Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Valerun 2011-07-13 13:12
-
Sąžiningai apieškojau visą forumą, bet neradau temos apie aušinimo sistemos plovimą.
Šiaip žinovai rekomenduoja valyti visą sistemą kas 24 mėn. ::) Ši procedūra turėtų pagerinti variklio aušinimą, sumažinti detalių koroziją. Gal kas nors jau darė? Pasidalinkit, kokius tirpalus naudojot, patys padarėt ar davėt servisui užsidirbt?
-
Sąžiningai apieškojau visą forumą, bet neradau temos apie aušinimo sistemos plovimą.
Šiaip žinovai rekomenduoja valyti visą sistemą kas 24 mėn. ::) Ši procedūra turėtų pagerinti variklio aušinimą, sumažinti detalių koroziją. Gal kas nors jau darė? Pasidalinkit, kokius tirpalus naudojot, patys padarėt ar davėt servisui užsidirbt?
Nelygu ką vadiname valymu. Prileidus kažkokio marmalo į sistemą rezultate tik radiatorius užsikiš.
Verčiau pabandyti "teisingai" pasikeisti aušinimo skystį, kartu ir prasiplaus kažkiek.
Pirmas dalykas tai, kad skysčius išleidinėti reikia kol variklis dar karštas !!!
Prie darbinės temperatūros ijungiamas pečiukas visu pajėgumu (sauna), tada gesini ir greit nuleidi skystį (kol termostatas neužsidaręs) taip teoriškai išlleisi skystį iš pečiuko. Vėliau naudojant vis nauja distiliuotą vandenį pakartoti dar kelis kartus, ir užpilti antifryzo (tinkamo), jei ryškiai matosi nešvarus išplėtimo bakelis, dar ir tą galima pasikeist :-\
Servise darbas vyksta taip: ataušino mašina (užkalbant dantis savininkui) tada nuleidžia, kiek nubega tiek, užpila pirmą po ranka pasitaikiusį antifryzą ir bonvojaž :P
Jei jau taip norisi plauti, galima ir tradicinį Actą naudot (kalkes puikiai pašalinamos nuo paviršių užvirinus) Tik kaip poto radiatorius funkcionuos, didelis klausimas :D Aš visad taip arbatinuką plaunu ;)
*nebent paskutiniu metu atsidaro chemijos tiesiogine to žodžio prasme sunaikinančių kalkes.
-
*nebent paskutiniu metu atsidaro chemijos tiesiogine to žodžio prasme sunaikinančių kalkes.
Seniai tos chemijos yra. Esu matęs įvairių auto aušinimo sistemos ploviklių, tik nė vieno nebandęs :D teoriškai turėtų ir kalkėm "pasirūpinti", jei jau plauna te kažką. A čiainykams plauti yra pirkti maximose spec milteliai, iš esmės tai irgi organinė rūgštis kaip actas, kalkes graužia kaip actas, tik plastmasei, bent jau nekuriai, mažiau agresyvi. Turėjau tokį gariūninį čainyką boman, nukalkindavau tais miltukais vargo nemačiau. Papuolė į rankas uošvei, ta - "senobiškai", actu. Tai čainykėlis viduj iš mėlyno žydrėt ėmė :o :) Tai manyčiau kad mažesnis agresyvumas įvairiems polimerams ir pan jei norėt naudot mašinoj - būtų pliusas ;) nu, kad kas nors po kapotu paskui netyčia "nepažydrėtų"... :lol:
-
Jo, daug acto sistemoje gali pakenkti detalėms ir net padidinti koroziją.
Štai radau tokį tirpalą, bet kaina nežinoma:(http://www.mannol.lt/images/skradiatprapl1.jpg)
Šiaip kalkių mašinoje neturėtų būti daug, jeigu į sistemą nebuvo pilamas paprastas vanduo. Daugiau turėtų būti rūdžių, aliuminio druskų nuosėdų. Tuomet reiktų pilti fosforo rūgšties ir citrinų rūgšties, bet bijau sukelti koroziją. Reikia patikimos receptūros iš paprastų komponentų. Rusų saituose radau patarimus, kaip išplauti ZIL-130 druskos rūgštim ir pasivuoti chrompiku, bet alfoms tai tikrai netiks ;-)
-
Paeksperimentuok pirma su pritukusiu arbatinuku ar dar kuom, dauguma priemonių ŠALINA KALKES IR NUOSEDAS NUO PAVIRŠIŲ o ne jas naikina, tame ir zagvoskė !!!
Nematau naudos jei variklio bloke esantis minimalus nuosedų kiekis "kuris šiaip priaugęs" atsidurs radiatoriuje :)
Čia tas pats ką iplit kuro sistemos valiklio į common rail dyzelį (jtd pvz) po baltarusiško dyzelio.
Jei purkštukai ir filtrai dar neužsikišę, tai valiklio dėka būtinai užsikiš :alaus:
-
SCT..nieko gero..:D
-
http://www.liqui-moly.lt/index.php?page=7&cid=7&id=44
-
http://www.liqui-moly.lt/index.php?page=7&cid=7&id=44
"Priedas į aušinimo skystį plovimui" ??? t.y. pilamas kartu su antifrizu?
-
http://www.liqui-moly.lt/index.php?page=7&cid=7&id=44
"Priedas į aušinimo skystį plovimui" ??? t.y. pilamas kartu su antifrizu?
mhm... ten krc reikalas toks, kad uzvestam varikliui supili ta skysti, palaikai varikli ant apsuku biski, kad cirkuliacija butu, o po to visa ta "geri" po 10 minuciu variklio darbo isleidi lauk.
-
O kam antifrizą gadint? Gal galima įpilt vandens su šitu valykliu ir tėgul valosi?
-
O kam antifrizą gadint? Gal galima įpilt vandens su šitu valykliu ir tėgul valosi?
As manau jei sistema uzsinesu purvu tai ir pats antifrizas toli grazu nieko gero, o jei jau isleidineji lauk, tai kazkaip pilti atgal sena nelabai logiska ;)