Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: dziauz 2011-07-08 20:45

Antraštė: Elektros anomalijos
Parašė: dziauz 2011-07-08 20:45
Sveiki. Tai išėjo, kad nepasidaviau bandos jausmui ir nusipirkau alfą. Bet dabar ne apie tai...

Kadangi pirkau parvarytą iš Olandijos, tai po priregistravimo turejau 10 dienų iki technikines. Tai neskubėdamas kibau į darbus. Pagrindinė bėda buvo paklibusios virsutinės sakės su sarnyrais. Bet kadangi strongflex'ai ne taip greit parkeliauja iš svetur, tai tie darbai atsikėlė į vėlesnį laiką. Liko kiti smulkūs darbeliai. Tik va darbų eigoje išlindo ir kita bėda. Starteris kartais nerodo gyvybės ženklų. Čia kaip ir aišku. Sudilę šepetėliai tiesiog nekontaktuoja. Vėlgi daugiau laiko reikalaujantis darbelis, kuris dirbančiam ir savom rankom viską darančiam žmogui gali ir užtrukti. Kadangi 10 dienų ėjo jau į pabaigą, nusprendžiau bandyti eiti tech. apžiūrą nusiteikęs, kad jos nepraeisiu dėl važiuoklės. Vistiek viskas bus tvarkomą, tiesiog iš ankstesnės patirties žinau, kad kai stambesnių bėdų yra smulkmenos praleidžiamos ir pakartotinė apžiūra tampa paprastesnė. Variklio negesinsiu, kad starteris nepavestu ir bus dar aiškiau ką tvarkyti. Taigi pertikrinau visas šviesas, pasiruočiau visas atributikas ir pabandžiau. Va tada ir prasidėjo... Stovint eilėje pradėjo kilti temperatūra. Na sakau termostatas. Ijungiau šildymą į saloną ir temperatura pradejo kristi. Tik tas pakilimas ir kritimas atrodė neįtikėtinai. Nuo 90 iki 130 pakilo per kokias 3sek. Po to taip pat greit krito iki 100. Na sakau gal ir ne termostatas, o koks dacikas, bet tegul paausina pečiuką del viso pikto, kad neperkaistu. Toliau taip besedint isc parašė, kad akumuliatoriaus srovės nebeužtenka šildymo ventiliatorias ir jie išsijungė. Na sakau reiks ir generatorių tvarkyt nes srovės nebepakanka jam laisvom apsukom dirbant. Temperatūra vėl šoktelėjo. ICS ekranas pradėjo pirgėti ir išsijungė. Atėjo mano eilė. Atbulinės eigos šiesos nebedegė. Garso signalas neveikė. Avarinis signalas neveikė. Žodžiu pastebėjau, kad visi elektriniai mazgai pradėjo po vieną išsijunginėti. Artimų šiesų aukščio patikrint nebegalėjo nes jos tiesiog nebedegė. Mintyse pasakiau daug negražių žodžių. Užgeso ir variklis. Važiuoklės patikrai teko stumti rankomis. Jau turbūt aišku, kad apžiūros nepraėjau. Juokingiausia, kad dėl važiuoklės pretenzijų nebuvo. Pakartotinėjė apžiūroje bus žiūrimos tik šviesos. Na ką, išstumiau mašiną iš pažiūros, gan lengvai užsistumiau. Ir važiavau namo. Veikėjė mašina važiavo. Lyg ir gerai. Niekas salone neveikė. Net spidometras ir kuro lygio rodyklė. Po truputi viskas pradėjo įsijunginėti. Sustojau degalinėjė, kuro bako dangtelis dar neatsidarė. Nuvažiavau toliau. Parvažiavau namo, viską pertikrinau ir viskas veikė.

Na gerai. Tolesnis žingsnis bus diagnostika. Tik klausimas ar bus kas atrasta kai viskas vėl veikia. Net temperatūra kaip ikalta ties 90. Be pirmadienio į diagnostika nenuvažiuosiu, tai per savaitgalį pats dar ką pertikrinsiu ir persirinksiu starterį. Taigi kokie varijantai:
1.Akumuliatorius?
2.Kompas?
3.Pravodkė?
4.Dačikai?
5.Kiti variantai?

Ir klausimas panevežiečiams: Ar nesibaido itališkų mašinų "daituva" beržų gatvėj? Ar kur kitur diagnostiką darot?
Antraštė: Ats: Elektros anomalijos
Parašė: Džeris166 2011-07-08 23:13
pradziai akuma, akumo klemas ir generatoriu kapitaliai patikrinciau ir trukumus pasalinciau, o toliau protingiausia ant diagnostikos jungti
Antraštė: Ats: Elektros anomalijos
Parašė: vanagiux 2011-07-09 01:08
Paieskok forume informacijos, buvau daug kartu rases kas panevezyje gerai supranta alfas, nuo elektros (siu specu maziausiai, pvz. ALTAS panevezyje alfu isvis nei bumbum, o is saves stato specus nerealius) iki variklio, pakabos ir t.t.
Antraštė: Ats: Elektros anomalijos
Parašė: dziauz 2011-07-11 19:26
Ilgas savaitgalis buvo sprendžiant bėda su vedimusi. Perrinkau starterį, kurį išardžius tikrai atrodė bėda jame. Sudėjau atgal (o tas buvo nelengva, nes po juo stovintis webasto viską apsunkina) ir taspats. Starteris be gyvybės. Elearn'o pagalba išnagrinėta visa pravodkė. Su testeriu praėjau visus saugiklius ir reles po 10 kartų. Įvairios kombinacijos ir niekas nepadėjo. Testeris rodė, kad viskas tvarkoj. Atrodytų starteris, bet kad jį patikrinęs buvau prieš įdėdant ir viskas buvo tvarkoj. Jau buvau be variantų. Dar priedo paaiškėjo užstūmus mašiną, kad generatorius nekrauna. Tai laukė ir jo perrinkimas. Keleta valandų miego ir atėjo viena mintis. Paimiau "krokodilus" - vieną galą ant starterio kitą ant korpuso. Ir viskas. Strarteris suka labai greit ir generatorius krauna. Pabėgęs minusas. Ta bėda matomai buvo nuo pat pradžių. Iš kažkur susigaudydavo minusą, bet jis buvo per silpnas ir ant pabaigos visai susilpnėjo, kad nepasukdavo starterio ir generatorius nekraudavo (dėl ko pridarė gėdos per tech. apžiūrą). Visgi apseita ir be diagnostikos.

Kitas klausymas. Besikapstydamas po pravodkę radau porą saugiklių sudegusių. Prie priekinio lango, po plasmase šalia raudonų relių. Lyg ir nebuvau prieš tai nieko pasigedęs. Neatsirado ir juos pakeitus naujų funkcijų. Gal kas turi kokių minčių? Ilgai tektų kapstytis man po elearn'ą kol atrasčiau.
Antraštė: Ats: Elektros anomalijos
Parašė: Džeris166 2011-07-11 23:20
man analogiskai buvo, radau pora sukepusiu, viskas irgi veike, idejau naujus nieko naujo neatsirado - mistika..  :D
Antraštė: Ats: Elektros anomalijos
Parašė: Ciudikas 2011-07-12 10:02
prikolnos tos italiskos masinos  ;D
Antraštė: Ats: Elektros anomalijos
Parašė: Algirdukas 2011-08-07 10:23
nu jo.. pajunge diagnostini kompa, o tas rodo, kad akumas 16 V..... nu ciudas....
Antraštė: Ats: Elektros anomalijos
Parašė: Dzonas3 2011-08-15 23:10
Prieš porą metų turėjau problemų su generatoriumi. Nežinau ar tik pas Alfas 166, kai nebekrauna akumo, atjunginėja sistemas vieną po kitos kažkokiu prioriteto principu, bet kol nuvažiavau iki darbo atjungė klima,ABS ir t.t. Pasirodo buvo vienas angliukas užstrigęs ir išdegino varinį žiedą iki inkaro, ko pasekoje generatoriaus remontas atsistojo 200 Lt. Po generatoriaus remonto visos sistemos atsigavo  :D