Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 145/146 => Temą pradėjo: dedas 2011-04-27 21:34
-
>:( Gal kam teko susidurti.Autoremonte neesu naujokas,bet susiduriau su problema.Sugedo valituvai.Pakeiciau rele- valituvai isijungia kartu su degimu ir dirba pastoviai,neissijungia isvys.Isemus rele, dirba tik ijungus rankena greiciausiu greiciu ,bet issijungia .Pacio valituvu mechanizmo varikliuko kontaktus ir rele patikrinau-geri,nesupuve,sutepti.Nesuprantu ,kas per velniava-laukiu pasiulimu i kur toliau ziureti. alfa-romeo 145 1995 metai ,1,9 td.Galvojau galinio lango varikliukas gal trumpina,atjungiau bet nepadejo,,gal kokia mase ant laido nupuvo,pabandisiu priverstinai mase uzjungti laidu. Man panasiai su ausinimo davykliu taip buvo.Ventiliatorius radiatoriaus ausinimo neveike,pakeiciau ijungimo varza-davikli.Jis nuo karscio sujunge mase i paleidimo rele .Vistiek nedirbo,pakol mase atvedziau nuo kebulo iki daviklio tesiai-dabar veikia gerai
-
Sveikas, esu turėjęs labai panašią problemą. Pats turiu alfa romeo 145 1.6l mašiniuką, kurio didžiausia problema šiuo metu (ir apskritai) yra valytuvai. Dažniausiai, kai palyja arba yra šalta, jie tiesiog nedirba. Na, geriausias sprendimo būdas tai yra, pakeisti valytuvų varikliukus ir apsaugoti laidus nuo vandens. Čia ir yra didžiausia bėda, nes pagrindinė problema susijusi su šiuo ir dauguma kitų modelių yra ELEKTRA. Padengiau laidus izoliacija vietomis silikonu ir kolkas be jokių bėdų ... (iki kito lietaus) :D
-
Sveikas, esu turėjęs labai panašią problemą. Pats turiu alfa romeo 145 1.6l mašiniuką, kurio didžiausia problema šiuo metu (ir apskritai) yra valytuvai. Dažniausiai, kai palyja arba yra šalta, jie tiesiog nedirba. Na, geriausias sprendimo būdas tai yra, pakeisti valytuvų varikliukus ir apsaugoti laidus nuo vandens. Čia ir yra didžiausia bėda, nes pagrindinė problema susijusi su šiuo ir dauguma kitų modelių yra ELEKTRA. Padengiau laidus izoliacija vietomis silikonu ir kolkas be jokių bėdų ... (iki kito lietaus) :D
ka reiske daugujma kitu modeliu yra ELEKTRA , nu nepyk zmogau, bet maniskei neskaitant to,kad nedirba vienas cilindras , stabdzei,,buna sviesos neisijunge, langai kazkodel nesidarineja ir t.t visa kita veike puikei. :D :D :D o seiop temos apie valutuvu darba jau yra ir dazniausei buna kalta rele
-
Dekuj,pabandisiu nupirkti nauja rele o ne is sroto :alaus:
-
rele turi but toke koke turi but, kazka taikyt galimka bet nera garantijos,kad veiks tinkamai, sita problema db pats turiu su siurblio ir ipurskimo valdimo relem, atrodo kontaktai tokie pat viskas tas pats ir suzimeti taip pat, bet siulblys nesudirba, istacius kita nesudirba, istacius originele bet leisgive sudirba :)
-
Man irgi problemos su priekiniais valytuvais:
1. Jeigu akumas nepilnai pakrautas, valytuvai nesijungia automatiškai, papylus valyklio ant stiklo.
2. Valytuvai per greitai vaikščioja, dėl to truputi prasčiau valo ("šokinėja").
Ką reikia daryti, kad dirbtų normaliai?
-
Šiaip Alfų valytuvai kažkiek greičiau vaikšto nei daugumos kitų markių automobilių. Tai tu kad per greitai vaikšto su kuo lygini, ar su kitais automobiliais ar su savo Alfa?
-
turiu tokia pacia problema kaip temos autorius, butu gerai jei parasytu kaip sekes tvarkyt, ir isvis kiek yra tu reliu susijusiu su valytuvais ir kur jos?
-
Šiaip Alfų valytuvai kažkiek greičiau vaikšto nei daugumos kitų markių automobilių. Tai tu kad per greitai vaikšto su kuo lygini, ar su kitais automobiliais ar su savo Alfa?
Su kitom mašinom lyginu. Nes kai valytuvai per greitai vaikščioja, jie paprasčiausiai nespėja nuvalyti vandens nuo stiklo. Keičiau gumas, galiausiai nusipirkau tipa firminius - Bosh - bet valo vistiek nelabai kokybiškai. Ant mažų greičių stringa ir šokinėja. Tikriausiai, kažkas su elektronika, bet niekas nenori užsiimti taisyti, nes bijo Alfos elektronikos :(
-
Kokio pločio (storio) ir ilgio tūrėtu būti priekinių valituvų gumos?
-
Kokio pločio (storio) ir ilgio tūrėtu būti priekinių valituvų gumos?
storis 16mmo plotis 25 ilgis 480-510
-
146, vairuotojo valytuvo ilgis kaip ir 156, 55cm, jei gerai pamenu. O keleivio trumpesnis pora cm (156 535mm, 146 apie 530mm)
-
Kokio pločio (storio) ir ilgio tūrėtu būti priekinių valituvų gumos?
55 cm ir 47 cm pagal katalogą.
-
STIKLO VALYTUVU PROBLEMA,kada prapuole trumpi ciklai ir valituvai dirbo tik pilnu greiciu buvo isspresta pakeitus valituvu rele ,stovincia po vairu salia saugikliu bloko.Ten \releje\stovi dvi motorolos mikroschemos ir kada viena is ju pareina dingsta ciklu darbas....Kalta rele.Ji didesne uz visas kitas reles ir turi daugiau kontaktu,buna arba baltos arba juodos spalvos,tiek ziniu
-
STIKLO VALYTUVU PROBLEMA,kada prapuole trumpi ciklai ir valituvai dirbo tik pilnu greiciu buvo isspresta pakeitus valituvu rele ,stovincia po vairu salia saugikliu bloko.Ten \releje\stovi dvi motorolos mikroschemos ir kada viena is ju pareina dingsta ciklu darbas....Kalta rele.Ji didesne uz visas kitas reles ir turi daugiau kontaktu,buna arba baltos arba juodos spalvos,tiek ziniu
mainom ta pagedusia rele i alaus buteli? :)
idomu but pasikrapstyt laisvalaikiu, kad nepamirsciau kaip su lituokliu elgtis :)
-
idomu but pasikrapstyt laisvalaikiu, kad nepamirsciau kaip su lituokliu elgtis :)
Mainom tik Kaune i alaus buteli :du:
-
idomu but pasikrapstyt laisvalaikiu, kad nepamirsciau kaip su lituokliu elgtis :)
Mainom tik Kaune i alaus buteli :du:
parasyk savo nr i privata, sekancia savaite kaip tik busiu, bet diena. pats dirbi mokais? kur trast butu galima tave (nelabai pazystukauno, bet google maps padetu :))
-
Stebuklu pasitaiko visur---isidejau nauja valituvu ciklu rele ir viskas buvo gerai koki menesi laiko,po to vel prasidejo stebuklai.Savaime prasidejo valituvai isijungineti,isijungia ,padaro kokius 5-6 kartus pries akis ir issijungia,po to vel kartojasi per diena 3-4 kartus...isjungi degima ,vel ijungi per nauja -vel viskas gerai....pradejau ziureti ir radau galiniame valituvu variklio mechanizme padegusi kontakta fiskeje ir el. ploksteje .PRILITAVAU MASES JUODA LAIDA tesiogiai prie pacio varikliuko plokstes-pakol kas vel viskas gerai :cart: