Alfaklubo Forumas
Auto sportas => Alfa Romeo klubo lenktyninė komanda => Temą pradėjo: PiPPas 2011-06-01 13:59
-
Sveiki visi autosporto megejai. Jau pradeda pilneti dalyviu sarasai Omnitel 1000 km lenktynems. Sarasuose taip pat jau figuruoja ir musu komandos.
http://www.racing.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=84&lang=lt
Tai "Alfaracing.lt" komanda su Alfa Romeo 155 TI ZE nr.55 (Nerijus Berzinis "Nerka", Arturas Putna "U96", Saulius Berzis ir Ignas Gelzinis) bei "Alfa Romeo klubo" komanda su Alfa Romeo GT nr.5 (Kastytis Stankaitis "Spydas" ir Rimvydas Agurkis "Zhalias"). :masina:
Tikimes, kad susirinks gausus gerbeju burys kaip visada, nes su kiekvienom lenktynem "raudonoji armija" dideja zenkliai. 8) :alaus:
P.S. Jei dar kas negirdejot ar neskaitet, tai Snoro komandos siemet grizta i lenktynes. Ir grizta su keletu superautomobiliu. Tai Spyker C8 Laviolette (pries kelis metus siuo automobiliu buvo iveiktas geriausias trasos ratas, kurio rezultatas dar nepagerintas), bei dviem Ferrari F458 Italia. Taigi paspoksoti tikrai bus i ka. 8)
P.P.S. Bus tikrai idomu paziureti, kaip broliukai "pjausis" tarpusavyje. Turiu omeny Jona ir Igna gelzinius. Tik Jonas vairuos Snoro Ferrari, o Ignas musu AR 155. :D
-
http://gazas.auto.plius.lt/naujiena/gazas/preliminarus-omnitel-1000-km-lenktyniu-dalyviu-sarasas-220-153935/?utm_source=reklamaStr&utm_medium=15min&utm_campaign=15min_int (http://gazas.auto.plius.lt/naujiena/gazas/preliminarus-omnitel-1000-km-lenktyniu-dalyviu-sarasas-220-153935/?utm_source=reklamaStr&utm_medium=15min&utm_campaign=15min_int)
nu tai už kurį ekipažą dabar sirgti?
-
http://gazas.auto.plius.lt/naujiena/gazas/preliminarus-omnitel-1000-km-lenktyniu-dalyviu-sarasas-220-153935/?utm_source=reklamaStr&utm_medium=15min&utm_campaign=15min_int (http://gazas.auto.plius.lt/naujiena/gazas/preliminarus-omnitel-1000-km-lenktyniu-dalyviu-sarasas-220-153935/?utm_source=reklamaStr&utm_medium=15min&utm_campaign=15min_int)
nu tai už kurį ekipažą dabar sirgti?
Abu. 8)
-
1000km Race'as prasideda treciadieni - finisas 5dieni? bus vaziuojama visas tris dienas po 4-5h iveikiant trecdali trasos, ar bus skirstoma i grupes pagal pajeguma? Spelioju as cia, apsvieskit kada bus galima pamatyt alfas trasoj. :du:
-
1000km Race'as prasideda treciadieni - finisas 5dieni? bus vaziuojama visas tris dienas po 4-5h iveikiant trecdali trasos, ar bus skirstoma i grupes pagal pajeguma? Spelioju as cia, apsvieskit kada bus galima pamatyt alfas trasoj. :du:
Preliminarus Time Table...
http://www.racing.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=84&Itemid=96&lang=lt
-
http://www.alfaracing.lt/omnitel-1000-km-lenktynems-2011-m-artejant/#more-1218
Atnaujintas dalyviu sarasas, pridetas preliminarus tvarkarastis ir siaip truputi malonaus skaitymo tiems, kurie maziau seka pastovius ivykius... 8)
-
Patarciau perskaityti straipsni is naujo tiems, kurie ji jau skaite. Siandien atsirado nedidelis papildymas vienas priespaskutineje pastraipoje... 8)
O tie kurie tingi skaityti galiu pasakyt, kad GT gainios ne tik Spydas ir Zalias, bet ir Tomas Plascynskas. :)
-
Kaip ir nieko naujo, bet...
http://sportas.delfi.lt/motorsport/article.php?id=47270483
Na, bus idomu paziuret, kaip ten estu Dodge'as atrodo trasoje... Iki siol tik per tv teko matyti lenktynese toki zveri. ^-^
-
Kaip ir nieko naujo, bet...
http://sportas.delfi.lt/motorsport/article.php?id=47270483
Na, bus idomu paziuret, kaip ten estu Dodge'as atrodo trasoje... Iki siol tik per tv teko matyti lenktynese toki zveri. ^-^
Kaip, kaip baubs kaip corvete :) Po pusdienio nieko negirdesi :D
-
Kaip, kaip baubs kaip corvete :) Po pusdienio nieko negirdesi :D
Nu nu, dvi Alfas ir greiciausiai du Ferrarius tikrai girdesiu... :D
-
Zvilgsnis i (ne)konkurentus. 8)
http://automanas.lt/artas-racing-pbs-lexus-is-f/
Ties 2.38 min pasimato ir Zazas Edition. 8)
-
Na kagi. Pagal dabartines prognozes, orai tikrai nelepins musu ir lenktynininku... :-\
(http://img11.imageshack.us/img11/598/picture2go.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/11/picture2go.png/)
-
Kad as ziurinejuosi visa savaite orus, jie keiciasi ne dienomis, o valandomis, tad dar neaisku kaip bus :)
-
na lietus tai gonkes padarys idomesnes :smilie: aisku tiems kas atvarys aliko pagert , tai ne kas ;D
-
hebra,tai kada renkames? as jau rytoj busiu palangoj.
-
Na nutaikęs progą pamojuosiu iš "Rescue" automobilio ;)
-
Na nutaikęs progą pamojuosiu iš "Rescue" automobilio ;)
Trosais gerais pasirupinkite, nes pries pora metu apgailetinai "rescue" atrode, kai trosai plysta traukiant auto 1000~ kg svorio :D
-
na lietus tai gonkes padarys idomesnes :smilie: aisku tiems kas atvarys aliko pagert , tai ne kas ;D
deja nedaro...pila taip, kad nuvykus iki trasos stebet kvalifikaciju teko apsisukt ir vaziuot atgal valytuvams veikiant maksimaliu greiciu...idomu kaip ten kas apskritai ar vyksta...drageriam irgi vakar vakare turbut nekas buvo...na bent atidarymas buvo sauletas...
-
na lietus tai gonkes padarys idomesnes :smilie: aisku tiems kas atvarys aliko pagert , tai ne kas ;D
deja nedaro...pila taip, kad nuvykus iki trasos stebet kvalifikaciju teko apsisukt ir vaziuot atgal valytuvams veikiant maksimaliu greiciu...idomu kaip ten kas apskritai ar vyksta...drageriam irgi vakar vakare turbut nekas buvo...na bent atidarymas buvo sauletas...
Viskas vyksta, viskas normaliai. Gal kiek uzsitese, bet viskas ivyko.
Kas nezino (nes nete turbut nera tos info eilini karta), tai GT "Diavolo Rosso" startuoja is 19 pozicijos, o 155 "Zazas Edition" tik is 37-osios. Visur kaltas lietus, nes klasiu "D", "A2000" ir "A3000" dalyviai 20 minuciu turejo galimybes sukti ratus sausoje trasoje, o visa kita vyko lietuje ir kvalifikacija buvo sustabdyta bent 2 kartus maziausiai. 8)
Bet kuriuo atveju, komandos pasiruosusios, bolidai saugiai laukia lenktyniu ir tikimes gausaus palaikymo ForzaItalia sukurtoje zonoje. Lietus nebus baisus, jei tinkamai pasiruosite avalynes, aprangas ir apsaugas nuo jo. ;)
Iki susitikimo trasoje. Oficiali lenktyniu pradzia 12.15 val. (gali nusikelti, jei bus slidi danga del gausaus lietaus). 8) :masina:
-
ziuriu alfom prastai sekasi, gedimai? :(
http://www.racing.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=86&lang=lt
-
Kagi, labai saunios lenktynes, intrigos buvo pakankamai, o ir i automobilius buvo ka paziureti :du: :alaus: nuo pat pradzios iki pat galo ziurejau tiesiogine transliacija per interneta, aisku nera to efekto kaip gyvai trasoje, bet ant galvos nors nelyja ir nekepina, o ir visus geriausius kadrus pamatai po kelis syk :alaus: gaila aisku kad alfos si syki nepasizymejo, nors pradzioje galvojau GT uzims auksta pozicija :masina:
-
ziuriu alfom prastai sekasi, gedimai? :(
http://www.racing.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=86&lang=lt
O tai kas šį kartą Alfoms nutiko?
Pasižiūrėjau sąrašą - ogi VAZ 2104 aukščiau :-(
-
ziuriu alfom prastai sekasi, gedimai? :(
http://www.racing.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=86&lang=lt
O tai kas šį kartą Alfoms nutiko?
Pasižiūrėjau sąrašą - ogi VAZ 2104 aukščiau :-(
iki gedimų GT lėkė 6oje vietoje, o 155 vieną po kito valgė varžovus ir artėjo pirmojo 10uko link. Deja, dar pirmoje lenktynių pusėje pasitaikė kažkoks gedimas dėl kurio abu bolidai pradėjo ristis rikiuote žemyn. Nė nenumanau kas nutiko, bet kažkodėl manau, kad vėl nelemta transmisija :(
-
ziuriu alfom prastai sekasi, gedimai? :(
http://www.racing.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=86&lang=lt
O tai kas šį kartą Alfoms nutiko?
Pasižiūrėjau sąrašą - ogi VAZ 2104 aukščiau :-(
Is transliacijos ka apie alfas isgirdau ir perskaiciau tai berods GT nuplysus pagalve buvo, po to sutvarke, bet po kiek laiko vistiek dingo is eterio, po to 155 kazkas nutiko lygtais, grizo i trasa ir po kiek laiko dumais apsipyle, kiek rode per transliacija tai kur greiciu deze toje puseje tepalais apsipyle buvo ???
-
lauksim komentaru is pirmu lupu,gaila kad nefinisavo bolidai :(
-
Abiejoms auto problemos su greiciu dezemis, o kas konkreciai, tai paaiskes tik isardzius, bet jei issitaske kazkas ir tai neissiaiskinsi kas mesmaleje...
-
Abiejoms auto problemos su greiciu dezemis, o kas konkreciai, tai paaiskes tik isardzius, bet jei issitaske kazkas ir tai neissiaiskinsi kas mesmaleje...
kaip ir galvojau...
-
GT labai ispudingai atrode, dar ispudingiau vaziavo ir skleide malonu garsa...taip ir pagalvojau, kad per gerai...55ta maciau letai riedancia ir nesekmingai ieskancia reikiamos pavaros, po kazkurio laiko gryzo, po to ja istempe...prizmes geltonas traktoriukas didele dali lenktyniu praleido,kartais isvaziuodavo gausiai apdumydamas trasa, bet i pabaiga atsigavo ir net finisavo...buvo slapia, salta, vejuota, bet dziaugiuosi, kad dalyvavau...gaila, kad tik kaip ziurovas...
-
respekt hondai, 2,0 motoras ir greitas ir stabilus vaziavimas dave 1 vieta :star:
taip pat ir bmw dyzelis 2 vieta ;D
galvojau, kad is dvieju alfu bent viena pasieks finisa >:(
-
respekt hondai, 2,0 motoras ir greitas ir stabilus vaziavimas dave 1 vieta :star:
taip pat ir bmw dyzelis 2 vieta ;D
galvojau, kad is dvieju alfu bent viena pasieks finisa >:(
Mito pasieke, visvien gi alfa ;)
-
Buvo gražu žiūrėti kaip GT kovojo su M3,350Z ir kitais "velniais" o garsaas skleidžiamas - pasaka! 155 irgi gražiai davė per sprandą visiems prieš ją važiuojantiems, gaila, kad dėl gedimų pasitraukė iš lenktynių abi raudonosios Alfos. Reziume tai lenktynės labai vykusios nes intriga išsilaikė iki pat paskutinių ratų, o permainingas oras irgi padarė lenktynes įdomesnias. O GT debiutas manau labai vykęs nes pradžioje kovojo dėl aukščiausios pakylos savo klasėje ir TOP 5 vietos bendrojo įskaitoje. Sekmės vyrai, taip ir toliau :) :alaus:
-
Keli sakiniai apie lenktynes.
155 bolidui is pradziu suejo pusasis, o paskui deze (kai kurie rase, kad mate kaip ieskojo pavaros). Deze galima buvo pakeisti, bet tai butu uztruke 1.5 val maziausiai ir Zazas pasitares su komandos nariais nusprende "pasuoti" si karta.
GT bolidui pirmiausiai suejo pusasis irgi. Ji pakeitus ir uz vairo sedus Tomui, bolidas grizo po viena rato atgal i boksus. Paaiskejo, kad suplyso apatine galine variklio pagalve. Ja staigiai komanda atgaivino kazkokiu budu ir bolidas isvaziavo i trasa. Taciau neilgam. Po kiek daugiau nei valandos, sedus Spydui prie vairo velniop issivaikste greiciu deze. Pats rankose laikiau dantracio gabaliuka.
Komandos tikrai neliudi, ypac GT komanda. Bolidas yra nesveikai greitas. Buvo aplenktas "Rimo" dyzelis, siaip ne taip GT bande lenkti ir Ferrari, bei Cepkausko Luego Kitcar'as, bet tik vos vos. Geriausia laika si karta "isuko" ne Spydas, bet Zhalias - 1,28,900 (Spydo buvo apie 1,29,300). Kadangi GT komanda buvo visiskai svieziai "iskepta", tai viskas vyko net labai profesionaliai ir sklandziai iki gedimu.
155 "ZE" irgi pasirode puikiai. Buvo "isuktas" mazdaug 1,31,300 laikas (jei gerai pamenu, tai autorius buvo Saulius)
GT iki gedimu buvo 6 pozicijoje bendroje iskaitoje ir 1 pozicijoj A3000+ klaseje.
155 iki gedimu buvo 17 pozicijoje bendroje iskaitoje ir berods 4-5 vietoje A3000+ klaseje.
Apie viska issamiau bus savaites begyje. 8)
P.S. Spyker su viena vienintele likusia pavara sugebedavo ant slapios trasos isukti 1,38.000 laika (totaliai slapia trasa ir viena vienintele likusi pavara. Net ribotuvas girdedavosi). :D
-
Vienu zodziu, reikia kazka su dezemis daryti, nes galios nebeatlaiko :)
-
eilini syki pergales normalios nera...problemos,problemos,problemos.taip bus visada manau.lenke ta,lenke ana...o galutinio rezultato nera....kazko tikejausi geresnio viduje...bet blaivus protas jau zinojo kad taip bus.tik laika sugaisau.sveikinu uz grazu variklio garsa ir kad kuri nors labai trumpa laika galejo pasispardyti pries kitus aparatus.tai tik tiek.tai bus visada...nusivilymas didelis.uz tai ir isgersiu...
-
eilini syki pergales normalios nera...problemos,problemos,problemos.taip bus visada manau.lenke ta,lenke ana...o galutinio rezultato nera....kazko tikejausi geresnio viduje...bet blaivus protas jau zinojo kad taip bus.tik laika sugaisau.sveikinu uz grazu variklio garsa ir kad kuri nors labai trumpa laika galejo pasispardyti pries kitus aparatus.tai tik tiek.tai bus visada...nusivilymas didelis.uz tai ir isgersiu...
Gal važiuok į Airiją, ten geriau.
-
tau reik tu ir vaziuok...ko cia siulai man. :)
-
eilini syki pergales normalios nera...problemos,problemos,problemos.taip bus visada manau.lenke ta,lenke ana...o galutinio rezultato nera....kazko tikejausi geresnio viduje...bet blaivus protas jau zinojo kad taip bus.tik laika sugaisau.sveikinu uz grazu variklio garsa ir kad kuri nors labai trumpa laika galejo pasispardyti pries kitus aparatus.tai tik tiek.tai bus visada...nusivilymas didelis.uz tai ir isgersiu...
o tai gal suburtum komandą,bolidą surinktumėt,šoferius ir parodytumėt tą rezultatą? nu graudoka buvo žiūrėt į alfas stovinčias greta viena kitos,bet,kad gi čia toks sportas...pergalė ar kažkoks rezultatas neblogai labai,bet ir pats procesas tiems kas dalyvauja jau yra kažkokia prasme pergalė.ir vien už tai tie vyrai verti pagarbos, ir nereikia čia lia lia...
-
Vienu zodziu, reikia kazka su dezemis daryti, nes galios nebeatlaiko :)
O kokios dezes naudojamos? Nuo kokio modelio? Nes kazkaip sunku patiket, kad ten tos galios ir sukimo DAUG daugiau nei standartiniam GTA...
-
Kelios foto.
Lenktynių dienos rytą prie trasos besiartinančius vienišus praeivius puldinėjo inirtę plėšrūnai:
-
Labai greiti....
-
...
-
...
-
...
-
...
-
...
-
...
-
Vienu zodziu, reikia kazka su dezemis daryti, nes galios nebeatlaiko :)
O kokios dezes naudojamos? Nuo kokio modelio? Nes kazkaip sunku patiket, kad ten tos galios ir sukimo DAUG daugiau nei standartiniam GTA...
Naudojami gatviniai perrinkti standartai...
-
eilini syki pergales normalios nera...problemos,problemos,problemos.taip bus visada manau.lenke ta,lenke ana...o galutinio rezultato nera....kazko tikejausi geresnio viduje...bet blaivus protas jau zinojo kad taip bus.tik laika sugaisau.sveikinu uz grazu variklio garsa ir kad kuri nors labai trumpa laika galejo pasispardyti pries kitus aparatus.tai tik tiek.tai bus visada...nusivilymas didelis.uz tai ir isgersiu...
Jei tamstai nusivylimas, tai ir gerk. Komandoje nusivylimo nera, nes cia visi dirba "is idejos", o ne del babkiu asmeniniu. Va Snorui tai nusivylimas turetu buti. Feras uzsilenke, Spyker su viena likusia pavara tik 3 liko. Nusivylimas dar turetu buti Belgu komandai su BMW (pernai metu nugaletojams), arba kokiam nors Adampoliui, kad Kitcar'o motoras uzkale netiketai, arba Top Gear BMW kur i atitvarus issitaske...
Kitaip sakant, jei nepatinka, ka kiti daro ir uzsiema, tai neziurek ir nekomentuok, nes per tokius totalinius pesimistus ir atsiranda visokios krizes.
P.S. Simboliska, taciau GT iveike 156 ratus, o 155 iveike 147 ratus. :D
-
...
Aiste 6 nuotraukoj ispudingai atrodo... ;D :star: :alaus:
-
Vienu zodziu, reikia kazka su dezemis daryti, nes galios nebeatlaiko :)
O kokios dezes naudojamos? Nuo kokio modelio? Nes kazkaip sunku patiket, kad ten tos galios ir sukimo DAUG daugiau nei standartiniam GTA...
Gal geriau tada nesidomek, nes AG ir NM daugiau uz GTA zymiai... Be to su GTA maks. apsisukimais 10 valandu niekas nevazineja :D Tai niekas ir neissitasko :D
O visiems kitiems, daug automobiliu nedavaziavo, tiek bmw, tiek subaru, tiek kit car'ai ir t.t., ner cia ko verkslenti...
P.S. nezinantiems istorijos 155 yra pabaigusi visas lenktynes ir pasiekusi gerus rezultatus 1000km lenktynese, tad prasom apsilankyti www.alfaracing.lt ir pasidometi, o ne tusciai blevyzgoti... nes erzinate "spedzcai" :D
-
Smagu buvo žiūrėti kaip raudonieji, o ypač GT vieną po kito rijo stambius varžovus, smulkesniais pasiužkandžiaudami :lol: Jei ne tie nelemti gedimai, žiūrėk žiūrėk mažu ir rimta proga būtų atsiradus. :alaus:
Ačiū lenktynininkams ir visai komandai už puikias emocijas. Už tokią komandą smagu ir sirgti! :loud:
Dar ačiū lancistams už stogą ir kad šiaip ne taip po juo priėmė ;D
-
Tai kad siemet jau buvo Kacergoj su deze 155ai... O dabar abiem... Tai ir klausiu ;)
Cia gi tam... Bumbrumui ;)
-
Tai kad siemet jau buvo Kacergoj su deze 155ai... O dabar abiem... Tai ir klausiu ;)
Cia gi tam... Bumbrumui ;)
GT ir 155 naudojo skirtingas dezes. GT 6 pavaru, 155 - 5. 8)
-
Dėja varžybas teko stebėti tik ekrane, bet vistiek buvo smagu sirgti už raudonuosius. Stebi ir kaifuoji kaip viena vieta aukščiau dar viena vieta aukščiau ir dar viena ir....... :D bolidai velniškai greiti, dabar tik sėkmes toliau dirbant su patikimumu :smilie: kad tas kaifas truktu ilgiau :smilie:
-
Jo GT tikrai puikiai važiavo, net sunku patikėkt buvo. 10,9,8,7,6... Kilo ir kilo aukštyn :) 155 irig mačiau vienu metu lyg 14 vietoj buvo, bet pagrinde apie 17 važiavo :) Gaila kad taip gavosi, bet kaip sakė čia sportas. Jei būtų TIK alfos kritusios, tada jo, kažkas negerai, bet dabar pažiūrėjau visi lyderiai krist pradėjo. Olialia bemvas, AMG kit caras, Ferraris, net ir Spykeris pagedo ir ten jei nebūtų jo išstūmę galėjo baigtis viskas ne Snoro naudai visiškai :)
Šiuo atveju laimėjo ne greitis, o technikos tvirtumas. Pirma vieta dvirlitris, antroj dyzelis. ;D
O šiaip gerbiu komandą už pastangas ir nepasidavimą!
@stafas neišgeriausios pusės pasirodėj, gal promilės kaltos? :D Lietuviai visad kai sekasi, laimi - didžiausi fanai, tik kokia nesekmė ar nustoja sektis, viskas tipo "ragus stumiu" ;)
-
...
155 "ZE" irgi pasirode puikiai. Buvo "isuktas" mazdaug 1,31,300 laikas (jei gerai pamenu, tai autorius buvo Saulius)
...
Blogai prisimeni :)
-
buvo tikrai i ka pasiziuret,tik tie orai:))) kiekviena diena slapi iki trauzu:)))))))))
-
Tai kad siemet jau buvo Kacergoj su deze 155ai... O dabar abiem... Tai ir klausiu ;)
Cia gi tam... Bumbrumui ;)
GT ir 155 naudojo skirtingas dezes. GT 6 pavaru, 155 - 5. 8)
tai gt naudojo savo orginalia deze, o 155 deze likus nuo 3,0 motoro;
lenktynese reikia svelniau metyti pavaras ypac zeminant stabdymo zonose;
gal reiketu vaziuoti ramesniu, stabiliu tempu ir aukstoj vietoj pasiekti finisa ;)
-
Tai kad siemet jau buvo Kacergoj su deze 155ai... O dabar abiem... Tai ir klausiu ;)
Cia gi tam... Bumbrumui ;)
GT ir 155 naudojo skirtingas dezes. GT 6 pavaru, 155 - 5. 8)
tai gt naudojo savo orginalia deze, o 155 deze likus nuo 3,0 motoro;
lenktynese reikia svelniau metyti pavaras ypac zeminant stabdymo zonose;
gal reiketu vaziuoti ramesniu, stabiliu tempu ir aukstoj vietoj pasiekti finisa ;)
kam tad isvis vaziuot, jei vaziuot kaip i baznycia? ;D ;D
-
Tai kad siemet jau buvo Kacergoj su deze 155ai... O dabar abiem... Tai ir klausiu ;)
Cia gi tam... Bumbrumui ;)
GT ir 155 naudojo skirtingas dezes. GT 6 pavaru, 155 - 5. 8)
tai gt naudojo savo orginalia deze, o 155 deze likus nuo 3,0 motoro;
lenktynese reikia svelniau metyti pavaras ypac zeminant stabdymo zonose;
gal reiketu vaziuoti ramesniu, stabiliu tempu ir aukstoj vietoj pasiekti finisa ;)
kam tad isvis vaziuot, jei vaziuot kaip i baznycia? ;D ;D
Tokia taktika taiko autoprizme, bet siais metais buvo daugiau nei 3 dyzeliai, tai taures uz davaziavima negavo :D
-
Info iš pirmų lupų 8)
GT po 3 valandų stojo, nes važiuojant atsirado keistas garsas iš priekinės pusės. Keičiant ratus radome nuplyšusią granatos gumą. Gedimo priežastis-nuplyšusi galinė pagalvė. Motoras pasėdo ir suėdė vidinę granatą. Pagalvė nuplyšo, nes buvo per arti duslintuvo ir guma išporėjo/sudegė (pagalvė sportinė, gyvenime nepavedanti). Šis gedimas priskiriamas prie lengvų-tiesiog per šviežias bolidas ir neišgaudytos smulkmenos.
Dėžės gedimas buvo tikėtinas, bet nelaukiamas. Lenktynėms naudojom AR 156 2.5 V6 6 pavarų naudotą, bet perrinktą ir perpatikrintą dėžę. Ji atlaikė treniruotes Kačėrgoj ir Palangoj, kvalą, 4 su trupučiu valandas lenktynių metu. Viso virš 10 valandų. Neatlaikė dantračiai. Pavaras junginėjome dviem pirštais, motoro visos galios nenaudojom-tiesiog dėvėta dėžė šiaip jau yra nuvažiavusi virš 200.000km gatvėse. Kitokiai dėžei šiemet neturėjom biudžeto. Kas nežino, tai sportinį bolidą paruošti 4 nulių po skaičiaus neužtenka, o sportinė dėžė alfai kainuoja dar keturis nulius po skaičiaus. Tokia dėžė bus įstatyta 2012 sezonui, o lenktynes rugsėjį Kačerginėj ruošiamės laimėti su standartine dėže NAUJAIS GT 3.2 V6 viduriais.
Palangoj įsukau greičiausią ratą, tačiau Spydas negavo progos pavažiuot švaria trasa. Žinant, kad jis mūsų komandoj greičiausias ir varo kokia 2-3 sekundėm greičiau už mane, tai Palangoj turėtų važiuot apie 1.25-1.26. Laikas būtų vertas pagarbos. Rimo komandą trasoj lenkiau net aš, tad bolidas yra afigienai greitas.
Labai didžiuojuosi savo komanda-Spydas, Tomas, Vytenis, Saulius, Tadas, Mindaugas, Almis, Aistė, Taksius, Masas, Edma, Edvinas, Žadas. Jaučiasi, kad yra kumštis. Kiekvienas turi savo pareigas, kurios vienodai svarbios-kas vairuoja, kas kitus darbus dirba-tačiau kiekvienas asmuo yra beprotiškai svarbus.
Racing Team'as-dižiulis AČIŪ jums :alaus:
Savo draugams ir, dabar jau varžovams 8) iš ALFARACING.LT norėčiau priminti seną patarlę "Nemesk kelio dėl takelio" :smilie: ir palinkėti didžiausios sėkmės bei fortūnos šypsnio abiems komandoms ateityje...
-
Truputis mano nuotraukų iš lenktynių. Per artimiausias dienas į galeriją turėčiau sukelti ir visą kolekciją
-
GT
-
155
-
Albumai jau pilnai sukelti:
1 treniruočių diena ir fast lap treniruotė
https://picasaweb.google.com/RenatasTelmantas/1000km20111DienaIrFLTreniruote
Fast lap lenktynės, senovinių automobilių lenktynės ir kvalifikacija
https://picasaweb.google.com/RenatasTelmantas/1000km2011Treniruotes_FLIrSenoviniuAutoLenktynes
1000km lenktynių diena
https://picasaweb.google.com/RenatasTelmantas/1000km2011LenktyniuDiena
Originalai, kaip ir visada, su laiku atsiras pas T_K ir komandose
-
GT ispudingai greita , ypac akseleruojant , (pastebejimas is sono) , atrodo taip pat ispudingai ! Respect , bravo , super !
P.s pagaliau lenktynese "isivyravo" teisybe- nesazinigu automobiliu klases ;D(spyker, ferr ir t.t) atstovai sugedo ir lamejo tai kas tikrai to vertas !
labai nuvyle AUTO ..... geltonasis automobiliukas , atrode apgailetinai ( cia stebetojo nuomone)
-
Na as Granskui nelinkejau tikrai laimeti, nesportiskai jis elgiasi uz lenktyniu trasos ribu... Atimciau isvis licencija!
-
Vat kai jie laimėjo, man irgi panašių minčių buvo.
P.S. Brumai, o nepagalvojai, kad Gransko specialiai niekas nelenkė? :lol: :lol: :lol:
-
Vat kai jie laimėjo, man irgi panašių minčių buvo.
P.S. Brumai, o nepagalvojai, kad Gransko specialiai niekas nelenkė? :lol: :lol: :lol:
Kildavo tokiu minciu :D
-
http://gazas.auto.plius.lt/gallery/gazas/Omnitel-1000-km-lenktynes-Merginos-2011-m-18883/?utm_source=Unikalus15min&utm_medium=15min&utm_campaign=15min_int
pateko ir alfistes :alaus:
-
Kiek suprantu tai lenktynių eigoje ant GT priekinio buferio truputi skylių atsirado :D?
-
Komandos tikrai neliudi, ypac GT komanda. Bolidas yra nesveikai greitas. Buvo aplenktas "Rimo" dyzelis, siaip ne taip GT bande lenkti ir Ferrari, bei Cepkausko Luego Kitcar'as, bet tik vos vos. Geriausia laika si karta "isuko" ne Spydas, bet Zhalias - 1,28,900 (Spydo buvo apie 1,29,300). Kadangi GT komanda buvo visiskai svieziai "iskepta", tai viskas vyko net labai profesionaliai ir sklandziai iki gedimu.
truputi patikslinsiu:Zhalias 1,28,901
Tomas 1,29,948
Spydas1,30,321 cia rezultatu protokolu duomenys 8)
-
http://www.alfaracing.lt/palanga-2011/#more-1237
Pavėluotai truputį, bet geriau vėliau nei niekad. 8)
-
O is principo GTV 3,0 ir 156 2,5 dezes vienodos? Gal GTV atsparesne, nes galingumas ir Nm didesni?
O gal reiktu su alyva paeksperimentuot? Siaip juk turi visi mazgai atsparumo atsarga, turetu atlaikyt apkrovas, nors smugiu daug daugiau gauna, negu gatveje. Ir naudotos deze dezei nelygu, kaip drozta, laimes reikalas.
Aisku, kol lenktyniauji ne uz pinigus, o sau, tokie "schodai" tik pamoka, isvados ateiciai, ir aisku rupi rezultata pasiekt kuo mazesnem sanaudom, o ypac islaidom. As, sakykim, nebuciau ryzesis gan nauja ir brangu GT paaukot sportui, nors jums geriau matosi, su 155 ZE praktika. Noreciau ir as prie jusu beprociu prisijungt, bet kazkaip prie patogaus gyvenimo pripratau, amzius nebe tas, ir is darbu kol kas neissivaduoju. Nu gal kada ir prisidesiu, kai busiu pensijoj:)
SEKMES!!!