Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kiti Alfa Romeo modeliai => Temą pradėjo: kitazh 2011-03-01 13:51
-
http://auto.delfi.lt/autonews/zeneva-2011-alfa-romeo-4c-koncepcija.d?id=42594879
Nepatinka man tas panašumas į 8c :)
Nusiperki 8c, varai miestu ir prilekia šone 4c, vos ne identiška, ne alfukių fanai neįsižiūrėję gal net nepastebėtų skirtumų :D :D
-
http://auto.delfi.lt/autonews/zeneva-2011-alfa-romeo-4c-koncepcija.d?id=42594879
Nepatinka man tas panašumas į 8c :)
Nusiperki 8c, varai miestu ir prilekia šone 4c, vos ne identiška, ne alfukių fanai neįsižiūrėję gal net nepastebėtų skirtumų :D :D
Nu nieko sau "identiskumas"... Net lempu formos skiriasi. Yra tik bendra 8c koncepsija, o visa kita naujai atrodo. Net automobilio sonines linijos su 8c nedaug panasumu turi, stogo linija taip pat. Bet kuriuo atveju, tai labai grazus automobilis gavosi. Belieka sulaukti tik serijines isvaizdos (kuri tikiuosi, kad nebus pasiketus). 8)
-
Ech... grazus aparatas :)
-
taigi cia Lotus Elise su kitu snukiu :( gaila, tikejaus nepriklausomo modelio...
-
taigi cia Lotus Elise su kitu snukiu :( gaila, tikejaus nepriklausomo modelio...
Būtent. Žiūri į 4c ir kankina deja vu. Ir, kas blogiausia, labiau primena ne didįjį brolį, o kažkokį tai elise. Alfai tai nepriimtina. Turėtų būt linksma dėl naujo modelio, tačiau kažkaip tikėjaus kitko... :(
-
cia ir salonas siek tiek matosi
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/album.php?aid=274417&id=362709861414
-
taigi cia Lotus Elise su kitu snukiu :( gaila, tikejaus nepriklausomo modelio...
http://www.autoexpress.co.uk/motorshows/geneva-motor-show/264925/alfas_4c_concept_makes_an_entrance.html
sitame straipsnyje kalba apie tai, kad tai yra Dallaros sukurto KTM X-Bow evoliucija.
o siaip, ties kuria vieta cia Lotus Elise?
-
Ar tik ne dirželiai vietoj rankenų duryse? :)
Į Lotus Elise nebent kėbulo forma panaši. ViR2 siūlau atkreipti dėmesį į Ferrari FF ir į Alfa Romeo TZ3 Corsa. :)
(http://blog.niot.net/blog-images/alfa-romeo-tz3-corsa-unveiled-at-villa-deste.jpg)
(http://www.hypebeast.com/image/2011/01/ferrari-ff-0.jpg)
-
taigi cia Lotus Elise su kitu snukiu :( gaila, tikejaus nepriklausomo modelio...
http://www.autoexpress.co.uk/motorshows/geneva-motor-show/264925/alfas_4c_concept_makes_an_entrance.html
sitame straipsnyje kalba apie tai, kad tai yra Dallaros sukurto KTM X-Bow evoliucija.
o siaip, ties kuria vieta cia Lotus Elise?
Stogas, sparnai, bagažinės kantas, proporcijos, tt...bendras įspūdis. Žiūrint atskiras detales - skirtumai aiškūs - "va, čia praeina taip, o čia - kitaip". Bet bendras įspūdis - kaip per Alfa "kalkę" perpiešta Elise. Bent jau man.
O dėl X-bow, tai gal irgi teisybė, tik kad mums tik kėbulas matosi, tai tik apie dizainą ir kalbame. Parodys apačią ar "rentgeną" - bus galima ir su X-bow sulygint.
Bet šiaip iš Alfa labiau norėtųsi sulaukt ne evoliucijų, bet revoliucijų ;D
-
Štai pasirodė dar vienas Alfos deimantas... Prisipažinsiu kai tik pamačiau video, taip ir įsimylėjau šitą gėrį..
1750 cc turbo, 850 kg, variklis per vidurį ir mažiau nei per 5 s iki 100 km/h, neblogai manau :)
http://www.youtube.com/watch?v=6Tq3kmACX2E&feature=player_embedded
-
Stogas, sparnai, bagažinės kantas, proporcijos, tt...bendras įspūdis. Žiūrint atskiras detales - skirtumai aiškūs - "va, čia praeina taip, o čia - kitaip". Bet bendras įspūdis - kaip per Alfa "kalkę" perpiešta Elise. Bent jau man.
O dėl X-bow, tai gal irgi teisybė, tik kad mums tik kėbulas matosi, tai tik apie dizainą ir kalbame. Parodys apačią ar "rentgeną" - bus galima ir su X-bow sulygint.
Bet šiaip iš Alfa labiau norėtųsi sulaukt ne evoliucijų, bet revoliucijų ;D
na, idomu. mano bendras ispudis - nieko bendro su Elise. anyways, kiek zmoniu - tiek nuomoniu.
o isleisti i gamyba (jeigu taip bus) salyginai nebrangu modeli su panasia konstrukcija (zr. paveiksleli) - sakyciau, tai yra tikrai nemaza revoliucija tokiam gamintojui kaip Alfa Romeo. Ypac zinant neperseniausia modeliu istorija (nuo tada, kai priklauso FIAT) ir finansine padeti.
http://www.diseno-art.com/images_3/KTM_AX_Chassis.jpg
-
Paveikslelis pati ta vieta lyginti kebulu panasumus. Gal bendra vaizda ir gali sulyginti, bet gyvai kitaip atrodo. Nieko panasaus i Lotus ir as nematau, dar su Smart Roadster palyginkim.
-
Alfa Romeo 4C - The technical sheet
* Body: Coupè 2 seats
* Chassis: Carbon tub, front rear crash box and hybrid rear frame with main use of aluminium
* Weight: < 850 kg
* Size: Lenght: about 4 metres - Wheelbase: less than 2,4 m
* Drive type: Rear Wheel Drive
* Engine: 4 Cylinder 1750cc Petrol Turbocharged
* Transmission: TCT (Twin Clutch Transmission) with gearshift paddles on steering wheel
* Suspension: Front: Double Wish Bone - Rear: McPherson
* Power: > 200 hp
* Top speed: > 250 km/h
* 0-100 Km/h: < 5 sec
* Weight/Power Ratio: < 4 kg/hp
* Weight distribution: 40% front - 60% rear
-
tiems kas skaito rusiskai linkas http://www.etoday.ru/2011/03/koncept-alfa-romeo-4c.php
nuotraukos: http://www.etoday.ru/uploads/2011/03/09/alfa-romeo-4c-concept-01_.jpg
http://www.etoday.ru/uploads/2011/03/09/alfa-romeo-4c-concept-02_.jpg
http://www.etoday.ru/uploads/2011/03/09/alfa-romeo-4c-concept-03_.jpg
-
Making of... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3F4Ba3uLpmQ
-
Reklaminis klipukas...
http://www.youtube.com/watch?v=TedZScZaGwk&feature=player_embedded
-
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/naujoves/alfa-romeo-2013-aisiais-pristatys-nauja-automobili-219-292306
-
Jeigu rastų būdą į 4C įmainuot 2.4JTD naujajį, tai apiplėščiau banką, kad nusipirkt 8)
-
Jeigu rastų būd… į 4C įmainuot 2.4JTD naujajį, tai apipl—ščiau bank…, kad nusipirkt 8)
Nafeg tau tas dyzelis, jei sugebesi tokia isigyti :) plius jame bus iki 2ltr benzinas kuris rys maziau nei tavo teraktorius :)
-
Jeigu rastų būdą į 4C įmainuot 2.4JTD naujajį, tai apiplėščiau banką, kad nusipirkt 8)
tai aš irgi sakau,nepagalvojo rinkodara FIAT'o kiek praranda klientų prieinančių prie pigios saliaros...
Na jus ir keistuoliai... Cia kaip tik prarastu klientus su saliara, nes tai sportinis automobilis, subaru brz irgi galejo buti su dyzeliu, bet subaru ir toyotos rinkoradininkai matyt ismintingesni pasirode :)
Su tokiu auto juk ne kelis simtus tuksnaciu km suksite, tai daugiau laisvalaikio automobilis, tad permoketi 10-20tukst. lt vien uz dyzeli nesamone, imciau benza ir ta skirtuma kurui sunaudociau ir aptureciau didesni malonuma :)
-
Iš tiesų - dar nepagamintas - o jau žiauriai nenusisekęs modelis. Dyzelio nebus, duja nesimontuoja... Ne be reikalo nuo Autobravos AR ženklą nukabino - su tokiom koncepcijom tai LT rinkai žlugus markė. :du:
-
Aš suprantu apie ką jūs, Kolegos. Tiesiog gal pripratau prie dyzelinio automobilio. Ta trauka prie žemų apsukų man labai patinka. Aš pats ne ką sutaupiau su savo 156, nes nuo Birželio iki dabar teprasukau apie 7000km. Tai jei taip ir toliau tai per metus bus mažiau nei 12000km. Bet nevermind. Kiek iš apžvalgų supratau, tai šis automobilis- pigesnė 8c alternatyva. Nes pastarasis sulaukė daug dėmesio ir gerų įvertinimų, bet yra labai sunkiai įperkamas. 4C kaip supratau bus labiau prieinamas automobilis. Alfa Romeo GT taip pat sportinis gan. Bet dyzeliukus naudoja :)
-
Aš suprantu apie ką jūs, Kolegos. Tiesiog gal pripratau prie dyzelinio automobilio. Ta trauka prie žemų apsukų man labai patinka. Aš pats ne ką sutaupiau su savo 156, nes nuo Birželio iki dabar teprasukau apie 7000km. Tai jei taip ir toliau tai per metus bus mažiau nei 12000km. Bet nevermind. Kiek iš apžvalgų supratau, tai šis automobilis- pigesnė 8c alternatyva. Nes pastarasis sulaukė daug dėmesio ir gerų įvertinimų, bet yra labai sunkiai įperkamas. 4C kaip supratau bus labiau prieinamas automobilis. Alfa Romeo GT taip pat sportinis gan. Bet dyzeliukus naudoja :)
GT ir 4c visiškai idėjiškai skirtingi.
-
Aš suprantu apie ką jūs, Kolegos. Tiesiog gal pripratau prie dyzelinio automobilio. Ta trauka prie žemų apsukų man labai patinka. Aš pats ne ką sutaupiau su savo 156, nes nuo Birželio iki dabar teprasukau apie 7000km. Tai jei taip ir toliau tai per metus bus mažiau nei 12000km. Bet nevermind. Kiek iš apžvalgų supratau, tai šis automobilis- pigesnė 8c alternatyva. Nes pastarasis sulaukė daug dėmesio ir gerų įvertinimų, bet yra labai sunkiai įperkamas. 4C kaip supratau bus labiau prieinamas automobilis. Alfa Romeo GT taip pat sportinis gan. Bet dyzeliukus naudoja :)
Skirk automobilius kasdienai ir pramogai. 8)
4C yra automobilis pramogai ir jų bus daugiau pagaminta, nei 8C (8C buvo 1000 modelių išleista, po 500 Spider ir Competizione). Tuo tarpu 4C planuojama pagaminti apie 15000 vnt. Tai nėra automobilis masėms, kaip gali susidaryti nuomonė paskaičius, kad jis bus pigesnis ir daugiau pagaminta. Taip, jis bus gerokai pigesnis (numatoma kaina apie 150000-200000 Lt, palyginimui 8C kainavo apie 400000 Lt, o dabar dar brangiau), tačiau tai nėra kasdienai skirtas modelis. Plius, sakai pripratai prie traukos žemose apsukose? Kokios problemos? Į 4C montuojamas 1750 TBi variklis su turbina, vadinasi sukimo momentas maksimalus bus prie kokių 2200-2500 rpm. Joks dyzelis nesuteiks tokio malonumo ir variklio garso, kokį gali suteikti analogiškas turbininis benzininis variklis (apie atmosferikus atskira kalba).
O dabar GT. Tai galima pavadinti automobiliu skirtu kasdienai su sportiniu kėbulu. Jų pagaminta buvo apie 81000 vnt. Tai jau dabar skirtumai aiškesni?
P.S. Mano asmenine nuomone, 4C pranoks 8C visais aspektais, išskyrus tą nuostabų 8C variklio garsą (apie išvaizdą nekalbėsim, nes tai 1) yra subjektyvu, o 2) abu modeliai yra tiesiog stulbinantys).
-
Beje, ar apskritai yra buvęs gaminamas daugiau ar mažiau serijinis auto su dyzeliniu varikliu sumontuotu "viduryje" auto, neskaitant ne kurių Le Mano prototipų? Ko tai staigiai nepamenu nė vieno... :-\
-
Matosi zmones nevazineja su turbininiais, kintancios giometrijos arba hibridinemis turbinomis automobiliais, kurie gali pradeti "pusti" ir nuo 1600 aps. tad pojuciai kaip dyzelio tik variklis toks koks turetu buti 4c suksis iki 7k apsuku, tad kam tie nm be apsuku dyzelyje, jei gali tureti tuos pacius nm ir dar daugiau apsuku, apsukos tikrai yra fun ;)
-
Aš labai atsiprašau visų... Tik norėjau save išreikšti... :'(
p.s aišku, kad nevažinėjau. Iš kur man, kaimo japui, tokiais auto pavažinėt... :cart:
-
Aš labai atsiprašau visų... Tik norėjau save išreikšti... :'(
p.s aišku, kad nevažinėjau. Iš kur man, kaimo japui, tokiais auto pavažinėt... :cart:
Tai va turi buti siekiamybe vazineti benzinu, o ne dyzeliu ;)
-
Aš suprantu apie ką jūs, Kolegos. Tiesiog gal pripratau prie dyzelinio automobilio. Ta trauka prie žemų apsukų man labai patinka. Aš pats ne ką sutaupiau su savo 156, nes nuo Birželio iki dabar teprasukau apie 7000km. Tai jei taip ir toliau tai per metus bus mažiau nei 12000km. Bet nevermind. Kiek iš apžvalgų supratau, tai šis automobilis- pigesnė 8c alternatyva. Nes pastarasis sulaukė daug dėmesio ir gerų įvertinimų, bet yra labai sunkiai įperkamas. 4C kaip supratau bus labiau prieinamas automobilis. Alfa Romeo GT taip pat sportinis gan. Bet dyzeliukus naudoja :)
O tu spjauk i ta 2.4 ir verciau pataupyk ant to 1750 varikliuko, ir pamatysi, kad jo trauka prie zemu apsuku geresne nei betkurio jtd siai dienai+trauka nesibaigia prei 3000rpm. Cia apie 200-225ag kalbant, 4c modely jis tures gerokai daugiau ag. ;)
-
Aš suprantu apie ką jūs, Kolegos. Tiesiog gal pripratau prie dyzelinio automobilio. Ta trauka prie žemų apsukų man labai patinka. Aš pats ne ką sutaupiau su savo 156, nes nuo Birželio iki dabar teprasukau apie 7000km. Tai jei taip ir toliau tai per metus bus mažiau nei 12000km. Bet nevermind. Kiek iš apžvalgų supratau, tai šis automobilis- pigesnė 8c alternatyva. Nes pastarasis sulaukė daug dėmesio ir gerų įvertinimų, bet yra labai sunkiai įperkamas. 4C kaip supratau bus labiau prieinamas automobilis. Alfa Romeo GT taip pat sportinis gan. Bet dyzeliukus naudoja :)
O tu spjauk i ta 2.4 ir verciau pataupyk ant to 1750 varikliuko, ir pamatysi, kad jo trauka prie zemu apsuku geresne nei betkurio jtd siai dienai+trauka nesibaigia prei 3000rpm. Cia apie 200-225ag kalbant, 4c modely jis tures gerokai daugiau ag. ;)
minimum 250ag , o gal but net 300ag
-
Jeigu rastų būdą į 4C įmainuot 2.4JTD naujajį, tai apiplėščiau banką, kad nusipirkt 8)
tai aš irgi sakau,nepagalvojo rinkodara FIAT'o kiek praranda klientų prieinančių prie pigios saliaros...
Vienas forumietis minejo kaip i dyzelius krosniu ar kokio bieso kura pila arba dar geriau, "atrabotke". Tai va lietuvelio svajone - sukrapsto paskutinius centus ant 4c ir vaziuoja beveik uz dyka, geras gyvenimas :D
Nesamones as laikau i tokias masinas dyzelius det, GT ir Brera ir laikau viena is tu nesamoniu. Gal ir senamadiska ta nuomone, bet ji tokia. :smilie:
-
O kas per šventa karvė ta Brera, kad jai iš esmės turėtų būt svetimas dyzelis? ;D
-
O kas per šventa karvė ta Brera, kad jai iš esmės turėtų būt svetimas dyzelis? ;D
ir siaip, brera, tai 159 coupe ;D
-
Vienas forumietis minejo kaip i dyzelius krosniu ar kokio bieso kura pila arba dar geriau, "atrabotke". Tai va lietuvelio svajone - sukrapsto paskutinius centus ant 4c ir vaziuoja beveik uz dyka, geras gyvenimas :D
Nesamones as laikau i tokias masinas dyzelius det, GT ir Brera ir laikau viena is tu nesamoniu. Gal ir senamadiska ta nuomone, bet ji tokia. :smilie:
Tu, nusidejes ;)
-
Vienas forumietis minejo kaip i dyzelius krosniu ar kokio bieso kura pila arba dar geriau, "atrabotke". Tai va lietuvelio svajone - sukrapsto paskutinius centus ant 4c ir vaziuoja beveik uz dyka, geras gyvenimas :D
Nesamones as laikau i tokias masinas dyzelius det, GT ir Brera ir laikau viena is tu nesamoniu. Gal ir senamadiska ta nuomone, bet ji tokia. :smilie:
Tu, nusidejes ;)
Paaiskinimas mano, kodel netoleruoju tokiu modeliu kaip GT ir Brera su dyzeliais, o del to, kad jie ir COUPE, jau vien si ypatybe atsocijuojasi su sportiskumu. Bet man netelpa galvoj kokio velnio i sportiska coupe kist ta dyzeli ir kur sportiskumas kai pro duslerka duma meta..? Jau ir M3 su dyzeliais, nors kazkada dievagojosi, kad jie nekis i sportinius variantus dyzeliu. Tai dar laimei, kad Alfai proto uzteko del tinkama ir protinga varikli i 4C. Kaip atrodytu jei Ferrari pradetu montuot zyzelius? Taip, dabar su tuo ukininku kuru galima pasiekt tikrai geru dinaminiu rezultatu ikisus n turbinu kieki i ta varikli, mazesni mokesciai uz tarsa ir panasus bla bla bla, bet visas garsas niekada nesuteiks to pojucio kaip senas geras benzinas. Pagazuok ant laisvu kad ir 2013 metu dyzeli ir vistiek girdesi ne 'dainavima', 'geni', o kai kalba eina apie tokius coupe, tada atsiprasau.
-
Paaiskinimas mano, kodel netoleruoju tokiu modeliu kaip GT ir Brera su dyzeliais, o del to, kad jie ir COUPE, jau vien si ypatybe atsocijuojasi su sportiskumu. Bet man netelpa galvoj kokio velnio i sportiska coupe kist ta dyzeli ir kur sportiskumas kai pro duslerka duma meta..? Jau ir M3 su dyzeliais, nors kazkada dievagojosi, kad jie nekis i sportinius variantus dyzeliu. Tai dar laimei, kad Alfai proto uzteko del tinkama ir protinga varikli i 4C. Kaip atrodytu jei Ferrari pradetu montuot zyzelius? Taip, dabar su tuo ukininku kuru galima pasiekt tikrai geru dinaminiu rezultatu ikisus n turbinu kieki i ta varikli, mazesni mokesciai uz tarsa ir panasus bla bla bla, bet visas garsas niekada nesuteiks to pojucio kaip senas geras benzinas. Pagazuok ant laisvu kad ir 2013 metu dyzeli ir vistiek girdesi ne 'dainavima', 'geni', o kai kalba eina apie tokius coupe, tada atsiprasau.
ne veltui Twin Turbo, ar kaip cia isrutuliot tavo jausmus benzynkai. PRITARIU, benz yra ka reikia atskirt nuo diesel. kaip bebutu puikus ir nuostabus siuolaikiniai diesel, taciau benzinas "dega kitaip"
-
Paaiskinimas mano, kodel netoleruoju tokiu modeliu kaip GT ir Brera su dyzeliais, o del to, kad jie ir COUPE, jau vien si ypatybe atsocijuojasi su sportiskumu. Bet man netelpa galvoj kokio velnio i sportiska coupe kist ta dyzeli ir kur sportiskumas kai pro duslerka duma meta..? Jau ir M3 su dyzeliais, nors kazkada dievagojosi, kad jie nekis i sportinius variantus dyzeliu. Tai dar laimei, kad Alfai proto uzteko del tinkama ir protinga varikli i 4C. Kaip atrodytu jei Ferrari pradetu montuot zyzelius? Taip, dabar su tuo ukininku kuru galima pasiekt tikrai geru dinaminiu rezultatu ikisus n turbinu kieki i ta varikli, mazesni mokesciai uz tarsa ir panasus bla bla bla, bet visas garsas niekada nesuteiks to pojucio kaip senas geras benzinas. Pagazuok ant laisvu kad ir 2013 metu dyzeli ir vistiek girdesi ne 'dainavima', 'geni', o kai kalba eina apie tokius coupe, tada atsiprasau.
Garsa jau irgi padaro koki tik reikia. Nesenai kazkur maciau lygtais Audi inzinieriai elektomobiliui kure spec garsa. Tokia logika tesiant galima dyzeliui padaryti irgi garsa (ismetimo) kuris nenusileis benzo garsui.
-
Garsa jau irgi padaro koki tik reikia. Nesenai kazkur maciau lygtais Audi inzinieriai elektomobiliui kure spec garsa. Tokia logika tesiant galima dyzeliui padaryti irgi garsa (ismetimo) kuris nenusileis benzo garsui.
na gal but gale ir jaustusi, bet atidarius variklio gaubta, tai....
-
Brera sportiška?.. Manau, jūs nepagaunat Breros idėjos. Ne kiekvienas, kam dievulis davė juodą odą, yra sprinteris Boltas. Ne kiekvienas, apsivilkęs treningus, yra sportininkas. Ne kiekvienas, kam dizaineris nupiešė 2 duris ir nusklembtą uodegą, yra sportiškas auto.
Nu gerai, neteko gyvenime dar laimė pavadeliot Breros, prisiskaičiau tik testų įvairių, kur apie Breros "sportiškumą" taip įdomiai prirašyta ;D Neskaitėt tipo? ;D Ar šmeižtas ten gal sakot? Nu ok. ;D Davai ant smūgio man atraskit guglėj lenktyninę Brerą. Belenkokių lenktynių ;D Aš va dabar dėl jūsų ;D bandžiau visokius raktažodžius brera race, racing brera ir tt - bent jau pirmuose 10 lapų - nėr. Tikros. Kompiuterinės fantazijos nesiskaito. Gal giliau kokia netyčia ir yra. Rasit - parodykit. ;D Paliubomu - reiškia reik suprast, kad jau kaip reta atsilupėlis arba fanatikas turi būt, kad bandytum su Brera sportuot ir su kažkuom lenktyniaut. ;D Tai jeigu automobilis sportiniu negimė, tai ir nereikia juokint žmonių, lakstyt apie jį su smilkalais ir būgneliais bei psalmėmis jam tą sportinę dvasią įpūtinėt :lol: Užtat kur sporto nėra, pvz kruizinimui, sako, jinai visai nebloga ;D stilinga komfortiška kupė. O kruizas ir dyzelis - jie viens kitam visai nemaišo. ;)
-
Brera sportiška?.. Manau, jūs nepagaunat Breros idėjos. Ne kiekvienas, kam dievulis davė juodą odą, yra sprinteris Boltas. Ne kiekvienas, apsivilkęs treningus, yra sportininkas. Ne kiekvienas, kam dizaineris nupiešė 2 duris ir nusklembtą uodegą, yra sportiškas auto.
Nu gerai, neteko gyvenime dar laimė pavadeliot Breros, prisiskaičiau tik testų įvairių, kur apie Breros "sportiškumą" taip įdomiai prirašyta ;D Neskaitėt tipo? ;D Ar šmeižtas ten gal sakot? Nu ok. ;D Davai ant smūgio man atraskit guglėj lenktyninę Brerą. Belenkokių lenktynių ;D Aš va dabar dėl jūsų ;D bandžiau visokius raktažodžius brera race, racing brera ir tt - bent jau pirmuose 10 lapų - nėr. Tikros. Kompiuterinės fantazijos nesiskaito. Gal giliau kokia netyčia ir yra. Rasit - parodykit. ;D Paliubomu - reiškia reik suprast, kad jau kaip reta atsilupėlis arba fanatikas turi būt, kad bandytum su Brera sportuot ir su kažkuom lenktyniaut. ;D Tai jeigu automobilis sportiniu negimė, tai ir nereikia juokint žmonių, lakstyt apie jį su smilkalais ir būgneliais bei psalmėmis jam tą sportinę dvasią įpūtinėt :lol: Užtat kur sporto nėra, pvz kruizinimui, sako, jinai visai nebloga ;D stilinga komfortiška kupė. O kruizas ir dyzelis - jie viens kitam visai nemaišo. ;)
vienu zodziu, tai kas daro brum, brum..., tai nedaro drum drum...
-
Mano vardo prasom be reikalo nevartoti :)
-
Nebus benzino, nebus ir dyzelio... is tos pacios zaliavos gaminama...
-
Nu kam būtų litoffcai - nu apie bilekokį - :loud:
BI-LE-KO-KĮ !!!
- auto neįmanoma pakalbėt nepaverkus koks benzas brangus :lol:
-
GT nėra sportinis automobilis. Tai dailus automobilis su sportišku prieskoniu, o į jį montuojamas dyzelis nepadaro gėdos prieš visokius kitų gamintojų 2,0 dohc 16v 8)
Neesu patyręs dyzelistas, bet 1,9 JTD 16V garsas nėra bjaurus, priešingai, esant salone ir važiuojant jis menkai primena traktoriaus barbenimą. Pvz važiavau toyota corolla D4D ~2005 m. tai dėjau visas pastangas (suveikė cenzūra) - gryno kubota traktoriaus garsas salone.
O GT stipriau spustelėjus ir turbina maloniai girdima. Turėčiau pinigų vaikyt kasdien 3,2 V6, tokį ir būčiau ėmęs. Tačiau kruizinimui užmiestis-miestas-užmiestis 1,9 110 kw yra ir pakankamai galingas, ir ekonomiškas, ir malonus, ir pigiai prižiūrimas ;)
P.S. dėl elektroninėmis priemonėmis sukuriamo variklio garso - tai kaip sakoma: "nealkoholinis alus - pirmas žingsnis guminės moters link". :alaus:
-
Audi kure garsa savo elektromobiliui, ne pakartoti benzinini V8, o del saugumo, kad butu girdimas is toli ir arti, bet nesauktu ant visos gatves :)
-
Nu jei apie audi, tai kazkur jau minejau, kad tenko pas "bendradarbius" matyti (tiksliau klausyti) kazkuri viena is nauju pernai metu mobeliu su v6 diesel, kuris skambejo panasiai, kaip v6 benzinas. Man tas garsas patiko ir dyzeliui jis tik i nauda, idomu, kodel afla atsilieka tokioj nusudetingoj sferoj...
-
Tas pats ir su bmw'e, ypac tas 3.5 su 280ag, dinamika ispudinga...
-
Ar kas nors matet, kaip jie 4C isdarke? Ar as cia skonio neturiu ar tos lempos tikrai kazkoks nesusipratimas?
http://www.youtube.com/embed/GstFzGjgZWY (http://www.youtube.com/embed/GstFzGjgZWY)
-
O kas tie jie? :)
-
Ar kas nors matet, kaip jie 4C isdarke? Ar as cia skonio neturiu ar tos lempos tikrai kazkoks nesusipratimas?
http://www.youtube.com/embed/GstFzGjgZWY (http://www.youtube.com/embed/GstFzGjgZWY)
O kas su lempom negerai? Diodams irgi reik vietos.. 8)
-
Tos lempos, tai nekažką, toks vaizdas, kad bandė pragręžti skylę ir nepataikė daug kartų
-
"jie" - dizaineriai, gamintojai...nezinau kas :D
Man net zodziu truksta kaip imanoma toki gaidinga padaryti.
-
Galines dar normaliai, bet priekines tai...
-
Man tai viskas tvarkoj su tom lempom, viskas grezta ten, kur reikia, nebent jus audi juosteliu tikejotes :)
-
Gal nepradėkit Alfa Romeo Centro Stile mokyti kaip reikia mašinas kurti :smilie: Bene 15min/gazas.lt prisiskaitėt?
«Не читайте по утрам советских газет!». «Так других же нет», — возражал Борменталь профессору Преображенскому. «Ну вот никаких и не читайте!». (М. Булгаков, «Собачье сердце»)
Teisingos tos lempos, gal tik žiemą sningant būtų kiek nepraktiškos. "Like" 8)
-
Gal neprad—kit Alfa Romeo Centro Stile mokyti kaip reikia mašinas kurti :smilie: Bene 15min/gazas.lt prisiskait—t?
«Не ‡и‚ай‚е по ƒ‚€ам сове‚ски… газе‚!». «Так д€ƒги… же не‚», €” воз€ажал ‘о€мен‚алŒ п€о„ессо€ƒ Ÿ€еоб€аженскомƒ. «Нƒ во‚ никаки… и не ‡и‚ай‚е!». (œ. ‘ƒлгаков, «Соба‡Œе се€д†е»)
Teisingos tos lempos, gal tik žiem… sningant būtų kiek nepraktiškos. "Like" 8)
Ziema su 4C? :D
-
Ziema su 4C? :D
Esu beveik 100 proc. tikras, kad bent kelios 4C bus panaudotos ir žiemos metu.. :D
-
Ziema su 4C? :D
Manai, kad ten "pečiuko" nėra? :smilie:
Yra: http://www.gmotors.co.uk/news/alfa-romeo-4c-caught-winter-testing-in-sweden/
Norėjau pasakyti, kad stipriau sningant giliai įleistas lempas gali užnešti sniegu. Bet čia tik šiaip pasvarstymas ir nebūtinai atitinka realybę
:alaus:
-
Ir 8c žiemą kaikurie eksploatuoja, tai kodėl 4c turetū tupėt garaže :D
http://www.youtube.com/watch?v=Dvtgm-jEiyc
-
Ziema su 4C? :D
Esu beveik 100 proc. tikras, kad bent kelios 4C bus panaudotos ir žiemos metu.. :D
Osle siemet bent karta maciau ir Ferrari 458 italia su Nokian Hakapellita gruodzio-sausio menesiais. Siandien pro mane juodas Ferari FF pravaziavo ir toki modeli jau tikrai ne pirma karta matau siemet. O tokios Teslos siemet labai daznai vazineja visa ziema, 4c niekuo neypatingesne :)
-
Osle siemet bent karta maciau ir Ferrari 458 italia su Nokian Hakapellita gruodzio-sausio menesiais. Siandien pro mane juodas Ferari FF pravaziavo ir toki modeli jau tikrai ne pirma karta matau siemet. O tokios Teslos siemet labai daznai vazineja visa ziema, 4c niekuo neypatingesne :)
Beje, apie Teslą. Penktadienį Vilniuje mačiau Teslą su raudonais lietuviškais numerukais. ;) 8)
-
Spėju koks Matijošaitis iškeitė savo Ferrarį į Teslą :o
-
Jau tada geriau keisciau i koki Fisker ;)
-
Jau tada geriau keisciau i koki Fisker ;)
Gerai, kokią dar paminės kas nors?
Nes pasidarė kažkoks keistas dalykas, kad šioje temoje paminimas automobilis, o aš ji pamatau Vilniuje. Vakar vakare mačiau sidabrinę Fisker Karmą pravažiuojančią. :o Numerių nepastebėjau kokie buvo.
Įspūdį formos ir dydis paliko tikrai.. :o
-
Apziurejau ta Fisker pernai rudeni salone, ispudingas aparatas.
-
Jau tada geriau keisciau i koki Fisker ;)
Gerai, kokią dar paminės kas nors?
LaFerrari
-
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152884811495596.1073741878.22275850595&type=3
serijinio 4c surinkimas
-
http://youtu.be/thRABcixMWs
-
Super!
-
http://youtu.be/UPn0Y55X0-Q reklamuoja bolidą, bet EN versijos neradau.
O čia jis Madride Alfą reklamuoja http://youtu.be/FnTYp2B0ZDM
-
Galit mane viešai papjaut, bet 4C žibintai, o ypač ant baltos spalvos man atrodo A CHU JIE NAI!!!
-
4C su priedais ;D
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/naujoves/alfa-romeo-plecia-4c-gama-ir-pristato-dvirati-219-372895
-
Vietoj spykiu galejo ka nors panasasu i 4c diskus sumastyti :)
-
Gal dar kas nematė
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/autorinka/alfa-romeo-siuncia-irodyma-kad-4c-niurburgringo-trasa-iveike-per-8-minutes-ir-4-sekundes-220-379702
-
Alfa Romeo 4C pas Top Gear vaikinus 8)
http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-21-episode-2_2450869.htm
-
Gal bus kam įdomu akis paganyt – 4C itališka brošiūra:
http://www.alfaromeo.it/it/Documents/e-brochure/4c/Alfa4C.pdf?mdr_bypass=true
-
http://www.autoguide.com/auto-news/2014/01/alfa-romeo-4c-spider-getting-finishing-touches.html
-
Taigi, pagaliau išleido oficialų multiką, kaip atrodys 4C Spideris.
Prašom. :star:
http://www.youtube.com/watch?v=K8eZUvjrKf4
-
Supa!!!
-
Very najz.
-
Butu gerai dabar i Geneve nulekti :)
-
Man 4C Spider dar gražesnis už paprastą 4C, vien dėl šiek tiek kitokios galinės dalies apdailos ir duslintuvų sumontuotų viduryje. 8)