Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: bigis 2011-11-14 09:27
-
AR 166 2.5 benzinas, 2000 m.
Tai va, alfute pradejo rodyti principus. Vazineju atjunkta oro srauto matuokle, o dabar ir sankaba ismynus atsiranda traskejimas, pirma pavara labai sunkiai ijunkti ir judant is vietos visa masina dreba, tai tikriausiai laikas bus pasitvarkyti sankaba. Tai gal galit pakonsultuoti ar meginti ieskoti naudotos ar deti nauja? Na galbut viso komplekto neprireiks, bet cia apsidraudimui. Kokios kainos? Nete maciau uz 780, gal kas nors kazka pigiau zinot?
Aciu :)
-
Jei ieskosi devetos sankabos, tai keisk visa sankabos komplekta. Kai isardysi butinai atkreipk demesi i smagrati. Dazniausiai buna taip: jei sudilo diskelis - reikia keisti diskatoriu (arba net smagrati), jei sudilo guoliukas - sugadinamas diskatorius.
Naujos sankabos kaina 800 lt Valeo (parduotuveje). Didmenos kaina apie 550 lt. Cia rasau tau kainas, kad zinotum kiek gali deretis :)
-
Dar gali paskambinti į golsta.lt, ten atrodo apie 650 Lt
-
panašu, kad išminamo guolio ausys nulūžo, teks pirkt naują rinkinį, nebent nori rizikuot su dėvėtu guoliu. Su gera nuolaida intercars 630 berots buvo.
-
Tai kad dreba man kelia itarimas kad su smagraciu irgi kazkas negerai, nes kiek teko susidurti bent su JTD tai jei pradeda drebeti is vietos tai buna dazniausiai amen smagraciui ;)
-
Gali būti ir smagratis, gali būti ir guolis, kas gan dažnai būna, bet kokiu atveju reikia imti dėžę, o tada jau matysis.
-
su smagraciu jau tikrai nelinksma butu :) na ir linksmiausia aisku butu, kad neprireiktu viso komplektuko :))) O uz kiek mazdaug perkat amortizatorius, yra gal kazkoks pigesnis variantas ?
-
Zodziu katik is serviso. Buvau palikes tvarkyt, nes nebesijunge bėgiai. Pakeite cilindriuka, bet sako ilgai nevazinesi, reikia keist guoli ir diskatoriu, uz visa kompleta uzsipras 900 plius darbas 400-500lt. Toliau uzmete aki y galine vaziuokle, rezultatai, kad reikia keisti:
suvedimines traukes sailenblokams
galines sakes trauke su suportu
galines sakes sailenblokai
stabilizatoriaus ivores
Kiek sitas malonumas gali kainuoti ? :'(
-
Zodziu katik is serviso. Buvau palikes tvarkyt, nes nebesijunge bėgiai. Pakeite cilindriuka, bet sako ilgai nevazinesi, reikia keist guoli ir diskatoriu, uz visa kompleta uzsipras 900 plius darbas 400-500lt. Toliau uzmete aki y galine vaziuokle, rezultatai, kad reikia keisti:
suvedimines traukes sailenblokams
galines sakes trauke su suportu
galines sakes sailenblokai
stabilizatoriaus ivores
Kiek sitas malonumas gali kainuoti ? :'(
Ko gero apsilankei ne tame servise :angry:
-
oho sankabos pakeitimas tai storai kainavo..
-
kas pes sake su suportu?
-
Sveiki,iskilo dilema. maniske AR 166 2001m. 2.0 V6 TB, reikia sankabos komplekto, ar ieskot nuo butent tokio modelio,ar tinka nuo tarkim 2.5 V6,3.0 V6 ?
-
darbo dienom galesiu pagal katalog paziuret ir kaina pasakit. deze6 pavaru?
-
Pagal viena katalogu tai
2.0 V6:
LUK 624 3010 00 1028.15 lt
SACHS 3000 951 322 1302.77 lt
VALEO VAL821364 660.67 lt
2.5 V6:
SACHS 3000 951 321 754.99 lt
VALEO VAL821363 706.90 lt
VALEO VAL826319 831.63 lt
3.0 V6:
LUK 624 3010 00 1028.15 lt
SACHS 3000 951 322 1302.77 lt
VALEO VAL821364 660.67 lt
3.2 V6:
LUK 624 3010 00 1028.15 lt
SACHS 3000 951 322 1302.77 lt
VALEO VAL826319 831.63 lt
Kodai sutampa 2.0 V6, 3.0 V6, 3.2 V6 SACHS, LUK ir rodo, kad 3.0 V6 tokia pat VALEO kaip ir 2.0 V6 firmos.
-
jo, deze 6 begiu.
o tai blyn ko ta kaina valeo taip ryskiai skiriasi?
-
tokios jau kainas valeo,as daug tokiu sankabu pakeiciau,bedu dar nebuvo
-
Gal tos SACHS kiek pastiprintos eina, reiketu klausti pacio pardavejo arba deti valeo ir nesukti galvos ;)
-
mat yra idomus variantas, ant laisvu apsuku barshka kazkas,ismini sankaba - nebebarska,atleidi vel tas pats,jei uzduodi apsuku isvis ima barsket. bet sankaba nebuksuoja,viskas tvarkoj. beje ji buvo keista pries metus su trupuciu. kas cia gali but?
-
isminamas guolis gali but parejas
-
nu jei numina sankaba ir nutyla tai isminamas tikrai neparejas. smagratis turetu barsket nepriklausomai ar sankaba numinta ar ne, tai variantas irgi atpuola.
belieka kad barska deze, pasitikrink pirmiausia tepalo lygy dezej, bet jau gal nepades.
nors jei cia tik ant laisvu apsuku tai tada smagratis gal....
-
tai dabar kita sitos istorijos dalis,nes smagrati (taip taip) pirkau nauja ir jis keistas kartu su sankaba ir pavaru deze kuri man buvo subyrejusi. kuri laika pavazinejau,eme barsket kazkas,nuvariau atgal i servisa,isarde vel,sankabos diskas buvo melynas, nu aliaperkaitintas,nors neisivaizduoju kokiu budu tas iviko vazinejant pensininko rezimu,nu neesme. lyg ir sutvarke,bet po poros dienu vel kazkas tarsket eme. Buvo toks Andrius is Krekenavos (jis uzsiima alfu remontu) apziuret,nelabai ir jis suprato kame reikalas,patuse ta masina,nu kaip ir viskas gerai. bet nervin tar barskejimas ir nebezinau kur ieskot bedos. o del tepalo dezej tai reiks patikrint,nors kai dejo ta deze keite tepalus.
-
jei deze nuejus tai vaziuojant garsas turi dideti jei garsas pradingsta vaziuojan tai bus smagratis paleides. jis turetu aiskiai subarsketi kuriant ir gesinant motora, diskas negali barsketi jokiu atveju nes jis be spyruokliu, kietas. bet kai gyvai negirdziu tai nieko tikslaus negaliu pasakyt :(
-
kuriant nebarska niekas,o vaziuojant to garso nesigirdi
-
tu geriau nuvaryk masinele ne pas kazkoky alfu meistra, o seip pas meistra kuris nusimano apie masinas, nes alfa niekuo neypatingesne uz kitas auto, gal pasakys kas barska ten.
-
buvau Sadire panevezyje, sake cituoju: "px cia yra". nu zodziu, teks kazka galvot.
-
o tu neatsimeni gal pas tave sankabos diskas su spyruoklem (mynkstas)?
-
sito tai nepamenu,bet valeo, kainavo komplektas 800
-
nu jei tik tiek kainavo tai smagracio tikrai nekeitei nes tik jis virs 1000 kainuoja, uz ta kaina komlekte buvo diskatorius, diskas, ir isminamas guolis. bet tu isiaiskink ar pas tave smagratis plaukiojantis ar ne.
-
taigi sakau kad keiciau smagrati ir taip jis kainavo gerokai daugiau nei 1000. ir jis plaukiojantis,ta tai tikrai zinau :)
-
supratau :). varyk dar pas kita meistra kol pasakis kas barska
-
Gristant prie vaziuokles. Vel man ratai smarkiai iskliso ir padangas nuede. Po paskutinio tvarkymo pavazinejau metus bet nei 10k nepramyniau, tai arba dalys arba meistrai hujovi :D Ratu atstatymui reikia sailenblokus keisti greiciausiai ? nes kai tech variau sake gatavi, kiek sitas malonumas kainuotu ir ko dar reikia normaliai, kad ratai stovetu ir meklistu taip daznai ?
-
virsutines arba apatines sakes keist reikia. su dalim padesiu.
-
Gristant prie vaziuokles. Vel man ratai smarkiai iskliso ir padangas nuede. Po paskutinio tvarkymo pavazinejau metus bet nei 10k nepramyniau, tai arba dalys arba meistrai hujovi :D Ratu atstatymui reikia sailenblokus keisti greiciausiai ? nes kai tech variau sake gatavi, kiek sitas malonumas kainuotu ir ko dar reikia normaliai, kad ratai stovetu ir meklistu taip daznai ?
rimtesnes dalis devet reikia ir nebus po 10k bedu.
-
cia manau apie gala kalba eina :) bus greiciausiai plaukiojantys lailentai "pareje"
-
Taip, kalba eina apie gala :) kokios kainos mazdaug tu plaukojanciu ?
-
Taip, kalba eina apie gala :) kokios kainos mazdaug tu plaukojanciu ?
nuo 22lt iki 90lt Cia apie tuos mazuosius sailentus kalba eina
-
zodziu painiava ten su tuo galu :) oask taip servise ir isdurineja kai nieko neismanai :D
-
zodziu painiava ten su tuo galu :) oask taip servise ir isdurineja kai nieko neismanai :D
kokiam mieste randies?
-
Mazeikiuose :smilie:
-
tai biski toloka iki kauno vaziuot. bet.. atvaziuoja ir is akmenes, kai reikalas yra :)
-
geriausia vaziuokle tvarkytis ten kur duoda garantija ;D dar neteko kreiptis del garantinio,bet sirdziai ramiau kad ji yra ;)
-
geriausia garantija yra tada, kai pats susitvarkai kaip nori... as duodu tiek laiko kiek detales laikys...
o cia jau nuo kainos ir gamintojo priklauso
-
lb noreciau pamatyt kaip pats atsirestauruoji sarnyrus? :o
ar kiekviena kart perki naujas sakes?
-
lb noreciau pamatyt kaip pats atsirestauruoji sarnyrus? :o
ar kiekviena kart perki naujas sakes?
taip, sakes pirkau naujas, bet per 5m. 1 kart. :)
-
Pradesiu nuo problemos. Priekyje kazkas barska, abiejose pusese.
Priekyje sudeta naujai:
Abi virsutines svirtys
Abi apatines svirtys
Des puses vairo trauke su antgaliu.
Stabilizatorius ir jo traukes 100% tvirtos ir ne menkiausio laisvumo neturi.
Ratai nekliba.
Visus varztus, traverso, svirciu, koloneles patikrinau ir stipriai priverziau.
Siandien su mechaniku pravaziavom, patikrinom, tas nelabai turi ka pasakyti. Sako gal vairo kolonele.
Taigi kame reples, gal kam yra taip buve? Ar gali barsketi vairo kolonele. Keisti vien is idejos toki daigta nelabai norisi. O gal amortiku atramines gumos?
-
Nezinau koks garsas, bet kolonele tikrai gali buti. NUmauk gofra, atjunk antgali ir paklibink koloneles stoka i virsu ir apacia. Pamatysi ar jis kliba ivoreje ar ne. Gal yra ir kt. budu nenuemus antgalio.
Beje, jei kliba, gali paverzti.
-
Principe, trauke net ir neatjungus, lyg turi sioki toki laisvuma aukstyn-zemyn (bet ne pirmyn-atgal). Bet kodel barska abi puses?
-
Tai gal kliba abi puses?
-
Taigi parasiau, kad pakeista des puses trauke. Mane domina ar gali kazkas barsketi pacioj kolonelej, ne traukese, angaliuose, bet pacios koloneles viduriai???
-
Kazko mes nesusisnekam.
Suprantu, kad is vaziuokles puses pas tave viskas gerai.
Bet sakau pats koloneles stokas ivoreje yra laisvas ir kai vaziuoji per duobes jis kliba ir atsiranda garsas.
Jei as ne taip supratau, tada nekreip demesio i sia zinia. ;)
-
Cha cha, susitvarkiau, barskejimas dingo. Vieno amortiko varzta apsukau apie tris ratus, kito net apie 5-6 prie atraminiu gumu. Idomu, ka tas galetu reiksti:
1. naturalus procesas gumoms devintis,
2. gumom amen,
3. kazkada kazkoks zioplys ju neprisuko.
-
Gal gali ta garsa kazkaip apibudint?
Beje, tas garsas tau staiga atsirado ar kaip?
-
Nebera jau to garso, skaityk zinute auksciau. Pirkau masina su tuo garsu, maniau, kad bus stab traukes, buvo panasus garsas, bet pasirodo viskas buvo daug paprasciau.