pries tai buvusio ivykio padariniai. teko skubiai pardavinet. gerai, kad tuo metu i BY vaziavo viskas, kad vaziuoja.
10. alfa 156 sw 2.4 jtd. 2002m. max komplektacija. pirma, kuria pirkau nemates realiai ir nebandes - is vokieciu. nedziugino - pardaviau.
11. fiat punto 1.3 16 v m-jet. 2005m. paimta specialiai miestui bei atsivelgiant i kuro kainas. atidirbineja uztikrintai. vilniuje sanaudos gaunasi apie 4.8 iki 5.3 ltr. paprasta. ekonomine klase, tad sugesti praktiskai nera kam. nera jokio kvailo jausmo, kad tuoj kazkas uzlinks. tiesiog vaziuoji ir tiek. atpuola ir bedos su vaziuokle. po pirkimo net nereikejo nieko jai daryt. kietoka, bet kai tokia klase, tai nieko per daug nereikalauju is jos. 
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: montezumijus 2011-11-30 15:29
1. 1989 BMW 316i 73kW. Taip sakant pirma meilė  :smilie: Pirkau neturėdamas žalio supratimo apie automobilius. Ir ,aišku, pakliuvo damuštas. Teko daug pinigėlio sudėti į tuos ratus. Važinėjau su juo 8 metus. Aplamai prisiminimai tikrai geri, dabar pasiilgstu RWD. Teko parduoti, nes korozija padarė savo.
2. Trumpas laikotarpis ( ~ 1metai) su 1985 Audi 80 1.6D 45 kW :) Elementarus praktiškai negendantis auto su juokingom kuro sanaudom  :)
3. Dabartinė 2002 156' 1.9JTD  85kW. Auto, kuris džiugina širdį. Nors tikrai nėra pats racionaliausias pasirinkimas patvarumo ir remonto kaštų prasme.
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Bratka 2011-12-08 03:44
Pirmas auto kury pats isigyjau 325 93" juodas kupe,141kw labai patiko bet pirkau paskubejas ,supuvo visas visiskai =) Antra- golf 3 93'' 2,8 vr6 vadinama, 128kw bet kaip dezute tai ejo dar geriau.Minusas priekine vazuokle,tai granatos luzta tai ta guma tai sarnyra,variklio pagalves,ir taip i menesi vis kas nutinka. Trecia masina Mazda Xedos 92'' 106kw patiuninguota svelniai, keiciau tik sankaba 600-800lt, visa kita ledas, tai per metus tik tiek nesavo noru.Vaziavo tikrai gerai ir jautesi prabangiai, po golf =).Tada ketvirta dabartine Alfa 156 99'' 100kw jos jau labai senai noriu =) ziauriai pigiai vazuoju,super dizainas.Uz kapeikas nusipirkau, kisu pinigus, bet nesigailiu, geriau susitvarkysiu ir zinosiu ka turiu ,liko vazuokle kitais metais.
Pries sitas teko dauk bmw vairuot,  del to kita masina bus bmw, tikuosi dar negreit... Gal namie ir foto ikelsiu.
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: TwinTurbo 2011-12-08 18:34
Na pasisakysiu ir as :)
Pirmoji masina paimta i rankas ir isbandyta dar teisiu neturint buvo Alfa 155 2.5 TD - prilipo is kart, nuo tada ir pamegau Alfas. Vaziuoja nuostabiai, trauka stabilumas kelyje, dizainas, charizma viskas daro si auto kazkuo ypatinga ir issiskirianti is kitu, del to nesinori su ja skirtis. Dar ir dabar yra ji priziurima ir pravaikoma, kad dulkes neapdengtu.
Sekanti, jau nuosava, Alfute buvo my childhood dream's car - 156. Pirmenybe teikiau 2.4jtd, bet papuole apziureta 2.0T.S, nusprendziau, kad geresnio varianto nerasiu - emiau ja. Pirkau dar mazai ka zinodamas, taigi teko su ja siek tiek pavargti. Isleista nemazai pinigu ir aisku investiciju dar laukia, kad butu 'blicine'. Persedus nuo dyzelio pradziai truko to sovimo i prieki, kai isijungia turbina, bet ipratau ir gerai. Tik va ekonomika sie varikliai nepasizymi, kaip 2.0 galetu deginti maziau. Kaip ir 155 yra stabili ir turi daug vidinio sarmo. Yra teke vairuoti japonisku, amerikietiska focus'a, bmw ir jos visos tokios svarbu kad vaziuoja, jokiu emociju su alfom kita kalba, nezinau ar cia tik man taip, bet atrodo pas 155 ir ypac 156 nesijaucia greicio, uzmiesty 80km/h neimanoma vaziuoti, atrodo nevaziuoji o sliauzi. Ko nepasakysi su kitom.
Naujas flagmanas Audi.  2003m.  A8 3.3tdi quattro. Nepatiko man tie vokieciai niekad, gal del to kad ju pilna gatvese ir akys atbuko nuo ju, bet kai atsisedi prie vairo, tai pajunti visiskai kita klase. Dyzelinis V8 pradeda riaumoti nuo 2000rpm ir tik spet ziureti i speed'a nes jau virsiji gerokai greiti, investiciju nereikalavo, bet va tepala keiciant - pilk kibirais, pakankamai ekonomiska 9-12l. dyzelio mieste.
Ziuredamas i ateiti, noreciau pas save matyti 159 2.4JTDm.  :)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: neerkaas 2012-06-15 19:59
 As pats vis dar minu su savo AR 166 jtd  :smilie:
Pakeliu tema is ramybes. Taigi praejo puse metu, kai paskutine zinia rasyta, tai gal kas ka pakeite ir isigijo naujo, gal ka nuostalgija jau kankino ir dar sugryzo i AR serijala ir t.t. Gal, kai kurie is kriziniu auto sugryzo? O gal, atrado kazka naujo?  ::)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: 156tas 2012-06-16 01:00
Na, as buvau didelis amerkietisku masinu megejas. Pries isigydamas alfa 156 SW 1,9JTD vazinejau su pontiac grand am, chrysler LHS...
Tai perejus prie 156 SW, jauciasi, kad "ne ta klase". Na, ir nereik tiketis "prabangos", bet butiniausi dalykai yra, veikia sklandziai (elektra, ac ir t.t.).
O "pavaryt" apie ex auto negaliu nei puse zodzio. Ir dabar pirkdamas alfa norejau amerikono, bet finansai apsrende pasirinkima :)
O prie dabartines alfos baigiu priprast, tik tiek, kad taupiau pirkdamas, tai dabar "atsigroju" remontuodamas, bet kaip ir nedaug liko, tai tikuosi vaziuot ilgai su ja :)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: kasper 2012-06-16 01:53
PIRMAS NUOSAVAS  fiuat ritmo 105 abarth tais laikais tikrai ispudingas aparatas, vilniuje ligiu beveik nebuvo. krstas,jaunas kraujas,nuo tuo prasidejo meile italam. labai norejau AR 33,bet taip ir neatradau geros. poto per 21metus buvo kruva visokiu automobiliu,net visus naetsiminsiu,BET ITALAI TAI TIKRAI BEPROTIBE,kruva jausmu,jauti save vel 18 metu:))) dabar turiu 156 2000,2.4 jtd-automobilis be priekaistu,156 ,2003,1.9 jtd,ekonomiskas,bet tai ne 2.4. dabar galvoju vasarai 2003 facelifta su 1.9 jtdm varikliu paimt,rytoi(ne,jau siandien,meginsiu viena apziuret,ir ieigu patiks,tai tikrai pajimsiu,nes vasaros kelionem reikalingas sw kebulas)))
KITI AUTOMOBILIAI TIKRAI NESUTEIKIA TIEK EMOCIJU:))
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: brumbrum 2012-06-17 15:34
Pirmas auto zaz "boruzele", paskandinome vietineje pelkeje, gaila, dabar visai noreciau tokia atsirestauruoti..
Antras auto moskvich, "sudo" spalvos, sudina ir masina :)
Trecias ziguliukas pirmukas, 1 menesi vaziuoji 1 savaite taisai :)
Ketvirtas audi 200 turbo quattro, nieko netaisiau, tik slegi pasireguliavau, smagi gelda tiek vasara, tiek ziema.
Penktas bmw 535 "riklys", nedziugino kuro sanaudos ir padangu sanaudos :)
Sestas opelis corsa, taupumo manija uzpuole, sesis metus atitarnavo ir surudijo :)
Septinta Alfa GTV, keturis metus "pikau" ir dziaugiausi ir dar kirminas alfu is galvos neislindo ;)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Vaidas.Č 2013-03-25 15:51
 1. MAZDA 323 F 1,6 16v. 1993metu.
Visi ja peike, bet vaziavau ir neiko rimto neturejau bedu. Juolab cinkuota buvo, tad rudziu nebuvo. Trauke gerai kaip ir dochas. 525 tds pusbrolio nepagaudavo mieste  :smilie: Pardaviau, vazinejo giminaitis ilgai.
  2. BMW 525 Tds 1992.
 Beda mano. Juodas, automatine deze. Nors seimininka asmeniskai pazinojau pardaveja, kad ji priziurejo...bet. Man irgi bedos nesibaige. Galva mataro truko (pasirodo jau buvo slifuota) po servisiuko Ukmerges tepalu keitimo greicio dezes automatas su laiku uzlinko. Plunzeris poto, ko pasekoje ilgai kurdavau karsta varikli suede daug akumu. Tad islaidu buvo begales. Truko kantrybe ir
 atsitiktinai pasikeiciau su priemoka AR nes kolega perekupas-alfistas Ukmerges turejo.
3. Alfa Romeo 156 SW Benzinas 2.0 2000 metu. Kaip minejau atsitiktinai ja pasiule emiau ja. Nekenciau alfu nepatiko tie spidometrai apvalus. Ta sidabrine panelė centre. Pavazinejes supratau kas per masina. Nulipus nuo leto vangaus minksto bmw labai nesunku atskirti skirtumus. Klusni kelyje, greitai reaguojanti i "komandas" ir t.t. Net patapo nesvarbu, kad kieta. Ir pamazu "iaugo" Italas i mane. Keiciau tik oro srauto matuokle ir guoli per du metus.
Avarija. Isvesta is geometrijos priedo linkau jau link AR 159. Tad parduota be apmastymu.
Planuose AR 159 Ti....

For fun:
4. Valdiska: Kranas Demag AC 155 36 t. 1996 metu. Triju tiltu 50 t. galios tankas. Labai malonus buvo po gatves duotis  :begam:
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Algirdukas 2013-03-25 16:30
Vanagiuk, dar ir nuotrauka dadesiu apie tavo raudona (na ir mano GTV)  :du:
(http://www.peugeot-klubas.lt/forum/html/mycar/mycar408_5.jpg)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: kasper 2013-03-25 17:16
berods ta rauduona mano buves surinkejas nusipirko:))
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Algirdukas 2013-03-25 17:18
berods ta rauduona mano buves surinkejas nusipirko:))
cia vanagiuko klausk... manoji pas latvius isvaziavo :)... pirko del to, kad TB
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Paulius 2013-03-26 09:17
Pirmoji mašina BMW 520 (1989)- gaidžių kūtvela pasipūtęs, mašina nieko ,bet kas sugalvojo 2.0 variklį į ją įdėt.
Antroji BMW 535 (1988)- čia jau geriau, teisingas variklis gana normalios kuro sąnaudos (užmiestyje), bet užknisdavo netraukimas iki 3000 aps.
Trečioji AR 164 3.0 (1991)-fantastika, trauka puiki jau nuo laisvų apsukų, niekas negedo atvažinėjau 2 metus.
Ketvirtoji Porsche 924S (1985)-2,5 variklis, super valdymas, super automobilis, didokos kuro sąnaudos.
Penktoji Audi Coupe 2,8 (1992)-pasirodė nebloga mašina iš praktinės pusės, netgi 5 suaugę galė laisvai važinėt, mažai vietos bagažinėj, nemažos kuro sąnaudos, užknisantys stabdžiai ir šūdina važiuoklė, bet trauka tikrai gera.
Šeštoji BMW 318IS (1992)-traukos kaip pas moskvičių, bet valdymas pavyzdinis.
Septintoji AR 145 1,9td (1998)-smagi mašinytė, super odinis salonas, pasirodė neekonomiška ir žiemą šalta.
Aštuntoji AR 156 2.0 (1998)- negaliu pasakyt nė vieno blogo žodžio, tik teikgiamos emocijos sėsčiau vėl į ją.
Devintoji SAAB 9000 2,3 fpt (1992)- trauka kaip traukinio labai įspudinga, kuro sąnaudos protingos, vien klimato valdymo 15 mygtukų, įvažiavo mercas į kaktą teko išparceliuot.
Dešimtoji AR 145 1.6 boxer (1994)- boxer variklis tai kažkas mm...., jokių bėdų tik žiemą šalta.
Vienuolikta MB 300 D (1996)-galvojau pigiai važinėsiu į darbą su saliara, puvėkas, žiemą prasikeikiau, nepatiko MB filosofija.
Dvylikta Alpina B10 3,5 (1988)-kažkas nerealaus su aura virš mašinos, bet deja mašina savaitgaliams.
Trylikta BMW 740 (1994)- kuro sąnaudos be proto, komfortas aukščiausiam lygyje, bet judriam vairavimui visiškai netinkamas, karvė.
Keturiolikta Opel Astra 1.7 d (1995)- ...
Na ir dabartinės AR 147 ir AR GTV kol kas mėgaujuosi.
P.S. Vakar nupirkau 156 1.8T.S. (1998) padori mašina už juokingus pinigus ,pagailo,kad bus sudraskyta ,nupirkau iš idėjos, prikelsiu ir paleisiu į Lietuvos kelius.
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Dancius 2013-03-26 23:05
Pauliau atsimenu kai  i alfa tura  prie siemens arenos  atvazevai su 145 dar susimasciau kaip i ja telpi :D o Alpinos pavydziu :)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: vanagiux 2013-03-27 00:19
berods ta rauduona mano buves surinkejas nusipirko:))
cia vanagiuko klausk... manoji pas latvius isvaziavo :)... pirko del to, kad TB

Nebloga foto, ot buvo laikai ;D

o ta alfa pirko vilnietis, kuri laika jos nesimate, po to gyvenau jeruzaleje - gulejo vos ne po langais nevazinejama, persikeliau i justiniskes - ziuriu vel stovi vos ne pries nosi ;D po to maciau stovejo prie panoramos netoli numesta, rezutatate - dauzta nebuvo per visa laika, nes ant kapoto buvo mikro imusimas su kuriuo as ja pardaviau ir kuris isliko iki pat kol ja maciau paskutini karta, ai dar karta teko pasedeti joje, kai buvo pas giriu servise, o siaip paskutine jos pardavimo kaina buvo 1600lt, bukle kaip suprantu atitiko realia verte :)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: kasper 2013-03-27 00:59
paskutini karta ji buvo nupirkta uz 1400lt ir ji dar nevisai myrusi:))
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: vanagiux 2013-03-27 01:04
paskutini karta ji buvo nupirkta uz 1400lt ir ji dar nevisai myrusi:))

nu 2009m. jinai melynais dumais dumijo labai stipriai kiek pamenu ir pakaba visa buvo uzmusta.
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: emigrantas 2013-03-27 22:54
Mano pirmoji ir vienintele alfa kol kas, keisti neplanuoju  :masina:
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: betadžuljeta 2013-09-19 20:17
Pirmoji meilė - Citroen Xantia 94m. gimimo 1.9TD 66kW, nieko blogo nepasakysiu, tikrai gera mašina, kaip pirmai mašinai galios tikrai netrūko. GERIAUSIAS pliusas šiai mašinai už hidraulinę pakabą -buvo man mini visureigis, ypač žiemą dažnai tekdavo kilnoti jei sniego iki kelių ir važiuoji ramiai be problemų. Labai minkštai važiavo, rūdijo tik sparnai, dugnas idealus be rūdžių kaip tokių metų mašinai, tad tik geriausi prisiminimai ir atsiliepimai apie šią mašiną, niekad nenuvylė :)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Esnyper 2013-09-19 20:19
Teko turėt keletą didelių kelionių su Xantia. Labai patogi ir kantri mašina, ypač, jei ne vairuoji ;D
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: betadžuljeta 2013-09-19 20:41
Juokingiausi buvo momentai kai žmonės nežino, kas per hidraulinė pakaba ir kai pasakai: "-Palauk, kol pakils" išpučia akis ir klausia " Tai ji dar kilnojasi?"  :o
:D
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Disco_V 2013-09-20 11:28
Panaši reakcija būna kai pasakai, kad Alfa 156 turi 4 duris. Arba kai žmonės bando brautis pro priekines duris ir pyst atsidaro galinės :D
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Esnyper 2013-09-20 12:39
Panaši reakcija būna kai pasakai, kad Alfa 156 turi 4 duris. Arba kai žmonės bando brautis pro priekines duris ir pyst atsidaro galinės :D

;D ;D ;D Dar neteko susidurti su tokiu, kuris be problemų pirmą kartą atsidarytų galines dureles ;D
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: vanagiux 2013-09-20 13:38
Panaši reakcija būna kai pasakai, kad Alfa 156 turi 4 duris. Arba kai žmonės bando brautis pro priekines duris ir pyst atsidaro galinės :D

;D ;D ;D Dar neteko susidurti su tokiu, kuris be problemų pirmą kartą atsidarytų galines dureles ;D

Vakar vaziavom krepsinio ziureti su crosswagon (nu beveik tas pats kas 156), paiminejom zmones, tai i gala turejo sesti trys - visi iki vieno nerado rankeneliu is pirmo karto, vienas pastovejo ir ismaste kaip ilipti, kitas pro priekines duris jau vezesi, o trecias kaip nekeista turejes 156 alfa pries kelis metu, gal po 5-6s tik "ismaste" kaip i jos gala ilipti :D
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Eddie_Romeo 2013-09-20 14:00
Panaši reakcija būna kai pasakai, kad Alfa 156 turi 4 duris. Arba kai žmonės bando brautis pro priekines duris ir pyst atsidaro galinės :D

;D ;D ;D Dar neteko susidurti su tokiu, kuris be problemų pirmą kartą atsidarytų galines dureles ;D

Iš maniškių irgi yra tekę girdėt, "Ką?! Pas tave dvivietis universalas?"
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Disco_V 2013-09-20 21:45
Aš savo pirmą "rožę" kai nusipirkau, parvažiavau namo, mama pamatė per langą ir užlipus man į namus prasidėjo "oj kokia graži ir raudona..." ir bla bla bla... Po poros minučių paklausė keliese grįžom, pasakiau kad penkiese, jos reakcija buvo: pažiūrėjo per langą, į mane ir paklausė "kaip jūs penkiese tilpot į dviejų durų mašiną?". Pasakiau, kad čia 4 durys, tai stovėjo gal pora minučių kol rado galinių durų kontūrus. O nors jau antra tokia pat mašina, bet niekaip neįpranta prie rankenos ;D
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Paulius 2013-09-23 10:22
Už tai man 156 is da best car - už tai,kad ji kitokia.
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Audrius 2013-09-23 11:50
O 155'tos inžinieriams reikia paspaust ranką už inovatyvius sprendimus. Ko vertas bagažinės atidarymo mygtukas! Ne visi apie jį žino.  :lol:
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Tadas155 2013-09-23 12:00
O 155'tos inžinieriams reikia paspaust ranką už inovatyvius sprendimus. Ko vertas bagažinės atidarymo mygtukas! Ne visi apie jį žino.  :lol:
Vienas zmogus du metus pravazinejo su 155'a ir nezinojo, kad yra toks mygtukas. Buciau neparodes, butu nezinojes ir toliau.. :D
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Audrius 2013-09-23 12:20
Vienas zmogus du metus pravazinejo su 155'a ir nezinojo, kad yra toks mygtukas. Buciau neparodes, butu nezinojes ir toliau.. :D

Analogiška situacija buvo pas mane. Pirkdamas 155'tą pasitikrinau ar veikia tas mygtukas. Savininkas nustebo.
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Jurij 2013-09-24 22:33
Mano antra masina buvo lancia them turbo 88 metu. Iki aiol negaliu sau atleist, kad nuvalkiojau ja ir pardaviau uz kapeikas. Fantastinis daiktas buvo
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Stradale 2013-12-06 23:57
Ispazinti paliksiu ir as... Pries visus sventus  ;D

15-os metu budamas 7-os klases BMW 3.5 (jauciu geriausia traukos ispudi gyvenime patyriau ir priedo be vairuotojo teisiu) varikli teko perinkti tevui, kuris uzsiiminejo automobiliu prekyba po LTSR subyrejimo. Pries tai turejom 5-os 2.0 varikli (teko prasukineti ratus reguliariai), kuriam keiciant dirzeli neatitaikem per viena dantuka (ar du) ir gavom musmerinius voztuvus kaip rezultata... Tai buvo kokie 96-i... Paskui po persikraustymo i Svedija praisedjo mano SAAB era :) Tiesa, pries pat persikraustyma teko "pagaminti" WV golf'a II be "fortkiu" ir tai buvo pirmas mano auto uzregistruotas mano vardu  :du:

Na o paskui, prasidejo tarp SAAB 9000 ir SAAB 900 ir turbo (is viso penki vienetai) etapas. Tiesa, beveik nei vienam neteko daugiau demesio skirti nei atsukti bako dangteli... Viena is ju pardaves geram draugui, suzinojau, jog tame auto (SAAB 9000 CSE) truko tepalo... tepalo daviklis buvo sausas... Bet automobilio variklis sukosi visiskai be itartinu padariniu. Tai buvo tarp mano 20-25-eriu neatsakomybes metu periodas.

Paskui ejo firmos mercedesas, kurioje dirbau ir teko ji paimti is salono paciam... Didelio ispudzio nepaliko, nes buvo dyzeline karve ir tiek. Realiai geras auto sukti km, bet jokiu vibraciju nesuteikiantis aplamai...

Viskas butu nieko, jeigu ne vienas FIAT UNO turbo kokiais 99-ais sveduose visa vasara pagainiotas. Prabangos truko, nors tu ka, bet sypsena nebuvo sunku isspausti po pasisukinejimo pietiniame/rytiniame Sthlm.

Galu gale, pribrendo reikalas kibti i rimtus brendus, kaip Porsche. As emiau ziediniams susitikimams nuodugniai paruosta 944 S2 su KW vaziuokle, Pagid kaladelem, Michelin PSC padangom ir begale kitu gardesiu. Tas pats draugas pirkes SAAB be tepalo is manes, paeme 944 S ir po kiek laiko 968 cs. Itaka porschams is mano varpines butu neprotinga nepamineti tuose pirkimuose :). Bet kuriuo atveju, abu teko "priziureti" kai tik pastarasis isvykdavo i atostogas. Patiko 968 cs nerealiai...

Paskui, prasidejo seimyniniai reikalai ir pardavinedamas porsche, sutikau tikra ALFISTI... Apie sia marke turejau pozityvia nuomone susidares ir greitai supratau, jog seimyninis auto turi buti butent Sportwagon!

Iekojau Busso, o radau JTS :). Susuko smegenis nerealiai seimyniniai reikalai  ;D
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: Rencevas 2014-11-25 16:54
Galbūt kas ir peiks mane, kad prikėliau kone metų senumo temą, bet sumasčiau ir aš čia pasireikšt  :D
Taigi, rodos visai neseniai, prieš kiek daugiau nei trejus metus išsilaikiau vairuotojo pažymėjimą ir puoliau draskyt tuo metu tėvuko turėtą Opel Omegą B '97 2.5Tds 96kW. Per žiemą ir pavasarį pavažinėjęs su Omegą nusprendžiau, kad reikią nuosavos auto ir išlėkiau per vasara padirbėti į UK. Dirbau su svajone nusipirkti taip tautos mėgiama "bimbala", tačiau vasaros pabaigoje gryžęs nusprendžiau kaip pirmu automobiliu apsiriboti ties kažkuo paprastesniu. Visai netikėtai buvo nuspręsta tiesiai iš Vokiečių nuo tralo pirkti Opel Astra G '99 2.0DI 60kW juodos spalvos dviejų durų hečbeką. Opelis kaip opelis nieko blogo negaliu pasakyt, tačiau ilgai juo nepasidžiaugiau, po pusmečio (ansktyvą pavasarį) pasigavo medeli ir buvo parduotas. Tuomet iki vasaros buvo galvota ką imt už likusius pinigus, kuriuos gavau pardavęs sudaužyta Opeliuką. Į užsienį važiuot dirbt dėl automobilio jau nebegalėjau nes buvo abitūros egzaminai, poto stojamieji ir t.t Nusprendžiau per vasarą padirbėjęs  Lietuvoje imti kažką iki 3000Lt. Rinktasi tarp Vw Golf Mk3 ir Audi Coupe. Ir štai čia visai netikėtai skelbimuose užmačiau juodą Alfa Romeo 156 '01 2.4JTD 100kW. Nuvažiuota, apžiūrėta, susižavėta ir paimta...Nors tiesa sakant jau vien iš kėbulo ir salono buvo matyt, kad tai visiškas lavonas, nedvejodamas ją nusipirkau. Po kiek laiko kaip paėmus auto už tokią kainą viskas pradėjo byrėt. Taigi, su alfa pavažinėjau nepilnai metus ir ją pardavęs pasiėmiau juodos spalvos tautovežį Vw Golf Mk4 '00 1.9TDI 66kW. Pripažinsiu, tai puikus darbinis kuilys. Bet nieko daugiau... Vis su nostalgija prisimenu Alfa Romeo, nors buvau paėmęs ir lavoną, bet važiuojant ji suteikdavo tiek daug džiaugsmo...O Golfas tai jokio malonumo neteikiantis aparatas, tiesiog važiuoti iš taško A į tašką B ir nieko daugiau. Dabar vis dar važinėju su Golfuku, tačiau jau mirkstu forume skaitinėdamas apie Alfas, ir žinau, kad jau kitamet po vasaros stumsiu golfuką, dasimetes pinigėlių imsiu išsvajotą Alfa Romeo 156, tik šykart jau SW ir FL, ir manau, kad nupirkęs ne lavoną ilgai ir laimingai ja džiaugsiuos. Tai tokia mano turėtų automobilių istorija.

P.S. Mano ex Alfa forume buvo užregistruota vartotojo "Kozeris" vardu, tačiau dabar susikūriau naują paskyrą. Tai tiek  ;)
Antraštė: Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
Parašė: MIG 2014-11-27 17:36
Pamaciau ir as sita tema, jei kam bus idomu, tai cia mano istorija:

Pirmas automobilis, buvo Moskvich 412 91metu.
Zinoma kadangi tai buvo mamos dovana, o pinigu remontui neturejau, tai po mano pasivazinejimu, uzkaliau varikli, ir teko atiduoti ji i metalo lauza po kurio laiko.
Tada isigyjau ford sierra 85m su 1,8 varikliu bei 4 pavaromis. Atsimenu kad ispaudus 170-180km greiti tai kibirkstys per duslintuva eidavo :)
Pardavus ja, ejo audi 100 avant 2,2 benzas, buvo sudauzyta - kaltas.
Vw Golf2, labai trumpam.
Tada Bmw 530. Labai patiko, bet atsisveikindamas iskeiciau as ji i Fiat Tipo 1,9 turbo dyzeliuka.
Fiatas pasiliko labai ilgam.
Po jo seke, Vw Caravele, Audi a6 2000m....po avarijos (padariau sumustini be draudimo ivaziuodamas i uzpakali ir sustumdamas 2 automobilius i viena) Teko pasivazineti su pigesnemis, kaip Colt, Nissan almera... ir atejo laikas Alfai romeo.

Alfa pirkau nes liko labai geri prisiminimai is FIAT. Todel viena ziemos diena nusprendziau nebevaikscioti pestute, ir isigijau Selespeed. Po kiek laiko, subirejo deze, o ja pakeitus, ir variklis uzkale.
Nusipirkau Gtv 2.0TB kuria siuo metu turiu, bei dar viena Selespeed'a kuriam pakeist dar viena varikli reikejo...

Kuri masina paliko ispudi....pirmiausia tai Moskvich, nes jis buvo pirmas, tuomet po jo manau BMW ir AUDI a6.

Alfa turi savo, gal del to dar vis prie jos prisirises. Matysim kaip cia bus toliau, nes norisi naujesnes, o Selespeeda parduoti.

Dekui kas perskaite :)