Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: OggYs 2011-03-01 15:42
-
Sveiki, gal kam buvo panašios problemos:
1. Kai staigiai paspaudžiu akceleratoriaus pedalą, mašinai įsibėgėjant kai variklio apsukos pasiekia 3k mašina staigiai numeta greitį, net taip atmeta, būna kad net užgesta. Ir taip dažnai atsitinka kai tik pradedu greitai įsibėgėti ant 3 pavaros prie 3tūkst. apsukų. Kas čia gali būti?
2. Dar viena problema kad, neveikia kaitinimo žvakės. Visas sugedusias žvakes pakeičiau, rele irgi badžiau įdėti iš kitos lygiai tokios pačios alfos, nepadėjo. Saugiklį tikrinau - sveikas. O kaitinimo lemputė iškarto gesta. Kame čia problema?
Alfa Romeo 166 2.4JTD 100kw 99m.
-
temperatura isorine normalia rodo ? gal sakau temperaturos sensorius pastoviai galvoja jog koks + 20C ir zvakes nieko neveikia
-
Išorine temp. rodo gerai +-1 laipsnio paklaida. O tai Alfose kai lauko temp yra teigiama ar kai variklis yra šiltas tai kompas žvakių visai nejungia?
-
jei zvakes neveiktu, taiu spirale mirksetu :) o jei uzgsta, tai veikia ;) o kad gesta ir slopsta tai greiciausiai kuro slegio reguliatorius. daryk diagnostika
-
jei zvakes neveiktu, taiu spirale mirksetu :) o jei uzgsta, tai veikia ;) o kad gesta ir slopsta tai greiciausiai kuro slegio reguliatorius. daryk diagnostika
Bet jei jos veikia tai kaitinimo lempute ar neturėtu padegti nors kieles sekundes?
-
nu seip turetu padegti ypac po nakties ??? man snd pvz padege 2-3s ryte kai kuriau
-
man buvo nuejes kuro slegio reguliatorius,tai tik sunkiai kurdavosi nesvarbu ar salta ar silta,ir bet kokia pavara uzmynus apie 3000 apsuku gesindavo matora,ir uzsidegdavo purkstuko lempute
-
ir kaip tu suzinojei kad cia jame buvo reikalas? diagnostika darei? kazkur cia skaiciau kad motora gali dar gesint prie 3k apsuku kai oro srauto matuokle bloga.
-
pas mane zvakiu kaitima reguliuoja nelauko temperaturos daviklis, bet termostate stovintis dacikas, jis su trim laidais pas mane ir kai buvo nuejes tai nerode visai zvakiu kaitinimo. O del apsuku tai pas mane tas pats darosi, tik man prasidejo kai po masinos remonto uzkurus sukaleno purkstukas, sakiau rekes bandyt vest reguliuot purkstukus.
-
as forume paieskojau,kame gali but beda ir mazdaug issiaiskinau kad kuro slegio daviklis.is alfisto nupirkau,sako jei netiks,netame beda bus grazinsi.bet pasikeiciau,ir viskas ledu.
-
nu sian buvau nuvaziaves diagnostikos, tai istryne visas klaidas, prasilekiau normaliai, vel uzgeso ;D tai nuvaziau antro tikrinimo rado 3 klaidas:
1. kuro slegio reguliatoriu
2. turbinos slegis per didelis
3. ir dar kazkas su apsukom buvo, bet sako sita problema nelabai svarbi ir ja greiciausiai meto del to kad kuro slegio reguliatorius blogas.
Tai va ieskosiu dabar kur galima pigiau nusipirkti ir ziuriesiu kas bus toliau :) Gal kas zino kur galima nebrangiai nusipirkti?
-
as saviskiai kuro slegio reguletoriu keiciau rudeni, pas mane jis kai sugedo tai iskarto bevaziuojant uzgeso masina ir daugiau neberode jokiu gyvybes zenklu. Priestai nebuvo jokiu purkstuko uzsideginejimu ar panasiai.
-
na va pakeiciau slegio reguliatoriu kaip ir viskas gerai, vaziuojant negesta ir traukia normaliai, bet kad lengviau kurtusi nepasakyciau.
-
patarciau pradzioi pavalyt masinio laido kontaktus ten kur nuo kebulo i deze pajungta, man zymei pagerejo sukimas kai juos nuvaliau ir sutepiau pries uzverzdamas :D