Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: neerkaas 2011-11-16 18:19

Antraštė: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-16 18:19
Gal galit pasidalint mintims kiek jus patenkinti salono sildymu AR 166 jtd modeliuose??? Kazkaip nekarsta ora pucia pas mane. Variklio temperatura apie 80 laipsniu, sistema nuorinta. Ar galetu nenusiorint pacio peciuko radijatorius?
Gal kokiu patarimu turit? Yra mintis det papildoma siurbliuka varyt antifrizui i peciuko radika.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Fragziukas 2011-11-17 10:57
keisk termostata pradzioj, antifrizo temperatura turi but virs 90 laipsniu
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Infas 2011-11-17 13:10
Šildo idealiai, tiesiog kaitina. 8) Dėl papildomų varikliukų - absoliuti nesąmonė.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-17 13:25
Ismatavau ispuciamo oro temperatura i salona, kai lauko temperatura buvo 0 laipsniu, tai ji buvo apie 40 laipsniu, (juokinga temp. manau) nesvarbu kokiomis apsukomis dirbo peciuko ventiliatorius +/- 1 laipsnis. Variklio temp. apie 80 buvo.  :-\
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: gringas 2011-11-17 13:28
keisk termostata pradzioj, antifrizo temperatura turi but virs 90 laipsniu
Kam aklai keist, gi patikrint pradziai galima. Mano irgi neuzkaista normaliai, bet slangos saltos, reiskia termostatas neatsidaro ir nepraleidzia.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Ciudikas 2011-11-17 16:08
Ismatavau ispuciamo oro temperatura i salona, kai lauko temperatura buvo 0 laipsniu, tai ji buvo apie 40 laipsniu, (juokinga temp. manau) nesvarbu kokiomis apsukomis dirbo peciuko ventiliatorius +/- 1 laipsnis. Variklio temp. apie 80 buvo.  :-\
a noretusi kiek? 150? kad vistyte ant iesmo pamovus pakept butu gal;ima? :D
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-17 18:47
Ismatavau ispuciamo oro temperatura i salona, kai lauko temperatura buvo 0 laipsniu, tai ji buvo apie 40 laipsniu, (juokinga temp. manau) nesvarbu kokiomis apsukomis dirbo peciuko ventiliatorius +/- 1 laipsnis. Variklio temp. apie 80 buvo.  :-\
a noretusi kiek? 150? kad vistyte ant iesmo pamovus pakept butu gal;ima? :D
Kai susitvarkysiu, parasysiu kiek priklauso. O vistyte neapskrus prie 150-mazoka.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Fragziukas 2011-11-18 10:29
grigas jei termostatas nebelaiko temperaturos darbines (apie 90 laipsniu) tai nematau reikalo ji tikrint... tiesiog jis atsidaro per anksti arba jis pastoviai kazkiek atsidares... o to isvada termostato keitimas
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Valerun 2011-11-18 18:10
Ismatavau ispuciamo oro temperatura i salona, kai lauko temperatura buvo 0 laipsniu, tai ji buvo apie 40 laipsniu, (juokinga temp. manau)... Variklio temp. apie 80 buvo.  :-\
Visai normaliai šildo tavo pečiukas. Gal galėtum patikrinti kitose mašinose, kaip šildo? 40C - normali oro temperatūra, na gal iki 50C dar galėtų būti. Esu pavažinėjęs su "nord variant" modeliais (kitos markės), ten iš tikrųjų geriau šildo: žiema tik užkurus variklį, per 3-5 min mašinoi jau būna šilta. Bet ten yra papildomas oro pašildymas elektra. O jūk tavo AR ne Šiaurės sąlygom sukonstruota. Gal geriau būtų paprasčiausiai įrengti sėdinių šildymą, tikrai geriau pasijustum žiema.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: batareikinas 2011-11-18 19:45
nu joa, 166a šildo neypatingai, vien tik kad variklio temperatūra pasiektų darbinę, reikia dabartiniais orais mažiausiai dešimt km nuvažiuot, o va 155a TD, pakanka dviejų- trijų km. o ir kaitina žymiai geriau, nors nėra kokia šiaurinė. bet tai 166a dar nieko baisaus su audzi ar volvagenais lyginant, kas antras žiemą su kartonais už radiatoriaus važinėja ;D ;D ;D
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: KLIFF 2011-11-18 19:55
Silto oro kiekis priklauso ne nuo automarkes ar modelio, o nuo pilnai veikiancio/neveikiancio termostato. Pasikeiskit termostatus ir sildys, kaip priklauso. Su pilnai veikianciu temostatu ir kartonu pries radiatoriu, teko vaziuoti tik karta gyvenime, uzpernai su Toyota Carina, kai buvo ~-30, tada jau eme nepakakti gero termostato prie 80-90km/h.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: batareikinas 2011-11-18 19:59
o ką tada kalbėt apie visiškai naujas mašinas? su wv caddy prie -12 per visą miestą pralėkus, vos drungną orą pučia. ir ne vienoj mašinoj.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-18 23:31
Na, jei kalbant apie kitas, tai kiek turejau jose mane silde geriau.  ;D ;D ;D Va senute bulka benzinas 1,8, nemeluosiu, rankos nebuvo imanoma islaikyt prie ortakio, kai lauke -10   :o Kazkokia beda yra, kad tik 40 isspaudzia mano AR. Tikrinsiu realia variklio temperatura ir lyginsim su rodoma skydelyje. Gal dacikas pjauna gryba.  :-\ rodo 80,o yra tik 50. Stebuklu nebuna gi  :angry:
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: brumbrum 2011-11-19 00:59
Lygina dyzeli su benzu, vien benzo degimo temp. kitokia, dyzelio zymiai zemesne, todel atiduodamos silumos kiekis mazesnis, to padarinys yra letai syla ir nelaiko temperaturos, nori pirties, stataisi webasto ir turesi visad silta auto ir greit :) dar su italiskomis auto yra vienas dalykas, kad ju termostatai prie 80 atsidaro... o tai perzema temp. ypac dyzeliui net esant lauke -10 ;) Reiktu tokio kuris ties 92 laipsniais atsidarytu ;)
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: gringas 2011-11-19 01:45
grigas jei termostatas nebelaiko temperaturos darbines (apie 90 laipsniu) tai nematau reikalo ji tikrint... tiesiog jis atsidaro per anksti arba jis pastoviai kazkiek atsidares... o to isvada termostato keitimas

Viespatie aukstielninkas, gal variklis paprasciausiai neuzkaista tiek. Man i darba apie 6km, tai variklis uzsyla vos virs 50 net dabar, kai lauke pliusine. O termostata patikrint pries keiciant butina, paskui ir dejuojat kiek visko sukisau visvien blogai, buciau geriau audi pirkes ;D. Ir patikrinimas visiskai elementarus, paciupineji slangas ir matai praleidzia termostatas, ar ne.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-19 01:50
Koks skirtumas kokia ta degimo temperatura !!! Sunaudojamos silumos kiekis priklausys nuo atiduodamos. Taigi jei atiduodama 10kJ , o sunaudojama 9kJ lieka jos 1kJ per tam tikra laika-vadinas variklis kazkiek pasilieka sau, kad galetu isilt. Ir aplamai koks skirtumas dizel, benzyn - silumos kiekis atiduodamas nuo ikaitusio pavirsiaus, o ne nuo degimo temp.
Blyn. Nu, brumbrum, pavaro... tipo dyzelis apie 100 laipsniu degimo kameroj vos pasiekia. Sorry. Tu nori pasakyt, kad is dyzelinio variklio, kuris ikaites 90 laipsniu ir benzo kuris ikaites tiek pat, silumos atidavimo kiekiai skiriasi???
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-19 01:58
grigas jei termostatas nebelaiko temperaturos darbines (apie 90 laipsniu) tai nematau reikalo ji tikrint... tiesiog jis atsidaro per anksti arba jis pastoviai kazkiek atsidares... o to isvada termostato keitimas

Nu as, ir taip manau. Nebent del taupumo ir tikrumo
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: brumbrum 2011-11-19 02:15
As kalbu apie salto variklio ikaitimo greiti, o ne jau ikaitusio... turbut seipsau i naujus dyzelinius automobilius webasto deda arba zvakes kaitinimo ant ausinimo... Dazna benzina su webasto pamatysi? :D

Ausinimo skyscio pakaitinimo zvakes buvo ant triju buvusios darbovietes vw, nors variklis ikaites, vaziuojant trasoje vistiek jos suveikdavo, jei labai lauke salta... ;)
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-19 02:38
As kalbu apie salto variklio ikaitimo greiti, o ne jau ikaitusio... turbut seipsau i naujus dyzelinius automobilius webasto deda arba zvakes kaitinimo ant ausinimo... Dazna benzina su webasto pamatysi? :D

Ausinimo skyscio pakaitinimo zvakes buvo ant triju buvusios darbovietes vw, nors variklis ikaites, vaziuojant trasoje vistiek jos suveikdavo, jei labai lauke salta... ;)
vadinas dizeliniai varikliai ikaitusiais varikliais, taip kaip benzininiai, sildo vienodai???
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: brumbrum 2011-11-19 02:45
Deja ne, greitai vaziuojant dyzeliniai greiciau atsala, del anksciau minetu priezasciu ;)

Todel ir ideti papildomi sildymai ir t.t.

Arba gelbeja kartonai :) nes jie veiksmingi vaziuojant uzmiestyje ;)
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: gringas 2011-11-19 09:23
grigas jei termostatas nebelaiko temperaturos darbines (apie 90 laipsniu) tai nematau reikalo ji tikrint... tiesiog jis atsidaro per anksti arba jis pastoviai kazkiek atsidares... o to isvada termostato keitimas

Nu as, ir taip manau. Nebent del taupumo ir tikrumo
Nu tak to pavarot. Ar jus visada remontuojat masina neiskodami gedimo, o keisdami kas jum atrodo geriausia? Tikrai nesistebiu kad paskui dejuojat kokia brangi masinos eksploatacija.
Brumas cia teisus, dyzelis uzsyla zymiai leciau nei benzinas. O greit vaziuojant dar ir atausta salyginai. Cia gal Ciudikas placiau paaiskintu procesus.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Giedriusss 2011-11-19 09:54
Čia kaip pavyzdys, 1,3 multijetas ant laisvų neprigamina tiek šilumos, kad ir pats būtų šiltas ir saloną šildytų, jei ant laisvų įjungi salono šildymą, tai variklio temperatūra nukrenta iki minimumo.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: KLIFF 2011-11-19 10:19
Lygina dyzeli su benzu, vien benzo degimo temp. kitokia, dyzelio zymiai zemesne, todel atiduodamos silumos kiekis mazesnis, to padarinys yra letai syla ir nelaiko temperaturos, nori pirties, stataisi webasto ir turesi visad silta auto ir greit :) dar su italiskomis auto yra vienas dalykas, kad ju termostatai prie 80 atsidaro... o tai perzema temp. ypac dyzeliui net esant lauke -10 ;) Reiktu tokio kuris ties 92 laipsniais atsidarytu ;)
Atsidaro pire 88 C. Tiek ts, tiek jts ir jtd (nurodyta ne visu). Tiek, kad dyzelis syla labai labai ilgai, prazilti galima, kol silumos sulauki, kai is benzininio vos poros minuciu uztenka.
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?language=en&info=p8382_Thermostat-Alfa-156---156-SW---GT-Coupe---GTV---Spider-2-0-JTS.html
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: brumbrum 2011-11-19 13:46
Pas mane GTV buvo BOSCH kuris ties 80 atsidarydavo, ricambi gal kitokius gamina ;)

Pilna tu termostatu gamintoju juk, negalima pagal viena lyginti visu :)
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Fragziukas 2011-11-20 14:06
grigas as gi albu apie darbine temperatura o ne nuvaziavus kelis km. jei darbine 80 tai laikas keist termostata
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Valerun 2011-11-20 17:28
Norėčiau priminti gerb. žinovams, kad šiluma variklyje išsiskiria ne tik degant kurui, bet ir dėl trinties. O dyzelį prieš užvedant reikia šildyti dėl to, kad jo cilindre nėra liepsnos šaltinio (žvakės), o kuras užsidega staiga pakilus jo garų temperatūrai (adiabatinis procesas). Jeigu įpurkšti šaltą kurą i šaltą cilindrą kartu su šaltu oru, paprasčiausiai pritrūks energijos temperatūrai pakilti (nesusidaro laisvėji radikalai ir neprasideda grandininė oksidacijos reakcija, jeigu moksliškai ;) ).
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: gringas 2011-11-20 17:41
grigas as gi albu apie darbine temperatura o ne nuvaziavus kelis km. jei darbine 80 tai laikas keist termostata
O jei darbine 80, bet termostatas uzdarytas? Cia kai lauke salta ir daugiau temperatura nekyla. Ka duos termostato keitimas? Tiesiog variklis daugiau neuzsyla.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Fragziukas 2011-11-21 15:39
Grigas. Tokiu varikliu masinose nera kurie nesugeba uzkaist iki darbines temperaturos esant uzdarytam termostatui(su lietuvos klimatu taj neimanoma,gal kur laplandijoj ar siaip pasaku salyj ir imanoma bet ne lietuvoj
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Ciudikas 2011-11-21 15:58
Grigas. Tokiu varikliu masinose nera kurie nesugeba uzkaist iki darbines temperaturos esant uzdarytam termostatui(su lietuvos klimatu taj neimanoma,gal kur laplandijoj ar siaip pasaku salyj ir imanoma bet ne lietuvoj

su salyga kad salono vejelis nepucia ir masina nevaziuoja.

prei -10 ir stovint ant laisvu su peciuku ant 3 begio mano 1.4benzas pradeda salti (zemiau 70).
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Valerun 2011-11-21 17:30
prei -10 ir stovint ant laisvu su peciuku ant 3 begio mano 1.4benzas pradeda salti (zemiau 70).
Kažkas netvarkoj. Aš žiema 5 min. pašildu mašiną vietoje, po to atidarau pečiuką ir važiuoju. Po 15 min visada T pasieka 80C.
O stovint vietoje su uždarytu šildymu variklis iki 80C sušila per 20 min net esant -20C. Gal pas manę ant laisvų daugiau benzo ryja?
Štai radau rusiškus šilumos akumuliatorius: http://volt.tomsk.ru/st/?page=1&num=12&rd=1 (http://volt.tomsk.ru/st/?page=1&num=12&rd=1) Sako, kad Sibire labai naudingi daiktai. Bet į AR tokius sunku būtų įmontuot, nebent į saloną vamzdelius išvest.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-21 18:25
Na kagi pritariu Fragziukui. Lietuvoje ne antarktida, kad neitu uzsildyt motoro. Paklausiau jusu kai kuriu patarimo pakeist termostata (kaip ir buvo tiketasi, kad blogas) Taigi isvados:
variklio temperatura iki 88 pasiekia per 8min. vaziuojant mieste,vidutinis greitis apie 55km/h. (lauke buvo +3) Peciukas ijungtas kokia ketvirtadaliu galios buvo. Pamatavus ispuciamo oro temperatura, fiksuojama 68 laipsniu temp.  Laaabai patenkintas tokiais parametrais. Automobilyje pasijaute siluma kaip Taskente  ;D Taigi jei kam salta su AR 166 JTD yra iseiciu is sios situacijos. Pamastymui: Ar galetu itakoti variklio isilima neteisingai pastacius, arba esant per laisvam pagrindiniam dirzui ? Cia gal tiems aktualu, kur nesiveda lengvai prie -10 ir nesyla dar gerai? Chebra neuzsipulkit mane jei ka. ;)
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Fragziukas 2011-11-21 18:41
Dirzo per mazas itempimas(neitakoja nei sildymo nei uzsivedimo esant saltam orui,bet geriau nezaist ir isitempt normaliai nes gali liudnai bajgtis)  blogas dirzo istatymas itakoja netik uzsivedima bet ir variklio darba,tikrai pajustum kad kazkas netaip
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-21 18:59
Dirzo per mazas itempimas(neitakoja nei sildymo nei uzsivedimo esant saltam orui,bet geriau nezaist ir isitempt normaliai nes gali liudnai bajgtis)  blogas dirzo istatymas itakoja netik uzsivedima bet ir variklio darba,tikrai pajustum kad kazkas netaip
teko paciam atlikinet bandymus su vaz 2105 modelio varikliu, tai permetus dirza per viena danti ant voztuvu -/+ nepastebejau ypatingo pasikeitimo, nebent ant laisvu ir uzvedimo pasikeitimas ir taip bandziau iki +/- 3 dantys.  :o Teko susidurt su laisvu dirzu BMW 525i variklyje, kai sukini alkunini, o voztuvu velenas vietoje stovi (Nelengvai pasikurdavo ir trauka pakritus buvo) velavimas zymus buvo. Na, cia taip lengvai neaprasysi ir neispasakosi, bet... Automatinio itempejo gi nera, o tie kur nekeite dirzo, ar keite pries 80k km gali visko tiketis,o ir kyla tada visokiu bajeriu.  :-\ Nu ne man sprest, cia gal varikliu meistriuku darbas.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Giedriusss 2011-11-22 08:30
Dėl diržo persukimo, tai esu girdėjąs, kad darė zegams tokį tiuningą ir jis valindavo geriau, nes detonacija paankstėdavo berots, pas vieną žmogų ant 1,9jtd 77kw bekeičiant diržą buvo pastebėta, kad diržas persuktas per dantį, tada kilo įtarimas, kodėl jis gerai valindavo ir buvo kiek garsesnis variklio darbas .
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Ciudikas 2011-11-22 09:22
teko paciam atlikinet bandymus su vaz 2105 modelio varikliu, tai permetus dirza per viena danti ant voztuvu -/+ nepastebejau ypatingo pasikeitimo, nebent ant laisvu ir uzvedimo pasikeitimas ir taip bandziau iki +/- 3 dantys. 

Na na ir kokie pastebejimai buvo? :)

valerun, viskas pas mane gerai. tiesiog 1.4 (tiesa cia astra :)) matyt neduoda ant laisvu tiek silumos kad prikaitint ir salona.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: gringas 2011-11-22 09:48
Grigas. Tokiu varikliu masinose nera kurie nesugeba uzkaist iki darbines temperaturos esant uzdarytam termostatui(su lietuvos klimatu taj neimanoma,gal kur laplandijoj ar siaip pasaku salyj ir imanoma bet ne lietuvoj
Yra....nėra. Aš ramiai vazineju tai ir neužkaista. Esmė tame, kad visiškai kvaila kaitaliot nepigias dalis neįsitikinus ar jos kaltos. Viską ką keičiau, tikrai žinojau kad jos ir kaltos. O termostatą patikrint bent preliminariai tikrai paprasta.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-27 20:53
Na pabandom issiaiskint. Dvi alfos AR 166 ir 156 abi 2.4 JTD (103kW). Isildom abi auto variklius iki 80 laipsniu, tada ijungiam peciukus ant max abiejose masinose ir stebim temperaturos parodymus prietaisu skydelyje. Domina temperaturos kritimas per tam tikra laika arba ju palaikymas esant tokiems silumos atidavimams per peciuka. Po testo: AR 156 modelyje temperatura po tam tikro laiko stabilizavosi ties 50C, o AR 166 temperatura stabilizavosi 60C. Viskas vyksta ant laisvu apsuku. Apsukos abieju auto labai panasios. Taigi kame reikalas? Savo nuomone turiu, bet idomi Jusu nuomone, Alfistai ir zinovai. ;) Nepradekit apie uzsikisusi filtra.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Giedriusss 2011-11-28 09:18
Kaip pavyzdys į Gulietą montuojama papildoma sistema greitesniam salono apšildymui tik į 2.0 jdt, tai dar kartą įrodo, kad jtd nemėgsta kaisti.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Ciudikas 2011-11-28 11:21
Na pabandom issiaiskint. Dvi alfos AR 166 ir 156 abi 2.4 JTD (103kW). Isildom abi auto variklius iki 80 laipsniu, tada ijungiam peciukus ant max abiejose masinose ir stebim temperaturos parodymus prietaisu skydelyje. Domina temperaturos kritimas per tam tikra laika arba ju palaikymas esant tokiems silumos atidavimams per peciuka. Po testo: AR 156 modelyje temperatura po tam tikro laiko stabilizavosi ties 50C, o AR 166 temperatura stabilizavosi 60C. Viskas vyksta ant laisvu apsuku. Apsukos abieju auto labai panasios. Taigi kame reikalas? Savo nuomone turiu, bet idomi Jusu nuomone, Alfistai ir zinovai. ;) Nepradekit apie uzsikisusi filtra.

tepalai skirtingi ir duoda skirtinga pasipriesinima varikliui dirbant :D
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: brumbrum 2011-11-28 11:30
Tai pagal tokia logika reikia pilti "atrabotke"? Greiciau sils? :D
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Steponas 2011-11-28 14:14
Tai pagal tokia logika reikia pilti "atrabotke"? Greiciau sils? :D
nea, salidolo prikraut ;D
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: batareikinas 2011-11-28 19:32
plūgą ar ''zubrionaką'' su malkom pakabint, tada tikrai greit šils ;D ;D ;D
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Ciudikas 2011-11-29 16:16
plūgą ar ''zubrionaką'' su malkom pakabint, tada tikrai greit šils ;D ;D ;D

o kaip del betono? :D
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Džeris166 2011-11-29 22:47
nekuriant naujos temos, termostata pasikeist garazo salygom nebus didesniu bedu ? papaskoki truputi darbo specifika apart slangu nuemima  :D
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Fragziukas 2011-11-30 20:50
jei ploni nagai ir turi iranius tai tada reikia ti slangus nuimt ir 2 varztus ant 13 atsukt. jei to nera tai teks okuma issiimt ir atlit ta pati
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Džeris166 2011-11-30 22:02
166  pas mane tai akumo nera, nu vizualiai tai atrodo viskas paprasta, priejimas irigi nera sunkus. tai grubiai tariant slangas nusiemu visas kur prilipdydos prie jo, atsuku ten rastus varstus, aisku ten reikes dideles jegos jy atplest, poto pasileis antifrizas ant viso variklio, poto daug rusisku keiskmazodziu ir t.t.  :D
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: neerkaas 2011-11-30 22:16
166  pas mane tai akumo nera, nu vizualiai tai atrodo viskas paprasta, priejimas irigi nera sunkus. tai grubiai tariant slangas nusiemu visas kur prilipdydos prie jo, atsuku ten rastus varstus, aisku ten reikes dideles jegos jy atplest, poto pasileis antifrizas ant viso variklio, poto daug rusisku keiskmazodziu ir t.t.  :D
Viskas teisingai kaip sakai tik dar 4 ltr atifrizo as supyliau po visu darbu, tad turek prie saves. aisku pataupant galima ir su maziau apseit. Darbai atlikti be garazo, kad nebutu more,more..  :D
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Džeris166 2011-11-30 22:21
kazkada pro akis buvau prametes panasia tema, tai jei gerai nuskaiciau tai chebra priekine vairuotojo puse ant domkrato pakelia kad antifrizo maziau isteketu is variklio
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: justs 2011-11-30 22:27
Nezinau kaip JTD, bet 3 ltr pasikeiciau taip par garaze. Trys varztukai, berods 13.
Prie vieno sunkiau prieit. Kiti, kaip ant delno.
Antraštė: Ats: Prastai sildo salona
Parašė: Fragziukas 2011-12-01 22:02
atsiprasaw turejau 156 galvoj o ne 166