Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Blevyzgos apie bet ka => Temą pradėjo: vanagiux 2011-08-17 01:13

Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: vanagiux 2011-08-17 01:13
as noriu pirkti alfa todel kad butu malonu su ja vaziuoti. o uz kiek jau tada galima paimti neuzdrozta masina?

 6000-8000 ar net daugiau. ;)

Nepatarciau niekam pirkti 156 1997-2002 benzinines (TS) uz tokius pinigus ;) dyzeline 1.9 JTD neuzdrozta ir geros bukles galima nupirkti uz tiek pilnai kokiu 2001, tiesiog reikia netingeti apziureti neviena ir ne du variantus ir kritusius i aki varyti tikrinti i servisa (kompiut. diag., geometrija, pakaba) ir manau tikrai nupirksi uz kokius 5000-6000lt geros bukles JTD, sneku is patirties, kiek jau teko padeti nupirkti alfu. Teko ir brangius variantus apziureti, tik isvaizdoje jie puikus, pasijungi ant kompo purkstukai grybauja, common railo slegis sokineja, kuras ant laisvu sokineja, oro srauto matuokle klaidos nemete, bet paziuri jos parametrus ir pamatai kad ir jinai jau nieko gero. Zodziu nesigundykit mintimi, kad sumokesit brangiai ir turesit alfa kuri neges, nuziurit vezat tikrinat ir viskas.
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Vital 2011-08-17 20:20
tvarkinga alfa gali buti ir pigi-ir brangi. kaip kas vertina ja tvarkinga ;)
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: gringas 2011-08-17 23:42
as noriu pirkti alfa todel kad butu malonu su ja vaziuoti. o uz kiek jau tada galima paimti neuzdrozta masina?

 6000-8000 ar net daugiau. ;)

Nepatarciau niekam pirkti 156 1997-2002 benzinines (TS) uz tokius pinigus ;) dyzeline 1.9 JTD neuzdrozta ir geros bukles galima nupirkti uz tiek pilnai kokiu 2001, tiesiog reikia netingeti apziureti neviena ir ne du variantus ir kritusius i aki varyti tikrinti i servisa (kompiut. diag., geometrija, pakaba) ir manau tikrai nupirksi uz kokius 5000-6000lt geros bukles JTD, sneku is patirties, kiek jau teko padeti nupirkti alfu. Teko ir brangius variantus apziureti, tik isvaizdoje jie puikus, pasijungi ant kompo purkstukai grybauja, common railo slegis sokineja, kuras ant laisvu sokineja, oro srauto matuokle klaidos nemete, bet paziuri jos parametrus ir pamatai kad ir jinai jau nieko gero. Zodziu nesigundykit mintimi, kad sumokesit brangiai ir turesit alfa kuri neges, nuziurit vezat tikrinat ir viskas.
Tiesiog stebiuosi kaip viska gaudaisi diagnostikoj, ar tiesiog meistru zodzius kartoji?
Daugeliu tavo minetu atveju gali sekmingai ilgai vazinet ir neturet del to jokiu nemalonumu, o ir remontas dazniausiai salyginai nera brangus. Turiu toki gyva pavyzdi- bendradarbi- kuris pries pirkdamas masina panasiai elgiasi, bet visvien nusipirkdavo problematiskas masinas. Nesakau, kad negalima pigiai nusipirkt gera masina, bet tai visvien loterija, kaip ir pats devetos masinos pirkimas. Mano praktine patirtis siuolaikinese auto gal ir nera labai didele, bet uz tai turiu tiek neigiamu pavyzdziu apie diagnostikos specialistus, kad ten sokineja, neatitinka parametru, kazkas baigiasi ar prie galo dazniausiai sukelia tik sypsena. Visada perku masina, kuri mane kazkuo imponuoja tiesiog intuityviai ir nenusivyliau nei karto. Nesakau, kad tai teisinga, bet mano atveju veikia. Diagnostika reikalinga, sumazina klaidingo pasirinkimo galimybe, bet tikrai ne kiekvienas pasijunges kompa gali ivertinti masinos bukle.
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: vanagiux 2011-08-18 01:04
Tiesiog stebiuosi kaip viska gaudaisi diagnostikoj, ar tiesiog meistru zodzius kartoji?
Daugeliu tavo minetu atveju gali sekmingai ilgai vazinet ir neturet del to jokiu nemalonumu, o ir remontas dazniausiai salyginai nera brangus. Turiu toki gyva pavyzdi- bendradarbi- kuris pries pirkdamas masina panasiai elgiasi, bet visvien nusipirkdavo problematiskas masinas. Nesakau, kad negalima pigiai nusipirkt gera masina, bet tai visvien loterija, kaip ir pats devetos masinos pirkimas. Mano praktine patirtis siuolaikinese auto gal ir nera labai didele, bet uz tai turiu tiek neigiamu pavyzdziu apie diagnostikos specialistus, kad ten sokineja, neatitinka parametru, kazkas baigiasi ar prie galo dazniausiai sukelia tik sypsena. Visada perku masina, kuri mane kazkuo imponuoja tiesiog intuityviai ir nenusivyliau nei karto. Nesakau, kad tai teisinga, bet mano atveju veikia. Diagnostika reikalinga, sumazina klaidingo pasirinkimo galimybe, bet tikrai ne kiekvienas pasijunges kompa gali ivertinti masinos bukle.

Gerai pasakei - nekiekvienas gali pasijunges kompa ivertinti masinos bukle, tai reikia tureti toki zmogus kuris gali tai padaryti, pastaruoju metu labai daug masinu tikrinau ant kompo tai jau daug parametru mintinai moku ir zinau kokie turi buti gerai masinai, sakai imanoma daugeliu atveju pigiai sutvarkyti arba eksplotuoti nematant to? Idomu kiek kainuoja purkstuku remontas ir keitimas ir ar jie neitakoja traukos, kuro sanaudu, uzsivedimo prie dideliu salciu? Oro srauto matuoklis - su uzsilenkusiu galima vazineti, tik netrauks masina, idomu ar nera svarbu common  rail'o darbas? Manau pirkti siuolaikine masina be diagnostika tai tiesiog yra labai didele rizika, kurvos masinu kurioms ridos atsuktos nuo 500-600k km iki 200k km, kas is tokios masinos idomu yra like? Kompiuteris tam kad pamatytum visus tuos bajerius, kad pazetum atskirai variklio, atskirai greiciu dezes rida ir t.t. Sutinku kad pakaba galima perrinkti, bet jei masina suvirinta ir dvieju viena? Tarpeliai graziai suvesti, nudazyta svieziai, nupoliruota, tai ar labai puiku tokia isigyti, mano dazytojas istisas diena klijuoa 2008-2009 metu masinas is 2 ar 3 i viena ir uzsakovai tu darbu stumdo jas kaip idealias uz geras kainas, o lietuvas kaikurios pasiekia kaip metalo lauzas, nurasytos.
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Steponas 2011-08-18 08:41
nu jeigu gerai suvirinta, tai kame beda ;D juokas cia :) o ko,pas to neaprodys vistiek, kad ir kaip geri ar blogai padqryta ;D
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: liuduks 2011-08-18 16:21
Esmė labai paprasta, už 3t gyvos mašinos nenupirksi :D
P.S visi JTD "GEROS BŪKLĖS" iš Vokietijos, jau lavonai po kapotu, kad ir kaip gerai atrodytų, nuvaikyti autobanuose.

Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: gringas 2011-08-18 16:44
Esmė labai paprasta, už 3t gyvos mašinos nenupirksi :D
P.S visi JTD "GEROS BŪKLĖS" iš Vokietijos, jau lavonai po kapotu, kad ir kaip gerai atrodytų, nuvaikyti autobanuose.


Kazkaip suabejociau del nuvaikytu JTD. Jau greiciau TS ;)
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Ciudikas 2011-08-19 09:48

Gerai pasakei - nekiekvienas gali pasijunges kompa ivertinti masinos bukle, tai reikia tureti toki zmogus kuris gali tai padaryti, pastaruoju metu labai daug masinu tikrinau ant kompo tai jau daug parametru mintinai moku ir zinau kokie turi buti gerai masinai, sakai imanoma daugeliu atveju pigiai sutvarkyti arba eksplotuoti nematant to? Idomu kiek kainuoja purkstuku remontas ir keitimas ir ar jie neitakoja traukos, kuro sanaudu, uzsivedimo prie dideliu salciu? Oro srauto matuoklis - su uzsilenkusiu galima vazineti, tik netrauks masina, idomu ar nera svarbu common  rail'o darbas? Manau pirkti siuolaikine masina be diagnostika tai tiesiog yra labai didele rizika, kurvos masinu kurioms ridos atsuktos nuo 500-600k km iki 200k km, kas is tokios masinos idomu yra like? Kompiuteris tam kad pamatytum visus tuos bajerius, kad pazetum atskirai variklio, atskirai greiciu dezes rida ir t.t. Sutinku kad pakaba galima perrinkti, bet jei masina suvirinta ir dvieju viena? Tarpeliai graziai suvesti, nudazyta svieziai, nupoliruota, tai ar labai puiku tokia isigyti, mano dazytojas istisas diena klijuoa 2008-2009 metu masinas is 2 ar 3 i viena ir uzsakovai tu darbu stumdo jas kaip idealias uz geras kainas, o lietuvas kaikurios pasiekia kaip metalo lauzas, nurasytos.

nesikeik, ateis T_K ir gausi ausu :D

o del vokieciu nuvaikytumasinu, pritariu, manau ir ts pas juos galima ir jts ir jtd sudrozt :), kas cia yra, leki i bana ir pjauni 210... po to atsuki spidikaiki 200nuo 500 kaip vanagiuks minejo ir 'ledine' masina su uzvaikytu motoru per 5metus gali padaryt.
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Valerun 2011-08-19 16:43
O ką manot apie lenkiškas tačkas iš www.moto.allegro.pl (http://www.moto.allegro.pl) ?
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: brumbrum 2011-08-19 16:52
O ką manot apie lenkiškas tačkas iš www.moto.allegro.pl (http://www.moto.allegro.pl) ?

Loterija gryna, is nuotrauk ir aprasymu super, atvaziavus tai ojojoj, tikri lenkai...
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Valerun 2011-08-19 17:04
Tai ir lietuviai irgi tokie sukčiai būna... Manau, dauguma čia buvo pasimokę, pirkdami savo pirmąją mašiną. Turbūt geriau pačiam važiuoti į Vokietiją ir rinktis kokiam nors autohause.
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: pavaduotojas 2011-08-19 17:09
o del vokieciu nuvaikytumasinu, pritariu, manau ir ts pas juos galima ir jts ir jtd sudrozt , kas cia yra, leki i bana ir pjauni 210... po to atsuki spidikaiki 200nuo 500 kaip vanagiuks minejo ir 'ledine' masina su uzvaikytu motoru per 5metus gali padaryt.
 


O tai cia skaitosi nuvaikymas? :D :D :D baikit juokus,jei tepalai laiku keiciami,ausinimas veikia 210 greitis itakos neturi...
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: brumbrum 2011-08-19 17:24
o del vokieciu nuvaikytumasinu, pritariu, manau ir ts pas juos galima ir jts ir jtd sudrozt , kas cia yra, leki i bana ir pjauni 210... po to atsuki spidikaiki 200nuo 500 kaip vanagiuks minejo ir 'ledine' masina su uzvaikytu motoru per 5metus gali padaryt.
 


O tai cia skaitosi nuvaikymas? :D :D :D baikit juokus,jei tepalai laiku keiciami,ausinimas veikia 210 greitis itakos neturi...


Butent, greiciu deze neuzdrosta, pakaba ledine, nes autobanuose auto naudotas :)
Buvome honda accord parsivare, pravaziavus buvo 230k km per 4 metus, bet salonas, kebulas, pakaba be jokiu defektu, dar iki siol ir su varikliu problemu neturi ir su greiciu deze ;)
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: vanagiux 2011-08-19 21:48
o del vokieciu nuvaikytumasinu, pritariu, manau ir ts pas juos galima ir jts ir jtd sudrozt , kas cia yra, leki i bana ir pjauni 210... po to atsuki spidikaiki 200nuo 500 kaip vanagiuks minejo ir 'ledine' masina su uzvaikytu motoru per 5metus gali padaryt.
 


O tai cia skaitosi nuvaikymas? :D :D :D baikit juokus,jei tepalai laiku keiciami,ausinimas veikia 210 greitis itakos neturi...


Butent, greiciu deze neuzdrosta, pakaba ledine, nes autobanuose auto naudotas :)
Buvome honda accord parsivare, pravaziavus buvo 230k km per 4 metus, bet salonas, kebulas, pakaba be jokiu defektu, dar iki siol ir su varikliu problemu neturi ir su greiciu deze ;)

Problemu neturi nes ten yra HONDA, viskas tuom ir pasakyta  ;)
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: liuduks 2011-08-19 23:41
Tokie greičiai bet kokiam dyzeliui leta mirtis, nebent koks AMERIKA style 6l  ;D
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Steponas 2011-08-20 14:40
Tokie greičiai bet kokiam dyzeliui leta mirtis, nebent koks AMERIKA style 6l  ;D
pagrisk. kodel dyzeliui mirtis, o tarkim benzui, ne?
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: pavaduotojas 2011-08-20 21:29
Grindziu as:nei benzui,nei dyzeliui,nei dujoms nera leta ar greita mirtis...gerai priziurimi laiko visi ilgai ..... ;)
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Valerun 2011-08-20 22:01
Dyzelinės fūros iki variklio kapitalkės pravažiuoja 500000-600000, aš esu matęs ir su milijonine rida po kapitalkės (teko užsiiminėti vibracijos ir triukšmo matavimais mašinose). Nes lietuviai dažniausiai pirkdavo senas fūras iš skandinavų ir vokiečių, net daužtas suremontuodavo ir paleisdavo atgal į Europą su kroviniais. Kame čia reikalas? kodėl vilkikai gali normaliai pravažiuot 1/2 milijono, o dyzelinės Alfos jau po 200 tūkst. skaitosi "nudrožtos"?
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: kasper 2011-08-20 22:04
maniskis jtd su 310tukstanciu rida,ir dirba kaip bitute:))
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: pavaduotojas 2011-08-20 22:18
valerun,negrybauk....furai 500000-600000km tai kaip automobiliui 100000  ;),o jei nenukrypstant nuo temos dauguma automobiliu pas mus su atvyniotais kilometrazais,taip kad ir kaip kasper sako 310 ne riba,praktiskai pas daugeli tiek yra,tik ant spidometro 150-200t ir visi patenkinti,o realiai niekas nzn.... ;D
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Disco_V 2011-08-20 22:39
Dyzelinės fūros iki variklio kapitalkės pravažiuoja 500000-600000, aš esu matęs ir su milijonine rida po kapitalkės (teko užsiiminėti vibracijos ir triukšmo matavimais mašinose). Nes lietuviai dažniausiai pirkdavo senas fūras iš skandinavų ir vokiečių, net daužtas suremontuodavo ir paleisdavo atgal į Europą su kroviniais. Kame čia reikalas? kodėl vilkikai gali normaliai pravažiuot 1/2 milijono, o dyzelinės Alfos jau po 200 tūkst. skaitosi "nudrožtos"?

Nepyk T_K, bet negalejau susilaikyt.

Valerun, nepyk ir tu, bet paskaites sita tavo rasliava juokiausi garsiai. ;D ;D ;D ;D ;D Ar tu bent jau zinai sunkvezimio variklio konstrukcija? Pagal tavo pasisakyma sunkvezimio variklis yra lygiai toks pat kaip ir po pirmo ar antro golfo kapotu, tik keliais cilindrais ir kelios AG daugiau?? Sorry brolau, bet reiketu manau kada pasikelt sunkvezimio kabina ir realiai, savo akim pamatyt kas ten stovi. VIsu pirma, tie varikliai yra zemasukiai, tepalai jiem keiciami mazdaug kas 70k km (jei gerai pamenu) ir nuvaziuoja jie belekiek km, tarkim per reisa. Mano vairuotojai, per savaite vidutiniskai nuvaziuoja po 2500 km, padaugink tai is 4 ir gausi 10 k. o tepalus keicia viena karta i metus, pagal toki pravaziavima. beje, vaziuojant 90 km/h apsukos yra TIK ties 1500, aisku, cia yra del to, kad ten pavaru yra ~16 (furoj). Pats pamislyk dabar, kiek tu km susuktum, jei visa laika vaziuotum tik ties 1500 rpm.

Beje, jei sugalvosi sakyt, kad "jos velka didelius svorius", tai as noriu tave iskarto nuramint, varikliui tai nera didziausias peilis, didziausias apkrovas gauna pavaru deze. O pavaru deze furoj yra tiesiogine to zodzio prasme KOSMOSAS, bet tai jau visai kita tema.

Taip kad tamsta, jei nezinai, geriau ieskokis toliau super meistro, o ne spjaudyk aplinkiniam i veida su klaidinga nuomone.
Nieko asmenisko gerbiamasis.
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: FaceOFF 2011-08-22 14:30
einam i rimta offtopic'a ;)... sakau dideli "taip" PAVADUOTOJO komentarui. nejaugi alfos tokios cukrines ??? pavaziuoja 200 km ar greiciau ir jau uzdrostos ? tai koks variklio darbinis resursas, koks medziagu nuovargio rezervas ? pavaziavai iki pirmo dirzo keitimo ir atia alfukui :) ? zinau 156ts, kuris kelis kart europa apvaziavo ir gyvas nardo dar iki siol, bei seimininke dziugina :D. varikliukas urzgia graziai, trauka tai yomayo, manoji seske, dar vos vos ikanda. vazineja po klaipeda, diagnostikos alfines ir mates nera, kiek lietuvoj gyvena, isskirus ta suda su visokiais digais ir kitais vejais is kuriu naudos jokios. bijau sumeluoti, bet partemptas i lietuva dar pries didiji alfu buma, vienas is tu egzemplioriu privertes atsigrezt i alfas. jokiu ten purkstuku, matuokliu ar kito panasaus remonto nera buve, net veliuras su vairu nenusitrine, o kas idomiausia, net nuo medinio begiu bumbulo pavaru shemos piesinukas nenutrintas. uzsienitiskus greitkelius seimininke apibudina kaip "smagiausia vieta vaziuoti" apie francus atsiliepia ypac gerai, kas vaziavot galesit pakoment. tiesa vaziuokle reikalauja nuolatinio demesio. lakas atsilupineja ant galinio statramscio, gal dar vienas kitas ibrezimas ir tas manau daugiausia maximinio tipo.
o viso to paslaptis: grieztas ir reguliarus techninis aptarnavimas, seimininkes vyras ji atlieka be joki skrupulu, net antifirzas ten keiciamas, kas 6 menesiai. visi mechaniniai mazgai, dirzai, filtrai ir visos kitos nesamones po nuolatine kontrole. ir alfas lekia... o jo rida tikrai apie puse miliono. ir nebaisus jam jokie 210 ar 110. tiesa gal but sis "alpukas" tai labiau isimtis nei taisykle, taciau prieziura duoda nesveiku rezultatu ir to kad alfas taip lekia - priziuros nuopelnas 95%, o 5% alfisko zavesio.  ir nebereikia cia svaigt, jog pavaziavo masina 220 ir jai tai dare ko ne kasdien - tai  jai kirdyh. tiesa variklis pakankamai galingas, ir resursas nera amzinas, taciau kolkas visi zirgai eiklus... nes tarpine suprata, kad juos reikia "pasukuoti ir pagirdyti"  ;)
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: liuduks 2011-08-22 16:50
einam i rimta offtopic'a ;)... sakau dideli "taip" PAVADUOTOJO komentarui. nejaugi alfos tokios cukrines ??? pavaziuoja 200 km ar greiciau ir jau uzdrostos ? tai koks variklio darbinis resursas, koks medziagu nuovargio rezervas ? pavaziavai iki pirmo dirzo keitimo ir atia alfukui :) ? zinau 156ts, kuris kelis kart europa apvaziavo ir gyvas nardo dar iki siol, bei seimininke dziugina :D. varikliukas urzgia graziai, trauka tai yomayo, manoji seske, dar vos vos ikanda. vazineja po klaipeda, diagnostikos alfines ir mates nera, kiek lietuvoj gyvena, isskirus ta suda su visokiais digais ir kitais vejais is kuriu naudos jokios. bijau sumeluoti, bet partemptas i lietuva dar pries didiji alfu buma, vienas is tu egzemplioriu privertes atsigrezt i alfas. jokiu ten purkstuku, matuokliu ar kito panasaus remonto nera buve, net veliuras su vairu nenusitrine, o kas idomiausia, net nuo medinio begiu bumbulo pavaru shemos piesinukas nenutrintas. uzsienitiskus greitkelius seimininke apibudina kaip "smagiausia vieta vaziuoti" apie francus atsiliepia ypac gerai, kas vaziavot galesit pakoment. tiesa vaziuokle reikalauja nuolatinio demesio. lakas atsilupineja ant galinio statramscio, gal dar vienas kitas ibrezimas ir tas manau daugiausia maximinio tipo.
o viso to paslaptis: grieztas ir reguliarus techninis aptarnavimas, seimininkes vyras ji atlieka be joki skrupulu, net antifirzas ten keiciamas, kas 6 menesiai. visi mechaniniai mazgai, dirzai, filtrai ir visos kitos nesamones po nuolatine kontrole. ir alfas lekia... o jo rida tikrai apie puse miliono. ir nebaisus jam jokie 210 ar 110. tiesa gal but sis "alpukas" tai labiau isimtis nei taisykle, taciau prieziura duoda nesveiku rezultatu ir to kad alfas taip lekia - priziuros nuopelnas 95%, o 5% alfisko zavesio.  ir nebereikia cia svaigt, jog pavaziavo masina 220 ir jai tai dare ko ne kasdien - tai  jai kirdyh. tiesa variklis pakankamai galingas, ir resursas nera amzinas, taciau kolkas visi zirgai eiklus... nes tarpine suprata, kad juos reikia "pasukuoti ir pagirdyti"  ;)
Labai atsiprašau, bet:
1,9 103kw '02  max greitis 209 (6 gangai)
2.0 115kw CF2 max greitis 208
Apie kokius čia resursus mandravojat ? Užteks ir metų po 100km per dieną prie redline'o bane kad variklį nusmaugt ypač dyzelį ir čia bet kokiai mašinai taikoma, ar tai žigulys ar alfa ar bmw. Aišku mašina važiuos ir trauks, tačiau pas tokį auto "realus RedLLine kur kas žemesnis" o bandymai pasivažinėt manuale parašytu max greičiu dažnai baigias pakėlėse.

P.S. išspausti 200km ir atleist tapkę bei važiuoti tokiu greičiu, 2 skirtingi dalykai  ;D


Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: TwinTurbo 2011-08-22 17:07
Smulkus pataisymas del 2.0TS
2.0 TS I4 1,970 cc (120 cu in) 114 kW (155 PS (153 hp)) @6400 rpm 187 N·m (138 lb·ft) @3500 rpm 8.6 216 km/h (134 mph) 1997–2000 Euro2
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
Vis i tema perkant 156'ta  :D
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: liuduks 2011-08-22 17:15
nežinau gali būt info ėmiau nesigilindamas iš www.carfolio.com
matyt su CF3 sumaišyta :)
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Steponas 2011-08-22 20:51
kodel siuolaikiniam dyzeliui vaziavimas ale max greiziu, peilis, kitaip nei benzui? nesuprantu is kur jus traukiat tai?
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: gringas 2011-08-22 23:25
Reiktu sukurti tema apie teorija, galetu teoretikai pasigincyti.
Jau atrodo minejau kazkada apie bendradarbi, kuris pirkdamas masina stengdavosi iseliminuoti visus tuos faktorius, kaip masina is vokietijos, jei silpnas variklis uzpjauta, jei is danijos supuvus ir tt ir pan, varydavo tikrint i servisus. Ieskodavo atsiliepimu apie tam tikras markes, kurie motorai laiko, kurie ne, ir is 3 masinu nei vienos geros nepapuole nusipirkt. Dabar vel iesko 4 per 5 metus. Devetos masinos nusipirkimas bet kokiu atveju loterija, bet kad ten vokietijoj autobanuose uzpjauna siuolaikinius motorus, tai tikrai nesamones. Aisku, pasitaiko ir tokiu, bet kazin ar ten greitis pagrindine priezastis.
Antraštė: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Steponas 2011-08-23 22:22
manau tikrai ne greitis ;) tiesiog reikia teisingai priziuret masina ir tiek
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Zhalias 2011-10-22 10:10
Manau, gera ir saugi piniginė investicija. Ir, ko gero, brangiausias "Alfa Romeo" ... http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-147-keleivinis-mikroautobusas-2011-0122323203.html
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: PiPPas 2011-10-22 11:48
Manau, gera ir saugi piniginė investicija. Ir, ko gero, brangiausias "Alfa Romeo" ... http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-147-keleivinis-mikroautobusas-2011-0122323203.html

 O blyyn... Ir beveik naujas oparats... :o ;D
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Valerun 2011-10-22 14:52
Dyzelinės fūros iki variklio kapitalkės pravažiuoja 500000-600000, aš esu matęs ir su milijonine rida po kapitalkės (teko užsiiminėti vibracijos ir triukšmo matavimais mašinose). Nes lietuviai dažniausiai pirkdavo senas fūras iš skandinavų ir vokiečių, net daužtas suremontuodavo ir paleisdavo atgal į Europą su kroviniais. Kame čia reikalas? kodėl vilkikai gali normaliai pravažiuot 1/2 milijono, o dyzelinės Alfos jau po 200 tūkst. skaitosi "nudrožtos"?

Nepyk T_K, bet negalejau susilaikyt.

Valerun, nepyk ir tu, bet paskaites sita tavo rasliava juokiausi garsiai. ;D ;D ;D ;D ;D Ar tu bent jau zinai sunkvezimio variklio konstrukcija?
.......
Taip kad tamsta, jei nezinai, geriau ieskokis toliau super meistro, o ne spjaudyk aplinkiniam i veida su klaidinga nuomone.
Nieko asmenisko gerbiamasis.
Ko tu čia burbuliuoji ir keikesi?
Niekam aš nebandžiau spjauti į veidą, paprasčiausiai uždaviau konkrėtų klausymą: kodėl žmonės laikosi tam tikros nuomonės. Nieko nežinau apie dyzelio variklių konstrukcijos ypatumus, tai ne mano specialybė. Todėl norėjau specialisto nuomonės.
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Boleslovas 2012-03-25 23:32
Nežinau prie kurios temos rašyti, šita lyg ir į temą.

Kiek kainuoją automobilio parvežimas iš IT/D/NL/F? Žmogus siūlė man paslaugas, sakė, kad kainuoja 350-400eur. Ar čia normali kaina, ar ne?

Niekaip neapsisprendžiu, ar varytis iš užsienio AR 145/146 JTD ar žiūrinėtis esančias Lietuvoje  ???
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: stasius 2012-03-25 23:40
jei veza viena ar dvi masinas ant tralo, kaina normali. bent tokia buvo pries metus. nemanau, kad atpigo, nes kuras tikrai nepinga ;)
kas del lietuvisku, tai sunkus atvejis. bet jis turi pliusa - gali apziureti masina. tik tiek, kad pasiula skurdi, o ir siulomos dazniausiai tokios, nuo kuriu bengti norisi.
vakaruose, jei pats nevaziuoji, vargu ar kas bukle ivertins. ten irgi gali visokiu pasitaikyt ;)
abejais atvejais nelengva  :smilie:
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: liuduks 2012-03-27 11:45
Ir kaip pats nuvaževęs tu tą stovį vertinsi ? Paspardysi koja padangą ? :D

Bent kas liečia vokietiją, tai niekas iš fyzinių asmenų parduodančių nedega noru parduoti auto fyziniam asmeniui tolimesniam naudojimui, jei tokių atrandi kaina ir stovis mašinos būna atitinkamas tačiau kogero pigiau "išblizgint valkatą" sumoje mūsuose gaunasis.  (Asmeninė patirtis bandant rast kažką tik padoraus)
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Boleslovas 2012-03-27 15:11
Tai ir pardavėjai dažnai ne visai balti būna..  ???

Kur bepirktum, negali žinoti, kad auto yra tokio stovio, kaip atrodo.

Jau gi sako visa Europa išmoko atsukti ridą (net tenka į priekį pasukti, kad realiau atrodytų).
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Zhalias 2012-04-05 11:59
Pats nelabai turiu laiko, o be to nelabai mėgstu trintis po internetą  8) Tad prašymas būtų sekantis-padėkite surinkti kuo daugiau info visais įmanomais internetiniais būdais apie tech. apžiūras, jų metu fiksuotas ridas, buvusias avarijas ir t.t.
"Alfa Romeo" Spider
ZAR9390000502440
Valst.Nr. IKN-1554 , registracijos šalis-Graikija.
Būsiu labai dėkingas.
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Zhalias 2012-04-06 12:34
Pats nelabai turiu laiko, o be to nelabai mėgstu trintis po internetą  8) Tad prašymas būtų sekantis-padėkite surinkti kuo daugiau info visais įmanomais internetiniais būdais apie tech. apžiūras, jų metu fiksuotas ridas, buvusias avarijas ir t.t.
"Alfa Romeo" Spider
ZAR9390000502440
Valst.Nr. IKN-1554 , registracijos šalis-Graikija.
Būsiu labai dėkingas.
Nesuprantu aš forumiečių-kai taip, tai kiekvienas ekspertas, visi viską žino, kiekvienas kietesnis už kitą, bet kokiu klausimu į bet kokią temą pridiskutuos kelis puslapius. Užklausi konkretaus klausimo-kapų tyla  8)
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: brumbrum 2012-04-06 14:24
Pats nelabai turiu laiko, o be to nelabai mėgstu trintis po internetą  8) Tad prašymas būtų sekantis-padėkite surinkti kuo daugiau info visais įmanomais internetiniais būdais apie tech. apžiūras, jų metu fiksuotas ridas, buvusias avarijas ir t.t.
"Alfa Romeo" Spider
ZAR9390000502440
Valst.Nr. IKN-1554 , registracijos šalis-Graikija.
Būsiu labai dėkingas.
Nesuprantu aš forumiečių-kai taip, tai kiekvienas ekspertas, visi viską žino, kiekvienas kietesnis už kitą, bet kokiu klausimu į bet kokią temą pridiskutuos kelis puslapius. Užklausi konkretaus klausimo-kapų tyla  8)

Bandziau ieskoti info, didziausia problema kalba, nieko nesuprantu graiku reoglefuose :D
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: PiPPas 2012-04-06 15:20
Nesuprantu aš forumiečių-kai taip, tai kiekvienas ekspertas, visi viską žino, kiekvienas kietesnis už kitą, bet kokiu klausimu į bet kokią temą pridiskutuos kelis puslapius. Užklausi konkretaus klausimo-kapų tyla  8)

Bandziau ir as pasiknaisioti kelias valandas, bet jokiu rezultatu. Kalbos barjeras labai didelis. Butu vokieciu ar bent italu, tai dar kazka buciau atkapstes gal. :-\
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Zhalias 2012-04-06 22:03
Dėkoju už pastangas-atsikasiau pats (žr. priede esantį failą)  8)
Visa istorija, pradedant nuo išriedėjimo per gamyklos vartus.
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: PiPPas 2012-04-06 22:40
Dėkoju už pastangas-atsikasiau pats (žr. priede esantį failą)  8)
Visa istorija, pradedant nuo išriedėjimo per gamyklos vartus.

 Kazkaip labai jau daug visko ten.. ??? :-\
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: 037 2012-04-06 22:55
Tikrai nemazai garantiniu darbu.
O kad niekas nepateike jokios info, tai naturalu, nes info kuria zhalias pateike gali matyti tik dyleris.
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: brumbrum 2012-04-06 23:24
Bet dauguma gedimu elektronika... negi dar alfa is to neisbrido... :(
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: Zhalias 2012-04-06 23:38
Dėkoju už pastangas-atsikasiau pats (žr. priede esantį failą)  8)
Visa istorija, pradedant nuo išriedėjimo per gamyklos vartus.

 Kazkaip labai jau daug visko ten.. ??? :-\
O tu pabandyk susirast savo "ligos istoriją" nuo gimimo pas šeimos gydytoją-pats nustebsi, kiek ten bus įrašų  :o
Dar niekada gyvenime su jokia mano Alfike nebuvo bajerio, kad pajungus diagnostiką būtų švaru-bent po keletą elektrinių klaidų. Ne visos jos daro įtaką automobilio veikimui, bet atmintyje išlieka. O čia kelerių metų senumo auto su 30.000km realia rida, kur tiesiog buvo atliekami planiniai servisai. Tai ne visos tos klaidos baisios ar kažkaip įtakojančios atskirų mazgų normalų veikimą. 
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: techno 2012-04-07 00:07
Naudinga info apie norima isigyti automobili :)
idomu butu ir po savo alfutes praeiti Italijoje panardyt.
Gal kas ant kelio uzvestu ar kokia nuoroda imestu, gal ir Italijoj yra kazkas panasaus i musu dabartini http://www.vta.lt/

Va ir pirmas klausimelis - gal kas zino kas yra italiskai ''percorrenza'', gal tai rida? :)
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: PiPPas 2012-04-07 01:07
Va ir pirmas klausimelis - gal kas zino kas yra italiskai ''percorrenza'', gal tai rida? :)

 "Percorrere" reiskia "nuvaziavo", tai galima daryti prielaida, kad "percorrenza" reiskia "rida". ;)
Antraštė: Ats: Blevyzgavimai apie automobiliu pirkimus, ridas ir t.t.
Parašė: FaceOFF 2012-04-08 12:20
vin'ai dabar is 16 skaitmenu ?