Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: dangeriz 2011-11-16 01:45

Antraštė: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: dangeriz 2011-11-16 01:45
Sveiki gyvi, tai va turiu AR 156 99 metų 2.0 TS ir susidūriau su problema- pradėjo kaisti variklis. Iš pradžių užkūrus pavažinėjus temperatūra visad kyla normaliai, bet nenustoja kilti, pakyla iki 110 ir staigiai krenta iki 70, paskui kurį laiką dar taip pažaidžia ir galų gale kyla iki pačio viršaus kol lemputė užsidega, tenka staigiai gesinti, bet kaltas ne dačikas, iš tikro antifrizas verda. Kažkur dingsta iš bakelio antifrizas, bet išjungus variklį jis parburbuliuoja iš apačios vėl į bakelį... išsiploviau sistemą, nusiėmiau termostatą, patikrinau- veikia, salone pučia karštą orą, šlangų nepučia, galvą irgi patikrino- sveika, tarpinė neprapūsta ir to karščio visose vietose užtenkamai, tad vandens pompos neįtariu, ventiliatorius veikia, radiatoriaus viršutinė šlanga karšta, apatinė vėsesnė, žodžiu kažkokia mistika... gal galėtumėt patarti kur dar ieškoti bėdos?  būčiau dėkingas už atsakymus :)
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: Disco_V 2011-11-16 08:10
O antifrizas nedingsta? Kazkaip nujauciu, kad galvai gali buti pipec... Arba oro kamstis... bet abejoju del oro kamscio... Cia jau be variklio meistro nelabai apsieisi pons.
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: Ciudikas 2011-11-16 08:47
Sveiki gyvi, tai va turiu AR 156 99 metų 2.0 TS ir susidūriau su problema- pradėjo kaisti variklis. Iš pradžių užkūrus pavažinėjus temperatūra visad kyla normaliai, bet nenustoja kilti, pakyla iki 110 ir staigiai krenta iki 70, paskui kurį laiką dar taip pažaidžia ir galų gale kyla iki pačio viršaus kol lemputė užsidega, tenka staigiai gesinti, bet kaltas ne dačikas, iš tikro antifrizas verda. Kažkur dingsta iš bakelio antifrizas, bet išjungus variklį jis parburbuliuoja iš apačios vėl į bakelį... išsiploviau sistemą, nusiėmiau termostatą, patikrinau- veikia, salone pučia karštą orą, šlangų nepučia, galvą irgi patikrino- sveika, tarpinė neprapūsta ir to karščio visose vietose užtenkamai, tad vandens pompos neįtariu, ventiliatorius veikia, radiatoriaus viršutinė šlanga karšta, apatinė vėsesnė, žodžiu kažkokia mistika... gal galėtumėt patarti kur dar ieškoti bėdos?  būčiau dėkingas už atsakymus :)
manau radijatorius..
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: liuduks 2011-11-16 10:18
Dėl kaitimo iki 110 ir kritimo iki 70 tai labai panašu į venteliatoriaus rezistorias gedimą,
Termostata siųlyčiau įsidėt naują, būna kad apsineša, ir neužsidaro-atsidaro ne iki galo

Nors TS aušinimo sistema ir nusiorinanti, visvien "labai sveika" užpopinus iki maksimumo ir užkaitinus atidaryt atsargiai bakelį (nuorint) nes pražilsi kol nusiorins. Iš patirties sakau, daug gražiau dirba sistema nuorinus rankiniu būdu.

Apir radiatoriaus rezistoriasu testą ir dar daug pasiskaityk
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=65618.10

P.S rezistorius radiatoriasu ~60lt
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: dangeriz 2011-11-16 10:18
dėl galvos- buvo pajungę manometrą ant bakelio, spaudimas lygiai toks koks ir turi būti, antifrizas nedingsta, todėl galvą atmesčiau... beliko įtarti radiatorių, kažkur susidariusį oro kamšti, arba nuorinimo kamštį... bet kas keisčiausia, kodėl varikliui jau sušilus iš bakelio kažkur dingsta antifrizas, o varikį išjungus jis grįžta, iš bakelio apatinės žarnos parburbuliuoja?
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: vanagiux 2011-11-16 10:33
dėl galvos- buvo pajungę manometrą ant bakelio, spaudimas lygiai toks koks ir turi būti, antifrizas nedingsta, todėl galvą atmesčiau... beliko įtarti radiatorių, kažkur susidariusį oro kamšti, arba nuorinimo kamštį... bet kas keisčiausia, kodėl varikliui jau sušilus iš bakelio kažkur dingsta antifrizas, o varikį išjungus jis grįžta, iš bakelio apatinės žarnos parburbuliuoja?

Siaip oro kamsciai dazniausiai dingsta ir sistema pat nusiorina per issipletimo bakeli, radiatorius tavo gali buti uzsikises.
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: liuduks 2011-11-16 11:02
Paprasta gyvenimiška istorija:
Nepilnai veikiantis termostatas (pilnai neužsidarantis) ir perdegusi venteliatoriasu rėlė:
rezultate - mieste perkaitinėja iki 110-70-110 (venteliatoriaus 2 gear suveikia prie 110) o išvažiavus trason vos ne vos laikosi 70c

Artimiausiame autoservise (didesniame) siūle keist ne tik radiatorių bet ir pompą, visas slangas ir tt  ;D


Neskubėk radiatoriaus nurašyt  ;)
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: darius301 2011-11-16 18:09
Greiciausiai bus kazkas su pompa, jeigu sako kad antifrizas dingsta (i sistema paima) o uzgesinus sugrizta.. gali but kad oro kamstis, ir per mazai antifrizo  8)
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: Yara 2011-11-16 22:58
nzn ar pades, bet man kaisdavo variklis iki max beveik, o beda buvo tame kad pompos "lopasti" prasisuko/truko, pakeitus pompa viskas gerai dabar :)
P.S. pompa keiciau su pagr dirzu :)
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: dangeriz 2011-11-17 18:29
nzn ar pades, bet man kaisdavo variklis iki max beveik, o beda buvo tame kad pompos "lopasti" prasisuko/truko, pakeitus pompa viskas gerai dabar :)
P.S. pompa keiciau su pagr dirzu :)

bet kai kaisdavo, turėdavo necirkuliuoti karštis, o pas mane ir pečius šildo, ir vanduo bakelyje kone verda, ir visos šlangos karštos...
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: darius301 2011-11-17 19:04
Jeigu bakelyje "verda" yra tikimybe kad trukus galva vis del to..  ???
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: kleoba 2011-11-17 19:16
O per salono pečiuką variklis ar atsiaušiną (pastačius ant karščiausios padėties ir ventiliatorių ant max.)? Jei taip, tai didelė tikimybė, kad gali būti radiatorius sukirmijęs. Bent jau pas mane labai panašiai elgėsi dėl radiatoriaus. Tiesa, nežinau, kas tuo metu darėsi su aušinimo skysčio lygiu bakelyje.
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: Fragziukas 2011-11-18 10:33
 jei itari kad galva trukus ar tarpine prakalta, siulau nuvaziuot i koki "vikrus" servisa jie tikrai nebrangiai ima uz patikrinima ar i antifriza patenka ismetamosios dujos.. tai manau arba atmestu viena is varinatu arba turetum tikslia diagnoze..
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: Valerun 2011-11-18 13:26
Jeigu atsirado neaiški problema su aušinimo sistema, gal pradžiai reiktų atlikti jos išvalymą specialiais tirpalais (su citrinų rūgštim, fosfonatais ir kitais nuoviras tirpinančiais chemikalais). Iš bėdos (arba dėl gobšumo ;) ) galima bandyti plauti acto tirpalu, bet šis netirpins rūdžių ir šiaip žymiai lėčiau veikia. Čia kažkur buvo tokia tema apie plovimą.
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: dangeriz 2011-11-18 16:18
sistemą jau ploviau, rezultatas toks, kad vis dar kaista, bet ne iki max. įtariu radiatorių, nes atrodo labai jau pavargęs. labai įdomus dalykas- pečiuko "pramušimas". tarkim važiuoju, pečius šilto oro nepučia, temperatūra kyla, paskui kai pramuša, tai varo tiesiog karštą orą į saloną, ir temperatūra ok, apie 88. paskui staiga iš niekur nieko dingsta šildymas, pučia drungną vėjelį, temperatūra kyla. ir taip vis kartojasi kas kokias 15 minučių...
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: liuduks 2011-11-18 17:17
Panašu visgi, kad termosttas, ne tik neužsidaro iki galo bet ir neatsidaro  ???
Žiūrek termostatą ir radiatoriaus ventiliatoriaus rėles... pradžiai

(bijau į lankas nusipaišyt)

Pečius aušinimo sistemos "didžiajame rate", jei termostatas užsidaręs (normaliai kai variklis šaltas arba šalt pradeda, pvz trasoj) tai ir nepūs šilto oro. Antifryzas cirkuliuoja mažajame rate (aplink variklį), jei užkaitus skysčiui v naglujju neatsiddaro /atsidaro suniai tai ir kaista variklis.

Mieste puikiai kamščiuose iki 110 gali perkaitynėt jei radiatoriaus ventiliatoriaus rėlė parėjus neveikia pirmas greitis...

Ai ko aš čia pergyvenu, visvien neklausys... ;D
Keiskit radiatorių, pompą, įvertinant darbo kainą,
o aš žvengsiu, kai rezultate vėliau keičiamas termostatas bus   >:( :P ;D

P.S. visad reik pradėt nuo elementarių dalykų, jei gedimas neaiškus.



Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: Sraigamobilis 2011-11-18 17:25
Gali būti ir vandens pompa, draugui su Audi panasiai buvo, kaisdavo variklis, nors pečius pilnai pūtė karštą orą, bet issiplėtimo bakelyje vanduo virdavo, matyt nepakankamai pompos sparnuotė sukdavosi (gal prasisukdavo). Pakeitė pompą (iš šroto  :D) ir viskas puiku.
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: dangeriz 2011-11-20 21:05
visgi, pasikeičiau radiatorių. Ne naują, iš šroto už 100lt, ir puiku, problema išnyko, temperatūra stabili, 88-92 :)
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: Fragziukas 2011-11-21 15:46
Liuduks.
Ausinimo sistemos mazasis ratas sudarytas is variklio ir salono peciaus radiatoriaus.
Didysis ratas taj variklis,peciaus radia torius ir atidarytas termostatas kuris praleidzia karsta antifriza i radiatoriu, o is radiatoriaus paimamas jau atauses antifrizas
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: liuduks 2011-11-21 21:35
Liuduks.
Ausinimo sistemos mazasis ratas sudarytas is variklio ir salono peciaus radiatoriaus.
Didysis ratas taj variklis,peciaus radia torius ir atidarytas termostatas kuris praleidzia karsta antifriza i radiatoriu, o is radiatoriaus paimamas jau atauses antifrizas
Nesigynčisiu  ???
Antraštė: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
Parašė: bad boy 2012-12-29 02:56
siais atvejais buna arba pompa arba uzsikimses radiatorius,
Antraštė: Ats: Re: Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti b—dos
Parašė: brumbrum 2012-12-29 14:40
siais atvejais buna arba pompa arba uzsikimses radiatorius,

Arba radiatoriaus "korys" ispuves, ner kur silumos atiduoti ;)