Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: nightfish 2011-07-20 10:11
-
Sveiki, norėjau pasiteiraut, gal kas esat bandę į tepalus piltis revitalizantus? Resurs, Xado, RVS ar dar ką nors? Pažįstamas pasiūlė įsigyt, tai dabar ir suku galvą. :)
Šiaip visada būdavau prieš tuos dalykus. Medaus niekada neteko bandyt, bet ir pagunda nekilo. :) O va šito gundausi pabandyt. Teko paskaitinėt truputį straipsnius ir forumus, tikrai blogų atsiliepimų kaip ir nėra, blogiausia kas nutinka - nieko. :) Kas įdomiausia, jie labiausiai pabrėžia, kad kuro sąnaudos krenta, nors tų 5-10% nelabai ir pajusi, bet vat kad tepalus nustoja degint ar mažiau degina, tai tikrai įdomu, nes į mano 156 reik dapilt po litrą kas 5000 km. Jei šitą bent kažkiek patvarkytų, tai jau didelis pliusas būtų.
Vakar buvau užsukęs į Evelką pasiklausinėt, jie turi Resurs už 40lt kažkokį universalų, irgi sakė bent jau kad tyliau dirbs variklis susipylus tai tikrai. Tas pažįstamas įtariu dar pigiau per savo firmelę padarytų. Tai ne taip jau skaudžiai ir gaunasi, vieną savaitgalį kažkur nenueisiu ir tiek. :)
Gal kas yra bandęs į Alfą pilt? Citroenų forume daug prirašyta, bet vieningos nuomonės taip ir neradau. Taip kad pats dabar pasimetęs esu. :/
-
Tu ne šamarliakus į motorą pilk, o geriau susitvarkyk jį, kad nereikėtu jokių priedų. Vieningos nuomonės ir čia nerasi. Kiek atsimenu kažkada buvo tokia diskusija ir čia, pasiieškok forume, turėtum rasti manau, jei tema dar neištrinta.
-
Buvo kazkada, net labai ilga diskusija. Be vieningos nuomones.
-
cia tas pats kas pensininkui duoti "ratu" :D susitvarkyk motora ir tada susipilk normalius tepalus tada nereikes jokiu priedu
-
Jei jau galvoji varikli tvarkyti, tai tikrai nematau priezasciu neisbandyti visu situ nesamoniu. Nepageres, galesi tvarkyti varikli, kaip ir planuota, pageres, ok, tvarkyma atidesi kazkuriam laikui. Bet kaip cia zmogus raso, kad jam litra 5000km valgo, tai nelaikau, kad cia daug, ts norma. Kai litra 1000km degins, tada jau pilk.
-
esu bandes (ne ant alfos) skirtuma pajutau, i geraja puse :) naudojau xado
-
Teko ir man bandyti - skirtuma pajutau i geraja puse tikrai ;)
-
Teko xado i zoliapjove pilti, nes vos kuresi, peti beissinarines jau buvau :D
Tai padejo metams, po to variklis uzsilenke, tad patenkintas, uz 100lt metus pratempiau ilgiau, atsipirko su kaupu :)
-
Teko xado i zoliapjove pilti, nes vos kuresi, peti beissinarines jau buvau :D
Tai padejo metams, po to variklis uzsilenke, tad patenkintas, uz 100lt metus pratempiau ilgiau, atsipirko su kaupu :)
O koks konkreciai variklio gedimas buvo? Siaip RVS tiesioginiai atstovai lietuvoje sedi panevezyje, teko su tuo ju pagrindiniu pabendrauti nemazai, pripasakojo jis man ten visko, kiek teisybes nz :) Siaip ta technologija buvo naudojama pradzioje kosmose, ten apdirbti kazkam, po to isbande ja ant visokiu pramoniu stakliu ir t.t. ir tik galiausiai pritaike eiliniam naudotojui ;)
-
Tai va, pasidomėjau šiek tiek, pašnekėjau su vienu meistru, pripasakojo man daug įdomių dalykų.
Jis turi seną Renault Espace (dujinį), susipylė po 2 Resurs bonkutes į variklį ir pavarų dėžę. Efektas pradeda jaustis po kažkur 500 km, dabar sąnaudos laikosi stabiliai 1,5 l/100 km mažesnės. Tai praktiškai kas 100 km gaunasi 3 Lt į kišenę vien nuo kuro. Sakė pila visiems iš eilės klientams, kai kuriems netgi jiems nežinant, po to pasako kad supylė ir klientas pasivažinėjęs patenkintas būna, nes jei variklis padrožtas, neilgai trunka kad pasijaustų. Pila jį į pavarų dėžes jei ūžia, taip pat sakė yra pylęs ant guolių visokių, pavažinėjus šiek tiek nustoja ūžt. Jeigu ne su Belarusu važinėjies, tai ir tie guoliai kainuoja, taip kad mintis juos gydyt visokiais tepaliukais gal ir nebloga.
Xado sakė irgi yra geras daiktas, tik jis pasijaučia gerokai vėliau, po 5000-10000 km, ir dar klausimas, kiek tepalo keitimų laiko. Xado gamintojai duoda garantiją man atrodo 50000 km, Resurs tuo tarpu rašo, kad reikia piltis kiekvieno tepalo keitimo metu. Bet jei suveikia greičiau, tai greičiau ir atsiperka.
Kainas internete pasižiūrėjau pasilyginau, Xado yra pigu.lt, ten gelis dyzeliui 55,99 Lt. Resurs radau tiktai resurs.lt, ten universalus kažkoks priedas kainuoja 24,45 Lt. Bet pagal kilometražą man gaunasi, kad reiktų piltis 2 bonkutes, tai kaina gaunasi panaši. O kiek Xado reikia naudot kas žinot? Užtenka vienos tos tūtelės?
Jeigu nusipirksiu kada greitu metu vieno ar kito, prasinešiu. Pažiūrėsim, kas čia per stebuklas. :)
-
Išduok paslaptį kur tas meistras randasi. Žinosiu kur nevažiuoti...
-
Tai va, pasidomėjau šiek tiek, pašnekėjau su vienu meistru, pripasakojo man daug įdomių dalykų.
Jis turi seną Renault Espace (dujinį), susipylė po 2 Resurs bonkutes į variklį ir pavarų dėžę. Efektas pradeda jaustis po kažkur 500 km, dabar sąnaudos laikosi stabiliai 1,5 l/100 km mažesnės. Tai praktiškai kas 100 km gaunasi 3 Lt į kišenę vien nuo kuro. Sakė pila visiems iš eilės klientams, kai kuriems netgi jiems nežinant, po to pasako kad supylė ir klientas pasivažinėjęs patenkintas būna, nes jei variklis padrožtas, neilgai trunka kad pasijaustų. Pila jį į pavarų dėžes jei ūžia, taip pat sakė yra pylęs ant guolių visokių, pavažinėjus šiek tiek nustoja ūžt. Jeigu ne su Belarusu važinėjies, tai ir tie guoliai kainuoja, taip kad mintis juos gydyt visokiais tepaliukais gal ir nebloga.
Xado sakė irgi yra geras daiktas, tik jis pasijaučia gerokai vėliau, po 5000-10000 km, ir dar klausimas, kiek tepalo keitimų laiko. Xado gamintojai duoda garantiją man atrodo 50000 km, Resurs tuo tarpu rašo, kad reikia piltis kiekvieno tepalo keitimo metu. Bet jei suveikia greičiau, tai greičiau ir atsiperka.
Kainas internete pasižiūrėjau pasilyginau, Xado yra pigu.lt, ten gelis dyzeliui 55,99 Lt. Resurs radau tiktai resurs.lt, ten universalus kažkoks priedas kainuoja 24,45 Lt. Bet pagal kilometražą man gaunasi, kad reiktų piltis 2 bonkutes, tai kaina gaunasi panaši. O kiek Xado reikia naudot kas žinot? Užtenka vienos tos tūtelės?
Jeigu nusipirksiu kada greitu metu vieno ar kito, prasinešiu. Pažiūrėsim, kas čia per stebuklas. :)
Uz tokius dalykus, kad pripila kazkokiu priedu nepasitares su klientu gerai i galva reikia jam duoti, pripiltu man i automatine deze tai geriau tada tegu bega i kokia mexika :) as ta prieda naudociau nebent atsiradus kokiam uzesiui dezeje ar varikliui pradeju padeginti tepalus, bet tikrai niekada nepilciau i labai gerai funkciojuojancius mazgus, tam yra skirti aukstos kokybes tepalai kurie turi priedu pakankamai kad varikli ar deze islaikyti gerus.
-
Na jis iš esmės ir pasakojo, kad daugiausiai pila kai yra dėl ko pilt. Naujoms mašinoms nelabai jis ką ir pamačytų mano supratimu. Vienaip ar kitaip, vis tiek tepalus keisiuos pats, tai ramus, kad nieks nieko be mano žinios nepripils, nebent va jei į pavarų dėžę sugalvočiau.. :)
-
Paskaičiau ir žvengiau gal 20min. Nu blyn su kokiu lavonu reik važinėt, kad pastą kažką gelbėtų ? :o :P ;D
-
Tai va, pasidomėjau šiek tiek, pašnekėjau su vienu meistru, pripasakojo man daug įdomių dalykų.
Jis turi seną Renault Espace (dujinį), susipylė po 2 Resurs bonkutes į variklį ir pavarų dėžę. Efektas pradeda jaustis po kažkur 500 km, dabar sąnaudos laikosi stabiliai 1,5 l/100 km mažesnės. Tai praktiškai kas 100 km gaunasi 3 Lt į kišenę vien nuo kuro. Sakė pila visiems iš eilės klientams, kai kuriems netgi jiems nežinant, po to pasako kad supylė ir klientas pasivažinėjęs patenkintas būna, nes jei variklis padrožtas, neilgai trunka kad pasijaustų. Pila jį į pavarų dėžes jei ūžia, taip pat sakė yra pylęs ant guolių visokių, pavažinėjus šiek tiek nustoja ūžt. Jeigu ne su Belarusu važinėjies, tai ir tie guoliai kainuoja, taip kad mintis juos gydyt visokiais tepaliukais gal ir nebloga.
Xado sakė irgi yra geras daiktas, tik jis pasijaučia gerokai vėliau, po 5000-10000 km, ir dar klausimas, kiek tepalo keitimų laiko. Xado gamintojai duoda garantiją man atrodo 50000 km, Resurs tuo tarpu rašo, kad reikia piltis kiekvieno tepalo keitimo metu. Bet jei suveikia greičiau, tai greičiau ir atsiperka.
Kainas internete pasižiūrėjau pasilyginau, Xado yra pigu.lt, ten gelis dyzeliui 55,99 Lt. Resurs radau tiktai resurs.lt, ten universalus kažkoks priedas kainuoja 24,45 Lt. Bet pagal kilometražą man gaunasi, kad reiktų piltis 2 bonkutes, tai kaina gaunasi panaši. O kiek Xado reikia naudot kas žinot? Užtenka vienos tos tūtelės?
Jeigu nusipirksiu kada greitu metu vieno ar kito, prasinešiu. Pažiūrėsim, kas čia per stebuklas. :)
o tai tas meistras pila klientams nežinant-suprask iš savo kišenės?
siūlyčiau netikėt tokiais meistrais,kurie mėgsta papliurpt nesąmones.yra citroen forume berods labai didelė ir išsami tema apie tai, su beveik moksliniais eksperimentais.pradžioje atsiranda teigiamas poveikis,kuris paremtas placebo efektu,ir tas pats vėliau dingsta.
čia kaip klizma nabašnikui-nepakenks,bet ir neatgaivins.
p.s. koks auto gamintojas rekomenduoja pilti šituos "stebuklus" į motorus ir dėžes?
-
Apie XADO yra daug infos inete. Štai pvz. tokia reklama: http://www.youtube.com/watch?v=XeYmUJiGBQY
Teoriškai viskas gražiai atrodo, gana moksliškai. Įpyliau ir aš į karterį raudoną tubelę. Po 100 km dar įpylsiu. Pažiūrėsim...
-
Na, iš to meistro charakterio ir bendravimo manieros matosi, kad jis toks labai sunkiai palenkiamas žmogus, todėl pilnai tikiu. Ar iš savo, ar ne iš savo, ar jis čia tiesiog sutirštino spalvas - nežinau. Bet nemanau, kad žmogus taip stumtų prekę, rizikuotų prarast pastovius klientus dėl kelių litų maržos. Matyt kažkoks efektas yra.
O tai, kad gamintojai nenaudoja šitų priedų - ne argumentas. Gyvenam vartotojiškoje visuomenėje. Pažiūrėkit, kaip dėvisi mašinos, pagamintos, sakykim 1990-1999 ir 2000 iki dabar, ar gal 2002 iki dabar. Po 5 metų (t.y. nusidėvėjimo laikotarpis ant popieriaus) iš mašinos nieko nelieka ir ją iš tikrųjų reikia keist, nes pradeda byrėt. Prieš tai turėjau Nissan Primera 1999 m., mašinai buvo tada 10-11 metų, o viskas praktiškai kaip naujoj, netgi variklis dirbo idealiai, išmetimas 9%, kai leidžiama iki 50%. Tiesiog laikai keičias ir visi uždirbt nori. O ir žmonių požiūris į daiktus keičiasi. Seniau mašina būdavo labai ilgalaikė investicija, o dabar mašina ne ką labiau vertinama, nei marškiniai ar pora kojinių. :)
-
del xado galiu pasakit,kad gana neblogas dalikas. pirma kart isbandziau pries 11metu,kai vazinejau su diseliniu nissan suni ir vienam cilindre kompresija buvo 18,tai ipilus viena flakoneli ,kompresija pakilo iki 28 jau po 100km. su nissanu dar vazinajau metus ir viskas buvo ciki. pries 5 metus ipiliau xado i automatine deze crysler vojadzer,tai pravazinejau su juo 90000km ir net nepastebejau,kad dezei tepalo nera,gerai kad buvo uzpiltas xado,nes kitaip deze reiketu keisti,ipilus tepala vazinejau toliau. pazistamas pile i benzinine volvo,su vos gyvu varikliu,jau 3 metus dar vazineja. va tiek patirties turiu su xado
-
Prieš 5 dienas įpylus vieną porciją, kol kas pastebėjau tokį efektą: ženkliai sumažėjo variklio garsas.
-
Tyla pries audra... ;D
-
turejau ir as vienu metu audine tepaliuka valge spek pylt ir melynas dumas buvo atsirades .pripyliau doktoro pavazinejau kelelis menesius be problemu pakeiciau tepalava ir dar du metus nebuvo bedu del tepalo vartojimo ir melsvo dumelio :)
-
del xado galiu pasakit,kad gana neblogas dalikas. pirma kart isbandziau pries 11metu,kai vazinejau su diseliniu nissan suni ir vienam cilindre kompresija buvo 18,tai ipilus viena flakoneli ,kompresija pakilo iki 28 jau po 100km. su nissanu dar vazinajau metus ir viskas buvo ciki. pries 5 metus ipiliau xado i automatine deze crysler vojadzer,tai pravazinejau su juo 90000km ir net nepastebejau,kad dezei tepalo nera,gerai kad buvo uzpiltas xado,nes kitaip deze reiketu keisti,ipilus tepala vazinejau toliau. pazistamas pile i benzinine volvo,su vos gyvu varikliu,jau 3 metus dar vazineja. va tiek patirties turiu su xado
Tu ka nori ta sakyk bet netikiu kad pas tave dezeje nebuvo tepalo ir tu uzpyles xado pravaziavai 90000km ;D ;D ;D automata galima uzlekti jei truksta 0,5l tepalo, o cia be tepalo 90 000km :D
-
Nu kad su tais tepaliukais išvis be alyvos 90,000 km pravažiuot tai pasakos. :) Dėl to paskui žmonės ir galvoja, kad čia šlamštas kažkoks.
Nusipirkau Resurs Total 2 dėžutes iš resurs.lt, pakonsultavo, dar davė 5% nuolaidą antram pirkimui iš anksto nepranešę (voke radau kuponą), aišku, niekis, bet vis tiek malonu. :) Pravažiavau jau ~450 km, kol kas nieko realaus nejaučiu, išskyrus tai, kad variklis laisvomis apsukomis labai tyliai dirba. Kažkaip net nepastebėjau kada tas atsirado, vakar sėdėjau užkurtoj mašinoj langą atsidaręs ir pajutau, kad variklis radijos nebeperšaukia. :) Sąnaudų kol kas nematavau, bet nuo kito pylimo reiks pamatuot. Tepalus keičiau prie to pačio, tai irgi bus galima patikrint po kurio laiko, ar suveikė kas nors, ar teberyja variklis tepalą.
-
del xado galiu pasakit,kad gana neblogas dalikas. pirma kart isbandziau pries 11metu,kai vazinejau su diseliniu nissan suni ir vienam cilindre kompresija buvo 18,tai ipilus viena flakoneli ,kompresija pakilo iki 28 jau po 100km. su nissanu dar vazinajau metus ir viskas buvo ciki. pries 5 metus ipiliau xado i automatine deze crysler vojadzer,tai pravazinejau su juo 90000km ir net nepastebejau,kad dezei tepalo nera,gerai kad buvo uzpiltas xado,nes kitaip deze reiketu keisti,ipilus tepala vazinejau toliau. pazistamas pile i benzinine volvo,su vos gyvu varikliu,jau 3 metus dar vazineja. va tiek patirties turiu su xado
Tu ka nori ta sakyk bet netikiu kad pas tave dezeje nebuvo tepalo ir tu uzpyles xado pravaziavai 90000km ;D ;D ;D automata galima uzlekti jei truksta 0,5l tepalo, o cia be tepalo 90 000km :D
as ishsipiliai xado iskart kai masina nupirkau,pravaziavau 90 000km ir tada pastebejau kad nera tepalu,avarinis rezimas dezes isiujunge,kiek pravaziavau be tepalu nzn. manau xado man padejo neuzdruozt dezes iki galo
-
del xado galiu pasakit,kad gana neblogas dalikas. pirma kart isbandziau pries 11metu,kai vazinejau su diseliniu nissan suni ir vienam cilindre kompresija buvo 18,tai ipilus viena flakoneli ,kompresija pakilo iki 28 jau po 100km. su nissanu dar vazinajau metus ir viskas buvo ciki. pries 5 metus ipiliau xado i automatine deze crysler vojadzer,tai pravazinejau su juo 90000km ir net nepastebejau,kad dezei tepalo nera,gerai kad buvo uzpiltas xado,nes kitaip deze reiketu keisti,ipilus tepala vazinejau toliau. pazistamas pile i benzinine volvo,su vos gyvu varikliu,jau 3 metus dar vazineja. va tiek patirties turiu su xado
Tu ka nori ta sakyk bet netikiu kad pas tave dezeje nebuvo tepalo ir tu uzpyles xado pravaziavai 90000km ;D ;D ;D automata galima uzlekti jei truksta 0,5l tepalo, o cia be tepalo 90 000km :D
as ishsipiliai xado iskart kai masina nupirkau,pravaziavau 90 000km ir tada pastebejau kad nera tepalu,avarinis rezimas dezes isiujunge,kiek pravaziavau be tepalu nzn. manau xado man padejo neuzdruozt dezes iki galo
Tai tau buvo tepalu dezeje tiesiog juos leido ir tiek, kol galu gale pasieke kritine riba, siaip visur parasyta - tikrinti automatines dezes tepalu lygi kas 5000km, o juos keisti kad 60000km.
-
aisku,kad reikia tikrint tepalu ligi,bet masina buva ziauriai naudojama,y diena minimum 500km vazinejau. manau nedaug yra masinu kurie isvis islaikitu tokia ekspluatacija
-
aisku,kad reikia tikrint tepalu ligi,bet masina buva ziauriai naudojama,y diena minimum 500km vazinejau. manau nedaug yra masinu kurie isvis islaikitu tokia ekspluatacija
Kiekviena tvarkinga, nenuvazineta masina islaikytu toki tempa ;) o kad yra dideliais tempais eksplotuojamas automobilis tai tik pasako kad ji reikia priziureti ir tikrinti kuo reguliariau.
-
Po XADO pylimo į variklį pravažiuota 160 km, vakar vėl įpyliau. Kol kas važiuoja normaliai, triukšmas nepadidėjo. Reikia dar į pavarų dežę įpylt, bet servisai už mašinos pakelimą nori per daug nuplėšt.
-
Del variklinio xado - blefas :) taciau xado i greiciu deze - pasaka ;)
Suprai buvau isipyles, nes suproj naturaliai yra ganetinai triuksminga deze. Tai nutilo mazdaug per 200km, tikrai pasaka, nors buvau ypatingai skeptiskai nusiteikes ir gailejau ismestu pinigu. Taciau imetus i varikli - 0 sveiku, isrinkus varikli irgi nepavyko rasti jokiu xado "pozymiu". Taciau i greiciu deze tikrai galeciau rekomenduoti isipilt xado
-
Nu ką, ir aš pasigirsiu. Resurs'as jau duoda vaisių, pravažiavus 1500 km tepalo nudegė tik labai nežymiai, sąnaudų neskaičiavau, bet mano maršrutas praktiškai nesikeičia, per dieną apie 25-30 km, o kuro pyliausi trim dienom vėliau, nei įprastai. Turbūt tik sutapimas, bet dabar jau skaičiuoju ir žiūrėsiu, kas čia gaunasi. :) Bet dėl tepalo deginimo jau esu patenkintas, matyt kažkaip jis ten užlopė tas skyles. Meistras dar patarė ir į pavarų dėžę susipilti jei noriu normaliai pajausti ant sąnaudų skirtumą, tai manau kitą savaitgalį reiks nuvaryt ir nepagailėt tų 25 lt.
-
Nu ką, ir aš pasigirsiu. Resurs'as jau duoda vaisių, pravažiavus 1500 km tepalo nudegė tik labai nežymiai, sąnaudų neskaičiavau, bet mano maršrutas praktiškai nesikeičia, per dieną apie 25-30 km, o kuro pyliausi trim dienom vėliau, nei įprastai. Turbūt tik sutapimas, bet dabar jau skaičiuoju ir žiūrėsiu, kas čia gaunasi. :) Bet dėl tepalo deginimo jau esu patenkintas, matyt kažkaip jis ten užlopė tas skyles. Meistras dar patarė ir į pavarų dėžę susipilti jei noriu normaliai pajausti ant sąnaudų skirtumą, tai manau kitą savaitgalį reiks nuvaryt ir nepagailėt tų 25 lt.
O tu nepastebejai, kad ramiau vaziuoti pradejai, ne taip vaikai, nes tipo apsidirbineja variklis, realios sanaudos pasijaus po placebo efekto sumazejimo :D
-
Nu ką, ir aš pasigirsiu. Resurs'as jau duoda vaisių, pravažiavus 1500 km tepalo nudegė tik labai nežymiai, sąnaudų neskaičiavau, bet mano maršrutas praktiškai nesikeičia, per dieną apie 25-30 km, o kuro pyliausi trim dienom vėliau, nei įprastai. Turbūt tik sutapimas, bet dabar jau skaičiuoju ir žiūrėsiu, kas čia gaunasi. :) Bet dėl tepalo deginimo jau esu patenkintas, matyt kažkaip jis ten užlopė tas skyles. Meistras dar patarė ir į pavarų dėžę susipilti jei noriu normaliai pajausti ant sąnaudų skirtumą, tai manau kitą savaitgalį reiks nuvaryt ir nepagailėt tų 25 lt.
1500km dar ne riba, bet sekmes. :)
-
Ramiau ar neramiau sunku pasakyt - visada važiuoju su srautu, gal net kiek greičiau. Tas placebo efektas kažkiek gal ir yra, todėl ir sakau, kad ant sąnaudų nesijaučia labai smarkiai. Dabar laukia šiek tiek ilgesnių kelionių, tai per ateinantį mėnesį turėčiau ir tuos 5000 prasukt, ties kuriais jau reiktų dapilti litrą tepalo. Va tada ir pasimatys kaip čia kas. :) Kol kas nieko labai apčiuopiamo, bet bent jau teigiamų emocijų šiek tiek gavau, pelnytai ar nepelnytai. :)
-
Rasiau kitoj temoj. Buvau susipyles ir as Xado. Tai is pradziu pajutau kad kuro maziau ryja, apsidziaugiau, bet po kiek laiko viskas grizo i savo vieta ;D Mirusio zvake neprikels, bet variklio ar dezes tikrai nesugadins. Prie tokios nuomones ir buvo prieita senoj temoj.
-
O kiek tas "po kiek laiko"? :) Nes jei po kito tepalo keitimo, tada nieko nuostabaus, manau. Todėl Xado ir netikiu. :)
-
O kiek tas "po kiek laiko"? :) Nes jei po kito tepalo keitimo, tada nieko nuostabaus, manau. Todėl Xado ir netikiu. :)
Visi jie is to pacio molio, ar xado ar resurs ar dar koks cheras. Ant tikejimo ju pardavejai tik ir laikosi ;D. O siap atsakant po kiek laiko, tai greitai, ko keliu simtu kilometru, seniai tai buvo, nepamenu gerai.
-
Nu pažiūrėsim, ką pas mane po poros tūkstančių rodys. Nuoširdžiai tikiuosi, kad tu neteisus. :D
-
Nu pažiūrėsim, ką pas mane po poros tūkstančių rodys. Nuoširdžiai tikiuosi, kad tu neteisus. :D
Kaip sakau, tikejimas ir sukrauna pardavejams turtus. Efektas buna tik laikinas. Nebent nueitum i baznycia pasimelst ;D
-
Na ką, nuvažiavau tuos 5000 km, tepalo nudegė nežymiai, gal kokie 100-200 ml. Sąnaudų neskaičiavau, nes neturėjau tikslių sąnaudų trasoj prieš tai. Bet ant tepalo pasijautė aiškiai, ir variklis lygiau dirba. Džiugu. :)
-
Mano 16v ts jau 216000km pramynes (nevienam tai mirties zona), dar paziuresiu, kiek tepalo valgo ir jei valgys tiek, kad man neapsimokes jo dapylineti, pabandysiu to xado :D
-
Na ką.. Pravažiuoti 10 000 km, tepalo deginimas ženkliai sumažėjo maždaug per pusę. Kuro sąnaudos sumažėjo maždaug nepilnu kibiru nuo bako :D (pilu iš bačkos). Esu patenkintas, jau atsipirko keletą kartų tas Resursas, tepalų dar kurį laiką nekeisiu, bet kai jau pribręs reikalas, tikrai pakartosiu terapiją. :)
-
Sveiki.Zinau tik tiek kad pusbrolis i mondeo pyle, nes variklis sake kauke, padejo tikrai bet kuo toliau tuo dazniau reikejo pilt, galiausiai isvis uzlinko. Mano nuomone tokia kad jis uztildo tuos garsus gal... bet stebuklu nedaro ir nepataisys ten nieko ir kas per dauk tas nesveika. Cia greciau zulikam pardavinejant masina
-
Tiesa pasakius nelabai as tikiu tokiais dalykais. Kam tada reikalingi motoristai? Isipylei Xado ar kokio ten dar .., ir vaziuoji sau be remonto...
-
Na sie priedai deklaruoja ne kapitalini remonta, tiesiog nusidevejimo pozymiu sumazina, realiai tai tik laiko tempima i tolimesni taska iki remonto :)
-
Na sie priedai deklaruoja ne kapitalini remonta, tiesiog nusidevejimo pozymiu sumazina, realiai tai tik laiko tempima i tolimesni taska iki remonto :)
Visiskai teisingai, as taip pat galvoju.
-
Tai va Alfu gerbejai ;) Apie tepalu priedus galiu papasakoti gan nemazai, as tas zmogelis (chemikas) Vilniaus Evelke,
kuris ir pasiule temos kurejui resurs, kaiptik tuo metu neturejau mazesniu buteliuku resurso :-\
Esame vieni stambiausių medžiagų tiekėjų, kurios naudojamos pramoninių įrengimų, automobilių remontui bei priežiūrai (sriegių ir guolių fiksavimas,sriegių sandarinimas, plokštumų sandarinimas, priemonės rūdims, klijai, rankų valymo priemonės ir t.t.).
Mūsų įmonė atstovauja žinomus Europos ir Amerikos gamintojus:
Henkel /Loctite/ Teroson (Vokietija), Nicro (Šveicarija), Permatex (JAV), Bioline (Lenkija), Pyramid (JAV), Kimicar (Italija) Rataj (Lenkija)
Kitaip tariant reikia iskarto sakyt jog Alfa Romeo vairuojat tuomet be problemu galesiu nuolaida padaryti ;) iki 20%
Pats Vairuoju Alfa, ir daug priemoniu pats isbandes ant savo masinos, galesiu normaliai paaiskinti arba patarti atochemijos klausimais. Aisku piimamajame reikia teirautis manes (Arturo), arba tiesiog Chemiko. ;)
-
Pamenu kazkur kazkas forume rase, kad supylus Castrol sumazejo tepalo deginimas. Turiu ir as supyles Castrol Magnatec 5w40. Kaip jau rasiau ir Xado nusipirkes juodam reikalui. Zodziu, nusipirkus masina 400km kelioneje pirmyn ir tiek atgal+dar siek tiek miesto per 1000km sudeginau apie 1l Agip 5w40. Tada pakeiciau tepalus i mineta Castrol. Nuvaziaves siai dienai turiu apie 3000km, kolkas tepalo nesudeginta ir puses litro ~300-400ml. Nezinau, ar Castrol jau su revitalizantu pilstomas ar cia tiesiog sutapimas :)
-
Pamenu kazkur kazkas forume rase, kad supylus Castrol sumazejo tepalo deginimas. Turiu ir as supyles Castrol Magnatec 5w40. Kaip jau rasiau ir Xado nusipirkes juodam reikalui. Zodziu, nusipirkus masina 400km kelioneje pirmyn ir tiek atgal+dar siek tiek miesto per 1000km sudeginau apie 1l Agip 5w40. Tada pakeiciau tepalus i mineta Castrol. Nuvaziaves siai dienai turiu apie 3000km, kolkas tepalo nesudeginta ir puses litro ~300-400ml. Nezinau, ar Castrol jau su revitalizantu pilstomas ar cia tiesiog sutapimas :)
Viskas cia gali buti, nes viena klampumo skirtumai ir temperaturos skirtumai lauke, vairavimo stiliaus pokyciai tuo laikotarpiu gali koreguoti tepalo sudeginima ;)
-
KLIFF, o kodel pas tave taip degina tepala? Turbut motorui jau nebe labai gerai? :)
-
Sakau per paskutinius 3000km ir puses litro nesudegino (sintetinio 5w40) argi cia daug? O siaip nera ko noreti is variklio kuris min 215000 prasukes, gerai, kad dar isvis sukasi :)
-
Sakau per paskutinius 3000km ir puses litro nesudegino (sintetinio 5w40) argi cia daug? O siaip nera ko noreti is variklio kuris min 215000 prasukes, gerai, kad dar isvis sukasi :)
Na as klausiu del to, nes man kazkaip keista, kad tokiais kiekiais degina tepala, nes maniskis ex 2.0 ts beveik visai nedegindavo tepalo. Kazkiek aisku nudegdavo, bet niekada nepastebejau ant matuokles, kad butu tepalo trukumas.
-
Dar "deginimas" gali pasireiksti prasisunkimu pro tarpines, nors nelasa, bet apsineses tepalu gali buti variklis ;)
-
Sveiki, norėjau pasitairauti ar yra kas bandes kokius nors xado priedus http://xado.lt/ vienas senolis pribūrė, kad čia labai geras dalykas ne marketingas. Konkrečiau kalbu apie xado prieda dyzeliniui varikliui http://xado.lt/gelis-revitalizantas-dyzeliniams-varikliams atseit supili trys dozes čia variklis kaip naujas tyliau dirba geriau kuriasi, nes tas xado veikia ne kaip "medus" o kaip sieneles dengianti medžiaga panaikina mikro itrukimus ir panasiai. Bet kazkaip baisu kad variklio neuzkalt su tokiais dalykais del to norejau paklaust gal kas bande ???
-
Sveiki, norėjau pasitairauti ar yra kas bandes kokius nors xado priedus http://xado.lt/ vienas senolis pribūrė, kad čia labai geras dalykas ne marketingas. Konkrečiau kalbu apie xado prieda dyzeliniui varikliui http://xado.lt/gelis-revitalizantas-dyzeliniams-varikliams atseit supili trys dozes čia variklis kaip naujas tyliau dirba geriau kuriasi, nes tas xado veikia ne kaip "medus" o kaip sieneles dengianti medžiaga panaikina mikro itrukimus ir panasiai. Bet kazkaip baisu kad variklio neuzkalt su tokiais dalykais del to norejau paklaust gal kas bande ???
Skaitom nuo pradžių temą, o kitą kartą naudojamės paieška.. :mzp:
-
Pridesiu savo trigrasi...
Susipyliau to stage 1 revitalizanto, kuris buktai kazkuo sustresnis :) Variklis pasidare tylesnis ir su 95 (reikalauja pilt 98) variklis maziau vibruoja. Bet daugiau niekas nepasikeite. Is esmes esu patenkintas, nes nervindavo vibracija ir maziau garso ant laisvu visada smagu, kenkt nepakenke :)
-
Pridesiu savo trigrasi...
Susipyliau to stage 1 revitalizanto, kuris buktai kazkuo sustresnis :) Variklis pasidare tylesnis ir su 95 (reikalauja pilt 98) variklis maziau vibruoja. Bet daugiau niekas nepasikeite. Is esmes esu patenkintas, nes nervindavo vibracija ir maziau garso ant laisvu visada smagu, kenkt nepakenke :)
I koki ir kokiu metu varikli pylei?
-
2010 1.4 155ag turbo, 62 000km.
-
Nerandu atitinkamo smailiko, bet isnaginejes tiek uzsienio, tiek rytu europos forumu ir Meistru (is didziosios raides) atsiliepimus ir komentarus, galiu pasakyti tik tiek, kad pinigai islkeisti veltui.
-
Mano nuomone apie situos priedus tokia, kad jei variklis dar 'nedamustas' jie ir veikia teigiamai, o jei jau reikalingas kalitalinis, supilk ka tik nori, naujomis detalemis joks priedas nepakeis.
Svarbu susipilt ne bet ka ir blogiau tikrai nebus. Is ne vieno girdziu kad variklis graziau dirbt pradejo, jei dyzelis, tai ir dumingumas sumazeja. Bet norint islaikyt rezultata, jau reikia juos pilt pastoviai, dazniau nei keiciant pacius tepalus.
-
Na, ziurint ko tikiesi is to xado. Jei to, kad sutvarkys mistiskai varikli, tada taip, geriau atsistojus nuo tilto paleist pinigus arba pirmam bomzui atiduot, bet jei to, kad kazkiek aptils ar siaip kokia vibracija sumazes, tada tikrai vertingas :)
Dabar supyliau i seses 147 1.6 92 000km, ziuresim kas pasikeis po 2 000km :)
-
Dabar supyliau i seses 147 1.6 92 000km, ziuresim kas pasikeis po 2 000km :)
Instrukcijoje parašyta, kad į variklį pilti reikia 3 kartus kas 500 km. Dar reikia įpilti po vieną kartą į pavarų dežę ir į vairo stiprintuvą.
-
Na, ziurint ko tikiesi is to xado. Jei to, kad sutvarkys mistiskai varikli, tada taip, geriau atsistojus nuo tilto paleist pinigus arba pirmam bomzui atiduot, bet jei to, kad kazkiek aptils ar siaip kokia vibracija sumazes, tada tikrai vertingas :)
Dabar supyliau i seses 147 1.6 92 000km, ziuresim kas pasikeis po 2 000km :)
O kas turetu pasikeisti? Tepala valgo?
-
Dabar supyliau i seses 147 1.6 92 000km, ziuresim kas pasikeis po 2 000km :)
Instrukcijoje parašyta, kad į variklį pilti reikia 3 kartus kas 500 km. Dar reikia įpilti po vien… kart… į pavarų dež™ ir į vairo stiprintuv….
Dabar jau turi 1 stage tubele, per 1 karta sumaitini ir viskas :)
-
Instrukcijoje parašyta, kad į variklį pilti reikia 3 kartus kas 500 km. Dar reikia įpilti po vieną kartą į pavarų dežę ir į vairo stiprintuvą.
To stage1 jau nebereikia skirtingai supilt.
O kas turetu pasikeisti? Tepala valgo?
Nevalgo, masina be jokiu trukumu, nemacius jokiu "lietuvisku meistriuku". O pasikeist, tai turetu aptilt ir gal "lygiau" dirbs, nors jokiu problemu ar kazko panasaus nera :) Pilu realiai tik tam, kad gal sumazintu devejimasi
-
Instrukcijoje parašyta, kad į variklį pilti reikia 3 kartus kas 500 km. Dar reikia įpilti po vieną kartą į pavarų dežę ir į vairo stiprintuvą.
To stage1 jau nebereikia skirtingai supilt.
O kas turetu pasikeisti? Tepala valgo?
Nevalgo, masina be jokiu trukumu, nemacius jokiu "lietuvisku meistriuku". O pasikeist, tai turetu aptilt ir gal "lygiau" dirbs, nors jokiu problemu ar kazko panasaus nera :) Pilu realiai tik tam, kad gal sumazintu devejimasi
Atsiprašau, bet skamba kaip smaukymas kažkoks. 2 geri motorai, bet kažkodėl reikia pilt kažką. Pilk nepylęs, normaliomis sąlygomis tie varikliai laikys dar 200 000+ km be rimto remonto. Ar tiek pravažiuosi? Ne.
-
Moki uz tai, kad ant sirdies ramiau butu, cia kaip moterai ar sau kazka pasidovanoti :)
-
Moki uz tai, kad ant sirdies ramiau butu, cia kaip moterai ar sau kazka pasidovanoti :)
nu jo, čia kaip kokį vieną masažo seansą pasidovanot kai jokių problemų neturi. Blogiau tikrai nebus, o tam momentui gal ir visai geriau. Bet ilgiau dėl to tikrai negyvensi 8)
-
Kam ko reikia... Man saltas variklis nebedainuoja, ant 95 esant reikalui jau galima vaziuot nekratant dantu (pilt rekomenduoja tik 98) ir siaip gerokai tyliau. O jei dar ir tarnaus ilgiau tai tik geriau. O esant mechaninem bedom tai jau tikrai ne "daktarais" reikia jas spresti, taip, kad tokie xado tik del sventos ramybes ir sakykim kokio smulkesnio komforto ;)
200 000 nepravaziuoju, bet puse tiek - visada :)
-
Kam ko reikia... Man saltas variklis nebedainuoja, ant 95 esant reikalui jau galima vaziuot nekratant dantu (pilt rekomenduoja tik 98) ir siaip gerokai tyliau. O jei dar ir tarnaus ilgiau tai tik geriau. O esant mechaninem bedom tai jau tikrai ne "daktarais" reikia jas spresti, taip, kad tokie xado tik del sventos ramybes ir sakykim kokio smulkesnio komforto ;)
200 000 nepravaziuoju, bet puse tiek - visada :)
pritariu ;)
-
Kam ko reikia... Man saltas variklis nebedainuoja, ant 95 esant reikalui jau galima vaziuot nekratant dantu (pilt rekomenduoja tik 98) ir siaip gerokai tyliau. O jei dar ir tarnaus ilgiau tai tik geriau. O esant mechaninem bedom tai jau tikrai ne "daktarais" reikia jas spresti, taip, kad tokie xado tik del sventos ramybes ir sakykim kokio smulkesnio komforto ;)
200 000 nepravaziuoju, bet puse tiek - visada :)
pritariu ;)
Stepai ir tu pyli xado? :)
-
I Alfa nepyliau ne viena. Pyliau i pries Alfa tureta Japona - efektas buvo jauciamas.
-
Kam ko reikia... Man saltas variklis nebedainuoja, ant 95 esant reikalui jau galima vaziuot nekratant dantu (pilt rekomenduoja tik 98) ir siaip gerokai tyliau. O jei dar ir tarnaus ilgiau tai tik geriau. O esant mechaninem bedom tai jau tikrai ne "daktarais" reikia jas spresti, taip, kad tokie xado tik del sventos ramybes ir sakykim kokio smulkesnio komforto ;)
200 000 nepravaziuoju, bet puse tiek - visada :)
pritariu ;)
o kam pilt 95, jei rekomenduoja 98?
-
Butent, del to ir vibracija gali buti...
-
Vertai i Twin Spark'a pilti RVS prieda vardan variklio apsaugos ir profilaktikos? http://www.rvs-tec.lt/8-benzininiam-varikliui dvejoju pilti ar ne, vaziuoja gerai, ar tepalus degina - nz, nuvaziavau ~800km su ja kaip ir nepakrito nei kiek. Variatorius idetas naujas, nepadarys jokiu negiamu jam dalyku tas RVS? Buvau ji naudojes, kaip ir teigiami mano atsiliepimai apie ji. Kas buvot naudoje TS motorams pasipasakokite. :)
-
Galiu pasakyti iš šeimos patirties: pilk normalius tepalus, važinėk su galva ir su varikliu problemų neturėsi. O "sutaupytus" pinigus išleisk kam nors naudingiau :)
-
va nz, nuomones visu 50 ant 50, daugelis sako - nepadeda, daugelis sako - padeda, su tais paciais alfistais pasnekejau, vieni pile i darbinius Ducato ir pan. technika - padejo sake labai.
-
Kuom padėjo? Greičiau 100 surenka? Pastebimai tyliau dirba?
Čia yra savęs įsitikinimas. Sumoki pinigus, supili - turi padėt. Tai ir tikiesis, kad padės. Morališkai gal ir geriau, o ar realiai padeda, labai abejoju. Geriau normalius tepalus susipilti. Nemanau, kad jie nededa atitinkamų priedų į tepalą, kad tik kuo geresni būtų :) Nelogiška.
Čia tas pats kas su numesk svorio tabletėm. Vienus jos veikia, nes jie tiki, kitų - ne. O perkančių - dafiga ir dar truputis.
-
Padejo tuom kad tepalo pradejo maziau deginti, spaudimas padidejo +1bar kazkur ir kompresija kokiais 0,5 bar pakilo, plius variklis pulsuodavo taip tarp 800-1000rpm, o po visko stovejo ties 1000rpm ant laisvu. Cia Alfa 75.
-
va nz, nuomones visu 50 ant 50, daugelis sako - nepadeda, daugelis sako - padeda, su tais paciais alfistais pasnekejau, vieni pile i darbinius Ducato ir pan. technika - padejo sake labai.
dviejų daugumų nebūna. Iš to ką rašai, panašu, kad nori susipilt. Aš siūlyčiau išmėgint. Jei efekto nepajausi, daugiau ir nenaudosi.
-
Gal durnas, o gal ir ne pastebejimas - www.rvstechnologija.lt/ - cia pardavineja RVS MASTER, www.rvs-tec.lt - cia RVS Technology, www.rvs.fi - lygiai ta pati kaip ir ww.rvs-tec.lt. Skirtumai - kapsciau, kapsciau ir ka radau - tai, kad Master - jis gaminamas Latvijoje, o Technology - Suomijoje. Dar kas skiriasi - tai kad Master jau yra "gatavas" uzpilimas, o Technology - atskirai tepalas ir salia jo tubele su ta vadinama keramika. Ryt turiu biski laisvesnio laiko - pabandysiu uzvaziuoti pasiaiskinti su RVS Master vadovu - ka jis i tai pasakys, kodel jo produktas skiriasi nuo Suomijos puslapyje rodomo, beje lietuvoje ir kaina turi skirtuma tarp abieju - viso labo ~10lt skirtumas. Gal sakau tas Master koks perdirbinys to tikrojo RVS ir del to liaudis kurie uzsipila tikrojo sako - veikia, o tie kurie to kito - nelabai veikia. Beje skiriasi ir ju internetines prekybos svetaines ir to Technology galima rasti autodaliu parduotuvese, o Master - tik pas "atstova". Kiek paskaiciau uzsienio puslapiuose, tai pila ta RVS i lenktynines masinas, britvas ir t.t. Ziuriu net toks retas dalykas kaip RVS ir tas lietuvoje neaisku kur cia geras, kur padielka :D
-
girdejau tokius gandus, kad rvs papigiai gamina lenkai ir tas atstovas pnvz molainiu gt. lenkiskais prekiauja ;D
-
Esu pylęs ne į Alfą, bet ne RVS, o XADO. Dėl ekonomijų tai nežinau, neskaičiavau, nematavau, bet kad variklis pradėjo tyliau dirbt tai faktas neginčytinas, kompensatoriai mažiau klaksėjo ir kita. Čia į benzą pyliau. Peugeot forume darė tyrimą ilgalaikį, tai išvada tokia, kad jei lavonas, tai šitie variklio antibiotikai dar suteiks varikliui gyvybės, tačiau anksčiau ar vėliau vis tiek jis nudus, nes ir šitie reikalai ilgainiui pasišalina iš variklio. Dar teigė, jog benzininiam kažkaip mažiau pastebimas pagerėjimas, nei dyzeliniams.
P.S. hidraulikai - vairo stiprintuvams ypač, taip pat suteikia gyvybės.
-
xado, jei ne krumuose, supiltas is balos purvas - veikia
-
Gal kas esat šitą išbandę?
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3721.html?Opendocument&
Atrodo firma patikima, gavno manau nepardavinėtų, tik klausimas kiek efektyvu. Žodžiu, jei kas esat supylę, kaip motoras reagavo į šitą skystį, būtų įdomu sužinot, nes ketinu supilt į visas auto profilaktiškai. :)
-
Eilinis gavno kaip xado ar koks hi gear .
-
šiaip aš čia mėgėjas užsipilti visokio sh vardan blusos paieškos :D
tyngiu dabar ieškot pusdienį dėl Cerateco info kur turėjau, bet jo efektyvumu buvo daug abejonių.
pats išbandžiau kelis kart boxeriuose, tiek pavargusiame tiek perrinktame variklyje, na jausmas kaip pinigai balon.
kitas reikalas su Liqui Moly MoS2. čia man kaip katinui valerionas :D
kadangi variklis kriokia neadekvačiai pagal galią, tai su MoS2 jis prityla biški, kas iškart akustiškai pagerina reikalą ir atrodo kad variklis lengviau sukasi su mažiau triukšmo.
ant dyno nelyginau ir nemanau kad ten atsiranda nors vienas arklys, bet dėvėjimasis logiška turėtų bent truputį sumažėti.
vienas minusas kiek teko forumus ar 'ekspertų' išvadas surasti, kad nevažinėjant MoS2 linkęs nusėsti karterio dugne ar kur kitur.
žoždiu normaliai eksploatuojant man jis visai ok ir bent jau po keletos tūkst prasukus kai ardžiau variklį kažko blogo nepastebėjau, jokių nuosėdų ar pan, žiedų griovelių ir t.t. neapnešė. na manau keičiant laiku alyvą to ir nenutiks.
tikrai neperšu naudoti, tiesiog parašiau savo patirtį.
-
šiaip aš čia mėgėjas užsipilti visokio sh vardan blusos paieškos :D
tyngiu dabar ieškot pusdienį dėl Cerateco info kur turėjau, bet jo efektyvumu buvo daug abejonių.
pats išbandžiau kelis kart boxeriuose, tiek pavargusiame tiek perrinktame variklyje, na jausmas kaip pinigai balon.
kitas reikalas su Liqui Moly MoS2. čia man kaip katinui valerionas :D
kadangi variklis kriokia neadekvačiai pagal galią, tai su MoS2 jis prityla biški, kas iškart akustiškai pagerina reikalą ir atrodo kad variklis lengviau sukasi su mažiau triukšmo.
ant dyno nelyginau ir nemanau kad ten atsiranda nors vienas arklys, bet dėvėjimasis logiška turėtų bent truputį sumažėti.
vienas minusas kiek teko forumus ar 'ekspertų' išvadas surasti, kad nevažinėjant MoS2 linkęs nusėsti karterio dugne ar kur kitur.
žoždiu normaliai eksploatuojant man jis visai ok ir bent jau po keletos tūkst prasukus kai ardžiau variklį kažko blogo nepastebėjau, jokių nuosėdų ar pan, žiedų griovelių ir t.t. neapnešė. na manau keičiant laiku alyvą to ir nenutiks.
tikrai neperšu naudoti, tiesiog parašiau savo patirtį.
Aš kaip tik MoS2 ir esu naudojęs, kažko nepastebėjau, nei ant garso, nei ant kitų parametrų. XADO nebandžiau, bet draugelis buvo visą tą "porciją" supylęs į Saab 1.9 dyzelį, sakė atsigavo variklis akyse, bet pavažinėjus ilgiau matomai ta keramika išdegė ir variklis autostradoj viską išmetė per dusliką baltais dūmais.
Aišku, na gerai pasidalinai patirtimi, matomai teks atsisakyt tos minties, visgi ir kaina už tą cerateko buteliuką apie 20 eurų. :)
-
individualus dalykas, man sakysim MoS2 padėda dėl to, kad caro laikų variklis ir kai kur kaukšėjimai sumažėja, o jei naujesnis koks agregatas tai jau vėl kitaip.
nors su Ceratecu vasarą trasoj gerai variklį smaugiau prie nemažo karščio, nežinia kam dėkot, bet atlaikė, kuo gan stebėjaus, bet gal nuopelnai tiesiog atsparesnei alyvai (10w60)
-
Niaugi teisingai pastebejo,as dar i zigulius tokius dalykus pildavau tikrai efektas buvo,ir labai zenklus ypac jeigu variklis budavo ant kapitalinio remonto ribos,o pasirodzius importinems masinoms nors kaip dabar tai jau su senais varikliais ,tas efektas buvo toks labai menkai apciuopiamas,lyg tyliau,lyg svariau,bet taip nezymiai ,o ziguliui 1300 varikliui tepalo spaudimo lempute nustojo mirkset ant laisvu ir kompresija buvo 6 88 9 ,o tapo 12 12 12 12,variklis labai tolygiai dirbti pradejo,taip be remonto ir pravaziavo dar 1,5 metus.
-
Na, buvau ir as to Xado varikliui tris tubelias suputes. Bet skirtumo kazkokio nepastebejau. Kaip vaziavo, kaip dirbo pries, taip ir po. Variatorius irgi neuztilo :D
-
Aš smalsumo dėlei kai Maximoj akcija 60 proc buvo, nusipirkau xado. Žadu į AR164 2,5td savo suilt, bet va prieš tai reik salnika galinį pakeist, nes tepalus kažkiek varo. Supilsiu, pažiūrėsiu ar ką pajusiu. Iš tikro galvojau varikliui sveikata ne kokia, nes jau sunkiai kurdavosi net prie pliusinės temperatūros. Pasirodo dvi žvakės negyvos, pakeičiau, dabar ir prie šalčių kuriasi. Taip, kad tas xado reikalas kaip ir atpuolė, bet negi pilsi lauk, panaudosiu.
Dar prie to pačio kai buvo ta akcija, pirkau salnikų sandarintoją, kurį supyliau i savo AR166 2,4jtd, nes po pakeitimo galinio salniko kažkaip visvien tepalas sunkdavosi. Tai va, supylus tą marmalą, pravažiavus kaip instrkcijoj parašyta maždaug 500 km. efekto jokio nepastebėjau. Nu tiesiog nusispjoviau ir pamiršau. Bet va, pravažiavus gal 5000 km, palindau po mašina ir nustebau. Ten kur anksčiau sunkėsi tepalas - sausa. Pradėjau įtarti kad padėjo tas marmalas, ne kitaip.
-
gal tepalas baiges :)
-
gal tepalas baiges :)
Pyliau kazkoki amerikanska higear marmala nes leido per karterio tarpine. Rudeni supyliau pravaziavau kaip parasyta apie 1500km dar vis leisdavo . po ziemos ir papildomu 1tukstancio km dingo tepalo prasisunkimo zymes. Ale padejo
-
Pyliau kazkoki amerikanska higear marmala nes leido per karterio tarpine. Rudeni supyliau pravaziavau kaip parasyta apie 1500km dar vis leisdavo . po ziemos ir papildomu 1tukstancio km dingo tepalo prasisunkimo zymes. Ale padejo
Arba tepalas baigėsi :)
Ko gero aš tą patį pyliausi. Reiškia veikia, tik 3x daugiau pravažiuot reikia nei parašyta.
-
Nu tepalas nesibaige iki dabar
-
O sitie skyliu tarpinese "uzkimsejai" neuzkims ko nors, ko nereikia uzkimsti? Juk jie, neismanieji, ir nezino, kuria butent skyle reikia uzkimsti :D As dar gan skeptiskai ziuriu i tokius.
-
ir aš skeptiškai, manau gal ir nepadės, bet pakenkt neturėtų.
-
tarpine turi but gumine,paranitine ar ten kazkokio sandariklio pagrindu tai manau ir daro,kad reguotu su tam tikra medziaga ir tiek.