Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: nesax 2011-10-02 19:37
-
Sveiki kiek skaiciau foruma nieko panasaus kaip ir neradau, tad pakuriau nauja tema.. taigi pradesiu nuo to kad buvo toks dalykas jog ant didesniu apkrovu mano alfute imdavo "tampytis" na tarsi pulsuot gazas. Pakelia normaliai iki 2500 rpm ir dusta ima pulsuot... taigi ilgu paiesku rezultatas : atglusintas ir pravalytas EGR. to pasekoja nebepulsuoja, bet pastoviai sviecia tas nelemtas purkstukas...
Antra beda staiga eme nebesikurti ryte... suki suki ir jokio stverimo nera... tarsi visai nepaduotu kuro... ddaryta diagnostika... nieko doro neparode... kuro slegis kuriant apie 330. taigi manau pakankamai... stumiant ar tempent uztenka kad viena kart prasuktu varikly ir dyrba kaip uoga.
taigi dabar idetas naujas akumas 110ah suka aisku geriau nei su senu akumu... "sukimo momentas didesnis" ir ka? o gi dabar kuriasi.. bet sunkiai is antro trecio karto.. ir reik pasukt tikrai ilgai... gal kam buvo kasnors panasaus? gal kas uzvesit ant kelio ko dar ieskot?
-
Šneki keistai, jei purkštukas šviečia, diagnostika tikrai turi rodyt kame šaknys.
-
Su uzsikurimu man buvo lygiai toks pat bajeris, tik man tai pasireiksdavo nuo -9 kazkur salcio, tai starteri perrinkom ir bedos baigesi ;) su senu akumu uzkurdavo ziema :)
-
Esu turejes tokia beda,ir slegi matavom,ir diagnostika darem,nieko neradom.Tada vienas senas dyzelistas patare pabandyt ieskot nelaikancios slegio forsunkes. Nupirkau srote forsunke,irkaitaliojau visas,kol uzsivede starteriu. Jau pora metu praejo,liga nebesikaertoja.
-
man taip pat buvo,kad sunkiai vesdavosi,bet man tik prie didesnio - neuztekdavo akumui galios,nes reikedavo ilgiau pasukti.pakeiciau nauja akuma,vistiek tas pats.tada perinko starteri ir bedos dingo.buvo kazkoks starterio ziedas trukes.
-
vat del starterio ir man kirba tokia mintis kad perdaug itampos nuima... reiks gal bandyt nusiimt ir ziuret kaip ten jis gyvas. o del purkstuko svieciancio taj diagnostika dare kol dar buvo egr uzglusintas, tai purkstukas uzsisviesdavo tik prie didesniu apkrovu. dabar egr atglusinau tai pradejo visa laika sviest. del forsunkiu pries tai galvojau ieskot bandyt keitaliot, bet po egr'o tokiu pokyciu net nebezinau ka begalvot
-
vat del starterio ir man kirba tokia mintis kad perdaug itampos nuima... reiks gal bandyt nusiimt ir ziuret kaip ten jis gyvas. o del purkstuko svieciancio taj diagnostika dare kol dar buvo egr uzglusintas, tai purkstukas uzsisviesdavo tik prie didesniu apkrovu. dabar egr atglusinau tai pradejo visa laika sviest. del forsunkiu pries tai galvojau ieskot bandyt keitaliot, bet po egr'o tokiu pokyciu net nebezinau ka begalvot
Jei purkstukas dega, diagnostika turi rodyt klaida. Cia sventa teisybe. Del nesikurimo, pilnai tikiu, kad gali buti starteris. Dyzeliui svarbus sukimo momentas. Starteris gali sukt, bet nepakankamai. Tai, kad ant buksyro uzsikuri, tikrai vertetu starteri apziuret.
-
kolegai su 156 2.4 JTD buvo panasiai irgi ilgai ieskojo problemos. Pakeista "+" klema. Uzsiziurejom kad stipriai kaista, vadinas nebuvo gero kontakto. Dar viskas gerai. Panasu kad turi itakos itmpa. Pamatuok kiek rodo ant klemu sukimo metu.
-
Čia į tą pačią temą apie starterius. Tokia problemėle porą mėnesių turiu, kad pastovėjus per naktį starteris nesuka. Rėlė suveikia,starteris nesuka,ant stumimo iškart vedas. Vėliau atsitiktinai pastebėjau, kad įjungus degimą ir palaukus kokias 20sek visados starteris suka ir užsikuria. Kame šaknys galėtų būt? :D
-
na nepasakyciau kad starteris blogai suka... sukimo momentas tikrai didelis dabar kai idejau nauja akuma... bet vistiek reik pasukt ilgokai kol pastvere.... (bijau net pagalvot kas bus ziema :D ) reik dar kuria diena is draugo 156 islupt vorsunke ir pakaitaliot.... nes cia jau gaunasi kazkokia mistika del to kurimosi :D
Beje kaip sakiau anksciau purkstukas uzsidegdavo tik prie didesniu kruviu... o dabar sviecia pastoviai.. su pastoviai sviecianciu dar nebuvau diagnostikos daryt... reiks kita savaite nulekt
-
man buvo beda su kuro siurblio rele, nes ji suveikdavo, bet pamatavus su testeriu kontaktus tai sujungdavop tai ne. tai sukeiciau su kondicionieriaus rele ir beda dingo
-
Cia visi ivairiu diagnoziu zmogui, pasakysiu ir as savo :smilie: Mano 1.9JTD pries metus turejo tokia pacia beda: suki suki ir uzsuki, tik su virve patempi metra ir uzsikuria. Pradziai be diagnostikos bedu ieskojau, starterio garsas idealus buvo, itampa taip pat. Nuvezem diagnostika ir man is karto parode kuro slegio reguliatoriu, kuris kurimo metu nebesukele pakankamai slegio :smilie:
-
Cia visi ivairiu diagnoziu zmogui, pasakysiu ir as savo :smilie: Mano 1.9JTD pries metus turejo tokia pacia beda: suki suki ir uzsuki, tik su virve patempi metra ir uzsikuria. Pradziai be diagnostikos bedu ieskojau, starterio garsas idealus buvo, itampa taip pat. Nuvezem diagnostika ir man is karto parode kuro slegio reguliatoriu, kuris kurimo metu nebesukele pakankamai slegio :smilie:
Sitas variantas tikrai imanomas ir labai artimas sitiems pozymiams. Gal uztektu issukus ivalyt ta slegio dacika. ten MPX stovi, jei kanale susidare nuosedu jos ir trukdo ismatuot tikra slegi sistemoj. naujas matuoklis apie 300 lt. tai verta si varianta isbandyt.
-
Dar gali but ir purkstukas vienas koks gatavas. Man ta pati beda buvo. Pakeite purkstuka ir viskas ok. :masina:
-
jei prakalbom apie starterius turiu tokia problema kad isvis starteris pradejo nebesukt.galvoju viskas aisku starteris numire.pakeiciu i kita vistiek nesuka :angry: wtf?
su testeriu matuot,ijungus degima kazkas nuima nuo starterio srove,vietoj 12v lieka 1v. cia kompas blokuoja del kazkokiu priezasciu ar dar koks velnias? ar yra starterio rele kokia? ir kur ji yra?
-
bedos issprestos :) :du: :masina:
-
bedos issprestos :) :du: :masina:
Džiaugsmas suprantamas, bet žinutė be ryšio. Jei jau džiaugiesi, pasakyk nors koks gedimas buvo, gal kam nors ateity pravers.
-
Dedu prie "įdomių" problemų.
Žodžiu atsirado tokie garsai nuo genero diržo, pradžioj galvojau kad kažkuris parazitas jau blogas tačiau nusiėmus ir patikrinus visi įtempimo guoliai sukasi tvarkingai be jokių trukdžių kurie galėtų kelt tą garsą. Vėliau klausant iš arti pastebėjau, kad garsą kelia pats diržas ir padariau filmuką:
http://www.youtube.com/watch?v=7AJ9GipZmRc&feature=youtu.be
Kaip matyti, šiek tiek prilietus pirštu garsas pradingsta, diržas pakeistas į naują Contitech prieš 10000km.Nei įtempėjas nei pats diržas nesiliečia niekur. Tiesa kondic. siurblys vos vos ūžia, bet nemanau, kad tai įtakoja kitus garsus. Dėl ko galėtų būtitaip??įtempėjas su spyruokle nusibaigęs?
-
Manau, kad kazkuris is skyvu/itempeju turi laisvuma. Jei ka, tai turiu gera ta itempeja su spyruokl.e
-
Arba škyvo guma nusibaigė ir tiek...
-
blyn, visi komponentai labai gerai atrodo, neaišku nuo ko pradėt :'(
-
Gal kondicionieriaus siurbli pradziai susitvarkyk, jei uzia - tai reiskia bus kuo toliau tuo blogiau, gal jo guolis turi laisvuma, o pridejus pirsta ant dirzo dirzas kiek pasikreipia ir tuo paciu minimaliai kondicionieriaus skyvas gauna apkrovos ir nutildo. Kiek matau is video tavo dirzas taip vos vos aukstyn zemyn juda, gal tai ir yra del guolio laisvumo, tu pirsta kaip tik dedi netoli kondicionieriaus, pabandyk uzdeti kur nors priesingoje puseje ir pazek ar garsas keiciasi.
Taipogi - neatmesk galimybes, kad pas tave nauji guoliai gali buti lievi, as keiciausi savo Twin Sparkui, nupirkau naujus visus guolius ir generatoriaus dirzo atraminis sukant tarp pirstu karke, o tuo tarpu senas sukesi beveik be garsu, pridaviau ta brokuota guoli ir nu pirkau kita - naujas sukesi tyliai.
Dar kiek teko susidurti - tas itempejas su spyruokle - nors jis vizualiai atrodo gerai gali buti blogas, t.y. vos vos palinkes, mano twin sparkui buvo butent taip, vizualiai atrodo labai graziai, o dirzui buvo nupjauta viena vija, uzdejau kita dirza, pavaziavau gal 5km, vel dirza perpjove, o kaip ir sakiau isemus ta itempeja - atrode tikrai labai gerai, idejau nauja ir bedos baigtos.
Susitvarkyk pradziai kondicionieriu, jei bus toliau tas pats - keis visus atraminius guolis ir itempeja ta su spyruokle.
-
bedos issprestos :) :du: :masina:
Džiaugsmas suprantamas, bet žinutė be ryšio. Jei jau džiaugiesi, pasakyk nors koks gedimas buvo, gal kam nors ateity pravers.
masinio laido kontakto nebuvimas,oksidavosi.del to ir nesuko starteris :)
-
Sveiki turiu tokia beda, net dvi. 1.negaliu uzvesti 166 2.4jtd raktu nuo kalno ar buksiro uzsiveda. o 2. tai kai masyna uzvesta ir dirba ant laisvu apsuku "guldau" tachometra dirba tvarkoi, o kai vaziuojant pamigi gaza staigiau iskart uzgesta, jei vaziuot normalei stiprei nespaust viskas norm.
Ir dar kai uzgesta ismeta klaida sinchronizacijos
-
Sveiki turiu tokia beda, net dvi. 1.negaliu uzvesti 166 2.4jtd raktu nuo kalno ar buksiro uzsiveda. o 2. tai kai masyna uzvesta ir dirba ant laisvu apsuku "guldau" tachometra dirba tvarkoi, o kai vaziuojant pamigi gaza staigiau iskart uzgesta, jei vaziuot normalei stiprei nespaust viskas norm.
Ir dar kai uzgesta ismeta klaida sinchronizacijos
1. CODE arba rakto indikatorius geltonas toks dega? Greičiausiai imobilaizerio problema bus čia pas tave. 8)
-
jei degtu CODE, tai man atrodo ant buksyro galetu ir iki afrikos ja nutempti, vistiek neuzsikurtu. statyciau uz kuro slegio reguliatoriu/siurbli.
-
imobilaizeris pas man apeitas jo nera. o reguliatoriu kuro keiciau net pora bandziau, auksto slegio siurblys naujas.
-
Sveiki turiu tokia beda, net dvi. 1.negaliu uzvesti 166 2.4jtd raktu nuo kalno ar buksiro uzsiveda. o 2. tai kai masyna uzvesta ir dirba ant laisvu apsuku "guldau" tachometra dirba tvarkoi, o kai vaziuojant pamigi gaza staigiau iskart uzgesta, jei vaziuot normalei stiprei nespaust viskas norm.
Ir dar kai uzgesta ismeta klaida sinchronizacijos
pasijunk diagnostiką ir pažiūrėk ar normaliai velenėlių/alkūninio sinchronizacija dirba.
-
kurioi ten vietoi? naudoju ecuscan'a. na dirza keiciau su tais spec irankiu tai turetu but norm