Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: marius3000 2011-04-04 16:45

Antraštė: KOMPRESIJA
Parašė: marius3000 2011-04-04 16:45
sveiki,kokia variklio 1.9jtd(77kw) turetu buti kompresija?
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: Justaaz 2011-04-04 17:17
Prie to pacio ir 1.8 TS ? :)
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: Fragziukas 2011-04-04 21:31
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: 1mantas 2011-04-04 21:40
Benzino apie 12
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: Menace 2011-10-04 14:38
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu

o kas yra čia aprašomas "compression ratio" (18.45)?
http://www.carinf.com/en/e45049792.html (http://www.carinf.com/en/e45049792.html)
jei mano JTD 77kw kompresija apie 20 tai čia jau labai blogai?
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: gringas 2011-10-04 14:55
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu

o kas yra čia aprašomas "compression ratio" (18.45)?
http://www.carinf.com/en/e45049792.html (http://www.carinf.com/en/e45049792.html)
jei mano JTD 77kw kompresija apie 20 tai čia jau labai blogai?
nemaisykit, compression ratio tai ne tai ka gauni pamataves kompresimetru. Dyzeliui turetu buti ne maziau 25, benzinui ne maziau 12kg/cm². Aisku vaziuosi ir su maziau, bet turesi problemu su uzkurimu ziema tai tikrai, variklis praras galia. Ir netolygumas neturetu buti didesnis cilindruose 0.5-1kg/cm².
Nepretenduoju i mokslini straipsni, tiesiog siek tiek ziniu ir praktikos.  ;D
Aplamai benzinas teko susidurt vaziuodavo ir su 6 kg/cm², tik sunkiai kurdavosi.
P.S. 20 blogai, bet ne tragedija.
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: Menace 2011-10-04 16:15
nemaisykit, compression ratio tai ne tai ka gauni pamataves kompresimetru. Dyzeliui turetu buti ne maziau 25, benzinui ne maziau 12kg/cm². Aisku vaziuosi ir su maziau, bet turesi problemu su uzkurimu ziema tai tikrai, variklis praras galia. Ir netolygumas neturetu buti didesnis cilindruose 0.5-1kg/cm².
Nepretenduoju i mokslini straipsni, tiesiog siek tiek ziniu ir praktikos.  ;D
Aplamai benzinas teko susidurt vaziuodavo ir su 6 kg/cm², tik sunkiai kurdavosi.
P.S. 20 blogai, bet ne tragedija.
paskutinėm žiemom užsikurdavo, bet labai jau sunkiai, dabar aišku dėl ko.   
Gal kam teko daryt kapitalinį JTD motoriuko? Kokios maždaug kainos dalių ir darbo?
P.S. diržų keist nereikia - neseniai pakeista.
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: TwinTurbo 2011-10-05 14:35
nemaisykit, compression ratio tai ne tai ka gauni pamataves kompresimetru. Dyzeliui turetu buti ne maziau 25, benzinui ne maziau 12kg/cm². Aisku vaziuosi ir su maziau, bet turesi problemu su uzkurimu ziema tai tikrai, variklis praras galia. Ir netolygumas neturetu buti didesnis cilindruose 0.5-1kg/cm².
Nepretenduoju i mokslini straipsni, tiesiog siek tiek ziniu ir praktikos.  ;D
Aplamai benzinas teko susidurt vaziuodavo ir su 6 kg/cm², tik sunkiai kurdavosi.
P.S. 20 blogai, bet ne tragedija.
paskutinėm žiemom užsikurdavo, bet labai jau sunkiai, dabar aišku dėl ko.   
Gal kam teko daryt kapitalinį JTD motoriuko? Kokios maždaug kainos dalių ir darbo?
P.S. diržų keist nereikia - neseniai pakeista.

Ziurint kokia bukle pagrindiniu komponentu (ziedai, vostuvai ir kt.) Jei nori "ledinio" motoro gali su darbu ir iki 3k palikti, bent jau maniskei 155 2.5TD 2400lt kainavo, nepamenu visko ko keite, bet sarasas buvo ilgas(be dirzu ir guoliu cia), bet uztat kaip vaziuoja, gal net geriau nei 2.0TS. Jei is Kauno, tai skambinkis Zazui siuo klausimu :)
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: Wojszwillo 2011-10-08 20:15
nemaisykit, compression ratio tai ne tai ka gauni pamataves kompresimetru. Dyzeliui turetu buti ne maziau 25, benzinui ne maziau 12kg/cm². Aisku vaziuosi ir su maziau, bet turesi problemu su uzkurimu ziema tai tikrai, variklis praras galia. Ir netolygumas neturetu buti didesnis cilindruose 0.5-1kg/cm².
Nepretenduoju i mokslini straipsni, tiesiog siek tiek ziniu ir praktikos.  ;D
Aplamai benzinas teko susidurt vaziuodavo ir su 6 kg/cm², tik sunkiai kurdavosi.
P.S. 20 blogai, bet ne tragedija.
paskutinėm žiemom užsikurdavo, bet labai jau sunkiai, dabar aišku dėl ko.   
Gal kam teko daryt kapitalinį JTD motoriuko? Kokios maždaug kainos dalių ir darbo?
P.S. diržų keist nereikia - neseniai pakeista.

Ziurint kokia bukle pagrindiniu komponentu (ziedai, vostuvai ir kt.) Jei nori "ledinio" motoro gali su darbu ir iki 3k palikti, bent jau maniskei 155 2.5TD 2400lt kainavo, nepamenu visko ko keite, bet sarasas buvo ilgas(be dirzu ir guoliu cia), bet uztat kaip vaziuoja, gal net geriau nei 2.0TS. Jei is Kauno, tai skambinkis Zazui siuo klausimu :)
Jei iš Klaipėdos - tai Gintarui :-)
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: Steponas 2011-10-08 20:35
Vilniu - Giriui ;) ;D
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: neerkaas 2011-10-08 21:43
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu
gal tau galvoj minciu misraine??
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: Steponas 2011-10-09 10:55
o tau? ;D
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: Vital 2011-10-09 12:22
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu
gal tau galvoj minciu misraine??
viska zmogus taisingai parase ;)
ana savaite po kapitalinio dyzeluj buvo 33kopresija.
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: neerkaas 2011-10-09 19:36
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu
gal tau galvoj minciu misraine??
viska zmogus taisingai parase ;)
ana savaite po kapitalinio dyzeluj buvo 33kopresija.
Vidutine kompresija benzininiams varikliams siekia 12-14 bar.
Naujos kartos dyzeliniu varikliu kompresija apie 20 bar,,o senesniu dyzeliniu varikliu kompresija gali siekti 40 bar.

Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: gringas 2011-10-09 21:52
Vidutine kompresija benzininiams varikliams siekia 12-14 bar.
Naujos kartos dyzeliniu varikliu kompresija apie 20 bar,,o senesniu dyzeliniu varikliu kompresija gali siekti 40 bar.
Ar tik nemaisai su compression ratio?
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: neerkaas 2011-10-10 06:09
Vidutine kompresija benzininiams varikliams siekia 12-14 bar.
Naujos kartos dyzeliniu varikliu kompresija apie 20 bar,,o senesniu dyzeliniu varikliu kompresija gali siekti 40 bar.
Ar tik nemaisai su compression ratio?
compres ratio tai zadimas su turiais.
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: gringas 2011-10-10 07:20
Techniniuose parametruose butent compression ratio buna duodamas, o tai tikrai yra ne ta vadinama "kompresija" Zmogai tai daznai maiso. Negaliu pasakyt tiksliai kas tai yra, bet benzinui rasoma 8-11. Cia seniau kazkada domejausi.
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: Valerun 2011-10-10 15:28
o kas yra čia aprašomas "compression ratio" (18.45)?
http://www.carinf.com/en/e45049792.html (http://www.carinf.com/en/e45049792.html)
jei mano JTD 77kw kompresija apie 20 tai čia jau labai blogai?
Compression ratio - tai paprasčiausiai max/min tūrių santykis stūmokliui vaikštant, turint omenyje, kad vyksta izoterminis procesas. bet matuojant kompresiją, dujos cilindre sušila, todėl slėgis gaunasi didesnis, nėgu izoterminėm sąlygom. Dėl to skaičius irgi didesnis.
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: neerkaas 2011-10-10 15:50
Atmosferos slegi, kuris yra tarkim 760 mm Hg (cia normalus oro slegis), o turis tarkim mazinamas per puse, tai pagal fizikos desnius orui (kaip dujoms) turi arba pakilti slegis (2 kartus) arba sumazeti temperatura. Cilindre temperatura is tikruju nuo suspaudimo pakils, ir nuo to slegis padidejes 2 kart. Turime 1520 mm Hg (neskaitant temperaturos itakos). Santykis slegiu gavosi 2. Imam kita slegio matavimo vienieta pvz. 1 atm = 760 mm Hg, tai gausim 2 atm. bet prietaiso skaleje normaliam atmosferiniam slegiui nurodom 0, tai matysim 1 atm. Reiskia IDEALIOMIS salygomis suspadimo laipsnis ir kompresija prietaise bus 1:2 = 1 atm, 1:3 = 2 atm, 1:4 = 3 atm .... 1:10 = 9 atm. (jeigu imsim barais, tai 1 atm = 1.01325 bar ... 9 atm = 9.12 bar) kompresometrai dazniausiai rodo barais arba atm.
Dabar atsizvelgiant i padidejusia oro temperatura slegis bus dar didesnis. Cia ideliu atveju, kai niekur niekas neleidzia oro ir spaudziama viena karta. Taiva toks tas COMPRESSION RATIO. Taigi apaytiksli kompresija 2.4 jtd motore 20 atm.
Antraštė: Ats: KOMPRESIJA
Parašė: 1mantas 2011-10-10 22:51
compression rate tai yra duju suslegimo laipsnis (tai yra bedimensis dydis). O jei detaliau tai yra santykis (Vc+Vh)/Vc,
Vc-suslegtu duju turis, kai stumoklis yra virsutiniam rimties taske,
Vh- cilindro turis nuo vrt iki art.
O ka matuojam kompresimetru tai cia jau spaudimas bar ar atm ir jis yra didesnis nei nurodomas compression rate.
Sita dalyka pamenu kadangi teko transporto inzinerija baigt ;D