Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Džeris166 2011-04-13 19:59
-
Forume siuo metu suintensivejo diskusijos apie EGR voztuvo "glusinima", ir daug klausinejimo kaip tai padaryti, kur viskas randasi ir t.t , kad visiem butu lengviau pats savo rankom viska pasidariau ir kartu vizualiai iamzinau proceso eiga. Tikiuos kazkam palengvinsiu dalia ar bent nereikes klausinet tu paciu klausimu. Visas procesas uztruko virs 3 val. ilgiausiai tai varztu ( ju yra 2 ) atsukimas, butinai turekite WD ( blogiausiu atveju stabdziu skyscio ) ir plaktuko, nes varztai bus stipriai prikepe ir prirudije. Sekmes darbuojantis :du:
(http://www.part.lt/img/f5de6646bd915c4d5ad6cdc22d1813ea314.JPG)
(http://www.part.lt/img/da65faf176006c2298dc887e09077b46566.JPG)
(http://www.part.lt/img/324c923998b9199e38022a4193467721420.JPG)
(http://www.part.lt/img/770dbe0b607df0006adf264a57f19947703.JPG)
(http://www.part.lt/img/13afd0da8fa44f23fe0202efd111d39b640.JPG)
(http://www.part.lt/img/697eae96213504de6ade287ab9ed2fda679.JPG)
(http://www.part.lt/img/cfbc88240fd883ac4892ac8a0d31f2cc234.JPG)
(http://www.part.lt/img/22fbf68961414594b8afa521c8ef0b02639.JPG)
(http://www.part.lt/img/70a85b30c82c14306ca71e9b5bab9e11389.JPG)
(http://www.part.lt/img/eae9575e380324e468992de6d75e6308815.JPG)
(http://www.part.lt/img/c6eb505615457fbf7eb9ecb542a4a315753.JPG)
Isvada: bent man zymiai jautriau reaguoja i pedalo paspaudima ir apsukos dinamiskiau "vaikscioja", variklis kuriasi ir gesinasi svelniau.
-
gal ir durnai atrodysiu paklausdamas bet vistiek :) o kam jis glusinamas? ka jis taip daro? nesu susidures tai ir klausiu ???
-
kad dalis ismetamuju duju ( purvas ir siluma ) negryztu i isiurbimo kolektoriu
-
o su kuom ten uzklinijai? ir ar turi kazkiek praleis ar aklinai uzklinint? ar neatsiliepia kuro sanaudom?
-
paprastas skardos gabaliukas ir siek tiek hermetiko, taip pilnai uzdengi, kuro sanaudom bent man neatsiliepe
-
paprastas skardos gabaliukas ir siek tiek hermetiko, taip pilnai uzdengi, kuro sanaudom bent man neatsiliepe
Paprastas skardos gabaliukas, tiesiog pradega po kiek laiko. O variklis prietaisų skydelyje neužsidega?
-
niekas neuzsidege, vakar pilnai varikli uzkaitinau iki darbines temp. poto buvau atsisukes paziuret kaip laikosi, tai siltokas bet neperdeges, kokia savaite pavaziensiu ir tuomet dar karta pratikrinsiu ar laiko zaraza ^-^
p.s. o kokia medziaga siulytum naudoti jei tarkim manoji tarpine perdegtu ?
-
Ispjauti reikejo is kokiu 2mm plieno ir padaryti biski graziau, kad nesimatytu kad kazkas daryta.
-
viskas cia normaliai. tik as buciau pasirinkes glusinima ten kur eina prie isiurbimo kolektoriaus. varzai neuzrudija. butu daug paprasciau atsisuke ;)
-
Aciu uz foto. Reiks kokia dienele pasidarbuoti :alaus:
-
Na ka, pasidariau ir as. Vaziuosma dabar testuot ;)
(http://www.ipix.lt/images/80688312.jpg)
(http://www.ipix.lt/images/17918510.jpg)
(http://www.ipix.lt/images/40492414.jpg)
(http://www.ipix.lt/images/85946145.jpg)
(http://www.ipix.lt/images/60340070.jpg)
(http://www.ipix.lt/images/78109180.jpg)
(http://www.ipix.lt/images/20367397.jpg)
-
nu tai pranesk kokios naujienos :)
-
ziuriu ant bangos cia visi "glusinasi" :D :du:
-
Dideliu pokyciu nepamaciau, mazu, nu gal siek tiek.. Gal tik gesinant masina, biskeli svelniau. Na, bet jau senai knedejo rankas prie jo dasibraut, taip kad :du:
-
tobulumui ribu nera, siandien isemiau ta skardike ir isipjoviau storesni varine plokstele ir idejau viena prie voztuvo kita prie isiurbimo kolektoriau, kaip sakoma dviguba apsauga ir nebijos temperaturos :du:
-
kam jus cia taip varkstas paimkit papraseusei uzglusikit tas angas ir viskas pvz isipjaukit 2 storas 2 ploksteles ir usukit ant angu vietoi to vamzdzio,arba perpjaukit ta vamzdi ir galus uzvirinkit suplojus ;) tikrai niekas niekur nepradegs ;) :smilie:
-
o jei kartais to dalyko prireiks, ar blogos pasekmes, tai geriau padaryt taip
-
neprireiks tikrai
-
atsarga tikrai gedos nepadarys, gi nera sunku kelis varztus atsukti ir ta plokstele pasalinti JEI kartais prireiktu :D
-
Cia kiek suprantu bus tik dyzeliams? :D
-
o kaip del dumingumo? padideja ar sumazeja uzglusinus?
-
Sumazejo zymiai, bent jau man. ::)
-
man taip pat :alaus:
-
Idomu tada kur tas nesudeges kuras ir sodziai pakliuna? uztersia ismetimo sistema,, jei tas daiktas nebutu reikalingas tai inzineriai tikrai jo nebutu irenge.
-
Skirtas jis sumazint ismetime NOx ir ne kokiam ten ausinimui variklio ar kitam briedui.
-
ekologinis voztuvas tigi jis skaitosi, o ekologija tai kas? :) tas kas slopina varikli, trukdo ismes viska lauk ir pan.
-
Blogiausia, kad tie suodziai paskuj susimaise su tepalu uzklijuoja isiurbimo kolektoriu.
-
ir gerai aplibdo isiurbimo kolektoriu vienam ardzeu tai vos pirstas lenda i skile kaip priauge ant sieneliu :)
-
jo vaizdelis ten nekoks, kazkaip gaila kad inzinieriai vardan gamtos, taip ziauriai aukotu toki meno kurini :D
-
teko truputeli ir man pasikrapstyt. radau ten visokio negerumo - uzglusinau. dabar ramu :smilie:
2.4 jtd. 110 kw.
(http://img717.imageshack.us/img717/5521/dscn8170m.jpg) (http://img717.imageshack.us/i/dscn8170m.jpg/)
(http://img819.imageshack.us/img819/3672/dscn8171.jpg) (http://img819.imageshack.us/i/dscn8171.jpg/)
(http://img40.imageshack.us/img40/4444/dscn8172.jpg) (http://img40.imageshack.us/i/dscn8172.jpg/)
-
Pasidaviau ir as siendien provokacijai del EGR uzglusinimo. Na darbas tai ten 20min, o rezultatas, kad kazkaip tyliau dirba motoras, ypac vaziuojant.
-
nu va vis teigiami atsiliepimai :D
-
reikes dar ir 1,9jtd ta pati padaryt, gal gesinsis svelniau :smilie:
-
Gamta jums neatleis :D
-
bet alfa stipriai padekos :D
-
Alfa ne 166 (147 1.9 JTD 103 kW), bet į EGR temą Pradėjo smarkokai dūmint, tai nusprendžiau pabandyt pravalyt EGR (minčių jo "glušint" neturėjau). Išardžius, apart storo prikepusių suodžių sluoksnio, laukė siurprizas - EGR jau ir taip užaklintas metaline plokštele... Kaip ir aišku pasidarė, kad EGR užsikimšimas padidėjusiam dūmijimui įtakos neturėjo turėt, bet kad jau išardžiau, nusprendžiau pabandyt - išmečiau tą plokštelę, išvaliau ir pramankštinau patį vožtuvą, kiek pasiekiau - ir kolektorių, apvaliau elektromagneto ašelę ir viską surinkau. Užvedus iš pradžių padūmijo smarkiai - gal nuo visokio brudo, kurį į kolektorių "įkrapščiau", bet pavažiavus kelias minutes dūmijimas labai smarkiai sumažėjo, lyginant su buvusiu prieš valymą. Trauka, sakyčiau, visai nepasikeitė - traukia lygiai taip pat gerai. Vat ir suprask tu tas alfas... :D
-
Po valymo...
-
nu tu vienintelis kuri is esanciu po kolkas pastebejas neigiama egr glusinimo poveiki :D
-
nu tu vienintelis kuri is esanciu po kolkas pastebejas neigiama egr glusinimo poveiki :D
Teisybę pasakius, net negalėčiau taip teigt, kad ten glušinimo poveikis buvo neigiamas - anksčiau ji tiek nedūmijo, tik paskui pradėjo, o EGR tai visą laiką užglušintas buvo :)
-
Pas mane jis užglušintas, bet kompas meta klaidą "Motor control system failure"
-
Pas mane jis užglušintas, bet kompas meta klaidą "Motor control system failure"
Klaidos nemeta tik pirmiems JTD, o naujesniems visiems meta.
-
Pas mane jis užglušintas, bet kompas meta klaidą "Motor control system failure"
Klaidos nemeta tik pirmiems JTD, o naujesniems visiems meta.
o tie pirmieji JTD tai kokie? kur iki 2002 met eina?
-
visiems meta. tik turbut skirtingai zymi ta klaida.
pirmi jtd buvo 1997-2000 m.
-
nzn bent man tai viskas OK jokio isskirtinio simbolio nemeta, masina vaziuoja puikiai, nu nebent prie diagnostikos pajungus gal ka ir "uzuostu" kompas :D
-
visiems meta. tik turbut skirtingai zymi ta klaida.
pirmi jtd buvo 1997-2000 m.
Gal prijungus diagnostika ir rodo kazka, bet ant skydelio nieko ;)
-
ant skydelio irgi nemeta ;)
nei vienas mano jtd nemete: 77 kw, 81 kw, 85 kw, 100 kw, 103 kw ir 110 kw :smilie:
nebent kalbi apie 16 ar 20 v motorus
-
visiems meta. tik turbut skirtingai zymi ta klaida.
pirmi jtd buvo 1997-2000 m.
Pas AR 147 irgi nieko nemetė su užglušintu EGR (nei ant skydelio, nei nuskaitant kompu), tik smarkiai užmynus išmesdavo P1283 - Air Quantity. Ar tai kažkuo susiję - nesu tikras.
-
nesusije ;)
o as neglusine ir nemanau kad glusinsiu, nes labai gerai veikia :) "mint" reikia ir nestrigs egr'as ;D
-
esu kazkada vitoldo is vimotos klauses ar verta glusint - nebutina. jei gerai veikia, galima palikt, kad veiktu. bet jei yra kokiu nors problemu, tada geriau tiesiog uzglusint ir tiek ;)
-
Ar galima bandyti uzglusinti EGR Alfai 147 1.9 JTD 2004 metu? Kaip nekeista variklis i ja ena 85kW o ne galingesnis. Kazkaip vieni rekia kad tokiu nauju metu alfai mes klaida, kiti kad tam varikliui jokios klaidos nemes, tai kaip is tikruju? Alfa 147 ne facelift, o senoji ta.
-
esu kazkada vitoldo is vimotos klauses ar verta glusint - nebutina. jei gerai veikia, galima palikt, kad veiktu. bet jei yra kokiu nors problemu, tada geriau tiesiog uzglusint ir tiek ;)
Bet visi vistiek esam "uzglusine", a ne Stasiau :D
-
Tai jie veikia gal pora metų kol nauji, o kai ten visokio š prisivaro ir baigiasi visos ekologijos. Mano atveju po egr užglušinimo ir katalizo pravalymo mašina atsigavo ženkliai.
-
Kaip idomu pravalei kataliza? :o ???
-
pravalymo būdu ir į skupkę:D ko pasekoje gavau 200lt, gaila tada buvo kainos mažokos.
-
Ar yra kokie nors specifiniai požymiai nustatyti jis veikia ar ne? Nežinau ar verta tuo užsiimti ar ne. Lyg ir jokių blogybių nejaučiu, bet užglušinus gal dar geriau būtų...
-
Jeigu jis nekeistas buvo, tai kogero beveik 100 procentų, kad jis neveikia, nes bus užsinešę viskas. Taip, kad glušindamas blogiau tikrai nepadarysi, o gal net geriau bus.
-
Ar galima bandyti uzglusinti EGR Alfai 147 1.9 JTD 2004 metu? Kaip nekeista variklis i ja ena 85kW o ne galingesnis. Kazkaip vieni rekia kad tokiu nauju metu alfai mes klaida, kiti kad tam varikliui jokios klaidos nemes, tai kaip is tikruju? Alfa 147 ne facelift, o senoji ta.
Tai ar kas parasys ka nors protingo siuo klausimu?
-
Būtų labai puiku, jei Džeris166 atnaujintų nuotraukas pirmam poste ;)
-
Ar galima bandyti uzglusinti EGR Alfai 147 1.9 JTD 2004 metu? Kaip nekeista variklis i ja ena 85kW o ne galingesnis. Kazkaip vieni rekia kad tokiu nauju metu alfai mes klaida, kiti kad tam varikliui jokios klaidos nemes, tai kaip is tikruju? Alfa 147 ne facelift, o senoji ta.
mano stilo 85kw ir uzglusintas egr, nera jokiu klaidu, tik geriau traukia ir nera smalos isiurbimo kolektoriuje ;D
-
Ar galima bandyti uzglusinti EGR Alfai 147 1.9 JTD 2004 metu? Kaip nekeista variklis i ja ena 85kW o ne galingesnis. Kazkaip vieni rekia kad tokiu nauju metu alfai mes klaida, kiti kad tam varikliui jokios klaidos nemes, tai kaip is tikruju? Alfa 147 ne facelift, o senoji ta.
mano stilo 85kw ir uzglusintas egr, nera jokiu klaidu, tik geriau traukia ir nera smalos isiurbimo kolektoriuje ;D
Viskas aisku, vadinasi nepradesiu as ten nieko valyti, tiesiog jei nera uzglusinta uzglusinsiu ir viskas ;)
-
glušink, nes ta smala įsiurbimo kolike užkemša slėgio daviklį ir tada turba kvailioja, aišku pravalai daviklį ir viskas, bet vis tiek gero neduoda. Iš vis gerai būtų koliką praplaut nuo, tik kad ten darbo truputį daugoka
-
Sveiki manau pataikisiu i šitą temą :smilie: Atsirado problema su trauka iki 2500rpm. Tesiog viena kart iš vietos gerai užmyniau, ir poto laiko pastebėjau kad ant mažų sūkių trauka sumažiejo. Po kokio mėnesio atsirado toks sutrukčiojimas prie mažų sūku. O dabar tesiog būna kad kartais važiuojant prie žemų sūkių visai dingsta trauka, spaudžiu gazą iki dugno ir pobiški begėjasi, bet tik pasekia 2500rpm. iškart trauka atsiranda kaip turi būti. Nesvarbu ant kurio bėgio. Ir išmeta juodo dūmo daugiau iškart tuo metu. Bet man ji ir šiaip iš anksčiau gan normaliai juoda dūma meta. Buvau nuėmes oro srauto matuoklės fiške nieks nesikeičia. Manau problema gali būti su EGR, esu girdėjas kad jis vienaip veikia iki 2500rpm. ir nuo 2500rpm. persijungia. Klausimas būtų ar padėto jo glušinimas jei tikrai EGR valdymas neveikia. Šiaip purkštuko simbolis neužsidega niekad. Šiaip mašina prižiurėta tepalai, filtrai, žodžiu viskas keičiama laiku, tepalo neryją ir t.t. Buvo viena šlanga kiauria kur nuo matuoklės iki turbos eina, galvojau gal dėl jos ten to juodo dūmo daugiau nei turi būti. Pasikeičiau tau šlangą bet dėja nieks nepasikeitė.
Ir jei galimą, gal kas turi foto kaip ten tiksliai ir kurioje vietoje reika ta plokštelė uždėtį.
Auto būtų AR 156 2,4JTD 2001m. 103kW
-
jei yra katalizatorius, gali buti kaltas jis - uzsikimses.
egr vargu ar tokia itaka padarytu. nebtn pilnai uzakes. bet jei taip butu, turbut ir po 2500 rpm nepramustu.
-
Bet kodėl butent pasiekus 2500rpm. as suprasčiau kad durniuotu viena karta prie 2000rpm kita karta prie 2300rpm ir t.t. tada manyčiau čia būtų mechaninė problema. O dabar kažkodėl linkstu kad tai yra elektroninė. Nes jei sudurniuoja trauka, tai visada atsigauna ties 2500rpm. Gal kas tiksliau žinau apie šito modelio egr valdymą.
-
siulyciau oro srauto matuokle dar karta pasitikrint
-
tai jei niekas nesikei2ia atjungus maf, tai jis negyvas. juk gerą maf atjungus skirtumas būtų.
-
Tai jei būtų MAF, tai jį atjungus turietų geriau traukti. O dabar nieks nesikeičia jį atjungus. Nu aš dar pabandysių jį atsijungti ir pažiūrėti kas darosi. Tik kiek tiksliai žinau, jog atjungus MAFa ir pravažiavus nevisada gali pasakyti mires jis ar ne.
-
Tai jei būtų MAF, tai jį atjungus turietų geriau traukti. O dabar nieks nesikeičia jį atjungus. Nu aš dar pabandysių jį atsijungti ir pažiūrėti kas darosi. Tik kiek tiksliai žinau, jog atjungus MAFa ir pravažiavus nevisada gali pasakyti mires jis ar ne.
Jei blogas maf'as trauka ta pati arba dar blogesne, o pajungus gera, zymiai pagereja ;)
Nes nera logikos, jei maf'a atjungus trauka ta pati, tai kam jis isvis? :D
-
elementaru Vatsonai :D
-
Vatsonai, pas mane kitaip buvo.
Nebetrauke isvis, atjungiu matuokle ir pradedavo puikiausiai vaziuot, tik dumu daugiau budavo. Idejau nauja matuokle, trauka liko tokia pati, tik dumu sumazejo ir lengviau vedasi.
-
Man irgi nevienas meistras sake kad vien atjungus fiske nevisada suprasi gera ji ar ne. Plius vasaros pradžioje buvo su slėgio davikliu problema tada pas Zaza dariausi diagnostika, apart to daviklio viskas buvo o.k. Aišku galėjo ir ji numirti aš nieko nesakau. Nes jau prabėgo 2 mėn. nuo diagnostikos.
Nu kaip išsiaiškinsiu priežastį pranešiu. Nes jau pora čia savo problemu gvildeniu ir vis neteisingai chebra speliojam.
Nu nieko diagnostika parodis problemą.
-
nezinau bent man atjungus davikli tai galia gal ir siek tiek mazesne ir uzmynus iki dugno pedala turbina pilnai pradeda varyt ora ne nuo ~ 1500 rpm o nuo ~2500rmp apsivelinus masina buva tokia neastriai reguoja i gazo pedalo pokycius
-
Nu va užglušinau EGR, ir susitvarkė trauka, neliko trūkčiojimų.
-
:alaus:
-
Uzglusinau EGR ir ant 147 1,9jtd 85kw. Dumingumas lyg ir nepasikeite, bet variklis elastingesnis ant zemu apsuku ir vibracija truputi sumazejo. Prie to pacio ir turbos davikli pravaliau. :)
-
http://balfaromeo166clubforum.runboard.com/t13233 cia taip EGR glusint ?
-
http://balfaromeo166clubforum.runboard.com/t13233 cia taip EGR glusint ?
Na taip ;) as ir savo taip glusinau tik dejau viena ta skardos tarpine, laiko gerai,nepradege dar :)
-
Sveiki, taigi, dabar cia visi glusina EGR, ima lauk katalizatorius ir pan. O kaipgi dabar su technine apziura? Ar su tokiais patobulinimais pavyks gauti TA lipduka?( be papildomu mokesciu ;D )
-
Is principo uzglusinus EGR ismetimas kaip tik svaresnis turetu buti :)
-
Uzglusinus EGR ta dalis ismetamuju dumu nebepatenka atgal i kolektoriu, o iseina lauk, tai logiska, kad daugiau kenksmingu dalyku patenka i ora, o del TA - jei motoras gerame stovyje, purkstukai geri ir pan. - tai nei katalizatorius, nei EGR glusinimas nebus didele beda, turetu tilpti i normas automobilis ;)
-
pas mane nera katalyzo ir egr uzglusintas tai be problemu technikine praeita, o ismetimas LABAI nezenkliai pasikeite
-
pas mane nera katalyzo ir egr uzglusintas tai be problemu technikine praeita, o ismetimas LABAI nezenkliai pasikeite
O TA kada praeita? Dabar svieziai, po visu naujoviu idiegimo?
-
pries 4 menesius, o kaip su naujovem tai nzn kaip cia bus, bet jie gerai girdejau kad cia tie super duper turbo europietiski reikalavimai tai tik bus taikomi dyzeliniams automobiliams pagamintiems nuo 2010m. atroda, nes butu nelogiska kad atvaziuotu senukas su antru golfu dyzeliniu kad ir tvarkigna masina vistiek neatitiks tu labai aukstu reikalavimu..
-
Uzglusinus EGR ta dalis ismetamuju dumu nebepatenka atgal i kolektoriu, o iseina lauk, tai logiska, kad daugiau kenksmingu dalyku patenka i ora, o del TA - jei motoras gerame stovyje, purkstukai geri ir pan. - tai nei katalizatorius, nei EGR glusinimas nebus didele beda, turetu tilpti i normas automobilis ;)
tas jo, bet jei nebera ismetamuju duju isiurbime, tai gal geriau misinys sudega.. :smilie:
-
Iki balandzio 1 dienos turiu pratesti savo AR technikine, tai kai praeisiu parasysiu kaip sekesi...
-
Iki balandzio 1 dienos turiu pratesti savo AR technikine, tai kai praeisiu parasysiu kaip sekesi...
o pas tave katalyzas amputuotas?
-
nezinai, kazkaip neatkreipiau demesio i tai. Pats neemiau lauk. Reiketu pasidometi. EGR neuzglusinta. Dumo nemeta jokiu, nors jau puse metu minu kaunas - vilnius ir ne dumelio gale.
-
Ziema uzsidege check engine, buvo padaryta diagnostika ir rode EGR neveikima. Snd prisiverciau nusiimti, suodziu praktiskai nebuvo, viskas grazu. Kadangi nuemiau, tai kartu ir uzglusinau. Tiesa, buvo fyske labai silpnai laikiusis, nes fiksatorius neuzkabina gerai. Galvoju, gal del to man ir mete klaida, kad kontako nebuvo. Prijungiau viska, checkas liko, tikriausiai uzgesinamas bus tik su kompu?
Ir nesuprantu, atsirado aiskus svilpimas pastovus, nuo apsuku lyg net nepriklausantis. Konkreciai atrodo is tos vietos, kur EGR, gal ciut zemiau. Nuemiau isvis EGR vel ir uzkuriau, garsas nedingo. Tai nesuprantu, is kur jis sklinda :) Lyg siurbtu ora ar trauktu, neina suprasti. Visur ranka kaisiojau, niekas nepucia lyg ir tvarkinga. Trauka gera, turba rimtai pucia.
Po EGR glusinimo jauciasi, kad ciut variklis pagyvejo, dumingumas ciut irgi atrodo pamazejo. O kai uzkuriau su nuimtu EGR ir patikrinau kiek dumu pareina i isiurbima, tai sakyciau nemazai gan.
-
ziurek ar vamzdis egro netrukes. buna kad prie ismetimo kolektoriaus, ties vamzdzio prispaudimo flansu jie truksta ar pradega nzn kas jiem ten pasidaro gal del vibraciju atluzta.
-
Bandziau ziuret, uzciuopt koki spaudima, nieko neradau. Ai, snd pavazinejus, buvo uzgeses cekas, bet po kito uzkurimo vel ziuriu dega.
-
Bandziau ziuret, uzciuopt koki spaudima, nieko neradau. Ai, snd pavazinejus, buvo uzgeses cekas, bet po kito uzkurimo vel ziuriu dega.
Checką po EGR operacijos galima išjungti tik prijungus prie kompo. Jis tau ir degs pastoviai, kol to nepadarysi. Ir tai dar nepamenu ar užtenka paprastos diagnostikos, ar reik, kad perrašytų programą. 8)
-
Kad trinti eina tai tikrai. Bet vakar, vienu metu buvau pastebejes, kad ir pats uzgeso, bet poto ziuriu vel dega :) Siaip nzn, atrodo tikrai ciut geriau vaziuoja, nors egr buvo dar tikrai grazus ir neapsineses baisiai :)
-
Kad trinti eina tai tikrai. Bet vakar, vienu metu buvau pastebejes, kad ir pats uzgeso, bet poto ziuriu vel dega :) Siaip nzn, atrodo tikrai ciut geriau vaziuoja, nors egr buvo dar tikrai grazus ir neapsineses baisiai :)
Jei buvo uždarytas, tai tada tik psichologinis gerumas :)
-
maniske senesne, variklis dar 103kw. nusipirkus auto ir atlikus issamia variklio diagnostika, gavau rekomendacija likviduot egr. tik sake nznau ar tau taip paprastai pavyks. pries tai joki chekai nedege, tik kartais jausdavosi traukos svyravimai. sudejau zagluskes ir viskas ok. chekas neuzsidege. BET klaida kompe EGR VALVE pastoviai sedi :). bet ji variklio darbui neigiamo poveikio nedaro. zodziu jokio programavimo ir simuliatoriu dar nereikejo. ju reikia kiek zinau masinom nuo 2005m, kai kuriom gal ir senesnem
-
Nu va, snd checkas daugiau nebeuzsidege :) Tad ir pats uzgesta. Radau dar kas ir svilpia, kazkokia slangute per trisaki, net nezinau ka ji ten atlieka.
-
maniske senesne, variklis dar 103kw. nusipirkus auto ir atlikus issamia variklio diagnostika, gavau rekomendacija likviduot egr. tik sake nznau ar tau taip paprastai pavyks. pries tai joki chekai nedege, tik kartais jausdavosi traukos svyravimai. sudejau zagluskes ir viskas ok. chekas neuzsidege. BET klaida kompe EGR VALVE pastoviai sedi :). bet ji variklio darbui neigiamo poveikio nedaro. zodziu jokio programavimo ir simuliatoriu dar nereikejo. ju reikia kiek zinau masinom nuo 2005m, kai kuriom gal ir senesnem
Pas mane 110kW, Alfa iš užsienio parkeliavo su "glušintu" EGR, bet jokių check'ų niekada nemetė. Tiesa, nors kompe klaida irgi pastoviai kabo, bet auto lekia kaip vėjas :)
-
Pas mane ziuriu, tai uzsidega, tai vel uzgesta. EGR vaikste lengvai, suodziu nebuvo. Tai speju, pas mane bus su fyske problemos, nes taip neuztikrintai laikosi, patempus uz laido galima ir nusiimti, fiksatorius kazko nelaiko normaliai. O siaip, kad jautresnis gazas pasidare tai tikrai, ta pati ir drauge sake, sako vos duodi gazo ir jau spaudzia :) Su sanaudom nzn, bet kazkaip daugiau nei 7,5 nevirsyja siuo metu, nors anksciau i tiek sunkiai tilpdavau, ir 8-9 budavo drasiai agresyviau pavazinejus, reikes ilgiau stebeti jas.
-
Pas mane 110kW, Alfa iš užsienio parkeliavo su "glušintu" EGR, bet jokių check'ų niekada nemetė. Tiesa, nors kompe klaida irgi pastoviai kabo, bet auto lekia kaip vėjas :)
taip taip, sitiem musu senesniem motoriukam nereikia nieko papyldomai daryti, uztenka tik zagluskes :D, ir kisa y sedyne maloniai.
-
Sveiki, tas egr voztuvas kiek zinau ara nezinau, itakoja traukai kuro sanaudoms. Tai norejau paklasut buvau kazkur girdejes kad uzglusinus solenoida ta prasme atjungus vakumine slangute ir ja uzkimsus taipat padeda uzuot ,,uzaklinus,, egr voztuva pati, cia tiesa? Jei taip tai kokia tiksliai ta slangute ?
-
Kas blokavo tik virsu ar abu taskus ir ar atjunget EGR nuo elektros?
-
Kiek JTD turėjau, visus blokinu tik viršuje :)
Jei klaida užsidegs, galima isprogramuoti.
-
ok