Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: marius3000 2011-04-04 16:45
-
sveiki,kokia variklio 1.9jtd(77kw) turetu buti kompresija?
-
Prie to pacio ir 1.8 TS ? :)
-
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu
-
Benzino apie 12
-
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu
o kas yra čia aprašomas "compression ratio" (18.45)?
http://www.carinf.com/en/e45049792.html (http://www.carinf.com/en/e45049792.html)
jei mano JTD 77kw kompresija apie 20 tai čia jau labai blogai?
-
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu
o kas yra čia aprašomas "compression ratio" (18.45)?
http://www.carinf.com/en/e45049792.html (http://www.carinf.com/en/e45049792.html)
jei mano JTD 77kw kompresija apie 20 tai čia jau labai blogai?
nemaisykit, compression ratio tai ne tai ka gauni pamataves kompresimetru. Dyzeliui turetu buti ne maziau 25, benzinui ne maziau 12kg/cm². Aisku vaziuosi ir su maziau, bet turesi problemu su uzkurimu ziema tai tikrai, variklis praras galia. Ir netolygumas neturetu buti didesnis cilindruose 0.5-1kg/cm².
Nepretenduoju i mokslini straipsni, tiesiog siek tiek ziniu ir praktikos. ;D
Aplamai benzinas teko susidurt vaziuodavo ir su 6 kg/cm², tik sunkiai kurdavosi.
P.S. 20 blogai, bet ne tragedija.
-
nemaisykit, compression ratio tai ne tai ka gauni pamataves kompresimetru. Dyzeliui turetu buti ne maziau 25, benzinui ne maziau 12kg/cm². Aisku vaziuosi ir su maziau, bet turesi problemu su uzkurimu ziema tai tikrai, variklis praras galia. Ir netolygumas neturetu buti didesnis cilindruose 0.5-1kg/cm².
Nepretenduoju i mokslini straipsni, tiesiog siek tiek ziniu ir praktikos. ;D
Aplamai benzinas teko susidurt vaziuodavo ir su 6 kg/cm², tik sunkiai kurdavosi.
P.S. 20 blogai, bet ne tragedija.
paskutinėm žiemom užsikurdavo, bet labai jau sunkiai, dabar aišku dėl ko.
Gal kam teko daryt kapitalinį JTD motoriuko? Kokios maždaug kainos dalių ir darbo?
P.S. diržų keist nereikia - neseniai pakeista.
-
nemaisykit, compression ratio tai ne tai ka gauni pamataves kompresimetru. Dyzeliui turetu buti ne maziau 25, benzinui ne maziau 12kg/cm². Aisku vaziuosi ir su maziau, bet turesi problemu su uzkurimu ziema tai tikrai, variklis praras galia. Ir netolygumas neturetu buti didesnis cilindruose 0.5-1kg/cm².
Nepretenduoju i mokslini straipsni, tiesiog siek tiek ziniu ir praktikos. ;D
Aplamai benzinas teko susidurt vaziuodavo ir su 6 kg/cm², tik sunkiai kurdavosi.
P.S. 20 blogai, bet ne tragedija.
paskutinėm žiemom užsikurdavo, bet labai jau sunkiai, dabar aišku dėl ko.
Gal kam teko daryt kapitalinį JTD motoriuko? Kokios maždaug kainos dalių ir darbo?
P.S. diržų keist nereikia - neseniai pakeista.
Ziurint kokia bukle pagrindiniu komponentu (ziedai, vostuvai ir kt.) Jei nori "ledinio" motoro gali su darbu ir iki 3k palikti, bent jau maniskei 155 2.5TD 2400lt kainavo, nepamenu visko ko keite, bet sarasas buvo ilgas(be dirzu ir guoliu cia), bet uztat kaip vaziuoja, gal net geriau nei 2.0TS. Jei is Kauno, tai skambinkis Zazui siuo klausimu :)
-
nemaisykit, compression ratio tai ne tai ka gauni pamataves kompresimetru. Dyzeliui turetu buti ne maziau 25, benzinui ne maziau 12kg/cm². Aisku vaziuosi ir su maziau, bet turesi problemu su uzkurimu ziema tai tikrai, variklis praras galia. Ir netolygumas neturetu buti didesnis cilindruose 0.5-1kg/cm².
Nepretenduoju i mokslini straipsni, tiesiog siek tiek ziniu ir praktikos. ;D
Aplamai benzinas teko susidurt vaziuodavo ir su 6 kg/cm², tik sunkiai kurdavosi.
P.S. 20 blogai, bet ne tragedija.
paskutinėm žiemom užsikurdavo, bet labai jau sunkiai, dabar aišku dėl ko.
Gal kam teko daryt kapitalinį JTD motoriuko? Kokios maždaug kainos dalių ir darbo?
P.S. diržų keist nereikia - neseniai pakeista.
Ziurint kokia bukle pagrindiniu komponentu (ziedai, vostuvai ir kt.) Jei nori "ledinio" motoro gali su darbu ir iki 3k palikti, bent jau maniskei 155 2.5TD 2400lt kainavo, nepamenu visko ko keite, bet sarasas buvo ilgas(be dirzu ir guoliu cia), bet uztat kaip vaziuoja, gal net geriau nei 2.0TS. Jei is Kauno, tai skambinkis Zazui siuo klausimu :)
Jei iš Klaipėdos - tai Gintarui :-)
-
Vilniu - Giriui ;) ;D
-
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu
gal tau galvoj minciu misraine??
-
o tau? ;D
-
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu
gal tau galvoj minciu misraine??
viska zmogus taisingai parase ;)
ana savaite po kapitalinio dyzeluj buvo 33kopresija.
-
dyzelio turetu but apie 30-32 o vat benzo tai nepamenu
gal tau galvoj minciu misraine??
viska zmogus taisingai parase ;)
ana savaite po kapitalinio dyzeluj buvo 33kopresija.
Vidutine kompresija benzininiams varikliams siekia 12-14 bar.
Naujos kartos dyzeliniu varikliu kompresija apie 20 bar,,o senesniu dyzeliniu varikliu kompresija gali siekti 40 bar.
-
Vidutine kompresija benzininiams varikliams siekia 12-14 bar.
Naujos kartos dyzeliniu varikliu kompresija apie 20 bar,,o senesniu dyzeliniu varikliu kompresija gali siekti 40 bar.
Ar tik nemaisai su compression ratio?
-
Vidutine kompresija benzininiams varikliams siekia 12-14 bar.
Naujos kartos dyzeliniu varikliu kompresija apie 20 bar,,o senesniu dyzeliniu varikliu kompresija gali siekti 40 bar.
Ar tik nemaisai su compression ratio?
compres ratio tai zadimas su turiais.
-
Techniniuose parametruose butent compression ratio buna duodamas, o tai tikrai yra ne ta vadinama "kompresija" Zmogai tai daznai maiso. Negaliu pasakyt tiksliai kas tai yra, bet benzinui rasoma 8-11. Cia seniau kazkada domejausi.
-
o kas yra čia aprašomas "compression ratio" (18.45)?
http://www.carinf.com/en/e45049792.html (http://www.carinf.com/en/e45049792.html)
jei mano JTD 77kw kompresija apie 20 tai čia jau labai blogai?
Compression ratio - tai paprasčiausiai max/min tūrių santykis stūmokliui vaikštant, turint omenyje, kad vyksta izoterminis procesas. bet matuojant kompresiją, dujos cilindre sušila, todėl slėgis gaunasi didesnis, nėgu izoterminėm sąlygom. Dėl to skaičius irgi didesnis.
-
Atmosferos slegi, kuris yra tarkim 760 mm Hg (cia normalus oro slegis), o turis tarkim mazinamas per puse, tai pagal fizikos desnius orui (kaip dujoms) turi arba pakilti slegis (2 kartus) arba sumazeti temperatura. Cilindre temperatura is tikruju nuo suspaudimo pakils, ir nuo to slegis padidejes 2 kart. Turime 1520 mm Hg (neskaitant temperaturos itakos). Santykis slegiu gavosi 2. Imam kita slegio matavimo vienieta pvz. 1 atm = 760 mm Hg, tai gausim 2 atm. bet prietaiso skaleje normaliam atmosferiniam slegiui nurodom 0, tai matysim 1 atm. Reiskia IDEALIOMIS salygomis suspadimo laipsnis ir kompresija prietaise bus 1:2 = 1 atm, 1:3 = 2 atm, 1:4 = 3 atm .... 1:10 = 9 atm. (jeigu imsim barais, tai 1 atm = 1.01325 bar ... 9 atm = 9.12 bar) kompresometrai dazniausiai rodo barais arba atm.
Dabar atsizvelgiant i padidejusia oro temperatura slegis bus dar didesnis. Cia ideliu atveju, kai niekur niekas neleidzia oro ir spaudziama viena karta. Taiva toks tas COMPRESSION RATIO. Taigi apaytiksli kompresija 2.4 jtd motore 20 atm.
-
compression rate tai yra duju suslegimo laipsnis (tai yra bedimensis dydis). O jei detaliau tai yra santykis (Vc+Vh)/Vc,
Vc-suslegtu duju turis, kai stumoklis yra virsutiniam rimties taske,
Vh- cilindro turis nuo vrt iki art.
O ka matuojam kompresimetru tai cia jau spaudimas bar ar atm ir jis yra didesnis nei nurodomas compression rate.
Sita dalyka pamenu kadangi teko transporto inzinerija baigt ;D