Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Nanunanas 2011-03-31 00:13
-
Sveiki, skydelyje dega purkštukų lempute, ar bent jau panašu i kažkokį raudoną purkštuką. Kur reikia ieškot problemos?
-
Sveiki, skydelyje dega purkštukų lempute, ar bent jau panašu i kažkokį raudoną purkštuką. Kur reikia ieškot problemos?
Check Engine.
Galima buvo ir paieska pasinaudoti. :mzp:
-
Tai, kad turiu dar keliatą problemų, galvojau prie to pačio pasiteirausiu :)
Bėda Nr2- Užkūrus nuolat veikia velntiletorius (kadangi mašina katik įsigyta, tai nežinau ar ten kažkas pridaryta, ar tiesiog kažkas sugede)
Ir dar šiaip tokia menkesnė bėda, kad priekinės keleivio durelės neužsirakina, nenudileidžia net per prievarta spustelėjus :)
-
Junkis prie diagnostikos. 2.0 TS turi 4-5 standartines bėdas. Žvakės, tepalas ant žvakių (vožtuvų dangtelio žedukai, berods taip vadinas), MAF, žvakių laidai. Gal dar ką ir praleidau. :) O gal dar kas nors įdomesnio.
Dėl antros bėdos - tai vėl standartinis 166 bug'as. Arba ieškot šrotinio varikliuko, kas yra didelis deficitas, arba ieškot universalaus varikliuko ir taikyt. Aišku, yra tikymybė elektrinės problemos, bet varikliuko mirties tikimybė didesnė.
P.s. esu matęs 166 su tik vienom užsirakinančiom durim. :)
-
tai norėjai pasakyti, kad reikia džiaugtis, jog dar bent vienos durys užsirakina? :D ne manau čia nereikalaujanti didelio darbo reikalas su tuo durų užraktu :)
Dar forume užgaudžiau, kad jei lauke rodo -40, tai vadinas kaltas temperatūros daviklis, jisai keičiamas?, ar visa veidrodėlį reikia keisti? nes kondicionierius neveikia, užkūrus rašo kažką tokio, kad nebeveikia :) hmm... kas čia dar su ta alfyte negerai.. ???
ai va... dirba kaip dizeliukas :D kas per ŠŠš?
-
tau pasakyta, pasinaudok paieska... apie tai 100 kartu yra kalbeta, ir del garso, del visko... ventiliatoriu keisk, man buvo tas pats su T.S. pamirso dar tau prie priezasciu pridet variatoriu, del kurio ir yra tas garsas kaip dizelio. keisk dirzus (pagal visa komplektacija) ir kartu variatoriu, nes taip pigiau gaunasi. kaina butu apie 1500Lt vilniuje, neseniai teiravaus, nes paciam reks keist kartu variatoriu noriu nauja det ;) sekmes vazinet... :alaus:
-
Na pas mane lyg ir buvo neperseniausiai keisti diržai, tai manau dar iki diržo keitimo reiktu lukteleti ;) o del ventiliatoriaus, tai jau reikės paieška duot :)
Dar vienas dalykas. Važiavau paskui savaja mašina, tai galinis ratas vairuotojo gan smargiai ir akivaizdžiai laksto i šonus, bet keiščiausia, kad važiuojant visiškai nesijaučia.. nei virpesių, nei nieko :)
-
Kondikas neveikia, nes lauko temp. daviklis nesamones rodo. Daviklis tinka is 145/146/155 :)
-
bet nuo 146 tinka tik nuo tu kuriuose kondicionierius stovi? nes turiu 146, bet jinai tokia tuštoka, o ir lauko temperatūros nerodo joje :) kažin ar bus kokios naudos man iš jos ;)
-
Lauko temperaturos tai nerodo, bet daviklis vistiek yra (pas mane 145 abi su kondiske buvo). Ir daviklis stovi priesingos puses veidrodelyje nei pas 166.
-
Pagal tai, kas man buvo:
1. Dėl ventiliatoriaus sukimosi vos užkūrus ir purkštuko simbolio- termostato temperatūros davikliukas (iš šroto 10 lt) stovi ant termostato. Numauni fiškę atsuki 17 raktu, kitą įsuki ir įmauni fiškę.
Gal tau ir ne taip kaip man, bet simptomai panašūs. Gedimo nenustatė jokia diagnostika. trijose vietose variau, kiekvienoj po 50 lt mokėjau ir jokios naudos dar klausiau ar tik ne ta detalė, tai visi sakė kad neee, ta tai tikrai negali būt. Bet buvo.
2. Dėl dyzelio garso. Reikia keisti variatorių. Patariu neremontuoti ir nerestauruoti esamo, o keisti nauju. Sumokėjau daugiau kaip pusę naujo kainos už restauravimą ir tetarnavo mėnesį. Ir vėl kaip dyzelis ėmė blerbt.
-
Nekuriant naujos temos. Norėčiau paklaust gal kas bandė pasikeist laisvų sūkių reguliatorių savom rankom? Skaičiau, kad po keitimo reikia klaidas kompui ištrint. O kaip jei keisčiau išėmęs akumuliatorių? Gal suveiktų?
-
Man ta panaši bėda. Nusipirkau pavažinėjau va kelias savaites, nuploviau motorą ir užsidegė ta keista lempėčka purkštukas kaip ir kažkoks. Bet va atsidariau kapotą o ventiliatoriai nesisuka (sugedę gal?) Tai vat nežinau kame problema. O šiaip variklis kaip dirbo normalei taip dirbo. Po plovimo buvo pradėjus purtytis man jinai pulsuot motoras labai, po to praėjo ir vėl gerai tik lemputė ta kaip liko degt taip ir dega.
-
man asmeniskai purkstukas sviecia nes atjungiau mafa,de, dureliu tai galbut centrinio varikliukas na o del ratu tai reikia vaziuokle tvarkyt
-
pabandyk isiimt oro srauto davikly jis stivi prie oro filtro ir prapusk kompresorium ten jis buna uzsineses dulkem ar seip kuo man padejo jis ten 2varstais atcisuka stovi gal per 2 3 semus nuo fitro ant slangos tai va tau gal ir pagelbes gal del pirmos problemos o su antra paziurek prie stiklo kur po kapotu tie saugiklei ar sveiki nes as kaskury buvau istraukes tai susijungi abu vintiletorai gal ten beda bus
-
1. del centrinio uzrakto gedimo raudonas purkstukas tikrai nedeks.
2. Radijatoriaus ventiletorius turi dvi paleidimo reles. Tai yra du skirtingi sukimosi greiciai. Jei bent viena rele neveiks skydelyje deks raudonas purkstukas (cia kalbu apie 2.0 TS).
3. Su oro srauto matuokliu elkites atsargiai. Su kompresoriu pusdami galite ji ir visai sugadinti.